Schemat działa poprawnie. Pobrałeś i zainstalowałeś ten programik? Po pobraniu trzeba zrestartować komputer a następnie "otwórz za pomocą".
a klient czeka I poczeka w świetle tego: Pralka miała uszkodzony magnes tachometru. Udało mi się go naprawić Czyli :arrow: naprawa magnesu się nie udała :|
Moduł znajdziesz na tylnej ścianie pralki w dolnej części, dostęp po zdemontowaniu prawej pokrywy bocznej.
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
3. Cewka tachogeneratora ma rezystancję 60 Ω i podczas kręcenia silnikiem podaje napięcie, a magnes nie spękany i wygląda dobrze. Zatem według danych z fotki jaką zamieszczam poniżej sprawdzasz wartości elementów i je wymieniasz na sprawne. Po czym powinieneś się cieszyć ponowną udaną naprawą pralki i życzę powodzenia :) https://obrazki.elektroda.pl/5688914000_...
Poniżej wrzuciłem fotki jak złożyć gaźnik http://obrazki.elektroda.net/5_124527039... http://obrazki.elektroda.net/4_124527042... Bolec plastyku wchodzi w otwór którym przeciąga się linkę ma za zadanie blokować wysunięcie się linki. http://obrazki.elektroda.net/52_12452704... http://obrazki.elektroda.net/68_12452705...
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Średnio 50÷70Ω. Na module jest triak. Też mogło go "załatwić".
sprawdź prądniczke ale nie na silniku tylko na module według serwisówki kod 7 to odniesienie do prądniczki silnika , czyli brak sygnału z prądniczki zobacz jeszcze ten test 5% http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
nie chcę tu mówić konkretnej ceny,ale wydaje mi się,że to będą okolice 100zł zapytaj w najbliższym serwisie :) zawsze mogą go sprawdzić a za to zapłacisz pewnie 20zł i będziesz miał pewność ;) pozdrawiam!
Sprawdz na module sterowania te dwa białe duże rezystory oczywiśćie do pomiaru je wylutuj z płytki a przynajmniej jedną nóżke
Skoro silnik i moduł wykluczasz pozostała do sprawdzenia wiązka -wtyczka silnika.
No to powinna wchodzić na obroty? Paliwo nie jest jakieś chrzczone?
Czy wentylator ma w środku jakąś elektronikę która steruje obrotami i to może być uszkodzone? Tak, być może uszkodził się wentylator. Spróbuj podmienić inny
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Sprawdź czy przewody od cewki tacho są wpięte na własciwe miejsce.
Programator ten posiada wyłącznik, który załącza dwa obwody. Sprawdź dokładnie czy faktycznie tak jest, styki są z przodu programatora po jego obu stronach, nic nie trzeba rozbierać. Jak zewrzesz oba to co się dzieje? Wiruje, czy nie? To była dosyć częsta awaria w tych praleczkach. Pozdrawiam.
Cały układ do czyszczenia. Sprawdź smok w zbiorniku. Kiedy miałeś wymieniany filtry paliwa?
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Sprawdź triaka w module czy nie ma zwarcia .Mnie się to przytrafiło kilka razy.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Witam, mam podobne objawy... Tylko moja wiesia na postoju zachowuje się wzorowo, odpala za pierwszym kopem a jak jadę to zaczyna ja dusić, szarpie, jakby raz dostawala paliwa a raz nie... Czy te objawy mogą występować przy zepsutym kondensatorze? Dodam jeszcze, że nie zalewa świecy i jest ona pięknie wypalona, aż ceglanej...
Jeśli kręciłeś srubami od regulacji obrotów to być może gaznik trzeba ustalić. Może coś że ssaniem trzeba kombinować.
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Sprawdż tranzystor linii H. przy trafopowielaczu. I sprawdż czy wchodzi wysokie. I sprwadż jakie jest napięcie na kolektorze tranzystora H (czyli hot).
Witam Udało się rozwiązać problem , bo mam to samo w 250 ?
Jeśli to nie pomoże, przetop luty na tranzystorze na module, bo mogły pęknąć. Na którym tranzystorze ? Nie mąć kolego autorowi tematu. Płytka pionowa na module ma zimne luty i tyle.
Dzień dobry, Mam problem z mini crossem 50ccm 2-suw. Gdy motocykl jest zimny chodzi bez zastrzeżeń, odpala za pierwszym razem (nawet bez ssania), gdy się nagrzeje wchodzi po chwili na wysokie obroty i gaśnie tak bez powodu. Najlepsze jest to, że od razu mogę go odpalić - odpala za pierwszym razem. Po pracuje z 15 sekund wejdzie na wysokie obroty i znów...
MOnitor jw. napięcia ok B+ 175V i inne też ok ,na żarówce zamiast HOT-a też a nie wchodzi wysokie ---czyżby powielacz??? Szukam schematu.
Czy pralka normalnie wykonuje ruchy rewersyjne, czy może silnik od razu wchodzi na wysokie obroty?
A trafko sterujące, tranzystorek , i czy impuls poprawny / bez WN to tylko impuls H bez szpilek
Typowa porada...sprawdź zasilacz na zarówce ;)
(at)ElektrodaBot Po uruchomieniu silnika w mini crossie 49cc cross wchodzi w wysokie obroty. Jak temu zaradzić?
Coś obciąża. Może próba z żarówką ? Wylutować tranzystor w stopniu końcowvm H między K i E podłączyć żarówkę np. 60W. Jeżeli i napięcie dobre to oznacza sprawność przetwornicy. Sprawdż wylutowany tranzystor, trafopowielacz itp.
nie wchodzi wysokie napięcie, napięcie na kolektorze BU ok generator działa po włączeniu słychać delikatne cyknięcie i dusi się czyli,że siada B+? Jeszcze na początek wymień kondansatory w zasilaczu 1uF i 47uF
Mam tą samą podkaszarkę i mam podobny problem, po odpaleniu pracuje chwilę i gaśnie, nie wchodzi na wysokie obroty i nie reaguje na zabawę pokrętłami H i L
Może jakiś model albo chassis.
Poczytaj o problemach z silnikami w tych pralkach.
Witam. Silnik jak w temacie. Objawy to brak możliwości wkręcenia na najwyższe obroty- wtedy silnik przerywa i telepie nim a po odpuszczeniu gazu potrafi strzelić w wydech. Silnik pracuje w agregacie, pod dużym obciążeniem występują wahania obrotów. Pali normalnie, chodzi na wolnych obrotach dobrze, na średnich potrafią wypadać zapłony. Co sprawdziłem-...
Witam ma 2 Monitory tego samego typu i usterka słyszalna jest taka sama na obydwu monitorkach.Słychać wejście Wysokiego napiecia na okolo 5 sek. napieca po stronie wtornej sa OK - jest opis na plycie - nie mam pojecia do czeo sie doczepic Prosze o każda sugestie Yahoo
Potrzebujesz oba cięgna? Kosiarka ma dźwignie dodawania gazu?
Witam kolegę. Mam ten sam problem za 2dni przyjdzie mi nowy gaźnik to dam znać czy jest poprawa u mnie w starym gaźniku są spore luzy na osi przepustnicy więc podejrzewam że to przez to.
Witam Znalazłem gdzieś na rosyjskojęzycznych stronach, że monitorek o który pytasz to CTX 1769SL chassis PR700T. Na eserviceinfo jest schemat do 1769SL. A znalazłem też na elektrodzie pełną instrukcję serwisową. Tu masz link: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Mam nadzieje, że to Ci w czymś pomoże. PS. Spróbuj też odłączyć Trafopowielacz...
Trafopowielacz przebił do rdzenia. Po wymianie na zamiennik firmy Diemen odbiornik startuje, wchodzi wysokie, dioda świeci na pomarańczowo i po chwili wyłącza się, a dioda sygnalizuje kod 47. Po zwiększeniu napięcia siatki drugiej przez chwilę widać powroty. Czasami sygnalizowany jest kod 26. Odp.: Uszkodzonym elementem okazał się układ ramki, mimo...
Witam. Jeździłem wczoraj wszystko było w porządku, dzisiaj odpalam i na odkręconej manetce jest max 5.5k obrotów gaźnik nie łapie lewego powietrza.
Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
A gdzie ten układ jest??
Witam, dokładnie tak ale żeby się do niego dostać musi Pan odkręcić siedzenie kierowcy oraz blachę która pod nim jest. Wtedy będzie bardzo dobry dostęp do filtra. Jest to malutki siatkowy filterek, mój był b. zanieczyszczony na wolnych obrotach silnik potrzebuje mało paliwa i taki przepływ mu odpowiadał, natomiast przy wysokich już nie. Przeczyszczenie...
Pomoglo przeprogramowanie w/g opisu z forum. Poki co dziala(odpukac).
Witam Problem jest nastepujacy nie wchodzi wysokie napiecie(slychac pisk w trafopowielaczu ale tylko chwilowy).Napiecia z przetwornicy wlasciwe.
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Witam Problem jest nastepujący: nie wchodzi wysokie napięcie.Dioda mruga 7 razy-napięcie OK. Proszę o pomoc
Spróbuj pokręcić tymi śrubami w gaźniku, nic się nie stanie. Możesz liczyć obroty, żeby w razie czego móc wrócić do tego co było na początku. Spróbuj zdjąć wężyk od paliwa przy gaźniku i sprawdź czy leci paliwo, możliwe że filtr jest niedrożny albo coś z zaworem paliwa na wyjściu ze zbiornika jest nie tak. Sprawdź też filtr powietrza ale mało prawdopodobne,...
no zaczynajac od trafa fuzik ok dioda ok elko ok a na plytce kineskopu wszystko( scalaczek 2x , 3 diodki , 2 elka , kilka oporow ) nietylko sprawdzone ale podmienione scalaczek nawet 2x z 2 roznych zrodel zeby wykluczyc malowanki . a niebedzie to sprawa jakiegos trybu serwisowego ze blokuje go np cos z ograniczenia pradu kineskopu? podstawialem rozne...
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Wszystko się zgadza, po wymianie szczotek prędkość jest OK. Dziekuję za poradę.
Kolego z filtrem mogę się zgodzić zaraz zresztą to sprawdzę ale ssanie hmmm no powiem Ci ze nie ma ssania w tej kosiarce chyba że o nim nie wiem Dodano po 7 Zauważyłem nowe objawy gdy silnik jest zimny odpala i chodzi normalnie gdy tylko mocniej się rozgrzeje i zgasl się go na wymianę kosza (trawnik) silnik nie może odpalić musi ostygnac i dopiero wtedy...
No i takie małe jeszcze kolejne pytanko dotyczące wczesniejszego uszkodzenia a mianowicie niema obrazu jak się podłaczy coś pod euro lub cinche (tak jakby nie dostawał sygnału) ale zato fonia jest i to bardzo fajna bez trzasków itp. Ps. załerzy mi szczególnie na wprowdzeniu sygnalu do TV. Podaj kilka istotnych informacji: - czy wchodzi wysokie napięcie,...
Mam problem z obrotami w ciężarówce DAF LF 45.220. Na postoju obroty silnika zachowują się normalnie. Problem pojawia się w trakcie jazdy, szczególnie w trakcie hamowania - podczas redukcji obroty potrafią się wkręcać aż do czerwonego pola. Jeżeli ktoś miał podobny przypadek, to proszę o podpowiedź, gdzie może leżeć przyczyna. hej uporałeś się z problemem?...
dzieki wielkie pomogło przeprogramowanie
Witam Wysokie wchodzi, kineskop się elektryzuje? Może zrobiłeś jakieś zwarcie na płycie.
Wiele rzeczy mogło się zepsuć. Nikt tu na forum nie jest wróżką. Po Twoim dość skromnym opisie można wnioskować" - Zużycie amortyzatorów - Zużycie łożysk - Problem z paskiem napędowyn - Problem z piastą krzyżaka (i nim samym) - dotyczy pralek ładowanych od góry - krzyżak Pytanie czy problem z wirowaniem ma coś wspólnego ze wcześniejszą usterką... czy...
Tu patrz [url=http://szukaj.elektroda.pl/search.p... na górze strony też masz okienko "szukaj".
Dałem płytkę do zrobienia ekspertowi dam znać czy zrobi
Odnośnie obrotów i przyspieszenia - w jakim stanie masz pasek, rolki w sprzęgle odśrodkowym? Najprawdopodobniej masz za lekkie rolki i sprzęgło łapie od wysokich obrotów.
a czytał kolega post powyżej ? eeee ? Przepływomierz może być ,ale często jak siada to przy wolnym dodawaniu gazu silnik się wkręca i w miare jest ok , natomiast przy gwałtownym dodawaniu dławi się i nie wkręca , chciaż z przepływkami róźnie bywa .....
Tom Light mam te same objawy z golfikiem ten sam model, czy udało Ci się to naprawić był bym wdzięczny za odpowiedź Pozdrawiam.
Wszystko wskazuje na triak. Niekoniecznie triak. Może też być uszkodzona prądniczka tachometryczna lub brak jej łączności z modułem .
po dłuższej jeżdzie , po zatrzymaniu się, silnik wchodzi na wysokie obroty i po ok. 30 sek obroty wracają do normy lub jak zauważyłem po naciśnięciu przycisków od elektrycznych szyb co może być przyczyna takiej pracy silnika. Proszę o pomoc
Witam, mój tata ma problem z piłą w temacie, otóż silnik odpala ale nie wchodzi na wysokie obroty(brak siły) na wolnych gaśnie. Szukałem podobnych tematów, ale nie wiele znalazłem, i w większości problemy się różniły, proszę o pomoc.
Witam. Daj zdjęcia modułu, podpowiem które elementy do sprawdzenia lub wymiany . Pozdrawiam maniek475
natomiast schemat działania mi się nie otwiera. Jakoś mi się otwiera :D i nawet jego jakość poprawiłem... http://obrazki.elektroda.pl/7097914200_1...
Wyczyść gaźnik i filtr powietrza. Zobacz czy się poprawi. Jak nie to wyreguluj gaźnik bo wygląda na to, że dostaje za mało paliwa i nie wchodzi na wysokie obroty.
sprawdź całe połączenie od pompy do pedału gazu i do gazu ręcznego jeśli wszystko jest ok to odkręć mocowanie przy pompie gazu i odpal ustaw wtedy na odpowiednim frezie i powinno być dobrze.
Na początek przejrzyj i wyczyść gaźnik.
Witam mam poważny problem z wyważarką przy zatrzymywaniu wchodzi na wysokie obroty wie ktoś z was co może być tego przyczyną ?
witam wysokie wchodzi trafo bedzie ok.podstaw sc pion w galezi sprawdz lub wymien na nowe kondki .sprawdz diody ,rezystory ,luty wtyk cewek
witam problem polega na tym że po właczeniu wchodzi na wysokie i wyłącza sie niby nic nie zwiera , było walnięte R101, C103 , Q101, Ic111, dookoła wszystko sprawdzone , pytanie ,jak mozna oszukać by przetwornica ruszyła może ktoś bardziej doświadczony mi podpowie ,za wszystkie wskazówki z góry dziękuję
bardzo dziękuję za odpowiedź już naprawiłem wymieniłem świece zapłonową i pomogło
Do sprawdzenia triak który steruje silnikiem(wirowaniem) na module .Powodzenia i Wesołych Świąt.
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Zacinająca się linka gazu lub wkręcona śruba zderzakowa przepustnicy.
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Wyreguluj gażnik być może dostaje za dużo paliwa,napisz jeszcze dokładnie jaki to model Apki i jaki rocznik.A że kopci to normalka bo to 2T.
Silnik odpala i zaraz gasnie w moim Mania silnik odpala wchodzi na wysokie obroty po chwili gaśnie nie wiem co to może być
Witam, to zadne 'lewe powietrze', bo skoro musisz wszystko w gazniku pozatykac, zeby sie odezwal w ogole - to zwyczajnie benzyna nie dochodzi do dyszy glownej/rozpylacza paliwa i tyle, cos jest ewidentnie zatkane w gazniku - przy doplywie paliwa do dyszy glownej...Przy 'lewym powietrzu' - silnik czesto zaskakuje / odpala, ale wchodzi na wysokie obroty...
Z tylu na silniku widać ceweczkę i dwa oddzielnie idące przewody od tej cewki tam przyłóż końcówki omomierza i odczytaj wartość.Przy silniku MCA 52/64 oporność ta wynosi mierzona miernikiem klasy 1.5 prawie 70 omów,przy silniku SOLE TYP 20584.410-nie wiem ,ale po nawinięciu jak podałem wyżej 210 omów. Pomiar zrób w kostce tam gdzie idą te kabelki. Sprawdź...
Teraz jak mierzyłem to na włączonym silniku 2121. Po paru minutach jak wszedł znowu na 3,5 tyś wyłączyłem silnik potem włączyłem i dioda nie reagowała i się nie paliła. Potem na wyłączonym silniku zwarłem diodę z masą przekręciłem kluczyk odczekałem 4 sek odłączyłem, dioda paliła się cały czas a chyba powinno sprawdzać urządzenia sterujące silnika....
Przy rozruchu silnika, przy włączonym zapłonie musze odczekac okolo 1 minuty aby uruchomic silnik w innym wypadku przy natychmiastowym rozruchu silnika wpada na wysokie obroty (okolo 2000) i nie powróci do normalnych obrotów.W tym wypadku musze wylaczyc silnik i ponownie odczekac 1 minute i wszystko jest OK.Gdy silnik osiągnie temperature normalna przy...
Witam, posiadam zasilacz Forton HEXA HE-500.Podczas pracy zasilacz nie zawsze potrzebnie wchodzi na wysokie obroty, co jest bardzo uciążliwe z powodu głośności jego pracy.Zauważyłem że wystarczy puknąć ręką w obudowe komputera tam gdzie znajduje się zasilacz i głośne dźwięki/wysokie obroty ustają. Co zalecacie zrobić w takiej sytuacji ?
Witam serdecznie. Dziękuję wszystkim za czas i pomoc oraz podpowiedzi. Pralkę odebrałem z serwisu i okazało się, że przyczyną była przerwana ścieżka czy też zimny lut na płytce w module w miejscu odpowiedzialnym za przekazywanie napięcia do silnika z informacją o wirowaniu.Tak przynajmniej usłyszałem od Pana, który naprawiał mi pralkę. Pozdrawiam Arek
Problem tkwił w elektryce. Temat uważam za zamknięty.
Witam, Poszukuje pomocy przy pralce Indesit WIA111 A wiec pralka przestala dzialac a moze raczej nie dziala tak jak powinna. Wczoraj mielismy problem z przejsciem z programu prania zasadniczego na plukanie. Jako ze zauwazylem ze drzwiczki sie nie nagrzewaja padlo podejrzenie na grzalke ktora zostala dzisiaj wymieniona. Wczoraj pralka odwirowywala dzisiaj...
Polonez 1,4 po dłuższej jeździe nie wchodzi na wysokie obroty. Pierwotnie myślałem, że to jest związane z temperaturą . Jeżdze czasami kilka dni i nic, a potem staje na skrzyżowaniu. Poddało się już trzech mechaników.Sprawdzany był komputer i czujnik na wale wszyscy twierdzą że przyczyna tkwi w elektronice. Ostatnio po długich próbach w czasie występowania...
Po odpaleniu rano w czasie jazdy powyżej 3tyś obrotów zaczyna przerywać i traci moc na benzynie i gazie. Wymieniłem świece, czujnik położenia wału i czujnik położenia przepustnicy, brak rezultatów, nie świeci się check. Sprężanie na wszystkich cylindrach powyżej 13, diagnostyka nie wykazała żadnego błędu czy ktoś ma jakiś pomysł?
Nie wiem też w jaki sposób doszło do wcześniejszej awarii - uszkodzone/wyrwane były ścieżki komutatora. Ja sprawdziłbym triak. Tym bardziej, że: pralka wchodzi na bardzo wysokie obroty
Ostatnio zmieniałem w silniku wał, łożyska, uszczelniacze. I od tamtej pory nie chce zapalic. A tłok, pierścienie i cylinder były dobre. Paliwo świeże? Uszczelniacze siedzą na miejscu? nie powypadały?
Sprawa się wyjaśniła. Wymieniłam najpierw cewkę zapłonową, komputer, czujnik położenia wału, po wymianie, którego silnik pracuje prawidłowo.
Pokaż programy jakie napisałeś - wtedy pogadamy ;)
Sprawdż turbinę i napisz ile oleju zużywa ci ten silnik.
wchodzi wysokie napięcie wchodzi wysokie obroty samochód wchodzi wysokie obroty
wysokich obrotach grzeje slaby sygnal bateria huawei
17mb110s firmware 17mb110s firmware
UPS PSA1000MT3-230U nie przełącza na baterię - przyczyny i rozwiązania Jak wgrać OpenATV na Zgemma H9 2S?