Nic na siłę. Delikatnie, równomiernie się pociąga za linkę i ona sama się składa. Ważne żeby w tym momencie była zapięta na pedał i nie latała tam luźno. Robiłem to dziesiątki razy, nawet gdy inni twierdzili że samoregulator jest uszkodzony i się nie da.
-0.8 minimalne
Podaj wartość podciśnienia w kolektorze ssącym z MAP'a na biegu jałowym. Może być źle ustawiony rozrząd...
Sprawdź wartość podciśnienia jakie panuje w układzie w czasie pracy silnika , rozwieje to wątpliwości , to łatwa czynność , potrzebny trójnik , wakumetr .
Trzeba sprawdzić wartość podciśnienia jak napisał kolega wyżej i wężyki podciśnieniowe prawdopodobnie któryś się przetarł i gubi podciśnienie.
A może mi ktoś jeszcze powiedzieć do czego to podciśnienie służy i jakie powinny być prawidłowe przybliżone wartości (zakresy) podciśnienia? Widziałem w różnych postach bardzo różne wartości na załączonych fotkach - od 0.00 do 0.55.
Test jest prosty odpiąć wężyk idący do gruszki turbo najlepiej przy zaworze n75 i specjalną pompką odsysać i sprawdzic przy jakiej wartości podciśnienia dojdzie do ogranicznika. Jak nie ma pompki to weżyk do dzioba i ssiesz i patrzysz czy sztanga sie cofa i czy grucha szczelna. Może jeszcze być n75 padnięty lub źle podłączone wężyki do niego.
Ten wzrost wynika z faz rozrządu-otwarcie i zamkniecie zaworów w funkcji kata obrotu wału
Ten silnik nie ma czujnika pozycji EGR steruje tylko zaworem podobnym do n75 i reguluje tak jego wysterowaniem aby wartość przepływu była równa zakładanej podciśnienie robi resztę. Trzeba fizycznie sprawdzić no chyba że od kogoś pożyczyć sprawny przepływomierz o takich samych numerach albo o takiej samej charakterystyce bo 90 % przypadkach pada przepływomierz...
Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
Tak jak kolega napisał - trzeba sprawdzić wartość podciśnienia ale z powodu drugiego błędu skłaniał bym się do awarii w obwodzie załączania zaworu obejściowego turbiny. Sprawdź wężyk między zaworem a gruszką może się przetarł - pęk ( możesz zdjąć go z zaworu i dmuchnąć, może akurat coś będzie słychać). Podobno padają też same zawory ( sam nie zmieniałem...
Oczywiście mogę się mylić ale, w samochodzie nie ma sprawnej sondy i nie był podłączony pod analizator, więc nie można potwierdzić nadmiaru powietrza w mieszance. Wartości podciśnienia które podaje nic nie mówią, bo nie wiadomo czy to wartości względne czy bezwzględne. Prośba o jednoznaczne skorygowanie. Przepustnica jest otwarta 2%, więc sterownik...
Można, pokaże wartość podciśnienia
Witam kolegów forumowiczów.czyszczę kierownice turbiny w seacie alhambra 1.9 rok 2002 Gruszka a szczególnie jej siłownik jest w fatalnym zardzewiałym stanie chciałbym gruszkę wymienić ale nie znam podciśnienia jakie nią steruje nawet w celu sprawdzenia działania starej.Proszę o podpowiedz
https://botland.com.pl/pompy/1995-pompa-... Powinien wystarczyć. W rozlutownicach są podobne i wielkością i napięciem... ;) Tak czy inaczej trzeba by najpierw sprawdzić jakie podciśnienie wytwarza - nie tyle powiedzmy w czasie , ale w kilka chwil od włączenia zasilania (wydajność) - sama wartość podciśnienia wcale nie jest duża. Pamiętaj...
Witaj, szczerze ci powiem, że podciśnienia nie sprawdzałem i zaworka też nie... Powiedz mi, jakie wartości podciśnienia by musiały być... Pedał hamulca jest twardy... EGR zaślepiony...
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Mam pytanie skierowane do osób, które robiły próżnię w układzie za pomocą agregatu z lodówki. Jaką udało wam się osiągnąć wartość podciśnienia w ten sposób? U mnie to zawsze nie więcej niż 25 inHg. Dotarł ktoś do końca skali podciśnienia na manometrze?
Oczywiście jestem laikiem, ale po kilku warsztatach, w których auto przestało działać na 2 miesiące, i po kupnie 4 pomp vacuum wszyscy się poddali. Rozumiem, że wszystkie pompy są złe i nowa też? Jakie wartości podciśnienia są właściwe?
Jak to nie ma, jak specjalnie dla ciebie przeczytałem instrukcję i jest napisane "ACP (funkcja automatycznego wytrząsania): automatyczne czyszczenie filtra po włączeniu lub po stwierdzeniu określonej wartości podciśnienia. Aby zapobiec zapchaniu się filtra bez przerywania pracy."
Proponuję wpiąć wakuometr w układ i odczytać wartość podciśnienia, chyba ze chcesz również zmierzyć wydajność pompy ile litrów na minutę przepompowuje. Sprawdź drożność przewodów.
Wartość podciśnienia ssania?
jakiś serwis już zmienił ustawienia w trybie serwisowym z Std na Hi A w trybie STD pokazuje jakieś błędy ? Jakie są wartości podciśnienia podczas testu próżni i do jakiej wartości podczas pierwszej próżni w procesie sterylizacji ?
tu jesteś w błędzie, cewka za każdym razem będzie dawać iskrę a jedna mieszanka będzie się od niej zapalać a mieszanka o innym składzie już nie. Najgorzej palna mieszanka powstaje podczas przyśpieszania. Jesteś w błędzie. Żeby mieszanka była palna, jest wzbogacana - tak samo na zimnym silniku, jak i przy np. przyspieszaniu, czy właśnie w trybie awaryjnym...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
Wężyk podciśnienia i wszystkiezłączki muszą być oryginalne tzn muszą mieć taki samprzekrój i średnicę jesli dasz coś wiekszego mniejszego to inna będzie wartość podciśnienia i silnik będzie głupiał - albo będą skakały obroty albo będzie się dusił
(at)hannibal9008 Połaczenia są poprawne dla regulacji PID. a której osiągnę moje ciśnienie to będzie min. a max 50 Hz ? a max 50 Hz ? Tu maksymalne podciśnienie. Tylko pytanie, gdzie jest zadawanie wartości podciśnienia ? Musi być potencjometr do tego. Chyba, ze chcesz uzyskać jedną wartość w przedziale od 0 do 100% wartości tej próżni.
Jaka jest wartość podciśnienia w układzie?
Zobacz ten post. Tam jest sporo na tema związany z regulacją sztangi i ogranicznikow http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=3... Generalnie w domowych warunkach to trochę metodą prób i błędów. Ja ustawialem na wartość podciśnienia 0,6 bara, zgodnie z wydajnością pompy vacu i zalecanym wysterowaniem n75, ale to doswiadczalnie. Z takimi...
- Sprawdzić drożność i szczelność przewodów podciśnieniowych oraz króćców. Później można sprawdzić wakuometrem wartość podciśnienia wacum i przy "odbiornikach". Można też komputerem sprawdzić jaka jest wartość rzeczywista ciśnienia doładowania a jaka żądana. - Sprawdzić czy nie jest zacięty w pozycji uchylonej EGR - Przepływomierz (tylko oryginał)
Do sprawdzenia wartość podciśnienia przy zaworze sterującym turbiną. W logach sprawdź wypełnienie przebiegu dla tegoż zaworu. Potem sprawdź wartość podciśnienia na gruszce. A na koniec wymień tego Pierburga, bo to on padł i nie da się go naprawić.
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :) Zintegrowana z pokrywą zaworów. Patrz jednak jest. Jaką masz wartość podciśnienia w kolektorze ssącym?
Jeżeli jest stary to jest pozapychany nieczystościami(nie chodzi o ekskrementy hehe -kurz i inne takie). LPG w Twoim aucie działa w oparciu o wytworzone podciśnienie w dolocie auta -od jego wielkości zależy ilość wysysanego gazu(duże uproszczenie -pomijam tu membrany, zaworki itp.). Jeżeli przytkasz wlot powietrza autku(a przytyka ten wlot np. zapchany...
Cen ASO niestety nie znam. Ten zawór jest jedynie jednym z podejrzanych, dziurawy wąż za nim również może powodować takie objawy. Mierzona była wartość podciśnienia?
16 pinowe złącze czyli OBD2 a problemu szukaj w tym czymś co kupiłeś bo znając życie to nadaje to się na śmietnik. Podręczne urządzenia są ale są warte pewnie więcej niż ta astra. Gdzie Ty widziałeś wartość podciśnienia w parametrach rzeczywistych?
W tych pompkach występuje czujnik ciśnienia/ podcisnienia (ten czarny "bączek"), który wyłącza sprężarkę po osiągnięciu w układzie pneumatycznym prawidłowej wartości podciśnienia przy zamykaniu oraz nadciśnienia przy otwieraniu. Jest też układ czasowy, który wyłączy zbyt długo pracującą pompkę, i to on prawdopodobnie blokuje pracę zamka. Gdzieś w układzie...
Dziś doszedł do mnie wakuometr, a wiec mogłem sprawdzić jakie są wartości podciśnienia. Okazało sie że przy podłączeniu wakuometru za zaworkiem mam prawie -1 bar (czyli OK), a na podłączeniu gruszki -0,2 bar. Po sprawdzeniu wszystkich podłączeń i zaworów okazało sie ze winny jest zwór nagrzewnicy sterowany podciśnieniem. http://obrazki.elektroda.pl/5869054600_1...
Jeśli tam jest turbo o zmiennej geometrii a raczej tak to pierwsze należało by sprawdzić czy sztanga jest wciągana do ogranicznika przy odpaleniu i czy pracuje normalnie (czy można ja poruszać przy niewielkim wysiłku palcami tak z 1 cm na nieodpalonym). Druga sprawa to wartość podciśnienia za pompka vacum i na wężyku od gruszki ,szczelność gruszki.
Dziękuję bardzo za rzetelną odpowiedź w sprawie wartości podciśnienia. Akurat mam transformatory do zaimpregnowania Ftalurem. Kompresor z lodówki mam, pozostało znaleźć duży słoik i do dzieła :)
Jaką wartość podciśnienia buduje instalacja? mierzyłeś?
Wartość map przy ciśnieniu atmosferycznym 1000mBar, OK, po odpaleniu spada do 300mBar, czyli realna wartość podciśnienia w kolektorze to -0,7Bar, oj coś za dużo
O nadmiernym nabiciu niby wiedział z wskazań manometru i tu chyba z wartości podciśnienia. Jeśli jest możliwość sprawdzenia części rzeczy z poziomu panelu sterowania, to może ktoś podpowie konkretnie jak to zrobić. Wiem, że po naciśnięciu obu regulacji temperatury zapaliło się wszystko a następnie zaczęły migać liczby o ile dobrze pamiętam, to na wskaźniku...
długo to zajęło coś na podaniu odpowiedniej wartości podciśnienia na mieszek, odczytaniu wartości napięcia z czujnika pozycji i następnie odpowiednim ustawieniu ilości podkładek pod gruchę, aby owo napięcie zgadzało się z referencyjnym z odchyłką +/- 0,05V do tego wartałoby mieć specjalną wiązkę, ale można i bez powodzenia
Na początek podgląd parametrów ciśnienia zadanego i rzeczywistego. Jaka jest wartość podciśnienia na zaworze?
Mam ten sam problem P1470 czujnik ciśnienia doładowania. TO NIE JEST CZUJNIK! Gdzie wyczytałeś, że to czujnik??? Czujnik to element pomiarowy - a nie regulacyjny! Nawet "zawór" nie jest określeniem do końca prawidłowym (chociaż od biedy do przyjęcia)- bo "zawór" ma za zadanie otworzyć lub zamknąć przepływ - a tutaj mamy urządzenie które płynnie zmienia...
Wygląda to na słabe podciśnienie w układzie. EGR też ma opóźnienie. Należało by zmierzyć jego wartość (bodajże 0,3 bar bezwzględnego czyli -0,7 Bar względem atmosferycznego). Jeśli wartość podciśnienia będzie nie odpowiadała tej wartości to albo pompa podciśnienia klękła albo masz nieszczelność w układzie podciśnienia
Jaka jest wartość podciśnienia?
Przydał by się vacuometr, czyli prościej taki odwrotny manometr prezentujący wartość podciśnienia. Zaślep EGR przy wejściu na kolektor ssący, oraz odłącz i zaślep połączenie z servem hamulcy /uszkodzone servo = "lewe powietrze"/. Ogólnie połączenia, powinno pozostać 1 i na nim wpinamy czujnik oraz mierzymy wartość podciśnienia. nie powinno nadmiernie...
Po wartości podciśnienia dowiemy się jak pracuje silnika na wolnych obrotach
Witam, Jeśli masz wszystko dobrze od strony gazu (emulator, przekaźnik ect.) tak się składa, że masz uszkodzony MAP. Najprawdopodobniej wskazuje dość niską wartość podciśnienia i nie podaje wtrysk paliwa. Podstaw MAP-a i będzie OK. Przerobiłem to w kilku Astrach. Pozdrawiam,
ważniejsze żebyś sprawdził wartość podciśnienia w układzie i tą gruszkę koło turbiny. Jak to sprawdzić mozesz pomoc ?
A czy przejście na większe tarcz typu 312 wiąże się z jakimś rzeźbieniem? Czy jarzma pasują pod otwory seryjne z 288? 150 a RS ma tak samo usadowione mocowania? Są jarzma pasujące pod Twoje zwrotnice jak i zaciski. Poszukaj w Google - tam znajdziesz wraz z numerami fabrycznymi danych elementów. Musisz również zmienić kodowanie pompy ABS, aby wiedziała,...
sprawdzone wszystko Taa jasne. Pierwsze co powinieneś sprawdzić to ręczna pompka i to co się dzieje na MAF. Wtedy masz już połowę diagnozy za sobą. Druga sprawa to wartość podciśnienia ,elektrozawór, olej w przewodach,pompa vac, itd.
Niestety nie kojarzę wartości podciśnienia, sprawdzę później, ale można je regulować z kabiny.
Podciśnienia w pierwszej kolejności i ich szczelność, sprawdź czy egr nie stoi o ile ma wymaganą wartość podciśnienia, stawiam na przepływkę pozdro.
Kopci ? Utrudniony rozruch? Dawka, synchronizacja, ciśnienie doładowania, wartość podciśnienia, przepływka. To do sprawdzenia.
Szukałem na plaka i nie ma zmian obrotów, jakbym wiedział jaka ma być wartość podciśnienia to bym zmierzył dla pewności. Co do tego siłownika zmiennej długości kolektora to jak ma to działać czy ma być ruch zależny od obrotów silnika bo wogóle to się nie rusza i być może warto to obejrzeć dokładnie albo przetestować.
Wepnij wakuometr i podaj wartość podciśnienia.
MAP po zapłonie pokazuje prawidłowe cisnienie atmosferyczne 1080 No i w tym momencie błąd powinien dać się usunąć. Możliwe że jednak to ECU. Porównywałeś wartość podciśnienia na podpiętym wakuometrze z tym co widzi sterownik tak jak ci kolega wyżej radził?
Wygląda tak jakby cut-off nie działał. Błędów może nie być, ale czujnik źle wskazuje. Zobacz na żywo wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, oraz inne parametry.
Tak naprawdę nic nie zastąpi tarczy na przykład z 12 stykami (lub więcej) na obwodzie i slizgającego się po tych stykach ruchomego styku. Ruchomy styk powinien zapewnić bezprzerwową sygnalizację, to znaczy odleglości pomiędzy stykami powinny być małe, rzędu 0,3 do 0,5 mm, a styk ruchomy , półokrągły, zapewniający zwarcie dwóch sąsiadujących styków w...
Dzień dobry. Witam Wszystkich. Mam do Was pytanie , jakie powinno być podciśnienie między zaworem N75 a gruszką. U mnie pokazuje 0,4 mb. Na wejściu do zaworu N75 pokazuje 0,9 mb. Czy to są poprawne wartości?
Jest ok, czyli zmierzyłeś i ile wynosi wartość podciśnienia w układzie?
Czy ktoś jest w stanie podzielić się wiedzą jakie są prawidłowe wartości podciśnienia przy sztandze? W jakim zakresie mają oscylować?
witam. a sprawdzał kolega wartość podciśnienia-szczelność układu? zaworek zwrotny serwa hamulca? pozdrawiam
Jak spada podciśnień to silnik jest bardziej obciążony - to jest lepsza metoda pomiaru ekonomiczności pracy silnika. Wolał bym z góry wiedzieć jakich wartości podciśnienia mam się spodziewać.
I kolego Twój rozmówca miał rację mówiąc, że wartości minimalne i maksymalne są różne dla różnych kotłów i należy dobrać je doświadczalnie. Czemu doświadczalnie? Bo są rożne kotły, różne dmuchawy, różne kominy a co za tym idzie wartości podciśnienia które niejako wspomaga "rozruch" dmuchawy. Jednemu jeden typ wentylatora może ruszyć przy np. wartości...
Jak silnik BSE to nie było przepływomierza. Przepływ był szacowany przez ECU na podstawie obrotów ,wartości podciśnienia i kąta uchylenia przepustnicy. A co się dzieję. Te silniki mają problemy ze szczelnością kolektora (szczególnie po instalacji LPG) oraz z wtyczką przepustnicy.
Tak też sobie pomyślałem.Auto było u mnie w niedzielę wiec nie chciałem za bardzo zagłębiać się w temat.Jutro ma do mnie wrócić więc uszczelnię cały układ.Moje pytanie:jaką wartość podciśnienia powinna wytworzyć pompa wakuum?
Sprawdź podciśnienia na szczelność, oraz zmierz wartość podciśnienia. Po regeneracji turbo, a to oznacza, że ktoś mógł rozregulować sztangę.
Nie walę w ciemno. Twój sposób zadziała tak samo jak twój. Z resztą nie chodzi tu stricte o kolejność czy 1 z 2 potem 2 z 3, czy parami tak jak napisałeś. Chodzi tu o to aby były takie same wartości podciśnienia. A jakim sposobem to już ktoś uzyska to inna kwestia ;)
ponieważ nadal drążę temat, nawet jestem już bliski rozwiązania mam jedno pytanie: W jakim zakresie jest wartość podciśnienia?
Witam. Ja mam takie pytanie odnośnie tej pompy. Ma ktoś może z Was wartości podciśnienia jakie powinna mieć sprawna?
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
Albo faktycznie brak podciśnienia (sprawdzić wszystkie węże, N75, gruszkę itp). Można by sprawdzić manometrem jaka jest wartość podciśnienia. Może też stać geometria łopatek.
Nie zmienia stanu pracy, wartość podciśnienia jest cały czas taka sama. Mogę prosić dokładny nr. grupy VW?
Zmierz wartość podciśnienia na wejściu do serwa, jeśli jest w normie to sprawdź co się dzieje na sworzniu i gumie nad pedałem hamulca w kabinie.
Coś w tym co napisałeś nie pasuje Na rozszczelnionym dolocie jest 35kpa czyli 95-35=60kpa i to jest wartość podciśnienia tak?
Nadal proszę o wartość podciśnienia w dolocie na wolnych obrotach. To prosty pomiar a powie wiele o silniku. O zaworach też.
Czy znasz wartość podciśnienia w kineskopach produkowanych w latach pięćdziesiątych ?, i w jakim celu były stosowane opaski stalowe na tych że.
Tego dokładnie nie jestem w stanie sprawdzić. Może Ktoś zna wartość podciśnienia w dolocie w tym silniku przy wolnych obrotach ?
LOVATO z którymi miałem doczynienia do tej pory zawsze miały na mosiężnej wydatek a na plastikowej wolne obr. Chyba na jamajce :-). Od zawsze Lovato miało na mosiężnej śrubie regulację tzw. układu obejściowego czyli wypływu gazu z reduktora bez udziału podciśnienia z przewodu ssącego czyli tzw. wolne obroty a na plastikowej wydatek reduktora czyli...
Dobra,skoro sam chcesz dłubać to jaka kompresja,wartość podciśnienia w dolocie (napięcie na mapsensorze)?Od tego trzeba zacząć. Idealnie byłoby mieć jakieś parametry (logi) z pracującego silnika.
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
zaślep wszystkie podciśnienia i zostaw tylko to od gaszenia, wtedy będziesz wiedział czy ten obwód jest ok. No i przydałby się wskaźnik jakiś żeby sprawdzić wartość podciśnienia powinno być w granicach -450mmhg
Witam, Z tego co widać to masz uszkodzony MAP sensor (czujnik podciśnienia w olektorze ssącym). Prawdopodobnie wskazuje bardzo małą wartość podciśnienia i gaśnie.
Na grodzi czołowej i połączony jest z kolektorem wężykiem kostka 3 pinowa + - i sygnał w zależności od wartości podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Jakiś miesiąc temu mój 306 zaczął dziwnie się zachowywać - falowanie obrotów około 2000, trzymanie za wysokich obrotów, aż w końcu zaczął całkowicie gasnąć Reszta jest zbędna. Jaka wartość podciśnienia.
Hej kata nie ma, jest dp3", wnioskuje, że jest nieszczelność, bo mam parskanie po puszczeniu gazu (tylko gdy wciskam do deski i puszczam) no i błąd zbyt bogatej mieszanki... Ogólnie to dziwna sprawa, bo po odpaleniu na zimnym samochód jedzie prawie dobrze, szczególnie na jedynce, ale wystarczy, że osiągnie 90° i jest już słaby. Wcześniej cały czas jeździł...
W tym wypadku wartość podciśnienia nie ma istotnego znaczenia. Zwykle produkt umieszcza się foliowej torebce, która po usunięcia powietrza szczelnie do niego przylega. Do tego wystarczy małą turbina. Coś w rodzaju elektrycznej pompki do materaca. W przypadku sztywnego słoika cała operacja nie ma sensu.
Kwestia pompki-wydaje mi się, ze taka pompka jaka służy do napowietrzania akwarium tez dała by radę. A może połączenie tandemowe-dwie w szereg.....wartości podciśnień powinny sie dodać..... Zrobię też próby ze starym odkurzaczem samochodowym. W planach mam: -pompka, ale o wiekszej wydajności -zasobnik podciśnienia (np 2l gaśnica) -elektrozawór -reszta...
Sygnał z cewki odpada bo wtrysk będzie za późno, wtrysk następuje przed zapłonem. Długość wtrysku zależy od temp.silnika, wartości podciśnienia i temp. w dolocie oraz stopnia otwarcia przepustnicy
Witam, problem pojawił się jakiś czas temu, po włączeniu klimatyzacji na biegu jałowym silnik pracuje nierówno, obroty falują dosyć znacznie. Klimatyzacja działa dobrze, czynnik był uzupełniany kilka miesięcy temu, chłodzi sprawnie. Auto posiada silnik 1.8 16V z LPG, rocznik 2001, falowanie jest na gazie i na benzynie. Po wizycie u "elektromechanika"...
Nic nie sprawdziłeś, wątek nie prowadzi do żadnego sensownego rozwiązania. Prosze wkleić wartości parametrów bieżących rozgrzanego silnika- konkretnie widzianą przez sterownik temperaturę silnika, wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na biegu jałowym i stan położenia przepustnicy.
Stacja jest bardzo dobra jak na st. jakość / cena. Z opisu wynika, że była bardzo intensywnie użytkowana ( ktoś o nią nie dbał - zajeździł). Pierwsza sprawa - kompresor. Płukanie izopropanolem niewiele da. Musisz rozebrać kompresor. Jest to typowa pompa membranowa. Pod głowicą są "silikonowe" zaworki. Tam najczęściej gromadzi się kalafonia. Trzeba rozebrać,...
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Nie zauważyłem znaczącej różnicy w obrotach na benzynie i na gazie, jedynie co to praca silnika na gazie jest ciut lepsza niż na benzynie, co się przekłada na wartość podciśnienia. Co do pracy sondy to pisałem wyżej.
Ten czujnik przełączy tylko styk, on nie działa tak jak myślisz. Nie rozumiem zbytnio tych danych ale to chyba jest jego histereza. Po pierwsze to nie jest żaden czujnik tylko przełącznik ciśnieniowy, należy odróżniać takie podstawy i nazywać rzeczy po imieniu. W specyfikacji jest jasno podane, że 2.9-11.9 psi (nie wnikam czy to są już wartości podciśnienia,...
Przy podłączeniu kompa można by jeszcze zwrócić uwagę na parametry. Sprawdzić wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, wskazania temperatury silnika i powietrza oraz odczytać wartość obrotów przy próbie rozruchu najlepiej rano na zimnym silniku.
wartości podciśnienia silnika podciśnienia mercedes megane podciśnienia
indesit instrukcja pralka passat zapalniczka bezpiecznik wycieraczka tylny
Kody komponentów SMD - identyfikacja i znaczenie Wymiana podświetlenia w nawigacji - krok po kroku