MID 128 PSID 75 AdBlue- zawór- układ podgrzewania zbiornika
Witam. Błędy MID 128 to błędy grzałek przewodów 1 i 3 (przerwa).Polecam lekturę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Błędy MID 144 które podałeś to błędy osuszacza (regeneracja). Kod usterki zostaje wygenerowany, jeśli zużycie powietrza jest na tyle duże, że osuszacz powietrza nie ma czasu na regenerację. Możliwe przyczyny: Czas pompowania...
do wymiany pompa adblue w pompie zawór jest uszkodzony
Kolego widzę że masz mało wiedzy w tej dziedzinie. System adblue dobrze podłączony. Pompy dzielą się na pompę A(1) i B(2). pompa A -ZAWÓR z elektrozaworem F00BH40277 KOPUŁKA F00BH40294 bez kryzy. pompa B -ZAWÓR bez elektrozaworu F00BH40278 KOPUŁKA F00BH40293 z kryzom. Załóż kopułkę F00BH40293 i będzie okej jeśli pompa tłoczy.
Witam. Temat rozwiązany wymieniony zawór w module na zbiorniku Adblue rozdzielający powietrze. Dodano po 35 Witam. Temat rozwiązany wymieniony zawór w module na zbiorniku Adblue rozdzielający powietrze.
Potrzebne kody fmi z odczytu manualnego Błąd NOX i przerwa dozowania wygenerowana z braku płynu w zbiorniku adblue zawór ogrzewania zbiornika adblue przerwa w przewodzie zazwyczaj
p20b113 sterownik zaworu sterującego cieczy chłodzącej nagrzewnicy środka adblue a reszta kodów dotyczy tej samej sprawy. Pewnie zawór upaliło i wtyczkę.
MID128 PSID 101 FMI 5 Kolego odpisze Ci, jest to zawór sterujący chłodzenia i powrotu AdBlue, FMI 5 wskazuje przerwę lub niski prąd do zaworu ... natomiast FMI 7 że jest zatkany przewód powrotny lub wadliwy/nieodpowiedni zawór.
był uszkodzony zawór veb.po wymianie auto pali bez problemu
Volvo FH 12 480 błędy Adblue może ktoś wie co to za błąd ? mid 128 psid 75 fmi 3 ??? Zawór układu podgrzewania zbiornika. Zwarcie do +Ubat.
Po ok. 8000 tys. km od wymiany praktycznie nic nie ubyło. Wtryski, sprężanie, zawory po diagnostyce wychodzi, że są ok.
Za niskie ciśnienie paliwa. Zawór przelewowy, pompa, filtry. Drugi to Adblue, konkretnie grzałka.
Może jakaś drobnostka, czujnik, zawór, kampania, młotkiem nie naprawisz. Zapraszam do serwisu! Kontakt na PW.
Witam. Mam pytanie odnośnie zaworu dozującego Y109 na rys. w załączniku, jeżeli go wymienię, widać na niezbyt skomplikowaną operację ale w jaki sposób go skalibrować? 7 to śruba kalibracyjna. W mojej okolicy nikt tego nie naprawia, z regenerowanymi jest różnie bo pewnie są na oko regulowane a zapewne trzeba kalibrować na zamontowanym w pojeździe a nowy...
Zawór jest w pompie ,a przewód to sobie pomierz przy pompie , każdy przewód ma oplot z drutu oporowego więc jest to proste
Kolego thesperado masz rację ,można się pogubić.Jeśli chodzi dokładnie jest to podstawa wabco podwójny osuszacz,podstawa w serwisie była sprawdzona i nie wiem czemu przestawiona,co prawda większość tych podstaw ma według katalogu wabco te12bar ale mercedes axor i jakies volvo 10,5bar. Firmy knorr mam ten zawór wieloobwodowy. Powietrze schodzi do 0 czasami...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
Kolego Szczepan 87 z zaworem i kopułkom jest wręcz odwrotnie 1 generacja zawór chłodzenia w pompie kopułka pełny przepływ 2 generacja około 2009r w pompie przelotka bez zaworu a kopułka z kryzom Ta zasada jest bardzo ważna inaczej układ nie będzie działał poprawnie
Zamarznięty zawór dozujący MID128 PSID 89 FMI 14. To jest autokar z 2007 roku .Błąd mogę wykasować na desce ale zaraz znowu się pojawia jako aktywny. Pozdrawiam
Jest jeszcze jakiś inny zawór dawkowania oprócz wtrysku? Coś w pompie lub po drodze? Czy do wtrysku dochodzi cały czas prąd czy tylko w chwili wtryskiwania? Posprawdzałem wszystkie kable i mają przejścia a autocom pokazuje zawor dawkowania przerwa w obwodzie czyli po mojemu jakiś kabel. Podpowie coś ktoś gdzie poszukać?
PSID 84 FMI 5 Błąd podgrzewacza przewodu nr 2. PSDI 90 FMI 1 MID 128 PSID 90 Wydajność układu SCR Wysoki poziom NOx, ewentualna woń amoniaku, - zawór dozujący zaciął się w położeniu zwartym (zamkniętym), - zablokowany przewód ciśnieniowy, - niskie stężenie mocznika. PPID 275FMI 2 Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji,zanik...
Kolego polo.1979 w premiumce dxi nie ma czujnika prędkości obrotowej turbiny, turbosprężarka nie ma łopatek, posiada zawór upustowy. Link który podałeś dotyczy Volvo fh 400. Proponował bym sprawdzić katalizator, chłodnicę powietrza doładowania, kolektor dolotowy (czasami pękają), czujnik ciśnienia doładowania, regulacja zaworów. Nie ma jednoznacznej...
Wszystkie zarejestrowane kody dotyczące AD Blue są w pamięci OBD, czyli nawet raz wygenerowany błąd będzie niestety aktywny aż do czasu wykasowania go przez V-Cads pro czyli przez dealera lub kogoś kto ma sprzęt do diagnostyki Volvo (TEXA tez da rade) Co do Twojego problemy to wymiana pompy raczej będzie ostatnia rzeczą. Ciężko jest diagnozować cokolwiek...
43361 komunikacja z czujnikiem NOx 43345 komunikacja z jednostka S CR 41219 dozownik reduktora 43592 ciśnienie powietrza w układzie SCR....czyli układ AdBlue SCR 4754 zawór odcinający paliwo a co do kodu ACC 2: Włącznik - czujnik położenia Nieprawidłowy sygnał z włącznika - czujnika położenia na obudowie tłumika. Krzywka silniczka dystrybucji powietrza...
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
Koledzy typ pompy adblue tzw. pompa A i B różni się kopułkom i niczym więcej. Wtrysk różni się dawką i silnik 11l dawka 200 gram końcówka numer końcowy 911 i 13l. 300 gram kocówka numeru 970. Pompa A z elektrycznym zaworem ccv ( zielono żółty) zawór w pompie z cewkom kopułka bez sitek . Pompa B ccv bez cewki i kopułka z kryzami inaczej z sitkami i przy...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
Powiem tak, nigdy przenigdy w życiu nie bierz testera logic magneti marelli, chyba że za 10 lat jak dogonią texe. A teraz od początku, tester do ciężarówek kupiłem w 2009 roku poprzez firmę suder plus a był to tester tech dokładnie złożyłem zamówienie w grudniu i dostałem go w styczniu, jak się okazało po kilku miesiącach tester tech magneti marelli...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Więc krisbrumm nie dziw się że u nas w Polsce taki przewoźnik szuka rozwiązania na własną rękę.Pisałeś kiedyś że skoro kogoś stać na ciągnik jakiejś tam wartości to dla czego nie zaprowadzi do serwisu.Nie wiem jak jest na wyspie,ale tu na kontynencie jest coś takiego jak leasing i wierz mi że czasy są jakie są i na dzień dzisiejszy nie stać wielu na...
volvo adblue zawór zawór adblue volvo adblue
spalić lutownica zmywarka bosch stabilizator instrukcja enigma
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Zmiana kierunku obrotów w układzie gwiazda-trójkąt Skoda Fabia 1: Elektryka gaśnie przy biegu wstecznym