A może ktoś w prostszy sposób napisać jak ustawić zapłon we władku niż podaje to książka?
Jeśli paliwo leci spod kołpaków, do których przykręca się przewody przelewowe a pompiarz twierdzi, że nic tam nie ruszał to ja nie wiem co tam robili, przecież pod tym kołpakiem jest śruba regulacyjna. Żeby chociaż ustawić ciśnienie to trzeba go odkręcić. Kolejna sprawa, to może być tak, że po wymianie końcówek i ustawieniu ciśnienia (teraz zakładamy,...
Jeśli pompa była demontowana, a tym bardziej regenerowana trzeba ustawić kąt początku tłoczenia. Ustawienie pompy na znaki zrobione na obudowie nie daje żadnej gwarancji. Luz zaworowy ustawiony?
wlaśnie w tym problem że nie da się na oko ustawic. będzie trzeba udać się z pompą do fachowca
Zapłon ustawiony? Iskra na świecach jest ? :D :D (at)tomekz173 Pomiar kompresji (?) i ustawienie początku wtrysku, czyli sprzegiełka na pompie wtryskowej.
Witam, Na kole pośrednim rozrządu (największe z kół w środku mechanizmu rozrządu) - masz cztery znaki: P, T, Y, C. Każdy z nich powinien pokrywać się ze swoim odpowiednikiem na kołach: wałka rozrządu, napędu pompy olejowej, napędu pompy wtryskowej oraz pośrednim mechanizmu wyrównoważającego. Powodzenia vper
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Źle zregenerowana-ustawiona pompa. Brudny filtr powietrza. Za duży luz zaworowy. Słaba kondycja silnika. A jak z mocą?
Nie wiem czy Ci się to opłaca. Za 200-250zł możesz oddać pompę do regeneracji. Wszystko masz od razu ustawione(dawki, ciśnienia wtrysku itp) zakładasz i jedziesz.
Lecąc po kolei dla pewności ustawia się silnik. czyli zawory i kat wtrysku paliwa. Sprawdzasz drożność układu zasilania powietrzem i czystość układu paliwowego. Potem można myśleć dalej. Główną przyczyną czarnego dymu są lejące końcówki ale skoro wymieniałeś pompę to możliwe że jest kiepsko ustawiona. Nie było by to nic dziwnego przy nowych ruskich...
Tylko ze ja te srubki od pompy rozkrecilem !!!
To pozostaje ustawienie właściwego kąta wtrysku. Może skorzystaj z pomocy zakładu, w którym regenerowałeś układ wtryskowy. Wg mnie to tylko dwa cylindry a z tego co pamiętam sposób ustawienia jest w instrukcji. Myślę, że po podpowiedzi z zakładu będziesz w stanie sam ustawić pompę. Ustawienie to jest niezbędne dla uzyskania mocy silnika oraz dla Twojej...
Witam, Układ paliwowy odpowietrzony ? Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo ?
Olej w korpusie pompy wtryskowej zmieniałeś? Jeśli nic nie było dłubane, a obroty spadły samoczynnie to raczej wyjęcie jej i wizyta w zakładzie. Stosowanie jakiś środków do ON raczej nic nie dadzą bo prawdopodobnie jest problem z regulatorem. Zdejmij cięgło z dźwigni gazu przy pompie i sprawdź jej skok. Możesz także ostatecznie sprawdzić ustawienie...
Witam, Prawdopodobnie ustawiłeś zbyt wczesny kąt wtrysku. Przestaw na kółku wielootworowym albo na śrubach regulacyjnych z podłużnymi otworami, jeśli nie chcesz zdejmować wlewu oleju. W tym drugim przypadku, żeby opóźnić wtrysk trzeba przekręcić pompę w kierunku od bloku silnika na zewnątrz. Pozdrawiam vper
W rozdzielaczu masz zawór sterujący/odciążający który przy braku pracy rozdzielacza (ustawienie dźwigni na podnoszenie lub opuszczanie) puszcza ciśnienie z pompy (P) do przelewu (T). Sterowany jest kanałem olejowym przechodzącym przez dwa dodatkowe sekcje sterujące na suwakach. Tłoczek który został wspomniany w poprzednich postach. Jeżeli go źle złożyłeś...
Zbiornik został zdemontowany, umyty, wlane świeże paliwo, filtr wstępny wyczyszczony, przewody przedmuchane. Problem pozostał z tą różnicą, że nie zgasł natychmiast, ale stopniowo, tak jakbym ujmował "gazu". Po wystygnięciu odpalił, ale nie reaguje na gaz. Pompa wtryskowa została wymieniona na nową jesienią ubiegłego roku. Problem pukania rozwiązany...
Ciśnienie bardzo dobre, to znaczy jakie? Ustawienie wtrysków, samej pompy, itp. Albo kup sobie C360. Chcesz sam nie wiadomo co, najlepiej pewnie żeby w sumie ogrodniczy ciągniczek pewnie 3 skiby pociągnął - na wąziutkich oponach, przy niewielkiej masie własnej i nie za mocnym dwudziestoparokonnym silniczkiem.
To właśnie jest kombinowanie i dołożenie roboty. Do ustawienia na mijankę silnikiem trzeba kręcić tak samo jak odkręcając przewody z tym że jest mniej roboty a zamiast dodatkowego klucza wystarczy rysik do zrobienia śladu na kole pasowym. Po ostawieniu odpalasz a nie bawisz się w piłowanie na zapowietrzonych przewodach paliwowych i pompa jest suchutka...
Nie wiem czy temat aktualny ale ja też mam taki problem że kopci na niebiesko i zapach jest duszący. Zmieniłem pompę wtryskową bo stara padła kupiłem nowe końcówki wtrysków ustawiłem na 170 prze regulowałem zawory (szczelina 0,30) zmieniłem filtry paliwa i sitko odstojnika i kopci, z paleniem rano niema problemu. Co może jeszcze być???
bart1887 napisał: Pod tą nakrętką co zaznaczyłem za zdjęciu jest śruba do regulacji Proponuje dokręcać ja lub odkręcać tak po pół obrotu i sprawdzać jak zachowuje się podnośnik Ta śruba nie ma nic wspólnego z szybkością podnoszenia podnośnika, to jest zawór bezpieczeństwa i ma być ustawiony na właściwe ciśnienie, co należy zmierzyć manometrem. Regulacja...
Albo pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Za nisko ustawione ciśnienie zaworu przeciążeniowego. Zużycie rozdzielacza - zużyta sekcja, wewnętrzne przecieki. Podnośnik trzyma zawieszone narzędzia w górze? Zabrudzona automatyka zatrzasku która jest odpowiedzialna za odbijanie dźwigni.
Witam Mam problem z podnośnikiem i zatem kilka pytań. Podnośnik podnosi wolno, wymieniłem zawór przelewowy wraz z gniazdem bez zmian, zamieniłem sekcje z wywrotu bez zmian. Wymieniłem pompę na nsz14, chwilę było ok ale jak regulowałem ciśnienie (podczas regulacji prawie max. obroty i ustawienie na 120bar), problem powrócił obawiam się że pompa się uszkodziła...
Nie no. Problem z silnikiem to jedno, a przyczepność to drugie i jedno z drugim się nie wiąże. Co do przyczepności to jak już zauważono szerokość opon ma znaczenie, ciśnienie w oponach, ustawienie pługa no i nawet od kierowcy. Uwierzcie że pług można źle ustawić szczególnie taki krótki 2 skibowy. Na nierównościach lepiej też sobie z przyczepnością radzą...
Jeśli ktoś rozbierał rozrząd, to mógł przestawić wałek wyrównoważający, aczkolwiek ciężko się pomylić - są znaki (literki) na każdym kole. Może być jeszcze źle ustawiona lub uszkodzona pompa wtryskowa, zapieczona końcówka wtryskiwacza, co powoduje że zapłon jest nie w tym momencie co trzeba lub są różnice w dawce. Czy silnik równo pracuje (pomimo wibracji),...
Licz ilość obrotów i dokręcaj zawór bezpieczeństwa. Miej zapalony ciągnik i dźwignie rozdzielacza ustawioną na podnoszenie. Jak nie pomoże wróć do jego starego ustawienie. Jak nie pomoże dostań się z powrotem do zaworu przelewowego i zablokuj go w pozycji zamkniętej. Włóż coś zamiast sprężyny bądź dołóż kilka podkładek tak by sprężyna była całkowicie...
Jeśli chodzi o wolne obroty to są dwie sprawy, po 1 ciśnienie oleju, a po 2 chłodzenie. Ogólnie pompa wtryskowa we władku na wolnych obrotach dziwnie pracuje, tzn silnik pracuje "zrywami", to pewnie za dobre nie jest dla układu korbowo-tłokowego, ale ważniejsze jest ciśnienie oleju (które potrafi dość mocno spadać wraz z rozgrzaniem oleju - luzy na...
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
Witam Jeżeli ciągnik nie był używany przez tak długi czas to ja zacząłbym od demontażu głowic, wtedy widać co i jak z cylindrami i tłokami. Jeżeli coś nie tak to (jeżeli to oryginały) to szlif i głowice do regeneracji, nowych nie polecam. Dalej wymiana oleju w silniku pompie paliwowej i filtrze powietrza ewentualnie nowy wkład (stary mógł zarosnąć),...
Masz stary typ mocowania pompy. Prawdopodobnie masz lekko zatartą tulejkę 1111174 Nie wiem czy zaznaczyłeś sobie położenie sprzęgiełka ? Trzeba od nowa ustawiać początek wtrysku. Aby wymontować pompę musisz użyć ściągacza jak opisałem wcześniej . Powodzenia.
Sprawozdanie z aktualnych postępów przy śrubczeniu przy kompresorze by Dziki Lopez . Pompa do Władimirca mi ostatnio przyszła, dałem za nią 55zeta+przesyłka. Od razu została rozkręcona i poszła na warsztat. Zostały wyfrezowanie w niej gniazda pod simeringi ( Ojcze Operatorze Łukaszu wielkie dzięki) a dekle obudowy zostały przeszlifowane tak jak należy....
jeśli chciałbyś smarować przekładnię smarem stałym to musiałbyś ją rozebrać i nasmarować łożyska, a że wszystkie są odkryte to skuteczność takiego zabiegu może się okazać różna :) a do tego w oleju przekładnia pracuje lżej co ma znaczenie przy niezbyt przyjaźnie pracującym układzie kierowniczym T25. Na pompie paliwowej masz korki na boku obudowy pod...
Witam mam problem z pompą, a mianowicie podnosi i opuszcza ale jak już ktoś ustanie na belkę wtedy już jest jej ciężko. Gdzie szukać przyczyny ? martwi mnie to że raz słychać prace pompy głośno chodzi normalnie a nie raz cicho i tak jakby nie chodziła. Więc tak. Dzisiaj to robiłem miałem identyczną sytuacje. Pierwszą rzeczą o jakiej pomyślałem to to,...
władimirec pompa pompa władimirec pompa paliwowy władimirec
volvo silnika candy gotować generator funkcyjny aplikacja
renegade radio schemat skutera elektrycznego
Opel Mokka 1.6 benzyna – chwilowy brak reakcji pedału gazu, APP, błędy P2138, diagnostyka Jak wykonać twardy reset Toyota Touch 2 with Go?