Kiedyś wiele lat temu, jak miałem motorower to zapłon ustawiałem wkładając ołówek, lub inny długi przedmiot do cylindra. Następnie po ustaleniu górnego położenia tłoka, tuż przed jego górnym położeniem, ustawiałem przerwę w aparacie zapłonowym. W Twoim wypadku wydaje mi się, że masz ustawiony zbyt wczesny zapłon, i dlatego tak się silnik zachowuje.
Ok, widzę, typowy wczesny Lucas, półprzewodnikowy zapłon jak w każdym samochodzie i już układ wtryskowy CP tronic. Co z rozdzielaczem ?? 12 wyjściowy ? Jeżeli tak, to po prostu dodano cewke zapasowa . Uszkodzi się główna, na drodze, przekłada się kabel WN na drugą :D Jaguary z tamtego okresu słyną z dziwactw technicznych. Np. Tarcze hamulcowe przy mechanizmie...
Ty go już nie odpalaj bo słychać że zapłon za wczesny i widać po tym co leci z rury. No nie zgadza się odczyt czujnika z pozycją wału.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
jaki rozrząd założyłeś? mam nadzieję, że nie KAZ? bo to jest zrobione z gównolitu, można brzeszczotem przepiłować łańcuch jak i koła... a łańcuch niema nawet oczek, tylko tam są takie zawijane blaszki do okoła... no ale raczej powinien zrobić więcej nić 800km tak czy inaczej, ale wszystko możliwe strzelanie i hamowanie rozrusznika wskazywało by na zbyt...
Tak jak napisali wyżej, za wczesny zapłon - opużnić, możliwe spalanie stukowe. Pozdr.
Mechanik samochodowy pyta o taką rzecz.
Strzelanie w gaźnik to zbyt wczesny zapłon i tyle.Zrób eksperyment, poluzuj śrubę od aparatu i podczas pracy silnika opóźniaj zapłon i zobacz czy będzie lepiej. Przecież w pierwszym poście napisał, że jest ustawiony idealnie. Proponuję sprawdzić lampą stroboskopową albo chociaż sprawdzić czy nie ma luzu na rozrządzie. Nadal sie upieram przy fałszywym...
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
jedynie nie rozumiem tego "kąta"....ruszę pompą i zobaczymy Rozumiem że pokazuje że zapłon za wczesny i muszę i muszę pompą pokręcić do "przodu"....?! Już tłumaczę uprzejmie. Jest to ustawienie wtrysku względem położenia wału. W czasie pracy silnika będzie się on zmieniał. Najbardziej chodzi o jego parametry w czasie pracy silnika na obrotach jałowych....
Problem polega na zbyt wczesnym zapłonie na wolnych obrotach.Jest powyżej 16 stopni a powinno być 10.Mój silnik to LJF z katalizatorem poj.1,6l wtrysk wielopunktowy.Moduł EDIS4 był podstawiany,ale bez efektu.A może ktoś wie jaki powinien być moduł EECIV.Chodzi mi o jego numer.Oporność czujnika położenia wału korbowego 340 OHM,czyli OK. Skutek jest taki...
Obcięty klin. Za wczesny zapłon i obcięło bo odbił.
jak to ma wyglądać mam straszny z tym problem widzę ze jesteś obcykany w tym możesz udzielić wskazówek. ogólnie cała usterka tego auta wygląda mi na brak synchronizacji miedzy wałem a wałkiem Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Cofnij na początek zapłon może jest za wczesny
Zacierają się zawory i masz problem, pomiar kompresji na zimnym to dobrze uwidoczni.
Witam. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, jak będziesz miał za późny, lub za wczesny to może ci się tak robić. Jeżeli okaże się że zapłon jest ok, to spróbuj mu wyregulować skład mieszanki. Powodzenia.
auto pali ponad 15/100. wszystkie czujniki ok (lambda również - ale cały czas wysyła w granicach 0.8v). zauważyłem problem przy rozruchu ciepłego silnika: zbyt wczesny zapłon ("kucanie" rozrusznika). czy może to być wina uszkodzonego modułu zapłonowego i przejście komputera w tryb awaryjny (LOS)?
Korektor liczby oktanowej masz z lewej strony na podszybiu. Ale nie wydaje mi się by on był winny.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Cofnąłeś tzn jest teraz wczesny zapłon czy za późny. Bo za wczesny mimo większej mocy może powodować zwiększenie temperatury i pękanie porcelany.
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Wreszcie jakieś konkrety, u mnie też jest podobnie, z tym że wygląda na to że mam jeszcze za wczesny zapłon na pompie, bo ecu prawie cały czas próbuję go opóźnić, bo tak na oko :D widzę podłączając próbówkę że ecu nawet na obrotach daje wypełnienie sygnału ok 70-80 procent, i w sumie by to się zgadzało bo zapłon opóźniłem ale jeszcze chodzi trochę za...
Witam. dosia84 cały problem to wyprzedzenie zapłonu masz źle ustawiony jest za wczesny i dlatego wyrywa ci z rąk sznurek,ustaw zapłon na 3,5mm przed górnym martwym punktem przy odstępie styków przerywacza 0,3 do 0,5mm i bedzie OK. Pozdrawiam.
Nie mogę zapalić silnika, objaw k= jak wczesny zapłon zaraz odbija. Jak regulować?
No cóż "tą pracą dyplomową" jak dowcipnie zauważyłeś - też troszkę leczę swoje kompleksy, jak robi to większość ludzi... Koledze wpadła mała podkładka przez otwór od świecy ale tylko drasneła cylindr i wyleciała przez wydech! I jest OK. Pamiętam Twoje walki z zza długim korbowodem... Też miałeś przeboje :) Ciesze się bardzo, że dalej Ci to mimo wszytko...
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
Zbyt wczesny zapłon.
Masz kolego za wczesny zapłon . Paliwo powinno zaczynać się podnosić w momęcie pokazania sie pierwszych znaków na kole , ponieważ te drugie oznaczają GMP czyli tłok w górnym martwym punkcie .
Do awarii w tym samochodzie doszło w taki sposób, że kierowca jechał na trasie i po prostu zatarł mu się wał korbowy, bo złapało na panewce bez powodu si nie zatarł, mnie to wygląda na zbyt wczesny zapłon ale film nie oddaje w pełni dźwięku ja słyszę stuki jakby młotkiem.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
I może skromna porada,zapłon trzeba ustawić dokładnie ,trochę za wczesny zapłon i odwrotne obroty silnika będą.
jaclac26- Mam pytanie, bo trochę słabo się znam, napisałeś że zbyt wczesny zapłon powoduje że silnik nie chce zapalić, i to rozumiem, ale nie rozumiem jak to się dzieję że rozrusznik nie ma siły przekręcić silnikiem i zatrzymuję się (czyli działa tak jakby za mało prądu dostawał), czy zbyt wczesny zapłon może spowodować że rozrusznik nie będzie kręcił,...
Zapłon musi być dosyć wczesny. Mam weterana z benzynowym silnikiem (OHV), gdzie w instrukcja w sekcji dotyczącej nastawy zapłonu uczy: tak ustawić, aby najlepiej chodził i nie przejawiał spalania stukowego. I jest tam zapłon dosyć wczesny (sprawdzam go lampą stroboskopową). Jeszcze taka uwaga, jeżeli nie zależy koledze na 100% oryginalności to polecam...
Jeżeli kicha w gaźnik to zapłon jest za wczesny
Witam Posiadam chińska wiertnice ,marka no name ... W zeszłym roku rozsypało się Magneto. ...........po wyciągnięciu starego i włożeniu nowego ,p Wiertnica nie odpala Iskra na świecy jest Wlałem trochę paliwa do cylindra ale bez skutku Co mogę jeszcze zrobić ,sprawdzić ? Obecność iskry nie decyduje jeszcze o poprawnie ustawionym zapłonie. Nie znam...
Twarda praca silnika to wczesny zapłon i łatwiejsze palenie , przy niewłaściwym kącie wtrysku obojętne czy wczesnym czy późnym zużycie paliwa zawsze rośnie .
Wyprzedzenie zapłonu ustawiasz doświadczalnie. Zależy co Cię interesuje - czy chcesz spokojną pracę silnika czy dużą moc. Im wcześniej ustawisz zapłon tym silnik będzie miał większą moc, ale trzeba się liczyć z tym, że cały układ tłok-korbowód-wał będą mocniej wysilone. Więc to zależy też od tego na ile solidna jest to konstrukcja, a siły nawet w takim...
Twarda praca po paru minutach pracy jest prawidłowa ale nie powinien mieć metalicznego dźwięku.Twarda praca po paru minutach jest wynikiem obrania strategii pracy zimnego silnika po wstępnym pomiarze parametrów pracy zaraz po zapaleniu.Potrzebuje paru minut zanim zacznie wyprzedzać zapłon a to z uwagi na emisję spalin.)Zbyt wczesny zapłon przez pierwsze...
Są nawet 3 opcje hamulców, polska instrukcja jest nieszczęśliwie i niejednoznacznie przetłumaczona - drag brake force (w polskiej "wartość hamowania") to regulacja siły hamowania na pozycji neutralnej spustu (np przy ustawieniu np trzeciej opcji kierunku czyli użycia opcji przód/tył bez osobnego hamulca - dla rock crawlera - auto hamuje samo po puszczeniu...
Cześć, czy jest ktoś w stanie pomóc? Od dłuższego czasu walczę z potykaniem się silnika na wolnych obrotach, coś jak praca kosiarki ale nie do końca, jak czkawka albo wczesny zespół Touretta :-D Silnik pracuje nagle potyka się i znowu, coś jakby zapłon wypadał.. Ale zrobiłem logi statyczne, mogę wrzucić, podobno bardzo ładne korekty, obroty nie falują,...
Takie stuki to może być też zły zapłon to znaczy że na jednym cylindrze za wczesny zapłon , a po chwili się w cylindrze temperatura podnosi i zapon dochodzi do normy / źle podgrzanie przez świece, wada wtrysku?
Może być to spowodowane zbyt wczesnym kątem wyprzedzenia zapłonu , mówiąc po ludzku :-) za wczesny zapłon
Za wczesny zapłon raczej. Spróbuj opóźnić próba nie strzelba.
Rozrzad ustawiony na znaki A zapłon także? Może jest za wczesny i przy rozruchu próbuje odpalić w przeciwna stronę.
Zapłon ustawiony na 15° i silnik chodzi jak ta lala. Na początku ustawiłem na 10° (zgodnie z tabliczką jaką znalazłem na jednej z pokryw) ale silnik wyraźnie miał za wczesny zapłon. Po przestawieniu na 15° wszystko wróciło do normy. Wygląda na to, że pokrywa nie była jednak z tego silnika.
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Kiedy silnik "strzela w gaźnik"? Kiedy zapłon następuje przy niedomkniętym zaworze, zaworach ssania. Albo za wczesny zapłon albo brak luzu na zaworach ssania.
Albo pierścień albo tłok. Pierścień do sprawdzenia luz na zamku. Tłok (ślady na nim) czyli pasowanie tłok -cylinder (za małe źle , za duże też bo powierzchnia styku będzie za mała i takie ślady też zrobi). Co to za silnik? Z duża temperatura tłoka też może powodować takie uszkodzenia (np za wczesny wtrysk w dieslu ,czy zapłon w benzynie). Jak ślad jest...
Ustawiałeś gaźniki pod wakuometrem ? Jest to przyrząd do synchronizacji gaźników. Dzięki niemu ustawisz także skład mieszanki.
Chodzi o to, ze na filierek powietrza czasem pryska paliwo. Sprawdź klin koła zamachowego, jego lekkie ścięcie lub przestawienie powoduje wczesny zapłon i cofanie w gaźnik.
Za wczesny zapłon przez co odbija i zaczyna chodzić w drugą stronę.
a właśnie nie dodałem, jak zawiozłem drugi raz pompę do sprawdzenia to i głowicę też bo mi gubił trochę wodę podejrzewałem głowice , gość robi też głowice więc jedna droga ,głowice splanował sprawdził płaszcz wodny i szczelność zaworów, uszczelke kupiłem niby z wysokiej półki noi myślałem że teraz będzie git ale nie dalej dymi Dodano po 7 trojan12 dał...
Za wczesny zapłon będzie powodował takie problemy .
czytałem na innym forum i koles pisał ze winę możne mieć za wczesny zapłon i tez miałem zle ustawiony Dodano po 5 przejechałem z 3 klimotery i motor nagle tracił siłe po czym zgasł nie mogłem go odrazu odpalic,odpalił po 3 minutach i problem pojawił sie znow
Nie wiem jak jest w tym quadzie ale może to być wina za wczesnego zapłonu. Przy moim quadzie były takie same objawy i tłok odbijał w drugą stronę a był luźny łańcuszek od rozrusznika i gdy odbił to bendix wydawał dźwięczny odgłos. Może akurat u ciebie jest tak samo. Tak... Za wczesny zapłon powoduje problemy przy gaszeniu...Ostrzeżenie za tą mądrość...
Być może się mylę, ale coś jest nie tak z ustawieniem rozrządu. Myślę że jest za wczesny zapłon, dowodem jest wyższa temp cieczy chłodzącej czyli 97 stopni, może to być związane z tolerancją czujnika temp. Jeśli jest za wczesny zapłon dochodzi do spalenia stukowego, sterownik różnie opóźnia w zależności od spalania stukowego i stąd ta kiepska kultura...
Spalanie stukowe to wczesny zapłon , to jak może ECU przyśpieszać zapłon.
Witam Mam problem w smarcie Fortfwo 2004r benzyna Podczas rozruchu jest taka blokada i po chwili zaskoczy, Nadmieniam , akumulator dobry,napięcie nie spada poniżej 12v podczas uruchamiania , rozrusznik sprawdzony, Wygląda tak jakby zapłon był za wczesny i dlatego tak blokuje, Czy jest możliwość przestawienia zapłonu? bo nigdzie nie znalazłem żadne informacji...
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
Ja mam po prostu zbyt wczesny zapłon, trzeba go kiedyś będzie ustawić. :D Gdy jest za wczesny zapłon to paliwo się spala tak mam rozumieć tylko za wcześnie. Bo silnik trochę stuka, ale to może być już od wielu lat, na wolnych obrotach trochę go muli, ale na wyższych jest OK. Dzisiaj po zaoraniu około 2 morg dolewałem tak ze trzy razy stawałem, i woda...
Witam Może jest za wczesny zapłon Pozdrawiam
Hej, zbyt wczesny albo zbyt późny zapłon, dlatego nie wchodzi na obroty, wsłuchaj się w pracę silnika i napisz czy hałas tego duszenia jest bardziej po stronie gaźnika/ów czy raczej u wylotu, obstawiam za wczesny zapłon
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
zapłon ustawiamy kilka stopni przed zz, i tak to działa. Ja tam się nie znam na tym, ale wiem, że jak dwusuw ma za wczesny zapłon to się grzeje jak diabli i dzwoni przy obciążeniu.. :lol:
Tak, przy opóźnionym zapłonie będzie walił w filtr. Chyba jak sobie go na końcówkę tłumika założy. -za wczesny zapłon -podstawione zawory
Przyczyną tej usterki może być za wczesny zapłon radzę go sprawdzić bo takie chamowanie silnika na to wskazuje
To odbijanie spowodowane jest, tym że silnik ma za wczesny zapłon czy, zbyt dużą kompresją?
Gdy zaplon jest zbyt wczesny wystepuje spalanie stukowe, utrata mocy, gdy zaplon za pozny silnik bedzie chodzil bardziej miekko, lecz moc spadnie a spalanie wzrosnie. Przegrzewanie zaworow ma miejsce glownie wtedy gdy mieszanka bedzie zbyt uboga.
Jak naj bardziej uszczelki pełnią bardzo ważna rolę jak kiedyś składałem jakiś silnik i między kartery dałem za cienka uszczelkę to tez nie mogłem wałem obracać Dodano po 3 A z tym sworzniem to dziwna sprawa nie powinien chyba być tak ciasno a jaki to quad bo nie pisałeś Dodano po 4 A mierzyłeś stary wał i nowy jaki ma skok może jakaś wada produkcyjna...
Ja bym raczej powiedział że to może byc za wczesny zapłon ale rozrusznika nie wykluczam
Masz za wczesny zapłon i tyle. Stroboskop do akcji ustaw zapłon lub do mechanika i będzie ok.Pozdrawiam
Witam Zbyt wczesny zapłon a świece i przewody wysokiego napięcia nie mają nic do rzeczy. Pozdrawiam.
nie uszkodzisz przestawiajac pompę. ale z tego co piszesz jak głośno pracuje to tak jak by wczesny zapłon był lub zawieszone wtryski i tak metalicznie pukaja
Witam, jeśli dobrze zrozumiałam, to jak dla mnie zbyt wczesny zapłon. Jaki powód, to nie wiem, nie znam maszyny.
Jak zapala , to moja podpowiedź jest nieaktualna. Wczesny zapłon lub źle ustawione wałki , może znaki pomyliłeś? Odepnij knock sensor.
Ewidentnie za wczesny zapłon !!! Coś sie musiało przestawić w zapłonie ! Lub uszkodziłeś czujnik, zrób zdjęcia to się pomyśli.
Zbyt ciepła świeca nie bedzie "chodzić" bo będzie ją spalać na czarno, zbyt zimna również nie - bo nie będzie się oczyszczać i będzie mostki łapać. Problemów może być kilka - od powyłamywanych żeberek głowicy, czy dorobionej tulejki redukcyjnej gwintu, źle odprowadzającej ciepło, do złej regulacji silnika - zbyt wczesny zapłon, mieszanka zbyt uboga...
A mi się wydaje, że to nie wina wydechu... na samym dole masz koło pasowe - te od wału korbowego, w zależności jakie masz koło niektóre mają gumę między częścią środkową a zewnętrzną, ta guma z wiekiem czasu lubi pękać i przesuwa się co prowadzi do przesunięcia zewnętrznej części koła, czyli przesunięcie zapłonu, miałem ten problem, zbyt wczesny zapłon...
Witam, nie sądzę by był to za wczesny zapłon ( spalanie stukowe ) poniewarz na ciepłym silniku to zjawisko powinno występować
Dzwoniące pierścienie to pierwsze słyszę. Za wczesny zapłon i lub za uboga mieszanka, złe paliwo ( za niska liczba oktanowa).
Jeżeli strzela ci w tłumik to masz za wczesny zapłon spróbuj go wyregulować. Ciekawe jak wyreguluje zapłon, nie pisz bzdur, bo będzie nagroda
Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Strzelanie w gaźnik występuje w dwóch przypadkach: zbyt wczesny zapłon lub zbyt uboga mieszanka. Sprawdź działanie urządzenia rozruchowego (jeżeli to gaźnik) i ustawienie zapłonu. Pozdrawiam
No, wysuszyć się powinno. Pozostaje paliwo. Natomiast te "kopy" to może zbyt wczesny zapłon, czy nie przestawił się czujnik? Wypadałoby sprawdzic wszystko, jak w tematach o Fiacikach, także zapłon lampą stroboskopową.
za duża ilość nagaru na tłokach /być może bierze olej/ zbyt wysoka temperatura silnika, źle dobrane temperaturowo świece za uboga mieszanka rozregulowany gaźnik zbyt wczesny zapłon
Jeżeli " Układ regulacji spalania stukowego wewnątrz sterownika" to może za wczesny zapłon i spalanie stukowe więc stuka, oczywiście bez oleju też klekocze jak diesel.
Po puścić pompe i przekręcić ja lekko w jedna lub w druga strone, i zobacz co sie dzieję mozliwe ze ma za wczesny zapłon
Jak świece się w dieslu przepalają na bank masz za wczesny zapłon świadczy o tyk kolor spalin jaki tu opisałeś. Radził bym sprawdzić .
za wczesny zapłon to pierwsze trzeba go maksymalnie opoznic tylko zeby nie przesadzic. po drugie to za male cisnienie jak kolega wczesniej napisal, karol-wskobuz(at)wp.pl
jeżeli rozrząd byłby przestawiony o dwa zęby to głowice by na 100% rozwalił, a kto ci robił ten rozrząd,? to może teraz jest coś przestawione i jest za wczesny zapłon
A właśnie ,że metaliczny stukot to prawdopodobnie za wczesny zapłon. :yes: Wczesny zapłon daje stukot pod obciążeniem i kiedy szybko naciśniesz gaz to też będzie stukał. Na razie zajął bym się tym, a nie szukał problemu w wale, który dostał luz po osiowy. Opóźnij zapłon, stuki powinny ustać. Lejące wtryskiwacze to dużo białego dymu, ja tak kiedyś miałem...
ad 2: Niestety starły się oznaczenia na silniku (naklejki), jest to kosiarka z roku 2001 New Gardena TD 534 TR Silnik 5KM z filtrem powietrza w kształcie walca (nie ma wyjmowanej gąbki), tak więc sądze że to wczesny model Centura A jak sprawdzić czy zapłon następuje w odpowiednim momencie ?
Odnoszę wrażenie, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem. Co wspólnego ma kompresja z odprowadzaniem spalin? Za wczesny zapłon będzie odbijał i normalne, że nie odbija przy wyłączonym zapłonie. Przy tak małym doświadczeniu lepiej oddaj do naprawy komuś doświadczonemu ten pojazd bo sam to go dobijesz:-(
A mi się wydaje, że zapłon jest zbyt wczesny lub zbyt późny, co tłumaczyłoby zerwanie klina na kole magnesowym. Ale skoro to sprawdziłeś to ten trop odpuszczamy. Kolejny trop to zawory lub rozrząd. Sam z siebie raczej nie przeskoczy, ale niewykluczone, że ktoś kiedyś jak składał to go źle złożył. Co do kompresji to miałem silnik który miał 3 bary kompresji...
Wybite tulejki na rozruszniku powodują takie objawy posprawdzaj też połączenia masy i przewodu do rozrusznika. Posłuchaj też kolegów i nie ruszaj zapłonu bo to jes bzdura co piszesz jak może za wczesny zapłon blokować rozrusznik skoro jeszcze silnik nie zapalił?
WSK 175 często łapie lewe obroty jak ma za wczesny zapłon i przy okazji nieźle odbila lewarkiem zapalania. W 2 suwach to możliwe. Gorzej jak ma elektroniczny zapłon A w maluchu to ja nawet słyszałem że UFO go testuje jako nowy napęd :) .
Ma teraz lepszą kompresję to trudniej obrócić wał. Przyczyna może być w rozruszniku, przewodach akumulatorze. Tulejki szczotki itd. Jak już odpali to ma moc i nie dzwoni przy przeciążeniu (na ciepłym silniku) ? To by oznaczało za wczesny zapłon i trudności z rozruchem są wtedy zrozumiałe. Czy czujnik jest kompatybilny nie wiem, po co wymieniać jak stary...
zdjąłem przewód między cewką a aparatem przy -5 i rozrusznik kręci jak głupi ,a gdy założyłem go z powrotem nie chciał przekręcić mi to wygląda na zbyt wczesny zapłon albo zdechły aku
Sebastain To jest temat jogurto. Udzieliłem mu jajlepszej z możliwych rad, żeby zwrócił się o pomoc do kogoś kto ma o tym jakiekolwiek pojęcie. Nie będę tu z tobą dyskutować o twoich sposobach ustawiania zapłonu, powtórze tylko że są one złe, a do tego spowodują najprawdopodobniej zbyt wczesny zapłon co jest niebezpieczne dla silnika.
zapłon wczesny wczesny zapłon diesel wczesny zaplon
wyswietlacz k750i bosch płukanie generator drgań prostokątnych
Ustawienie widoku "Szczegóły" i pokazywanie ukrytych plików w Windows Niedziałający przycisk prędkości w odkurzaczu