Kolega powinien posiadać takie coś inaczej będzie problem. http://obrazki.elektroda.pl/6258558500_1...
Nie, to oznacza że trzeba zrobić diagnostykę sterownika silnika, co mu się nie podoba. A potem usunąć usterkę.
Zawór EGR. Rozebrać wyczyścić,
udało się ustalić usterkę,mam to samo,zrobione wszystko,pozostaje chyba rozbiórka silnika..
volvo z silnikiem d5 jest na pasku ale wymiana go nie jest zbyt kosztowna.
Ja bym zaczął od tak prozaicznej kwestii jak wymiana filtra paliwa. Przy okazji filtr powietrza. Moim zdaniem te objawy spowodowane są za małą ilością paliwa, jakie dostaje silnik.
Ja, nikt nie wie?
Jednym z mniej problematycznych silników jest 2.4 D/D5 z Volvo z lat 2001-2005. Jest to rzędowy 5cio cylindorwy 20sto zaworowy prosty silnik na pasku rozrządu, turbo z vnt, jest ekonomiczny, mocny i ma bardzo ładny dźwięk.
Witam posiadam volvo v 70 d5 silnikiem 2400 o mocy 163. Moje pytanie czy webasto może dymić przez świece żarową .
Od lewarka do stacyjki idzie linka blokująca. Czy przekręcisz kluczyk w pozycję kontrolek 1,2 i później rozruchu?
Mam pytanie do volvo s80 d5 z 2002r. jaki montowano silnik ? Czy to jest produkt volvo czy innego producenta ?
Nie pasuje
Od odczytu parametrów pracy silnika sprawę zacząć należy.
Boziu wtryski i pompa do sprawdzenia.
Sprawdz tę pod kołem pasowym i dolną pod skrzynią.
Z przelewów paliwo jest Oddaj do kogoś, kto ma pojęcie.
Niestety, w tym przypadku polecam serwis Volvo lub kogoś kto naprawia automaty.
Witam, wymieniam głowicę w silniku D5 i nie wiem, jakie są siły dokręcania śrub. Może ktoś pomóc?
Jak już masz kasę na polifta to kupił bym Volvo z silnikiem d5 w serii 163 km i te auta dzieli przepaść tak konstrukcyjnie jak i w wygodzie jazdy. A jeśli już paseratti to silnik BAU. Po drugi grzebanie bez pojęcie zawsze się mści.
to usterki wyświetlane przez dashboard a teraz zainteresuj się usterkami sterownika silnika.
Witam posiadam volvo v70 d5 silnik 2400 moc 185 z roku 2004. Moje pytanie dotyczy rozrządu ,jakie są objawy jeśli rozrząd się zablokował . Czy to drogi koszt tej naprawy .
Witam. Jechałem ostatnio autostrada i w połowie drogi pojawił mi się błąd : system silnika wymagany Serwis. Zjechałem na pobocze aby sprawdzić co się dzieje. Volvo podczas postoju nie zgasło, chodziło równo i nic nie ciekło. Jednak podczas jazdy na każdym biegu ma takie samo opóźnienie przyspieszenia, po wrzuceniu biegu i naciśnięciu pedału gazu volvo...
rozwiązałeś zagadkę? mam identyczny problem
Cena porównywalna do silnika D5 , więc znośna.
jest to silnik D5244T
To nie volvo. Polecam v70 lub inny z silnikiem D5 163 konie. Autka starsze, pewne, bez dodatkowych wynalazków.
Witam Volvo 2.4 d5 163 KM, kod silnika d5244t jak przekładam koło zamachowe z manuala na automat to nie pokrywa się pierścień czujnika wału, koła zamachowe różnią się miejscem przerwy w pierścieniu czujnika wałka miał ktoś taki przypadek? https://obrazki.elektroda.pl/2478900000_...
Ja mam z 185KM na 215 KM zrobiony i uważam że wystarczy w D5
Podsunę Ci pomysł. Podłącz strzykawki na których jest podziałka, zamiast tych ogryzków. Silnik niech pochodzi z minutę i dopiero ocenimy, jak będą konkrety.
Nie masz zasilania na sterownik silnika. Uszkodzona wiązka, bezpiecznik lub woda w ECU.
Witam, potrzebuję schemat zgrania wału z wałkiem rozrządu. Volvo FL(3) 240km. 2015 r silnik D5
mam problem z ukladem chlodzenia w volvo v70 silnik d5.po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow zapala sie informacja o niskim poziomie plynu chlodzacego,jednak gdy odkrece korek zbiorniczka wyr.plyn wraca a czasami nawet sie przelewa.jesli ktos mial taki problem to prosze o podpowiedz.z gory dziekuje. Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do...
volvo s40 s60 z silnikiem d5 ,ewentualnie coś tanszego ale młodszego z fiata np grande punto w jtd.
Na postoju komunikat Słabe ładowanie akumulatora, przy zgaszonym silniku. Wieciecie to może być?? podobno xc ma 2 akumulatory ale nie widze drugiego
Ja mam problem z radyjkiem Omega. Na skradzionym mi Unidenie nie miałem żadnych zakłuceń ze strony samochodu - ani poprzedniego BMW 318ti ani obecnego Volvo S60 D5 czyli z silnikiem diesla! Dzisiaj zamontowałem Omegę która jest ogólnie polecana, ma filtr ANL/NB a szumy wraz z dodawaniem gazu są wyraźnie słyszalne! Podłączone jest dokładnie tak jak Uniden...
Dzięki, taka była pierwsza diagnoza, tyle że wtryski oddane do sprawdzenia, tego niby nie potwierdziły, nie było też typowych oznak. Samochód ładnych parę lat, super wóz, ostatnio rzadko używany, ale niedawno zrobił trasę, blisko 2000 km. Ten znajomy mechanik śmiał, że to pancerne silniki, tłok rozwalony, ale wał, cylindry, głowica całe, a pewnie coś...
No własnie dmuchałem we wężyki podciśnienia i tam jest jakiś czujnik który puszcza powietrzem tam gdzie jest silnik nie wiem jak sprawdzić szczelność jego
Zależy jaki masz rocznik. W Volvo koduje się dopiero po 2006 czyli z silnikiem D5244T5 D5244T4 itp Jeśli masz starą D5'tkę z metalowa pokrywa zaworów to tam się nie koduje.
Volvo ta tak wielki wynalazek że nawet sprawdzenie poziomu oleju to wyzwanie. Po pierwsze trzeba wiedzieć że pomiędzy górną a dolną kreską wchodzi aż 2 litry oleju Po drugie na kreski patrzysz po odwróceniu wyciągniętego bagnetu o 180 stopni, na plecach, bo wskazania po obu stronach bagnetu są różne Po trzecie, patrz z rana po nocnym postoju, zaraz...
Moźe spójrz w stronę volvo z silnikiem D5 185KM, jesli chcesz dobrego i mocnego diesla. Jest silnik z dwoma turbinami 215KM , a pali litr wiecej niz 2,0 TDI i 1 L mniej niz 3,0 TDI przy porównywalnych osiągach. A6 z tego modelu maja silniki 2,4 24V 177KM- da sie to bez wiekszego problemu zagazować i spalanie 12-15 LPG , a diesel z tymi osiągami 8-9...
jak angielski ogarniasz to tutaj masz trochę info http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_en... Ogólnie to jest to silnik zbudowany przez Volvo z chinolami chyba firma Geely czy jakoś tak. Dużo ludzi mówi, że to silnik VW czy Audi, ale nie słuchaj tych głupot! Oni zatrzymali się w roku 2000 kiedy to Volvo montowało w s60,s80 diesla 2,5TDI od Audi. Zresztą...
Jak V70 to albo silnik 2.5 TDI VW, montowane były chyba do 2000 albo 2001r. Albo 2,4 D5 Volvo. Pozdrawiam.
Dzisiaj jak jechałem swoim S60 to pokazał mi się komunikat na komputerze ,,Potrzebny serwis silnika". Akurat mam polski język to zajechałem od razu do domu, sprawdziłem wszystko pod maską i po ponownym przejechaniu się już nie było problemu. Czym to mogło być spowodowane? Podpowiedzcie coś. Dzięki :)
Coś się zapala na liczniku, jest jakiś błąd, silnik normalnie pracuje, nie jest słabszy? Który masz silnik 163 czy 185KM?
1.8 odpada, bo podobno ma 2-mas Chłopie 2 mas to pikuś przy jego skłonnościach do łykania oleju. I kupując V50 trzeba być przygotowanym na wydatki i nie mówię tu o 1000zł . to nie cinquecento. D5 są dużo droższe w zakupie ale i trwałe jak się je serwisuje mądrze.
Zrobiona synchronizacja pliku flash 28f400 z cem i eprom 95p08 ze sterownika silnika. Auto pali
Witam, Trochę już minęło, ale mam identyczny problem. Ten sam silnik i również zaczęło się gdy zalałem paliwo pod korek. Jaka była przyczyna awarii?
Auto jeździ, odpala, działa, praca silnika dziwna dość głośna, duże wibracje, brak metalicznych odgłosów.
D5 silniki ile miały mocy?
wszystko jest dobrze tylko niemożna zdiagnozować sterownika silnika oraz wywala że ABS i STC nie działa ale wszystko działa i nie wyświetlają się żadne kontrolni czy jakieś komunikaty na komputerze pokładowym. I tym komputerem wszysto zostało sprawdzone oprucz sterownika silnika bo się tego nie dało zrobić wywalało coś takiego "brak połączenia z sterownikiem...
Dzięki wielkie. Większej komplikacji nie powinno być tam . Nawet nie trzeba poduszki silnika wyciągać jak w większości aut
Nie pali ci na 5 cylindrów, jest to do zrobienia. Najpierw zobacz na który nie pali, testerem, lub przelewami. Co do rozrządu to myślę że napinacz oryginalny kupiłeś.
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Jaki dokładnie masz silnik w tym volvo? Rocznik moc pojemność
Mam volvo 2002r. z silnikiem 2.4 D5, 130 KM wiem, że od 163 KM różni się tylko mapą - czy możecie podpowiedzieć czy dam radę ją podmienić mpps-em i jeśli jest to możliwe podpiąć taką mapkę. Mam także kolejne pytanie :D czy mogę kupić inny sterownik od tego silnika i zrobić sobie w nim kopię mojego tak by w przypadku gdy coś nie wyjdzie była możliwość...
Dobra napiszcie mi jak sprawdzić jaką wersję mam volvo :) poważnie nie wiem tego :/ Wiem że mam Volvo s60 | 2001 rok silnik 2.4L 170 KM benzyna+gaz
Nie mam pojęcia, Ja go tylko naprawiam, ale raczej cofany licznik bo ma nabite tylko 250tys, a jeśli chodzi o pracę silnika to chodzi rewelacyjnie bez zarzutów
Mam w posiadaniu Volvo S60 z silnikiem diesla D5 z 2003 roku. Coś zaczeło dziać sie z licznikiem. najpierw zaczeły zanikać wskaźniki kierunkowzkazów a ostatnio zaczoł przygasać cały licznik... to tylko tak na moment nawet wskazówki się do końca nie zdążają opuścić. może ktoś wie jaka może być tego przyczyna i jak rozwiącać ten problem. Będe wdzieczny...
Mam taki błąd Położenie A sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki mechanicznej - przekroczona dopuszczalna wartość uczenia. Usterki sygnału/komunikatu magistrali.Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu. Auto ma muła z dołu,i bardzo słabo reaguje na gaz.Przy mocniejszym ruszeniu z miejsca potrafi się zadławic i trzeba popuscic gaz i...
Nic się nie dzieje.
Sprawdź jakim napięciem (wg producenta auta) zasilane są świece żarowe w Twoim aucie a jakim świece, które zakupiłeś i zamontowałeś. Świece żarowe (mimo, iż są podobne w budowie) produkowane są do różnych silników i na różne napięcia.
Złożone na blokadach i na znakach, ostatecznie nic nie zostało przestawione z częścią dolną i silnik pracuje bez zarzutu. Może komuś taka informacja się przyda. Temat uznaję za rozwiązany.
Jak ma być w dieslu szukałbym jak wyżej lub jakieś volvo z D5 na pokadzie. Mondeo z silnikami hdi 2 x lepsze od vag'a i duzo tańsze.
Do znaków. Przecież to widać. Widać również że biorąc się za wymianę tego rozrządu porwałeś się z motyką na słońce. Oby tylko silnik na tym nie ucierpiał.
Cześć Mam dziwną przypadłość w moim xc90 d5 185. Mam zalany płyn chłodniczy do połowy między minimum i maksimum. Po rozgrzaniu płynu jest trochę mniej w układzie. Jeżeli zostawię samochód do wystygnięcia silnika to płyń będzie na tym samym albo niższym poziomie. Jeżeli na ciepłym silniku odkręcę korek to płyn pójdzie w górę i zostanie na tym poziomie...
Witam serdecznie potrzebuje paru informacji a dokładnie mam auto do wzięcia za śmieszne pieniądze na czesci a mianowicie jaguar xf 3.0 d z silnikiem od volvo xc60 2.4 d5 205 km (taki wynalazek proszę nie komentowanie bo to nie mój wymysl :)) auto to nie dokończony projekt jakiegoś Angola silnik pali bo jest potpiety na ECU od volvo niestety auto nie...
Dzień dobry, może ktoś pomóc, mam problem z volvo v70 rok 2006 2.4 D5 185 km. Problem dotyczy skrzyni biegów, 1. DTC 0A31-Komunikacja Can ze sterownikiem silnika 2. DTC 0092-Magnes blokady parkingowej
Witam, posiadam następujące błędy P229368, P061168 ( coś ze sterowaniem paliwa) oraz bład P02E168 coś z układem powietrza. Dodam że auto raczej jeździ normalnie, wyświetla sie komunikat że coś jest z silnikiem, po zczytaniu wyskakują takie błędy. Z góry dziękuje za pomoc
To chyba już bez znaczenia czy tłok tez jest uszkodzony. Naprawa tego silnika jest już nieopłacalna.
Nie ma takiego silnika w xc90 jak 2,5 d5! jeśli już to 2,4D5. Miałem podobny przypadek, choć nie twierdze że u ciebie będzie to samo. Sprawdź dokładnie ustawienie paska rozrządu. U mnie ktoś się pomylił o jeden ząb. Możesz też sprawdzić wszystkie podciśnienia dochodzące do poduszek silnika, ewentualnie poduszki silnika pod względem szczelności.
V50 to taki droższy focus . Z silnikiem peżota . Kwestia czy wygląd z zewnątrz i wewnątrz komuś odpowiada i tyle . Niewiele droższy jest V70 a tu już znajdziemy silnik D5, oryginalna konstrukcja Volvo. No i przy starszych autach rzecz najważniejsza, Volvo V70 wygrał ranking wszechczasów na najlepiej zabezpieczone antykorozyjnie nadwozie. Wiadomo auta...
Namiary na ten serwis nic nie wniosą do dyskusji. Uważam że Samochód powinien trafić w ręce fachowca , zaczyna mi się wydawać że mechanikowi skończyła się wiedza albo wogóle nie ma pojęcia co naprawia i jak tak naprawdę działa taki silnik Nie wróżę wczesnego zakończenia tej naprawy , nic na to nie wskazuje co najlepsze zaraz pewnie będzie trzeba płacić...
Czy dużo jest jeszcze takich samochodów? Trzeba by zrobić listę, żebym sam się kiedyś nie naciął na takiego. Oczywiście, jako że dużo robię Volvo to to D5 185 KM, tam nie ma czujnika ciśnienia oleju. Silnik złom nie ma co zbierać.
Roswell! Przejedź się volvo s60 d5, 163KM, co prawda diesel ale prosty silnik i nie jednego ucieszyła jazda tym autem, po chipie wychodzi albo ok 195KM albo mocniejszy ok 205KM, uwierz na słowo że takie auto będzie miało sportowe zacięcie przy niewielkim spalaniu
Pawel2255 Myślę, że z tą regulacją komputerową troszkę przesadziłeś. W swojej 70 już 2 razy robiłem rozrząd i ustawiłem kąt wtrysku idealnie bez kompa. Przy źle ustawionym kącie zapala się lampka od silnika. 2500TDI to motor starej generacji więc nie trzeba cudów żeby go ustawić Co innego D5. Pozdrawiam.
Pozwólcie,że się wtrącę. Może to się wydawać nie za bardzo możliwe, ale tego typu drgania może powodować tzw wolne koło na alternatorze. Gdy się zwali silnik wpada w drgania na wolnych obrotach. Miałem tak w audi z silnikiem awx i w volvo s80 d5. Samemu mi było ciężko w to uwierzyć ale po wymianie alernatorów w tych autach, problem zniknął. Łatwo to...
To co zrobili to w żadnym samochodzie się nie robi,usterka prosta ,jeden błąd mówi o wszystkim.Pomiar napięcia zwykłym miernikiem i wszystko wiadomo. PS. mogliście od razu wstawić silnik z pompą na linkę....zamiast usuwać te elementy :D
diesel dla mnie w osobowym to porażka. koszta eksploatacji nieporównywalnie wyższe niż benzyna / lpg. Wszystko zależy z jakiego segmentu to auto. Moje Volvo z silnikiem D5 ma 185KM i pali na autostradzie 6.2L przy 140km/h, przy 120 schodzi poniej 6.0L a waży tak pod 2 tony, ile pożarłby w benzynie ? Tak tak, sprawdzone nie na kompie tylko tankowaniem...
Podepnę się do tematu. Czy ciśnienie o którym napisałeś (chodzi mi o wolne obroty) w każdym silniku diesla jest takie samo? Czy to zależy od pojemności, mocy, modeli itp.
Witam mam takie pytanie czy jest możliwe, żeby w volvo s80 z 2002 r., z silnikiem 2,4 D 130KM włożyć komputer od wersji D5? Czy taka zmiana ma sens, chodzi mi o to czy podniesie się moment obrotowy i moc? Jeśli tak to czy wystarczy wymienić sam komputer czy trzeba też wszystkie zamki i stacyjkę? Pozdrawiam
Volvo S60 2.4 D5 163KM 2001 Auto na ciepłm silniku czasem podnosi obroty silnika i odcina turbo. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy i normalnie działa. Turbo odcina ,przy naglym i zdecydowanym wcisnieciu pedalu gazu,ale to nie wystepuje zawsze ,moze jezdzic tydzien i nic sie nie dzieje. Nie byla robiona adaptacja pedału. W momencie dojechania...
Powiem ci tak ze w okolicy sa 2 szroty tylko volvo' europa ,anglia ,czescie w normalnych cenach, tak do 2005 r. Wiec nie wiem o co ludzie tak placza. Silniki reno albo d5 ,lub bezynka 1,8 2.0 2.4 z turbo lub bez to codziennosc. Tylko 4x4 troszke drozsze w eksploatacji.
Cześć, Ustaliłeś ?? Mam to samo, kpl. poduszek nowy, dwie nowe półosie, olej w skrzyni wymieniony, tulejki w wahaczach, mocowania itd, nowe a przy przyspieszaniu nie zależnie od biegu pomiędzy 2200 a 2900 rpm są wibracje z silnika. Zastanawiamy się czy nie od popychaczy bo troszkę pufa w kolektor.
Pisałeś o s60, moim skromnym zdaniem jeśli masz możliwość kupić volvo s60 lub s80 za kasę jaką chciałbyś to ja wziąłbym volvo, przynajmniej rdzewieć nie będzie i silniki są żywotne tylko w s60 będzie 2.4 d5 a tego raczej nie kupisz tak tanio, może prędzej s80 2.5 tdi
Tak, mam RTI z DVD. Widziałem gdzieś na stronach to rozwiązanie, ale z tego co się orientuję, konieczne jest aktywowanie wejścia wideo (że niby na pokładzie jest oryginalny tuner TV) aktywowanie w serwisie ASO. Wtedy moje HU-603 zobaczy TV i gniazdo (to zielone w RTI) ma niby robić jak wejście composite. Napisz czy mama rację? Mam kilka różnych schematów,...
Witam Poszukuję schematu sterowania silnika D55244T4. Mam problem ze źle działającą turbiną z nastawnikiem elektronicznym. Wydaje mi się, że jest sterowany po CAN identycznie jak w Mondeo tdci, ale w wiązce są tylko trzy przewody a nie cztery..... Nie sądzę aby gnd było brane z mocowania nastawnika. Czy ktoś może pomóc...?
Cześć.Podaj rok tego xc90 a lepiej vin i napisz czy licznik dzienny wyświetla kreski?Jak możesz daj błędy BCM i DEM wygląda na to ze CAN cos blokuje .Wnioskując z mocy silnika to rocznik 2003 lub 2004 potwierdź ponieważ od 2005 były zmiany w elektronice i zdarzały się zalania centralnego komputera.Pozdrawiam
Mazda 6 w dieslu to niezła mina (na którą już wielu wlazło), a blacha gnije już w kilkuletnich autach. Auto z pozoru ładniutkie, ale rozczarowuje- to nie stare niezniszczalne 2,0D z dwoma akumulatorami. Jeśli w dieslu do coś z volvo w D5, albo z e stajni fiata z silnikiem JTD, najlepiej 2,4 JTD JTDM np alfa 166 III gen. Auto niedoceniane, a bardzo dopracowany...
Volvo s60 2.4 D5 185 km. Problem tkwi w pojawiającym się błędzie przeładowania. Usuwanie błędu nic nie daje Samochód nie wchodzi w tryb awaryjny, ale patrząc po wykresach z elm327 doładowanie maksymalnie osiągnęło 1.35 gdzie normą w tym silniku jest 1,5-1,6 bara ( wcześniej tyle dmuchal) Jakaś nieszczelność? Zacięta geometria? I czemu przeładowuje skoro...
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
Witam Mapa zapisana jest w pamięci flash AM29F400BT. Udało mi się zgrać mapę z auta (ze zmieniona na 160 km w serwisie Bosha). Zastanawiam się czy samo wgranie tego bina do innej pamięci (z innego samochodu) pozowoli uruchomić silnik. Czy ktoś przeprowadzał już podobne próby.
Witam! Samochód jak w temacie: Volvo s60, d5 163KM przebieg 280 tyś km Zauważyłem ostatnio, że po przejechaniu dłuższego odcinka drogi (po zagrzaniu silnika) z okolic alternatora zaczynają dobiegać odgłosy dźwiękowo przypominające ćwierkanie (nie słychać tego chwilę po zapaleniu silnika - dziś nawet chodził jakieś 5 minut i też cisza). Czy problemem...
Diesel w 15 letnim aucie to loteria i nie spodziewaj sie wiele. Dobrego nikt nie sprzedaje . Volvo z D5 nawet z przebiegiem 400kkm normalnie utrzymany wóz będzie jeżdził poprawnie.
witam, też mam problem chyba ze skrzynią , wymieniłem wszystkie poduszki silnika i skrzyni, a auto na wolnych obrotach drży, jeden z mechaników stawia na konwenter skrzyni, problem występuje tylko na postoju, jak dodam trochę gazu to wszysko jest ok
Pomóżcie proszę, zastanawiam się nad następcą mojego MB W204 którego pewnie będzie cieżko sprzedać bo mam nim nakręcone 370tys. km. Obecnie jeżdżę 220CDI(OM646) z mocą 170km i taka moc jest wystarczająca. Chciałbym teraz coś z a'la suvów. Myślałem nad XC60 oraz MB GLK - ewentualnie MB W212 Skrzynia automatyczna. Czy warto pchać się w te auta? Czy przebiegi...
Witam Proszę o pomoc w wyszukaniu usterki w Volvo XC60 D5 215KM 2014r. Rano chciałem uruchomić a tu zonk ,auto odpaliło i zaraz zgasło ,zapaliło się trochę lampek ,komunikat o awarii układu hamulcowego ,lampka zaciągniętego hamulca elektrycznego - nie można zwolnić, lampka ABS ,lampka ESP ,dzwignia w położeniu P nie można przełączyć,nie działa wspomaganie,...
Witam! Co jest lepsze, ten EuroScan czy EcuMaster, głównie do obserwacji parametrów silnika typu moc, przyśpiesznie, mieszanka, itp. Jeśli o wiele tańszy EuroScan wystarzczy do tych zastosowań, to czy lepiej zaoszczędzići go kupić, czy kupić EcuMaster? Auto to Volvo S80 D5 185km
Jest tak ustawione, ponieważ ten silnik długo się nagrzewa. Startuje automatycznie (chyba) przy temperaturze poniżej 5 stopni. Można jeszcze włączać za pomocą manetki. Jeżeli chodzi o wyłączenie, to nic mi nie wiadomo. Czy to wersja webasto z timerem?
Witam.Proszę o Wasze opinie na temat w/w silników.Planuję zakup i nie wiem jeszcze na co się zdecydować.Chciałbym volvo s60 2.4 diesel z 163 końmi w automacie lub v70 z silnikiem 2.5 tdi lub d5 ( w s60 nie było silników 2.5 TDI).Podobno te nowsze silniki D5 163KM są bardziej skomplikowane i awaryjne PS A o co chodzi jeszcze z tym filtrem cząstek stałych?:D
Komu w volvo d5 wypadł gumowy korek za kołem zamachowym (zalewa całe sprzęgło olejem), taki śmieszny niuans za 5zł a koszta robi, chyba zrobili to specjalnie. Jak mówią każda potwora znajdzie amatora, mnie strasznie drażni jak widzę jak ruda grasuje, głównie z tego powodu jeżdżę renią, a na merce vw fordy hondy i bełgoty patrzę z politowaniem.
volvo silnik silnik gaśnie volvo volvo schemat silnik
domofon bticino wartość kondensator rozruchowy projektor telefonu
wiązka pedału przyspieszenia prexer instrukcja
ZCD 7106 6925 Android Car Head Unit APK 3 – Firmware, Models, Safe Flashing Ford Mondeo 2.3 Duratec automat – temperatura włączenia wentylatora chłodnicy