Są stabilizatory low-drop (i pewnie trzeba by wybrać jakiś lepszy, o małym spadku napięcia). 3 baterie nowe mogą dać 4.9V; w pełni naładowany akumulator Li-ion 4.2V; wystarczyłoby włączyć diodę 1N4001, żeby stracić około 0.7V, tylko potem trzeba ją zewrzeć, jak napięcie zmaleje. Ale baterie sporo ważą, jak na swoją pojemność, akumulatory Li-ion powinny...
Wykonałeś prawdopodobnie procedurę kasowania użytkownika 1 musisz wykonać procedurę powrotu do ustawień domyślnych . Przywrócenie ustawień domyślnych. Opisana procedura pozwala przywrócić wszystkie ustawienia do stanu domyślnego (fabrycznego). Powoduje wykasowanie wszystkich wprowadzonych urządzeń bezprzewodowych.Pamięć zdarzeń nie jest kasowana. 1....
Aby włączyć zasilacz trzeba zewrzeć zielony kabelek z czarnym, szkoda że wszystkie wylutowałeś...
Jakiś prosty układ "odcinający": przekaźnik NO z cewką na napięcie od 6 do 9V i niewielki prąd, do 40mA, szeregowo z cewką trzeba włączyć opornik, żeby zasilać ją z napięcia, jakie jest na wyjściu ładowarki; styki mają łączyć ładowarkę z akumulatorem; równolegle do cewki przekaźnika podłączyć TL431 - tak, by mógł ją zewrzeć; na wejście REF TL431 podać...
Witam I teraz nie mogę nic zrobić To znaczy co się dzieje ? Ekran startowy , piski .... czy całkowicie się nie uruchamia ? Proponuję : 1. Odłączyć zasilacz i usunąć akumulator. 2. Rozebrać laptopa i wylutować ("DELIKATNIE odpowiednią lutownicą) baterię. 3. Odczekać około 20min. i zewrzeć styki baterii (Nie samą baterię) które są na płycie przez około...
Reset centrali (sprzętowy). W celu przywrócenia ustawień fabrycznych centrali należy: Krok 1 Wyłączyć zasilanie sieciowe 230 V i akumulator. Krok 2 Odłączyć wszystkie przewody z linii 1 i zacisków PGM1. Krok 3 Krótkim przewodem zewrzeć zaciski linii 1 i PGM1. Krok 4 Włączyć zasilanie sieciowe do centrali. Krok 5 Gdy zapali się lampka linii 1 (lub po...
Można zrobić taki test: pierwotne włączyć przez żarówkę, wtórne zewrzeć, i zmierzyć napięcie na pierwotnym. Można przy tym zwierać oba wtórne, albo jedno, i jeszcze wybierać które - żeby sprawdzić, czy są jednakowe. Myślę, że to napięcie na pierwotnym przy zwarciu obu wtórnych będzie ze 4V, przy zwarciu jednego 6V. Tylko trzeba uważać przy mierzeniu,...
Z tym kondenstatorem to mógłby byc dobry pomysł, ale nie działa! Podpinałem nawet akumulator żelowy na czas startu i wtedy dawało rade włączyć taki układ. Można było nawet odpiąć akumulator i wszystko działało do wyłączenia. Taka kombinacja nie jest dobra na codzień.
Aby ładować baterię/akumulator, wystarczy tylko wymontować "pionową" diodę i zamiast niej włączyć zworę (zewrzeć diodę na krótko). Będzie wtedy typowy układ ładowania i zasilania żarówek jak w samochodzie, lub motocyklu.
Zewrzeć piny ale tylko jeżeli akumulator nie jest podpięty ani zasilacz. Włącz lapka bez pamięci i napisz jak się zachowuje.
witam, całość pracuje na 12v (aku 12v / 14ah) Ten kabel biały poniżej który zaznaczyłem, trzeba zewrzeć z masą akumulatora, żeby włączył się przekaźnik który podaje miękkim startem na silniki 12v. http://obrazki.elektroda.pl/1264258400_1...
A czy macie jakieś inne metody na włączenie (BEZ PRĄDU, na samym aku) zasilacza nieposiadającego funkcji zimnego startu? Próbowałem metodą opisaną wcześniej (zewrzeć nóżki tranzystora) i spaliłem zasilacz. Teraz chciałem włączyć zasilacz AMCOM 350VA. Nie posiada przycisku zimnego startu. Ma tylko Power i TEST.
Zdecydowanie odradzam rozłączanie obwodu akumulatora w czasie pracy silnika. Zgadzam się z tym, konsekwencje tego mogą być poważne. Jednak da się włączyć amperomierz przed rozruchem silnika tylko na czas rozruchu trzeba go zewrzeć.
Ok, spróbuje we wtorek. Dodatkowe pytanie dotyczy kolejności wykonywania tego zabiegu. -odłączyć akumulator? -zewrzeć piny zworką / czy górny rząd to szerszy na gnieździe/ - bo gniazdo do diagnozy jest usytuowane pionowo. - podłączyć klemy akumulatora - włączyć kluczyk / diody migają, gdzie ma być smart key? czy normalnie ma wisieć blisko, czy może...
Diody w tych IGBT mają dosyć duży spadek napięcia w kierunku przewodzenia 1,5V przy 10A, czyli miał byś 2x więcej mocy do wytracenia co na zwykłym mostku. Pewnie musiał byś zewrzeć bramki z emiterami żeby któryś IGBT nie włączył się niekontrolowanie - robiąc zwarcie. Jak w prostowniku samochodowym były diody 1A - to jakiś lipny prostownik, pokaż zdjęcie...
Instrukcja użytkownika strona 1-1 i 1-4 https://obrazki.elektroda.pl/2543399700_... tłumaczenie: Wyczyść pamięć RAM RTC (2-pinowy CLRTC) Ten nagłówek umożliwia wyczyszczenie danych pamięci RAM CMOS RTC informacje dotyczące konfiguracji systemu, takie jak data, godzina i system Hasła. Aby wymazać pamięć RAM RTC: 1. WYŁĄCZ komputer i...
Cześć.Ty nie mierz akumulatora na zwarcie bo tylko możesz spalić miernik włącz amperomierz w szereg z dobrze naładowanym akumulatorem i będziesz wiedział jaki prąd popłynie i wtedy dobierzesz zasilacz.
niestety nic to nie dało. próbowałem opcji z włączonym i z wyjętym kluczykiem i ciagle nic. rozumiem,że akumulator ma być podłączony. a czy można gdyby nic innego nie skutkowało jakoś ominąć lub zewrzeć ten przełącznik. no głowa mi już pęka. z góry dzięki za odpowiedzi
Zgodnie z obietnicą przesyłam informjacje o zworkach do centralnego zamka. 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy powinien odezwać się brzęczyk na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera. Powinno zadziałać. Te zworki są w...
Jeśli możesz dojść do zacisków rozrusznika zamontowanego w samochodzie to wystarczy połączyć na chwilę zacisk do którego przychodzi przewód ze stacyjki ze śrubą do której jest podłączony kabel od akumulatora. Elektromagnes powinien włączyć rozrusznik.W ten sposób wyeliminujesz styki stacyjki. Jeśli elektromagnes "cyknie" a rozrusznik nadal nie uruchomi...
Jak iskrzy to albo coś włączone,albo zwarcie.
Tak na starym akumulatorze tez jest taki spadek napięcia, dlatego kupiłem nowy. No więc raczej wykluczamy uszkodzenie akumulatora. Jednym słowem coś ci rozładowuje akumulator tylko pytanie co? ;-) Najlepiej jest zacząć od rozrusznika. Gęsto często elektromagnes bądź sam rozrusznik ma jakieś przebicja na uzwojeniach do masy i może tym samym go rozładowywać....
witam 1 wyłączyć zasilanie 230V i akumulator 2 odłączyć wszystkie przewody z linii dozorowych i wyjść PGM 3 zewrzeć przewodem zaciski linii 1 i PGM1 4 włączyć zasilanie 230V do centrali 5 gdy zapali się lampka linii 1 reset centrali jest zakończony 6 wyłączyć zasilanie 230V i podłączyć przewody tak, jak początkowo. pozdrawiam - Maciej
W celu przywrócenia ustawień fabrycznych centrali należy: Krok 1 Wyłączyć zasilanie 230 V i akumulator Krok 2 Odłączyć wszystkie przewody z Linii 1 i zacisków PGM1 Krok 3 Krótkim przewodem zewrzeć zaciski Linii 1 i PGM1 Krok 4 Włączyć zasilanie 230 V do centrali Krok 5 Gdy zapali się lampka linii 1 to reset centrali jest zakończony Krok 6 Wyłączyć zasilanie...
. Zewrzesz "plus" z "minusem" tego mostka, a AC włączysz w szereg. W tedy masz spadek napięcia o 1,4V, podłączając +plus prostownika do ≈ (AC) mostka a plus mostka do akumulatora masz spadek o 0,7V.
Sprawdź rezystory, czy aby na pewno 1,1 kOhm. Miałem przyjemność poprawiać system, w którym czujki ustawione były na 2EOL/NC z rezystorami 2,2 kOhm. Instalatorowi kolor kresek na rezystorach się pomylił. Na początek bateria 9V na zasilanie czujki i miernikiem sprawdź czy na pewno rezystancja jest odpowiednia. W stanie czuwania powinno być 1,1 kOhm....
Nie oczekuj aż takich podpowiedzi bo niewielu wie jakie kolory przewodów do świateł są na przełączniku .Najlepiej wziąć probówkę i odszukać przewód do świateł mijania,przeciąć go i odpowiednio włączyć na przekażnik tzn.stronę od przełącznika włączyć na styk 86 ,drugi odcięty koniec na 87. podobnie zrobić ze światłem drogowym .Styki 30 obydwu przekażników...
Nie ma żadnych czujników na chłodnicy - jest termo-przełącznik. To on decyduje o tym kiedy mają być włączone wentylatory i z jaką prędkością ale tylko jeżeli chodzi o temperaturę silnika. Wentylatory w tym aucie mają pracować razem - jednocześnie i na tych samych biegach, niezależnie czy chodzi o chłodzenie silnika czy o pracę klimatyzacji. W momencie...
Sprawdz złącze cienkiego czerwonego przewodu od akumulatora tam często śniedzieje.
Zewrzeć.Włączyć stacyjkę na 20 sek.Nie wyciagać zwory.Właczyć stacyjkę.Na właczonej-Rozewrzeć.Zewrzeć.Rozewrzeć.Wy... stacyjkę,włączyć-powinno być skasowane.Jezeli nie-wlane akumulatorki na desce
Ten sterownik jest dla akumulatorów 12V.Dla ak. 6V należało by wymienić diody Zenera oraz obniżyć napięcie zasilania układu . Istnieje możliwość ładowania w trybie ręcznym przy którym ten prostownik pracuje jako regulowany zasilacz jednakże nie będzie żadnej kontroli nad prądem ładowania .Trzeba by było ładować przez żarówke co jednak wymaga ciągłego...
Witam, Kia Soul 1.6 CRDI 2009 akumulator rozładował się do zera po odpaleniu z kabli przestał działać centralny zamek (otwiera się tylko kluczykiem przy drzwiach kierowcy - otwiera wtedy odrazu bagażnik) więc wymieniłem akumulator po włożeniu nowego auto zamknęło się samo (centralny zadziałał), teraz jest tak samo jak wcześniej czyli tylko kluczyk i...
Miernik podpiąć do akumulatora na odpalonym silniku z włączonymi światłami. Powinno być pow.14 volt
Chociaż sprawdź na wejściu zasilania w jakim stanie znajduje się dioda prostownicza zapobiegająca przed odwrotnym podłączeniem zasilania. Powinno tam być coś typu 1N5401 lub podobna, a najlepiej to zapodaj zdjęcie. Ośmielę się powiedzieć dobitnie - czarny "walec" z dwiema nóżkami po bokach i szarym paskiem z jednej strony... Jeżeli ma zwarcie to wywal...
Planuję go ładować zasilaczem od TP-linka 12v1A - jutro podłączę. To nie powinno grozić gazowaniem - o ile zasilacz naprawdę daje 12V, a nie np. 15V, i akumulator ma wszystkie cele w takim samym stanie (bo jak ma ze 2 zwarte, to będzie gazować już poniżej 12V). Na wypadek, gdyby w akumulatorze było zwarcie, włącz szeregowo żarówkę - nie wiem, czy ten...
Do naładowania potrzeba 2 przewodów, nawet niezbyt grubych dla 2A. Jeśli płynie 2A i spada na nich trochę napięcia to i tak jest to w obrębie fazy CC i źródło prądowe pokrywa straty. Od zasilacza wymaga się jedynie by był źródłem prądowym na początku i napięciowym na końcu procesu ładowania. Można zrozumieć jeszcze potrzebę trzeciego przewodu niosącego...
Nie dostanie, włącz światła, dmuchawę. Akumulator mimo, że zwarty ma swoją pojemność więc alternator na pusto pracować nie będzie.
Sterownik może nie pozwolić na załączenie klimatyzacji np gdy nie widzi odpowiedniego ciśnienia w układzie, temperatura silnika jest zbyt wysoka lub temperatura otoczenia jest poniżej 5 stopni. Sprawdź w jakim położeniu są styki czujnika (presostat) na aluminiowej rurce między stykami 1-2 oraz 3-4. Co sie stanie jak zewrzesz 3 z 4 na odpalonym aucie...
Cześć.Hondy mają to do siebie że po odłączeniu akumulatora czasami zapala się kontrolka air bag .W swojej praktyce warsztatowej miałem już kilka takich przypadków. Podsyłam opis kasowania usterek. Trzeba odszukać złącze 2 pinowe żółte(jak dobrze pamiętam jest ono nad prawą nogą kierowcy) Kasowanie kodów. 1. zewrzeć styki złącza,włączyć zapłon,lampka...
Żeby Ci zasilacz wystartował (włączył się), to musisz zielony kabel zewrzeć do masy, następnie najprościej wykorzystaj napięcie 12V - zredukuj go np: szeregowo wepnij żarówkę 6V, nie więcej niż 10W, tak aby nie przekraczać prądu ładowania 1,2A, bo mowa jest akumulatorze 12Ah.
Spróbuj jeszcze raz zresetować centralę: Reset centrali (sprzętowy) W celu przywrócenia ustawień fabrycznych centrali naleŜy: Krok 1 Wyłączyć zasilanie sieciowe i akumulator. Krok 2 Odłączyć wszystkie przewody z linii 1 i zacisków PGM1. Krok 3 Krótkim przewodem zewrzeć zaciski linii 1 i PGM1. Krok 4 Włączyć zasilanie sieciowe centrali. Krok 5 Po...
podłączony pod comupter nie pokazuje żadnych błędów, Auto czy akumulator. na włączonym silniku 14v W miarę prawidłowo.(Nawet prawidłowe z uwagi, że akumulator kaput). Zwarta cela, jak pisał Kolega wyżej. Reklamuj, tam skąd piszesz nie powinnaś mieć problemu. Pozdrawiam.
Na przekaźniku DC powinno być: - na żółto-czarnym stały + z akumulatora - na brązowo-białym + przy włączonej stacyjce i włączonym zapłonie na przełączniku przy prawej manetce. Przekaźnik jest załączany masą z ECU (brązowo-czerwony), po czym pojawia się zasilanie na zielono-czarnym. Jak zewrzesz przekaźnik (żółto-czarny z zielono-czarnym) to światła...
Może włączyć po pierwotnej stronie transformatora żarówkę 150W, i można ładować, zwarcie też powinno wytrzymać (jak zewrzesz wyjście prostownika), ale odwrotnego podłączenia do akumulatora już nie. No i nie będzie to wyłączać się po naładowaniu akumulatora - trzeba będzie pilnować, i wyłączać samemu. Zamiast żarówki można też podłączyć dławik od świetlówki...
Akumulatorek NiMH rozładowany do napięcia poniżej 1V (dla pojedynczej celi) jest akumulatorkiem do rzucenia o ścianę. Jest bardzo mało prawdopodobne, że bateria 6x 1.2V NiMH w szeregu spadnie do napięcia 6V bez tego ze zajezdzisz akumulatory. Można spokojnie założyć, że jesli chcesz używać swoich akumulatorów długo i wydajnie, to napięcie na nich w...
powyżej 15 wolt uszkodzisz go na amen Ktoś już go podkręcał i działa. Przyklejam opis: "Ładowarkę trzeba rozkręcić, potem odkręcić całą płytkę z elektroniką. Odwrócić elementami smd do góry i tuż przy krawędzi, w miejscu gdzie odchodzą kable do akumulatora, obok przekaźnika są takie dwa malutkie rezystorki smd z nadrukami 512 i 513 (odpowiednio 5,1kΩ...
Zobacz, do stacyjki dochodzą 4 kable, dwa z nich są zwarte ze sobą gdy stacyjka jest włączona (+akumulatora i zasilanie odbiorników), dwa są zwarte gdy jest wyłączona (kabel z cdi i masa), znajdź sobie miernikiem, który idzie do cdi
Na krótko, czyli masz na myśli metodą złodziejską? Może mógłbyć lepiej wytłumaczyć jak. Tak do kostki stacyjki są wpięte właściwie tylko cztery przewody, to kwestia tylko które zewrzeć. Jakaś wskazówka? Włącz zapłon i zewrzyj przy rozruszniku śrubę do której jest przykręcony gruby kabel z cienkim konektorem. Nie zapomnij dać skrzynię biegów na luz...
A kolega nie zauważył że reflektor świeci jeśli wyłącznik jest na pozycji wyłączonej? Przy pozycji włączonej występuje pełne zwarcie, czyli coś musi się spalić przy takim akumulatorze (nawet mocny radziecki wyłącznik, lub przewód zasilający).
Nie wiem czego nie zrozumiałeś. zewrzyj żółty i czerony wychodzące z radia i podłącz do plusa stałego w kostce samochodu. Do plusa po stacyjce wychodzącego z samochodu nic nie podłączaj. Jak zewrzesz plusy w samochodzie to ci wentylatory się włączają. Masz zewrzeć plusy przy radiu nie w samochodzie. Może zrobić taki myk. bez radia zewrzyj w samochodzie...
Niestety system klawiatury nie reagują na nic nie można ich przypożądkować do podsystemu 1 i 2 po prostu brak jakiejkolwiek reakcji i dźwięku nie ma też reakcji na sprzętowy reset Krok 1 Wyłączyć zasilanie sieciowe 230 V i akumulator. Krok 2 Odłączyć wszystkie przewody z linii 1 i zacisków PGM1. Krok 3 Krótkim przewodem zewrzeć zaciski linii 1 i PGM1....
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
A w samochodzie po wyjęciu (odpięciu) radia mierzyłeś na obydwu kablach czy jest 12V przy włączonym kluczyku?
http://obrazki.elektroda.pl/2386293200_1... Projekt: Przedstawiam projekt, który opracowałem z potrzeby posiadania wielofunkcyjnej ładowarki. Projektując układ kierowałem się uzyskaniem maksymalnej funkcjonalności przy zachowaniu prostoty i niezawodności. Procesora z premedytacją do tego projektu nie pchałem, zwłaszcza że w codziennej...
Mój akumulator zwierał jedyny objaw to był taki ze czasami szybko sie ładował zamiast 8-10 godzin ze 6. Też mi takie numery walił jechałem ładowanie zaświeciło i światła po woli przygasały, zjechałem na parking pochodził trochę i jechałem dalej. Zimno było to myślałem że już jest słaby niedoładowany a on miał 3-4 lata. Jak sie na to nałoży jeszcze usterka...
znalazlem opisowke jak ten model postawic,jednak nie idzie.robie to wg. tego opisu: "1/ włączyć normalnie Larka, oczywiście rozłożonego, z zdemontowanym ekranem elementów. 2/ w miarę szybko, w trakcie startu, typową igłą krawiecką zewrzeć nóżkę /pin/ „9” flesza do masy ok. 20 sek. i odczekać, aż pojawi się w kol. czerwonym info o nowej instalcji...
Przełącznik ma 6 pinów 1a, 1 1b I 2a , 2 i 2b . Zwarcie jest 1-1a i 2-2a przy włączeniu do przodu i 1-1b i 2-2b przy włączeniu do tyłu.
Kolega, plemnik7! Zawiadomiłeś, że moc transformatora 630W. Przy każdej przemianie wyjściowego napięcia moc transformatora nie zmieni się . To oznacza, zmniejszysz napięcie, wezbierze prąd i przeciwnie. Dla przykładu - było napięcie 25V. Maksymalny prąd przy takim napięciu - 630W/25V= 25,2A. Odwiniemy zwoje do napięcia 17V. Przy takim napięciu możemy...
Najpierw zdejmij klemę z akumulatora na jednego papierosa. Załóż i próbuj. Dodano po 5 Albo zajrzyj tu: http://vwgolf.pl/golf2/porada52.html http://vwgolf.pl/porady/ dowiesz się więcej. Przy złączu obsługującym kody migowe generalnie obowiązuje ta procedura: Kasowanie błędów: wyłączyć zapłon zewrzeć przewód diagnostyczny do masy włączyć zapłon odłączyć...
Weź ze 2 metry przewodu do zrobienia obejścia jeden koniec podłącz do plusa akumulatora a drugi po kolei do zacisków przerywacza na którym muszą być podłączone oryginalne przewody. Włącz lewy kierunek i tym bypassem dotykaj kolejno wyprowadzeń przerywacza. Jak się zapalą lewe kierunki to ten terminal jest wyjściem z przerywacza i ten fragment instalacji...
witam bezpiecznik termiczny nie ma przejścia w żadną stronę i moje pytanie jak ominąć bezpiecznik według tego co znalazłem należy zewrzeć 1i3 jednak u mnie po przemierzeniu wychodzi 1 kabel do akumulatora 2 rezystor oznaczenie 271 mierzy się 270ohm 3 ?? cała płytka jest tak szczelnie pokryta że nie widać ścieżek I dlatego nie jestem pewien więc wole...
Dziękuję za szczegółowy opis bo kosztowało to na pewno sporo trudu. jeśli chcesz użyć przekaźnika do odłączania obciążenia (bardzo rozsądne rozwiązanie, ponieważ po odłączeniu układ nie będzie w ogóle obciążał akumulatora), to układ przedstawiony tu przez Ciebie należy co nieco przekonstruować. Z przedstawionego schematu należy pozostawić tylko układ...
Upewnić się, że: 1. Słuchawka jest włączona. 2. Akumulator jest sprawny (nie ma zwartych celek).
https://obrazki.elektroda.pl/3175230900_... Witajcie, pokażę tu wnętrze starego komputerowego UPS (ang. Uninterruptible Power Supply – zasilacz bezprzerwowy) Back-UPS APC 300, przedstawię jak wygląda generowany przez niego przebieg na oscyloskopie i zademonstruję jak można uruchomić go bez podłączenia do sieci. Rolą zasilacza...
Gdy odpalę silnik i włączę światła to gadaśnie (akumulator naładowany), czym może być to spowodowane? Pewnie masz gdzieś zwarcie do masy i przestaje być podawane napięcie do cewki.
Schemat z użyciem przekaźnika pozwala zrealizować prostym sposobem obronę nie tylko od wstecznego włączenia akumulatora, ale i od zwarcia w obciążeniu. http://obrazki.elektroda.pl/8167514200_1...
Możesz zastosować stabilizator 7805 i między nóżkę oznaczoną GND a masę włącz potencjometr 1k którym ustawisz napięcie 7V lub możesz zamiast potencjomteru wstawić 3 lub 4 diody 1n4148 (połączone szeregowo katoda do masy). Hmm albo faktycznie prościej jak napisał kolega powyżej zastosować stabilizator 7807. Nie wiedzialem że dla 7V jest :) teraz już...
A nie można bezpiecznika 15 A włączyć w szereg z akumulatorem? Nawet w razie zwarcia przy manipulowaniu plusem w okolicach masy to bezpiecznik strzeli, nic więcej się nie stanie. V.
Do resetu sprzętowego odpiąłem wszystkie linie a nie tylko „1”. Zostawiłem wpięte 2gie przewody linii do zacisków „com” Zwarłem PGM1 z linią1. Klawiatura po włączeniu napięcia wyświetla czas systemowy 12:00 a po chwili lampkę usterka. Lampka ta świeciła już wcześniej ze względu na nieustawiony zegar. Nie wyświetla linii 1 co...
mam nastepujacy problem passat b5 1.9 tdi: po włączeniu climatronica sprężarka chodzi bez przerwy i się nie wyłącza. wentylator natomiast się nie włącza. (sprawdzony podpiety bezpośrednio do akumulatora działa) klima mrozi za mocno aż do zamrożenia parownika. układ sprawdzony szczelny. podejrzenie pada na czujnik temperatury i czujnik cisnienia? jak...
Witam. Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Jakieś 4 lata temu nabyłem motorower w którym światło oświetlało drogę jak świeczka. Postanowiłem przerobić je i wmontować soczewkę z xenonem (wiem że to niezgodne z przepisami itd. więc proszę nie poruszać osobnego tematu). Zasilanie lampy jest wytworzone przez prądnicę z silnika, zaś reszta...
Witam. Podam w jaki sposób sprawdzic czujnik Halla w samochodzie Audi 80. Byc może w Corsie i innych można sprawdzic w ten sam sposób. 1)przy włączonym zapłonie na zacisku 15 (+) cewki zapłonowej jest napięcie odpowiadajace napięciu akumulatora 2) sterownik zapłonu ( moduł) jest sprawny 3) przewód wysokiego napięcia łączący cewkę zapłonową z rozdzielaczem...
Przy włączeniu pierwotnego uzwojenia 380V do sieci 220V moc transformatora obniża się. Lecz to nawet plus dla konstrukcji, przeznaczonej dla ładowania akumulatora. Można zrealizować 2 zakresy prądu ładowania - do 6A i 10А. Dla prostownika lepiej wykorzystać mostek 25-35 A, to pozwoli dla jego oziębienia w roli radiatora wykorzystać metalowy korpus,...
Jestem posiadaczem inwertera Sinuspro 1500S 12V 1500VA solar..Tak jak ktoś wspomniał dodzwonić się do serwisu to marzenie. Panele moje mam dwa po 550 W połączone równolegle. Jest niby OK. Tylko podczas rozładowania akumulatora przy poborze mocy 50% max np.500W inwerter wariuje wchodzi w stan alarmu a następnie błysk i wyrzuca zabezpieczenie pierw ^a...
Zostawienie akumulatora włączonego wydaje się być bezpieczniejsze dla elektroniki, niż odłączenie akumulatora i nie zwarcie plusa z masą. Czort wie, co się zaindukuje w plątaninie przewodów umieszczonych w silnym polu elektromagnetycznym tworzącym się wokół łuku spawarki...
Witam ponownie, Dzisiaj dostałem tranzystory na wymianę... No to jak biały człowiek wymieniłem, i już ciesząc się odpaliłem... Tak samo :/ Wymieniłem obydwa... Identyczne zachowanie, 0V na wyjściu, a ampery wskazuje na maksymalną wartość... Zasadnicze pytanie: jest kontrola tego prądu za pomocą nastaw w tym zasilaczu, czy jej nie ma? Od tego zależeć...
Witajcie Wzmacniacz: Pioneer GM-1200 Radio: Blaupunkt Daytona MP26 + kostka mini-iso Kable: +12V od akumulatora do wzmacniacza, tak samo masa; sygnałowe RCA od radia (z kostki mini-iso) do wzmacniacza, głośnikowe od wzmacniacza do zwrotnic, tam rozdzielone na woofer i tweeter Problem: wzmacniacz nie włącza się. Wydaje mi się, że trzeba jeszcze podłączyć...
Witam, Wprawdzie wader_669 zapytał o układ z wyjściem 3.3V, ale odpowiedź ma charakter uniwersalny więc napiszę ją tutaj. Jeżeli dołączone jest zasilanie zewnętrzne, to zależnie od stanu baterii, uruchamiany jest proces jej ładowania, albo nie. Decyduje o tym wewnętrzna logika ADP2291. Proces ładowania jest "inteligentny". Jeżeli bateria osiągnie stan...
Nie należy odłączać w czasie pracy od modułu: - impulsatora - cewki WN. Może to spowodować wzrost napięcia na układzie CDI co może się kończyć jego uszkodzeniem. Nie należy odłączać masy modułu. To dlatego, że układ CDI wtedy głupieje i może się to skończyć uszkodzeniem. Spotkałem się w jednym chińczyku z układem stopki bocznej, który właśnie rozłączał...
Sprawdziłem dziś na palmtopie Asus A696 i ładowarce samochodowej. Przy D+ i D- nie podłączonych do niczego ładował się zbyt małym prądem (przy włączonym ekranie + GPS nie był w stanie doładować się do końca). Po zwarciu ich ze sobą naładował się bez problemów do końca. Potwierdzam. Ładowarka samochodowa od MIO P550 dopiero po zwarciu D+ i D- zaczęła...
Czasem mamy jakiś układzik/urządzonko, wymagające zasilania 5 V. Wszystko wydaje się proste, jeśli tylko mamy pod ręką gniazdo sieciowe i odpowiedni zasilacz. A co jeśli z jakiegoś powodu zasilanie sieciowe jest często niemożliwe, gdy np. mieszkamy na wsi, a instalacja robiona była w okolicach II WŚ lub po prostu musimy się z urządzonkiem przemieszczać? Przydałby...
Bez podkładek Dreny tranzystorów są na zwarciu, Na jałowo można ją na chwilę włączyć nawet bez radiatora. No i uruchamianie takich projektów bezpośrednio z akumulatora, a nie z zasilacza to "generator kosztów" części.. ;)
Połączenia wg rysunku ok. Jaki przekrój użytych przewodów ? Przewód 2x0,35mm2 Czy są za cienkie? Proponuję kolejny test - zewrzyj przewody przy wyłączniku - działa ? Jeśli tak - kiepski wyłącznik. Jeśli nie - za cienkie kable. Jak mam zewrzeć przewody przy włączniku, gdy wszystko podłączone. Kolejny test - podłącz woltomierz do baterii - zmierz napięcie...
W swojej kamerze video posiadam akumulatory niklowo-kadmowe, które przed naładowaniem trzeba rozładowywać. Chodzi mi o zbudowanie rozładowywarki do akumulatorów do kamery, żeby niepotrzebnie nie zużywać głowicy taśmy w kamerze. Dotychczas akumulator rozładowywałem przez pozostawienie kamery odtwarzającej kasetę. Wyobrażam sobie, że po zmianie parametrów...
Witam! Nie mogę otworzyć samochodu citroen Xantia, ani z pilota, ani za pomocą zamka! Samochód stał około 2 tygodnie nieużywany. Jak przyjechałem był włączony alarm, którego nie da się wyłączyć ponieważ rozładował się akumulator z powodu włączonego alarmu (albo powstało jakieś zwarcie). Kluczem też nie mogę otworzyć bo żaden zamek nie działa! Czekam...
a wiec sprawdzilem ta kostke cn1 i wydaje mi sie ze cos jest nie tak podlaczone do stacyjki poniewaz gdy ja przekrece kluczykiem w pozycje acc to jest staly + na wszystkich przewodah oprucz masy i rozrusznika. po odpaleniu z kluczyka pojawia sie na chwile na rozruszniku + a zaraz znika reszta przewodow bez zmian staly + prucz masy. moze zle jest podpiete...
Objawem uszkodzenia przełącznika zespolonego jest brak możliwości wyłączenia przednich świateł przeciwmgielnych. Przypadłość ta dotyczy aut z roczników 2000-2005 czyli tzw. wersji przed liftem. Jeżeli nabywamy właśnie PT Cruisera i nie działają w nim przednie światła przeciwmgielne to prawie na pewno przełącznik jest już uszkodzony i zostały albo wyjęte...
Założenia są prawidłowe: jest układ pomiarowy i jak rozumiem przewidziane sprzężenie zwrotne. Pozostaje tylko rozpatrzenie stanu nieustalonego w momencie załączenia. Jeżeli opóźnienie w sprzężeniu zwrotnym będzie duże, to akumulator może być po włączeniu zwarty opornikiem 0,1 Ohma. W takiej sytuacji dobrym rozwiązaniem jest jakiś układ miękkiego startu,...
To po co w alternatorze regulator napiecia 14,4V Co w przypadku gdy rozladowany akumulator przy prubie uruchomienia silnika uszkodzi ogniwa i powstanie przerwa lub zwarcie Rozłączenie akumulatora po włączeniu wszystkich świateł edyny sposób żeby ruszyć rozładowany akumulator to uruchomić auto na drugim sprawnym akumulatorze od sasiada jeśli jest dostępny...
Zakupiłem taki oto interfejs usb - ttl pl2303hx, podłączam go zgodnie (mam nadzieje) z opisem w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... efekty są takie że kiedy urządzenie jest odłączone od źródła zasilania i akumulatora, po podłączeniu kabla migają bardzo szybko równocześnie diody tryb/moc i transmisja, natomiast program do...
Witam , mam pytanie w jaki sposób kolega zabezpieczył wyjście ?? np. odwrotnym włączeniem do akumulatora , układ pracuje i zwarcie wyjścia ... :?::?: Dodano po 5 ...budowałem coś podobnego z płynną reg. napięcia od 10 do 16 użyłem zwykłego potencjometru , a budowa polegała na usuwaniu elementów ew. robieniu mostków ... tak że jest to oskubany zasilacz...
Zapewne akumulator zdechł a ty szukasz pseudo zwarcia To normalne że napięcie siada po włączeniu zapłonu a jeśli dodamy do tego słaby akumulator napięcie siada do zera.
Tylko i wyłącznie odłączenie akumulatora zwarcie klemy i włączenie zapłonu na 5-10 minut albo odłącz akumulator odepnij wtyczkę od sterownika na kilka minut później podepnij ją z powrotem i podłącz akumulator po czym odpal auto na benzynie i zostaw niech silnik pracuje aż nie osiągnie właściwej temperatury aby z czytać wszystkie parametry z czujników....
Ładowanie jest. Napięcie akumulatora właściwe. Dodam jeszcze że przy włączeniu prawego kierunku robi się zwarcie i migają światła.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
. Przy włączonym zasilaniu wygląda tak jakby się robiło zwarcie pomiędzy 8 a 9 tą nóżką Nie szukaj zwarcia przy włączonej płycie.
Akumulator najpierw trzeba naładować , a pózniej sprawdzić próbnikiem do akumulatorów.Po tych pomiarach można zrobić kolejny krok , czyli sprawdzić czy nie upływa prąd powyłączeniu wszystkich odbiorników ,podpinając w szereg amperomierz .Najczęstszymi powodami upływu pradu są zwarcie diody w alternatorze , może też być zwarcie wrozruszniku .Jeszcze...
Racja - to jest rozrusznik, gruby czerwony + akumulatora, gruby czarny - akumulatora. Pozostałe 2 wiązki to prawdopodobnie od zrywki (wyłącznika bezpieczeństwa) i stacyjki jednocześnie i włączenie rozrusznika. Spróbuj mając podłączony akumulator pod 2 grube kable zewrzeć cienkie z obydwu wiązkach i napisz czy rozrusznik zaczął kręcić.
Jak się okazało jest zwarcie na 39 52 pinach wtyczki w module nadwozia, jest to can. MOże ktoś poratuje i zawezi poszukiwania . Zwarcie jest tylko po włączeniu akumulatora więc aktywnie coś pier...... Dodano po 3 No i sie okazało pierdyknoł moduł SZL blokował komune po CAN i nie było można włączyć zapłonu.
Jest ktoś co pomorze mi ? Jak zamienić te tranzystory na jakieś tańsze i bezpieczniki ( tranzystory 24 zł + bezpieczniki 5 zł ) 30 amper żeby sprawdzić na samym akumulatorze czy przetwornica zadziała bo ostatnio zadziałała ale poszło zwarcie po chwili jak włączyłem tą przetwornicę na odpalonym aucie ,na akumulatorze było 14,5 v .
próba włączyć zewrzeć prostownik akumulator zewrzeć zewrzeć biegun akumulator
elektryczna tylna klapa dioda selenowa hasło wygasa
Termostat grzałki 3 kW a termostat z grzałki 2 kW – zamiana, parametry, bezpieczeństwo Tonsil Voyager 350 vs STX F-360N – która kolumna głośniejsza i bardziej dynamiczna do mocnego grania?