wlaśnie w tym problem że nie da się na oko ustawic. będzie trzeba udać się z pompą do fachowca
Może zapłon trzeba ustawić. Cztery śrubki w kołnierzu pompy za tymi co przykręcałeś pompę. Trzeba je poluzować i regulujesz pompą kąt (zapłon) przesuwasz do silnika i od silnika
Witam, Na kole pośrednim rozrządu (największe z kół w środku mechanizmu rozrządu) - masz cztery znaki: P, T, Y, C. Każdy z nich powinien pokrywać się ze swoim odpowiednikiem na kołach: wałka rozrządu, napędu pompy olejowej, napędu pompy wtryskowej oraz pośrednim mechanizmu wyrównoważającego. Powodzenia vper
Co z tym Władkiem zaczął palić.Jak nie pali to spróbuj ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu. Cztery śruby mocujące pompę do jej kołnierza. Przekręcając pompę w kierunku silnika zapłon jest przyspieszamy w stronę przeciwną zapłon opóźniamy.
Jeśli pompa była demontowana, a tym bardziej regenerowana trzeba ustawić kąt początku tłoczenia. Ustawienie pompy na znaki zrobione na obudowie nie daje żadnej gwarancji. Luz zaworowy ustawiony?
Tylko ze ja te srubki od pompy rozkrecilem !!!
Jeśli paliwo leci spod kołpaków, do których przykręca się przewody przelewowe a pompiarz twierdzi, że nic tam nie ruszał to ja nie wiem co tam robili, przecież pod tym kołpakiem jest śruba regulacyjna. Żeby chociaż ustawić ciśnienie to trzeba go odkręcić. Kolejna sprawa, to może być tak, że po wymianie końcówek i ustawieniu ciśnienia (teraz zakładamy,...
mpa została wymieniona bo stara padła całkowicie nie podawała paliwa na sekcje gdy wymienilem odpowietrzylem nowa pompę odpalił odrazu a układ paliwowy czyli filtry dostojnik i wszystkie uszczelki wymienilem na nowe zawory ustawione i sprawdzone wiec zaworow nie mam się czego czerpiąc nie jestem pewny ustawienia kata wtrysku bo wczesniej juz ojciec...
Nie wiem czy Ci się to opłaca. Za 200-250zł możesz oddać pompę do regeneracji. Wszystko masz od razu ustawione(dawki, ciśnienia wtrysku itp) zakładasz i jedziesz.
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Sprawozdanie z aktualnych postępów przy śrubczeniu przy kompresorze by Dziki Lopez . Pompa do Władimirca mi ostatnio przyszła, dałem za nią 55zeta+przesyłka. Od razu została rozkręcona i poszła na warsztat. Zostały wyfrezowanie w niej gniazda pod simeringi ( Ojcze Operatorze Łukaszu wielkie dzięki) a dekle obudowy zostały przeszlifowane tak jak należy....
W rozdzielaczu masz zawór sterujący/odciążający który przy braku pracy rozdzielacza (ustawienie dźwigni na podnoszenie lub opuszczanie) puszcza ciśnienie z pompy (P) do przelewu (T). Sterowany jest kanałem olejowym przechodzącym przez dwa dodatkowe sekcje sterujące na suwakach. Tłoczek który został wspomniany w poprzednich postach. Jeżeli go źle złożyłeś...
Nie wiem czy temat aktualny ale ja też mam taki problem że kopci na niebiesko i zapach jest duszący. Zmieniłem pompę wtryskową bo stara padła kupiłem nowe końcówki wtrysków ustawiłem na 170 prze regulowałem zawory (szczelina 0,30) zmieniłem filtry paliwa i sitko odstojnika i kopci, z paleniem rano niema problemu. Co może jeszcze być???
To właśnie jest kombinowanie i dołożenie roboty. Do ustawienia na mijankę silnikiem trzeba kręcić tak samo jak odkręcając przewody z tym że jest mniej roboty a zamiast dodatkowego klucza wystarczy rysik do zrobienia śladu na kole pasowym. Po ostawieniu odpalasz a nie bawisz się w piłowanie na zapowietrzonych przewodach paliwowych i pompa jest suchutka...
Ciśnienie bardzo dobre, to znaczy jakie? Ustawienie wtrysków, samej pompy, itp. Albo kup sobie C360. Chcesz sam nie wiadomo co, najlepiej pewnie żeby w sumie ogrodniczy ciągniczek pewnie 3 skiby pociągnął - na wąziutkich oponach, przy niewielkiej masie własnej i nie za mocnym dwudziestoparokonnym silniczkiem.
Olej w korpusie pompy wtryskowej zmieniałeś? Jeśli nic nie było dłubane, a obroty spadły samoczynnie to raczej wyjęcie jej i wizyta w zakładzie. Stosowanie jakiś środków do ON raczej nic nie dadzą bo prawdopodobnie jest problem z regulatorem. Zdejmij cięgło z dźwigni gazu przy pompie i sprawdź jej skok. Możesz także ostatecznie sprawdzić ustawienie...
Witam Mam problem z podnośnikiem i zatem kilka pytań. Podnośnik podnosi wolno, wymieniłem zawór przelewowy wraz z gniazdem bez zmian, zamieniłem sekcje z wywrotu bez zmian. Wymieniłem pompę na nsz14, chwilę było ok ale jak regulowałem ciśnienie (podczas regulacji prawie max. obroty i ustawienie na 120bar), problem powrócił obawiam się że pompa się uszkodziła...
Pisząc wszędzie miałem na myśli, różne urządzenia. Biorąc pod uwagę rozdzielacz z władka możesz sprawdzić oddzielnie sekcje jak i pozycje rozdzielacza. Opuszczanie i podnoszenie jednej i drugiej sekcji. Na pewno da Ci to jakiś pogląd na szczelność rozdzielacza. Zaraz za pompą nie założysz manometru, ponieważ olej koniec końców nie znalazł by nigdzie...
władimirec pompa pompa władimirec pompa paliwowy władimirec
instrukcja rosyjski oscyloskop ładowarka wallbox opinie mastech
domofon hikvision braun blender
Jak podłączyć kolumny do wzmacniacza - poradnik Samsung UE43NU7092U: Nagrywanie i Bluetooth