Kup sterowane napięciowo lub przez W-Bus. Po CAN z VW nie odpalisz.
czerwony plus brązowy masa zielony pompa paliwa niebiesko-biały CAN BUS HIGH niebieski CAN BUS LOW
Mam zdjęcie sterownika, które odbiega od przedstawionych powyżej. Orientuje się któryś z kolegów czy to sterownik z can busem czy bez?
W Października masz W-Bus, a nie CAN.
jeżeli jest to webasto analogowe wystarczy podać +12V równolegle z zegarem sterującym na 2pin. webasta sterowanego magistralą can nie da się tak odpalić. zegar sterujący owalny ma W-BUS na 1 pinie. najprościej jest wtedy podpiąć się pod przycisk zegara.
Witam, takie piecyki występują np. w golf 7, niestety nie odpalisz sterownikiem. Piece są sterowane po magistrali CAN oraz LIN.
świeże wiadomości na temat Thermo Top C z transportera T5 CAN oczywiście , odpaliłem to dzisiaj na stole . urządzenie które może to zrobić to zegar webasto model 1533 (nr katalogowy 1301122c ) styk czwarty tego zegara ( w-bus ) podłączamy do styku nr-1 6-stykowego złącza webasto (podłączenie modułu telestart ) i wszystko działa . analogicznie powinno...
(...) gnąć wszystko co będzie potrzebne. Jeśli nie da się tego zrobić w ten sposób to tutaj pojawia się kolejne pytanie: W jaki sposób sprawdzić czy jest sterowane szyną CAN czy przez W-BUS? Widziałem konwertery umożliwiające podłączenie. Jeśli sterowane jest po szynie CAN - w jaki sposób mogę je uruchomić? Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie...
Multiwan T5 - dogrzewacz ma sterowanie CAN , ale jak kupisz sterownik Telestart T90 , to ma on wyjście W-bus , którym uruchomisz piec sterowany CAN.
Pytanie było proste., Czy z CAN na ten podgrzewacz może wychodzić 12 V lub W-bus. Może odciąć się od CAN i załączyć przez 12V lub "jajco 1533 z W-bus , ewentualnie T91R"
To jest ten zegar. Gniazdo ma 4 piny opisane na tylnej ściance jako: 1. W-BUS - sterowanie cyfrowe 2. OUT - sterowanie analogowe +12V 3. + zasilania 4. - zasilania Wtyczka podłączana do zegara ma 3 przewody. Podłączasz plus i minus zasilania oraz w zależności od typu pieca OUT lub W-BUS
Ten piec potrzebuje informacji po CAN o ilości paliwa w zbiorniku, inaczej nie odpali. Sam sygnał startu albo CAN albo Telestart po W-Bus. I pamiętaj, że tam jest inna pompa paliwa niż w TTV.
Witam. Nie trzeba żadnego dodatkowego urządzenia. Wystarczy mieć interfejs webasto i program thermo test diagnoza przez W-Bus. Pozdrawiam.
Ja mam TTV od Passata 2005 i odpala się przez W-BUS, bez podłączania magistrali CAN.
Zegar jest podpięty do pinu 1 (w-bus) Dlaczego wątpisz czy jest can?
LIN lub CAN jest wykorzystywany do połączenia z fabrycznym wyposażeniem pojazdu, W-Bus dla dedykowanego interfejsu diagnostycznego Webasto. W ciężarówkach bywało tak, że połączenie dedykowanym diagnoskopem ze złącza OBD auta działało tylko z opcjami udostępnionymi przez producenta. Połączenie bezpośrednie do "pieca" poprzez W-Bus, dawało większe możliwości.
Pokaż schemat, bo ze zdjęć wynika że komunikujesz się ze sterownikiem i wyświetlasz parametry poprzez W-bus, albo K-line. Ewentualnie Can. Jakoś nie widzę sterowania pompą obiegową....
Pozdrawiam, w Audi A2 mam dogrzewac webasto thermotop Z/C (CAN bus). Ten włącza sie automatycznie poniżej 5 stopni. Mam pytanko czy ten zegar 221000311200 potrafi uruchomić moje webasto. Z innego forum: "Webasto w A2 załączyć można zwierając do masy pin nr 3 w kostce Webasto lub dostać się do wiązki od niej i jest to przewód żółty z niebieskim." Ktoś...
Ten sterownik to typowy CAN wszelkie komendy idą po linii cyfrowej CAN czy W-BUS? wszelkie komendy idą po linii cyfrowej Zgadza się. Czy na pewno CAN?
ok, z interfejsem poradzilem sobie, odpalam wszystkie podzespoly manualnie i wszystkie pracuja ! lecz gdy webasto jest odpalane normalnie przy starcie silnika wyskakuje mi blad swiecy ! oczywiscie webasto nie pali . panowie, myslicie ze to wina padnietego sterownika ? jeszcze jedna sprawa, z kostki 6 pinowej wychodza mi tylko 2 przewody, mysle, ze jest...
Hehe Sterowanie jest takie na ajkie kogo stać. Mozna kupić zwykłe potencjometryczne lub zegar z wyświetlaczem. Róznica w cenie ok 200zl jesli nie amsz wiązki to tzreba będzie dokupić. Na can busach są montowane tylko fabryczne ogrzewanka(chyba że się myle ale w cenniku nie widziałem wiązki can).
Niestety kolego tak jak u mnie piec nadaje sie tylko do aut które miały go fabrycznie ( golf 7, octavia 3 ) dlatego, że jest sterowany za pomocą protokołu LIN a nie CAN ani też w-bus. Ewentualnie jak zdobędziesz gdzieś płytkę z elektroniką od takiego pieca tylko sterowanego po w-bus to możesz podmienić i będzie działał.
Brak CAN nie oznacza, że nie jest cyfrowe.Sterowane po W-BUS (pin 2) to analog czy cyfrowe (linia K) ?
Dziś nie ma to większego znaczenia czy sterowanie analogowe czy W-Bus bo zegary sterujące są w podobnych cenach. Unikaj tylko tych z CAN. Zaletą Webasta jest możliwość zbudowana sobie prostego interfejsu diagnostycznego z dosłownie paru elementów, z których najdroższy to wtyczka do laptopa. Dodatkowo można sobie ściągnąć ze strony producenta za darmo...
Jeśli to jest ten sam sterownik co mój to nie jest na can-ie tylko jest sterowany sygnałem cyfrowym W-Bus. A co dokładnie się dzieje że szukasz sterownika może jakoś można pomóc? Mój jest mi potrzebny :)
Normalna sytacja, uruchamiasz sam piec linia diagnostyczna W-bus i tyle To klimatronik uruchamia piec a nieodwrotnie i dlatego nie dziala nawiew - prak polecenia z CAN W takiej sytuacji stosuje sie dodatkowy sterownik PWM wentylatorow - IPCU Sposob jego podlaczenia jest podawany w manualach do instalacji piecykow aftermarket Nie ma znaczenia że posiadam...
Kostka 8 pin. Pin 4 to CAN Low, pin 7 CAN High. Podłączasz po przez dedykowany gateway pod CAN Infotaiment (i tylko tu). W gateway trzeba zakodować piec inaczej go nie zobaczysz. Po drugiej stronie tester pod CAN Diagnose, zasilasz wszystko i musi banglać. A, żadnych rezystorów. Prościej: pin 2 = W-bus, interfejs z K-Line i do tego ThermoTest. Ściąga...
Nie ma,, ale pilot nie jest od centralki, po drugie nie ma reszty auta. Jaki masz piec? Oczywiście że pilot jest od centralki-patrz na zrzut ekranu. Lub tu https://merc.com.ua/mercedes-benz/cat/or... Jak wiadomo piece webasto są sterowane/diagnozowane przez W-bus. W grupie VAG uruchamiane przez szynę CAN....
1 lub 2 mozesz sprawdzac poprzez + oraz w-bus z zegara pamietaj o przestawieniu pinu w kostce ..... natomiast 3 to + sprawdzaj .... piece w VW t5 korzystaja z pinow 2-3 linia CAN
Dziwne rzeczy Kolego piszesz. At2000st nie ma k-line, tylko w-bus. Zwykły VAG z tym piecem się łączy bez najmniejszego problemu. Jak sterowniki do interfejsu są poprawnie zainstalowane, to w TermoTest wybierz skanowanie magistrali w-bus. A jak masz pecha, to trafiłeś na wersję z CAN. I to że regulator ( nie sterownik, sterownik jest w agregacie) jest...
A to już nie takie proste bo sam climatronik tego nie załatwi , musisz zrobić sterowanie albo poprzez PWM do istniejącego modułu albo osobne , odciąć od CAN climatronic żeby po zgaszeniu klap nie zamykał a pompka to najmniejszy problem . A jak masz K-bus to zapomnij o ręcznym chyba że zrobisz transmisje .
Witam, zadam zapytanie w tym miejscu bo temat w miarę świeży. Mam Mazdę 6 rok 2003 z webasto z/c d, które działa tylko jako dogrzewacz silnika - samochód bez sieci CAN . Na forum mazdaspeed znalazłem schemat przerobienia układy na niezależny . Koncepcja jest taka,że nie mam zegara sterującego tylko sterowanie z pilota. Zakupiłem pompkę obiegu wody i...
Można tak jak ja zrobiłem. Potrzebujesz przejściówkę z RS232 na K-Line. Wpinasz się z takim czymś równolegle do cyfrowego zegara, odpalasz program do nasłuchu portu i patrzysz co ciekawego ten zegarek wysyła. Jak już to będziesz miał to pozostaje Ci tylko zmusić jakiś mikrokontroler do wysłania tego samego na linie K. Sprawdzenie poprawności rozkazu...
Widzę że temat stary ale mam pytanie do Was ,jak uruchomić ten piecyk (od VW T5) w innym aucie ,czy moduł telestart lub ten jajowaty zegarek z wyj W-bus uruchomi piec gdy nie ma on połączenia z siecią CAN w T5? Czy ten piec ma wyjście załączające dmuchawę od nagrzewnicy w samochodzie? Ma ktoś może rozpiskę pinów pieca z T5?
Witam, nie odpalisz, sterownik w poście jest do innego modelu. Twój odpali po CAN np, vagiem lub po w-bus na pinie 2 programem diagnostycznym WTT. Dla wszystkich zainteresowanych, właśnie kończę pracę nad dwoma modułami pracującymi właśnie po W-BUS z dogrzewaczem jak i pełnym ogrzewaniem. Dodam Tylko, że chodzą wszystkie piece które da się uruchomić...
Kolego noel200 tu nie chodzi o to aby ktoś kto chce na tym zarabiać nie zarabiał, ale to tak samo jak np bierzesz firmę do malowania domu albo robisz to z kolegą a potem Ty pomagasz w czym innym jemu, wiem że wszystko można przeliczyć na pieniądze ale na szczęście za to aby ktoś powiedział Ci dzień dobry nie musisz mu płacić. Tu chodzi o to aby ci którzy...
To może inaczej, czy wie ktoś które elementy instalacji potrzebowałbym żeby umożliwić odpalanie piecyka poza autem i sterować za pomocą programu diagnostycznego poprzez W-BUS? Mam tych piecyków dość sporo do obsługi w sezonie a nie zawsze mam jakiegoś actrosa pod ręką. Podłączyłem kilka dni temu piecyk do zewnętrznego zasilania, zewnętrzną pompkę paliwa,...
Prawdopodobnie jest to wersja sterowana CAN-busem z instalacji samochodu. Jeśli masz zamiar to zamontować do innego samochodu to nie dasz rady bez wymiany sterownika na wersję standardową. Puki co możesz używać tego jako przycisku do papieru :-)
Jezeli to faktycznie jest dogrzewacz, to rozbudowujac go do pełnego ogrzwania postojowego, oprocz wspomnianego timera musi być oddana pompa wody. Bez tego nie pogonisz płynu w układzie, w czasie kiedy nie pracuje silnik. Pompa wody do Webasto w T5 była montowana na tym samym uchwycie co piec. Łatwo będzie sprawdzić czy jest tam obecna. Tak samo w poblizu...
Witam Na aukcji znaazłem taki zegar Zegarem preselekcyjnym 1533 załączysz piec sterowany cyfrowo. Ja wymieniałem Webasto analogowe na cyfrowe + dorobiłem sterowanie po GSM. W skrócie zrobiłem to tak: - w zegarze 1533 przełączyłem sterowanie pieca z OUT na W-BUS - z płytki zegara wyprowadziłem na tylną ściankę 2 przewody zwierające przycisk załączający...
Podobno da sie przerobic dogrzewacz na ogrzewanie postojowe. Mam pytanie: czy sterownik dogrzewacza pracuje w takim samym zakresie temperatur i czy rowniez automatycznie utrzymuje temperature tak jak w ogrzewaniu postojowym? Czy pompa obiegowa ( ta zamocowana na piecu) moze byc zasilana bezposrednio 12V? Pozdrawiam A coś więcej o samym piecu i samochodzie...
UniControl 9 7 Troubleshooting 7.1 Fault code output The heater will output a fault code on the control element if a fault occurs during heating mode. X Pressing the quick start button confirms the error display. An error that has occurred is shown on the control element display as Txx, Fxx or Hxx and the quick start button flashes red. The error information...
Witajcie. Zakładam nowy temat ponieważ w temacie "Jak podłączyć WEBASTO Thermo Top C?" http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic38... jest trochę na ten temat ale poprzeplatane z innymi informacjami. A chciał bym żeby pozostał przejrzysty opis jak uruchomić dogrzewacz (Zuheizer). Żeby było przejrzyście najpierw o piecu. http://obrazki.elektroda.pl/5137760100_1...
Witam szanownych kolegów, W swoim Passacie B6 mam właśnie webasto TT-V montowane fabrycznie, ze sterowaniem ręcznym (panel klimatronika) i programowaniem z kierownicy (timer na FIS'ie). Chciałem zamontować sterownik do pilota i zakupiłem Telestart T91R. Po założeniu jednak okazało się, że sterownik nie odpala webasta. Kontrolka na pilocie świeci na...
Ten zegar, który masz jest przeznaczony dla T5 i prawdopodobnie jedyne co Ci się wyświetli po podłączeniu zasilania to blokada rodzicielska bo potrzebuje on informacji o Klemie 15 z CANa. Piec mozna uruchomić mając zegar Webasto komunikujący sie po W-bus lub Telestart z pilotem wykorzystujący tą samą szynę danych. Pozdro
Panowie w tym temacie proszę pisać o webast ach modelach i czy są na canie czy analog. Jak to rozróżnić. Webasto thermo top lub Webasto thermo top T (Dw50, Bw50)-Analogowe Diesel lub Benzyna bez pompki paliwa. Posiada wbudowany zbiornik na pracę urzedzenia na około 30 minut. Webasto thermo top s (Dw50, Bw50)- Analogowe Diesel lub Benzyna. Pompka paliwa...
Hello, Sorry, that I write in english. I'm from Litwa/Wilno and don't know polish well. I have problem with my ThermoTop Z (factory fitted in Mazda6 2003 diesel). When I connect to it with ThermoTest software on K-Line and run Glow plug test it gives error "Glow plug / flame monitor interruption". The same error when I try to run heater with ThermoTest....
webasto webasto temperatura zapowietrzona webasto webasto zapowietrzone webasto webasto
skuter słaby światła silnik 160kw silnik gasnie nagrzaniu
przełącznik obrotów bosch wyważarka corghi
Bezpiecznik zamka klapy Renault Laguna II – lokalizacja, wartości, typy usterek Volkswagen Passat B5 – przewody odryglowania drzwi prawy przód, kolory, pinout T6c