Za głęboko brniesz. Cewka oporność oczywiście trzyma ? Za pomocą hot aira acetonu i przykładowo zmywacza do przepustnic (ja go używam) rozpuścić i wydrapać klej i organoleptycznie sprawdzić. Tam cudów nie ma.
Pytałem czego nie było jak wszystko było sprawne. Chodzi mo o to że jak nie przyłożyłeś pastylki to czego wtedy nie było? Albo inaczej wsiadałeś do auta włączałeś zapłon i po przełożeniu pastylki co się włączało?
-Odkręcasz tę nakrętkę z fotki tak aby ramię było luźne -włączasz zapłon i dajesz impuls, wyłączasz zapłon. -ramiona wycieraczek ustawiasz w pozycji parking -zakładasz ramię na oś silnika i skręcasz -ponownie dajesz impuls i sprawdzasz czy wszystko OK, jeżeli tak to montujesz resztę.
Puszcza blokada i włącza zapłon,tak?
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Nie włączasz radia i później przycisk as tylko włączasz zapłon i trzymając przycisk as włącza się dopiero radio. Zrób później to samo już po odpaleniu radyjka to będziesz miał wyłączone kodowanie i już nie trzeba będzie wpisywać po odłączeniu akumulatora.
Na pewno dopięte wtyczki do końća? Włączałeś zapłon bez licznika?
Instrukcja i to po polsku jest na elektrodzie w odpowiednim dziale ;) A w skrócie - najpierw włączasz zapłon - trzymając klawisz AS włączasz radio - wprowadzasz kod - potwierdzasz AS
Przyciskasz klawisz przebiegu dziennego, włączasz zapłon, po chwili inspekcja się kasuje.
Nie skasuj serwis, trzymasz przycisk od kilometrów włączasz zapłon , czekasz aż zegar odliczy do zera i gotowe ;-)
Należy zdemontować cały czujnik od zacisku, chyba siedem śrubek imbus 5. Kręcenie i patrzenie w ekran nic nie wniesie, bo za każdym przestawieniem potencjometru trzeba odświeżyć wyłączając i włączając zapłon.
na wyłączonym zapłonie wymieniasz silnik krokowy (dwie śrubki torx) , podpinasz kostkę włączasz zapłon - bez odpalania, czekasz chwilę wyłączasz zapłon i gotowe. Grzybek silnika musi oprzeć się o kanał w przepustnicy i tak rozpozna krańcowe położenie - zero kroków . Wtedy sterownik może cofnąć go o max chyba 240 kroków
Odpalać kodem można w nieskończoność, ale trzeba go za każdym razem wklepać. Włączasz zapłon i przytrzymujesz przycisk od centralnego w aucie licząc mignięcia kontrolki od immo. Cyfra po cyfrze. Tu na forum są opisy przyuczania kluczyków.
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
przekaźnik "cyka" gdy włączam zapłon... A zasilanie jest?? Bezpiecznik sprawdzony??
Jak w większości podobnych radii, włączasz zapłon, włączasz radio, czekasz aź pojawi się zamiast SAFE możliwość wpisywania kodu czyli - - - - na wyświetlaczu. Wpisujesz kod kilkakrotnie wciskając klawisze 1,2,3,4 aż zobaczysz cyfry kodu na wyświetlaczu i zatwierszasz albo klawiszem AS albo UM trzymając wciśnięty przez 5sek. SławeK
Obawiam się, że została fizycznie unieruchomiona. Tak jak w większości VAG, włączasz zapłon, świecą się wszystkie i po chwili gasną wszystkie a połowa systemów nie działa jednak ty o tym nie wiesz bo 10 kontrolek jest podpięte pod jedną.
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
To jest za stary samochód do diagnozy przez komputer, silniki te mają kody błyskowe. Zwierasz w złączu piny i włączasz zapłon, a kontrolka od silnika miga i to miganie to kod. Pozdrawiam
Zrobić kalibracje wskaźnika. Jak się skończy gaz podjezdzamy na stację, wciskamy przycisk i wyłączam zapłon. W tym momencie powinna mrugać dioda co oznacza jest w trybie kalibracji. Po zatankowniu włączamy zapłon czekamy ok 4 sek przełącznik zgaśnie i po robocie. Następnie przełączamy na gaz i się cieszymy ze wskaźnika.
Z zespołu pompy wychodzi jeden czy dwa przewody? Jeśli dwa to pomyliłeś się. Jeśli jeden to jest opcja że masz powietrze w listwie wtryskowej i należy odpowietrzyć tą listwę. Włączasz zapłon i popuszczasz wąż/przewód/połączenie jak najbliżej wtryskiwaczy. Powietrze moment ujdzie i powinno odpalić.
Witam. Najczęściej procedura jest taka: wciskasz przycisk kasowania kilometrów (i trzymasz), włączasz zapłon kluczykiem i czekasz aż skasuje się komunikat następnie wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. Gotowe. Ps. Mógłbyś napisać coś więcej o samochodzie np. rok, silnik itp.
Na pewno jest w stanie serwisowym. Musisz mieć gdzieś przycisk serwisowy poprostu sprawdź czy się nie przełączył. To też zależy od modelu bo w niektórych modelach wyłącza się włączając zapłon i naciskając górny i dolny przycisk pilota na 3 sekundy.
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
auto nie odpala i nie kreci rozrusznikiem, karte czyta włącza zapłon, pokazuje poziom oleju ok ale nie kręci, Światła mocno przygasają czy po prostu brak reakcji na przekręcenie kluczyka do pozycji rozruchu? Kontrolka immobilizera jakieś niecodzienne zachowanie okazywała?
Inna kombinacja klawiszy i koniecznie włącza zapłon w aucie. Zwykle jest to FM1/2 i RDS, FM i DX itp ale mogą być inne kombinacje, nie pamiętam wszystkich bo chorusów było kilka. A co do regulacji głośności to typowa przypadłość tych modeli, wiele się już o tym pisało. SławeK
zakładasz na kabel wysokiego napięcia świece kontrolną odpinasz wtyczkę z halla włączasz zapłon i na środkowy pin wtyczki od halla taktujesz mase jak masz iskre to padniety hall , jak nie masz iskry a słyszysz jak pyka wtryskiwacz to padniety moduł
Jak masz kod wyłączony tzn radio działa a po włączeniu na displaju gaśnie data to a/ włączasz zapłon b/ trzymając klawisze 3 i 5 lub w innej wersji tego radia 4 i 6 włączasz radio i czekasz aż napis DIGIT10 zmieni się na DIGIT 8 :D i to cała tajemnica
Być może sygnał ze stacyki blokuje działanie centralnego zamka tzn. otwierasz centralny pilotem, wchodzisz do auta, włączasz zapłon i zamek nie zamyka się, a syrena nie zostaje załączona. Może to być zabezpieczenie przed przypadkowym naciścięciu pilota - centralny zamyka się automatycznie po braku potwierdzenia zapłonu. Zazwyczaj w systemach alarmowych...
Najprościej opisał to chyba arktik1, taki algorytm byłby ok'. Jak już masz procek, to może coś więcej dopiszesz, niż tylko zapalanie i gaszenie lampki. Np. opóźnienie gaszenia lampki. Wchodzisz, zamykasz drzwi i lampka jeszcze się pali, wkładasz kluczyk, włączasz zapłon i dopiero wtedy gaśnie. Po zamknięciu centralnym włącza się na kilka sekund. To...
Sprawdzone. Jeżeli włączam zapłon to stop zapala się po jakiś 2 sec. , lub zapłon włączam z wciśniętym hamulcem to światła stop włączają się natychmiast.
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Układ ABS z pompą ABS odpowietrza się zaczynając od prawego przedniego koła pompując pedałem hamulca na wyłączonym zapłonie,to samo dotyczy drugiego przedniego koła.Natomiast jeżeli chodzi o tylne hamulce,włącza się zapłon aby zaczęła pracować pompa ABS oczywiście zapłon włącza się przy poluzowanym odpowietrzniku.Najpierw jedno koło potem drugie.Jeżeli...
Dźwięk to "sygnalizacja przeglądu".Należy skasować w następujący sposób: Nacisnąć i przytrzymać przy wyłączonym zapłonie przycisk kasowania wskazań licznika przebiegów okresowych Włączyć zapłon i zwolnić przycisk kasowania Obrócić w prawo pokrętło minutowe regulacji zegara cyfrowego.Wyświetlacz przechodzi do wskazań normalnych. Wyłączyć zapłon.Dopiero...
Kolego jak diagnozujesz migowo to włączasz tylko zapłon,nie uruchamiasz silnika to ci coś wymiga.
ma być tak -zapłon wyłaczony -wybierasz pojazd -zatwierdzasz -program prosi o włączenie zapłonu -włączasz zapłon, sterownik wysyła swoje ID ( widać paczkę impulsów na oscyloskopie) -euroscan na nie czeka, odbiera, analizuje, i wie albo nie wie z czym ma do czynienia. -jak wie to od razu zaskoczy, jak nie wie to stwierdzi że nieznany ID i zapyta co ma...
Zaprogramować tylko sprzęt diagnostyczny. A synchronizacja naciskasz 2xprzycisk zablokowania/odblokowania na pilocie i w ciągu 30 sek włączasz zapłon.
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
Znam procedurę ze sprintera może jest to samo: Włączamy zapłon, wciskamy i trzymamy przycisk "O" na liczniku, po 30 sekundach usłyszymy krótki sygnał dźwiękowy- wtedy wciskamy krótko przycisk "M" i jesteśmy w menu serwisowym. Teraz kilkakrotnie wciskając przycisk "M" należy odnaleść ekran w arkuszem dostępności olejów( w sprinterze są dwie klasy olejów),...
kontrolka na desce będzie do ciebie mrugać, ty tylko zwierasz kawałkiem drutu piny 3 i 5 http://obrazki.elektroda.net/50_11857194... -zwierasz -włączasz zapłon -lampka powinna mrugać kod błędu dłuższe świecenie to dzięsiątki a krótkie to jedności, dla przykładu kod 12 jeden dłuższy błysk i dwa krótkie http://obrazki.elektroda.net/60_11857196...
Nie wiem czy dobrze rozumiem - Włączasz zapłon - przez 10 sekund przytrzymujesz przycisk zamknij - (już po włączeniu zapłonu) - wyłączasz zapłon - zwalniasz przycisk zamknij - czekasz 3 sekundy i pilot chodzi?
Wciskasz gaz do końca później włączasz zapłon, puszczasz gaz i wciskasz kilka razy. Chyba trzy.
Klucz bordowy (matka) służy do wprowadzania kluczy-córek (niebieskich), czyli tych do codziennej eksploatacji. Zachowanie układu masz teraz takie-włączasz zapłon matką więc centrala Code wchodzi w tryb programowania kluczyka i zapala lampkę immo. Odpalic na nim można. Po powtórnym włączeniu zapłonu lampki już nie zapala, bo mysli, że włozyłeś klucz...
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Zanim cokolwiek kupisz , sam spróbuj odczytać kod błędu. Nie wiem czy wszystkie wersje tego samochodu mają taką funkcje , ale w Zafirze z 2007 roku , która jest u mnie w domu takową posiada. Procedura polega na tym że naciskasz hamulec , drugą nogą gaz do oporu , włączasz zapłon i po krótkiej chwili na zegarach w miejscu przebiegu jeśli są błędy wyświetli...
1. W tym Oplu nie ma zabezpieczenia wstrząsowego. 2. Co rozumiesz przez pojęcie brakło prądu wszędzie? W ogóle nie włącza się zapłon? Czy tylko nie kręci?
Witam, mam podobny przypadek, i40 1,7, brak wysterowania przekaźnika rozrusznika ( na krótko odpala ) włącza zapłon i dalej nic, system z guzikiem 'start', kluczyki rozpoznaje, czujnik stopu sprawny, włącza zapłon dopiero po wciśnięciu hamulca a wyłącza dopiero po puszczeniu, póki trzymam hamulec wciśnięty i naciskam 'start' to zapłon jest włączony,...
Witam. Na początek sprawdź błędy sterownika silnika. Pod maską po prawej stronie masz 3 pinową wtyczkę. 2 piny dolne łączysz kablem a 3 górny pin podłączasz do diody 12V do - a drugi koniec diody do +, włączasz zapłon i wszystko ci wyświetla po 2 cyfry. Odpisz nr błędów to sprawdze. Z tym ciśnieniem też może być coś nie tak może filtr? A najprawdopodobniej...
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
Witam. A ja przerabiałem identyczny problem w hondzie civic. Po przekręceniu kluczykiem jak było słychać pompę to zapaliła a jak cisza to i silnik nie odpalał. Problem leżał w przekaźniku włączającym pompę, po prostu miał zimne luty, po przelutowaniu jak ręką odjął i pali aż do dziś a problem był ze 3 lata temu. Zlokalizuj przekaźnik pompy (włączaj...
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
1. Pedał gazu max w podłogę, włączamy zapłon. 2. Czekamy z wciśniętym gazem aż znikną wszystkie komunikaty. 3. Nadal wciśnięty gaz i wciskamy dziesięć razy hamulec - do końca. 4. Nadal wciśnięty gaz i wyłączamy zapłon, już możemy puścić gaz. 5. Po odczekaniu ok minuty włączamy zapłon.
Po włożeniu klucza do stacyjki powinien uruchomić sie rygiel, po dociśnięciu klucza włącza sie zapłon. Rygiel odblokowuje kierownice???
Włącza zapłon czy totalny brak reakcji na kluczyk? Czy com był rozbierany do odczytania pin?
Witam, ponownie. No więc xenony podłączone ;) Sprawa dosyć prosta, ale.... Ale polega na tym że włączamy zapłon, włączamy postój jest okej, włączamy światła mijania(krótkie) wszystko gra jest okej, natomiast po włączeniu długich, krótkie gasną.... Jak dam tylko cynkówkę to świecą razem, ale przełącze manetką na długie to krótkie gasną. Sprawdziłem u...
Kolego! Kolega Jan Nojszewski podał postępowanie, podstawowe w takim wypadku. W kolejnym swym poście był już Kolega blisko. Co prawda, trochę lektury o pracy i zasadach działania alternatora by nie zaszkodziło, lecz ponowię tu rady, po raz ...dziesiąty na tym forum udzielane: Kabelek niebieski odłączamy od alternatora i dołączamy na próbę do obudowy...
Tak dokładnie:) Poszukaj moze za radiem gdzies w gaszczu kabli sie zawieruszył ;)Jak nie masz miernika wez dwa kabelki do zaróweczki na 12v i bedziesz miał prubóweczkę...
A - przycisk kasowania kilometrów B - przycisk ustawiania minut zegara 1-włączyć zapłon 2-wcisnąć przycisk A 3-wyłączyć zapłon 4-zwolnić przycisk A (teraz każde naciśnięcie przycisku A zmienia wskazania wyświetlacza kilometrów na: IN 01, IN 02, OEL) Jeśli chcemy np: skasować IN 02, klikamy przyciskiem A do momentu aż na wyświetlaczu kilometrów wyświetli...
Jeśli masz dekielek to często trzeba go dostosować do nowego właściwego pomiaru. Jeśli posiadasz komputer diagnostyczny musisz w wejść w pomiary zużycia klocka i jeśli przy nowych klockach nie ma wartości wskazania 100% lub co najmniej 98% na prawej i lewej stronie to trzeba dekielki przeregulować w wypadku jeśli na którymś czujniku nie ma wskazań to...
przemek_byd Ja używam przezników 541 są dostępne w kazdym sklepie,narysowałem coś takiego na szybko,jest to sprawdzone i działa,to jest narysowane od strony pinów,budowy przekażnika z pamięci nie pamiętam i dlatego taki jest rysunek. Ja robie takie coś i do sterowania zapinam diode z 3A i podpinam np. pod szybe ogrzewania,potem uruchomienie pojazdu...
bierzesz żarówkę np od migacza, jeden kabel żarówki do masy, drugi w garść włączasz zapłon (kluczyk) włączasz 1 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 1 włączasz 2 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 2 włączasz 3 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po...
Piny 2 i 5 do plusa zasilania, 1 do masy. Kolega wyżej zapewne to miał na myśli.
Witam. Spotkał się ktoś z takim zjawiskiem, że jak zostanie wyjęty kluczyk, to na sekundę co kilka sekund załącza się zapłon. Jest takie jeszcze zjawisko, że jak wyciągnie się kluczyk normalnie, to jest problem z zapalającym się zapłonem, natomiast jak się kluczyk chce wyciągnąć z oporem dociskając ten kluczyk do stacyjki, wtedy ten problem z zapłonem...
włączam zapłon załączają się na ok. 20 sek awaryjne kierunkowskazy, po czym nie da się uruchomić auta na gazie czy na paliwie a nie masz jakiegoś ukrytego odcięcia zapłonu? ja się kiedyś spotkałem z ukrytym włącznikiem w schowku który właściciel nieświadomy niczego przełączył i to spowodowało odcięcie zapłonu a to co opisałeś to masz aktywne jakieś...
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
Zapłon włącza się trzymając start przez 10s po włożeniu karty.Zobacz błędy w uch bo blokada uszkodzona nie puści zapłonu.
(at)soplica828 Ale po co ? No jak to po co? Bo inni mają to ja też chcę.
Skoro rygiel odpuszcza i włącza zapłon to klucz ok. Z ezs jest komunikacja?
To wstaw te kontrolki albo lepiej filmik. Czy jak włączasz zapłon słychać charakterystyczne "buczenie" pompy pod maską?
Napis CODE świadczy że sterownik jest zablokowany. Podobnie jak w Nissanach "LOCK MODE". Trzeba go odblokować (czyli nowy wsad do sterownika) i uaktywnić tryb kodowania kluczy. Po takiej operacji podłączasz sterownik i włączasz zapłon oryginalnym kluczem. Sterownik się go nauczy. (To metoda bez examinera). Można próbować examinerem, ale jeśli sterownik...
Nie widzę pojazdu, to nie wiem czy jest gaszenie siłownikiem, ale wyżej była mowa o EHAB wiec się na tym skupiłem, bo to wystarcza żeby wyłączyć motor. Dołączam rysunki pompy o która wydaje mi się że jest w tym pojeździe i schemat działania zaworu EHAB. Proszę zauważyć, że podczas gaszenia zawór odwraca obieg paliwa i wprost wysysa paliwo z komory tłoczków....
Drogi CameR, mam nadzieję, że możesz mi pomóc. Kupiłem starego Mercedesa, który ma zamontowany alarm MAT1800. Mam instrukcję obsługi, ale nie mogę go dezaktywować. Za każdym razem, gdy uruchamiam zapłon, włącza się syrena, a migacz świeci. Niezależnie od tego, czy naciskam ukryty przycisk, czy 18 razy włączam zapłon, alarm się nie wyłącza. Mam nadzieję,...
Witam, mam pytanie, otóż co do golfa 3 1.9 TDI. Gdy włączam zapłon, to cały czas cyka zawór podciśnienia, gdy silnik jest odpalony, to tak samo cały czas cyka. Czy tak powinno być? Jeśli nie, to może ktoś wie, co jest nie tak.
To co na zdjeciu to sterownik,to nie jest Landi renzo,pewnie myślisz o parowniku. W każdym razie jeśli wypiołeś ten sterownik możesz sprawdzić kontrolką kable w jego kostce przeważnie kabel czarny to masa,czerwony to zasilanie ,czerwony z czarnym paskiem to zasilanie po kluczyku. Mogą być inne tych kabli ale sprawdzisz to który jest który podłączając...
Wsiadasz do auta zamykasz drzwi, włączasz zapłon i wciskasz guzik zamykania na pilocie i chwilę przytrzymujesz, powinien zadziałać centralny zamek.
Wciskasz przycisk przy zegarze i trzymasz, włączasz zapłon. trzymasz chwile gasisz zapłon cały czas trzymając. puszczasz przycisk i znów to samo przycisk i zapłon, znika najpierw kluczyk serwisowy przy kolejnym razie licznik ustawiasz a później godzinę
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
Włączasz zapłon i czekasz,pompka będzie pracować dobrą minute i to mu wystarczy.
Tak samo jak np. w CAR300 , 400 Włączasz zapłon , trzymając klawisz AS włączasz radio , wprowadzasz 1,2,3,4 potwierdzasz AS 5 sekund
Linkę idącą od manetki podłączasz do przepustnicy gaźnika lub jej dźwigni, zależnie od modelu gaźnika i rodzaju linki, kable idące z silnika będą ci służyć do włączania lub wyłączania zapłonu tak samo musi być podłączone jak w kosie, trzeba zobaczyć jak to jest podłączone oryginalnie. W kosie masz przełącznik on/off i ustawiając go w odpowiedniej pozycji...
Mam problem w aucie Mercedes Atego III z 2018 roku - konkretnie na podwoziu od Atego został zabudowany autobus więc mogą być jakieś modyfikacje. Problem jest taki, że po wyłączeniu zapłonu w odstępach po kilkadziesiąt sekund na krótką chwilę tak jakby włączał się zapłon - migną kontrolki i radio. Przypadkiem grzebiąc gdzieś z przodu auta miałem otwarty...
Wydaje mi sie, ze moze byc problem z UCH. Ja walczylem miesiac z szyba w Clio i okazalo sie, ze musialem wymienic UCH. Otwierala sie, ale nie zamykala. Clip ja mogl zamknac, ale z przycisku nie szlo (UCH nie puszczalo napiecia na wlacznik). Bledow nie bylo zadnych, nic.
Zmostkuj przekaźnik 3, on włącza zapłon https://obrazki.elektroda.pl/3272105100_...
Okazało się, że Przemo9826 miał rację. Włączamy zapłon, przyciskiem przy manetce (prawej) przełączamy na komunikat [wymień olej!] a następnie trzymamy dolny przycisk [prawa manetka] aż zacznie migać. Trzymamy do momentu kiedy przestanie. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam i dziękuję.
http://obrazki.elektroda.net/54_12345648... mostek A z C włączasz zapłon i liczysz mignięcia kontrolki
Stacyjka nie ma nic do rzeczy. Synchronizowanie pilota przeprowadza się następująco: Drzwi powinny być pozamykane. Wkładasz kluczyk do stacyjki i włączasz zapłon. Natychmiast przyciskasz przycisk zamykania na pilocie i trzymasz przez około 5 - 10s. Po tym puszczasz przycisk i wyjmujesz kluczyk ze stacyjki. Po odczekaniu 30s można wypróbować działanie...
Witam, podłączyłem subwoofer aktywny Pioneer ts-wx300a, jednak gdy włączam zapłon to dioda zapala się i po chwili gaśnie, i z subwoofera nic nie gra wie ktoś może co z tym zrobić?
Ja rozwiązałem problem Wkładam kluczyk do stacyjki Włączam zapłon Na pilocie włożonym do stacyjki przytrzymuję zamykanie i trzymając zamykanie klikam 3 razy na drugi przycisk w pilocie i u mnie zadziałało Auto otwiera się i zamyka z pilota dajcie znać czy u was moja metoda działa
Witam chciałem podłączyć się do postu . Gdyż u mnie w aucie mam podobny problem tylko ze auto gaszę światłami czyli daje włącznik na pozycje 0 i auto gaśnie. Kiedy nie ma kluczyków w stacyjce a włączę światła auto tak jakby włączało zapłon co to może być proszę pomóżcie .
conrado123 oraz lafar00 Proszę w pierwszej kolejności troszkę postukać w klawiaturę i opisać wszystko to co się dzieje na tablicy rozdzielczej. To znaczy jak zachowuje się kontrolka blokady, czy odblokowuje się kolumna kierownicy.
Jeżeli radio wyświetla LOCED 10 Włączasz zapłon, przytrzymujesz 6 i włączasz radio (radio przejdzie do wpisania kodu), wpisujesz kod klawiszami od 1-4 kod akceptujesz 5
Zimne luty. Szczególnie należy się przyjrzeć przy złączu.
Witam Matik208 czy rozwiazales problem z tym zaplonem bo mam ten sam problem bsm wymieniony blokada kierownicy puszcza a gdy chece odpalic to wyskakuje blad na desce od blokady kierownicy??
DOMOWY SPOSÓB W przedziale silnika jest skrzynka bezpieczników a w niej złącze diag,PDF i tu to robimy , dokładnie masujemy drugi pin, włączamy zapłon gaz do dechy na 5 sek i już,TAK JAK KOLEGA ,KaczorGSM,WYŻEJ POKAZAŁ NA OBRAZKU W WERSJI ang. POZDRO Dodano po 4 PS. ZAPOMNIAŁEM DODAĆ PO 5 SEK.-na koniec wyłącz zapłon
Na wyłączonym zapłonie wciskamy przycisk prawy (na zegarach) włączamy zapłon po chwili puszczamy prawy i następnie ciągniemy do siebie przycisk lewy, wszystko jest w Internecie.
Sprawdziłem. U mnie jest oki, tzn. po zadziałaniu można tylko raz uruchomić silnik a potem już nie, nawet jak wielokrotnie włączamy i wyłączamy zapłon. Sprawdź wszystkie połączenia. Pozdrawiam.
pin nie będzie potrzebny do tego,silnik-adaptacje-00-idz-00 przywraca ustawienia,wychodzisz z vag,wyłączasz zapłon,włączasz i gotowe.
Nie opowiadaj, że nie znalazłeś, ale niech będzie.. Włączasz zapłon (ew. również radio jeśli się samo nie włączy) Wpisujesz kod Wyłączasz radio (nie zapłon) Trzymając 3+5 lub 4+6 włączasz radio aż pojawi się DIGIT8
Sławek już przecież Ci napisał że tak samo jak do radia ;) - włączasz zapłon - trzymając klawisz "o" włączasz radio - wprowadzasz kod - potwierdzasz klawiszem "o"
Kiedy próbuje odpalić samochód przekręcam kluczykiem i słychać takie cyknięcie i to wszystko. A kiedy włączam zapłon, nacisnę parę razy pedał gazu to wszystko załączy, kręci i odpala.
włączać radio zapłon zapłon włączać wycieraczka włączać zapłon mercedes
z18xe wymiana silnika wtrysk mercedes automatyczna skrzynia biegów naprawa
Przetworniki piezoelektryczne do skrzypiec i gitar do 60 zł Lodówka nie działa: ciepło, mrożenie, awaria - naprawa i opłacalność