wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
No jeżeli nie słychać pompki wstępnej to może być główna przyczyna. Teraz trzeba zobaczyć czy dochodzi zasilanie do pompy kiedy nie działa. Jeżeli dochodzi tzn, że pompka jest zła. Jeżeli nie to trzeba szukać czegoś na samochodzie.
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Sprawdz zasilanie na wtyczce.
Dzięki. A czy można jeździć z tak zwartą na krótko pompą? Dałem po prostu prąd z akumulatora na zasilanie pompy na kostkę pod tylną kanapą. (na jeden przewód-niebieski)
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Texa pokazuje 2 błędy SAE J1939 odcięcie szyny danych urządzenia sterującego UDS MID128,PSID229,FMI9 MID 128 to jednostka ECU silnika a więc: Czy przewody 0463,0462 idą tylko do złącza diagnostycznego czy łącza się też z komputerem silnika ?? Więc jak sądzisz ? Zasilanie sprawdziłeś na złączu modułu pompy ???? Chciałem podłączyć emulator pod adblue...
Witam Mam problem z volvo fl6 z 2002r. Przestał palić. Chciałem sprawdzić zasilanie na wtyczce od pompy wtryskowej i na pinie gdzie powinien być plus jest masa i szukam schematu zasilania ecu i pompy.
No właśnie problem jest tego typu, że pompy wtryskowej nie mogę za cholerę odpowietrzyć bo jakiś elektrozawór blokuje albo coś innego. Ten motyw z dętką też odpada jako, że ma dwa zbiorniki paliwa (jeden normalny drugi do wyliczeń średnich spalań (5L)). Coś czytałem na forach o aktywacji procedury automatycznego odpowietrzenia ale nie bardzo mi to wychodzi......
Sprawdź czy masz zasilanie na zaworze od ogrzewanie zbiornika adblue płynem chłodniczym. Znajduje się wewnątrz ramy po prawej stronie na wysokości skrzynie. Jeśli nie ma na nim prądu to szukaj między pompa adblue a zaworem. Kabel z tym prądem wychodzi z pompy i w peszlu się rozgałęzia na 3 zasilanie często tam dostaje się woda I wyłazi zielenina.,jedno...
W volvo często te moduły padały, możesz go ominąć i podłączyć bezpośrednio pompę pod zasilanie tego modułu. Będą błędy kontrolka check engine itp. ale silnik nie powinien zgasnąć. Jeżdżenie cały czas bez tego modułu nie jest zalecane ale do celów diagnostycznych można pojeździć.
odp1. w zależności od typu auta blokadę podłącza się w układ: - pompy wtrysku paliwa, - zasilania cewki zapłonowej, - przekaźnika rozruchowego uruchamiającego rozrusznik, tutaj nie koniecznie chyba że martwimy się o akumulator, nie znam tego auta więc sam musisz zdecydować jeśli to auto ma wtrysk to pompa jeśli nie zasilanie cewki. odp2. różowy przewód...
Daewoo Volvo Reno Opel pompy paliwa takie same czasem w innej obudowie.Seat też z różnymi firmami pracował.Pompa zanurzona w paliwie i zasilana z akumulatora daje jakie takie ciśnienie to zostawić nie wymienić,sprawdzić zasilanie osobno plus podłączając się do minusa akumulatora z masą odwrotnie niema masy wyczyścić styk z nadwoziem brak plusa iść do...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Nie wiem dokładnie jak jest w tym modelu samochodu. Prawdopodobnie zawór ma zasilanie ze stalowego przewodu, a gumowy daje tylko sygnał (wymagana jest odpowiednia wartość podciśnienia ) przez elektroniczny zawór sterujący w samochodzie. Najlepiej byłoby gdybyś widział jak to działa właśnie w tym samochodzie. Może to być z kolektora ssącego lub z pompy...
Volvo 340 i pochodne,z fabrycznie zamontowaną instalacją gazową u producenta (holandia) miały odcinaną pompe.Tutaj w zagadnieniu problem nalezy rozpatrywać dwutorowo-jezeli jest wykonywana jazda na gazie,więc siłą rzeczy nie jest pobierane paliwo ze zbbiornika.Pompa,pracując cały czas,przepompowuje to paliw-krąży ono w magistrali.Wynik tego jest taki,że...
Emilian52 - pisałem że mam prądy na modułach. Potarzam: wszystko sprawdzone, nie ma przekaźnika cewki, jest tylko główny oraz pompy. Główny załącza zasilanie po stacyjce, odłącza trochę po odłaczeniu stacyjki (dopalanie MAFa). Przekażnik pompy pracuje jak ECM dostanie impulsy a jak pisałem wyżej nie dostaje ich z ICM. Wiązki przedzwonione... goldwinger...
Czy Volvo V50 1.6D 110 koni z 2006 roku ma elektryczną pompę paliwa w baku? Kosza nie widać z okna w podłodze, idzie wiązka kabli ale cienkich, raczej takie nie zasilają pompy, ale pewności nie mam.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
sprawdź czy po przekręceniu kluczyka masz prąd na czujnik doładowania 5v jeśli jest to kaseta jest zasilana prądem złącze płaskie i żółte przy przycisku diagnostycznym jeśli dobrze pamiętam Dodano po 10 a to auto ma pompowtryski czy pompę wtryskową
Zamykam temat Po wymianie pompy ABS, wraz ze sterownikiem ( używane, za niewielkie pieniądze), wszystkie błędy zginęły. ABS i kontrola trakcji działają poprawnie.
Zasilanie modułu tloczacego sprawdz. Moze ginie zasilanie i rozłącza. Dlatego pokazuje raz 0 raz poziom. czyli od pompy? ta kaseta była sprawdzana. 2 czerwone, 2 brązowe i 1 nie pamiętam. obwód cały.
Sprawdziłeś zasilanie przy samej pompie na pracującym silniku?
Pompowtryski są wymysłem koncernu VW i silniki z tym systemem były montowane tylko w tych pojazdach w których ten koncern maczał paluszki. Nie są wymysłem VW, powstały w anglii, w 1911, w 1930 weszły do powszechnego użytku w USA. Były i są stosowane w silnikach Detroit, Cummins, w ciężarówkach Volvo, Scania itd. Przy okazji w VW i pociotkach.
BARDZO DZIĘKUJĘ!!! za pomoc i jeszcze w tym temacie: jakie uszczelnienie stosuje się pompa zasilająca-blok, pompa wsp.k.-blok, pod cylindrem sprężarki ?.
A mechaniczna zasilająca?
Dziś przekładam silnik krokowy i jak czas pozwoli to sprawdzę zasilanie pompy. 12 lat temu jak było poniżej 5 stopni to miał problem z odpaleniem i o dziwo winę miał przekaźnik pompy. Wtedy też było zimno i walczyłem kilka dni.
D5 nie ma pompy zasilającej w baku , pompa wcz ma pompke zasysająca w sobie!!!!! Po drugie trzeba stwierdzić że wszystkie świece grzeją poprzez pomiar prądu.
Przyczyną mogą być zaworki w pompie zasilającej, sama pompa (sprawdzić ciśnienie podczas pracy na wolnych) i zaworek nadmiaru na głowicy. Filtry są na ciśnieniu, czy na podciśnieniu?
Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca. Dodano po 18 Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca.
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Czy udało ci się połączyć diagnostycznie z ecu silnika? Jak nie to sprawdź bezpiecznik (15) f43, f20, f18, f14 (30). Pompa zasilana jest z ecu silnika wiec jeśli nie masz zasilania na pompie a ecu ma zasilania to ecu do naprawy lub wymiany
Możesz przyjąć, że zaptrzebowanie na moc tej kosiarki wynosi 0,5-0,75 mocy ciągnika do niej dedykowanego. Ciągniki mogą całą moc silnika przekazać na WOM, jednak część tej mocy potrzebne jest do jazdy, więc nie można danym ciągnikiem napędzać maszyny o zapotrzebowaniu mocy równym mocy silnika (chyba, że jest to maszyna stacjonarna). Co do Twojego rozwiązania,...
1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz. 2) Nie mam pojęcia 3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie...
Mercedes A-klasa (stary) - demontujesz elektronikę sterującą i zostaje Ci sam silnik DC na szczotkach który zasilasz przez duży przekaźnik/mały stycznik bezpośrednio z akumulatora. Niestety ale obawiam się że te pompy z elektrohydraulicznych układów wspomagania będą miały za małą wydajność dla orbitrola i większego siłownika.
Mam takie pytanie czy pompa zasilająca była wymieniona cała kompletna czy zaworki z niej zostały przełożone drugie pytanie jaką masz pompke reczną czy elektryczną
Już ręce opadają powoli Albo chcesz oszczędzać i robisz sam, jak nie to oddaj na warsztat. Sprawdź we wtyczce do pompy: 32, 33 zasilanie kl. 30 12 zasilanie kl. 15 22, 29 masa 5, 16, 30, 31 cany
Na początek sprawdz wiązke między ECM a ABS tylny napęd mógł przestać działać z powodu uszkodzenia tuleji w przekładni kątowj sprawdz bezpiecznik w module REM z tyłu po lewj stonie w bagażniku i sprawdz czy pompa spinająca haldex działa żółty kabel zasilanie czarny masa
Witam Mam problem z volvo fl 220 , po odpaleniu faluje na obrotach dymiąc lekko na siwo.Przy ruszaniu i na każdych kolejnych biegach jest bardzo słaby , dopiero po przekroczeniu 1300 obrotów silnika dostaje siłę ,ale przy 2500 zaczyna go dławić i moc spada .Zasilanie pompy w paliwo i stan silnika mechanicznie jet OK. Może ktoś miał podobny problem i...
Jak silnik zaskoczy to szarpie i kopci na biało przez jakieś 2-3 minuty na wolnych obrotach. Ale żeby temu zapobiec zaraz po odpaleniu popuszczam wtrysk na sekundę i silnik sie stabilizuje i przestaje kopcić. Parę razy zauważyłem tak jakby zmianę głosu silnika ale spowodowane było to działaniem podciśnieniowego siłownika zwiększającego dawkę paliwa...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Te dwa przewody zabezpieczają obwód który jest przecięty podczas gdy alarm jest włączony (zasilanie pompy paliwa , obwód zapłonowy itp ).Podpinając sterownik c.z , będziesz musiał zewrzeć te dwa przewody.Najprościej to sprawdzić wypinając centralkę alarmową i próbując uruchomić auto. Powodzenia.
Elektrozawór kąta wtrysku (po zapaleniu kopci na biało i szarpie na wolnych obrotach lecz nie zwiększa obrotów)Zawór wkręcony po skosie patrząc od tyłu pompy (na godz 10 lub 14 w zależności od typu pompy )zasilany przewodem dwu pinowym ;dla sprawdzenia rozłącz przewody na pracującym silniku powinien zacząć pracować równiej i gośniej
Witam, Wiele lat temu miałem taką usterkę. Sprawdź czujnik o którym piszesz i zasilanie sterownika. Czujnik najlepiej sprawdzisz miernikiem (omomierzem lub oscyloskopem) Raz także widziałem uszkodzenie sterownika w Volvo , gdzie nie uruchamiała się pompa paliwa i był problem z zapłonem. Dokładnie tak jest jak piszesz. Pozdrawiam
Zasilanie zaworu 12V i taktowany PWMem do masy, oba zawory bezpośrednio sterowane z ECU. Oscyloskop by rozwiał wątpliwości. Ostatnio miałem stare Volvo co paliło zawór na pompie przez zwarcie przewodu do masy na silniku
Witam, domyślam się, że przewodów zasilających obie pompy paliwowe nie przełożyłeś. Może jedna z pomp nie ma zasilania ? Miałem taki przypadek w Volvo 240 z identycznym wtryskiem paliwa. Poza tym co z sondą lambda ? Jeśli też jej nie przełożyłeś, a Twoja jest uszkodzona to efekt będzie podobny. Podłącz woltomierz do kabla sygnałowego sondy i sprawdź...
Witam jeśli się nie uporałeś z tym problemem to ja bym zaczął sprawdzić czy pompa paliwa z baku dostarcza je do filtra wiec odkręć wężyk zasilający niech ktoś włączy zapłon o zobaczysz czy się paliwo leje bo jest taka możliwość że pompę w baku albo chyciło w co wątpię lub się spaliła w trakcie albo jest już zużyta i nie potrafi wygenerować takiego ciśnienia...
Skoro sterownik był wcześniej sprawny, auto jeździło, nie ma specjalnych powodów aby miał się od tego zepsuć. Pojedź do mechanika, aby odpowietrzył w samochodzie układ paliwowy: - poluzować przewody zasilające wtryskiwacze - zalać pompę paliwem - pokręcić rozrusznikiem i obserwować czy z rurek zasilających leci paliwo - jeśli tak - oznacza to, że powietrze...
Skoro ukłąd zasilający jest z całego samochodu w całości to powinno być ok. Tylko dziwi mnie kąt początku wtrysku, czy pompa była ustawiana na słuch na oko czy lampą. Bo taka rzeźba to grubo ktoś poszedł.
Witam! Posiadam problem z wyżej wymienionym autem. W czasie jazdy zgasło, odpaliło znów na 2-3s i jak gasło tak już nie pali. Podłączając się można sprawdzić wsio oprócz sterownika silnika (żadnym sprzętem diagnostycznym nie można się połączyć z silnikiem). Auto kręci normalnie, dioda umieszczona po prawej stronie deski rozdzielczej po przekręceniu...
Witam kolegów. Autobus jak w temacie, nie odpala, rok produkcji 1994. Po zdjęciu nastawnika z pompy i ręcznie regulując listwę w pompie silnik odpala. Przewody od pompy do sterownika EDC sprawdzone i są ok. Problemem jest brak zasilania sterownika EDC, wyjąłem wtyczkę ze sterownika i niestety na żadnym pinie nie ma plusa, ani 30, ani 15, nie zależnie...
Nowa pompa, czas idzie aż ponad 3 ms jak ominę zasilanie powietrzem to spada do 2 z hakiem ładnie chodzi Proszę uzupełnić tytuł tematu, oraz podać dokładniejsze dane samochodu i silnika.
Warto w Fh sprawdzić albo wymienić przewód powrotu nadmiaru paliwa od pompy zasilającej (ten cieńszy). Jest z plastiku i może być gdzieś załamany albo zatkany i może blokować powrót paliwa do zbiornika. Czasami właśnie przez ten przewód może się tak robić. Można go odkręcić od pompy i dmuchnąć w niego sprężonym powietrzem - będzie słychać w zbiorniku...
Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Sprawdź czujnik pompę zasilająca i zawor przelewowy, tam masz ponad sto razy bład ciśnienia- może też błąd czujnika, Skasować i pojeździć z laptopem pdglądajac zachowanie cisnienia. Z Ad blue.. jedź na serwis i podpatrz trochę, gdzie rozkręcają i co czyszczą, jeśli chcesz samodzielnie z tym grzebać. Zgłoszone błędy są mało naprowadzające- taki program-...
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
mariusz_e napisał: Ciśnienie zasilania paliwem jest chyba dobre, komputer pokazuje około 4 bar przy 1400 obrotów, 2,5 bar na biegu jałowym. To sprawdź jeszcze pod obciążeniem - odczyt ciśnienia w czasie jazdy z pełnym ładunkiem. Na biegu jałowym pompy przeważnie się wyrabiają z wydatkiem paliwa i trzymają ciśnienie, problem jest pod obciążeniem. Zresztą...
pompa to pewnie jest sprawna trzeba wyjąć sam silniczek więc pokolei najpierw zdejmij koło potem plastikowe nadkole zobaczysz silnik z pompą na "półce" cały zespół jest mocowany do półki na trzy śruby m8 odkręć nakrętki.na silniku masz cztery śrubki m6 wykręć je długie co? z boku tam gdzie dochodzą kable zasilające też masz śrubę m8 wykręć ją.teraz...
MID 128 PPID 122 FMI5 Hamulec kompresyjny FMI 5 Przerwa w obwodzie. Wyjście nie jest włączone. Przerwa w obwodzie hamulca kompresyjnego. Napięcie w przedziale od 30% do 60% napięcia akumulatorów (0,3 — 0,6* Uak). Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem VCB i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór VCB....
Witam serdecznie. Mama volvo fh12 420 1997 rok. Do dnia wczorajszego było wszystko ok, odpalał idealnie nie przerywał, nie było żadnego problemu układem paliwa ale stwierdziłem że trzeba wymienić filtr gdyż nie był wymieniany od sierpnia. Po wymianie filtra na nowy (hengst) silnik się zapowietrzył i problem był z odpaleniem auta. We dwóch (jeden pompuje...
Pokrótce opiszę przypadłość mego auta - może ktoś ma jakiś pomysł... otóż volvo 440 1.8 + lpg, '94 b18u monowtrysk od kilu dni robi bunt i nie chce odpalać w ogóle na benzynie. Kilka dni temu zauważyłem nierówna pracę silnika jeśli był zasilany benzyną,a dokładnie falowanie obrotów (po przełączeniu na gaz falowanie ustawało jednak obroty nie schodziły...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji. Każdy ma jakiś swój system postępowania, ja wymieniam uszkodzone części na nowe, jakoś nad wyrost wydać mi 1tys pln...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Problem jak w temacie. Serwis w Niemczech nie ogarnia tematu. W poniedziałek chcą wymieniać pompo-wtryskiwacze choć na chłopski rozum to niby jak powietrze ma dostawać się nimi do magistrali paliwowej? Kierowca wspominał coś o ogrzewaniu postojowym, że w dzień awarii nie grzało (zapowietrzyło się). Smok ssący podobno szczelny. Ale czy przypadkiem rurka...
Informacja o prawidłowej pracy silnika na gazie zmienia postać rzeczy.Moja teoria jest następująca .Uważam że kolega ma złe ciśnienie paliwa ,czyli ma zepsutą pompę paliwa lub zatkany filtr paliwa.Wtryskiwacze bym odrzucił ponieważ jak wtryskiwacz padnie to raz na zawsze.Jak masz słabe ciśnienie paliwa na listwie (zakładam że wielowtrysk) to silnik...
Może gdzieś się podłączyli zasilaniem do LPG po bezpieczniku z pompy paliwa? Sprawdzałeś czy się da podłączyć interfejsem do LPG w tym czasie czy nie masz takiej opcji?
Witam, W moim aucie został przełożony silnik na inny i w tym celu zakład odłączył częściowo instalację gazową. Po jej ponownym podłączeniu samochód nie chce się przełączyć się na gaz. Tak się tylko zastanawiam czy aby czegoś w tej instalacji nie brakuje. Instalacja wydaje się prosta i nie wiem czy nie za prosta. Jest tylko podłączenie do sondy lambda,...
Witam. Problem polega na tym, że do naszego warsztatu trafiła koparka na remont kapitalny silnika. Po ponownym włożeniu silnika i podłączeniu wszystkiego mechanik stwierdził, że silnik nie chce odpalić więc poprosił mnie o pomoc abym sprawdził elektrykę. Okazało się, że problemem jest elektrozawór w pompie wtryskowej, a konkretnie + go zasilający. W...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
oznaczenie kolorow przewodow komponent A62 ( jednostka sterujaca SCR -- pompa aDbLUE ) PIN A 01 KOLOR BIAłY/ZIELONY GRUBOść 1.5 PIN A 02 KOLOR RóżOWY/BIAłY GRUBOść 1.5 PIN A 03 KOLOR BIAłY/CZARNY GRUBOść 1.5 PIN A 04 KOLOR BIAłY/NIEBIESKI GRUBOść 1.5 PIN A 05 KOLOR POMARAńCZOWY GRUBOść 0.75 MAGISTRALA CAN PIN A 06 KOLOR CZERWONY/CZARNY GRUBOść 0.75...
Witam Podepnę się pod temat ponieważ mój problem polega na tym że silnik Forda Focusa 1,8 tdci nie odpala. Początkowo odpalał za pomocą plaka. Mechanik wykonał test przelewowy wtryskiwaczy. Po tym teście okazało się że 3 wtrysk za dużo przelewa paliwa na powrót i co za tym idzie auto nie ma odpowiedniego ciśnienia na listwie zasilającej. Zaproponował...
Cześć wszystkim, chcę poinformować, że to naprawiłem. Przepraszam za Google Translator. Samochód zaczął wyświetlać coraz więcej błędów po problemie z niską wydajnością SRC. Na przykład wewnętrzny błąd ogrzewania filtra, przerwane dozowanie itp. Następnie błąd CAN SAE J1939 - brak komunikacji ECU AdBlue Wymieniliśmy katalizator i pompę AdBlue W końcu...
pompy volvo volvo regulacja pompy volvo przekaźnik pompy
focus łożysko rozgałęźnik badmor glowica laserowa
naped elektrobim kompresor kowal
Prawidłowy odczyt MAP w VW Passat B5 FL 1.9 TDI Sharan 1.9 TDI 110KM – nierówna praca po nocy, zapowietrzanie, świece żarowe, N109