Jak na moje oko to masz walniętą uszczelkę na głowicy zaparzacza.
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Stawiałbym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
może być po prostu walnięta uszczelka pod głowica. wtedy chłodziwo może dostać sie do oleju dowiedz sie dokładnie o co mechanikowi chodziło, czy sa oznaki walniętej uszczelki ? ( znika płyn chłodzący , budyn w oleju i czy dymi na szaro)
Ja miałem dokładnie ten sam objaw w poldku - diagnoza: walnięta uszczelka pod głowicą. Po wymianie objawy ustapiły.
Faktycznie jeżdżę krótkie bo 7 kilometrowe odcinki do pracy i z pracy. Zastanawia mnie jednak to skąd ten lód w tej mazi która była pod deklem zaworów. Podobno to jest jeden z objawów uszkodzonej uszczelki spod głowicy. Zastanawia mnie tez ta sonda lambda. Dlaczego była tak mocno zabita sadzą. Musze ją teraz sprawdzić miernikiem jakie daje wskazania...
Ja bym stawiał raczej na walniętą uszczelkę pod głowicą gdyż pęknięcia bloku w tych silnikach zdarzają się raczej rzadko. Przy wymianie uszczelki pamiętaj aby splanować głowice i zamontować uszczelki lepszej jakości aby mieć spokój na lata.
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Mnie znowu znajomy się pytał jaki jest najlepszy środek na hemoroidy a ja mu na to, że najlepszy środek na hemoroidy to "środek dupy". A tak na serio to zlej to co miałeś i wlej mu płyn G12. Skoro z Wawy do Sosnowca nie pokazał fochów ( a przy walniętej uszczelce pod głowicą powinien pokazać) to jeździj nadal i kontroluj stan płynu i jego temperatury,...
Moze byc kilka przyczyn tej mazi. Jak masz automata, mogla walnac chlodnica. Mogl walnac wymiennik ciepla. Mogla walnac uszczelka pod glowica. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Test na co2 zrobiony ? Twoj mechanik moze miec racje. A nie bylo czasami tak ze z braku plynu dostal zbyt wysokiej temperatury. Albo wlales mu zimnego plynu na goracy silnik ?
Tylko zasadnicze pytanie brzmi tak: czy to może być przyczyną tych objawów ? Znajomego M50 z walniętą uszczelką głowicy mniej drży. A tam nawet kompresji nie ma.
Ale prezentuje się ładnie, i jutro może nim pojeżdżę i zobaczę jak to wszystko wygląda. Już wiem że się nie spodoba, ma walniętą uszczelkę pod głowicą, zarysowane klamki i zardzewiały tłumik. Ten "temat" ciągnie się już dziewiąty miesiąc a chodzi o zakup trupka.
Sprawdź czy nie pobiera ci płynu chłodniczego , może być walnięta głowica . Ewentualnie uszczelka pod głowicą . Odkrec korek od oleju zobacz czy nie ma nalotu na korku taki żółty syf. Itd..
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Sprawdź drożność kanałów, przeczyść układ chłodzenia dokładnie odpowietrz. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.
Zawsze mogła walnąć uszczelka pod głowica.
Owik, masz plusa za avatar, jest świetny (ale podobnie jak mój raczej chyba nie wzbudza zaufania :D). Co do wartości boków pomiarowych to owszem, są one dostępne dla tego typu silnika bez żadnych punktów a silnik AUY to bliźniak silnika AJM, więc te wartości są sobie równe. Obecnie znowu zawitały do nas ujemne temperatury więc na pierwszy ogień powinno...
Hej.. Miałem to samo w mojej omedze 2.0 16V.. Męczyłem się i komputer też nie pokazywał żadnych błędów.. Okazało się, że uszczelka pod głowicą walnęła między dwoma tłokami.. Możliwe, żę jest to jakiś skrajny przypadek, ale u mnie pomogło - obroty wróciły do normalnych.. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Dlaczego tak się stało?tzn skąd ta galaretka?pewnie walnięta uszczelka głowicy i ktoś jeździł dlatego galaretka się zrobiła a że temp. spadła poniżej zera więc silnik nie wytrzymał
Raczej tak(wydech), przed remontem walnięta uszczelka pod głowicą, płyn chłodzący szedł w wydech bo płyn ubywał ale żadnej plamki w garażu. Może na katalizatorze za dużo osadów z wody zostało. Skąd może wynikać zwiększone zużycie paliwa na biegu jałowym?
Temat nie na to forum-walnięta uszczelka pod głowicą, lub "osiadły" tuleje
Chyba coś jest nie tak że nie ma obiegu płynu tam Panowie co? Chłopie, masz bąble ze spalin wtłoczone do układu chłodzenia przez walniętą uszczelkę albo i głowicę. Nie przegrzewa ci się bo turlasz się wkoło komina, zrób sobie trasę ze 100km to wrócisz na piechotę albo lawetą.
Jak siwy dym to stawiał bym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Może też byc walnięta uszczelka pod głowicą i nagrzewnica się zapowietrzyła.
Witam Dobrze by było, gdyby to był czujnik temperatury, ale objawy są podobne do tych, jakie występują przy walniętej uszczelce pod głowicą. Sprawdz dobrze tą usterkę, bo jeśli uszczelka to zrób to jak najszybciej. Szkoda głowicy Pozdrawiam
Szczotka, ale na zewnątrz, tam gdzie podkładka - uszczelka i tylko z nagaru. Może i ma to wpływ - nie twierdzę, w środę i tak dam do sprawdzenia. Jak nie jeździłeś po otworach w rozpylaczu to nic się nie stało.Chyba że ściągnąłeś głowicę i walnąłeś na czymś płaskim twardym z wtryskami?
jeśli otworzysz korek umiejętnie to się nie poparzysz,a dowiesz się czy jest ciśnienie w układzie świadczące o przedmuchach spalin do układu chłodzenia czyli potencjalnie walniętej uszczelce pod głowicą
Jak dym jest szczypiący to leją wtryski a równięż może być walnięta uszczelka pod głowicą.I jeszcze jedno pytanie czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego ?
Sprawdzałeś stan płynu w chłodnicy, podejrzewam walniętą uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam.
To wątpię by była walnięta uszczelka pod głowicą. Może masz dziurawą nagrzewnice. Duże są ubytki płynu?
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
Sprawdź ciśnienie sprzężenia w cylindrach, podepnij pod komp. i sprawdź, podejrzewam walnięta uszczelka pod głowicą i możliwe głowica do remontu.
To nie znaczy że musi wyciekać płyn na zewnątrz jak walnie uszczelka pod głowicą. Wystarczy że kanał wodny ma przeciek do kanału olejowego. Sprawdzałeś olej?
a tłusta jest piana Możesz mieć walniętą uszczelkę pod głowicą.
Jakiś specyficzny zapach ma ten dym? Wiem, że to ropniak i w nich nie zawsze musi to być walnięta uszczelka pod głowicą, ale może ona? Płynu chłodzącego nie ubywa?
Jakim płynem chłodniczym zalewasz układ? Czy płyn jest czysty,bez olejów itp.? Nie ucieka gdzieś? Obstawiałbym walniętą uszczelkę pod głowicą.
Czyli jak w zbiorniczku bede widział pecherzyki powietrza to na prwno mam walnięta uszczelkę pod głowica ? Czy moze to byc pęknięta głowica ?
Wygląda mi to na walniętą uszczelkę pod głowicą, skoro niema wycieków, ale zobaczymy co myślą inni użytkownicy forum. Sprawdź czy z tłumika nie leci para wodna i czy na korku wlewu oleju niema brązowo-białego szlamu.
Ja jak kiedyś sprawdzałem czy dwu wskaźnik działa włożyłem go do wrzątku ok.90 ° to wyszło na czerwone pierwsze pole. Na zielonym już jest nie za dobrze, ja wtedy przestaję pracować i dam ciągnikowi ochłonąć, nie gaszę tylko chwilę czekam 5 -10 minut. I czy wejście wskazówki na czerwone pole powinno skutkować zatrzymaniem silnika do ostygnięcia? Czerwony...
Walnięta uszczelka na tylnej głowicy - standardowa usterka
często po przejechaniu dosłownie 3 km ma już ponad 90 stopni mimo że jest zima. Czy to normalne??? A wcale go nie wciskam na obroty! nie jest to normalne i wskazuje na dostawanie się gazów spalinowych do układu chłodzenia przez walniętą uszczelkę głowicy, zaobserwowałeś ubytki płynu chłodzącego, wybija Ci go przez korek zbiorniczka wyrównawczego ?...
Wycieki drobne sprawdza się na zimnym motorze a odnośnie znikającego płynu jeżeli na pewno nie ma wycieków odsyłam cię do początku twojego forum ja nadal sugeruje że walnięta uszczelka pod głowicą.
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
Kolego nie chce ci krakać ale brak mocy może być spowodowany walniętą uszczelką pod głowicą lub nią samą (w najlepszym przypadku filtry pozatykane) sprawdź czy nie ubywa płynu ze zbiorniczka wyrownawczego i czy przewody wodne nie są twarde
Mi to wygląda nie na marny olej, a na walniętą uszczelkę pod głowicą lub inną usterkę powodującą mieszanie oleju z płynem. Tego drugiego nie ubyło przypadkiem?
Miałem podobny przypadek w golfie też z silnikiem 1.6 ale bez gazu. Wymieniłem kopułke, palec, przewody, świece i filtr powietrza. Ale okazało się też że walnięta była uszczelkę pod głowicą. po wymianie było ok.
Witam.Przy tak dużym poziomie oleju nie wiadomego pochodzenia ,sprawdź poziom płynu chłodzącego czy przypadkiem nie jest go zbyt mało.Bo jeśli tak by było to można podejrzewać walniętą uszczelkę pod głowicą .
Ja stawiałbym na walniętą uszczelkę pod głowicą. Chłodnica oleju raczej nie ma połączenia z cieczą chłodzącą i jak będzie nieszczelna to będziesz miał z niej wyciek oleju na zewnątrz.
walnąć rozruch walnąć procesor walnąć mosfet
eeprom fabia kable network konfiguracja gmail
normstahl ultra normstahl ultra
Odczyt IMEI za pomocą komend AT w modemach GSM Oscyloskop OMŁ-3M - produkcja radziecka czy polska?