https://obrazki.elektroda.pl/5322856900_... https://obrazki.elektroda.pl/5322856900_...
Zlokalizowany jest za schowkiem pasażera, wchodzi w dmuchawę ;)
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
Coś pewnie zasilały idź po kablach a dojdziesz do celu.
Witam zerknij powinno pomóc . https://fusesdiagram.com/chrysler/fuse-b...
Obok zbiornika paliwa.
Tam nie ma bezpiecznika , jest inteligentny sterownik świateł-aluminiowa skrzynka przy bezpiecznikach pod maską.
Wygląda jak dokładane np. webasto,moduł haka, etc
http://www.fixya.com/tags/code_p1684/car...
Proszę schemat ;
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Uwalony CRANK przy zakladaniu skrzyni Dodano po 4 Sprawdz polozenie Sensora na walku rozrzadu, jak byl wyjmowany moze jest obrocony o 180 stopni. Skasuj caly komputer i zaoprogramuj na nowo. Jesli potrzebujesz serwisowke do tego samochodu to mam, moge wyslac.Prosze o kontakt na Email: promiten(malpa)yahoo.de Servisowka jest po niemiecku, angielsku,...
Witam jeśli masz jedną żarówkę na światła pozycyjne i stop to źle zostały włożone.
Niektóre obwody są zasilane przez komputer BCM. Ma on funkcję wyłączania obwodu w razie zwarcia i wtedy po odpięciu na chwilę akumulatora powinno wszystko wrócić do normy.
Po podłączeniu do kompa nie ma błędów a ten błąd to z czego odczytany? Silnik czasem nie chodzi głośniej? Jakie ciśnienie widać w sterowniku - zadane i odczytane? Przydało by się zmierzyć też ciśnienie przed podpięcie manometru.
Może być filtr, może być także czujnik, jeżeli jest zespolony z czujnikiem temperatury, to wszystko zaczyna do siebie pasować.
Jaki termistor , gdzie on był umieszczony , opisz dokładniej! Może to termic , a nie termistor? Bezpiecznik termiczny / termic/ kupisz w każdym elektroniku , kupuj na temperaturę 180 *C.
Zakładasz ARE3075. Ma auto start i soft start. Trochę drut ale działa bez kontrolki.
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
Kontrolka nie ma osobnego przekaźnika, to jest ten sam co do kierunku.
P1491 Awaria obwodu przekaźnika sterującego wentylatora chłodnicy P1684 Akumulator został odłączony w ciągu ostatnich 50 uruchomień
Sprzęgło i jego czujnik jesli to manual. Jak automat to czujnik stopu lum pozycjometr na skrzyni. To na początek bo najłatwiejsze. Pomijam stacyjke bo to chyba sprawdziłeś? Jeśli nie to przestań naprawiać auto
Albo przetarty (urwany) przewód w harmonijce u góry klapy.Szyderstwa zachowaj dla siebie.
Bardzie obstawiam uszkodzenie przewodów. Te moduły z tego co pamiętam to nie padały. Szybciej te pod maską z bezpiecznikami.
a czy przpadkiem nie masz u siebie "kluczykowania" (3 lub 5 razy trzeba pokrecic kluczykiem "zal/wyl" zaplon - bez odpalania - po paru sek. zacznie migac Check i cza zliczac migniecia:) zrob kluczykowanie po wystapieniu Checka i daj znac :-)
Tak na szybko. 1.Test przelewowy który zrobili w warsztacie możesz zrobić samemu podłączając kilka zbiorniczków np strzykawek -dane o ilości paliwa oraz instruktarz znajdziesz w internecie 2.Diagnostyka testerem diagnostycznym (przez OBD) może powiedzieć znacznie więcej o kondycji wtryskiwaczy jak również o tym co było przyczyną tego że zgasł silnik....
Migające diody oznaczają awarię któregoś elementu wentylacji. Można sprobować odpiąć akumulator, choć to pomoże tylko do następnego odpalenia.
Jestem pewien,troche siedzialem w tych VM,ach
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
na pewno na trzecim ? bo jeżeli na drugim to włącza się tak zwany bieg awaryjny - można na nim dojechać do servisu, itp, ale radziłbym go za bardzo nie używać - na pewno doprowadzi to do poważniejszego uszkodzenia skrzyni Włączanie się biegu awaryjnego może być spowodowane mnóstwem przyczyn - najlepiej zrobisz jak podłączysz auto pod komputer diagnostyczny...
Przyczyną nie działającego tempo matu była uszkodzona taśma kierownicy. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Można wróżyć z kuli a może poprostu cewka się nagrzewa i nie daje iskry. Sprawdzałeś?
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Zostaje Body CM. Wycieraczki, szyby, kierunki itp. działają? Rozbierz i zobacz czy Motka nie lutowana, może ktoś przebieg robił i nie poszło.
Trzeba odgrzybić klimę na początek no i dobić czynnik.
Czujnik powinien być na obudowie konwertera powyżej obudowy mechanizmu różnicowego. Nieco poniżej łącznika tylnego kolektora wydechowego.
Jeśli szukasz włącznika wentylatora,to steruje nim komputer silnika poprzez moduł na podłużnicy poniżej filtra powietrza,a jak czyjnika temperatury silnika to na termostacie.
https://translate.google.pl/translate?hl... Poczytaj
To fakt, może to być pozycjoner, ja mój uratowałem czyszcząc go w specjalnym płynie do czyszczenia optyki. Nie zostawia żadnych śladów a doskonale wyczyścił styki.
Sprawdź czy nie ma regulatora na ścianie za akumulatorem z prawej strony aluminiowa puszka z trójkątną wtyczką.
Śruby powinieneś wkręcić ale nie za długie i nie za krótkie.Ostatnio jak wyjmowałem silnik w subaru jakiś "fachowiec"pomylił miejscami i zerwał gwinty,tak że zwróć na to uwagę.Prawdopodobnie komuś nie chciało się wkręcić Dodano po 7 Jakby tak było, to po co zmieniać na nowy olej.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Method A Procedure 1. Press the LOCK button 5 times at 2 second intervals to synchronise transmitter. 2. Turn ignition ON, and wait for vehicle ignition Chimes to stop. 3. Using any original working transmitter press the UNLOCK button for 4 to 10 seconds. 4. Within the 4 to 10 seconds continue pressing the UNLOCK button and press the PANIC button for...
Witam mam ten sam problem dokładnie wszystko to samo udało się naprawić usterkę?
wystarczy na 30 sek wyciągnąć bezpiecznik IOI i po kłopocie.:D
Witam gdzie jest moduł komfortu chrysler grand Voyager 2.4 benzyna nie działa mi szyba od kierowcy zamyka się na 10x zostało mi chyba moduł komfortu sprawdzić
Pod maską przy skrzynce z bezpiecznikami jest moduł, sprawdź czy nie ma mokro
Witam, po roku użytkowania "nowego" przełącznika znowu przestał odbijać. Po rozebraniu widać, że jakieś tam podklejanie ząbków nic nie zmieni bo wyciera się prowadnica w obudowie przełącznika oraz czpień po nim suwający. Trzeba "tylko" to zregenerować i po problemie. http://obrazki.elektroda.pl/2209611300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4955801300_1...
Szukam kogos, kto podjąłby się naprawy sterownika silnika do Plymoutha Grand Voyager z lat 1990-1995
grand voyager grand voyager automat akumulator grand voyager
volvo silnika prądniczka tacho amica objawy uszkodzonego programatora pralki
Peugeot 208 1.6 VTi P2196 – ustawienie mieszanki paliwowej po błędzie bogatej mieszanki Kody pilota uniwersalnego do telewizora Panasonic – modele, programowanie, serwis