Ok A jakiś tylko do odczytu i kasowania błędów?
Ok. Sprawdzę. Właśnie dostałem ds150e.
Wróżę z błędów ale to tylko wróżenie. Podstawową usterką jest przeładowujące turbo, to powoduje przejście silnika w tryb awaryjny i szarpnięcie. Tylko żeby to stwierdzić trzeba przejechać się z testerem na kolanach i zobaczyć czego wymaga sterownik silnika i jak to się ma do rzeczywistego ciśnienia doładowania. Tylko że tu trzeba umieć troszkę więcej...
Ten układ nie potrzebuje kasowania błędów żeby jechać, dalej jest jakiś problem. Poszukaj kogoś z KTSem może on ruszy
Panowie a czy ktoś używał tego scanera do podłączenia się do Chryslera Voyagera 2001-up? Głownie chodzi mi sterownik skrzyni (TCM), czy istnieje mozliwość kasowania błędów w TCM, zmieniany rozmiarów opon, quick leran itd. Czy istnieje możliwość włączenia niektórych testów w ECU, np. układu EVAP?
Hmm, ??? Tym plakiem działaliście w dwójkę , tzn 1 psika w filtr powietrza lub w ten króciec co jest w jego obudowie, a drugi kręci ? i jak długo ? Nie, kasowanie błędów nie jest konieczne, jeśli tylko to mogłoby być przyczyną. edit: ten plak ogrzany ? czy z samochodu ? bo przy + - minus dziesięciu to tylko strumyczek sika a nie rozpyla.
Zastanawiam się nad zakupem modułu OBD2 bluetooth wraz z oprogramowaniem. Producentów jest wielu, w tym wiele tanich chińskich modułów dostępnych na popularnych portalach aukcyjnych. Poszukuję modułu na tyle uniwersalnego abym mógł odczytywać i kasować błędy w następujących samochodach: - Skoda Octawia - Chrysler Grand Voyager - Honda Accord W tej chwili...
Czy ktoś mi pomoże o co chodzi? Jak go skasować? Nawet nie wiesz co oznacza ten błąd a już chcesz kasować. Trzeba usunąć przyczynę i dopiero kasować błąd.
coś mi siewydaje że wszyscy sa po trochu w błędzie... kody z kluczyka wymiga - będą dwucyfrowe kody czterocyfrowe są odczytywane wg stnadardów OBD II - wiec jedynie z kompa jeden kod z kluczyka odpowiada od kilku do kilkunastu błędów z kompa kasowanie pamięci - zalezy jaki błąd: jeżeli bład wynika z zarejestrowania na TCM (komp skrzyni) lub BCM (ogólnie...
Witam koledzy mam chrysler voyager 2.5crd zamarzło paliwo albo przewody ,ale odpalił dzięki waszym poradom ,ale zapalił mi się check + dzwięk a wcześniej go nie było a odkryłem takie błędy P1685 P1130 P0190. Czy da siś ręcznie je kasować i czy check tez. ?
Tylko tester. Jeśli klakson nie działa to na 90% taśma w kierownicy. Ale i tak potem musisz skasować błąd.
Błędy kasuje się odłączając akumulator na co najmniej 30 sek. Zacznijmy od tego jaki masz rocznik? Silnik 2,0?
Jeżeli czujnik pokazuje błędy to masz uszkodzone źródło sygnału (czujnik), przekaz (kabel, wtyczki) lub przetwarzanie (sterownik silnika). Znajdź DIAGNOSTĘ, nie elektryka wymieniaczo-kasowacza błędów.
Dzisiaj mechanik kasował mi błędy za pomocą starego lapka i kabla podłączonego pod USB. Nie mogę sobie przypomnieć jak nazywał się program, w każdym razie był po Polsku w nazwie miał na początku 3 litery i coś tam jeszcze. Tony J. , to jest drogie i nie dostępne u nas.
Te kości są toporne.Miałem dwie takie kości z jedną problemów żadnych a drugiej nie mogłem zaprogramować wcale.Wkleiłem wiadomości o tej kości z forum Voyagera może to ci coś da: 27C800 PROGRAMOWANIE Używamy adaptora do Willema 16bit DIP42 na np. trzech kosciach 4053. Pamięć umieszczamy w kasowniku i tu polecam 10 min kasowanka. Po kasowanku jakis plasterek...
kasowanie błędów kasowanie bledow eberspacher kasowanie błędów kasowanie błędów skoda
radio grzać końcówka freedos partycja schemat matrix
kyocera km1635 claas dominator
Ustawianie czasu rozmowy w telefonach Maxcom Maszyna czyszcząca nie trzyma prądu - diagnoza i rozwiązania