Musisz wymienić całą "linkę" zmiany biegów. Nie zmienisz końcówki, linka jest "nie rozbieralna".
Padła mi prawa linka zmiany biegów w Vojtku 2,4i. Urwała się przy skrzyni. O ile część górną bez problemów odpiąłem, to dolnej nie mogę za cholerę. Coś ją tam trzyma. A dostęp jest nieciekawy. Czy ktoś przerabiał ten temat? I gdzie dostać te okrągłe gumki? Będę wdzięczny za pomoc :)
Proszę sprawdzić czy linka zmiany biegów przemieszcza się w pancerzu. Po zimie "wychodzi" wiele usterek.
No chyba, że masz 2001r. to wtedy sprzęgło na lince. Tak czy inaczej - jak pisze poprzednik - do sprawdzenia.
Od "góry" skrzynki. Zdejm linkę zmiany biegów z dzwigieni (przegub kulowy) i przesuń ją o dwa skoki (jest na P następny to R i po R jest N).
Sprawdź też połączenie linek z samą skrzynią. Jest tam taki bolec (coś jakby mała dźwigienka) z kulką na czubku, na który wchodzi taki jakby czop połączony z linką z dźwigni zmiany biegów. Czasem się ten czop wyrabia i zeskakuje z tej kulki. Wtedy nie ma połączenia fizycznego ze skrzynią. Łatwe w naprawie, ale trzeba wleźć pod auto. Dobrze mieć kanał....
Elektronik/ elektryk zbędny. Dźwignia wybieraka widoczna u góry skrzyni po prawej od bagnetu oleju (patrząc od przodu samochodu), wpisz w googla A604 transmission. Możesz również odpiąć od niej linkę i sprawdzić, czy na P i R przełączysz dźwignię z odpiętą linką. Wykluczysz usterkę w mechanizmie zmiany biegów po stronie nadwozia. Istnieje jeszcze (co...
linka zmiany biegów linka zmiany biegów automat linka voyager
schneider kanały regulacja turbo rozładowywanie baterii laptop
bandit power unitra at9115 schemat
Zapowietrzenie zbiornika AdBlue: przyczyny i objawy Motoryka nie działa w Kappa 400 - przyczyny i diagnostyka