Sprawdź, czy nie będą pasować piny z kostek ISO do radioodbiorników samochodowych. Możesz też porozglądać się na TME. Mają trochę różnych do wyboru.
Tak te same jak w linku. Ale zamiast samych pinów i zagniatania końcówek podleć na szrot i wyrwij kawałek instalacji od vw i będziesz miał od razu fabrycznie ładnie zarobione tylko sobie według potrzeby je przedłużysz. Te same konektory będziesz miał w wtyczce licznika, ster afs, webasta, bcm itp itd
No to Kolega nie ma ŻADNYCH w reflektorach, nie można tak od razu? Pociągnięcie do siebie na błysk "się nie liczy", bo to idzie prosto z plusa, inną trasą. Kostka, obluzowane wtyki, obluzowane konektory we wtykach.
Pamięć zapisała błąd P 1601 przekaznik do zasilania napieciem Kilkakrotnie sprawdzić! Sam przekaźnik - jako taki. Przewody i konektory.
Sprawdź przewody przy zawiasach,gumowe przelotki. Pękają,gniją konektory.
Dla szukających zakupiłem dokładnie takie konektory: PIN MĘSKI KONEKTOR VW MT 1,5mm 0,5-1,0 TYCO, do tego uszczelki i oczywiście konektory damskie do kompletu. Wszystko pasuje .
Witam, może ktoś z Was wie gdzie mogę kupić konektory które pasują do kostki komputera d-jetronic robionego dla vw 411. zdjęcia konektora: http://veedub.pl/wp-content/uploads/2017... http://veedub.pl/wp-content/uploads/2017...
Witam dzisiaj uruchomiłem oryginalną kamerę 6V. Kupiłem KONEKTOR PIN MESKI VW MQS 0,2-0,75mm2 F063 TYCO https://allegro.pl/oferta/konektor-pin-m... Które zarobiłem z przewodami i powpinałem do wtyczki 20pin radia android . Różowy przewód BACK podłączyłem do 6V , to uruchamia wyświetlacz radia po wbiciu wstecznego....
Oczywiście że można, mały wkrętaczek i trzeba go wsunąć z jednej i drugiej strony metalowego konektorka w te prostokątne otworki tam są zabezpieczenia konektorka, tylko ostrożnie bo można go bardzo łatwo uszkodzic.
Nie do końca zwykły przekaźnik, bo do świec żarowych stosowany jest przekaźnik o specyficznym pinoucie — dwa szerokie konektory prądowe, jeden zwykły i jeden wąski (dodatkowy). Internet podpowiada że to przekaźnik z oznaczeniem 103.
Popatrz od tyłu pompy z góry, od strony przewodów wtryskowych. W korpus masz wkręcony elektrozawór z czarną obudową po środku, na obudowie masz otwór lub konektor męski, tam podajesz zasilanie +15.
Przecież masz napisane, czarny i brązowy pięciopinowy konektor za tylnym lewym bocznym panelem (tapicerką) znaczysie w bagażniku.
Czy głosnik szeroko pasmowy jest oryginalny VW, i czy ma cztery konektory ?Jeżeli tak to trzeba zrobić zwore i bedzie wszystko ok .Mozna również kupic kostki i wtedy już ta zwora jest w kostce.
opis wyprowadzen przekaznika 1 - ("+" po stacyjce, jesli chcesz by szyba właczała sie tylko gdy silnik jest uruchomiony to trzeba wykorzystac plus pojawiający sie po rozruchu ) - konektor 6mm 2 - (masa - ) - konektor 6mm 3 - (wejście "+30" z szyny w skrzynce bezpieczników - ) - konektor 9mm 5 - (wyjście "+" do szyb i na kontrolkę w przycisku - ) - konektor...
Poprawić lub wymienić konektory /styki/ w kostce czujnika. W ostateczności można przewody dolutować i dać jakąś uniwersalną kostkę. Pierwszy zakład elektryki samochodowej sobie poradzi. Nie powinno być drogo.
Sterowanie zamkiem w drzwiach z opornikiem 180ohm, na jednym przewodzie. Kierunki podzielone w konektorach przy czarnym modułe pod deską. Ewentualnie możesz podpiąć się pod pozycyjne przy przełączniku.
właśnie rozwiązałem ten problem u siebie....po prostu wywaliło bezpiecznik 10A (oświetenie drzwi robiło zwarcie-wysunął się przewód z konektora)
Człowieku, Ameryka już dawno odkryta. Idziesz do serwisu (ASO) VW i kupisz konektorki już z kablami (nie są tanie). Taniej jest na aledrogo kupić cały zestaw. Ale skoro masz skłonności masochistyczno-elektroniczne to kombinuj.
Wiesz, że potrzebujesz chociaż OP-COM do aktywacji tego wszystkiego? Wejdź sobie do sklepu wtyczkolandia, mają taniej niż TME. To są moje zakupy, jeśli chodzi o dorobienie sobie elektrycznych szyb. Wszystko masz w zakładce "Konektory Piny -> VW Audi Skoda"Nie sugeruj się ilościami, bo brałem na wyrost, policz swoje zapotrzebowanie. Na pewno dużo pinów...
Kiedyś to robiłem. Dodano po 2 Czy można to jakoś pokombinować konektorkami ?
firma "konektor", Serwis VW itd, ewentualnie szrot.
po lewej stronie kolumny kierowniczej dość wysoko, czarny prostokąt z dochodzącymi konektorami.
Witam Kolegów Potrzebuję zarobić w kostce od włącznika świateł (VW Passat B5 FL) konektor żeński typu ISO. Dodam że chodzi o podłączenie świateł DRL..według opisanego poniżej schematu : https://obrazki.elektroda.pl/7977001400_... https://obrazki.elektroda.pl/3582882900_... https://obrazki.elektroda.pl/6981541000_...
Jeszcze powinien być przewód do kontrolki ,czy ten alternator ma dwa grube konektory i jeden cienki kontrola ładowania.
Popraw konektorki na złączach.
taką wtykę masz np do licznika w VW/Audi.
Usterka rozwiązana. 2 mechaników nie potrafiło poradzić sobie z tym problemem, ostatecznie sam go naprawiłem :/ Ciśnienie oleju było prawidłowe, mierzone manometrem. Powodem usterki było zepsuta oprawka wtyczki, która wchodzi w czujnik ciśnienia oleju - miała urwany zaczep. Kupiłem nową oprawkę za 19 zł (oryginał VW OE) + nowy konektor wraz z przewodem....
Tak. W sumie u Ciebie bardzo łatwo sprawdzić. Silnik musi być czysty. Może równie dobrze puszczać uszczelniacz na wałku. Czujnik puszczał na łączeniu plastiku z konektorem.
W takim układzie, termokurczliwa zabezpieczała konektory przed rozłączeniem. Tu możesz założyć "termokurczkę", na to oczywiście OSPS.
Z tego co się orientuje to jak to był by wtrysk to by na zimnym szarpał lub nie miał by mocy a on nic chodzi jak przecinak, kontroluje stan oleju nie przybywa i nie czuć ropy w oleju czyli wtryski są szczelne. Słabo się orientujesz. Ściągnij dekiel i po doginaj konektory na pompowtryskiwaczach.
Sprawdź na konektorach od strony wtrysku.
Witam. Poszukuje nr. Konektora męskiego skrzynki bcm vw pod bezpiecznik kostkowy.
W moim VW musialem zainstalowac specjalny konektor pomiedzy kablem anteny a radiem. To cos mialo w sobie dodatkowy kabelek na ktory musialem podac 12 volt z radia.
To jest jednak brak zasilania z bezpiecznika 21. Możliwe jest też osmalenie mocowania bezpiecznika: wyjąć-włożyć-wyjąć-włożyć. Mało możliwe jest też upalenie masy na LEWYM słupku obok skrzynki bezpiecznikowej. Tam jest takie charakterystyczne koło z powpinanymi konektorami. Nie mogę podać teraz fotki tego, dopiero po południu z domu, ale Kolega trafi.
Jutro zdobede odpowiednie konektory i wieczorem bede testowal. Dam znac jak poszlo. Dziekuje.
Witam profilaktycznie sprawdż konektory na cewce, aparacie zapłonowym czy nie są zaśniedziałe.Pozdrawiam
A, konektory, wtyczki jak nowe - niewypalone. Plastik odbłyśnika widocznie słabszy i nie wytrzymał.
Zmień sam konektor.
włąsnie jest ta blaszka Dodano po 3 a może poprowadze tam jeszcze dodatkowo kabel z konektorem oczkowym ?
Jak koło cewki wn dynda samotny,żółty konektor, to tylko kody błyskowe
Najlepiej pokazać jak to wygląda na zdjęciu. Podejrzewam, że raczej problemu z jego naprawą nie będzie. Przewód można przylutować na swoje miejsce, lub zarobić na nim nowy konektor oczkowy pod wspomnianą śrubkę.
Witajcie Poszukuję taniego ECU, które podłączę w warsztacie do zasilacza i uC w celu sprawdzenia działania magistrali CAN. Czy wie ktoś czy to ECU: [url=http://allegro.pl/komputer-silnika-... Posiada CANa wyprowadzonego gdzieś na te konektory w postaci CAN_H i CAN_L? pozdrawiam Mateusz
wolałbym żeby to było w oryginale bo jednak jakośc dużo lebsza bo zamienniki niektóre w rękach się rozpadają Na szrocie byłem ale to co mnie interesowało to nic nie mieli bo na bieżąco wypalają miedź w cenie No połowe już mam obudowy ale musi byc do tego reszta napewno jest ktoś obeznany w tych sprawach na forum w tych sprawach proszę o dalsze propozycje...
Koszty to 3m przewodu elektrycznego-linki 0,75mm², jeden konektorek, jeden browarek - to wszystko pod warunkiem, że jest na altku wyjście W , wspomniane przez Kolegę Carot ; a powinno być, jeśli nikt alternatora nie ruszał, bo do Diesli VW wkładał takie przygotowane do zegarów z obrotkiem.
lubię cię emeryt :) ale mi się wydaje że problem ze światełkiem już rozwiązany :) alarm działa, nie włącza się sam jak wcześniej tylko jest to powiadomienie o otwartych drzwiach. poprowadzę nowy kabel. a w ogóle to ja nie wiem co to jest konektor :P:P:P
Odczyt z grup 13.18.23.Do tego poprawić konektory na wtryskach. Potem sprawdzić tą pompę. Sprawdzić też ciśnienie na niej. I potem pisać.
Może być z tym różnie. Nie wiem jak w nowszych autach, w starszych dieslach zazwyczaj był w alternatorze dodatkowy konektor do obrotościomierza (np. w VW).
Wielkie dzięki koledzy (at)janosikkk i (at)koteckioktwian za porady w tym wątku. Udało mi się naprawić mój moduł wycieraczek do którego oczywiście dostała się woda i zjadło dwa elementy: WZR i rezystorek przy nim. Już miałem się poddać, bo wartości rezystorka nie znałem a WZRa się nie kupi... Na szczęście trafiłem na ten wątek i skorzystałem z waszej...
To muszę tak zrobić. A tak z ciekawości spytam te konektory do iso to samemu można zamontować? Pozdrawiam.
Sterowanie (-) żółto/niebieski poz.24-zamyka,biało/zielony poz.4 w 29 konektorze w drzwiach kierowcy -otwiera.
Witam, jestem w trakcie opisanej operacji, jakby ktoś szukał podaję niezbędne numery części wiązki do domówienia w serwisie: Kostka do bordnetz'a: 6Q0 937 702 Piny do kostki po stronie bordnetz'a: 000 979 009 EA Piny po stronie manetki: 000 979 009 E Piny występują w postaci jednego kabelka zakończonego dwoma zaciskami, więc zamawiając jedną sztukę...
Tylko diagnostyka do fachowca.jesli ktos ci diagnozował usterki to powinienes wrocic do niego,zeby kontynuował naprawe,tak jest najlepiej, nic nie zaoszczedzisz!!! moze masz zapchany katalizator??? i dlatego jest usterka sondy?,przyczyn jest wiele(bardzo),moze masz nieaktualne oprogramowanie w kom.silnika??? tylko serwis vw ci pomoże .(jesli chodzi...
Ja mam w rozpisce do modelu 2004 zamknij na szarym z wiązki drzwi, natomiast otwórz na zielono-żółtym z 12-to pinowego konektora P5 przy skrzynce bezpieczników.
W samej skrzynce nie mogło się nic upalić, to nadzwyczaj porządna konstrukcja oparta o połączenia z płaskowniczków mosiężnych. Zazwyczaj problemem w tej instalacji było poluzowanie lyb osmalenie się okrągłych konektorów w kostkach połączeniowych. Czasami owe konektory miały tez paskudną tendencję do wywuwania się z kostek.
Kilka razy powyciągałem bezpieczniki w celu sprawdzenia i napięcie znikło do 0. Czyli coś nie kontaktuje w gnieździe bezpiecznika lub we wiązce przewodów zaciśniętej w konektorze. Pozostaje próbnik z żarówką (nie multimetr) i szukać.
Jak się przyjrzeć lepiej - widać niedokładności, które ciężko mi wyjaśnić. To T³9a jest jakby poza systematyką, faktycznie dziwnie oznaczone. 2h, no dobrze, 2 pinowe złącze h, lecz znów który pin? Najlepiej porównać z fragmentem innego schematu tego samego auta (chyba VW Golf 2) i Kolega dojdzie jak to jest. Myślę, że anglicy coś sknocili, u Niemców...
Na akumulatorze jest taka skrzynka, która rozdziela +, bezpieczniki mogą być dobre, lubi się przegrzać konektor od dołu
Witam ! Czy w golfa II wepnę się VAGIEM lub tym podobnym na obd II ??? Konektorek jest pod osoną gumową dźwigni skrzyni biegów.
Nad rozrusznikiem , na plastiku masz chyba podobny konektor. Czy świeci kontrolka ładowania po włączeniu zapłonu?
Ten zielono-czarny kabelek zakończony konektorem występuje przy każdym silniku AAM i jest niewykorzystany.
I po co sie pchac w takie koszty, bo dołozenie paru przłączników to raptem z 10,- zeta, chyba ze sterowanie za pomoca pilota. Takie jednokanałowe z dwoma pilotami, widziałem gdzies na aleg...o, za 50-60,- zeta, ale wtedy muszą byc przekazniki. koszt okolo 4-5 zł/szt x 3 = 15 zł /max/, Sądze ze z kablami i konektorami wyjdzie ci okolo 100 zł, moze troszke...
Dzięki juz rozwiązałem zagadkę 😉 zdemontowałem schowek i okazało się że wtyczka nie do końca była wpięta. Pod slonecznikami w lampkach tez nie miałem prądu bo kabelki są krótkie i się ułamały. Kupiłem nowe konektorki i juz wszystko cacy działa. Pozdrawiam 🙂👊
:crazyeyes: po prostu... No więc odepnie Kolega te wtyczki, obejrzy, ewentualnie przeczyści lub dognie konektorki we wtyczce - no, to są sprawy oczywiste.
Moja obecna wiązka świec żarowych uległa uszkodzeniu, popękały fajki kupiłem nowo w której przewody w niej są z wyprowadzeniem na konektory. Mam pytanie czy jak je zalutuje wystarczy i nie będzie żadnych kłopotów czy lepiej bawić się w złączki.
Najpierw zajrzyj pod dywanik czy tam woda się nie zbiera, kup coś dobrego do czyszczenia styków, ten moduł miał konektory które mocno śniedziały. I wtedy dokładnie sprawdzisz gdzie masz podpięte te 2 kabelki o których pisałem post wyżej.
Poszukaj sobie firmy "Konektor" w Raszynie. DANE KONTAKTOWE KONEKTOR ul. Partyzantów 57 05-090 Raszyn tel.: (022) 715 63 46 fax: (022) 715 64 14 e-mail: konektor(at)konektor.x.pl e-mail: konektor(at)konektor.net www.konektor.net
O ile pamiętam są tam dwa czujniki jeden to kontrolka a drugi to już chyba alarmowy sygnał o braku smarowania. Czujniki sa zbudowane na różne znamionowe cisnienia. Trzeba sprawdzić czy silnik ma prawidłowe ciśnienie smarowania, a w innym przypadku wymienić czyjnik na właściwy, sprawdzić jego instalację, czy nie ma zwarcia do masy. Aby buzzer przestał...
"Skrzynka RDW" to w istocie alarm; natomiast tzw. numery dotyczą "zwykłych", tych w skrzynce bezpieczników, np. 53 - to tak dla informacji. Co do nagrzewania zaś, to jest względne. U mnie się "nie grzeją" powiedziałbym. Być może wystarczy podoginać piny/konektorki we wtyku w tym alarmie.
Przepustnice czyściłem kilka dni temu adaptacje postaram się zrobić jutro. I auto wogóle nie reaguje na odpinane konektorów (przepływka, sonda i kilka innych), a auto pracuje tak samo
jak masz konektor o żółtym kolorze w okolicy cewki to kody błyskowe jak nie ma --------------piechotka
Złącza kupisz w firmie "Konektor" a obudowę wtyczki na szrocie.
No więc tak: udało się odczytać nr części od VW to jest: 03L906088BN i jest to czujnik temperatury. Po jego oględzinach okazało się że jego przewody sa umiesczone w termokurczach i brakuje wtyczki tj. ktoś coś grzebał przy nim. Po zdjęciu termokurczy okazało się że oryginalna izolacja na dwóch przewodach jest zniszczona do połowy, ta cześć która się...
Tak. I podoginać MINIMALNIE piny we wtyczkach pompek. Jutro sam chcę się za to zabrać, te piny to takie zwykłe konektorki i w którą stronę je wygiąć ? Mogę to zrobić np. szczypcami telefonicznymi ?
2 przekaźniki przełączające gniazdo bezpiecznikowe podstawki pod przekaźniki 10 konektorów i zbudować z tego "modół"
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
Już zamówiona :) Problem nie leży w wartościach jakie pokazuje przepływka ale z przerwie w jej konektorach. niby auto chodzi ale jka się dociśnie przepływkę w okolicy tyłu konektora to auto momentalnie gaśnie. Sprawdzę te wartości już na nowej.
Możesz odciąć na przykład sterowanie rozrusznikiem w czarnym 12-to pinowym konektorze na module Bordnetz. Przewód czarno-czerwony.
No to by pass masz z tym patentem z allegro co podalem link. No to chyba będzie najlepsze rozwiązanie. A jakbym odciął kabel plusowy co idzie od bezpiecznika zapalniczki 41(wtedy gniazdo bezpiecznika 41 zostanie puste) i wpiął tego plusa w plusowy kabel bypassa to będzie ok? Bo wtedy zostanę przy oryginalnej zapalniczce i masy nie będę musiał podłączać...
Dobre zoalaoze same konektory i tak to będę testował. Sonda ma 5ohm chyba jest ok Niestety nie chce działać:/ muszę kupić jakąś uzywke i protestować bo zrobalem gniazdo od sondy ...
Tandem sprawny, podmieniony z Tourana BKC wzajemnie i jest git, tamten pali na tym i odwrotnie, błąd z czujnika był i już go nie ma po wymianie. Golf pali, jak zimny, to zawsze i jak ciepły też, czasami co ileś tam odpaleń na ciepłym tak się dzieje i dlatego ciężko mi to zdiagnozować, bo to nie jest za każdym razem. No to sam tandem możemy wykluczyć,...
Dwa największe konektory RAZEM ZŁĄCZONE to główne wyjście prądowe na plus akumulatora. Mały konektorek to kontrolka (z pinu "15" stacyjki!). Reszta nieważna. Ciężko rozpoznać, ale jeśli przy śrubie M6 też jest oznaczenie B+ to jest to równoważne dużym konektorom wyjście prądowe. Te alternatory były do różnych serii VW, stąd takie rozwiązanie. Styk "W"...
Jejku, normalnie nudzi się wam chyba. Każdy wie, że po zastosowaniu przekaźników światła świecą lepiej, bo nie ma takich spadków napięcia. Poprawny montaż zdecydowanie poprawia strumień światła i nie ma o co bić piany. Masa i konektory mają być czyste. A ja czyszczę oczka malutkim druciakiem na trzpieniówce pneumatycznej
halogeny powinny prawidłowo działać dopiero po zapaleniu świateł pozycyjnych,musisz kupić przekaznik,najprościej taki z blokady zapłonu na podstawce 40A,masę halogenów możesz podebrać spod jakiejś śruby na konektorze oczkowym albo pociągnąć z akumulatora,przekaznik łączysz nastepująco:do styku 85 podajesz sygnał z pozycyjnych,do styku 86 sygnał masy...
Pomiary przejść w różnych położeniach stacyjki wykazały, ze sama kostka jest sprawna. Okazało się, że kiedyś ktoś dołożył zabezpieczenie antykradzieżowe w postaci tajnego wyłącznika, który rozłączał obwód stacyjka - pompa. Przewód był przecięty pod samochodem i pociągnięty na sam koniec pojazdu do kabiny, wysunęły się konektorki własnie z tego wyłącznika....
Załączysz światła drogowe i pojawisię napięcie na przewodzie do żarówki H4- tam dolutujesz przewód plusowy z żarówki zakończony konektorem. Mase zapniesz do karoseri. I wszystko- żadna filozofia.
Witam. W moim golfie kontrolka czujnika wariowała w różnych momentach, co zresztą dokładnie opisałem w poście bo jestem jego autorem. U mnie ciśnienie na postoju na zimnym było ok. 0,6-0,8 bara, a podczas jazdy na ciepłym silniku ponad 2 bary. Ostatecznie we wrześniu pisałem, że drugi mechanik zamontował mi czujnik HELLA, i zabezpieczył wiązkę w jednym...
Ta wiązka jest w oleju i w pewnym momencie brak styku. Kiedyś doraźnie w Sharanie zamiast wtyczki założyłem nowe konektory . zamówiona wiązka szła do serwisu 2 tygodnie i te dwa tygodnie bezproblemowo fura chodziła. Trochę mnie dziwi że padły tak nagle 4.
Musisz ten kabel odciąć w tym miejscu gdzie jest zgrzany i oprawić na konektor z oczkiem i załóż żeby był poprawny styk z bezpiecznikiem i nową nakrętkę i skręcić .
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
W przypadku takiego rozrusznika jaki jest na zdjęciu to owszem zgadza się. W tym modelu jak i większości aut ze stajni VW tak nie jest. Rozbierałem rozruszniki wiele razy i po wyciągnięciu elektromagnesu i podłączeniu plusa do konektora i minusa do obudowy elektromagnes załączał się.
Łatwo nie było i trochę to trwało ale piny wyjęte i wiązka naprawiona/przerobiona/zamontowana. W końcu pali się kontrolka braku ładowania. Może się komuś przyda: Zastosowałem 4 kolorowe przewody 1mm2 i dodatkowo nałożone termokurcze. Wszystko wciągnięte w oryginalną osłonę razem z przewodem + alternator/akumulator. Dodatkowo nałożona czerwona siateczka...
Zastosuj rezystory drutowe pomiędzy 2 a 6 ohmów. Stosuje się je we wzmacniaczach m.cz. dużej mocy. Moc oczywiście jak największa. Nie próbuj ich lutować. Montaż najlepiej na konektory lub na ścisk. Ja stosowałem rezystory ceramiczne ze starych czarnobiałych szeregowców (to takie stare telewizory lampowe)
Czarny przewód 0.5mm w w czarnym konektorze G, lub czarno-zielony w brązowym konektorze D na Bordnetz panowie bajkopisarze. Aha, byłbym zapomniał. Bordnetz, to ten czarny moduł na lewo od kolumny kierowniczej.
Prawie każda wtyczka da się trochę rozebrać. Napewno piny mają zaczepy źeby nie wypadały same. Przewód zaciska się w konektorze,może w tym miejscu jest uszkodzony. Wiem że w TD sygnał na obrotomierz idzie z alternatora.
fakt faktem to mi nie przeszkadza że świeci kontrolka bo po przygazowaniu gaśnie i alternator ładuje, ale co będzie jak przyjdzie zima? obroty mam jak to w dieslu czyli:900 zastanawia mnie jeszcze tej wolny konektor od regulatora napięcia czy nie powinien tam być podłączony dodatkowy przewód.
Jest bardzo łatwe, bo to dwa żeńskie najzwyklejsze konektorki, tyle, że w złączu; mając dwa swoje przewody zakończone takimi konektorami - nie ma najmniejszego kłopotu. No i lepiej, skuteczniej jest szukać usterki żarówką z dwoma przwodami - kontrolką. Miernik trzeba wiedzieć jak "czytać".
imobilizer fabryczny - być może poluzowany konektor na antence - cewce dookoła stacyjki ; sterownik blokady ma numer J362 i jeżeli to nie połączenia siadły to zaczynają się schody
Problem został rozwiązany. Wstyd się przyznać, ale winę trzeba wsiąść na klatę :D . W moim samochodzie lampa ma 4 funkcje= pozycja, mijania, drogowe i..... przeciwmgielne. Kto by przypuszczał, że żarówka dolna H4 pasująca do mijania/drogowe w innych autach, tu spełnia funkcję drogowe/przeciwmgielne. Tą żarówkę sprawdzałem, mierzyłem kostkę, doginałem...
musisz kupić rezystor 180ohm,sterowanie zamkiem jest na jednym przewodzie,cienki biało-niebieski,najłatwiej podłapać go w gumowej przelotce drzwiowej,zamykanie czysta masa,otwieranie masa z parametrem 180ohm,kierunki masz na czarnym module po lewej stronie kierownicy czarno-zielony i czarno-biały.Zasilanie plusem masz od deską rozdzielczą na czerwonych...
Witam Jak chcesz prowizorke ta sa takie przekazniki 70 A Styki robocze koncowki na konektor duzy a sterujace na male (standartowe) Proponuje na takim zrobic Pozdrawiam (wystepuje tez vw 2 na kasecie bezpiecznikow -wystarczy popatrzec)
dobre konektory zaciskarka konektory konektory samochodowy
podłączyć żyrandol wiatrak rozrzadu scenic egzamin zawodowy elektronik arkusze
silver monkey snowy silver monkey snowy
Problemy z nagrywaniem w dekoderze Canal+ Objawy uszkodzenia termostatu w kotle Beretta Quadra