Zapłon zbyt wczesny. Już zaglądałeś kręciłeś. :D
Ty go już nie odpalaj bo słychać że zapłon za wczesny i widać po tym co leci z rury. No nie zgadza się odczyt czujnika z pozycją wału.
Witam, jeśli dobrze zrozumiałam, to jak dla mnie zbyt wczesny zapłon. Jaki powód, to nie wiem, nie znam maszyny.
Witam, wygląda na zbyt wczesny zapłon, nie napiszę dla czego ponieważ nie znam maszyny.
Możliwe uszkodzona świeca, zbyt wczesny zapłon...
Za wczesny zapłon, rozrząd do poprawy,przestaw wałek.
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
Zbyt ciepła świeca nie bedzie "chodzić" bo będzie ją spalać na czarno, zbyt zimna również nie - bo nie będzie się oczyszczać i będzie mostki łapać. Problemów może być kilka - od powyłamywanych żeberek głowicy, czy dorobionej tulejki redukcyjnej gwintu, źle odprowadzającej ciepło, do złej regulacji silnika - zbyt wczesny zapłon, mieszanka zbyt uboga...
Tak jak napisali wyżej, za wczesny zapłon - opużnić, możliwe spalanie stukowe. Pozdr.
to nie klikniesz na pomógł ,bo nie podam. :) Błedu nie popełnisz,jakkolwiek byś nie podpiął. Dochodzi tam sygnał z aparatu,i jezeli zalutujesz odrotnie,iskrę będziesz miał,ale samochód nie zapali,bo zapłon będzie zbyt wczesny. Wtedy w tej wtyczce co dochodzi do modułu (kabel ekranowany zielony) zamienisz sobie miejscami konektorki. Albo przelutujesz...
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Cofnąłeś tzn jest teraz wczesny zapłon czy za późny. Bo za wczesny mimo większej mocy może powodować zwiększenie temperatury i pękanie porcelany.
Kiedyś wiele lat temu, jak miałem motorower to zapłon ustawiałem wkładając ołówek, lub inny długi przedmiot do cylindra. Następnie po ustaleniu górnego położenia tłoka, tuż przed jego górnym położeniem, ustawiałem przerwę w aparacie zapłonowym. W Twoim wypadku wydaje mi się, że masz ustawiony zbyt wczesny zapłon, i dlatego tak się silnik zachowuje.
Cofnij na początek zapłon może jest za wczesny
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
Zdejmij fajke swiecy i szarpnij, jesli bedzie ok to zapłon za wcześnie , jeśli nie odpręznik.
Obcięty klin. Za wczesny zapłon i obcięło bo odbił.
Kolego, czy koło magnesowe zakładałeś z klinem, może Ci wypadł. To, że "zgrałeś" wałek rozrządu z literą "T" nie znaczy, iż ustawiłeś poprawnie rozrząd. Najpierw ustawia się tłok w GMP a później wałek rozrządu i nie może być pomyłki nawet i 1 ząbek łańcuszka. Po objawach reakcji silnika uważam, że masz przestawiony zapłon (za wczesny), ale w/wym. koledzy...
jedynie nie rozumiem tego "kąta"....ruszę pompą i zobaczymy Rozumiem że pokazuje że zapłon za wczesny i muszę i muszę pompą pokręcić do "przodu"....?! Już tłumaczę uprzejmie. Jest to ustawienie wtrysku względem położenia wału. W czasie pracy silnika będzie się on zmieniał. Najbardziej chodzi o jego parametry w czasie pracy silnika na obrotach jałowych....
Wychodzi na to że zapłon za wczesny.
Witam, wygląda na zbyt wczesny zapłon.
Ok, widzę, typowy wczesny Lucas, półprzewodnikowy zapłon jak w każdym samochodzie i już układ wtryskowy CP tronic. Co z rozdzielaczem ?? 12 wyjściowy ? Jeżeli tak, to po prostu dodano cewke zapasowa . Uszkodzi się główna, na drodze, przekłada się kabel WN na drugą :D Jaguary z tamtego okresu słyną z dziwactw technicznych. Np. Tarcze hamulcowe przy mechanizmie...
Jest iskra i paliwo to musi palić, zostało jeszcze powietrze, ale nie odpalasz go na księżycu. Ustaw przewody na 1342 i kręć aparatem aż zapali, chyba że "wyskoczyłeś" poza zakres regulacji to zmień przewody o 90° i znowu reguluj. Teraz masz zbyt wczesny zapłon.
Prawdopodobnie jest źle ustawiony zapłon(za wczesny)
I może skromna porada,zapłon trzeba ustawić dokładnie ,trochę za wczesny zapłon i odwrotne obroty silnika będą.
Na gazie nie mają takiego wpływu poza tym gaz lepiej toleruje wczesny zapłon. Pracować mogą ale nie koniecznie dobrze, jeśli parametry są w zakresie pracy ale są złe - to nie pokaże błędu ale chodzić nie będzie ;) , nie komputer stawia diagnozę tylko mechanik. Odpal silnik z odłączonym map, powinien się uruchomić w trybie 'awaryjnym' nawet na Pb.
Zbyt wczesny zapłon.
cofanie wału podczas odpalania to przez zapłon? Tak, może być za wczesny.
Jeżeli kicha w gaźnik to zapłon jest za wczesny
Ustaw na oko, żeby mniej więcej pasowało. Ja zawsze regulowałem aparatem na biegu jałowym czyli w okolicy 800 - 1000 obr/min. Jeżeli silnik zacznie "cofać" czyli zacznie nim rzucać to znaczy że zapłon jest zbyt wczesny, jeżeli silnik osiągnie zbyt niskie obroty i przy dodawaniu gazy będzie strzelał w wydech to jest zbyt opuźniony. Jeżeli kręcąc aparatem...
jaki rozrząd założyłeś? mam nadzieję, że nie KAZ? bo to jest zrobione z gównolitu, można brzeszczotem przepiłować łańcuch jak i koła... a łańcuch niema nawet oczek, tylko tam są takie zawijane blaszki do okoła... no ale raczej powinien zrobić więcej nić 800km tak czy inaczej, ale wszystko możliwe strzelanie i hamowanie rozrusznika wskazywało by na zbyt...
Strzelanie w gaźnik to za wczesny zapłon.
układ paliwowy może się zapowietrzać bądź masz źle ustawiony zapłon (wczesny wtrysk)
Mechanik samochodowy pyta o taką rzecz.
Zapłon musi być dosyć wczesny. Mam weterana z benzynowym silnikiem (OHV), gdzie w instrukcja w sekcji dotyczącej nastawy zapłonu uczy: tak ustawić, aby najlepiej chodził i nie przejawiał spalania stukowego. I jest tam zapłon dosyć wczesny (sprawdzam go lampą stroboskopową). Jeszcze taka uwaga, jeżeli nie zależy koledze na 100% oryginalności to polecam...
Sprawdź ten klin na wale dokładnie, to znaczy zdejmij kółko, obejrzyj je i wał. W takiej sytuacji musisz mieć 120% pewności. Dopiero potem szukaj w pompie, czy gdzie tam jeszcze... Dodatkowo jeśli zapłon jest zbyt wczesny, to auto na zimno źle pali, ale jak już odpali to ma kopa. Wczoraj miałem to w afn i w bs pokazywał kąt 255. Po wymianie pompy kolega...
Nie mogę zapalić silnika, objaw k= jak wczesny zapłon zaraz odbija. Jak regulować?
Zacierają się zawory i masz problem, pomiar kompresji na zimnym to dobrze uwidoczni.
Uscislam 8E miał zapłon bezprzerywaczowy, na tyrystorach. Wcześniejsze wersje bez E miały przerywacz. Ze schematem raczej trudno będzie. Tam częstą usterką były pękające płytki i tu bym szukał przyczyny na początek. Ale ogólnie wietieroki to niewdzięczny temat zwany zemstą stalina.
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia. Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie .Rozrusznik nowy,akumulator...
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Co klekocze? Zawory? Spalanie stukowe? Zbyt wczesny zapłon?
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Za wczesny zapłon. Trzeba jeszcze raz sprawdzić czy nie doszło do przesunięcia momentu zapłonu.
To nie jest zbyt wczesny zapłon tylko za dużo paliwa.Sprawdż rurkę do MAP-sensora, czujnik temperatury cieczy silnika/pod kolektorem ssącym/.Powodzenia.
Zbyt wczesny zapłon.
Problem polega na zbyt wczesnym zapłonie na wolnych obrotach.Jest powyżej 16 stopni a powinno być 10.Mój silnik to LJF z katalizatorem poj.1,6l wtrysk wielopunktowy.Moduł EDIS4 był podstawiany,ale bez efektu.A może ktoś wie jaki powinien być moduł EECIV.Chodzi mi o jego numer.Oporność czujnika położenia wału korbowego 340 OHM,czyli OK. Skutek jest taki...
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
jak to ma wyglądać mam straszny z tym problem widzę ze jesteś obcykany w tym możesz udzielić wskazówek. ogólnie cała usterka tego auta wygląda mi na brak synchronizacji miedzy wałem a wałkiem Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Za wczesny zapłon.
wielkie dzięki samochód już pali ale tak jakby chodził trochę za głośno na wyższych obrotach (za wczesny zapłon?)
Może być to spowodowane zbyt wczesnym kątem wyprzedzenia zapłonu , mówiąc po ludzku :-) za wczesny zapłon
Twarda praca silnika to wczesny zapłon i łatwiejsze palenie , przy niewłaściwym kącie wtrysku obojętne czy wczesnym czy późnym zużycie paliwa zawsze rośnie .
Strzelanie w gaźnik to zbyt wczesny zapłon i tyle.Zrób eksperyment, poluzuj śrubę od aparatu i podczas pracy silnika opóźniaj zapłon i zobacz czy będzie lepiej. Przecież w pierwszym poście napisał, że jest ustawiony idealnie. Proponuję sprawdzić lampą stroboskopową albo chociaż sprawdzić czy nie ma luzu na rozrządzie. Nadal sie upieram przy fałszywym...
Witam, jeśli dobrze zrozumiałam, to wygląda na zbyt wczesny zapłon. blokuje silnik Przy odkręconej świecy, to normalne. wypluwa chyba paliwo, bo czuć etylinę
a kopułka nie mozesz troche cofnac zapłonu?
Witam. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, jak będziesz miał za późny, lub za wczesny to może ci się tak robić. Jeżeli okaże się że zapłon jest ok, to spróbuj mu wyregulować skład mieszanki. Powodzenia.
Masz kolego za wczesny zapłon . Paliwo powinno zaczynać się podnosić w momęcie pokazania sie pierwszych znaków na kole , ponieważ te drugie oznaczają GMP czyli tłok w górnym martwym punkcie .
Tak Picia, zapłon za wczesny - tak się zachowuje rozrusznik na gorącym silniku. Pozdrawiam.
Kiedy silnik "strzela w gaźnik"? Kiedy zapłon następuje przy niedomkniętym zaworze, zaworach ssania. Albo za wczesny zapłon albo brak luzu na zaworach ssania.
Takie stuki to może być też zły zapłon to znaczy że na jednym cylindrze za wczesny zapłon , a po chwili się w cylindrze temperatura podnosi i zapon dochodzi do normy / źle podgrzanie przez świece, wada wtrysku?
Punkty 1-3 zgadza się Punkty 4-5 tu już bym się kłócił czy na pewno ma to wpływ, no chyba że zbyt wczesny zapłon, ale to musiało by nastąpić po ingerencji w ten układ Punkt 6 łatwo sprawdzić zakładając klucz na wał i próbując przekręcić wałem ręcznie Co do Zużytego rozrusznika to dodałbym jeszcze zużyty (wypalony) styk w elektromagnesie
kolego albo pompa paliwa kończy żywot albo zapłon za wczesny
Może zapłon za wczesny,może cewka ,ciężko coś poradzić jak na benzynie jak na LPG?? za mało konkretów.
Za wczesny zapłon raczej. Spróbuj opóźnić próba nie strzelba.
Założyć nóż ;P Nóż działa jak koło zamachowe bez tego kosiarka ma "za wczesny zapłon" i odbija.
jeżeli jest pewny ,że w kablach jest wszystko w porządku ,to wymień aparat na inny i będzie dobrze,a co do blokowania na zimnym to zapłon za wczesny .
No to troche przyspiesz wtrysk. Ustaw go tak żeby początek wtrysku był ok 3-5 stopni przed górnym martwym punktem. Jak silnik chodzi bardzo twardo to oznacza, że zapłon jest zbyt wczesny.
czy to aby nie uszczelka pod głowicą lub zapłon. Dizel przy wczesnym zapłonie się grzeje.
Hej, zbyt wczesny albo zbyt późny zapłon, dlatego nie wchodzi na obroty, wsłuchaj się w pracę silnika i napisz czy hałas tego duszenia jest bardziej po stronie gaźnika/ów czy raczej u wylotu, obstawiam za wczesny zapłon
Po kolorze świecy to albo za ubogo, albo za wczesny zapłon.
Za wczesny zapłon przez co odbija i zaczyna chodzić w drugą stronę.
Za wczesny zapłon będzie powodował takie problemy .
Do awarii w tym samochodzie doszło w taki sposób, że kierowca jechał na trasie i po prostu zatarł mu się wał korbowy, bo złapało na panewce bez powodu si nie zatarł, mnie to wygląda na zbyt wczesny zapłon ale film nie oddaje w pełni dźwięku ja słyszę stuki jakby młotkiem.
Za wczesny zapłon,sprawdź na początek.
Znając stare Fiaty i Polonezy z ich rozklekotanymi aparatami zapłonowymi to lampy stroboskopowe nie bardzo się spisywały.Dużo lepszą metodą okazywało się ustawianie zapłonu "na słuch i na oko",oczywiście tę metodę polecam tylko doświadczonym osobom.Jeśli już uda ci się odpalić samochód,pokręć lekko aparatem w prawo i w lewo.W lewo przyspieszasz zapłon,kręcąc...
Za wczesny zapłon,sprawdź to
To chyba nie kompresja , tylko zapewne za wczesny zapłon. Ale jaka jest tego przyczyna sam musisz odnaleźć. Sprawdź czy po zdjęciu fajki że świecy kręci normalnie.
Witam Może jest za wczesny zapłon Pozdrawiam
Za wczesny zapłon,uszczelka pod głowicą lub pompa wody/cieczy chłodzącej/.
Wreszcie jakieś konkrety, u mnie też jest podobnie, z tym że wygląda na to że mam jeszcze za wczesny zapłon na pompie, bo ecu prawie cały czas próbuję go opóźnić, bo tak na oko :D widzę podłączając próbówkę że ecu nawet na obrotach daje wypełnienie sygnału ok 70-80 procent, i w sumie by to się zgadzało bo zapłon opóźniłem ale jeszcze chodzi trochę za...
Spalanie stukowe to wczesny zapłon , to jak może ECU przyśpieszać zapłon.
A właśnie ,że metaliczny stukot to prawdopodobnie za wczesny zapłon. :yes: Wczesny zapłon daje stukot pod obciążeniem i kiedy szybko naciśniesz gaz to też będzie stukał. Na razie zajął bym się tym, a nie szukał problemu w wale, który dostał luz po osiowy. Opóźnij zapłon, stuki powinny ustać. Lejące wtryskiwacze to dużo białego dymu, ja tak kiedyś miałem...
Zapłon źle ustawiony, za wczesny, cofa tłoka.
Jak wyżej,ale najprawdopodobniejsza przyczyna-za wczesny zapłon.
Witajcie! Mam problem z odpaleniem piły Dolpima, strasznie kopie w rozrusznik, do" wyrwania" palców,co jest grane? Przestawiałem zapłon na wczesny, późny i nic. Przerywacz przeczyściłem, przerwa ustawiona na 0,55mm, na świecy 0,80mm. Pomożecie?
wygląda na zbyt wczesny zapłon- Jakiej marki jest ten skuter?
Zbyt wczesny zapłon,należy jeżeli jest taka możliwość opóżnić zapłon.
Skoro młotkuje to za wczesny zapłon,.
Z tym urywaniem ręki, to nie daj się! A powód rzeczywiście może być w przestawieniu zapłonu (za wczesny).
Być może się mylę, ale coś jest nie tak z ustawieniem rozrządu. Myślę że jest za wczesny zapłon, dowodem jest wyższa temp cieczy chłodzącej czyli 97 stopni, może to być związane z tolerancją czujnika temp. Jeśli jest za wczesny zapłon dochodzi do spalenia stukowego, sterownik różnie opóźnia w zależności od spalania stukowego i stąd ta kiepska kultura...
Jak dymi w ssący, to albo masz podparte zawory, albo za wczesny zapłon. Może przylgnia zaworu tak zardzewiała,że nie doszczelnia, kompresję mierzyłeś?
Strzały w przepustnice to jakby za wczesny zapłon, rozrząd dobrze poskładany?
zauwazyłem ze podczas jazdy powyzej 3 tyś obrotów słysze stukanie jak by zawory Prawdopodobnie przestawiony zapłon (za wczesny).
Może wina rozrusznika, może akumulatora, a może za wczesny zapłon?
i zły zapłon,prawdopodobnie za "wczesny".
Może byc też ,za wczesny zapłon.
Ja bym raczej powiedział że to może byc za wczesny zapłon ale rozrusznika nie wykluczam
Kopci na niebiesko - za pózny zapłon, a na czarno za wczesny. Przyśpiesz zapłon. Pojedż troszkę pompą 'pod włos', czyli w przeciwną stronę obrotów pompy, zabaczysz jak z kopceniem i powinno przybyć 'zagubionej wcześniej' mocy. Jest jeszcze pytanie, czy nie bierze zbyt dużo oleju ??? Pozdr.
Przeważnie 0,22uF/600V. Wyrywanie rozrusznika to zbyt wczesny zapłon, okopcona świeca świadczy albo o jej złym dobraniu, albo o innych wadach silnika - źle wyregulowany zapłon, zła mieszanka.
wczesny zapłon wczesny zapłon diesel wczesny wtrysk
arduino mcp2515 ublock origin prąd zadziałać bezpiecznik
scheppach agregat pralka samsung zawiesza
Jak sprawdzić czujnik zmętnienia wody w zmywarce? Przerwa na świecy zapłonowej Junak 901RS: 0,6–0,7 mm