To opisz ten bład tak jak to opisuje tester i dopisz czy jest aktywny czy nie, bo nikt tego nawet nie będzie czytał.
Krzywe korbowody
Problem z rozrusznikiem wynika zapewne z blokowania się silnika. Przecież na krótko kręci, ale obrócić może spróbować.
Jak moduł jest z tego auta to można załadować ponownie soft (przeładować). Sprawdź najpierw czy moduł jest z tego auta. To tylko może aso sprawdzić na podstawie numeru części i numeru seryjnego. Jak nie jest z tego auta albo nie można sprawdzić czy jest z tego auta to trzeba sprawdzić czy pasuje nr części oraz wyczyścić eeprom do stanu dziewiczego i...
Zimne luty. Szczególnie należy się przyjrzeć przy złączu.
A jaki stan akumulatora?
Ciężko powiedzieć co robisz źle. Czy aby 5.55 ma autoryzację na 9S12?
W innym przypadku spada do 0,00A. Niemożliwe.
Zamówiłem już nowy - za dwa dni do odbioru. Teraz chce pojeździć kilka dni na pozyczonym. Jeżeli zacznie padać i elektryka znów będzie szaleć to oznacza padający alternator albo jeszcze coś innego. ( po prostu nie chce rozwalić nowego akumulatora). Czytałem na forach, że w takiej sytuacji może być problem z zawilgoconym cem, jednak ten u mnie jest pod...
I have the same problem on my Volvo v50. What is the solution to the problem?
Zadzwoń do ASO, powinni pomóc.
Witam, mam identyczny problem. Volvo V50 2.0d 136km 2007. Wyciety i wyprogramowany FAP, EGR zaślepiony i wyprogramowany. Szarpanie czasami jest a czasami nie. Najczesciej w przedziale 1500-3000 obrotow, wtedy skacze cisnienie na listwie paliwowej. Zauwazylem tez ze gdy wystepuje mocniejsze szarpanie to przy gaszeniu silnika tez mocniej zatrzesie, czesto...
Zawór kopiowania Turbo działał odwrotnie czyli odwrotnie sterował zaworkiem n75. Po wymianie problem znikł. Można go wykręcić i ręcznie naciskać i patrzyć czy pojawia się podciśnienie na vacumetr. Bo po wykręceniu gruszki nam nie zaciągnie bo czujnik robi jako uszczelnienie. Proszę o info czy pomogłem
Miałem podobny problem w V50. Zazwyczaj padają elektroniczne stacyjki, czasami blokady kierownicy. Natomiast w moim przypadku wypięła się kostka elektryczna z Cem-u Tej "skrzynki bezpieczników" nad nogami pasażera. Po Jej podpięciu wszystko ruszyło.
Volvo v50 2.0d z kluczyka nie chce zapalić, na pych auto zapala ale nie reaguje wogle na pedał gazu. Miał ktoś może podobnie? Mechanik rozkłada ręce
Nawet jak się nagrzeje, to cały czas kopci i czuć ropę.
Volvo V50 silnik 2.0D 136 KM . Gdzie mam szukać chłodnicy oleju ? W którym miejscu się znajduje .
na jakiej pompie????? mało informacji jaki błąd dokładie z innych modułów zczytaj błędy Jakie ciśnienie na railu??? uważaj to piezoelektryki!!!!! procedura odpowietrzania może...
Witam kolego Slevy70 doszedłeś co było przyczyną usterki wskaźnika mam identyczny problem
Witam! jakimi momentami dokręcić śruby wahaczy przednich w Volvo V50/S40 2.0D 136km?
Po nr VIN w ASO
''Czlowieki'' dlaczego nie czytacie tego co chlop zrobił w swoim aucie.
Temat zamknięty
czujnik wysunięty pin 2-3 4500ohm czujnik wciśnięty pin 2-3 100ohm
Witam , miałem podobny problem. Powodem była wypięta wtyczka przy CEM pod nogami pasażera. V50 1.8 benzyna .
Wymienić "mechanika" na mechanika. Kolega nie podał jednej rzeczy do sprawdzenia na początku gmerania przy samochodzie.
Tak. Wygląda na to że nie wszystkie świece grzeją.
Pewnie uszkodzony masz czujnik DPF zamontowany z lewej strony akumulatora. https://obrazki.elektroda.pl/2802615600_...
Wycięty dpf i komputer próbował go wypalać .
mogę zrobić synchro.
Te same objawy, u mnie pomógł Reload CEM.
wymien driver tja
A moze tak podłacz inny tester bo może ten tak wprowadza problemy
Częstym problemem tych silników jest powietrze w układzie paliwa. Odpal i sprawdź czy masz bąbelki powietrza w przewodzie koło filtra paliwa. Rano sprawdzę. A jak będą to jak temu zapobiec??
Czy komus udało się rozwiązać problem niedziałającego pilota? Mój pilot czasem zupełnie zamiera, samochód nie reaguje na wciskanie przycisków. Po jakimś czasie wszystko zaczyna działać. Co to może być?
[url=http://volvoforum.pl/viewtopic.php?... tutaj, chłopaki mają podobnie.
Jeżeli taka diagnoza, to zostaje ci wymiana na nowy, co do przycinania to nie powinno go być, musi chodzić płynnie w całym zakresie. Wiadomość do kolegi wielecki, zawór jest sterowany elektronicznie i po zaślepieniu, czy odpięciu wtyczki zawsze wyjdzie CHECK.
Ok odpowiem sam sobie. Zbiorniczek miałem uszkodzony w zasadzie sam czujnik poziomu. Kupiłem używkę i to samo. Nie da się jednoznacznie stwierdzić miernikiem czy czujnik jest dobry bo jest to czujnik piezoelektryczny. Da się ominąć ten czujnik na jak długo nie wiem pewnie za jakiś czas moduł ADM się kapnie że płynu nie ubywa ale do tego czasu myślę...
Witam, chciałbym prosić o pomoc. Od kilku dni zmagam się z problemem w Volvo V50 2.0D (silnik PSA) Powershift. Skrzynia biegów została w całości zregenerowana w profesjonalnym serwisie ASB. Samochód na postoju (wciśnięty pedał hamulca, wybrany bieg D lub R) oraz w trakcie zmiany biegów z D na R mocno szarpie. Występuje również opóźnienie z wybraniem...
Nie powinien się zapowietrzyć.
Sprawdź moduły w momencie zaswiecenia kontrolek. Błędy i podejrzyj napięcie zasilania. Po mojemu gdzieś Ci ginie prąd.
Volvo v50 2.0d 136km 2010r Da się przełożyć skrzynię z automatycznej na manualną
Wiązka przejrzana podciśnienia sprawdzone i dalej to samo. A do tego doszło przeładowywanie turbiny
Czy ktoś wie do czego jest czujnik na filtrze paliwa bo z tego co mi wiadomo czujnik temperatury paliwa jest na powrocie. Czy to nie jest czujnik zapowietrzenia filtra albo wody w układzie? Może on blokuje mi cały proces bo często z rana mam bańki w wężyku. Jutro postaram się wymienić uszczelki oringi gumiane 10/13mm w szybkozłączkach możliwe że to...
Próbowałeś go wypalić diagnostycznie ?
Ewidentnie auto dopala FAPa .
Witam mam problem z odpalaniem volvo v50 2.0d nie wiem od czego to zależy pojeżdżę trochę i potem jak zgaszę nie mogę odpalić kręci normalnie ale niechce odpalić i dopiero po jakimś czasie załapie ostatnio to musiałem go odpalić z plaka i od razu odpali może ktoś coś pomoże bo już głupieje
Zerknij na opis wyjść tego zaworu bo tam masz wejście czyli z pompy vacum może być przez zbiornik próżniowy następny wyjście na turbo i wejście/wyjście powietrza przez filterek 1.6 hdi taki filterek ma między wtryskami a za worek jest z tyłu na silniku https://obrazki.elektroda.pl/6627785100_... już z forum Volvo przysłali. Ja sprawdziłem,...
Szukałem na forum i nie znalazłem informacji. Co sądzicie o tym silniku. Warto? Chodzi mi o awaryjność. Ponoć to silnik od PSA.
To normalne zachowanie korka, którego zadaniem jest między innymi wyrównywanie ciśnienia w momencie zwiększenia lub zmniejszenia objętości cieczy w układzie chłodzenia. O ewentualnych problemach z tym układem mogą świadczyć zmiany przede wszystkim różnice poziomu płynu chłodniczego (ubytki) czy też nietypowe zachowania obserwowane na wskaźniku temperatury.
Witam.Kupiłem Volvo V50,mam problem ze wspomaganiem kierownicy,nie działa,nie działają żadne kontrolki,licznik, obrotomierz, turbina też nie działa,może ktoś pomoże w tym przypadku.Silnik 2,0 diesel, TDCi
Hallo koledzy, jestem tu nowy i próbuje sąsiedniej porady dotyczącej Volvo V50 2.0d 2007r, który w grudniu kupiłem w wersji podstawowej i chce ja rozwinąć. W tym celu kupiłem kilka dodatkowych akcesoria jak kierownica z pełnym wyposażeniem, prędkościomierz, auto telefon i chce je uruchomić do tego jest potrzebny odpowiednie oprogramowanie. Gdzie znajdę...
Witam, mam problem z zaworem egr w moim volvo v50 2.0d, nie da się go zaadoptować vidą, nie zgłasza błędu ale nie pokazuje napięcia z czujnika wewnątrz zaworu. Podmieniłem na nowy i dalej to samo, sprawdzałem kable między zaworem a sterownikiem silnika i są sprawne mają ciąglość. O co chodzi? Dziękuje za pomoc.
volvo wycieraczki volvo volvo hamulce volvo volvo wycieraczka volvo
model płyty głównej laptopie toshiba licznik zegar renault alternator mostek
kable rozruchowe lampa metalohalogenkowa
Mercedes W123 2.8 Gaźnik - Moc Silnika i Specyfikacja Lokalizacja modułu BSI w Peugeot Partner 1.6 HDI 2013