wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Sprawdziłeś zasilanie przy samej pompie na pracującym silniku?
A mechaniczna zasilająca?
Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca. Dodano po 18 Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca.
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
BARDZO DZIĘKUJĘ!!! za pomoc i jeszcze w tym temacie: jakie uszczelnienie stosuje się pompa zasilająca-blok, pompa wsp.k.-blok, pod cylindrem sprężarki ?.
Czy udało ci się połączyć diagnostycznie z ecu silnika? Jak nie to sprawdź bezpiecznik (15) f43, f20, f18, f14 (30). Pompa zasilana jest z ecu silnika wiec jeśli nie masz zasilania na pompie a ecu ma zasilania to ecu do naprawy lub wymiany
Nie wiem jak jest w fordzie ale w volvo z tym silnikiem pompa paliwa jest zasilana przez specjalny moduł pompy. Może to on jest przyczyną .
Dzięki. A czy można jeździć z tak zwartą na krótko pompą? Dałem po prostu prąd z akumulatora na zasilanie pompy na kostkę pod tylną kanapą. (na jeden przewód-niebieski)
D5 nie ma pompy zasilającej w baku , pompa wcz ma pompke zasysająca w sobie!!!!! Po drugie trzeba stwierdzić że wszystkie świece grzeją poprzez pomiar prądu.
Witam. posiadam taki autokar i niestety odmówił posłuszeństwa, zgasł i nie chce odpalić, pompa paliwa nie podaje paliwa. to jest auto z 95 roku, nie ma linki gazu, pompa jest sterowana elektronicznie. po naciśnięciu przycisku diagnozy pokazuje dwa błędy,mianowice mruga szubko 3 razy, a drugi błąd mruga szybko 4 razy, może ktoś ma opis tych błędów? dzięki
Przyczyną mogą być zaworki w pompie zasilającej, sama pompa (sprawdzić ciśnienie podczas pracy na wolnych) i zaworek nadmiaru na głowicy. Filtry są na ciśnieniu, czy na podciśnieniu?
Witam mam problem z abs'em, świeci się kontrolka. Błędy to 411, brak zasilania na hydroagregacie. Bezpieczniki są całe, (w środku jak i w komorze silnika) W czym może być problem? Pompa do wymiany? Hamulce wszystko działa.
Sprawdz zasilanie na wtyczce.
Mam takie pytanie czy pompa zasilająca była wymieniona cała kompletna czy zaworki z niej zostały przełożone drugie pytanie jaką masz pompke reczną czy elektryczną
F1 KONTROLA CISINIENIA W OPONACH F2 OSWIETLENIE PRZEDZIALU BAGAZU F3 SWIATLO SIODLA F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR POKLADU SKRZYNI BIEGOW F 10 CZUJNIK EMISJI SPALIN LUB (OPCJA OPLATY AUTOSTRADOWEJ ) F11 LEWAREK ZMIANY BIEGOW F12 JEDNOSTKA STERUJACA...
Witam Mam problem z volvo fl6 z 2002r. Przestał palić. Chciałem sprawdzić zasilanie na wtyczce od pompy wtryskowej i na pinie gdzie powinien być plus jest masa i szukam schematu zasilania ecu i pompy.
sprawdź czy po przekręceniu kluczyka masz prąd na czujnik doładowania 5v jeśli jest to kaseta jest zasilana prądem złącze płaskie i żółte przy przycisku diagnostycznym jeśli dobrze pamiętam Dodano po 10 a to auto ma pompowtryski czy pompę wtryskową
Coś mi tu nie pasuje piszesz 115KM i pompa wtryskowa te silniki to już CR,a ty jak masz silnik na pompie wtryskowej to masz typ D4192T2 o mocy 95KM,a sprawa diagnostyki ma się tak że ja to robię naprzykład LAUNCZ-em przez reno laguna 1 silnik 1,9dti tylko pamiętaj że w volvo pin 11 to linia K dla silnika nie tak jak wszędzie 7,reszta pin 15 linia L,16...
Na początek sprawdz wiązke między ECM a ABS tylny napęd mógł przestać działać z powodu uszkodzenia tuleji w przekładni kątowj sprawdz bezpiecznik w module REM z tyłu po lewj stonie w bagażniku i sprawdz czy pompa spinająca haldex działa żółty kabel zasilanie czarny masa
Mercedes A-klasa (stary) - demontujesz elektronikę sterującą i zostaje Ci sam silnik DC na szczotkach który zasilasz przez duży przekaźnik/mały stycznik bezpośrednio z akumulatora. Niestety ale obawiam się że te pompy z elektrohydraulicznych układów wspomagania będą miały za małą wydajność dla orbitrola i większego siłownika.
Jednak błędy wróciły z powrotem. Dziś wymieniłem smok z innego auta, gdzie prawidłowo działa system Ablu. Smok działa prawidłowo. Przewody na zgięciu lewa, prawa strona są sprawdzone. Jutro będę wymieniał pompę zasilającą. Czy ktoś wie, czy jest sens naprawiać pompę, czy jednak muszę kupić nową, jeżeli się okaże, że to właśnie wina pompy?
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
Wyglada na to że pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza ciśnienia,ponieważ po odkręceniu rurki z pompy wysokiego na listwe paliwo sie tylko sączy przy kręceniu,czyżby padła pompa?
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam Posiadam Volvo V70 silnik 2.4 benzyna 5 cylindrów 1997r. Auto nie odpala nie ma iskry oraz nie działa pompa paliwa. Dodatkowo brak komunikacji z sterownikiem silnika. Stąd też proszę o schemat pinów połączeń ECU silnika. Sterownik Siemens. Na pompie paliwa brak zasilania nawet gdy zewrę przekaźnik nie ma również masy na pompie. Chcę sprawdzić...
Cześć, czy próbowaliście usunąć błędy? Być może to wina poprzedniego słabego akumulatora. Rozumiem, że na poprzednim akumulatorze który się rozładował też próbowałeś odpalić? Na stacji myślę, że odpowiednie paliwo zatankowałeś ???? tak, błedy usunięte i ponownie auto podpięte było komputer co wykazało właśnie te błędy co na zdjęciu Dodano po 2 Witam...
Witam Walczę z tym samym problemem (mondeo mk4 2.0 tdci) czyli ten sam silnik i pompa. Zakładam że wtyczka od abs to dodatkowa usterka nie mająca wpływu na problem. Pytanie do Kol. zasilaczwarsztatowy wymieniałeś zawór VCV czy PCV - bo są dwa i często na ten droższy mówi się "wysokiego ciśnienia" a steruje on ciśnieniem po stronie niskiej. Pytam dlatego...
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Witam, Wiele lat temu miałem taką usterkę. Sprawdź czujnik o którym piszesz i zasilanie sterownika. Czujnik najlepiej sprawdzisz miernikiem (omomierzem lub oscyloskopem) Raz także widziałem uszkodzenie sterownika w Volvo , gdzie nie uruchamiała się pompa paliwa i był problem z zapłonem. Dokładnie tak jest jak piszesz. Pozdrawiam
Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji. Każdy ma jakiś swój system postępowania, ja wymieniam uszkodzone części na nowe, jakoś nad wyrost wydać mi 1tys pln...
Sprawdź czy masz zasilanie na zaworze od ogrzewanie zbiornika adblue płynem chłodniczym. Znajduje się wewnątrz ramy po prawej stronie na wysokości skrzynie. Jeśli nie ma na nim prądu to szukaj między pompa adblue a zaworem. Kabel z tym prądem wychodzi z pompy i w peszlu się rozgałęzia na 3 zasilanie często tam dostaje się woda I wyłazi zielenina.,jedno...
Pompowtryski są wymysłem koncernu VW i silniki z tym systemem były montowane tylko w tych pojazdach w których ten koncern maczał paluszki. Nie są wymysłem VW, powstały w anglii, w 1911, w 1930 weszły do powszechnego użytku w USA. Były i są stosowane w silnikach Detroit, Cummins, w ciężarówkach Volvo, Scania itd. Przy okazji w VW i pociotkach.
Podaj nr vin na pw. Dodano po 44 Jakie oznaczenie silnika. Dodano po 8 Sprawdżczy na zasilaniu paliwem czy nie pokazują sie pęcherzyki powietrza jesli nie to pompa wstępna niskiego ciśnienia do wymiany.
Witam. Właśnie czyściłem nagrzewnicę i poprawa jest . Podczas płukania na zasilaniu czasami coś się blokowało a na powrocie przepływ zamknięty. Czy tak być powinno,nie wiem. W poniedziałek pojadę w trasę to się okaże czy coś pomogło. Jeżeli się okaże pompa to proszę kolegę o informację. Dam znać czy się poprawiło.
Krokowy wymieniony, pompa ma stałe zasilanie gdy kopie i gdy równo chodzi, wydech drożny. Może masa na sondzie idzie słaba od sterownika. Dołożyć dodatkową na czarny przewód co od niej wychodzi?
Jednak coś jest, ponieważ elektryk samochodowy stwierdził na niej brak zasilania. Twardy hamulec po rozruchu silnika samochodu spowodował, że elektryk to sprawdził i przyłączył ją na krótko. Cały czas słyszę ją po przekręceniu stacyjki ( gdy nie zagłusza jej pracujący silnik samochodu). Hamulec działa ze wspomaganiem, nawet jak nie pracuje silnik samochodu....
No jeżeli nie słychać pompki wstępnej to może być główna przyczyna. Teraz trzeba zobaczyć czy dochodzi zasilanie do pompy kiedy nie działa. Jeżeli dochodzi tzn, że pompka jest zła. Jeżeli nie to trzeba szukać czegoś na samochodzie.
Grzanie świec jest ok. Ponieważ zostały wymienione na nowe, oraz został sprawdzony czas i prąd na każdej świecy ponieważ każda świeca jest zasilana indywidualnie. Mnie cały czas zastanawia dlaczego jak zablokuje powrót paliwa z pompy na noc to rano nie ma problemu.
Oryginalna pompa ma naped ze skrzyni przez pasek. Można ją zamienić na mocniejszą, która zasilałaby sterowanie ( w oryginale hydraulika służy do skręcania, łamie dwa segmenty pojazdu ) oraz WOM i TUZ. Jak powinien taki system wygladać, aby nie zakłócać układu kierowniczego? A moze zastosować dwa osobne układy z dwiema pompami? Pozd Marcin
Elektrozawór kąta wtrysku (po zapaleniu kopci na biało i szarpie na wolnych obrotach lecz nie zwiększa obrotów)Zawór wkręcony po skosie patrząc od tyłu pompy (na godz 10 lub 14 w zależności od typu pompy )zasilany przewodem dwu pinowym ;dla sprawdzenia rozłącz przewody na pracującym silniku powinien zacząć pracować równiej i gośniej
Cześć wszystkim, chcę poinformować, że to naprawiłem. Przepraszam za Google Translator. Samochód zaczął wyświetlać coraz więcej błędów po problemie z niską wydajnością SRC. Na przykład wewnętrzny błąd ogrzewania filtra, przerwane dozowanie itp. Następnie błąd CAN SAE J1939 - brak komunikacji ECU AdBlue Wymieniliśmy katalizator i pompę AdBlue W końcu...
Dziękuję- ciekawi mnie dlaczego brak błędów związanych z pompowtryskami? edit. Było sporo zamiesznia, bo pompa dodatkowo nie robiła ciśnienia,(piasek w paliwie ją skończył) jednak auto nie wyjechało, maksymalne obroty 1300 i zbiera się leniwie. Brak błędów. odłączenie wtyczki czujnika turbo ożywia nieco silnik, lecz nadal mułowato wchodzi na 1400/min...
Zamykam temat Po wymianie pompy ABS, wraz ze sterownikiem ( używane, za niewielkie pieniądze), wszystkie błędy zginęły. ABS i kontrola trakcji działają poprawnie.
Wystarczy odkrecic sama elektronike 4 srubki na torx tylko uwazaj bo moga wyleciec tam jakies tloczki nie wiem dokladnie jakie ale lepij podlozyc cos i przykleic zeby nie powypadaly (np kawalek kartonika ) zebys nie musial demontowac calego abs mialem podopbny problem tylko z kablem masowym naszczescie sie nie rozlaczyl ale splonela cala ftyczka ktora...
Witam autko jak w temacie silnik 5 cyl. jak od lteka pompa wtryskowa z zaworkiem na który nie przychodzi 12v. Samochód zgasł w czasie jazdy prawdopodobnie z powodu braku paliwa ,paliwo nalane ale już nie odpalił.Podałem na krótko 12v na zaworek ,podałem z bańki paliwo na pompę wtryskową .Paliwo pompa wtryskowa ciągnie przelewa do zbiornika ale nie podaje...
Pokrótce opiszę przypadłość mego auta - może ktoś ma jakiś pomysł... otóż volvo 440 1.8 + lpg, '94 b18u monowtrysk od kilu dni robi bunt i nie chce odpalać w ogóle na benzynie. Kilka dni temu zauważyłem nierówna pracę silnika jeśli był zasilany benzyną,a dokładnie falowanie obrotów (po przełączeniu na gaz falowanie ustawało jednak obroty nie schodziły...
oznaczenie kolorow przewodow komponent A62 ( jednostka sterujaca SCR -- pompa aDbLUE ) PIN A 01 KOLOR BIAłY/ZIELONY GRUBOść 1.5 PIN A 02 KOLOR RóżOWY/BIAłY GRUBOść 1.5 PIN A 03 KOLOR BIAłY/CZARNY GRUBOść 1.5 PIN A 04 KOLOR BIAłY/NIEBIESKI GRUBOść 1.5 PIN A 05 KOLOR POMARAńCZOWY GRUBOść 0.75 MAGISTRALA CAN PIN A 06 KOLOR CZERWONY/CZARNY GRUBOść 0.75...
MID 128 PPID 122 FMI5 Hamulec kompresyjny FMI 5 Przerwa w obwodzie. Wyjście nie jest włączone. Przerwa w obwodzie hamulca kompresyjnego. Napięcie w przedziale od 30% do 60% napięcia akumulatorów (0,3 — 0,6* Uak). Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem VCB i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór VCB....
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Volvo FL 180 KM - 2006 rok, nie ma mocy. Sprawdziłem i wyregulowałem zawory oraz wtryskiwacze. Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch, czujnik ciśnienia doładowania nowy, turbina sucha a przewody i chłodnica sprawdzona. Szczelność i układ zasilania paliwa, też sprawdzony. Może miał ktoś taki problem i mógł by mi coś doradzić? Auto pali 27 l. i nie ma...
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Diagnostyka mówi ze jest brak komunikacji z pompa abs Przyjrzał bym się w takim wypadku Lini sygnału, z volvo mało miałem odczynienia ale albo ta linia będzie uszkodzona albo nie masz wszystkich napięć potrzebnych pompie abs, czy nawet brak masy. Sprawdził bym zasilania, sprawdził bym masy, i linie komunikacyjną.
pompa dziala jak wyciagne przewod zasilajacy listwe to paliwo podaje ok 10 sekund po wlaczeniu stacyjki i caly czas podczas krecenia rozrusznika (proba przez ok mintute) a sterownik to EMS2000
odp1. w zależności od typu auta blokadę podłącza się w układ: - pompy wtrysku paliwa, - zasilania cewki zapłonowej, - przekaźnika rozruchowego uruchamiającego rozrusznik, tutaj nie koniecznie chyba że martwimy się o akumulator, nie znam tego auta więc sam musisz zdecydować jeśli to auto ma wtrysk to pompa jeśli nie zasilanie cewki. odp2. różowy przewód...
Byłem w serwisie kolego " Blicek" komputer widzi pompę paliwa i po przekręceniu stacyjki jest krótkie uruchomienie. Przerwanie zasilania pompy spowoduje jej unieruchomienie . Zastosowałem sztuczne obciażenie i po przełaczeniu pompa wraca do poprzedniego stanu . Zwykła żarówka spełniła swoje zadanie
jednostki 13litrowe mają dość prosty system zasilania paliwem(w porównaniu z poprzednikami) więc sugeruję wymienić komplet zaworów paliwowych koszt kompletu ok 300zł siadają średnio przy 600-800 tys.a w przypadku braku poprawy pompa paliwa mechaniczna (ostateczność)
204 km. To ten z dwoma pompami paliwa , wtrysk z podziałem na grupy. Masz zaufanie do tego co mówią Ci w warsztacie ? ps. volvo osobowe nie jest moją silną stroną (z racji pracy wiem co nieco o FH), ale rozpoznałem te systemy zasilania w Info Techu. Pytanie czy Twoi spece mają o tym świadomość.
Mam problem z powyższym Volvo. Podczas jazdy padło wspomaganie. Okazało się, że jest zwarcie w pompie wspomagania. Pompa kupiona 2 niby nowa bo tak pisał sprzedawca na internecie i wspomaganie nadal nie działa. Napięcia na wtyczkach 12V są. Na przewodach CAN po 2.5-2.7V więc chyba ok. A jest błąd w CEM brak łączności z EPS. Zauważyłem też że alternator...
pompa to pewnie jest sprawna trzeba wyjąć sam silniczek więc pokolei najpierw zdejmij koło potem plastikowe nadkole zobaczysz silnik z pompą na "półce" cały zespół jest mocowany do półki na trzy śruby m8 odkręć nakrętki.na silniku masz cztery śrubki m6 wykręć je długie co? z boku tam gdzie dochodzą kable zasilające też masz śrubę m8 wykręć ją.teraz...
Nowa pompa, czas idzie aż ponad 3 ms jak ominę zasilanie powietrzem to spada do 2 z hakiem ładnie chodzi Proszę uzupełnić tytuł tematu, oraz podać dokładniejsze dane samochodu i silnika.
Skoro ukłąd zasilający jest z całego samochodu w całości to powinno być ok. Tylko dziwi mnie kąt początku wtrysku, czy pompa była ustawiana na słuch na oko czy lampą. Bo taka rzeźba to grubo ktoś poszedł.
Chyba już mam jasność. Czyli tak jak piszesz: "po otrzymaniu napiecia z zarowu gazowego, powinien czekac cos kolo 10-15 sek i wylaczyc pompe", pompa paliwowa będzie sobie jeszcze pracowała 10-15 sek. , a potem się wyłączy. A co z jej załączeniem? Po przejściu na benzynę, zawór gazu się wyłączy i przez to da sygnał na pompę paliwową dla jej załączenia....
Witam! od paru dni, w upałach zdarza mi sie po krótkiej jeżdzie gdy wyłączam silnik, słychać przedłużone do paru sekund gaszenie silnika.Zdarzyło się też , że po krótkiej jeżdzie pompa nie miala odciętego zasilania i silnik na jałowych obrotach pracował jeszcze na postoju parę minut. Można by wymienić elektrozawór, ale jest ukryty za pompą i nie wydaje...
http://obrazki.elektroda.pl/2243707500_1...
Daewoo Volvo Reno Opel pompy paliwa takie same czasem w innej obudowie.Seat też z różnymi firmami pracował.Pompa zanurzona w paliwie i zasilana z akumulatora daje jakie takie ciśnienie to zostawić nie wymienić,sprawdzić zasilanie osobno plus podłączając się do minusa akumulatora z masą odwrotnie niema masy wyczyścić styk z nadwoziem brak plusa iść do...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
Odświeżę trochę temat .. byłem w piątek u elektryka, bo błąd znów się pokazał. komputer wykrył przerwę na magistrali CAN pomiędzy modułem ABS a sterownikiem silnika i pomiędzy modułem ABS a deską rozdzielczą. Tak powiedział elektryk - nie było mnie przy tym, nie widziałem. co ciekawe, zauważył również, że w momencie gdy świeci się błąd komputer nie...
Zasilanie zaworu 12V i taktowany PWMem do masy, oba zawory bezpośrednio sterowane z ECU. Oscyloskop by rozwiał wątpliwości. Ostatnio miałem stare Volvo co paliło zawór na pompie przez zwarcie przewodu do masy na silniku
Dzięki, schemat znalazłem wcześniej, ale punkty przesyłam. Auto naprawione, przyczyną braku zasilania pompy był upalony konektor w skrzynce przekaźników, wsadziłem zwykły z blokadą, klient zadowolony, auto działa, mnie bolą plecy od wyginania się pod kierownicą.
przepraszam koledzy nie dodałem iż brak komunikacji ze sterownikiem silnika
Już ręce opadają powoli Albo chcesz oszczędzać i robisz sam, jak nie to oddaj na warsztat. Sprawdź we wtyczce do pompy: 32, 33 zasilanie kl. 30 12 zasilanie kl. 15 22, 29 masa 5, 16, 30, 31 cany
Witam Mam problem z volvo fl 220 , po odpaleniu faluje na obrotach dymiąc lekko na siwo.Przy ruszaniu i na każdych kolejnych biegach jest bardzo słaby , dopiero po przekroczeniu 1300 obrotów silnika dostaje siłę ,ale przy 2500 zaczyna go dławić i moc spada .Zasilanie pompy w paliwo i stan silnika mechanicznie jet OK. Może ktoś miał podobny problem i...
Te dwa przewody zabezpieczają obwód który jest przecięty podczas gdy alarm jest włączony (zasilanie pompy paliwa , obwód zapłonowy itp ).Podpinając sterownik c.z , będziesz musiał zewrzeć te dwa przewody.Najprościej to sprawdzić wypinając centralkę alarmową i próbując uruchomić auto. Powodzenia.
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Witam, domyślam się, że przewodów zasilających obie pompy paliwowe nie przełożyłeś. Może jedna z pomp nie ma zasilania ? Miałem taki przypadek w Volvo 240 z identycznym wtryskiem paliwa. Poza tym co z sondą lambda ? Jeśli też jej nie przełożyłeś, a Twoja jest uszkodzona to efekt będzie podobny. Podłącz woltomierz do kabla sygnałowego sondy i sprawdź...
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Jaki typ wtrysku i jaki silnik?
Skoro sterownik był wcześniej sprawny, auto jeździło, nie ma specjalnych powodów aby miał się od tego zepsuć. Pojedź do mechanika, aby odpowietrzył w samochodzie układ paliwowy: - poluzować przewody zasilające wtryskiwacze - zalać pompę paliwem - pokręcić rozrusznikiem i obserwować czy z rurek zasilających leci paliwo - jeśli tak - oznacza to, że powietrze...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Należy równiez pamietać że nie wszystkie silniki Diesla posiadają pompkę paliwową i nie może zabraknąć ropki ponieważ.... zapowietrzy nam się silnik i nim póżniej pompa wyciagnie paliwo z baku to cały silnik pracuje na "sucho" zuzywają się wtedy pompa końcówki wtrysków i przede wszystkim cylindry pierścienie i tłoki... Ale to już bardzo rzadko się...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
volvo zasila adblue zasila volvo volvo pompa
makro przycisk access wymiana ogniw bateria laptop dekoder cyfrowy telewizji kablowej
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Czy zużyty kabel SATA lub dysk HDD SATA może powodować BSOD? Błąd A01/800 na sterowniku Buderus - czujnik temperatury zewnętrznej