Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
Proszę bardzo: https://youtu.be/tVnQJcJasuQ
a klient czeka I poczeka w świetle tego: Pralka miała uszkodzony magnes tachometru. Udało mi się go naprawić Czyli :arrow: naprawa magnesu się nie udała :|
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Średnio 50÷70Ω. Na module jest triak. Też mogło go "załatwić".
Moduł znajdziesz na tylnej ścianie pralki w dolnej części, dostęp po zdemontowaniu prawej pokrywy bocznej.
Poniżej wrzuciłem fotki jak złożyć gaźnik http://obrazki.elektroda.net/5_124527039... http://obrazki.elektroda.net/4_124527042... Bolec plastyku wchodzi w otwór którym przeciąga się linkę ma za zadanie blokować wysunięcie się linki. http://obrazki.elektroda.net/52_12452704... http://obrazki.elektroda.net/68_12452705...
3. Cewka tachogeneratora ma rezystancję 60 Ω i podczas kręcenia silnikiem podaje napięcie, a magnes nie spękany i wygląda dobrze. Zatem według danych z fotki jaką zamieszczam poniżej sprawdzasz wartości elementów i je wymieniasz na sprawne. Po czym powinieneś się cieszyć ponowną udaną naprawą pralki i życzę powodzenia :) https://obrazki.elektroda.pl/5688914000_...
sprawdź prądniczke ale nie na silniku tylko na module według serwisówki kod 7 to odniesienie do prądniczki silnika , czyli brak sygnału z prądniczki zobacz jeszcze ten test 5% http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
nie chcę tu mówić konkretnej ceny,ale wydaje mi się,że to będą okolice 100zł zapytaj w najbliższym serwisie :) zawsze mogą go sprawdzić a za to zapłacisz pewnie 20zł i będziesz miał pewność ;) pozdrawiam!
Skoro silnik i moduł wykluczasz pozostała do sprawdzenia wiązka -wtyczka silnika.
Nie sugeruj się zbytnio filmikiem. Poczytaj lutowaniu układów BGA oraz o stosowanej chemii podczas lutowania. Temat był poruszany na forum. Opisane też zostało czemu nie sugerować się suszarkami, opalarkami, kuchenkami itd. Lektura dość ciekawa, a na pewno pomoże zrozumieć zagadnienia montażu i naprawy BGA.
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Sprawdz na module sterowania te dwa białe duże rezystory oczywiśćie do pomiaru je wylutuj z płytki a przynajmniej jedną nóżke
No to powinna wchodzić na obroty? Paliwo nie jest jakieś chrzczone?
Sprawdź czy przewody od cewki tacho są wpięte na własciwe miejsce.
Programator ten posiada wyłącznik, który załącza dwa obwody. Sprawdź dokładnie czy faktycznie tak jest, styki są z przodu programatora po jego obu stronach, nic nie trzeba rozbierać. Jak zewrzesz oba to co się dzieje? Wiruje, czy nie? To była dosyć częsta awaria w tych praleczkach. Pozdrawiam.
Sprawdź triaka w module czy nie ma zwarcia .Mnie się to przytrafiło kilka razy.
Cały układ do czyszczenia. Sprawdź smok w zbiorniku. Kiedy miałeś wymieniany filtry paliwa?
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Witam, mam podobne objawy... Tylko moja wiesia na postoju zachowuje się wzorowo, odpala za pierwszym kopem a jak jadę to zaczyna ja dusić, szarpie, jakby raz dostawala paliwa a raz nie... Czy te objawy mogą występować przy zepsutym kondensatorze? Dodam jeszcze, że nie zalewa świecy i jest ona pięknie wypalona, aż ceglanej...
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Czy pralka normalnie wykonuje ruchy rewersyjne, czy może silnik od razu wchodzi na wysokie obroty?
Jeśli kręciłeś srubami od regulacji obrotów to być może gaznik trzeba ustalić. Może coś że ssaniem trzeba kombinować.
Witam Udało się rozwiązać problem , bo mam to samo w 250 ?
Mam tą samą podkaszarkę i mam podobny problem, po odpaleniu pracuje chwilę i gaśnie, nie wchodzi na wysokie obroty i nie reaguje na zabawę pokrętłami H i L
Jeśli to nie pomoże, przetop luty na tranzystorze na module, bo mogły pęknąć. Na którym tranzystorze ? Nie mąć kolego autorowi tematu. Płytka pionowa na module ma zimne luty i tyle.
Witam!! Mam problem z silnikiem 1.9 d (pompa Bosch) w citroenie berlingo z 2000r, przebieg na liczniku 200tys km. Otóż autko było przegrzane, obecnie jest po remoncie silnika (pierścienie-cylindry były ok, planowanie głowicy i jest kompletny remont, kompletny rozrząd itp). Problem polega na tym, że autko odpala w miarę dobrze i chodzi na wolnych obrotach...
Wszystko wskazuje na uszkodzenie GPU.
Dzień dobry, Mam problem z mini crossem 50ccm 2-suw. Gdy motocykl jest zimny chodzi bez zastrzeżeń, odpala za pierwszym razem (nawet bez ssania), gdy się nagrzeje wchodzi po chwili na wysokie obroty i gaśnie tak bez powodu. Najlepsze jest to, że od razu mogę go odpalić - odpala za pierwszym razem. Po pracuje z 15 sekund wejdzie na wysokie obroty i znów...
Możesz próbować podmienić amortyzatory, ale możliwe też, że już po prostu obudowa traci sztywność. Ot taki klimat jakościowy górnowsadów z tej stajni.
Miałem podobny problem z whirlpoolem, też nie kończyła prania i nie wchodziła na wyższe obroty,pomogła dopiero wymiana silnika,tylko że ja miałem możliwość podstawić do prób inny silnik, nie wiem jak Ty.Pozdrawiam.
Potrzebujesz oba cięgna? Kosiarka ma dźwignie dodawania gazu?
Poczytaj o problemach z silnikami w tych pralkach.
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
A ja dodam to tego wszystkiego jak wszystko jest OK to sprawdź czy uszczelka między gaźnikiem, a cylindrem jest dobra i połączenie jest szczelne. To też może być przyczyną nie wkręcania się silnika. Tym bardziej, że świeca nie jest mokra?!
(at)ElektrodaBot Po uruchomieniu silnika w mini crossie 49cc cross wchodzi w wysokie obroty. Jak temu zaradzić?
Wyjmij bateryjkę. Zestresuj system programem LinX i obserwuj - przy wzroście obrotów powinna zmieniać się temperatura. Jeśli wentyle będą wchodzić na wysokie obroty być może to błąd czujnika. Dobry miernik z odpowiednią czujką by to pokazał. Może być to też jakiś błąd programowy (programów), ale tego nie jestem pewien.
Amortyzator można sprawdzić naciskając na zbiornik w okolicy szufladki na proszek. Gdy tam naciśniesz i będzie piszczeć to amortyzator do wymiany. Jeżeli piszczy przy obrotach bębna to krzyżak bębna do wymiany.
Regulacja gaźnika się kłania.
Witam kolegę. Mam ten sam problem za 2dni przyjdzie mi nowy gaźnik to dam znać czy jest poprawa u mnie w starym gaźniku są spore luzy na osi przepustnicy więc podejrzewam że to przez to.
Witam, dokładnie tak ale żeby się do niego dostać musi Pan odkręcić siedzenie kierowcy oraz blachę która pod nim jest. Wtedy będzie bardzo dobry dostęp do filtra. Jest to malutki siatkowy filterek, mój był b. zanieczyszczony na wolnych obrotach silnik potrzebuje mało paliwa i taki przepływ mu odpowiadał, natomiast przy wysokich już nie. Przeczyszczenie...
Pomoglo przeprogramowanie w/g opisu z forum. Poki co dziala(odpukac).
Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
Witam. Jeździłem wczoraj wszystko było w porządku, dzisiaj odpalam i na odkręconej manetce jest max 5.5k obrotów gaźnik nie łapie lewego powietrza.
Wiele rzeczy mogło się zepsuć. Nikt tu na forum nie jest wróżką. Po Twoim dość skromnym opisie można wnioskować" - Zużycie amortyzatorów - Zużycie łożysk - Problem z paskiem napędowyn - Problem z piastą krzyżaka (i nim samym) - dotyczy pralek ładowanych od góry - krzyżak Pytanie czy problem z wirowaniem ma coś wspólnego ze wcześniejszą usterką... czy...
A gdzie ten układ jest??
samoczynny wchodzić wysoki obrót odpalić wchodzić wysoki obrót pralka whirlpool wchodzić wysoki obrót
defro czujnik podajnik regulacja obrotów podajnika montaz paneli
regulator ciągu odkurzacza regulator ciągu odkurzacza
Krups Coffee Machine PCB Diagram: Models, Service Manuals, Reverse Engineering Tips Ustawienie noża w kosiarce spalinowej a zapłon – Briggs & Stratton, Honda, objawy po kolizji