Sprawdziłem pompa vacu . Ściągnąłem gruby wąż pompa zasysa mi palec , czy ten sposób sprawdzenia jest dobry . A zasysa tam gdzie jest cienki wężyk? Zapycha się ten cieniutki króciec do którego jest podłączony wężyk.
http://seicento.com.pl/topics5/problem-z...
Cześć, od kilku tygodni mam problem z moim Golfem 4 1.4 benzyna 75 KM. Otóż auto na rozgrzanym silniku ( niezależnie na którym biegu jadę ) trafi moc na dosłownie kilka sekund. Coś jakby pedał gazu przestawał działać. Ostatnimi czasy zdarza się to częściej. Nie pomaga redukcja biegu czy wrzucenie na luz itd. Auto wtedy zachowuje się jakbym naciskała...
Masz tam silnik 102KM ACV. Z tym starym sterownikiem do którego przychodzi wężyk nadciśnieniowy. Czujnik ciśnienia doładowania jest w sterowniku. Często padały te sterowniki. Możesz jeszcze jedną rzecz sprawdzić. Baisic Setings grupa 004. I napisz co pokazało. Albo zrób zdjęcie i wrzuć.
W tym kotle jest jeden wężyk. Jeśli czujnik ciśnienia sprawny i całkowicie czyste rury powietrzno spalinowe, to prawdopodobnie zanieczyszczona rurka Pitota. Jest w wentylatorze -podłączony wężyk do niej. Wężyk też ma być czysty i bez załamań.
wężyki albo są pozostałością po zamontowanych wcześniej dodatkowych wskaźnikach np. wskaźnik ciśnienia doładowania (turbo boost) albo są to wężyki od sterowania klapami nawiewu wewnątrz kabiny.
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Jest od instalacji LPG, jeden wężyk jest do pomiaru ciśnienia gazu, drugi podciśnienia w kolektorze ssącym i takie efekty mogły być. "Wcisnąłeś", to i skręć opaskami. Przewód paliwa ma numer katalogowy 1,5 8V > 96352102 1,5 16V > 96350574 Nie dziaduj, w tym wężyku jest kilka bar ciśnienia, wymień przynajmniej na używany, bo to obecne równie łatwo może...
Mam przeciek na jednaj z rurek przelewowych i na rurce za zaworkiem zwrotnym pompy .Czy można zastąpić przelewy wężykami tak jak jest to w autach. Można tam nie ma wysokiego ciśnienia.
Wtryski zostają te same. Różni się tylko końcówkami wężyków paliwowych niskiego ciśnienia, a sterowania EGR-em i tak nie podłączysz. W praktyce znacznie mniej problemów z Boschem.
To nie kobieta, że ma wyglądać. Konieczne są pomiary multimetrem. Wyczyść ten odpowietrznik a jeśli nie będzie poprawy będziemy myśleć dalej. Pisałeś, że pralka nie potrafi pobrać wody co sugeruje na brak ciśnienia w wężyku hydrostatu.
Mapsensor i czujnik ciśnienia w kolektorze to (prawie) to samo, jest na podszybiu z prawej strony (pasażera) sprawdź wężyk. Baro to czujnik ciśnienia atmosferycznego, jest w sterowniku, ale nie dawałby takich spadków mocy, jeśli kontrolka po zapaleniu gaśnie.
Nie wiem dokladnie jak jest w mazdach ale sprawdź czy nie spadł wężyk z czujnika MAP(ciśnienia w kolektorze dolotowym)
Tak. Białawy, częściowo przezroczysty, odchodzi od niego czarny rurka/wężyk do programatora(czujnika ciśnienia, jak w niego dmuchnąć to pstryknie).
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
07.97 miały pomiar ciśnienia doładowania w komputerze silnika często wężyk się zapychał starym olejem lub gnił i pękał trzeba to sprawdzić. rozbierz kompa wymień wężyki i wymyj. niewłaściwy pomiar ciśnienia doładowania w/w czujnikiem powodował takie zachowanie silnika i błędy które opisałeś.
Przy pewnej dozie staranności słona woda nie jest problemem. Pomiar odbywa się bez kontaktu z płynem. Bierzemy na przykład grubościenny wężyk; jeden jego koniec dołączamy do czujnika, a drugi umieszczamy na dnie naczynia. Woda nie wlewa się do wężyka (poza zmianą objętości powietrza z powodu ciśnienia). Dodatkowo wężyk wychodzi z akwarium nad krawędzią...
chodzi mi np o to co to za węże nr 38 Wężyk idzie od elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania do siłownika wastegate
Dzięki za info. Chciałbym mieć katalog części. Przy rozbiórce wymieniłbym jeszcze fragment obudowy. Dodano po 2 I mam jeszcze jedno pytanie. Czy te zaciski do wężyków wysokiego ciśnienia dadzą się zdjąć i założyć, czy lepiej zamówić nowe?
Witam, Miałem ten sam problem, przyczyną jest zgięty wężyk od spieniania mleka wewnątrz ekspresu od wylewki. Trzeba zdemontować obudowę i sprawdzić stan wężyka.
Też mam problem z modułem CF. Wentylator nawiewu lub wywiewu rozkręca się na 100%, gdy w wężykach od czujników ciśnienia skropli się woda. Po przedmuchaniu i osuszeniu wężyków reku wraca do normalnej pracy. Przynajmniej raz w roku muszę wykonać taką procedurę. Ja mam AirPackHome, w AirPack4 jest chyba CF2 z hermetyczną konstrukcją, więc nie wiem, czy...
Okablowanie sprawdzone i jest ok. przy hydrostacie jest jedna kostka, a z drugiej strony jest wężyk. Problem jest zlokalizowanie tego czujnika ciśnienia bo chyba już za bardzo zmęczony jestem tą zmywarką. A ten wężyk idący do hydrostatu nie jest czasem zapchany?
Myślę, że nie tylko wąż zacząć trzeba od samego przyłącza do zbiornika oraz sprawdzić prestostat czy występuje reakcja na zmianę ciśnienia po ściągnięciu wężyka dmuchając w końcówkę na którą nakłada się wężyk. Powodzenia.
Musisz mieć trójniki na wodzie zimnej i powrocie c.o, dalej wkręcone np. 2 zawory kątowe 1/2 cala połączone wężykiem. Napełnić do wymaganego ciśnienia i zamknąć. Jak w praktyce to wykonasz to inwencja twórcza należy do Ciebie.
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Koleżanko masz napisane w błędzie co jest nie tak, sprawdziłaś czy jest podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze? Czy może jakiś wężyk nie został podłączony albo nie pękł?
Wprowadziłeś swoim postem lekki zamęt, który wynika z tego, że : piszesz o podciśnieniu/ nadciśnieniu, połączeniu N75 z turbosprężarką 2 wężykami a nie jednym a na koniec wspominasz o kierowniczkach spalin - z tego co przytoczyłem jedno wyklucza drugie. Jak mniemam mamy do czynienia z silnikiem, w którym siedzi zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym...
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne.
Witam Bęben dziurawy czy nie, nie ma tu nic do rzeczy. Problem może tkwić tylko w wężyku lub tej białej fajce, która idzie do bębna. Albo ta fajka jest przytkana np: wciagniętą skarpetką, osadem z proszku, nici i innego dziadostwa. (Czy jest drożna można się przekonać np przy napełnionym wodą bębnie - jak dmuchniesz w wężyk powinieneś usłyszeć bulgotanie)....
Może za duże skoki ciśnienia masz w instalacji. Ja przez taką sytuacje miałem też problemy, założyłem regulator ciśnienia i problemy się rozwiązały. Ciśnienie miałem momentami w nocy nawet 9 bar.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Możliwe że hydrostat jest uszkodzony, ale najpierw ściągnij z niego wężyk i mocno go przedmuchaj, możliwe że po prostu jest zatkany ten wężyk i hydrostat nie "widzi" różnic ciśnienia... Pozdrawiam Jeszcze należy przeczyścić komorę hydrostatu na dole tam gdzie przychodzi wężyk OK?Pozdrawiam.
Szarpie nie zawsze, ostatnio rzadziej, akurat podczas logów nie było słychać tego metalicznego dźwięku ani szarpania. edit: zrobiłem log 003 z tym odpiętym wężykiem ciśnienia od egr. https://log.tunezilla.com/chart/452714#H...
Witaj, może umieść zdjęcia tego wężyka jak to połączyłeś. I co to za wężyk, zbrojony? Jakie ciśnienia chcesz uzyskać na tym kompresorze?
Przydało by się zdjęcie lub jego model. Ten wężyk to jest upust ciśnienia inaczej oprężnik, ma za zadanie spuszczenie ciśnienie między pompą a zbiornikiem żeby silnik miał lżejszy start przy załączeniu przez presostat.
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
Nie wiem dlaczego ale 2 czujniki jednocześnie by nie poszły. Problem rozwiązany na wężykach ciśnienia spuściłem powietrze do połowy obu kół i po odłączeniu i podłączeniu aku się wyrównało
Lub pękł wężyk od ciśnienia.
Wyjmij chłodnicę, rozkręć i wyczyść, zatkane wloty jak i cała chłodnica. Tak może być zapchana. https://obrazki.elektroda.pl/3470316900_... Kwasek cytrynowy, odkamieniacz itp. środki pomocne. Na tych wężykach nie ma wysokiego ciśnienia, to powrót gorącej wody i pary.
Nie wymieniać tylko zdiagnozować.Miernik w dłoń i sprawdzamy napięcia.MAP powinien byc przykręcony do obudowy filtra i połączony wężykiem z kolektorem.
Reduktor to ALASKA, Może być uszkodzony czujnik ciśnienia lub sam reduktor (lub zamienione wężyki ciśnienia i vacu ). Montowałem STAG-i ponad 4 lata i nie było poważnych problemów
Przy odpalonym silniki z wężyka od podciśnienia leci jeden pęcherzyk na 10-12 sekund Czyli słabo. Po zgaszeniu z wężyka od podciśnienia i wężyka od ciśnienia gazu poleciały dwa trzy i koniec. Posliniłem wężyki (jak się kiedyś wentyl sprawdzało) i nic nie leci. Wygląda mi na to jakby te Valteki puszczały powoli. Jeszcze spróbuję na zimnym otworzyć elektrozawór...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Zdjąłem wąż odpływowy z bębna,wszystko jest OK.Żona poinformowała mnie że pralka również nie wiruje, włączyłem funkcję "samo wirowanie". Na liczniku pojawił się czas 8 minut, bęben wolno obracał się raz w jedną a raz w drugą stronę. Przy czsie 2 min. do końca nie weszły wysokie obroty wirowania tylko wyskoczył E03. Gdzie znajduje się wężyk ciśnienia...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
W 2.4 jtd jak najbardziej jest szyna/listwa CR, tylko nie idą do niej żadne wężyki a przewody stalowe. Czujnik ciśnienia paliwa też jest na listwie. Tak czy owak zamiast zgadywać to trzeba się zaopatrzyć w fejsik KKL (cena poniżej 50 zeta) i jakiś stary laptop, moze być 20-letni na XP. Do tego FES/MES i wszystko pięknie diagnozujesz :)
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
"Podczas jazdy przy podłączonym VAGu turbina pracowała dobrze przy około ~2500 rpm po dodaniu gazu do podłogi niestety zaczeła już podawać jakieś złe wartości" I sam sobie odpowiedziałeś. Nie działa układ ograniczający ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyki podciśnieniowe są całe jak piszesz to albo są przytkane albo nie działa zaworek N75. Sprawdzić...
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Wtryski to raczej nic nie mają do zapchanego DPF, pewnie zbieg okoliczności i jak mechanik zobaczył podwójny stan oleju to stwierdził, że wtryski i poszły do weryfikacji. Wężyk pewnie od czujnika ciśnienia bo gdzieś musiały te spaliny się wydostawać :) - być może uszkodziło ten czujnik i teraz tak to się zachowuje, ale bez sprawdzenia parametrów pod...
Napisałem CI jak sprawdzić regulator ciśnienia - zdejmij wężyk przy regulatorze ciśnienia - jeżeli masz tam benzynę to ten zaworek jest uszkodzony.
To taki kompensator ciśnienia. Można użytkować auto bez niego. Szarpanie "na bucie" najczęściej od ukł. zapłonowego.
Koledzy mają rację takie wężyki wytrzymują ciśnienia do 10 A. Z reguły jest to opisane na wężyku.
Ten wężyk powinien iść do kolektora ssącego.Służy do regulacji ciśnienia paliwa na podstawie podciśnienia w kolektorze ssącym.Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączony.
Witam. Przyczyną spadku mocy może być przytkany impuls ciśnienia. Na lewym nadkolu dochodzi wężyk do przetwornika ciśnienia (takie czarne pudełeczko) i tu dochodzi do zamiany impulsu ciśnienia powietrza na sygnał elektryczny .Proszę sprawdzić drożność tego przetwornika (wężyk zdjąć bez odpinania opaski -tam może być przytkanie nagarem otwór około fi...
Problemy z programatorami p 124 to częsty przypadek, myślę że padł programator (obejżyj go, czy nie ma wypalonych styków), lub sam silniczek ( zacierają się na łożyskach (buksach)). A co z hydrostatem? Może styki się nie załączają mimo spadku ciśnienia w wężyku po wypompowaniu wody. W zbiornik wklejona jest tuż pod kołem pasowym, z lewego boku plastikowa...
Witam, mam pytanie Toyota T25 2.2 2007r. Będę za jakiś czas czyścił filtr DPF poprzez wlanie płynu do rurki od czujnika ciśnienia, tylko nie wiem do którego wężyka. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jak to poprawnie zrobić. Albo jest napisane, żeby wlewać bezpośrednio przez wężyk od czujnika ciśnienia, albo tam gdzie jest czujnik temperatury. Prosiłbym...
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
Dzień dobry mam pytanko. Posiadam seicento 1.1 rocznik 1999. Mam problem typu takiego w kolektorze ssącym jest trójnik z prawej strony wychodzą z niego 2 wężyki cieńszy i grubszy. Ten grubszy jest prawdopodobnie od serwa a ten drugi nie mam bladego pojęcia gdzie go podpiąć. Na tym cieńszym wężyku znajduje się jakiś filterek, ciśnienia stałego lub coś...
Przepraszam, byłem trochę nieobecny, więc nie mogłem od razu odpowiedzieć. Jeśli temat jest aktualny, wyjaśniam. Jeżeli po napompowaniu mankietu i zagięciu wężyka ciśnienie w mankiecie wyczuwalnie spada, oznacza jego nieszczelność i konieczność wymiany. Jeśli mankiet trzyma ciśnienie problem może dotyczyć: złącza mankiet-aparat (często się zdarza pęknięcie...
Tą rurką podawane jest ciśnienie do zaworu N75 które steruje otwarciem zaworu ciśnienia doładowania w turbinie( ten luźny wężyk przy gruszce turbiny na foto ;) )
Rzeczywiście działałem chaotycznie, ale nie wiedziałem o możliwości czytania błędów. Pokazał się błąd E38, przepłukałem wężyk od 'czujnika ciśnienia', poprawiłem luty na przekaźniku od grzałki (były podejrzane). I o dziwo działa :-), pralka grzeje wodę. Testujemy. Chciałbym wszystkim podziękować za pomoc. Pozdrawiam Zbyszek
Tam jest sygnał PWM czyli sterowanie wypełnieniem przebiegu prostokątnego. Woltomierzem ciężko zmierzyć musiałbyś mieć multimetr samochodowy z pomiarem wypełnienia impulsu w %. Po pierwsze odepnij wężyk podciśnienia od turbo i zrób loga. Ciśnienie na turbo powinno być bliskie atmosfery lub lekko powyżej tak max 1100mbar. Potem na wolnych odpinaj i podłączaj...
Z tego co widzę na foto to w/w wężyk jest po stronie ciśnienia jak go odkrecisz poleci woda. Należało by pierw przełożyć zawór napełniający przed wężyk.
Sprawdź szczelność dolotu membrany wężyki itp. Czujnik ciśnienia bezwzględnego do sprawdzenia.
Należy zweryfikować sprawność naczynia przeponowego i przy okazji wymienić wentyl. A zawór bezpieczeństwa służy właśnie do upuszczania ciśnienia, więc nie ma co go ruszać. Można mu założyć wężyk, żeby się nie lało po podłodze.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
4 miesiące? To strasznie długo.. Jak wyżej, najpierw musisz ekspres rozebrać, co stanowi nie lada wyczyn w tym modelu. Być może wężyk tylko spadł, co się zdarza i wystarczy go nałożyć. W przypadku pęknięcia radzę posiłkować się oryginalnymi częściami, gdyż wężyk jest zbrojony i zwykły gumowy raz może nie wytrzymać ciśnienia, dwa jego żywotność będzie...
Teraz dopiero zauważyłem że tam jest regulator z wężykiem podciśnienia i te 4 bary powinien mieć ale do ciśnienia (podciśnienia) w kolektorze. Czyli na wolnych obrotach tak z 3,3 do 3,5 bara względem atmosferycznego. Czasem te regulatory lubią przeciekać przez membranę i podają paliwo do kolektora wężykiem podciśnienia/ciśnienia odniesienia. A jaki...
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Bardzo dziękuje. Czyli wychodzi na to że coś nie tak z hydrostatem/presostatem. Czyli nie ma wody w pralce a on daje sygnał że woda jest. W związku z tym daje sygnał że można załączyć grzałkę. No i grzałka grzeje bez obciążenia i przepala się. Czy da się wymienić wężyk ciśnienia? Czy może kupić następny presostat? Przyznaję że dmuchałem w niego, żeby...
Ja też zmieniłem łożyska w swoim rekuperatorze Renovent Excellent 400 (u mnie akurat były łożyska 608-2Z/C3) i jest znowu cicho, więc wielkie dzięki za tę instrukcję. [Błąd E100/E101] Dodam jedną rzecz, która mnie spotkała po wymianie, czyli błąd E100/E101 (u mnie akurat ten pierwszy), czyli problem z czujnikiem ciśnienia (oba są na płycie, wpina się...
W środku zaworu powinien znajdować się taki hmm.. Grzybek na sprężynce blokujący możliwość przepływu wody grubszym wężykiem do odpowiedniego ciśnienia..
W domowych warunkach to możesz go jedynie wyczyścić i sprawdzić membrany, i zaworek iglicowy. Gdy te części będą sprawne, to można powiedzieć, ze gaźnik jest dobry. Badanie szczelności polega na podaniu do króćca paliwowego ciśnienia 0.8 bara, które powinno się utrzymywać. Jeżeli będzie spadać to, tak jak napisałem, membrany z uszczelkami lub zaworek...
Podaje 0.95 bar ponad cisnienie w kolektorze. Czujnik podaje ciśnienie całkowite a nie w odniesieniu do kolektora. Chyba że masz inny czujnik, podłączony jednym wężykiem do ciśnienia gazu na wtryskiwaczu a drugim do kolektora. Na moje powinno więc pokazywać około 1.95bar przy zdjętym wężyku podciśnienia z reduktora. (1 bar atmosferyczne plus 0.95 bar...
Po odkreceniu tego wężyka pod trójnikiem wyleciało trochę kamienia. Woda przepływa bez zastrzeżeń. Wiec chyba nie pozostaje mi nic jak wykręcenie tego trojnika i przepłukanie go. https://obrazki.elektroda.pl/9697614900_... Dodano po 1 Wężyk trochę byl przekręcony po dokręcaniu kiedyś. Ale woda przepływa bez problemu. Zresztą juz poprawione...
Elektrozawory sprawdzone zamieniłem miejscami z zaworem egr i taki sam efekt. Wężyki sprawdzone ciśnienia nie mierzyłem. Gruszka sprawdzana pracuje poprawnie szczelność ok. Dodam, że turbo podmieniane na używane z innej A6 180KM.
Po mojemu nie sprawdzi się do końca :D Bo większość ma dwie rolki gdzie będą widoczne skoki ciśnienia, po za tym wężyk nie wytrzyma starcia z elektrozaworem chyba że zastosujesz zawór przelewowy :D
Na żadnej z tych aukcji nie ma nic kutego, nie wiem, o czym piszesz. Nie wiem jak nazwać takie wężyki. Są wykonane bez gumy czy tworzywa w środku. Jakby karbowane. I nie wiem, czy są na prawdę lepsze, czy to tylko taki chwyt marketingowy. Mogą być kute, bo w zasadzie, uproszczając karbowanie to kucie stali na zimno. Te wężyki, nazwijmy je karbowane...
Dziś sprawdziłem drożność wężyka od czujnika ciśnienia filtra DPF. Jest szczelna i drożna łącznie z króćcem w DPF. I jest ok. Dodano po 1 Jak to się mówi drugi raz nie zaszkodzi sprawdzić.
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
Auto jest diagnozowane oprogramowaniem Peugeot Planet 2000 Co do błędu i fapu - pojawił się jakieś 8 m-cy po wywaleniu filtra cząstek stałych. Bardzo wątpliwe, żeby to miało wpływ dopiero po 8 m-cach. Jak na razie skupiłem się na zaworze regulacji doładowania. Użytkownik Lucksky podrzucił mi pomysł z wężykami ciśnienia i kapsułą pneumatyczna sterującą...
Myślałem, że zastosowałeś skrót myślowy, który i ja powieliłem. Oczywiście, że nie do samej rury ale do kolektora zamontuj wężyk. Możesz użyć tych króćców gazowych, o których piszesz. Nie wiemy jakie masz auto.
Przepływka sprawdzona ma na obciążeniu 4.26v ,czyli ok ,ciśnienie paliwa przed listwą 3 bar ,przy zdjętym wężyku regulatora ciśnienia paliwa jest 3.5 bar ,czyli też raczej dobrze ,Nie mam już pomysłów:!:
Sprawdzę dopiero w sobotę i dam znać na elektrodzie ale z tym przewodem ciśnienia wiąże duże nadzieje na poprawę. Tym bardziej, że już kilka osób wspominało mi o czujniku MAP (sprawdzałem go od strony elektrycznej i było ok.) Miałem kiedyś CC700 z gaźnikiem Aisana tam dopiero wężyki ciśnienia dawały nieraz popalić (tzn. jak silnik źle palił). Zacząłem...
Nie jestem fachowcem z zakresu silników diesla. Widzę powietrze w wężykach niskiego ciśnienia, więc podejrzewam, że coś jest nie tak w układzie dostarczającym paliwo do pompy wysokiego ciśnienia. "Naczytałem się" i wszyscy zalecają szukanie informacji w internecie, więc szukałem. Nie znam przeznaczenia tej części, dlatego o to pytałem. Już poza tematem...
Witam ! Mam przyjemność przeglądu dosyć mocno zaniedbanego ekspresu WMF 1200s. Po wymianie czujnika NTC i uszczelki króćca / szybkozłączki wężyka wysokiego ciśnienia bojlera pary i kilkukrotnym odkamienieniu ekspres działa i parzy niezłą kawę. Niepokoją mnie jednak odgłosy dochodzące z bojlera pary podczas uruchomienia na zimnej wodzie po dłuższym postoju....
Ostatnio wymieniałem DPF w zafirze, do kompletu dali nawet zaślepkę do tego króćca za filtrem, czujnik ciśnienia z jednym wężykiem
Czujnik poziomu wody zazwyczaj nie jest montowany w bębnie a gdzieś w środku pralki i połączony jest z bębnem za pomocą gumowego wężyka. Jego działanie polega na pomiarze ciśnienia wytworzonego przez słup wody. Poszukaj sobie informacji o hydrostacie lub inaczej presostacie, to zrozumiesz jak to działa i łatwiej znajdziesz go w swojej pralce. Nie znaczy...
Witam . Jestem tu pierwszy raz i mam problem taki że auto (golf IV 1.9 TDI 110 kM 98 r) czasami szarpie , chwilowo się dławi , jedzie do 2 tys obrotów i po chwili odpuszcza i potrafi znów ładnie ciągnąć i przyspieszać. Auto zostało podpięte pod komputer i pokazuje na przepływomierz powietrza . Dzisiaj sprawdziłem 2 inne przepływomierze i właściwie bez...
Uściślijmy manometr dobrze pokazuje regulacja nie działa . Więc należy sprawdzić sam presostat . Wypnij wężyk z ciśnienia odprężającego i zaślep (z boku pod presostatem). Załącz i sprawdź ciśnienie czy reaguje jeśli nie to będzie do wymiany presostat.
wężyk ciśnienia atmosferycznego wężyk bateria wężyk odpowietrzenie
efekt ambilight schemat wzmacniacz tonsil przesuwanie tekstu
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Changhong LED32TC1700E Firmware Download Guide Rozbieżność wartości superkondensatora w Harman Kardon AVR660