Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
Pokaż mi taką pompę wstępną z Voyagera IV, jakoby zlokalizowaną w zbiorniku paliwa. Załącz tu coś, co mogłoby to powierdzić.
To zawór bezpieczeństwa. Czasem szwankuje i upuszcza w przelew ciśnienie z szyny. Wymieniasz i tyle.
Po podłączeniu do kompa nie ma błędów a ten błąd to z czego odczytany? Silnik czasem nie chodzi głośniej? Jakie ciśnienie widać w sterowniku - zadane i odczytane? Przydało by się zmierzyć też ciśnienie przed podpięcie manometru.
Wygląda na to że ciśnienie na railu spada poniżej krytycznej wartości i system odłącza sterowanie silnikiem. Pierwsza sprawa to podłącz jakiś tester diagnostyczny i sprawdź , czy są jakieś błędy, druga to obserwuj ciśnienie założone i porównuj jest z aktualnym.
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
Witam Kol. nie usprawiedliwia Cię to, że to Twój pierwszy post. W życiu, a zwłaszcza w sprawach techniki należy wyrażać się (pytać) bardzo konkretnie. Nie piszesz o jaki Ci silnik chodzi, bo w Chrysler Voyager występują silniki 2,5 i benzynowe i diesla. 2,5i to 1,7-5,5/3000 (bar/rpm) 2,5TD to 3,0-4,5/4000 (bar/rpm) 2,5CRD (ENJ) to 2,0/3800 (bar/rpm)...
Walczę z tym już półtora miesiąca. Rozrusznik był sprawdzony. Wtryski wyremontowane. I nic. Jak odpali - jedzie. Jak nie odpali - to nie. Ostatnio mechanik (nie mam do niego zaufania) sprawdził ciśnienie na tłokach i podał mi takie parametry.
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
Cześć jeśli silnik rzeczywiście pracuje tylko na 3 4 cylindrach proponuję podać mu trochę samostartu do kolektora ssącego jeśli praca silnika się poprawi to prawdopodobnie jest jakiś problem z impulsami do wtrskiwaczy. Jeśli nie będzie znacznej poprawy proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania. Zakładam oczywiście ze układ zapłonowy jest ok i silnik pali...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Tutaj ma zastosowanie diagnoza postawiona wyżej - przedmuchy do układu chłodzenia. Może być uszczelka pod głowicą, ale nie koniecznie, np. u sąsiada garażowego w oplu była pęknięta głowica.
jeżeli silnik jest zużyty i ma niskie ciśnienie oleju to jest to widoczne zawsze przy rozgrzanym silniku. przy silniku zimnym niemal zawsze wszystko jest ok, bo olej jest gęsty. ale jak napisał mana, podaj wartości ciśnienia, wtedy będzie wszystko jasne Dodano po 27 *manta*
zdejmij miske a zobaczysz niemasz czasem dziwnych stukow czy szarpniec przy ryszaniu lub zmianie biegow
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
a co z tą kontrolka ? co moze byc przyczyną bo chyba nie sadze , zeby to byly panewki bo chyba juz dawno by sie silnik rozlecial po tych 2 latach ?
voyager 95 3,3l stary model, problem zaczął się od momentu kiedy przestał kręcić rozrusznik , okazało się że urwała się masa od silnika , podłączyłem nową masę i zaczeły się problemy . po rzekręceniu kluczyka zegar od ciśnienia oleju pokazuje prawie max i świeci się kontrolka check gages ,po zapaleniu silnika zegar od ciśnienia przez jakiś czas utrzymuje...
witam jakie dysze i ciśnienie gazu zastosować w w/w aucie? reduktor zavoli zeta ,wtryski czerwone 3 omy? pozdrawiam
Jak już odpowietrzyłem układ chłodzenia i wszystko zaczęło grzać, to ciśnienie rozwaliło chłodnicę. Prawdopodobnie mechanik nowy termostat założył odwrotnie niż stary. Jutro to sam rozkręcę i sprawdzę.
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Wymieniłem czujnik, sprawdziłem przewody - nawet jeżeli odepnę kostkę od czujnika to kontrolka nadal się pali a tak nie powinno być - co zrobić w takiej sytuacji, skoro jestem pewien, że poziom i ciśnienie oleju jest w porządku?
pompę paliwa również sprawdziłem podłonczyłem na krótko ciśnienie w listwie wtryskowej było, odcina mi same wtryski, a wiązka biegnąca od wtrysków do komputera nie była grzebana
Dzięki, można to jakoś sprawdzić czy trzeba wymieniać. A może tak być, że skoro regulator nie trzyma to to nie powstaje odpowiedie ciśnienie i przez to zapala się kontrolka check??
Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia na ciepłym?
To znaczy że jest niskie ciśnienie paliwa.
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
A ciśnienie w zaciskach z przodu zmierzyłeś? Moim zdaniem przewody elastyczne puchną i nie ma odpowiedniego ciśnienia.
Trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia na szynie CR. Czy nie zawiesza się coś i ciśnienie nie jest za niskie.
Sprawdz ciśnienie na listwie. Często pada taki zaworek powrotu...
Problem może być z reduktorem, który na zimnym silniku daje za duże ciśnienie gazu.
Wydaje mi się, że trzyma podciśnienie ponieważ po wyłączeniu silnika i odczekaniu z 5 min po ściągnięciu wężyka z gruszki słychać było jak ciśnienie się wyrównuje zasysaja powietrze z zewnątrz. po ściągnięciu przewodu na wyłączonym silniku słychać było psssst
Może to być pompa wysokiego ciśnienia, pasowałoby się przejechać z testerem i przynajmniej zobaczyć czy jest to ciśnienie niskie, czy wysokie. Ciśnienie rzeczywiste na railu masz nawet po OBDII na elmie za 28,90zł na All....
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
Witam, Plymouth Voyager 3.3 V6 2000r. Po podłączeniu manometru za filtrem paliwa w stronę silnika, widać że potrzeba czasu ok 5 sekund żeby z ciśnienia 0 barów pompa napompowała do ok 3 barów i samochód odpalił. Po zgaszeniu, ciśnienie gwałtownie spada do 0 i tak w kółko. Wymieniana była pompę paliwa i filtr ale problem pozostał i prawdopodobnie uszkodzony...
Jak to Chrysler Voyager to powinno być 3,5 atmosfery :)
witam, mam problem po wymianie rozrządu nie chce mi palić zachowuje się tak jakby łapał na jeden cylinder, i po chwili na wszystkie (przeskok) może to mieć wpływ że rozrząd był źle ustawiony. Sprawdzałem już wtryski, ciśnienie na listwie jest ok.
dodam że słychać cykanie z lewej strony silnika coś aby kompresję. Od tego bym zaczął. Sprawdź ciśnienie tak jak kolega wyżej napisał. Może któryś zawór Ci puszcza.
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Witam. Ciśnienie paliwa na listwie sprawdzone?
Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku zegarem i będzie jasne.
czy to faktyczna wartość 120bar Jak najbardziej normalne i im wyższe obroty, tym ciśnienie mniejsze
Wałek jest łożyskowany bezpośrednio w głowicy. Spróbuję zmierzyć ciśnienie oleju
Wygląda na to że ciśnienie w układzie wspomagania jest nieodpowiednie, a co się dzieje z autkiem?
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
Witajcie. Wprawdzie temat stary, ale problem zawsze aktualny. Przeżyłem tą typową dla Voyagera usterkę. Ciśnienie wzorcowe, czujniki wszystkie nowe, świece żarowe wymienione na moję życzenie, milion pytań do mechaników, czy świece napewno dostają zasilanie. Regeneracja najsłabszego wtrysku, bo podobno puszcza na przelewie, regeneracja pozostałych, a...
nie pytam się jaki olej był wlany i czy właściwy jest poziom tego oleju w misce. Zatem na początek: primo) dolej oleju ponad górną kreskę drugie primo) spróbuj zmienić olej na jakiś markowy kupiony w sklepie samochodowym a nie wielobranżowym. Objaw, że przy wzroście temperatury spada ciśnienie oleju jest normalny, bo spada lepkość. Trzecie primo) zmień...
Jakie ciśnienie paliwa?
voyager ciśnienie cylindrach ciśnienie paliwo voyager voyager wysoki ciśnienie
rules altium czujnik oddechu kosiarka zalać olejem
wózek paletowy pralka whirlpool usterki
Pobór prądu przez buzzer elektromagnetyczny 12mm Lokalizacja kulki w ekspresie Saeco Intelia