http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
http://obrazki.elektroda.pl/5734781700_1... Witam Video demonstrujące o co tu chodzi... https://www.youtube.com/watch?v=6Ttkx0uV... https://obrazki.elektroda.pl/8256856800_... Wzbogacony plan działania oparty na HDMI ... Od dłuższego czasu pracuje jak ulepszyć mój pojazd nie tylko silnik lub zewnętrzny...
Nie da się tego podpiąć. Yamaha TZR50 miała swój własny zapłon Moric z modułem DC-CDI, pozostałe AM6 zapłon Ducati Energia. Rozwiązaniem jest przełożenie całego alternatora tj. statora i koła magnesowego. Silniki CPI (czyli chińska klon AM6) ma jeszcze inny alternator i części nie pasują wzajemnie.
A skąd żeś wziął tą wartość? Z trzech źródeł, pierwsze z prostych wyliczeń z termodynamiki dwa z wykresów indykatorowych i z literatury, oczywiście nie są to żelazne granice. To dotyczy czynnika w cylindrze w czasie sprężania o małej pojemności cieplnej który przelatując przez zawór, głowicę, rurki o dużej pojemności cieplnej oddaje im ciepło i temperatura...
I.Programowanie automatycznego domykania i otwierania szyb z pilota Opuścić szybę na dół następnie do góry i przytrzymać przez 5 sek .gdy szyba jest już zamknięta .Tak należy zrobić z każdą szybą. Sprawdzenie czy działa polega na przytrzymaniu przez ok. 4-5 sek przycisku od pilota otwierania lub zamykania drzwi w zależności, co chcemy zrobić II.Opis...
Z pewnością to zapłon bazujący na chińskich zestawach oznaczanych jako CDI GY6, do kupienia za kilkadziesiąt złotych na allegro. Zapłon z jackmotors za 250zł Zatem potrzebny jest akumulator. To klasyczny chiński zapłon tak jak pisałem, tylko sprzedany przez jackmotors z rozsądną marżą (w odróżenieniu od tych samych po 600zł). Zapytaj o schemat u sprzedawcy....
Jeśli chodzi o świecę z silnika modelarskiego, to musiałbyś wstawić taką o najwyższej ciepłocie, ponieważ zapłon benzyny w takim silniku nie dałby rady utrzymywać odpowiedniej temperatury świecy. Ale na 100% nie wiem. Natomiast świeca żarowa od Diesla, teoretycznie powinna dobrze się sprawować, jednak pobiera ona bardzo duży prąd i więcej energii byś...
Witam . Mam samochód Mazda 3 I Hatchback 1.6 MZR 105 KM 77 kW 2014 podczas jazdy zgasł silnik przy ruszaniu na skrzyżowaniu ( za mało gazu ) w momencie zapłonu prawdopodobnie w pilocie został przyciśnięty jeden z przycisków na pilocie ( zamknij lub otwórz ) od tego momentu pilot nie działa . samochód można zamykać i otwierać tylko za pomocą kluczyka...
Zakupiłem emulator. z tej firmy: https://sterowniki.co/?309,emulator-immo... Na pierwszy ogień poszedł EDC17C60 - bo do tego pin znam i mogłem robic testy na już ( i uprzedzam komentarze - wiem że idzie zrobić immo off - TESTUJE EMULATOR !). Co do EMULATORA Maja słabo opisane nowe sterowniki np ten EDC17C60 w instrukcji - o nowszych...
Owszem masz tak zrobić. Włączyć zapłon i trzymając AS, włączyć radio. Poczekać i wprowadzić poprawny kod. Kara za każdym błędnym kodem zwiększa się dwukrotnie. Temat zamknięty. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat....
Witam Posiadam od niedawna Rometa Charta. Nie chce wchodzić na wysokie obroty. Zapala za pierwszego kopa, chodzi baaardzo równo na najniższych obrotach ale wejdzie do średnich obrotów i dalej nie chce iść tylko przerywa. Vmax na trzecim biegu to 40km/h. Wymieniałem wszystkie uszczelki z simmeringami, nie bierze oleju ze skrzyni, zapłon jest dobrze ustawiony....
Dobrze sprawdzę to wszystko i dam znać. A co do pierwszego postu czy sądzicie że cewka jest sprawna? Czy to są właściwe dla tego typu cewek zakres rezystencji... Zapłon przestawiałem już w każdy możliwy sposób i na zakres książkowy i własny i nic.
Witam serdecznie, mam pytanie odnośnie działania modułów AC-CDI w silnikach czterosuwowych (4T) a dokładnie o dobór kąta wyprzedzenia zapłonu (KWZ). Jeżeli konstrukcja stojana w silnikach dwusuwowych (2T) oraz 4T jest taka sama tzn. cewka zasilająca + cewka impulsatora, to skąd moduł AC-CDI "wie" jaki dobrać KWZ? Rozumiem że moduł CDI do 4T ma własny...
Witam, Tak jak w temacie poszukuję tego numeru a konkretnie skanu artykułu: latarkta, stroboskop do ustawiania zapłonu. Miałem własny taki numer ale komuś pożyczyłem a ten ktoś uważa, że jak się właścicieł nie upomni o swoją własność to nie trzeba oddawać ;( Pamiętam że tam był 555 i impulsy z cewki zapłonowej podłączone były do wejścia TRIGGER (n.2)...
Rozumiem, że chcesz wmontować własny moduł pomiędzy impulsator a fabryczny cdi ?, to bez sensu. raz, że trzyma (mechanicznie) impulsator i nie przyspieszysz zapłony o tyle, o ile byś chciał, a dwa przeważnie w cdi jest już układ opóźniający zapłon w czasie rozruchu. Nie wiem do jakiego silnika chcesz to zamontować, ale ostrzegam, po własnych doświadczeniach...
Wypada zapłon na pierwszym cylindrze. Świeca podmieniona, cewka podmieniona, rozrząd sprawdzony, wtryskiwacz zamieniony i dalej pierwszy cylinder: wypadanie zapłonu :( Wydzielono z archiwalnego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne...
Wiem, z tutaj potrzeba zasilania 12v i liczyłem się z tym. Myślałem aby zastosować cewki tak, by każda dawała po 4v co po połączeniu dawałoby 12v. Układ wymaga stabilnego zasilania, czyli inaczej mówiąc akumulatora wraz z układem ładowania. Myślałem aby zastosować cewki tak, by każda dawała po 4v co po połączeniu dawałoby 12v. To jest jakiś pomysł,...
Skoro mu dowożę bak i przewody i bierze ode mnie za wymianę, a nie umycie to pasowały by się do tego dostosować. To że odpalił auto kiedy była nowa pompa, listwa, wtryski na aucie, a na starym filtrze paliwa, które stwierdził że WYPŁUKAŁ to już pominę. Pourywane zapinki, wtyczki. Tak podłączył bak, że cały czas piszczala rezerwa. I cham wcale by się...
Marka : WSK Model : 125 Rocznik : '72 Typ : Motocykl Opis problemu : Borykam się z problemem ładowania. Posiadam zapłon CDI, identyczny jak z wątku Można prosić o jakiś schemat, abym mógł zbudować własny regulator? Druga, sprawa - słyszałem, że można połączyć uzwojenie świateł do uzwojenia ładowania i światła mieć z akumulatora. Czy to dobry pomysł?...
Witam, mam taki problem: Postanowiłem przerobić zapłon stykowy na bezstykowy gdyż poprawne ustawienie przerywacza po wielu próbach wydawało mi się niemożliwe. W pierwszy etapie postanowiłem wykorzystać cewkę i moduł zapłonowy od Simsona. Funkcję przerywacza pełni cewka i magnes przyklejony do koła magnesowego, zasilanie jest wzięte z wskowskiej cewki...
Pierwsza opcja jest jest poprawna (7 razy szybko włączyć/wylączyć w czasie 5 sek). Sprawdź czy na pewno do alarmu dochodzi sygnał włączenia stacyjki, możesz to zrobić np w taki sposób: uzbrój alarm siedząc w samochodzie, jak się uzbroi to włącz zapłon - powinien się włączyć alarm (zacząć wyć itd - włączenie zapłonu wywołuje alarm tak samo jak czujniki...
Witam, dołączam sie do tematu i proszę o pomoc. Mercedes W211 1.8 Kompresor 163KM 2003 rok. Przyjechałem autem pod dom, po około 2 godz auto już nie odpaliło. Na wyświetlaczu błąd ESP i włącza się wentylator chłodnicy . Zapłon włącza się normalnie ale rozrusznik nie kręci. Wydzielono z tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Czy nadaje się na pracę magisterską - zapewne tak, choć raczej na automatyce i robotyce albo budowie silników spalinowych... niemniej najbardziej kompetentną osobą która może udzielić Ci odpowiedzi na to pytanie to kierownik zakładu na którym będziesz się bronił, możesz też porozmawiać z potencjalnym promotorem, poza tym to bardziej praca na poziomie...
Ja też polecam fabryczne alarmy bo: 1. są one testowane napewno znacznie lepiej niż twój własny (na wibracje, wilgoć, temperature.....) 2. wyjdzie napewno taniej niż budować własny 3. masz gwarancje 4. masz zniżki przy ubezpieczeniu (ew będą się czepiać że jest niefirmowy) 5. możesz zawsze bo lekko tuningować, np dodatkowy przekaźnik odcinacy zapłon
Nie wiem na ile Ci moja rada pomoże ale miałem podobny problem ze starym chyba Polarisem i zrobiłem tak: 1. Kupiłem CDI od Bashana 250 cena 70zł +cewkę W.N. razem z przewodem i fajką - 29zł 2. Ponieważ również miałem spaloną cewkę zasilanie modułu CDI, zrobiłem własny generator ok 240V na transformatorze kupionym na giełdzie elektronicznej i trzech...
Witam, mam problem z golfem 3 1.4 rok 1992, sprawdzając piny w stacyjce, wg postu wyżej PIN 15 i PIN X po zapłonie powinny mieć 12 v, i u mnie też tak jest, z tym że po odpaleniu samochodu napięcie na PIN 15 jest cały czas, natomiast znika z PINU X, kluczyk trzeba przekręcic do pozycji 0 , znów na zapłon , to napięcie pojawia się z powrotem. Czy tak...
Witam Każde auto z keyless go ma przycisk start a w nim zwykle dioda podświetlająca i styk do zamknięcia obwodu po naduszeniu. Tam pewnie leci goła masa . Gdyby tak odciąć przewody i puścić przez własny przycisk ukryty np. w podłokietniku, pod mieszkiem biegów czy z boku między tunelem środkowym a fotelem? Może i trochę druciarstwo i niewygoda dla kierowcy...
Może stary jestem i niedowidzę, ale tam nie ma żadnej przetwornicy, tylko dławik filtra zasilania. Jak widać ja też niedowidzę :) Nie patrzyłem już na oznaczenia pobliskiego elementu mocy. Założyłem, że to jakaś impulsowa przetwornica - widząc pierścień ferrytowy z uzwojeniem. Rzeczywiście typowy filtr jak w radiach samochodowych, żeby zapłon nie siał...
Cóż! Pomyłki drogo kosztują. Breżniew wygrałeś. Masz 500 punktów ode mnie. Aby nie było wątpliwości. Z pospiechu nie napisałem jednego warunku. Moc alternatora! Przy alternatorach, z motocykli które opisałeś, można zastosować nawet zapłon "turbo atomowy", bo mają wystarczający zapas mocy. W WSK i innych "piździkach" tak dobrze już nie jest. Po za tym...
... ale skoro są samowzbudne to jak odbywa się regulacja napięcia?... To czy alternator jest samowzbudny czy nie, nie ma wielkiego wpływu na sposób regulacji napięcia. Starsze konstrukcje alternatorów (obcowzbudne) miały układ wzbudzenia zasilany z akumulatora przez wyłącznik zapłonu (np. FIAT 125p). Wadą tego rozwiązania był fakt, że po włączeniu...
Witam. w samochodzie nie działa centralny zamek z pilota , samochód zapala na kluczyk . Podczas podłączenia do komputera niema połączenia z pilotem co wskazywało by na uszkodzoną elektronikę w pilocie , tak stwierdził diagnosta i kazał zgłosić się do serwisu gdzie dorabianie i zaprogramowanie to koszt 350-500zł . Czy kupując kluczyk na allegro gdzie...
Witam! Czy ktoś może wie co to za alarm? Nigdzie nie ma żadnego oznaczenia. Alarm jest zamontowany w Golfie 4. Pilot (jak na zdjęciu) zintegrowany z kluczykiem (scyzoryk). Nie jest to oryginalny scyzoryk VW. Czy ktoś wie gdzie mogę dokupić taki pilot i jak go zaprogramować? Może pomocna będzie taka informacja, że udało rozbroić mi się alarm trzymając...
Hehehe HACKINGZ ja właśnie z kolesiem mam takie różne szalone pomysły mamy z nim własny monster garaSZ(R) i tam płodzimy projekty za które kolesia sąsiedzi nas NIENAWIDZĄ hehehe :) miedzy innymi za to że w 1 dzień świąt odpalaliśmy na garażu goły silnik od malucha bez tłumika i ustawialiśmy zapłon w nim :) wiadomo co się działo w garażu...kupa dymu....a...
No właśnie koledzy tak: Przewód plusowy jaki występuje w kostce ISO(pojazdu) jest stały. Przewód jest tylko jeden. Moje radio musi mieć dwa plusy inaczej nie zagra. Tak więc podłączając kostkę pod radio , radio reaguje płyta się kręci wewnątrz lecz nie ma podświetlenia i nie gra. Dopiero podłączając drugi, własny plus ze stacyjki radio zagrało. Dziwił...
Witam :) Odgrzebię temat i mam nadzieję, że ktoś - mimo takiego upływu czasu - tu zagląda... Podobna awaria: gary 1 i 4 nie pracują, a dwa wewnętrzne i owszem. Silnik 2,3 litra, Pontiac Trans Sport. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą - przepaliło mi miedzy garami. Co ciekawe... Awaria nastąpiła dość ciekawie - podczas jazdy auto zaczęło...
Faktycznie po przeczytaniu tamtego tematu problemem może być sposób w jaki impulsy mają być wyzwalane.Przyznam szczerze że wiele lat temu robiłem zapłon ale tyrystorowy do mojego komarka,i nawet chodziło,ale niestety była to kupa roboty z nawijaniem transformatora w obwodzie tyrystora,i było to podłączone pod przerywacz,ale plany tego urządzenia poszły...
Witam Wiem że takich tematów jest wiele ale niestety na żadnym z nich nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, więc postanowiłem założyć własny to może ktoś będzie potrafił mi pomóc. Opisze wam moją sytuacje: Posiadam Opla Vectre A 1.8 z instalacją Landi Renzo LCS a/1 v05 Kupiłem kabel USB na tej aukcji: http://interfejs-gazu-lpg-usb-stag-kme-z...
jack63 Przede wszystkim dzięki Panowie za odpowiedzi i pomoc. Odpowiedź na wykonie map jest bardzo prosta, jestem elektronikiem informatykiem, zatem wykonie elektroniki czy napisanie softu nie jest czymś odległym od tego co robię na co dzień. Pewnie szybciej zbuduję nowy elektroniczny zapłon np TCI, niż znajdę uszkodzenie elektryczne bo tu faktycznie...
A był kiedyś lepszy na wolnych ?? Dodano po 2 Wartości podawane były z pamięci Pewne parametry za chwilę jak sprawdzę Dodano po 18 Cewka ładująca (wyprowadzenie 14) przy "żenskim" zdjętym z modułu dla rdzenia wys 15mm opór 500-600 ohm, a dla rdzenia cewki wys 18mm 650-780 ohm. napięcie przy kopnięciu 150-190V (2000obr) Cewka sterująca (ta zalana epidianem...
Witam. Nabyłem dziś swój pierwszy własny samochód, z którego jestem mega zadowolony, aczkolwiek zastanawiają mnie pewne rzeczy, o które chciałbym podpytać osoby doświadczone w mechanice, ponieważ ja dopiero początkuję. Na początek nieco podstawowych danych technicznych: Rok produkcji: 11.1991 Silnik: 1,6 Benzyna, 70km - według wikipedii: http://obrazki.elektroda.pl/1230669300_1...
Witam, mam pytanie: Zbudowałem własną wersję tego układu (z kilkoma zmianami): https://obrazki.elektroda.pl/7274398700_... I teraz pytanie które elementy odpowiadają za wyprzedzenie zapłonu? Z mojej niewielkiej wiedzy obstawiam że to ten układ RC? https://obrazki.elektroda.pl/7859286400_... I czy jest jakaś możliwość...
Bardz chętnie podpowiem Ci jak taką blokadę wykonać i juz nie sensorową bo to już znają pierwszoklasiści . Lecz ciut wyższą półkę a naprawdę skuteczną -lecz należy pamiętać że wszelkie blokady to bardzo małe utrudnienie i w zabezpieczeniach nie o to chodzi,żeby nie uruchomić /kluczyk,immobilajzer,blokada komputra/auta lecz o to żeby nie dało się ruszyć.Ale...
W bagażniku masz oświetlenie i stały plus /30/ niezależnie od wyłącznika zapłonu - tam podpinaj , a masę do "blachy".
Witam, zrobiłem do swojego Ogara 200 (silnik Jawy) zapłon AC-CDI. Zamontowałem impulsator i dorobiłem wyzwalacz z kawałka blachy. Do oryginalnej cewki zapłonowej, która daje ok. 6V podpiąłem uzwojenie wtórne transformatora 230/12V. Na uzwojeniu pierwotny w zależności od mocy kopnięcia otrzymuje 60-120V~, które idzie na moduł. Impulsator daje ok. 0,2V~....
1. Aby wejść w tryb testu własnego zestawu wskaźników jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zerowania licznika dziennego i przekręć kluczyk zapłonu w położenie II. 2. Po wyświetleniu napisu TEST na LCD zwolnij przycisk zerowania licznika dziennego 3. Zestaw wskaźników rozpocznie test poruszania wskazówkami wskaźników. 4. Aby wybrać lub ominąć...
Jeżeli masz wtrysk to polecam odcięcie paliwa. Słyszalem że niektórzy z odcieciem zapłonu radza sobie przynosząc własny akumulator :/.
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Kombinujesz pod górkę-zapłon z przerywaczen nie,elektroniczny nie,budujesz własny-podziw.Krytyka też jest dla ciebie zła-zrób i pochwal się.
Myślisz, że na wsi ludzie są tacy sami jak w Słupsku?? A jak wykonał byś ładowanie aku, które zasilało by zapłon??
własny hosting własny chmura własny proxy
video orion schemat ładowanie dodatkowy akumulator pralka łożysko wymienny
samsung ue32d6500 bateria hilti
Schemat podłączenia zasilacza Hipro 10-pin Saeco Incanto – sterowanie silnikiem zaparzacza, mostek H, typowe usterki, BLDC retrofit