Jeżeli MID 128, to sprawdż wiązkę do sterownika silnika. Coś źle zasila się.
Mozesz wyjąć i spróbować wyczyścić ale wątpię raczej wymiana, zobacz czy jak odłączysz zasilanie od wtrysku czy dalej dozuje adblue
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
Jednak błędy wróciły z powrotem. Dziś wymieniłem smok z innego auta, gdzie prawidłowo działa system Ablu. Smok działa prawidłowo. Przewody na zgięciu lewa, prawa strona są sprawdzone. Jutro będę wymieniał pompę zasilającą. Czy ktoś wie, czy jest sens naprawiać pompę, czy jednak muszę kupić nową, jeżeli się okaże, że to właśnie wina pompy?
Zanim zaczniesz "pruc" instalacje warto sprawdzić zasilanie przy module szyne can oraz można sprawdzic instalacje na ciągłość i zwarcia pomiędzy załączami pod "maską" a modułem.
Dotyczy systemu AdBlue a dokładnie przerwy w zasilaniu czujnika temperatury pin A:35.
Kolego thesperado masz rację ,można się pogubić.Jeśli chodzi dokładnie jest to podstawa wabco podwójny osuszacz,podstawa w serwisie była sprawdzona i nie wiem czemu przestawiona,co prawda większość tych podstaw ma według katalogu wabco te12bar ale mercedes axor i jakies volvo 10,5bar. Firmy knorr mam ten zawór wieloobwodowy. Powietrze schodzi do 0 czasami...
Już ręce opadają powoli Albo chcesz oszczędzać i robisz sam, jak nie to oddaj na warsztat. Sprawdź we wtyczce do pompy: 32, 33 zasilanie kl. 30 12 zasilanie kl. 15 22, 29 masa 5, 16, 30, 31 cany
Bezpiecznik jest w skrzynce za akumulatorami jeśli nie masz zasilania Ad blue najczęściej utleniony kabel od zasilania .
Wiązka albo czujnik, na co dzień kopie w ciężkich i rzadko kiedy "samo" znika po ograniczeniu mocy, chyba że ograniczenie wynikało z braku lub niskiego stanu adblue :) Prawie zawsze trzeba kopać VODIĄ. Masz pewnie standardowe czujniki szara / czarna wtyczka 4 pin na aluminiowych stopkach, nie ma dużo do sprawdzenia, zasilanie + / - CAN L / H.
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
Czy w/w sygnały są obecne w szynie CAN z silnika? Oscylogramy CAN i zasilanie sterownika sprawdzane? AdBlue widzi obroty silnika i temperaturę? Mi to wygląda na brak CAN do wskaźników lub usterkę w wskaźnikach, o ile powyższe pomiary zostały wykonane.
Witam, potrzebuję pomocy w sprawie AdBlue w VOLVO FH 13 440 2008 r. Mianowicie mam 2 błędy PSID 45 FMI 14 - wysoka NOx, nieznana przyczyna; PSID 46 FMI 2 - awaria monitorowania NOx, nieprawidłowe dane. Czujnik podmieniany na nowy, kable sprawdzone, zasilania itd. AI: Czy błędy PSID 45 FMI 14 i PSID 46 FMI 2 pojawiają się w określonych warunkach, na...
Witam czy może ktoś zna opis kodu błędu MID128 PSID107 FMI5 i MID128 PPID275 FMI1 I ewentualnie gdzie szukać usterki. Z góry dzięki za inf. Witaj MID 128 PSID 107 FMI 5 - oznacza problem z grzałką filtra adblue. Błąd ten jest z kategorii MID 233, jednak to sterownik silnika wyświetla błąd pozyskany z SCR dlatego ma inne oznaczenie (dla tych, którzy...
Posiada ktoś schemat podłaczenia sterownika NOx, zasilania sprawdzałem po schemacie volvo
Sprawdź czujnik pompę zasilająca i zawor przelewowy, tam masz ponad sto razy bład ciśnienia- może też błąd czujnika, Skasować i pojeździć z laptopem pdglądajac zachowanie cisnienia. Z Ad blue.. jedź na serwis i podpatrz trochę, gdzie rozkręcają i co czyszczą, jeśli chcesz samodzielnie z tym grzebać. Zgłoszone błędy są mało naprowadzające- taki program-...
Cześć wszystkim, chcę poinformować, że to naprawiłem. Przepraszam za Google Translator. Samochód zaczął wyświetlać coraz więcej błędów po problemie z niską wydajnością SRC. Na przykład wewnętrzny błąd ogrzewania filtra, przerwane dozowanie itp. Następnie błąd CAN SAE J1939 - brak komunikacji ECU AdBlue Wymieniliśmy katalizator i pompę AdBlue W końcu...
Witam. Podgrzewacz filtra zewnętrznego zgodnie z dokumentacją powinien osiągnąć wartość 46 Ohm a napięcie zasilania powinno być równe napięciu akumulatora. Grzałka filtra jest zbudowana troszkę inaczej jak reszta. Czarne okrągłe złącze umieszczone najwyżej i mierzysz tą część, która jest przymocowana do podstawy (z tego co pamiętam dwa piny męskie)....
Texa pokazuje 2 błędy SAE J1939 odcięcie szyny danych urządzenia sterującego UDS MID128,PSID229,FMI9 MID 128 to jednostka ECU silnika a więc: Czy przewody 0463,0462 idą tylko do złącza diagnostycznego czy łącza się też z komputerem silnika ?? Więc jak sądzisz ? Zasilanie sprawdziłeś na złączu modułu pompy ???? Chciałem podłączyć emulator pod adblue...
Prawdopodobnie przetarł się kabel zasilając ECU modułu adblue . Sprawdź wtyczkę moduły ad blue tam lubią styki zgnić w serwisie jest zestaw naprawczy tej wtyczki . Sprawdź również wiązkę kabli od ad blue. Jak dobrze pamiętam w lewej skrzynce elektrycznej pod maska stoją przodem do pojazdu trzecia od góry żółta przelotka po prawej jest własnie od ad...
Witam. Sprawdź napięcie na bezpieczniki,nie same bezpieczniki. Sprawdzić zasilanie na wtyczce do ADBLUE ,pin3,4 napięcie stałe z baterj ,kable czerwone. Sprawdź napięcie po stacyjce pub 24 ,kabel zielony Sprawdź czy nie ma korozji na kablach https://obrazki.elektroda.pl/8943895500_... https://obrazki.elektroda.pl/8922645900_...
A mam takie pytanie czy da się i czy można zamiast oryginalnego czujnika Nox z Volvo Fl podmienić założyć z Reno chyba premium ten sam system adblue taki czujnik Nox? Ludzie piszą na necie że tak kombinują i działa lecz ja nie mam przekonania więc was fachowców proszę o zdanie. Coś tam jeszcze piszą że trzeba ewentualne piny podmienić miejscami we wtyczce...
Witam mam dwa aktywne błędy w układzie AdBlue: 1 Podgrzewanie przewodu powrotnego UDS usterka elektryczna MID 128 PSID104 FMI5 2 Zasilanie zaworu zwrotnego UDS Z uwagi na to,że to autokar jest bardzo ograniczony dostęp do tego układu potrzebuje pomocy gdzie szukać tego przewodu i zaworu i jak usunąć te usterki. Pozdrawiam i proszę o pomoc
Moduł dozujący połączony jest z pompą. Z kabiny idą zasilania, masy i cany,
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
Możesz także użyć sygnału wyjścia czujnika ciśnienia powietrza 5v systemu Knorr-Bremse zastosowanym w monitorowaniu ciśnienia poduszek jak ciśnienia oleju volvo lub listwy common rail. Zasilić taki czujnik ciśnienia z zasilacza a sygnał podać na pin 8. Z tego co się dowiedziałem od kolegów z serwisu mercedesa to problem zawsze tworzy się w tych modelach...
komponent (Y 80) wtryskiwacz AdBlue plaska wtyczka 2 piny pin 1 rozowy/bialy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !!) polaczenie z pinem 24 jednostki sterujacej scr pin 2 rozowy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !! ) polaczenie z pinem 25 jednostki sterujacej komponent (B 96) czujnik NOX wtyczka 4 piny pin...
Odkręć króciec przy module pompy, ten od zasilania AdBlue w nim powinien być filtr.
Sprawdź czy masz zasilanie na zaworze od ogrzewanie zbiornika adblue płynem chłodniczym. Znajduje się wewnątrz ramy po prawej stronie na wysokości skrzynie. Jeśli nie ma na nim prądu to szukaj między pompa adblue a zaworem. Kabel z tym prądem wychodzi z pompy i w peszlu się rozgałęzia na 3 zasilanie często tam dostaje się woda I wyłazi zielenina.,jedno...
Break system: mid 136 psid 200 fmi 9 Vechicke system : mid 144 psid 200 fmi 9 Supension system: mid 150 psid 200 fmi 9 Gear selektor system: mid 223 psid 200 fmi 9 Wszystkie te kody wykazują na brak poprawnej komunikacji z ecu silnika. Pytanie które mi się nasówa czy może "tę" szynę danych zakłócać moduł AdBlue ? Już raz miałem przypadek taki : zakłucało...
Witam! Ja dzisiaj montowałem emulator do Volvo FL 240. http://obrazki.elektroda.pl/4445989200_1... Zamontowałem go w skrzynce akumulatorów przy wyłączniku prądu wg schematu. Nie wiem na ile to będzie działało, bo nie mogłem skasować błędów: -mid128-psid42 -mid128-psid46 -mid128-psid115 Po zamontowaniu włączyłem zapłon, zapaliła się dioda...
Proponuję zmierzyć baterie, pewnie jedna jest uszkodzona. co do błędu Kod usterek: MID 128 - PPID 385 - FMI4 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID385 Napięcie zasilania bloku elektronicznego układu AdBlue FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Niestety ale ta usterka...
W modelu z r2007 na srodkowej czesci deski rozdzielczej, u dolu, po stronie pasazera masz 3 gniazda: 1 zapalniczka (24v), 2 "zapalniczka" (12v) i 3 gniazdo 24v przeznaczenie specjalne, najczesciej uzywane do czajnikow i lodowek( z zabezpieczeniem powinno byc 30A lub 45A w zaleznosci od wersji wyposazenia kabiny (wszystkie zasilania dzialaja wylacznie...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
volvo adblue adblue volvo volvo zasila
amazon assistant odbicie obrazu matrycy samsung błąd kamery
philips senseo licznik geigera
Dziwny dźwięk przy otwieraniu klapy bagażnika w Volkswagen Golf 6 Rozruch silnika 2.5 TDI VW T4 przy napięciu 11,8V