to gdybanie bo wiadomo jak nie ma pomiarów to ciężko stwierdzić ale czarne dymienie powoduje też uchylony EGR
EGR przyblokowany, otwarty
DPF-a nie sprawdzisz sam czy masz i czy nie jest zapchany, uszczelek pompowtrysków też nie ocenisz i poprawnie możesz nie zamontować, na regulacji pompek raczej się nie znasz, diagnozy nie zrobisz, itd. Może jednak poszukaj sprawdzonego mechanika znającego się na rzeczy - może źle oceniam Twoje możliwości ale gdyby łatwo naprawiało się samochody to...
A jaki zapach tych białych spalin? Gryzący? Bo miałem taki przypadek, że trzeba było uszczelnić pompowtryski (frezowanie gniazd + zestawy uszczelek).
Przepływomierz od tego samochodu? Od kiedy dymi od zawsze nagle zaczął dymić coś było wymieniane.
Poniżej 18 bar na biało.
Wszystko właśnie zostało zrobione z dbałością o szczegóły:(
Na jaki kolor dymi????? Jaki silnik pasuje napisać
A parametry jakie pokazuje komputer. Może gniazda pod pompki wyrobione?
Trzepie silnikiem i bardzo dymi
Na sam rozruch silnika niema wpływu uszkodzona przepływka lub turbina. Sprawdź koło zębate na wale korbowym ( zerwany klin ) lub koła pozostałe na pasku rozrządu.
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Czarny dym czyli dolot i wydech do sprawdzenia czy jest drożny szczególna uwaga na turbo.
Pytanie czy auto dymi przy przygazowaniu ! Jaki kolor.
Kąt wtrysku do ustawienia.
Jeśli paliwem staje się olej z uszkodzonej turbiny to także dymi wtedy na biało? Turbina nie hałasuje.
ni to biały ni to czarny, raczej po srodku taki....takie wrazenie mam jakby turbo padlo i puscilo olej i taki dym sie mocny z tylu wydobywa gęsty Ale jak to sprawdzic na 100%? luz na turbinie taki delikatny na wirniku
Pali kolo 10 i wiecej jak swiruje troche.Gazu nie mam nie dymi lambda wogóle nie jest podłaczona
Mam problem z porannym zapalaniem auta. Jak jest ciepły to pali ale brak mocy i dymi.
Jadąc dziś autostradą zaczęła migać kontrolka od świec auto straciło moc weszło w tryb awaryjny i zaczęło kopcić jasnym dymem???Po wyłączeniu auta i ponownym włączeniu kontrolka zgasła ale auto nadal nie ma mocy i dymi😔🤦.
ja bym obstawiał dmuchawę jeśli wyje i dymi (czyli mało powietrza i dużo paliwa)
VW Passat 1,9 tdi 101 km przebieg 360 tys, 10 lat w jeden właściciel przy 340 tys pełna regeneracja pompowtrysków w PZAL-u w Gdańsku, przy 350 tys. zwiększony poziom oleju, wymiana pompy dwufunkcyjnej, i dalej poziom rośnie, wymiana uszczelniaczy na pompowtryskach, bez zmian, regeneracja pełna głowicy, przybywa paliwa jeszcze szybciej. Czy ktoś ma pomysł?...
VW Passat 1.9 TDI 110 KM, ale przerobiony na 140 KM 1998 rok
Witam problem polega na tym że samochód przy przyspieszeniu dymi na czarno po odpięciu przepływomierza samochód nie dymi moc taka sama jak na wpiętej przepływce chciałem sie dowiedzieć czym ewentualnie warto się zająć czyżby nie szczelny dolot czy też uszkodzona przepływka ? Jak mogę to sprawdzić ?
Witam Jaki kolor dymu.
Tylko informacyjnie, miałem Golfa z takim samym silnikiem, w którym "fajki" świec żarowych, chyba z przegrzania "rozsypywały" się i wypadały ze świec. Czy w Twoim przypadku ("świece sprawne") na pewno dochodzi do nich zasilanie. Nawet przy jednej niedziałającej świecy też początkowo rzuca silnikiem i dymi na siwo.
A skąd komu wiedzieć co sie z tym oelejem stało i w jakiej kondycji jest silnik? Dymi na niebiesko w trakcie jazdy?
Witam Mam problem z Passatem j.w. Mianowicie po 3-4 dniach postoju w garażu nie można go odpalić, jak kręcę nim to pokazuje mi stop! I kontrolkę z olejem, jedynie go odpalam plakiem, potem po kilku minutach jest ok i odpala rano na pyk a po 3- 4 dniach jest to samo. Wkręca się na wysokie obroty i po przegazowaniu go gaśnie, dodam jeszcze że jak odpalę...
mam problem z passatem.jest wnim zalozony gaz od 3 lat.kupiłem go pól roku temu.chodzi o to ze na benzynie strasznie dymi,czuc spalone paliwo,natomiast na gazie nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.prosze o pomoc
vw passat 1.6d (bialo niebieski dym) jak moze byc tego przyczyna slyszalem ze w silniku diesla ustawia sie zaplon na czym to polega i jak to sie robi??i chce zapytac o jeszcze jedno dlaczego diesel bardzo dymi (siwo-niebiesko) czy to moze byc uszczelka pod glowica czy pierscienie?? pozatym ciezko pali bez roznicy czy zimny czy cieply co to by moglo...
Sprawdź świece żarowe i czy mają zasilanie. Jak są sprawne ale nie mają zasilania odepnij czujnik temperatury włącz zaplon i sprawdź jeszcze raz i jeśli zasilanie się pojawi to do wymiany jest czujnik temperatury. Jeśli dalej nie ma zasilania to bezpiecznik przy akumulatorze ewentualnie przekaźnik świec w puszce pod maską.
Jak pokazywał 002 to na razie nie montuj, wysoka korekcja może być też od uszczelniaczy jak dałeś stare, dymi na biało czy niebiesko bo nie widać wyraźnie?
No więc tak. Autko pali zdecydowanie mniej. Ale przydałoby się troszkę więcej mocy. Może przepływomierz jest walnięty ?? jakie kroki poczynić dalej ?? A co do dymienia to jak zapalam pierwszy raz po nocy to chmura dymu a potem już nie dymi. Co sprawdzić w pierwszej kolejności.
Jak w temacie; gdzie na Śląsku mogę sprawdzić ciśnienie doładowania i ile takie coś kosztuje. Może ktoś potrafi to zrobić, podjechalbym?. Mam Passata 1.8TSI; bierze mi litr oleju na 1000km i dymi na czarno. Podejrzewam turbinę. W załączeniu dodaję filmik. Może ktoś pomoże mi to zdiagnozować?
Jesli auto zostalo sprowadzone i nie mialo ksiazki serwisowej to przebieg pewnie jest dwa razy wiekszy bo diesel na zachodzie nie stoi w gazrazu a wlasciciel pociagiem nie jezdzi, sredni przebieg roczny takiego auta to od 30 do 40 tys rocznie z dazaja sie wyjatki ale wtedy te auta nie sprzedawane sa lub nie za darmo. Jesli wymieniales pasek rozrzadu...
Witam wszystkich, zauważyłem ostanio taki problem w moim passacie 1.9 tdi 130km, a mianowicie auto nagle podczas postoju zaczyna dymić na biało po czym ruszam i ciągnie sie za mną biała chmura, ale objawy zaraz znikają i wszystko wraca do normy. Macie może pomysł co to moze byc? płynu chłodzącego nie ubywa a turbo to raczej nie jest bo na wolnych dymi....
Witam, jak w temacie samochód już przy kręceniu rozrusznikiem dymi na niebiesko ewidentnie spod zaworów (zdjąłem pokrywe) sprawdziłem kompresje na zimnym silniku (19-21bar). Ktoś wie co to może być?
A czy przy laniu wtrysków nie miałby tendencji do dymienia???
Nie szukaj sobie roboty. Zostaw wtryski. Sprawdź najpierw jaki masz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku, vagiem. Rozrząd robiłeś na blokadach? Bądź pewny najpierw ustawień rozrządu i najwążniejsze pompy (skoro była zmieniana), później ewentualnie można szukać dalej. Jeśli auto dymi na siwo, tzn. że jest zbyt późny kąt i trzeba przyśpieszyć, czyli przestawić...
Miałem podobny problem okazało się że był źle ustawiony rozrząd i źle wyregulowane dźwigienki pompowtryskiwaczy. Ustawiłem to i już nie śmierdzi i nie dymi na niebiesko. Aha też mam silnik BMR. Objawy tak jak na filmie i gryzący dym aż nie dało się wytrzymać na postoju trzeba było wyłączać silnik.
MAP mam w sterowniku. Passat z rocznika 97. A jeśli odłączę przepływkę to auto powinno lepiej się zbierać czy jeszcze gorzej? Dodam że zastanawiało mnie czy turbo nie pada bo po pierwsze nie słyszę już tego specyficznego "gwizdu" przy dodawaniu gazu, oraz jak na postoju ścisnę rurę od IC to nawet przy 4 tys obr nie rozpręża jej i mogę trzymać ją ściśniętą,...
a jeżeli wskazania temperatury są takie same w 01 engine i 17 instrument to czujnik ten jest sprawny? bi mi wariuje wskazówka od temperatury płynu chłodniczego raz jest 90 potem 75 a czasami spada do 0 potem rosnie na 90 i to podczas jazdy. Samochód odpala za pierszym razem ale troszkę po odpaleniu skaczą obroty i dymi na biało. Auto to Passat 03 tdi...
skoro wystąpiły różnice w cśnieniu doładowania to sprawdź szczelność układu dolotowego (nieszczelność skutkuje brakiem mocy i dymieniem z rury) . Parametry ciśnienie doładowania rzeczywiste i zalecane przez PCM powinno się z grubsza pokrywać ) Wszystko ładnie pięknie, tylko czy nie będzie wówczas błędu (czujnik ciśnienia doładowania)? I jeszcze jedno...
Witam, jestem posiadaczem passata b3 1.9TD. Przy wyprzedzaniu (około 120km/h) samochód nagle osłabł ledwo dochodzi do 100km/h. Gdy jest zimny żeby go odpalić trzeba dodać gazu, po odpaleniu nierówno chodzi i okropnie dymi. Po rozgrzaniu jest lepiej ładnie pali tylko cały czas jest słaby, ma problemy nawet z ruszaniem pod górkę. Myślałem że jest to wina...
ta wersja napewno nie ma dpf, mozliwe że turbina puszcza olej od strony gorącej i stąd to dymienie
sprawdź filtr powietrza
"zaczyna dymić i lekko go przymula" na tej podstawie to chyba żadnej konkretnej odpowiedzi tu nie uzyskasz od nikogo. Silnik zawsze dymi tylko kwestia jakie wydostaja sie spaliny. Poza tym czy juz cos sprawdziłeś czy nie? No i temat dymienia i przymulonego silnika z grupy VW był juz niejednokrotnie poruszany na forum, polecam wyszykiwarke i zagłębienie...
Witam Podczas podróży na wakacje do Chorwacji zapaliła mi się podczas jazdy żółta kontrolka check engine co po przeczytaniu w książce serwisowej oznacza uszkodzenie katalizatora i powinno się udać z tym do serwisu celem sprawdzenia. Auto to VW Passat 2.0 TDI z 2012 roku przejechane ma 236 000 km. Auto nie dymi, nie odczułem również spadku mocy , oprócz...
Witam serdecznie. Mam taki mały problem w Passacie. Po odpaleniu strasznie mi dymi na niebiesko przy zimnym silniku natomiast przy ciepłym tego dymu nie widać. Dodam że cały intercooler jest cały mokry od oleju. Co Może być przyczyną?
jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Wytłumacz mi w jaki sposób przez gniazdo pompowtryskiwacza pociągnie olej do cylindra? Proszę.
Mam taki, problem Passat jak w tytule jeździ jak strzała, ale dość ciężko pali trzeba go pokręcić, bez znaczenia czy jest zimny czy ciepły. Nie dymi, żadnych błędów, świece sprawdzone, itd. Poprostu, pewnego dnia zaczął ciężko zapalać. Po uruchomieniu wszystko jest OK. Od czego proponujecie zacząć? Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
Tak samo nie ma różnicy Dodano po 1 Praktycznie tak samo może jak jest zimno to trochę bardziej dymi Dodano po 2 Przewody były sprawdzane poza tym jakby przewody były uszkodzone to i na ciepłym by dymił tak mi się wydaje
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Trzeba przekodować bezpieczniki na takie o większym amperażu i patrzec, skąd sie dymi. Najpierw sprawdź te wiązki i ewentualnie poprawność amperażu poszczególnych bezpieczników, może przy sprawdzaniu przełożyłeś gdzieś o jedno miejsce, częsty błąd. Sam robiłeś wiązki?
Witam posiadam VW passat b3 92r. 1,8 B+G. Po dłuższym postoju lub po nocy ma problem z odpaleniem musi z 3 razy pokręcić i dymi na biało ale po chwili i prze gazowaniu dym znika. Co może być przyczyna oleju nie bierze a jeżeli tak to minimalnie bo znacznego spadku poziomu nie zauważyłem. Pozdrawiam
Skoro miales popychacze typu:A, to po co na siłę szukasz problemu? Zakladasz jakie byly i ma dzialać. U Ciebie jest problem z powietrzem, masz go za malo i dlatego dymi. Wysnułem pewien wniosek: Naruto ma miękkie popychacze (tzn zepsute) a co za tym idzie zawory nie otwierają się do końca co z kolei skutkuje mniejszą ilością tlenu w cylindrze a jak...
Dlatego, że wynika to z mojej praktyki, po wymianie turbiny dymienie ustępowało.
Po pierwsze diesel czy benzyna?? Domyślam się, że diesel 1.9 tdi. Ja bym raczej nie obstawiał układu paliwowego bo w takim przypadku dymi raczej na czarno. Na początek sprawdź czy nie ubywa oleju i płynu. Sprawdź czy płyn nie śmierdzi olejem napędowym. Jeśli któreś z w/w masz dmuchniętą uszczelkę.
Popchaj go jeszcze kilka razy to napewno będzie rozrząd... A co ma dymić jak zawór zamknął paliwo, samo grzanie świec ma dymić ? SławeK
Witam. Swoją drogą co z Ciebie za kierowca? Sprawdzenie poziomu oleju i innych płynów eksploatacyjnych to podstawa w eksploatacji samochodu. Czy kiedy nabywałeś ten samochód to skontrolowałeś coś w tym samochodzie? Wlałeś 1 litr i na bagnecie nie ma śladu oleju, czy aby twój samochód nie dymi na niebiesko, co świadczyło by o tym że bierze olej. Na Twoim...
Kupilem Passata 1.9 td z 93 roku przebieg 232 tys. Mam z nim szereg problemów: po pierwsze duzo pali w mieście ok 10l !! a na trasie 6 ?? nie ma przyspieszenia, dopiero po regulacji zaplonu lekko sie poprawil ale i tak mam wrazenie ze to nie tak powinno byc. Chyba ze szybkościomierz kłamie bo przy 2,5 tyś obr/min mam zaledwie 80km/h a 100 po przekroczeniu...
Witam koledzy, w mojej 22 letniej igiełce chyba przeskoczył rozrząd a mianowicie podczas dość dynamicznego startu po ok 50 metrach zgasł mi samochód i nie chciał odpalić, po chwili odpalił, ale silnik chodzi jakby miał z pod maski wyskoczyć i lekko dymi na biało. Czy to może być powodem ze przeskoczył rozrząd czy coś innego, no i czy już po silniku,...
Witam wszystkich, Mam duży problem z ubywającym płynem chłodniczym. Autko Passat B7 1.4 TSI CAXA .Płynu dolałem już 1 L na 1300 km, wyoglądałem silnik z każdej strony - wszystkie króćce wchodzące do silnika, pompę wody, obudowy termostatów, sprężarkę, chłodnice i nic. Na płycie silnika sucho, silnik nie dymi, oleju nie przybywa,...
A co dzieje się w tym momęcie z silnikiem ?nie pali,dymi,nie równo pracuje? Dodano po 2 A swoją drogą krzywy wałek.........ciekawe gdzie?krzywy wałek krzywkowy.Prędzej ukręcony zużyty ale nie krzywy.
W tej chwili pompa vacum jest zaoliwiona (trochę leje na silnik ), króciec z lewej strony się porusza ale jeszcze siedzi w gnieździe. Miałem już ją wymienić 2 lata temu , hamulec też miałem kiedyś twardy . Ale wymieniłem wężyki podciśnienia i się poprawiło . Teraz auto mi szarpie przy przyśpieszeniu powyżej 2,2tys obrotów. Tak jakby coś odcinało .Nic...
Ok dziękuję za pomoc pozdrawiam Co do dymu to sprawdź czy taki masz ecu VW Passat 1.9 tdi 0281010305, 038906019BK AJM 115 km bo wychodzi że jest od Passata bo tam były montowane pompy chłodzenia a sharan nie miały pompy, silniki 115 km w tym roczniku sharan miał typ silnika raczej AUY nigdy w tym roczniku nie wyszedł w sharan silnik AJM Prawdopodobnie...
Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo Witaj miałem kiedyś podobny problem w Passacie , okazało się że było pęknięcie głowicy między zaworami, ale kojarząc fakty sam zamordowałem silnik przez to że dolałem oleju na ciepły silnik. Może poprzedni właściciel był tak "mądry" jak Ja. :not:
Witam. Sorry za dopiecie. Mam passata 130km AVF 2001r 1,9tdi. Padła mi turbina a dokładniej, passek zaczął dymić (na biało) i nie miał mocy. Wymieniłem turbinę, a problem pozostał turbina nie pompuje dymi sie dalej i czasem wyskakuje błąd 17964 szukałem nieszczelności ale nic nie znalazłem. Jedyne co zauważyłem po zapaleniu dźwignia zaworu przy turbinie...
Silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach strasznie nim rzuca. wyglada to tak jakby nie palil na ktorys tlok. nie dymi, pali na dotyk zimny jak i ciepły i tak jak napisalem niemozna uzyskac obrotow w przedziale 1000 do 2100. moge przekroczyc 2100 i puzniej normalnie ale niemoge utrzymac go na nizszych obrotach tylko wkreca sie do 2100.
Temperatura normalna, nie ma się czym stresować, dopóki nie dymi i nie brakuje prądu to jest ok, w końcu z początku ma sporo do roboty - doładowanie akumulatora, świece, jazda na światłach. A co do podgrzewaczy to grzeją do momentu osiągnięcia przez silnik 70 stopni - chyba że samochody mi sie pomyliły.
Właśnie tak robiłem regulowałem tym kołem,nie odkręcałem dolotu powietrza ale samochód strasznie dymi na każdym ustawieniu tylko różnica jest w paleniu , a po za tym ciężko wchodzi w obroty i strasznie trzęsie się silnik na biegu jałowym. Powiem szczerze że nie mam pomysłów co to może być rozrząd jest ustawiano na blaszki wszystko sprawdzone 3 razy...
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
A czy moze być to powód dymienia na bialo podczas odpalenia jak silnik jest zimny
znalazłem taki dpf na allegro http://allegro.pl/vw-passat-b6-1-9-2-0-t... jak myślicie warto kupić? na oryginał za 7000 mnie nie stać Dodano po 4 tak się jeszcze zastanawiam czy nie udać się do ASO może jakaś darmowa akcja objęła by te wtryski?
WITAM!!!!!!!! KUPILEM DZIS NA GIEDZIE PASSATA 1.9TDI PODEJMUJAC RYZYKO BO NA WOLNYCH OBROTACH STRASZNIE SZARPIE RZUCA SILNIKIEM , JAK SIE JEDZIE TO JEST WSZYSTKO OK PRZYSPIESZENIE MOC NORMALNIE NIE DYMI, I ZAUWAZYLEM TEZ ZE NIEDA RADY UTRZYMAC NP. 2000 OBROTOW (NA POSTOJU W CZASIE JAZDY JEST OK) SAM SPADA DO WOLNYCH MIMO WCISNIETEGO PEDALA GAZU ZAUWAZYLEM...
Od kilku miesiecy tak dymi. Egr mam zaslepiony przeplywke podmienialem i mniej kopcil a znajomy zalozyl do swojego moj przeplywomierz i jego samochod byl slabszy. Na tym chipie chyba ze 4 lata juz smigam i niedawno zaczely dziac sie takie cyrki.
A dymi? Odpala normalnie? Do sprawdzenia niestety sporo - czujnik temperatury, przepływomierz, stan katalizatora no i rozrząd - czy nie przeskoczył (jeżeli odpala normalnie to rozrząd można raczej wykluczyć). No i jak pisał Kolega wyżej - do sprawdzenia parametry podczas jazdy
Witam mój Passat 1.9 TD AAZ dymi na niebiesko ciężko odpala jak ciepły i zimny nierówno pracuje na wolnych obrotach. Sprawdziłem wtryski i sprężanie w cylindrach na pierwszym było 26 bar na drugim 26 bar na trzecim 22 bary a na czwartym 28 bar. moje pytanie brzmi jakie powinno być ciśnienie sprężania w cylindrach w silniku 1.9 AAZ.
Właśnie tego obawiałem się najbardziej... Powiedz czy określiłeś to na podstawie logów? Auto ma prawie 400k przebiegu i strasznie dymi na czarno przy ruszaniu. Czy widać w logach dlaczego i czy jak oddam do czyszczenia to zaraz znów się nie zapcha? Czytałem gdzieś, że brak mocy może powodować zapchany katalizator który jest u mnie jeszcze oryginalny...
Cześć mam VW Passat B5 1.8T APU. 2000 rok. Z gazem. Mam dwa nurtujące mnie problemy: 1. Przy ruszania na wolnych obrotach chrobocze po dodaniu gazu przestaje na dwójce czy trójce też jak są małe obroty tak 1000 do 1300. Czy to normalne? Czy się martwić? A drugi to dymi na biało na postoju po zaparkowaniu czekam by ostudzić turbo i zaczyna dymić tak...
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Jutro dam znać dzięki ;)
Panowie zauważyłem ze ostatnio gwałtownie ubywa mi płynu hamulcowego i z tego co czytalem to moze to miec wplyw na dymienie silnika. Podobno pompa może mieć nieszczelności i spalać płyn. Prawda to??? Dodam że najwięcej mi dymi na zimnym silniku. A jeżdżę dość mało żeby zobaczyć na bagnecie czy ubywa mi oleju. W każdym razie na odcinku 100km nie zauważyłem...
Witam, szukalem w necie, tutaj na forum, ale podobnego tematu nie znalazlem. kupilem 2 miesiace temu vw passata, r.2001, benzyna 1,6. Zaraz po kupnie zrobilem przeglad, wymiana oleju, paskow, flitrow, pomby wodnej i paru drobiazgow. Zaczal miec problemy z akumulatroem, wiec tez poszedl do wymiany. 3 tygodnie temu dziewczyna podczas jazdy stwierdzila,...
Autko odpala ,ale jest problem... -nie wchodzi na obroty -strasznie dymi po odpięciu przepływki lub po podpięciu czujników na pedałach -widocznie coś jeszcze trzeba podłączyć bo wtrysk paliwa jest podawany w niewłaściwym czasie, Na wolnych obrotach silnik twardo chodzi i rzuca póki się nie rozgrzeje. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++...
Witam, mam taki problem, że samochód na zimnym silniku źle odpala do tego strasznie dymi, jak się rozgrzeje jest znacznie Lepiej, odpala od strzała. Jak jedzie ma moc. Podpinając pod komputer brak błędów za to w blokach pomiarowych kąt wtrysku wynosi 255 a w Basic settings około 51 się trzyma. Po przełączeniu na bloki samochód źle zaczyna pracować....
W moim Toledo II TDI ALH 90KM silnik faluje na wolnych obrotach, moc uzyskuje powyżej 300 obrotów i strasznie dymi na czarno. Po odłączeniu wtyczki od przepływomierza obroty są OK, przestał dymić. Mam założony przepływomierz firmy Bosch 0 280 217 121. Czytałem, że problem jest z tymi przepływomierzami i można je regenerować. Czy ktoś wie co tam pada...
Może ktoś mi pomoże w tym temacie Zawor na sprężarce jest sterowany podciśnieniowo elekrozaworem . Co steruje tym zaworem - konkretnie i jakie zjawiska zewnetrzne biorą w tym udział. W moim przypadku zawor jest sterowany na niskich obrotach po zwiększeniu obrotów zawor sie zamyka , ale to jest jego praca na postoju , a podczas jazdy przy wciśniętym...
Nie wiem jak w twoim aucie ale w Astrze mojego ojca kontrolka świec zapala się tylko przy niskich temperaturach, chyba poniżej 5*C, czyli praktycznie tylko zimą. Wiem też, że silnik zapalał nawet gdy działała już tylko jedna świeca, tylko w tedy po zapaleniu bardzo dymił i nierówno pracował.
Witam wszystkich odma jest czysciutka. Tak myslalem ostatnio co moze byc - przypomnialem sobie,ze takie cyrki zaczely sie dziac od momentu odebrania auta od mechaniora (nie polecam) wymienial tlok ( od innego org. uzywany). Od tamtego czasu zaczal mi uciekac plyn ( przy goracym silniku dymi na bialo) chyba uszczelka padnieta? lub cos z glowica-czy bylaby...
witam! jeśli chodzi o wsteczny bieg to może być to coś ze sprzęgłem bo wsteczny bieg jest nie zsynchronizowany a co do dymienia to mogą to być wtryskiwacze.
Dzisiaj udało się wywołać to zachowanie silnika na postoju. Silnik lekko ciepły <50'C. Pierwsza próba: Odpalam i pedał w podłogę. Idzie pięknie w górę aż do 3000obr i nagle stop - trzyma na 3000obr, dymi na czarno i szarpie po czym obroty spadają i gaśnie z wciśniętym pedałem przyspieszenia!!! Druga próba: Gdy zatrzyma się na 3000obr i szarpie puszczam...
Witam, kupiłem niedawno passata 2002 r. 1.9 TDi 130KM kod silnika AVF. Na początku silnik pracował idealnie, po dwóch miesiącach zaczęły się problemy. Silnik na biegu jałowym zaczął nierówno pracować i dymić. Błędów brak, natomiast korekcja na trzecim wtrysku +3.01. Czasem spadało i wtedy silnik pracował równo ale po chwili znów nierówna praca. Ściągnąłem...
Prosze o analize logów bo Passat zachowuje sie coraz gorzej STATYCZNE 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_188014.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188015.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_188012.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188013.html BASSIC SETTING 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188016.html 004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/log_188017.html.....
Witam. Mam passata z takim silnikiem i przebiegiem 270 tys. , auto od zawsze serwisowane ASO ale mniejsza oto. Obroty powinny wynosic ok. 750 -800 obr/min, a to ze po odpaleniu zimnego silnika dymi ci na bialo to normalka w koncu zawsze moze sie woda w tlumikach zebrac , ja bym sie martwil jakby ci na niebiesko dymil. Jak wiesz kazdy silnik jakas tam...
Witam serdecznie. Kilka miesięcy temu zakupiłem paska z XI/2006r 160 tys przebiegu. Zapchał mi się filtr DPF. Otóż po tym zabiegu auto zaczęło kopcić po dodaniu gazu i gwałtownym depnięciu z 1 i 2 biegu. Na wyższych biegach zbiera się przyzwoicie i nie dymi. Odczuwam taka przypadłość otóż zmieniając bieg z 1 na 2 silnik zaczyna iść żwawo jak złapie...
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
Mam taki otóż problem przeważnie dzieje się to jeśli jest wysoka temp na zewnątrz (tak ok 27 st. w gore) załączam klimę ruszam kawałek auto jest taki zmulone dodaje gazu wali czarnego dyma z rury i w tym momencie zaświecają się kontrolki od ABS i ESP na pomarańczowo. Po tym jak się zaświeca te kontrolki autko wraca to życia ciągnie ładnie nie dymi tylko...
Witam od 3tygodni jestem posiadaczem VW passat B5 1.9tdi 74kw 2001 problem z bardzo szybko znikającym płynem chłodniczym ...zaczęło się od tego że auto nie miało mocy i poduszka silnika była uszkodzona po naprawie parę dni było ok jednak w dłużej trasie na autostradzie zapaliła się kontrolka od oleju i auto nagle zgasło akumulator się rozładował brak...
myślę że jak już się przedostaje to jak samochód pracuje ciśnienie płynu, temperatura itd. dymienie po zapaleniu na biało przy tych temp. jest normalne ( różnica temperatur)
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
falownik sterować moment z18xe wymiana silnika iveco zacisk
proste konstrukcje lampowe audio
Bateria J0Z-SP23-10108 Li-ion 10,8V do PowerG, Baricus, Mac Allister – parametry, zamienniki, regeneracja Kable matrycy LCD – odpadły przewody w laptopie, monitorze, smartfonie: naprawa, reinstalacja, wymiana