Miarka jest taka sama jaką stosujemy do Mercedesa (skrzynia 722 6xx). Tu opisałem wymiary miarki do Mercedesa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... . Stosujemy ją również do skrzyń:
przy mrozach sięgających -20 stopni po odpaleniu i wrzuceniu biegu DRIVE samochód nie chce jechać dopiero jak potrzymam silnik na obrotach 3000 rpm to bieg wskoczy potem znowu wyskoczy i tak mam przez ok 1 km miałem podobnie, zbyt niski poziom oleju w skrzyni
Wracając do tematu grand Voyager 08r w jaki powinien być poziom stan oleju w skrzyni, (skrzynia 6biegowa) dodam że posiadam miarkę do skrzyni od 3.6 benz
Jak wspomnial kolega Miras sa 2 metody. Ja zawsze wymieniam statycznie i jest OK. do wymiany statycznej potrzeba ok.5-6l ATF3+, stary spuszczasz przez odkrecenie miski, nowy wlewasz przez bagnet. poziom oleju sprawdzasz na rozgrzanej skrzyni i zapalonym silniku!!!
kolego ja używam mobila do skrzyn automatycznych , sprawdż czy w ogóle masz poziom oleju w skrzyni
Zalewasz skrzynię olejem, wachlujesz dźwignią PRND, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do wymaganego poziomu(całość na odpalonym silniku)
wypadaloby chociaz odkrecic miske i obejrzec magnes oraz wymienic filtr wraz z olejem...moze tylko filtr sie zapchal lub zle mierzysz poziom oleju. PS. rozgrzna skrzynia to min.30km jazdy
tak samo jak w kazdej innej skrzyni, na pewno musisz wyjac polosie, ale przed tym spuścić olej ze skrzyni aby nie wylecial z gniazd polosiek. olej spuszczasz odkrecajac miske olejowa od spodu, jesli juz to robisz polecam wymienic filtr oleju (45pln z uszczelka). Olej zalewasz ATF+3 lub tej specyfikacji i zaden (dexron itp) inny. namiary np sklep.asu.pl...
Ogólnie rzecz biorąc są wszystkie biegi jednakże wsteczny włącza się normalnie a włączając biegi do przodu skrzynia nie podaje napędu. Ale gdy wprowadzę silnik w obroty to po pewnej chwili się załącza i jest wszystko normalnie ( płynnie wchodzą kolejno wszystkie biegi jak i normalnie redukuje biegi ,tak jakby problem nie istniał) do momentu zatrzymania...
Prawdopodobnie skrzynia biegów do remontu. Są tam elektromagnesy, czujniki prędkości obrotowej, komputerek, który sprawdza, czy na danym biegu są właściwe proporcje obrotów między wałkami, itp.. Pytanie numer jeden: czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów? Sprawdzać należy przy włączonym i nagrzanym silniku, a właściwie nagrzanej skrzyni biegów,...
Wymieniał tam ktoś olej w tej skrzyni w ogóle? Albo chociaż kontrolował jego poziom? Skoro nie zgrzyta jedynka ani wsteczny to sprzęgło bym pominął. Albo coś z olejem, albo synchronizatory mają już nadżyte.
Witam wydaje mi się że już wszystko sprawdziłem a tu nadal kontrolka BRAKE się zaświeca,sprawdzałem komp z klawiatury błędów brak. Sprawdzałem olej w skrzyni biegów (automat) poziom oleju jest dużo ponad stan może to być też przyczyną?
Witam,na początek trzeba sprawdzić poziom i stan oleju w skrzyni,sprawdzamy go na włączonym i ciepłym silniku,proszę sprawdzić jaki kolor ma olej,jeśli skrzynia jest ok to powinien być czysty czerwony. Drugą sprawą może być luźna wtyczka w bloku elektrozaworów skrzyni,może być zalana wodą lub zawilgocona lub zaśniedziałe styki,żeby ją odpiąć należy...
sprawdz poziom oleju, nastepnie dwa czujniki w skrzyni patrzac od przodu auta w okolicy gdzie znajduje sie linka sterujaca tak w polowie skrzyni czujniki maja po dwa kable, trzeba wykrecic i sprawdzic czy niema na nich opilkow metalu jesli sa to lepiej od razu zmienic olej i filtr jak by co to sluze rada
Sprawdź poziom oleju na odpalonym i zgaszonym silniku, porównaj stan. Następnie czy ciśnienie oleju jest na chłodnicy. To pomaga we wstępnej ocenie, czy zawory i pompa działa. Zdaje się, że z olejem dałeś ogona, a te skrzynie tego nie lubią. Po zalaniu nieodpowiedniego oleju lub zmieszaniu różnych, skrzynia zalicza nagły zgon. Jak zmieniałeś olej i...
Po pierwsze jak on sprawdzał poziom oleju? Na odpalonym czy zgaszonym silniku. Powino się w automacie sprawdzać na odpalonym, naljepiej w pozycji n. A jeśli faktycznie sprawdzał jak trzeba, i jest oleju nadmiar to prawdopodobnie miesza się on z cieczą chłodząca, bo chłodnica oleju w skrzyni oraz chłodnica silnika jest razem, i zdarza się przepuścić....
Sprawdź poziom oleju w skrzyni.(sprawdza się przy nagrzanym i pracującym silniku).W skrzyni jest też filtr oleju - może być zapchany.A tak w ogóle to lepiej popędzić do zakładu gdzie mają doświadczenie z automatami.Domorośli "mechanicy" nie mają z reguły pojęcia jak i co zrobić i mogą uszkodzić dokumentnie skrzynię jak to stało się w przypadku mojej...
Problem dotyczy AUTOMATU Wrzucam bieg obojętnie który i nie jedzie choć słychać że silnik reaguje przyduszonym efektem pracy moze to byc zbyt niskim poziomem oleju
WItam, Mam problem z Voyagerem 98 3.0 a dokładnie z automatyczną skrzynią A604/41TE. Skończył się sam wsteczny bieg. Skrzynia do przodu idzie idealnie. Po wrzuceniu wstecznego czuć, że zaskoczył, obroty spadną jakby chciał cofnąć, słuchać przez chwilę cichutko cykające elektrozawory, czasami nawet cofnie się z 5 cm i koniec. Mogę dodawać gazu i nic....
Właśnie tez sie zastanawiałem nad tym olej czy na uruchomionym czy na zimnym i nieodpalonym silniku na miarce jest ten sam poziom czyli taki jak powinien?. Niestety ale jest źle. Na nie uruchomionym silniku stan oleju powinien być dużo ponad max. Zaś na uruchomionym silniku powinien być dużo niższy, to znaczy przy dolnych kreskach. Twoje odczyty wskazują...
Temat jest zapewne już dawno nie aktualny, ale dla potomnych: jest to typowy objaw za niskiego poziomu oleju w skrzyni biegów. Nie wyklucza to oczywiście awarii samej skrzyni.
poziom oleju skrzynia voyager skrzynia oleju voyager poziom oleju skrzyni
prasa prędkość lotnicze słuchawki power acoustik
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Technix SV200 – znaczenie komunikatu ver 2,33, firmware, uruchamianie sterownika Komunikat 14400 w Volkswagen Polo 6N 2008 - co oznacza?