Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
voyager 95 3,3l stary model, problem zaczął się od momentu kiedy przestał kręcić rozrusznik , okazało się że urwała się masa od silnika , podłączyłem nową masę i zaczeły się problemy . po rzekręceniu kluczyka zegar od ciśnienia oleju pokazuje prawie max i świeci się kontrolka check gages ,po zapaleniu silnika zegar od ciśnienia przez jakiś czas utrzymuje...
Jakie ciśnienie paliwa?
Może to być pompa wysokiego ciśnienia, pasowałoby się przejechać z testerem i przynajmniej zobaczyć czy jest to ciśnienie niskie, czy wysokie. Ciśnienie rzeczywiste na railu masz nawet po OBDII na elmie za 28,90zł na All....
Problem tkwił w czujniku pompy wysokiego ciśnienia, potrzebny był właściwy program do amerykańskich samochodów, bo sprawdzanie na "krótko" czyli wypinanie czujnika wskazywało na prawidłowe działanie po odpięciu silnik gasł, więc uznałem że czujnik jest dobry a po wymianie na nowy problem zniknął, pozdrawiam
Mam taki sam problem z PT. Pompa nowa , wtryski nowe. Jutro dostanę listwę to zobaczymy. SNAP- ON diagnostyka błąd za niskie ciśnienie na listwie. Jak zatkam listwę ( zablokuje zawór przelewowy, to pali od strzała ale gaśnie po 6 sekundach) mam błąd za wysokie ciśnienie. Zawór jest nowy ze sklepu.
Z tego co piszesz to ten sam ale 2.8 CRD bardzo mi przykro ale jak zwykle na Polske sprowadzane jest 2.5CRD pracuje w tych samochodach ale nie w kraju prawie 4 lata i z tym silnikiem się nie spodkałem. Przeciwnie 2.8CRD to chyba to samo. A co do 2.5 diesel ten stary motor to bajek nie pisze wypróbuj to co napisałem a się zdziwisz. Co do tego co nie...
Pierwsze co to należy sprawdzić ciśnienie paliwa które dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia, czyli pompkę w zbiorniku i wydatek ciśnienia. Kiedy ze zbiornika dochodzi odpowiednie to należy sprawdzić jakie ciśnienie jest na listwie przy próbie rozruchu, jeśli jest za niskie może to oznaczać albo pompę wysokiego ciśnienia, albo zawór DRV, albo same lejące...
po pierwsze trzeba sprawdzić cisnienie paliwa , bo wygląda na pompę wysokiego ciśnienia
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
Witam. Masz problem z wtryskami. U mnie było to samo. 2.8CRD 2004. Trzeba zrobić próbę przelewową. Jest listwa wysokiego ciśnienia na której musi być w czasie pracy rozrusznika określone ciśnienie - ani za małe, ani za DUŻE ! Znajdź warsztat lub fachowce od aparatury wtryskowej. Regeneracja kosztuje od 300zł za szt. Ale musisz uważać gdzie robisz. Pozdrawiam...
Witam.potrzebuje pomocy,posiadam Chrysler Voyager 2002 r 2,5 C R D i mam poważne problemy z odpaleniem auta,auto odpala tylko z samo-startu lub plakiem czy jest zimne czy ciepłe.W czasie jazdy jest prawie ok. t z. jedzie normalnie tylko z początku dymi białym dymem. Mierzyłem ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia powiedzieli ,że jest ok.podpinałem...
Witam problem polega na szarpaniu . Wymieniłem swiece Nowe przewody cewka nowa map sensor. Voyager pracował idealnie na wolnych obrotach teraz też na ciepłym silniku .gdy odpala to po wystygnięciu na ssaniu nie pracuje równo tak jak by jeden cylinder gubil . Nie ma błędy. Po chwili czasem wyrzuci blad wypadanie zaplonu na pierwszym cylinder .ok dalej...
Powiedz mi jakie masz teraz ciśnienie na reduktorze to sprawdzę u siebie jutro po prostu pojadę do gazownika Czyli wychodzi na to żeby sprawdzać ciśnienie w trakcie jazdy i pod obciążeniem i wtedy wyjdą usterki tak... Wiesz ja zdaje sobie sprawę że temperatura ma wpływ tak jak napisałeś jakieś 2l. Czyli jak np. jeżdżę spokojnie nie na wysokich obrotach...
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
czujnik jest na przewodzie wysokiego ciśnienia (tym cieńszym), lub w skraplaczu, lub w filtrze osuszaczu. Prześledź ten cieńszy przewód od parownika do skraplacza, gdzieś będzie Dodano po 5 Jeżeli jest to czujnik 3 pinowy sprawdzisz go jedynie kompem, lub oscyloskopem, natomiast 4 pinowy, po wykręceniu go powinien mieć styki 1-2 i 3-4 rozwarte, następnie...
A w którym to miejscu ta ropa z pompy wysokiego ciśnienia przechodzi przez silnik.
Ludzie o czym wy mowicie kolega ma rację najpierw pytanie, diagnoza i reszta.nie szukajcie w internecie nie marnujcie czasu na bzdety powiem tylko tyle że miałem taki sam problem z autem kupilem palił jako tako a potem zimny nic ciepły jako tako myślałem że już go podpale komputer nie pokazuje błędów i co ???????? I nic .macie problem z odpaleniem zróbcie...
czy to faktyczna wartość 120bar Jak najbardziej normalne i im wyższe obroty, tym ciśnienie mniejsze
Są postępy: 1) zmierzyłem ciśnienie na listwie wtryskiwaczy wynik : 3,5 A podczas pracy silnika , 3 A przed rozruchem (tzn. po przekręceniu stacyjki). 2) po 1h udało mi się znaleść ten MAP SENSOR (tzn. mam nadzieje ze to on), po odłączeniu go silnik pracuje tak jak powinien , wolne/wysokie obroty OK. po ponownym podpięciu to samo co wcześniej czyli...
Ja tez mam '99 Voyagera 3.8l od dwóch miechów i od samego początku jak włączałem klime to za każdym razem jak się włącza sprężarka w każdym cyklu to z okolic parownika słyszę kilku sekundowe syczenie. Klima normalnie chłodzi ale w poprzednich samochodach nie miałem takiego syczenia więc umówiłem się w serwisie Opla na serwis klimy. Pracownik serwisu...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
jest znak w autodacie? a widzisz jakiś znak na pompie w samochodzie? CRD to diesel z zasilaniem Common Rail więc pompy wtryskowej jako takiej nie ma - w jej miejscu jest pompa wysokiego ciśnienia tzw pompa CR
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
rzeczywiście jest to błąd ciśnienia paliwa ! Musisz podać objawy jakie dotyczą tego błędu. Czy silnik nie można odpalić gdy jest zimny ? , czy gaśnie podczas jazdy - powyżej 120 km/h przy przyspieszaniu gaśnie ? Jeżeli nie chce zapalić - to jest to wina zbyt niskiego ciśnienia najczęściej w wyniku puszczania zaworu przelewowego na końcu listwy zasilającej...
Jest tu gdzieś wątek o Kia Carnival, która ma zdajesię ten sam silnik. Wątek dość długi, poczytaj. Niestety taki objaw to nie są zbyt pocieszające informacje, najczęściej problemem jest padająca pompa wysokiego ciśnienia. Trzeba by wyczytać jakie usterki się zapisują w sterowniku.
Ustawienia komputera LPG zależą od tego, co ów komputer pozwala ustawić. Ponadto zależą - o ile taka korekta jest po instalacji możliwa - od średnicy dysz, tudzież samych wtryskiwaczy. Niedawno, wypadło mi zmienić wtryskiwacze. Pracowały w sumie ok. 4 lat i pewne parametry zaczęły się już lekko "rozłazić". W tej sprawie udałem się do pewnego fachowca,...
Witam. Czy może ktoś pomóc jak sprawdzić instalacje elektryczna klimatyzacji w voyagerze 94r. Chodzi o to ze nie dochodzi na sprzęgło +. Po przeszukaniu internetu znalazlem odpowiedz ze jesli nie ma czynnika to można oszukać mostkując kostki zaworów niskiego i wysokiego ciśnienia. Tak zrobiłem i nadal nie dochodzi + tylko stały -.
A po co? Takie jak w każdym. W czym jest problem napisz, podał Ci książkowe, tak się obecnie mierzy. Nie mierzy się na biegu jałowym bo takie badanie nie jest wymierne. Albo inaczej, ile masz? Trochę wyższe niż w tym CR...0,8 wystarczy.
Zawory wysokiego ciśnienia ,mają inną oporność w stosunku do zaworów niskiego ciśnienia .Czy ktoś zna parametry tych oporności .Potrzebuje schemat elektryczny połączenia pinów a.b.s M.K20
dodam jeszcze że autko kręci bez problemu ale nie chce odpalić tak jakby chciało ale nie może.zawór na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzony ok, jutro sprawdzę świece ale nie wydaje mi sie żeby od nich aż coś tak bardzo zależało.czy ma może ktoś jeszcze jakiś pomysł?pozdrawiam
Witam, Chrysler Voyager 2.5 crd 2003 r. Przy prędkości ok 120-130, lub przy dużych obrotach przy przyśpieszaniu zapala się CHECK + sygnał dźwiękowy i na ułamek sekundy odcina dopływ paliwa (takie szarpnięcie). Check gaśnie po minucie. Po podłączeniu do komputera : p0100 - przepływomierz powietrza Za niski sygnał p0235 - czujnik ciśnienia doładowania...
Tzn. check świeci się stale ? hmm ... spróbuj odłączyć klemę aku na minutę (pod warunkiem, że znasz kod do radia) poza tym warto sprawdzić, czy z zaworu przelewowego na listwie wysokiego ciśnienia ( na końcu prawa strona) nie leci paliwo na wolnych obrotach - trzeba zdjąć wężyk elastyczny. Jeśli leci, to zawór do wymiany/regeneracji lub chwilowo do...
Samochód jest z roku 97r. Sprawdzałem w ten sposób i jak już napisałem, przy rozgrzanej skrzyni stan jest raz odpowiedni a raz dużo za wysoki. W tym przypadku może być płyta sterująca, wyjąć, rozebrać i zwrócić uwagę na zawór główny ciśnienia i spięcia konwertera. Czy skrzynia z roku 2003 z nowszego modelu bedzie pasowala do rocznika 1997?Mam mozliwosc...
Mam problem z odpaleniem mojego samochodu przy temp. 5 stopni i poniżej. przy 5 stopniach trzeba długo kręcić żeby złapał, a ok 0 stop.i poniżej odpala tylko z samostartu. Po długim kręceniu na rozruszniku (nie odpala) z rury wydobywa się dym jakby wcale nie działały świece ( a są dobre i przekaźnik). Sprawdzałem przepływomierz paliwa na listwie NIE...
Ja mam ten sam problem, dymi na biegu jałowym i w czasie jazdy - kupa dymu i sadzy. W serwisie Chryslera powiedzieli mi, że 2 wtryski do wymiany, niestety po wymianie bez zmian - więcej nie pojadę do partaczy dobrze, że tylko za diagnozę zapłaciłem bo cenę wtrysków to podali w okolicy 2500PLN ja kupiłem za 1290/szt nówki w hurtownii. Sprawdziłem wszystkie...
OK, jeśli masz nieco odwagi w grzebaniu w elektryce, to zamieszczę opis mojego przypadku, już przedstawionego wcześniej na innym forum, może to coś z tym związane: "Grand Voyager 2,5 CRD z 2001r. eksploatowany spokojnie na najlepszych olejach i porządnej ropie. Po lekkim "przegonieniu auta" wyraźnie wydłużył się czas pracy rozrusznika przy następnych...
Witam, --------------------------------Silnik gaśnie---------------------------------- Voyager 2002, 2.5 CRD przebieg 250 tys. Zaczęło się wszystko od tego że samochód czasem gasł na luzie lub tez kiedy było wciśnięte sprzęgło.Gdy zgasł odpalał od razu.Zdarzało się tez jak był zimny ( po odstaniu nocy) nie odpalił za pierwszym razem tylko za drogim....
Może niektórych zaskoczę, ale słyszałem większość wymienionych na forum zestawów głośnikowych (a to z racji m.in. zawodu). Wypowiem się więc co nieco. Na wstępie, bardzo drażnią mnie komentarze ludzi niekompetentnych w tej dziedzinie. Jak już ktoś wspomniał, zachwycanie się produktami, które sam Tonsil w swoim rankingu stawiał na jednej z niższych półek...
voyager ciśnienie voyager wysoki obrót wysoki ciśnienie prins
centralny zamek sygnalizacja czerwona kreska wiertła widiowe
mikrofon elektretowy wzmacniacz mikrofonu elektretowego
Radio Android AliExpress Toyota Auris – podłączenie, kamera cofania, sterowanie z kierownicy How 3D Printers Work: FDM, SLA, SLS, Bambu Lab, Prusa, Creality, Carbon, HP, Desktop Metal