Chcąc być w zgodzie z wymaganiami producenta, poniom oleju - w zalezności od temepratury - przedstawia załączony dokument. Poziom oleju liczony jest od dna miski olejowej, czyli bagnetem pomiarowym może być cokolwiek, co tam sięgnie. Ja używam wąskiej tasmy stalowej o długości ok. 50cm.
Jak wspomnial kolega Miras sa 2 metody. Ja zawsze wymieniam statycznie i jest OK. do wymiany statycznej potrzeba ok.5-6l ATF3+, stary spuszczasz przez odkrecenie miski, nowy wlewasz przez bagnet. poziom oleju sprawdzasz na rozgrzanej skrzyni i zapalonym silniku!!!
Po pierwsze jak on sprawdzał poziom oleju? Na odpalonym czy zgaszonym silniku. Powino się w automacie sprawdzać na odpalonym, naljepiej w pozycji n. A jeśli faktycznie sprawdzał jak trzeba, i jest oleju nadmiar to prawdopodobnie miesza się on z cieczą chłodząca, bo chłodnica oleju w skrzyni oraz chłodnica silnika jest razem, i zdarza się przepuścić....
tak samo jak w kazdej innej skrzyni, na pewno musisz wyjac polosie, ale przed tym spuścić olej ze skrzyni aby nie wylecial z gniazd polosiek. olej spuszczasz odkrecajac miske olejowa od spodu, jesli juz to robisz polecam wymienic filtr oleju (45pln z uszczelka). Olej zalewasz ATF+3 lub tej specyfikacji i zaden (dexron itp) inny. namiary np sklep.asu.pl...
Zalewasz skrzynię olejem, wachlujesz dźwignią PRND, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do wymaganego poziomu(całość na odpalonym silniku)
przy mrozach sięgających -20 stopni po odpaleniu i wrzuceniu biegu DRIVE samochód nie chce jechać dopiero jak potrzymam silnik na obrotach 3000 rpm to bieg wskoczy potem znowu wyskoczy i tak mam przez ok 1 km miałem podobnie, zbyt niski poziom oleju w skrzyni
posiadam voyagera 3.0 96r jak wymienic olej w skrzyni
Witajcie. Jakieś 3 tygodnie temu zmieniliłem olej w skrzyni wraz z filtrem i uszczelką. Oczywiście zgodny z instrukcją MOPAR. Wszystko było ok przez jakiś czas i nagle bez żadnych dziwnych objawów po odpaleniu nie zapina biegów do przodu. Działa tylko wsteczny. Możecie coś poradzić?? Będę wdzięczny za porady i sugestie.
Byłem dziś na przeglądzie, diagnosta wszedl do kanału i nie dość że zobaczył dość duży wyciek oleju silnikowego (prawdopodobnie z uszczelniacza na wale od strony sprzęgła), to jeszcze zauważył że część lewej półosi-ta z przegubem wewnętrznym, która wchodzi do skrzyni biegów, wysuwa się i wsuwa (ma jakies 5 mm ruchu do skrzyni i z powrotem). Prawa półoś...
Witam jestem nowy tu. Bardzo proszę o pomoc. Mam Voyagera 3.0 z 92 z automatem i tu jest problem gdzieś przez około tydzień biegi przerzucało przy obrotach od 2500-3000 tys po czym zabrakło wstecznego i auto stanęło laweta w garażu zdjąłem miskę od skrzyni olej ciemny brązowy tu trzeba zaznaczyć że olej wymieniono w maju a a przejechałem około 15 tyś...
Witam. Jestem posiadaczem Voyagera 2.5crd 2003r z przebiegiem 280000km.tak mi sie wydaje.olej wymieniony wraz z filtrem 4000 km temu (5w30).dzisiaj przy 170km/h zapaliła sie kontrolka oleju poczym po chwili zgasła.po dwóch godzinach holowałem auto na drugim biegu przy 2.5tys obrotów sytuacja się powtórzyła. Poziom oleju jest w normie. Prosze o radę....
voyager 95 3,3l stary model, problem zaczął się od momentu kiedy przestał kręcić rozrusznik , okazało się że urwała się masa od silnika , podłączyłem nową masę i zaczeły się problemy . po rzekręceniu kluczyka zegar od ciśnienia oleju pokazuje prawie max i świeci się kontrolka check gages ,po zapaleniu silnika zegar od ciśnienia przez jakiś czas utrzymuje...
Voyger 2l benzyna 1998rp. po nagrzaniu silnika podczas zmiany biegów obroty silnika spadają bardzo powoli.Może ktoś podpowie od czego zacząć :D
Witam wszystkich :| Mam pytanko,czy może ktoś spotkał się z takimi objawami jak w temacie? Zimny silnik jest wszystko ok.,cisnienie oleju pokazuje na połowie wskaźnika. Jak się trochę rozgrzeje,ciśnienie spada do zera na wolnych obrotach. Przy gazuje trochę urośnie. Jazda z prędkością 100-150km/h ciśnienie potrafi spaść na zero. Czy ma ktoś pomysł o...
prosze o porade mam voyagera silnik 2,5 crd przebieg 104tys km silnik bierze olej 1litr na 100km
Witam. nie słyszę czy pracuje pompka paliwa, samochod nie chce zapalic na benzynie , na gazie odpala bez problemu, podejrzewam przekaźnik albo pompke bo wczesniej spalił sie bezpiecznik, gdzie znajdę przekaźnik od pompki paliwowej, i jak dostac sie do pompki paliwa?
Wracając do tematu grand Voyager 08r w jaki powinien być poziom stan oleju w skrzyni, (skrzynia 6biegowa) dodam że posiadam miarkę do skrzyni od 3.6 benz
Witam,na początek trzeba sprawdzić poziom i stan oleju w skrzyni,sprawdzamy go na włączonym i ciepłym silniku,proszę sprawdzić jaki kolor ma olej,jeśli skrzynia jest ok to powinien być czysty czerwony. Drugą sprawą może być luźna wtyczka w bloku elektrozaworów skrzyni,może być zalana wodą lub zawilgocona lub zaśniedziałe styki,żeby ją odpiąć należy...
Prawdopodobnie skrzynia biegów do remontu. Są tam elektromagnesy, czujniki prędkości obrotowej, komputerek, który sprawdza, czy na danym biegu są właściwe proporcje obrotów między wałkami, itp.. Pytanie numer jeden: czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów? Sprawdzać należy przy włączonym i nagrzanym silniku, a właściwie nagrzanej skrzyni biegów,...
kolego ja używam mobila do skrzyn automatycznych , sprawdż czy w ogóle masz poziom oleju w skrzyni
Skrzynia byla na pewno rozgrzana ale jeszcze raz pisze iz pomimo odpalonego silnika poziom oleju raz jest odpowiedni a po chwili jest taki jak gdyby silnik byl zgaszony,i po jakims czasie lub po przegazowaniu poziom spada.I po jakims czasie znowu momentalnie sie podnosi(i w tym momencie skrzynia nie ciagnie-jak by wcale nie bylo biegu) Odnoszę wrażenie...
Sprawdź poziom oleju w skrzyni.(sprawdza się przy nagrzanym i pracującym silniku).W skrzyni jest też filtr oleju - może być zapchany.A tak w ogóle to lepiej popędzić do zakładu gdzie mają doświadczenie z automatami.Domorośli "mechanicy" nie mają z reguły pojęcia jak i co zrobić i mogą uszkodzić dokumentnie skrzynię jak to stało się w przypadku mojej...
Ogólnie rzecz biorąc są wszystkie biegi jednakże wsteczny włącza się normalnie a włączając biegi do przodu skrzynia nie podaje napędu. Ale gdy wprowadzę silnik w obroty to po pewnej chwili się załącza i jest wszystko normalnie ( płynnie wchodzą kolejno wszystkie biegi jak i normalnie redukuje biegi ,tak jakby problem nie istniał) do momentu zatrzymania...
Witam wydaje mi się że już wszystko sprawdziłem a tu nadal kontrolka BRAKE się zaświeca,sprawdzałem komp z klawiatury błędów brak. Sprawdzałem olej w skrzyni biegów (automat) poziom oleju jest dużo ponad stan może to być też przyczyną?
Z mojej strony Temat Zamknięty Chryslera sprzedałem problemu nie zdarzyłem rozwiązać .Ale to co miałem sprawdzić sprawdziłem nie zauważyłem żadnych usterek tych części podejrzewam ze został Uszkodzony Konwerter pompa przy wkładaniu skrzyni za pierwszym razem czyli zgnieciony jak wcześniej słusznie kolega stwierdził dlatego nie miał siły oraz by tłumaczyło...
Witam! Mam w posiadaniu od maja Chryslera Voyagera z 92roku, z silnikiem 3.3 V6 i automatyczna skrzynia biegów, Wszystko było w jak najlepszym porządku, jednak dzisiaj podczas podroży po przejechaniu ok 10 kilometrów skrzynia biegów zaczęła się dziwnie zachowywać, a mianowicie podczas podjazdów pod górkę obroty silniki wzrastały do około 3 tysięcy,...
Problem dotyczy AUTOMATU Wrzucam bieg obojętnie który i nie jedzie choć słychać że silnik reaguje przyduszonym efektem pracy moze to byc zbyt niskim poziomem oleju
Temat jest zapewne już dawno nie aktualny, ale dla potomnych: jest to typowy objaw za niskiego poziomu oleju w skrzyni biegów. Nie wyklucza to oczywiście awarii samej skrzyni.
sprawdz poziom oleju, nastepnie dwa czujniki w skrzyni patrzac od przodu auta w okolicy gdzie znajduje sie linka sterujaca tak w polowie skrzyni czujniki maja po dwa kable, trzeba wykrecic i sprawdzic czy niema na nich opilkow metalu jesli sa to lepiej od razu zmienic olej i filtr jak by co to sluze rada
Wymieniał tam ktoś olej w tej skrzyni w ogóle? Albo chociaż kontrolował jego poziom? Skoro nie zgrzyta jedynka ani wsteczny to sprzęgło bym pominął. Albo coś z olejem, albo synchronizatory mają już nadżyte.
Tempomat koryguje biegi na bieżąco w niewielkim zakresie i dobrze sobie radzi z drobnymi nieprawidłowościami pracy silnika. Podobnie jest przy „nożnej” zmianie biegów, czyli ujmowaniu „gazu” przy przyspieszaniu. Problem może wynikać z mankamentów pracy silnika (zwłaszcza, gdy jeździ się na LPG - czułość komputera na nieprawidłowości...
WItam, Mam problem z Voyagerem 98 3.0 a dokładnie z automatyczną skrzynią A604/41TE. Skończył się sam wsteczny bieg. Skrzynia do przodu idzie idealnie. Po wrzuceniu wstecznego czuć, że zaskoczył, obroty spadną jakby chciał cofnąć, słuchać przez chwilę cichutko cykające elektrozawory, czasami nawet cofnie się z 5 cm i koniec. Mogę dodawać gazu i nic....
poziom oleju skrzyni citroen poziom oleju skrzyni passat poziom oleju skrzyni
accord bezpieczniki tda7294 subwoofer samsung rs68n
pralka amica pa4580a520 p0401 peugeot
Pioneer F900BT - Obsługa i Podłączenie Kamery Peugeot 206 1.4 benzyna 2006 – lokalizacja zaworu EGR, czy występuje?