prąd płynie ewidentnie za wysoki i pytanie dlaczego Zastanawia mnie tylko jeszcze jedno, co ten silnik tutaj posiada: może jakiś hamulec lub wyłącznik odśrodkowy. Z jakiego powodu? Sprzęgło, balans, prądniczka? Nie rozpoznaję co tam jest nasadzone na górną oś? Zapewne będziesz chciał ten silnik poznać bliżej to napisz i zobrazuj co tam jest? Czy oś...
Podstawowa rzecz, auto na kanał jedna osoba wciska sprzęgło i przekręca na rozruch kluczyk, a druga sprawdza czy na cienkim kablu do rozrusznika dochodzi +, sprawdzić czy jest stały + na grubym kablu i czy ten gruby kabel jest dokręcony, jeśli prądy są to rozrusznik do regeneracji, możesz go walnąć młotkiem być może się wiesza, jeśli prądu nie ma to...
Witam W fiacie 126p pojawia się od 2-3 lat ta sama niesprawność. Okazyjnie, mniej więcej kilka razu w miesiącu po przekręceniu kluczyka na rozruch panuje głucha cisza i kontrolki nawet odrobinę nie przygasną. Czyli żadne tam szczotki albo mechaniczne zacięcie bendiksa. Wszystko wskazuje na przerwę w obwodzie elektromagnesu. Jedyna rada to chwycić klucz...
masz walnięty tylny czujnik na listwie, standardowa usterka w tym silniku ( niby jest dobry a jednak powoduje zgasnięcie silnika)
Jak się dowiem co to za urządzenie (marka, typ, numer) to dam tutaj znać Dzięki wielkie Ja swoje wożę na kółkach. Duże ciężkie ale działa Ja swój też na kółkach, bo to z 20 kg waży albo i więcej. Tylko, że mój coś właśnie słabo działa już. Ma po prostu być w samochodzie i służyć na wszelki wypadek a nie do codziennego odpalania. Nie no to u mnie też...
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Tak jak pisał poprzednik walnięty akumulator (lub o zbyt małym prądzie rozruchu) i (lub) padnięty moduł.
Buczy agregat bez czynnika chłodniczego.Gdyby walnięty był rozruch lub uzwojenie pracy to agregat by przerywał co jakiś czas (zabezpieczenie termiczne).Jak radził colcolcol pachnie szrotem.
nie wiem jak w SDI ale w skodach 1.9 TDI częstym problemem z odpalaniem na zimnym jest komputer. Znajomy miał właśnie taki przypadek w octavi 1.9 TDI. Przeprogramowanie kompa rozwiązało ten problem. Jak nie chcesz ryzykować niepotrzebnych kosztów (chyba koło 300 zł za tę usługę dał) to poszukaj na szrocie komputera, wypożycz i sprawdź czy jest lepiej...
Nie to nie wina gazu bardziej coś z sprężarką ( zatarta ,silnik walnięty , uszkodzony przekaźnik rozruchu)
RCD AC jest OK, ale althermy4 nie montowałem jeszcze. W trójkach nie ma problemów z RCD AC. Wypiąć agregat z RCD i sprawdzić, czy wybija na jedn. wew. Jak tak, to problem w instalacji albo walnięta RCD.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko zastanawia mnie, dlaczego przy większych obrotach gubi iskrę. Ja rozumiem, żeby stracił prędkość. No ale żeby tracił iskrę?? Czy jest szansa, że zapłon jest walnięty, czy twardo iść w modul?
Jak robi tyk to półautomat może być walnięty. Świeca po podaniu rozruchu ma gasnąć więc jest ok. Rozrusznik na zewnątrz i sprawdzić.
Cewka (listwa 4 cewek) ma zasilanie na 1 i 4 cylindrze, 2 i 3 martwe. Jezeli dobrze odczytuję to masz układ z traconą iskrą. Sterowanie jest wspólne dla 1 i 4 oraz 2 i 3. Sterowanie cewek idzie z komputera (ECU lub ECM jak kto woli). Czy padnięta cewka czy komputer łatwo sprawdzisz. W cewkę wkładasz 4 świece i zamieniasz sterowanie z 1 i 4 ze sterowaniem...
witam w najlepszym przypadku możne być walnięty tylko kondensator w najgorszym przypadku spalony rozruch.
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
Okazało się, że to nie moduł. Wywaliło bezpiecznik rozrusznika, który wymieniłem na nowy i auto odpaliło. Jednak po zgaszeniu i próbie ponownego odpalenia, bezpiecznik znów walnął. Podejrzewam usterkę rozrusznika (zbyt duży prąd do rozruchu).
Kondensator służy do rozruchu silnika. Jeśli jest walnięty to silnik chodzi ale jest "słaby"
Nie przesadzajmy robię taki pomiar od lat i bez problemu wskazuję, że to akumulator jest walnięty. Jeśli napięcie spadnie dużo poniżej 10 V to jeden z nich jest walnięty. Dodatkowo autor tematu napisał, że czuć kwasem, więc pomiar w chwili rozruchu spadnie i to bardzo dużo.
witam moim zdaniem walnięta grzałka w filtrze paliwa
a ja sie spotkałem żeby jeden martwy wtrysk utrudniał rozruch tego silnika i to nie raz . faktycznie może byc walnięta pompka ale kolego nie napisał czy zaraz po zgaszeniu też jest problem z rozruchem czy ma jeszcze jakies objawy
Startery podczas dostawy (lub fabrycznie) były walnięte, ponieważ ich wymiana odpaliła bez problemu. Pierwszy rozruch łapały ale później już jakoś nie chciały
nie musisz wogóle jej ciąć, bo jeśli sie zapala i gaśnie to masz walnięty obszar rozruchu i telefon na 1000% zaregauje z programem freia, musisz mieć flasha całego tego 14mb w pliku .FLA i go wgrać freia ps. jak chcesz to napisz na maila walikonik(at)o2.pl gostek od tego maila ma poradnik do siemensa z plikami potrzebnymi do postawienia C60 na nogi...
Witam, przybywam z powrotem. Komputer wrócił z reklamacji, oczywiście uznali reklamację z tylu zdjęć oraz filmów podczas montażu karty. Okazało się, że karta, która była rozmontowana po testach, miała walnięty kondensator na sekcji zasilania. Podczas pierwszego rozruchu, tak jak powiedziałem, karta się odpaliła tylko raz, a potem przestała odpowiadać....
Benzyna. Ale na dwóch aku te napięcie tak spada. Aż takiego pecha mam?? Ten pożyczony też walnięty?? Przy benzynie jaki prąd przy rozruchu?? I jak tym cęgowym zmierzyć?? Na plus przykładam?? Dodano po 3 Zrobię inaczej. Ktoś podpowie jak zrobić test obciążeniowy dla Aku?? Wyjmę, naładuje i podłącze żarówkę o konkretnej mocy. Pojemność aku znam (74AH)....
Młotek i walnij w rozrusznik może być zawieszony.
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
Miałem podobny problem w Fordzie i tam była walnięta pompa a dokładnie zaworki czy membranki w pompie.
A sprobuj uruchamiać silnik i jednoczesnie walnij reką w licznik . W mojej corsie tak zadziałało 😉
Czy w pompie paliwa znajduje się regulator ciśnienia ? Może on być walnięty ? nawet jak pompa jest sprawna ?
Sam sobie odpowiadasz trochę na pytanie. Skoro, dźwignia z lewej strony działa ok, wszystko śmiga jak trzeba, to oczywistym jest że rozrusznik, akumulator, przekaźnik itp działa jak trzeba. Problem się narzuca i jest w samej klamce. Najpewniej czujniku który tam jest. Albo sam czujnik jest walnięty, albo kostka po drodze.
Jeśli tak jak pisałem usterkapojawia się w momencie zmian napięcia zasilania (przegazowanie, rozruch itd) to walnięty/e sa stabilizatory, diody zenera i pływają ci napięcia. Szczerze, to nie wiem jak to radio wygląda i czy jest sens jego naprawy.
Sprawdź przekaźnik rozruchu jeśli jest starego typu to zamontowany na podstawie obok sprężarki ,można rozebrać przeczyścić styki Normalnie to podłącza się nowy i sprawdza prąd pobierany podczas pracy,jeśli jest więcej 1,4 ampera to walnięta sprężarka(oczywiście mowa o prądzie podczas pracy nie rozruchu)
Kurde... czyli pompa walnięta? Dziwne ze auto jeździ normalnie i na zimnym pali zawsze ok.
w itam jeszcze raz ja po paru prubach z tym zaplonem iskra sie pokazala ale objawy sa takie iz w momencie wlaczenia rozrusznika iskra skoczy bardzo mocna, groba i niebiesko czerwona a w dalszym ciagu krecenia robi sie cieniutka i "blada" ale wali na ok 25 min i przy wylaczenu rozruchu walnie ze 2 razy mocno. Macie moze jakies pomysly ?? z alaczam schemat...
Jak dym jest szczypiący to leją wtryski a równięż może być walnięta uszczelka pod głowicą.I jeszcze jedno pytanie czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego ?
Mialem to samo. Na poczatku przy starcie otwieralem klape i rozruch przechodzil spokojnie , potem tylko walnac klapa i jest oki. Najlepszy numer to to ze problem sam zniknal w momencie kiedy do pomieszczenia gdzie stoi ten olbzym doprowadzilem instalacje z uziemieniem. Czesc sprzetu tego typu nie zabardzo buje sie bez uziemienia ( np. czesc UPS'ow)....
Możesz mieć uszkodzoną sondę lambda. najlepiej jechać na diagnostykę komputerową auta w programie diagnostycznym powinno wykazać czy sonda walnięta czy co innego bo może być też czujnik temperatury silnika
Czyli prostsze niż mi się wydawało. Zmyliło mnie na początku, że test diodowy pokazał 0.6V spadku na tym elemencie - a to tylko walnięty kontaktron. Dziękuję za pomoc.
I wszystko jasne :) membrana w parowniku walnięta :( po wymianie wszystko wróciło do normy.pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.
Raz się zdarzy na ciepłym za pół roku na zimnym. Przekręcam kluczyk po 1s kręcenia i walnie odczekam chwilke i jak gdyby nigdy nic odpala.
Panowie dzięki za info, co prawda zakupiłem już nowy akumulator Varta 74Ah 680 rozruchu, ale chciałem upewnić się co do tego czy nie walnięty rozrusznik. Akumulator stary miał na klemach 12,50v, przy kręceniu z rana schodził grubo poniżej 10v, i ledwo co zakręcił rozrusznikiem , a o rozruchu nawet mowy nie było. Syn dziś wrócił ze studiów i mówił ze...
sprawdź czy jak podłączysz mase gdzieś z blachy a plus z kostki będzie wyższe napięcie bo mógł skorodować minus to że pojawia się prąd na pompie po przekręceniu kluczyka i po chwili zanika to normalny objaw sprawdź też do jakiego stopnia spada napięcie na akumulatorze podczas rozruchu bo możesz mieć walnięty aku i sprawdź połączenie masy z aku do nadwozia
Witam Była walnięta świeca żarowa. Jest już wymieniona. Mam jeszcze taki błąd "kontrola ciśnienia rail w czasie rozruchu" i dalej ciężko pali. Odłączałem czujniki z listwy i pokazuje inne błędy. Gdzie jeszcze szukać??
Na wtórnym dam 70V a na pierwotnym kilka odczepów co kilka zwoi by sobie ustawić napięcie jakie bedzie najlepsze np 65v +/- 5v Migomatem spawa się (chyba, nie doczytałem dokładnie) w osłonie gazowej i trzeba wykonywać podajnik druty. Według mnie to za dużo zachodu. Planuje zrobić odczep na ok.14V tak aby korzystać z tego jako z prostownika rozruchowego...
A w jaki sposób były walnięte, przeważnie mają przeciek, i pompa nie może zrobić ciśnienia. A pisałeś że ciśnienie 400bar.
Ja testowałem taką omegę Techem2, Też kopciła, po wyciągnięciu miarki oleju na chodzącym silniku powstała fontanna pięknej czarnej mazi :) , kompresja z jednegio cylindra uciekała do komory korbowej. A wcześniej ta sama omega miała walniętą turbinkę , też kopciła :)
Z tego co wiem, regeneracja wtrysków nie zawsze przynosi efekty, bo w MK3 2.0 TDCI zwykle przyczyną uszkodzenia wtrysków są opiłki z pompy wtryskowej. Może nie wchodzenie na obroty jest związane z brakiem odpowiedniego ciśnienia na listwie wtryskowej tudzież pompą wtryskową, przez co też może kopcić na biało. Na biało może kopcić też przez wysoką wilgotność...
Albo pasek był źle założony albo dobrze wyliczony kiedy ma walnąć. Sprawdzałem kiedy miałem ostatnia wymianę - 57. 5tys / 3lata temu. Ciut więcej niż mi się wydawało. Ale i tak poniżej zalecanych 60tys. I miałem w planach zmieniać pasek na wiosnę. I dupa
Faktycznie posiłkowałem sie schematem z 2,4L ale tylko poglądowo co i jak gdzie leci i udało mi sie naprawić , uszkodzona wiązka nad skrzynia nbiegów popaliła mi komputer. a u Pana wygląda mi to na walnięte immo ,mała kontrolka czerwona na desce rozdzielczej .
walnąć procesor walnąć mosfet walnąć uszczelka głowica
pralka polar wyczyścić filtr android dobrym aparatem elsin prostownik
normstahl ultra normstahl ultra
Demontaż skrzyni biegów Fermec 860 – instrukcja krok po kroku, narzędzia, manuale PDF RegExp, wyrażenia regularne – jak wyszukać tekst do słowa END bez jego włączenia