Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Wystarczy poszukać. Do tego bledu musisz mieć jeszcze parametry aby znac realne ciśnienie paliwa.
To zawór bezpieczeństwa. Czasem szwankuje i upuszcza w przelew ciśnienie z szyny. Wymieniasz i tyle.
W tym aucie występuje pompa w zbiorniku?
Witam Kol. nie usprawiedliwia Cię to, że to Twój pierwszy post. W życiu, a zwłaszcza w sprawach techniki należy wyrażać się (pytać) bardzo konkretnie. Nie piszesz o jaki Ci silnik chodzi, bo w Chrysler Voyager występują silniki 2,5 i benzynowe i diesla. 2,5i to 1,7-5,5/3000 (bar/rpm) 2,5TD to 3,0-4,5/4000 (bar/rpm) 2,5CRD (ENJ) to 2,0/3800 (bar/rpm)...
Walczę z tym już półtora miesiąca. Rozrusznik był sprawdzony. Wtryski wyremontowane. I nic. Jak odpali - jedzie. Jak nie odpali - to nie. Ostatnio mechanik (nie mam do niego zaufania) sprawdził ciśnienie na tłokach i podał mi takie parametry.
Tutaj ma zastosowanie diagnoza postawiona wyżej - przedmuchy do układu chłodzenia. Może być uszczelka pod głowicą, ale nie koniecznie, np. u sąsiada garażowego w oplu była pęknięta głowica.
Wygląda na to że ciśnienie na railu spada poniżej krytycznej wartości i system odłącza sterowanie silnikiem. Pierwsza sprawa to podłącz jakiś tester diagnostyczny i sprawdź , czy są jakieś błędy, druga to obserwuj ciśnienie założone i porównuj jest z aktualnym.
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
jeżeli silnik jest zużyty i ma niskie ciśnienie oleju to jest to widoczne zawsze przy rozgrzanym silniku. przy silniku zimnym niemal zawsze wszystko jest ok, bo olej jest gęsty. ale jak napisał mana, podaj wartości ciśnienia, wtedy będzie wszystko jasne Dodano po 27 *manta*
zdejmij miske a zobaczysz niemasz czasem dziwnych stukow czy szarpniec przy ryszaniu lub zmianie biegow
To znaczy że jest niskie ciśnienie paliwa.
Wymieniłem czujnik, sprawdziłem przewody - nawet jeżeli odepnę kostkę od czujnika to kontrolka nadal się pali a tak nie powinno być - co zrobić w takiej sytuacji, skoro jestem pewien, że poziom i ciśnienie oleju jest w porządku?
voyager 95 3,3l stary model, problem zaczął się od momentu kiedy przestał kręcić rozrusznik , okazało się że urwała się masa od silnika , podłączyłem nową masę i zaczeły się problemy . po rzekręceniu kluczyka zegar od ciśnienia oleju pokazuje prawie max i świeci się kontrolka check gages ,po zapaleniu silnika zegar od ciśnienia przez jakiś czas utrzymuje...
podpiąłem go dzis pod system diagnostyczny CDIF/3 i sprawdzałem cisnienie oleju To tak się da?? Ja myślałem że ciśnienie oleju trzeba mierzyć manometrem...
Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia na ciepłym?
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
Dzięki, można to jakoś sprawdzić czy trzeba wymieniać. A może tak być, że skoro regulator nie trzyma to to nie powstaje odpowiedie ciśnienie i przez to zapala się kontrolka check??
czy to faktyczna wartość 120bar Jak najbardziej normalne i im wyższe obroty, tym ciśnienie mniejsze
Wałek jest łożyskowany bezpośrednio w głowicy. Spróbuję zmierzyć ciśnienie oleju
witam jakie dysze i ciśnienie gazu zastosować w w/w aucie? reduktor zavoli zeta ,wtryski czerwone 3 omy? pozdrawiam
Jakie ciśnienie paliwa?
Witam. Ciśnienie paliwa na listwie sprawdzone?
Jak to Chrysler Voyager to powinno być 3,5 atmosfery :)
Na poczatku sprwdz ciśnienie w układzie klimatyzacji
Jakie ciśnienie paliwa na starcie?
A ciśnienie w zaciskach z przodu zmierzyłeś? Moim zdaniem przewody elastyczne puchną i nie ma odpowiedniego ciśnienia.
Trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia na szynie CR. Czy nie zawiesza się coś i ciśnienie nie jest za niskie.
Cześć jeśli silnik rzeczywiście pracuje tylko na 3 4 cylindrach proponuję podać mu trochę samostartu do kolektora ssącego jeśli praca silnika się poprawi to prawdopodobnie jest jakiś problem z impulsami do wtrskiwaczy. Jeśli nie będzie znacznej poprawy proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania. Zakładam oczywiście ze układ zapłonowy jest ok i silnik pali...
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Sprawdz ciśnienie na listwie. Często pada taki zaworek powrotu...
Problem może być z reduktorem, który na zimnym silniku daje za duże ciśnienie gazu.
Jak już odpowietrzyłem układ chłodzenia i wszystko zaczęło grzać, to ciśnienie rozwaliło chłodnicę. Prawdopodobnie mechanik nowy termostat założył odwrotnie niż stary. Jutro to sam rozkręcę i sprawdzę.
Zrobiłem autem od wymiany 2500km, problem powtarza się ale nie często, na zimnym silniku nie występuje wcale tylko na dobrze rozgrzanym. Auto kupiłem osobiście sam w Niemczech, nie wiem czy by tam dolali zagęszczacza albo tak gęstego oleju. Ale sprawdzę ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie i wydatek pompy paliwowej...
Czy ciśnienie sprężania było mierzone? Warto też skontrolować ciśnienie oleju (zbyt duże może uchylać zawory)
witam, mam problem po wymianie rozrządu nie chce mi palić zachowuje się tak jakby łapał na jeden cylinder, i po chwili na wszystkie (przeskok) może to mieć wpływ że rozrząd był źle ustawiony. Sprawdzałem już wtryski, ciśnienie na listwie jest ok.
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
pompę paliwa również sprawdziłem podłonczyłem na krótko ciśnienie w listwie wtryskowej było, odcina mi same wtryski, a wiązka biegnąca od wtrysków do komputera nie była grzebana
Witajcie. Wprawdzie temat stary, ale problem zawsze aktualny. Przeżyłem tą typową dla Voyagera usterkę. Ciśnienie wzorcowe, czujniki wszystkie nowe, świece żarowe wymienione na moję życzenie, milion pytań do mechaników, czy świece napewno dostają zasilanie. Regeneracja najsłabszego wtrysku, bo podobno puszcza na przelewie, regeneracja pozostałych, a...
Wygląda na to że ciśnienie w układzie wspomagania jest nieodpowiednie, a co się dzieje z autkiem?
Może to być pompa wysokiego ciśnienia, pasowałoby się przejechać z testerem i przynajmniej zobaczyć czy jest to ciśnienie niskie, czy wysokie. Ciśnienie rzeczywiste na railu masz nawet po OBDII na elmie za 28,90zł na All....
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
Tak ma być .Jeśli masz włączony nawiew na szybę to klima ci się włącza bez podświetlenia kontrolki bo osusza powietrze. Jeśli nie miałbyś gazu w klimie to automatycznie czujnik ciśnienie ci jej nie włączy.
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Witam, Plymouth Voyager 3.3 V6 2000r. Po podłączeniu manometru za filtrem paliwa w stronę silnika, widać że potrzeba czasu ok 5 sekund żeby z ciśnienia 0 barów pompa napompowała do ok 3 barów i samochód odpalił. Po zgaszeniu, ciśnienie gwałtownie spada do 0 i tak w kółko. Wymieniana była pompę paliwa i filtr ale problem pozostał i prawdopodobnie uszkodzony...
Witam wszystkich zamykam temat odnośnie chrysler grand Voyager jednak był uszkodzony czujnik ciśnienia oleju dzięki za pomoc pozdrawiam
90% problemów z odpalaniem w tych autach to wtryskiwacze. Na początek trzeba sprawdzić czy mają zasilanie(skoro czasem załapuje to raczej tak),druga rzecz to ciśnienie paliwa na listwie,oraz czy dają paliwo.
Wraca ten pierwszy błąd, a ciśnienie przy założonej kostce 105 a przy zdjętej kostce 300 barów.
Wymień osuszacz, i przeczyść układ. W układzie musi być woda, zamarza zawór rozprężny przez co na HP robi sie za duże ciśnienie i czujnik presostatyczny rozłącza sprężarkę. Ciśnienie zejdzie i tak w kółko. Pozdrawiam
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
Mruganie pomarańczowej diody świadczy o oczekiwaniu sterownika na osiągnięcie warunków przełączania : temperatury, ciśnienia lub obrotów. Bez programu możesz sprawdzić stan czujników temperatury przez pomiar rezystancji i ewentualnie ciśnienie gazu wpinając trójnik z manometrem.
Zmierz ciśnienie i wydatek pompy paliwowej, a zwłaszcza wtedy jak nie pali na benzynie
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Dziwne rozumowanie.. Ciśnienie spada bo mechanicznie jest coś nie tak.. Albo pompa, albo panewki, ewentualnie zatkany filtr
Wczoraj przyjrzałem sie instalacji wtryskowej,nie jestem fachowcem ale wydaje mi sie że wtrysk odcinany jest przez protec-a.(jest przecięty jeden przewód i połączony z dwoma od niego).Czy jeśli połącze ten przewód od wtrysku to wystarczy żeby go odblokować?Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość,żeby coś blokowało silnik.I jeszcze jedno pytanie:Jakie...
Masz stary typ wtryskiwaczy- czopikowe. Nie robi się dla nich próby przelewowej, Sprawdza się i reguluje ciśnienie otwarcia oraz rozpylanie. W sterującym uszkadza się przewód. Można naprawić.
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Wydaje mi się, że trzyma podciśnienie ponieważ po wyłączeniu silnika i odczekaniu z 5 min po ściągnięciu wężyka z gruszki słychać było jak ciśnienie się wyrównuje zasysaja powietrze z zewnątrz. po ściągnięciu przewodu na wyłączonym silniku słychać było psssst
Psikając taką ilością samostartu na pewno mu pomożesz... A co do problemu to podstawa to właśnie ciśnienie paliwa a poza tym diagnostyka komputerowa!
Mam taki sam problem z PT. Pompa nowa , wtryski nowe. Jutro dostanę listwę to zobaczymy. SNAP- ON diagnostyka błąd za niskie ciśnienie na listwie. Jak zatkam listwę ( zablokuje zawór przelewowy, to pali od strzała ale gaśnie po 6 sekundach) mam błąd za wysokie ciśnienie. Zawór jest nowy ze sklepu.
Sprawdź ciśnienie na listwie benzynowej posprawdzaj instalację może gdzieś wtyczki mają słaby kontakt ,czujniki itd.
gdzie jest port niskiego ciśnienia w chrysler voyager 2.8 crd
Ciśnienie na cylindrach jest ok.wtryskiwacze sprawdzał fachowiec i podobno są w dobre,pozostaje pewnie sprawdzenie pompy.
Powinien być tak zimny, że aż ciężko byłoby go utrzymać, temp nawet 5stC. Trochę dziwna ta druga diagnoza, ponieważ jeśli ciśnienie by nie rosło, to NIE uruchomią się wentylatory.
Z tego co piszesz to ten sam ale 2.8 CRD bardzo mi przykro ale jak zwykle na Polske sprowadzane jest 2.5CRD pracuje w tych samochodach ale nie w kraju prawie 4 lata i z tym silnikiem się nie spodkałem. Przeciwnie 2.8CRD to chyba to samo. A co do 2.5 diesel ten stary motor to bajek nie pisze wypróbuj to co napisałem a się zdziwisz. Co do tego co nie...
Witam, mój problem polega na tym, że spryskiwacze na przednią szybę nie działają. Słychać silniczek, na reflektory podaje ciśnienie, na tylną szybę również. Problem z przodem, dysze czyste przedmuchiwałem, jest jakaś dobra duszyczka co mi pomoże?
Sterownik silnika na lewym nadkolu, sterownik skrzyni na ścianie grodziowej. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie i wtryski, oczywiście iskry sprawdzone na każdej świecy?
Jeżeli to jest 3.0 to silnik EFA. W I ma 104 kW w II 112kW. Co do ciśnienia to sprawdzałem w kilku źródłach i 12,3 to minimum. Dokładnie sprawdzić i wykonać próbę olejową. Jeżeli to silnik EGA to ciśnienie sprężania, bar 6,9 (Max różnica 25%)
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
nie piszesz czy jest iskra , zakładam że rozrząd nie przeskoczył jest wiele mozliwości .musiszmiecspełnione 4 warunki tj ciśnienie spręzania , ustawienie rozrządu , dobra iskra i paliwo ,sprawdz czego ci brakuje
Olej jest czysty. Wg mnie to chyba nie ma ciśnienia.
Możesz sprawdzić stan klawiatury , bo właśnie tamtędy gubi ciśnienie i nawet nowe popychacze nic nie pomogą. Jeżeli jest ok. to tak jak kolega wyżej napisał - dobry olej i do przodu.
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Sprawdzić wszystko co napisałem kilka postów wyżej bo dotyczy to wszystkich samo chodów. Kup sobie manometr do 6 bar podłącz pod przewody zasilające z pompy lub w okolicach wtrysku chyba ,że masz gniazdo kontrolne na listwie paliwowej (można kupić cały zestaw) ciśnienie powinno oscylować 3-4 bar i nie może schodzić z listwy.
Ciśnienie robocze wynosi 1.10 i podczas maksymalnego obciązenia silnika spada do 1.00 więc tutaj raczej problem nie leży
Witam mam problem ze skrzynią 62te chrysler voyager. Problem polega że nie ma drive nie jedzie do przodu a do tyłu tak. Błędy które pokazuje to p1790 p0731 p0792 . Więc zmierzyłem elektrozawory i pomiary były ok oprócz line pressure solenoid powinno być od 4.8 do 5.1 ohms a ja mam 5.9. Następnie podłączyłem znowu pod komputer i jak zmienię na R to ciśnienie...
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
Usterka zdiagnozowana przy podpięciu na komputerze i wykonaniu przelewów wtrysków. Do wymiany 2 wtryski ( trzeci i czwarty ) , które nie dają ciśnienia na listwę.
Po długich bojach udalo się znalezć moduł , podobnie jak na załżczonym zdjęciu był w lewym nadkolu , niestety cało spuchnięty i zalany wodą nowy 850 zło , wymieniony i jest OK Teraz problem z tempomatem ale to juz na nowy wątek , więc temat roziązany i do zamknięcia ale chyba zalogowałem się z niewłaściwego konta
A więc tak:Chrysler Voyager 3.8 ,215 km,reduktor P-250 na zasilaniu fi 8,dysze 2,2,ciśnienie 1.1,nachylenie powinno być w granicach 0,9 do 1,1,mapy robić na zakresie 0d 1750 do 2200 obr.-bo automat-tak ustawiam od 3 lat,pozdrawiam
po pierwsze trzeba sprawdzić cisnienie paliwa , bo wygląda na pompę wysokiego ciśnienia
nie pytam się jaki olej był wlany i czy właściwy jest poziom tego oleju w misce. Zatem na początek: primo) dolej oleju ponad górną kreskę drugie primo) spróbuj zmienić olej na jakiś markowy kupiony w sklepie samochodowym a nie wielobranżowym. Objaw, że przy wzroście temperatury spada ciśnienie oleju jest normalny, bo spada lepkość. Trzecie primo) zmień...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
napięcie sprawdzone i jest ok.pojawił się błąd P1130 odnośnie nie odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Witam. Masz problem z wtryskami. U mnie było to samo. 2.8CRD 2004. Trzeba zrobić próbę przelewową. Jest listwa wysokiego ciśnienia na której musi być w czasie pracy rozrusznika określone ciśnienie - ani za małe, ani za DUŻE ! Znajdź warsztat lub fachowce od aparatury wtryskowej. Regeneracja kosztuje od 300zł za szt. Ale musisz uważać gdzie robisz. Pozdrawiam...
czujnik jest na przewodzie wysokiego ciśnienia (tym cieńszym), lub w skraplaczu, lub w filtrze osuszaczu. Prześledź ten cieńszy przewód od parownika do skraplacza, gdzieś będzie Dodano po 5 Jeżeli jest to czujnik 3 pinowy sprawdzisz go jedynie kompem, lub oscyloskopem, natomiast 4 pinowy, po wykręceniu go powinien mieć styki 1-2 i 3-4 rozwarte, następnie...
Witam Chciałem zauważyć że alarm odcinał by całkiem zapłon a tu auto działa tylko nie wkręca się na obroty a na starym baku ze starą pompką działało więc diagnoza krótka padnięta pompa paliwa i poprostu nie wyrabia i daje za małe ciśnienie. Myśle że to forum niema na celu opowiadania swojej histori która ma sie nijak do problemu. POZDRAWIAM
Witam. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu układu 14 nóżkowego o oznaczeniu: 4374040 Z 9014 Jest to układ zainstalowany w komputerze samochodu m-ki Plymouth Voyager z silnikiem V-6, poj. 3.0l. z 91roku. Nie jestem pewien, czy ten układ jest uszkodzony, ale od jego dwóch nóżek bezpośrednio idą sygnały do zegarów na desce rozdzielczej, które obecnie "zamarły"....
Klasyczne wyłączenie silnika spowodowane spadkiem ciśnienia w listwie CR. Obstawiał bym wtryski lub , regulator ciśnienia.
Sprawdź ciśnienie w układzie, pewnie gaz uleciał, przy braku ciśnienia klima nie włączy się. Możesz odszukać czujnik niskiego ciśnienia(na grubszej rurce) i spiąć go na krótko zworka, jeśli sprężarka ruszy, brak ciśnienia albo uszkodzony czujnik, jeśli nie, sprawdź czy z panela sterowania wychodzi plus, po włączeniu przycisku klimatyzacji.
P0520 - Oil Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage P1130 - Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected P1685 - SKIM System Invalid Key Code Received P1511 Battery Sense Line 1 Voltage Too High / Low Najpewniejszy do połączenia, to skaner sprzętowy Chryslera DRB3 . Pompa wstępna w baku ma działać tylko przy odpalaniu. Pierwszy błąd to...
Tu znalazłem chyba lepiej nie dało sie opisać tylko nie ma kolorów kabli od czujników http://voyagerklub.pl/index.php?str=abs U mnie padł na 99,9999% jeden człon czujnika nazwanego tu dwufunkcyjny zawór ciśnienia, ciekawe czy to można kupić. Wysterował bym tą pompę jakoś inaczej ale to zawsze będzie nie to. Tu człon ten kontroluje ciśnienie w histerezie...
miałem podobny problem co ty, okazało się że uszkodzony jest jeden z wtrysków.jedź do jakiegoś warsztatu, ale tylko takiego co zajmuje się silnikami diesla i po sprawie.określą co i jak zostało uszkodzone.pozdrawiam Zgadza się,tylko będąc na próbie zdiagnozowania u dwóch mechaników komputer nie połączył się wogóle,a u trzeciego zczytał tylko ,że nie...
po długiej przerwie wracam żeby opisać co i jak,więc to tego zakładu nie dzwoniłem postanowiłem jeszcze raz rozebrać wszystko od początku nowe świece kable WN zregenerowany rozdzielacz i dystrybutor wszystko oczyszczone,no więc pozostały psełdo wtryski po kolei aż dojechałem do ostatniego a tu zong okazało się że jest lużno osadzony i pęknięty więc...
Sprawdź czujnik temperatury dla świec żarowych,może nie uruchamiać świec,możesz też sprawdzić czujnik regulacji ciśnienia paliwa.
Podstawową sprawa jest aby sprawdźić połączenia całej instalacji rozłącz akumulator wypnij kostki wypsikaj sprajem do elektroniki ,sprawdź połączenia pinów ewentualnie przelutój sprawdź połączenia masowe. Sprawdź czy masz iskrę może być czujnik położenia wału uszkodzony. Podaj mi kody jakie pokazały się mechanikowi są to czterocyfrowe. Sprawdź kody...
voyager ciśnienie silniku voyager wysokie ciśnienie voyager czujnik ciśnienie
podłączyć termostat zamrażarka alpine wyłącza projekt packet
połączenie śrubowe rysunek zawór drenażowy nivona wymiana
Jak zdjąć właściwości 'root' za pomocą chmod? Konsekwencje błędnego podłączenia RX i GND w UART TTL