luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry ustawienia ssacy..... 0.2 mm wydech..... 0.5 mm wydech z VEB..... 1.6 mm luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry kontrolne (tolerancja zuzycia ) ssacy..... 0.15 – 0.25 mm wydech..... 0.45 – 0.55 mm wydech z VEB..... 1.55 – 1.65 mm Dodano po 22 VEB Volvo Engine Brake ( hamulec silnikowy - wykorzystuje...
oj panowie zgadujecie osuszacz powietrz jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie "odwilgotnienie" powietrza ktore po sprezaniu w kompresorze wytraca wode ktora gromadzi sie w zbiornikach powietrznych i powoduje korozje calego ukladu pneumatycznego oraz w zimie zamarza wewnatrz filtra osuszacza jest granulat absorbenta ktory po jakims czasie nie przyjmuje...
zawor jest kontrolowany przez jednostke sterujaca a nie bezposrednio z pilota podlaczenie wtyczki na zaworze pin 1 0.75 szary (masa) pin 2 0.75 pomaranczowy (lewa strona) pin 3 0.75 niebieski (prawa strona) pin 4 0.75 zolty/czerwony (opcja) numery pinow masz na przodzie wtyczki powodzenia
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
Układ EBS w pełni sprawny do ustalenia z jaką siłą ma hamowac auto bierzepod uwage zużycie okładzin hamulcowych, jesli któryś czujnik jest uszkodzony układ ebs nadal jest uzbrojony i elektronicznie ustala siły hamowania ale nie bierze pod uwage wtedy zużycia okładzin , sam uszkodzony czujnik nie ma wpływu na siłe hamowania. Zastanawia mnie fakt iż auto...
Witam, Mam taki problem w Volvie z 2005 roku silnik D12 jest to model VN czyli ciężarówka amerykańska. Wyświetlają się takie błędy: http://obrazki.elektroda.pl/2166850200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2772526500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3896602900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9675859300_1...
Potrzebuję numer zaworu hamulca górskiego jaki powinien być przy silniku z komputerem jak na zdjęciu z załącznika. Silnik był przekładany razem z ECU ale na nim nie odpalił (jakaś różnica w wiązkach była) I został przełożony ecu ze starego silnika (wiązka została "nowa") Teraz wszystko w miarę gra ale wygląda na to że w starym silniku był inny zawor...
To nie zawor
Opis to zacinajacy się zawor egr. Ale wszystko chodzi ok
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
Temat nadal nie rozwiązany, robię różne próby nie wszystko opiszę bo braknie dnia.. W oprogramowaniu jest jakiś burdel,podejrzenie że nie zgadzają się sumy kontrolne po operacji dpf off kiedyś tam robione przez kogoś więc to do weryfikacji, może znacie kogoś z okolic Katowic co by to sprawdził , mam vdash i klonik vidy do tego starej daty(na teście...
Coś na priw napisałem.
Masa idzie do modułu BBM ( gniazdo CA z lewej strony kabiny); https://obrazki.elektroda.pl/2994152700_... https://obrazki.elektroda.pl/2311491600_... Możliwa korozja w gnieździe lub prędzej uszkodzony przewód pod kabiną (na zagięciu wiązki).
Witam. Miałem problem z falującymi obrotami nawiewu. Oczywiście wymieniłem tranzystor MJ802. Wymieniałem go dwa razy ponieważ nic nie pomogło za pierwszym razem i myślałem że coś źle zrobiłem. Niestety falowały mi obroty dalej, czasem na "0" wentylator załanczał się na maxa a czasem nawet na "6"biegu nie działał.. A od kilku dni mam tak że podczas jazdy...
auto kupione z taką przypadłością plus braki mocy - rozrząd ustawiany kilkakrotnie na blokady jest na 100% - teraz jest moc , tylko zostało cykliczna praca zaworu na wolnych obrotach - takie krótkie trykanie . Koło rozbierane i weryfikowane - nie ma się do czego przyczepić , ciśnienie oleju na zimnym ok 4 bar [ trochę dużo ] na rozgrzanym nie spada...
Gdzie ten czujnik kolego się znajduje ?bo nie bardzo się orientuję Dodano po 44 Cała ta rurka kolego jest zamraznieta gdzie wchodzi pod filtr kabinowy powietrza. Przyczyną ten czujnik czy zawor rozprężny czy coś takiego do wymiany freon trzeba wyciągać?
W czasie jazdy na 3 biegu dochodzi tak jakby świst, zaczęło się to dzisiaj i jest słyszalny tylko i wyłącznie na tym biegu, na pozostałych nie. Czym może to być spowodowane. Możliwe, że w skrzyni jest za mało oleju. Czy ktoś się orientuje jaki tam ma być olej i ile. Dziękuję za wszystkie odpowiedz.
Witam, borykam się z problemem takim że wsiadam jadę rozgrzeje się silnik po 20 km wyskakuje mi kontrolka że mam mały stan płynu chłodzenia. Kiedy przycisnę go tak do 3tys obr. później wezmę nogę z gazu to kontrolka gaśnie a płyn jest spowrotem w zbiorniczka Wymieniłem termostat, korek wlewu i zrobiłem test na głowicę dalej nie mam pomysłow co to może...
Mam Volvo 460 silnik 2.0 rocznik 95 problemów mam można powiedzieć trzy. Pierwszy problem podczas jazdy odczuwa się szarpanie na ogół na wszystkich biegach ale tylko przy obrotach 1900 ten problem jest zawsze.Drugi problem pojawia się gdy jest wilgoć pada deszcz a najgorzej po przejechaniu przez kałużę samochód szarpie falują obroty i gaśnie ale z ponownym...
Wyjąłem elektrozawór nagrzewnicy ( jego demontaż to jest jakis koszmar ) i go rozebralem , byl delikatnie zawalony szlamem z plyny , wszystko zostalo wyczyszczone i zawor dziala po podpieciu zasilania.Na kostce zasilajacej sprawdzilem napiecie i zmienia sie w przedziale 24-12V takze klimatronik wydaje sie byc sprawny.Po tym zabiegu efektów brak , tak...
Masz sprawdzić instalacje od zaworu ecas od pompowania powietrza do poduszek
a no takie zeby zawor wyrobil sie przed gmp, i zeby wlasnie rozrzad nie uciekal to pol zeba nie gra albo wiecej lub mniej, i to wlasnie ma do nplanowania Zapytam inaczej, ile trzeba splanować głowicę żeby rozrząd nie pasował o pół zęba? tyle splanowac zeby byla plaszczyzna nastepnie dobrac grubosc uszczelki, nie pytaj ile zebrac bo raz wezme wior 0,1...
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
Wymien zawor albo cewke.
https://obrazki.elektroda.pl/1047355200_... https://obrazki.elektroda.pl/5387150300_... Witam volvo fh13 skrzynia nie wrzuca biegow wyswietla bledy jak na zdjeciach. Po wlaczeniu zaplonu wyswietla ,,rozruch niemozliwy skrzynia nie w polozeniu neutralnym". Odpalic mozna tylko szybko wlaczajac zaplon. Wymieniona wiazka...
Witam Mam problem z cisnieniem doladowania. Pokazuje aktywny blad: mid 128 psid 98 fmi 1 Co najdziwniejsze blad jest aktywny nawet na wylaczonym silniku(zaplon) Czujnik cisnienia zmieniony, zawor na turbinie chodzi- uklad dolotowy szczelny. Mial ktos taki problem bo po malu koncza sie pomysly
Nie będę się spieral muszę to sprawdzić która generacja jest z jakich lat. Poprostu mamy auta z lat 2007-2009 z pełnym przepływem i dwie premium 2006 euro 4 z kryzami więc uznałem kryze i brak zaworu chłodzenia za starsze rozwiązanie. Widocznie już ktoś w tym wcześniej grzebal i zmienił na nowszy typ. Albo nie ma na to reguly. Ostatnio robiłem eev 2011zmienialem...
WITAM OD JAKIEGOS CZASU MAM PROBLEM Z VOLVEM V AUTOMACIE WYSKAKUJE BŁAD MID 130 PSID26 FMI 7 GDY ODPALAM VOLVO PO NABICIU POWIETRZA WBIJAM A SLYSZE POWIETRZE GDY CHCE Z A WŁACZYC R TO AUTO NIE REAGUJE NA WYSWIETLACZU PISZE R A OBOK 5 DAJE GAZ NIEMA ZADNEJ REAKCJI GASZE I ODPALAM WSZYSTKO WRACA DO NORMY OPCJA TA POJAWIA SIE TYLKO GDY SKRZYNIA JEST ZIMNA...
Witam posiadam auto jak w temacie, w związku z tym iż nikt nie jest w stanie podjąć się naprawy, w okolicach Lublina instalacji CNG postanowiłem sam zdiagnozowac i naprawić ow instalacje,, ale do brzegu, gdy kupiłem auto instalacja działała, auto normalnie sie przekraczało na CNG, ale że gazu bylo malo zaraz sie skończył, po zatankowaniu auto przestało...
Dużo napisane o spalaniu, volvo pali mniej i to z takimi tonarzami. W manie kreci sie gdzies kolo powiedzmy 28l +/= 5%. 1. Dyszy czytaj wtrysku nie czyscimy tylko zawsze w euro 6 wymieniamy. 2. Zawor pietburg wymieniono na nowy typ i adapter czy jak piszesz całą wiązke? Bo to duża różnica - dlugosci przewodu i ceny. On generuje blad 2843 - piszę z pamięci....
Myślę , że będzie pomocne.
Ta od audi jest innego typu w niej masz zmienną geometrię łopatek a volvo masz zawór westgate. Wymagają różnego sposobu sterowania. Ta od volvo pompuje na maxa bez sterowania tym zaworem a dopiero jak osiągnie wymagane ciśnienie to otwierany jest ten zawór a ta od audi pompuje minimum bez sterowania i dlatego po uruchomieniu silnika cięgno ustawiane...
Witam. Jak w temacie autko nie odpala wymienione pompowtryski zawor reg. cisnienie przed pompowtryskami i pompa. odpala jednynie z samostaru, wystarczy doslownie niewielka ilosc by odpalił. Silnik pracuje idealnie nie przerywa nie kopci. Panowie moze ktos mial taki przypadek ... Prosze o sugestje co moze byc przyczyna ...
Ale jak odłącze zawor to pokazuje że brak komunikacji czyli przewody raczej ok
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ??????? Gdzie ta sonda bo czujnik od temp cieczy i od powietrza...
Sprawdź czujnik pompę zasilająca i zawor przelewowy, tam masz ponad sto razy bład ciśnienia- może też błąd czujnika, Skasować i pojeździć z laptopem pdglądajac zachowanie cisnienia. Z Ad blue.. jedź na serwis i podpatrz trochę, gdzie rozkręcają i co czyszczą, jeśli chcesz samodzielnie z tym grzebać. Zgłoszone błędy są mało naprowadzające- taki program-...
odnosze wrazenie ze grzebiesz za gleboko po 1 sprawdz czy masz sprawne czujniki poziomu ( jest 2 lub 3 zalezy od wersji ) sprawdz zasilanie do czujnika i sam czujnik nastepnie sprawdz czujniki cisnienia poduszek to dwie najczestsze usterki napisz nr VIN to sprawdze specyfikacje i bede wiedzial jaki masz system ile czujnikow i pomoge ci po kolei sprawdzic...
Co do innego dzwieku pracy silnika sprawdz dokadnie zawor wydechowy dlawiacy spaliny[/tex]
Jest jeszcze jakiś inny zawór dawkowania oprócz wtrysku? Coś w pompie lub po drodze? Czy do wtrysku dochodzi cały czas prąd czy tylko w chwili wtryskiwania? Posprawdzałem wszystkie kable i mają przejścia a autocom pokazuje zawor dawkowania przerwa w obwodzie czyli po mojemu jakiś kabel. Podpowie coś ktoś gdzie poszukać?
Bylem wczoraj autem na diagnostyce komputerowej i wykazalo mi uszkodzony glowny zawor hamulca (ten z przodu kabiny). Najgorsze jest to ze kolega chcial zrobic test modulatorow i tu lipa bo nie mogl sie polaczyc z nimi :/
Powinno pomóc https://obrazki.elektroda.pl/6966812700_...
Witam, jeśli chodzi o ten zawór https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/... to proszę w załącznikach.
i zadziała A to już zależy czy faktycznie był uszkodzony i czy ten co założysz jest sprawny ,tego niestety nie mogę zagwarantować :)
powiem tak albo przepływomierz siedzi to jest raz odłacz go i zobacz czy zmienia sie jego zachowanie po drugie zerknij na modół zapłonowy z cewka tam sa dwie ktoras znich jest padnieta jezeli to nie bedzie to zostanieci głowica do remontu ktorys zawor moze siedziec
moje volvo robilo podobnie wyciagalem i silnik chodzil dalej wymienilem zawor odcinajacy paliwo i wszystko gralo
to nie wina rozrusznika.. albo lezy wtrysk albo rail albo zawor wysokiego cis. cr odpala na ok 15mpa pracuje na wolnych obr na ok30mpa nie wiem skad wzielo ci sie 1000bar.... skoro caly maksymalny wydatek mozliwy to 1600bar.... nie wierzysz ze ktos zmienil kolo ale wierzysz w pomiary? gdzie logika? moze czujnik rail klamie i otwiera za szybko wtryski...
Czesc wszystkim. Mam volvo V40 Turbo Benzyna+ gaz i z listwy wychodzi taki zawor u dolu metalowy u gory plastikowy. Idzie przez niego powrot paliwa jest on wciskany w listwe. Prosze napiszcie jak to dziadostwo sie nazywa, gdzie to mozna dostac i jaka w przyblizeniu cena.
Usterka mechaniczna zaworu.
Poniże opis pinów.
Witam Przyczyną problemu jest słabszy przepływ powietrza w zaworze 4 drogowym. Czasami bywa problem z zaworem regulacji ciśnienia między zbiornikiem "mokrym" a zaworem 4 drożnym.
Zaniczyszczone paliwo? konczacy sie zawor stop, przerwa w polaczeniu na pompie? Zawsze przerywa w tych samych okolicznosciach, cieply czy zimny? kopci wtedy? Nie ma wycieków z pompy?
etap 1 Dokręć śruby 1-7.....15±3 Nm etap 2 Dokręć śruby 9, 11 i 13. Zacznij od śruby 11.....90±5 Nm Uwaga! Dokręć śruby stopniowo celem zapewnienia prawidłowego osadzenia osi dźwigienek zaworowych bez jej zginania. etap 3 Dokręć śruby 8, 10, 12 i 14.....60±5 Nm etap 4 Poluzuj śruby 9, 11 i 13. etap 5 Dokręć śruby 9, 11 i 13.....60±5...
Witam. Mecze sie z volvo v50 2.0d 136km 2005r. Auto mocno faluje przy przyspieszaniu. Po sprawdzeniu wszystkiego doszedlem wkoncu ze faluje podcisnienie na zaworku sterujacym gruszka. Wymienilem zawor na oryginalny no i bez zmian. Podmienilem nawet potencjometr na gruszce turbiny, nic to nie dalo. Podcisnienie na dojsciu do zaworka ok. Patrzylem czy...
Cześć, Kontrolowałbym poziom oleju aby nie zabrakło, oprócz tego posprawdzałbym parę rzeczy, np. to czy po odkręceniu korka nie ma zbyt dużych przedmuchów, czyli czy nie wydostaje się zbyt dużo powietrza(spalin) z komory silnika. Tak z ciekawości czy wyciek nie został spowodowany zbyt dużym ciśnieniem w komorze. Natomiast warto zagadać więcej z mechanikiem,...
Zawor o ktorym piszesz upuszcza mi powietrze ze zbiornika[pisalem o tym],lecz nie to jest problemem.Problem polega na za wysokim cisnienu powietrza w obwodzie 1. Zegar poza zielonym polem.Skrzynia biegow jest zasilana z obwodu 1.
zawor volvo zawor podcisnienia zawor peugeot
flash 17mb95 spryskiwacz przekaźnik indukcyjny silnik pompy
Aktualizacja map nawigacji QSMART SG720 - jak to zrobić? Minimalny przekrój przyłącza ASXSn w sieci Tauron