Patrząc na obrazek z pierwszego postu podłącz plus z zasilacza do dolnego poziomego styku, drugi poziomy podłącz do plusa wentylatorów. Minus z zasilacza podłącz bezpośrednio do minusa wentylatorów. Styki oznaczone + - nie podłączaj.
Każdy przekaźnik z programem pracy cyklicznej. Może być jednoczasowy. Podłączasz jeden wentylator pod styk NO/NC do wyjścia NO, drugi na ten sam styk do wyjścia NC i po ptakach. Aczkolwiek, przekaźniki mają raczej niskoprądowe styki. Jeżeli prąd wentylatorów jest znaczny i nadmiernie obciążyłby styki przekaźniki, potrzebne są dodatkowe elementy załączające,...
Zastosuj stycznik, cewką będzie sterować czujnik a wentylatory podłączysz pod styki stycznika.
Jeśli masz zasilanie wentylatora niezależne od oświetlenia. tzn napięcie jest na nim niezależnie od włącznika światła. W takim układzie można zastosować przekaźnik który w momencie zasilenia (zapalenia światła) rozewrze styki zasilania wentylatora, kiedy zgasisz światło styki się zewrą a wentylator się uruchomi na określony czas ( napisałeś że masz...
Od wentylatora idzie gumowy wężyk do presostatu, w momencie jak włączy się wentylator to styki zwierają, spróbuj w tym momencie zewrzeć kable presostatu
Kolego, cewkę wyzwalasz razem z manualnym włącznikiem. Wentylator zasilasz przez styki przekaźnika zamykające się pod wpływem zasilania NO - normalne otwarty. Zasilanie z sonofa podajesz na syk NZ normalnie zamknięty, przekaźnika. Wentylator dostaje zasilanie albo z klawisza albo z sonofa, jest podłączony do środkowego styku przekaźnika. Sterujesz przewodem...
Nie kombinuj z czujnikiem bo jeszcze uwalisz sobie ECU chodź teoretycznie nie powinno nic się stać, jak chcesz sprawdzić sam wentylator to zewrzyj styki 30 i 87 przekaźnika.
Jest. Ale trzeba zastosować przekaźnik połączony równolegle z żarówką i wentylator połączyć ze stykiem NC.Po zaniku napięcia przekaźnik puszcza jednocześnie zwiera styki uruchamiając wentylator.
To jest jedno z trzech gniazd do podłączenia wentylatorów obudowy. Umieść tak, żeby styki nie dotknęły niczego metalowego.
Masz tam 4 pola odłączając czarne przewody żarówką 60W sprawdzisz pobory prądu a na zasilaczu sprawdz stycznik po prawej stronie wentylatora czy nie sklejone styki.
Czy mogę połączyć wyjścia z obu urządzeń i podłączyć pod dmuchawę bez zastosowania diod lub innych tego typu rzeczy? nie możesz. Trzeba na wyjściu sterownika CS 21B dać równolegle do wyjścia na wentylator przekaźnik przez styki NC odcinający transformator Breve ARW 1,2A .
Renault megane 96r. 1.6 8v Problem z Wentylatorem chłodnicy i centralnym zamkiem. . Czujnik włącza wentylator przez przekaźnik w skrzynce bezpieczników na lewym nadkolu w komorze silnika. Tam powinny być trzy przakaźniki: jeden od pompy paliwa i dwa od wentylatora chłodnicy (jeśli dwubiegowa). Trzeba sprawdzić przekaźnik, no i kable: czujnik - cewka...
Czujnik może być na bimetalu, wyginającym się pod wpływem ciepła i zwierającym styki na końcach, które mogą uruchamiać wprost wentylator, lub przekaźnik go włączający. Styki te zazwyczaj mogą zasilać prądożerny wentylator, ale że zwykły przekaźnik to 3,50, to wiesz... Opcja druga, rezystancja zależna od ciepła, którą bada jakiś sterownik, i to dopiero...
Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym zjawiskiem towarzyszącym spalaniu !!! Dodano po 1 Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym...
Nie myl termostatu odpowiedzialnego za obieg płynu w silniku, z tym który jest zamontowany na chłodnicy i załącza wentylator. Na 90% się zużył i styki mu się zawieszają i się nie wyłącza dlatego wentylator pracuje po załączeniu cały czas.
Tak trudno zidentyfikować z jakiego wyjścia jest zasilany wentylator potem po ścieżkach jaki przekaźnik styki.
Typowy trójfazowy styczni też pewnie dałby radę włączyć grzałkę i wentylatory. Trzy styki, to trzy odbiorniki.
Nie wiem jaki cel ma to dać. Wg mnie najprostszym wyjściem jest zbocznikowanie stykami przekaźnika lub elementu (czujnika termicznego) załączającego wentylator na chłodnicy. Tym elementem załączającym mogą być styki robocze przekaźnika lub bezpośrednio przez czujnik. Przekaźnik, który podałeś w pliku może być wykorzystany, tylko nie wiem jaka w nim...
Dziękuję za pomoc. Co wpisałeś, żeby to znaleźć? Ja wpisywałem model wentylatora i styki wtyczki lub opis pinów wtyczki, ale nic nie znalazłem. Sprawdzę po weekendzie gdy wróc. Pozdrawiam
To co zamieściłeś nie jest schematem tylko opisem złącz i nie da się na podstawie tego podać gotowego rozwiązania. Generalnie musisz znaleźć co steruje/załącza wentylator i jakim napięciem, a może impulsem i wtedy kupujesz przekaźnik z cewką na takie napięcie/albo sterowany impulsem ze zestykami podwójnymi/oddzielnymi NC/NO (bądź dwa osobne przekaźniki,...
jak masz zasilanie na silniku i ci spada po włączeniu !!!!!!! to brak masy do wentylatora ,sprawdzic styki zasńiedziałe miałem to w cienkusiu!! i zobacz pod gniazdo bezpieczników od tyły tam czasem sie cuda dzieją styk i tp!!!!!
Bo wg Schneidera to styki pomocnicze z opóźnieniem ze stykiem wyprzedzającą, a nie przekaźnik czasowy :)
Czujnik o którym mowa jest wkręcony w chłodnicę od tej strony co wentylator i ma 2 styki-poszukaj dobrze musi tam być,raczej z góry go nie na macasz,musisz włożyć głowę pod zderzak i szukać od dołu
Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik od wentylatora oraz styki od tych dwóch elementów.
Sprawdz przekaźnik od wentylatora. Może styki sie zgrzały...
Musisz sprawdzić czy jest masa i czy jest plus na wtyczce wentylatora jak włączysz zapłon i zewrzesz styki na wtyczce od czujnika w chłodnicy. Brakuje tam masy lub plusa i trzeba wiedzieć czego by znaleźć gdzie jest problem.
Cewka przekaźnika 230v pod styki N1 i L1. Jeśli wentylator do tej pory miał zasilanie z regulatora to do wentylatora musisz doprowadzić dodatkowy przewód z zasilaniem i podłączyć N,PE. Z jednej strony na styki NO przekaźnika podajesz L-ke, z drugiej wychodzisz L-ką na wentylator. Przekaźnik można dobrać znając obciążenie wentylatora. Jeśli nie czujesz...
Wyciągaj moduł i sprawdzaj styki przekaźników.
Nie wiadomo jak wentylatory sa sterowane w oryginale ,tzn plusem czy masą. Jak mają masę na stałe a przekażnik oryginalny zapina im plus to daj rozcięte przewody na styki dodatkowego przekaźnika: na styk zwarty w spoczynku NC wejście z org przekażnika, wspólny styk do wentylatora a do styku normalnie otwartego NO daj nowy plus po bezpieczniku. W spoczynku...
Motronic , skończ pić kawę ; napisał ,że sprawdzał silnik wentylatora zwierając styki przekaźnika - wiatrak sprawny!
Możesz sprawdzić omomierzem tylko pamiętaj odpiąć przynajmniej jeden z przewodów. Jeżeli jest sprawny to w spoczynku będzie rozwarty, a podczas pracy zwarty. Możliwe, że jest uszkodzony przekaźnik wentylatora na płycie głównej. Styki się sklejają i wentylator pracuje pomimo, że kocioł tego nie wymaga. Stąd błędny sygnał "wyłącznik różnicowy ciśnienia...
Brak działania wentylatora spowoduje wyłączenie sprężarki przez presostat,jeżeli zwarłeś te styki to nastąpiło bum na skutek wzrostu ciśnienia w układzie klimy.
No tak styki wentylatora były blisko blachy kabiny jak ktos myślał to podłożył coś i było ok ...pózniej to zmienili , Orona wydaje mi sie całkiem ok,,ale jak widze wszyscy zaczynają oszczędzać na materiale(jakośći)
Wentylator jak mniemam jest podwójny w dolnej prawej części/jak zaglądasz pod maskę/na rogu obudowy powinien być rezystor i wtyczka prawdopodobnie są wypalone styki.
Regulator zasilasz na styki N i L1. Następnie z regulatora do wentylatora N i Fr
Naprawiałem ten sam model chłodziarki gdzie objawy były identyczne. Okazało się że winny był wentylator który nie działał, a dokładnie kostka przy wentylatorze - prześniedziałe styki
Ale tak czy inaczej sprawdź ten presostat. Bo żeby palnik się załączył (w tym najpierw uruchomił się wentylator) to styki presostatu muszą być w pozycji "X". Więc jeśli teraz po włączeniu kotła styki presostatu są w pozycji "Y" to wentylator nie uruchomi się (w tym żaden prąd na wentylator nie zostanie podany). W skrócie - automatyka, po załączeniu...
To bateria i żaróweczka, i sprawdzić czy styki termika są zwarte. Konektory nie są przegrzane?
Termowyłącznik się nie uszkodzi, taki układ często stosowany jest w starszych autach przeznaczonych do motorsportu. Styki w praktyce możesz podpinać dowolnie, sprawdź, jaką masz obciążalność prądową styków.
Skoro ma pierwszy bieg gdy pracuje klima to i dla normalnego chłodzenia powinien mieć. Tymi przekaźnikami steruje ECU i nie ważne czy klima jest czy nie te przekaźniki mają być. Czy gdy zewrzesz styk przekaźnika palcem to wentylator rusza, tzn czy działają oba biegi jak zwierasz styki przekaźników? Czy jak włączysz klime to dziala pierwszy bieg wentylatora,...
Widzę, że mógłbym wykorzystać 2 takie przekaźniki. Jeden po wpięciu do sieci rozpoczynałby od działania przez minutę, potem niedziałanie przez minutę. Drugi zaczynałby od niedziałania przez minutę, potem działanie itd. Tu rysunek z oferty na Ali Wystarczy jeden i dodatkowy przekaźnik ze stykami NO i NC, w stanie wyłączonym zasila jeden wentylator w...
No to masz pewnie strzelony termowłącznik -> sklejone styki do sprawdzenia omomierzem.
Cewkę pierwszego stycznika podłączasz do czasówki a cewkę drugiego stycznika do gazexa. Styki obu styczników łączysz równolegle i podłączasz przez nie zasilanie wentylatora.
Jednym z problemow był właśnie brak sterowania z komputera a drugim zasmiedziale styki modułu wentylatora
Włączenie do sieci: załacza sie wentylator - styki rozlaczone. 1 proba nie odpala. Jeżeli wentylator startuje od razu po podłączeniu do sieci to masz sklejony przekaźnik wentylatora.
Przede wszystkim obejrzyj opornik dmuchawy czy rezystor dmuchawy bo to jedno i to samo, zobacz jak wyglądają jego styki, przejrzyj też styki silnika dmuchawy i czy wentylator lekko się obraca.
okazało się ze mimo dochodzących trzech przewodów do czujnika i wentylatora, to że w gnieździe silnika wentylatora są dwa styki...
Albo wtyczka. Koło wentylatora jest wtyczka instalacja samochodu->elektrowentylator. Przeważnie podpalone styki.
Sprawdź luzy wzdłużne wałka ( osi silnika ), prawdopodobnie masz zawieszający się wyłącznik odśrodkowy. Rozkręć silnik od strony wentylatora i sprawdź, wyczyść styki tego wyłącznika. Wyłącznik odśrodkowy jest z bakelitu, łatwo go uszkodzić. Wyłącznik ten składa się z dwóch elementów, część nieruchoma ze stykami jest przykręcona do tylniej pokrywy silnika...
Nie będę Ci podawał gotowego schematu bo to niezgodne z regulaminem forum ale podpowiem że w obwodzie sterowania stycznika wentylatora będzie wyłącznik bocznikowany czujnikiem termicznym kontrolującym wychłodzenie grzałek i ew. styki NC przekaźnika termicznego silnika (szeregowo). Styczniki grzałek sterowane będą poprzez wyłączniki zasilane poprzez...
Jeżeli jest na chłodnicy trzy stykowy czujnik, to właśnie on załącza wentylator. 3 styki dlatego, że są 2 biegi wentylatora.
Podczas pomiarów komputer był uruchomiony w trybie bios Wentylator Styki pod taśmą 0,05V JP16: Czarny i czerwony 2,91V Czarny i żółty 1,67V Żółty i czarny 1,23V Wentylator czysty ma male luzy góra dół w obudowie sprawdzane.
w plusach gdzie sa dwa wentylatory pierwszy wlacza sie ten po lewo a potem jak temp idzie bardziej do gory to ten drugi po prawo ale wlaczniki od nich znajduja odwrotnie tj ten co masz z prawej wlacza lewy went a ten z lewej prawy wentylator tak jak doradzili ci koledzy pozwieraj te styki na tych wlacznikach jesli odpalasie dwa wentylatory to wlaczniki...
Octavia jest z 1999 roku. Złącze czujnika ma 3 styki. Wentylatory nie działają, gdy nie jest odpalony silnik. Golf jest z 2001 roku i też czujnik ma trzy styki. Tu sytuacja wygląda odwrotnie.
Pierwszy załączy się przy 95° i nie puści dopuki temperatura nie spadnie do 90°, ogrzewając dalej załączy się drugi styk przy 105° a puści przy 100°. Czyli przy 105° oba styki powinny być zwarte.
Albo mi się wydaje albo masz zabrudzone styki w gnieździe CPU
Sterownik jest zasilany 24Vdc a pompa i wentylator przez styki plc 230Vac. Problem jest na stykach plc? Moze lepiej puscic pompe i wentylator przez stycznik lub przekaznik?
Witam wydaje się że jeden z przekaźników się skleił, musisz przemierzyć styki w przekaźnikach. Pozdrawiam...
Odepnij wtyczkę od czujnika załączającego wentylator i zewrzyj styki wentylator ma się zaleczyć jeśli nie to sprawdź bezpiecznik wentylatora chłodnicy .
Czyli typ WH1D. Vitopend 100 WH1D. Prawdopodobną przyczyną może być uszkodzenie presostatu. Styki ciągle zwarte. Inną przyczyną może być uszkodzenie przekaźnika odpowiadającego za załączenie wentylatora.
Witam' Po wymianie tego ustrojstawa od zwalniania wentylatora przeczyściłem styki w kostce przy wentylatorze, podobno tam często nie łączy i na razie działa bez problemu. Pozdr.
Zasilanie jest podane na jednostkę zewnętrzną (styki L, N). Tu przez zwory jest ono dalej podane na jednostkę wewnętrzną (styki L1, N1). Z jednostki wewnętrznej, w momencie zapotrzebowania na chłód, sygnał sterujący załączeniem kompresora (i jednoczesnym załączeniem wentylatora skraplacza) jest podawany na styk "1" jednostki zewnętrznej. Wentylator...
Czy nie dałoby się zrobić prostszego układu od tego softstartera, który nie miałby tego regulatora i zeby nie byl taki skomplikowany, a tylko zeby to dzialalo?:) Da się zrobić prościej - rezystor jak wyżej pisali z jakiejś spirali lub po prostu z żarówki samochodowej (dobrać). Do tego przekaźnik (może być samochodowy na 12V) - cewka równolegle do silnika...
Do wentylatora wystarczy zwykły przekaźnik na 12V dowolnego typu. Najczęściej przekaźniki mają styki typu SPDT lub DPDT. http://tme.pl/arts2/pl/Przekazniki/MY311... W twoim wypadku wystarczy SPDT Chodzi o to żeby przekaźnik miał cewkę na 12V i to wystarczy. A styki mogą być na 220V(czyli tez z allegro jest oki)
Odłącz tą małą 6pin, jak wentylatory nadal będą pracować to zespawało styki przekaźników w środku
zabrudzone styki przełacznika suwakowego, wystarczy je przetrzyc papierem ściernym "tysiączką"
Podłączenie jest dobre. Zawsze możesz sprawdzić omomierzem, które styki się zwierają i rozwierają. Podaj oznaczenie zasilacza. Wentylatory automatycznie zmieniają obroty wraz z temperaturą wewnątrz zasilacza.
Czyli to było złącze zasilania wentylatora... w takim razie jest to do naprawienia, tylko w najgorszym razie wentylator będzie chodził cały czas po włączeniu komputera. Tylko trzeba laptopa rozebrać i polutować to zgodnie ze sztuką, a nie spaprać jak to było widać na zdjęciu.
Czy w chwili, gdy wentylatory powinny się załączyć słychać "cyknięcie" - załączenie przekaźnika? Jeśli tak, to najprawdopodobniej przekaźnik nie łączy (wypalone styki)
Nie wiem jak masz wykonane oprzewodowanie, dla bezpieczeństwa wstawiłbym przekaźnik przed samym wentylatorem (jeżeli nie regulujesz także obrotów) Przez styki NC sterowanie z jednego punktu. Z drugiego punktu cewka przek. i styki NO - odseparujesz od siebie te dwa sterowniki. Oczywiście, sterowanie z punktu który załączy przekaźnik (NO), będzie nadrzędne...
To niech jeszcze odczyta parametry, a nie tylko błędy. Mogą się "sklejać" styki przekaźnika sterującego wentylatorem...
Witam. Jak zewrzesz styki to załączy się? Jeżeli tak to wymień czujnik. Pozdrawiam
Pod mocowaniem akumulatora masz kostkę do podłączenia wentylatorów, której styki lubią korodować - śniedzieć. Możesz podłączyć się na krótko i sprawdzić działanie wentylatorów. Na akumulatorze (tak jest w Golfie IV) znajduje się "skrzynka bezpieczników", w której są m.in. specjalne bezpieczniki od klimy i wentylatorów. O ile pamiętam są one o mocy od...
Jeżeli dmuchawa działa przy dmuchaniu to ten czujnik jest sprawny. To zwykły wyłącznik zapłonu taki jak ten na rączce do zapalania i gaszenia dmuchawy z tym że typu przycisk i musi być stale naciśnięty i trzymany przez jakiś element rury ssącej przy zbieraniu liści lub osłony wentylatora przy dmuchaniu by styki nie zwierały cewki z masą. Myślę że to...
Nic Ci nie ma do powiedzenia bo układ klimatyzacji manualnej nie jest diagnozowalny. Zobacz czy masz na 4 pinowej wtyczce plusa na pinie 1 i 3. Zobacz czy jest plus na 14 pinowej wtyczce na pinie 4 i plus po zapłonie na pinie 9. Masa to 6 pin. Zasilanie i masę sprawdź żarówką min 21W. Dziwi mnie Twoje stwierdzenie - zamiennik o takim samym numerze oraz...
Jasne, zatem usterkę masz tam gdzie pisałem - albo wentylator, albo styki zaśniedziały.
Wyjmij przekaźnik do wentylatorów i sprawdź, czy się styki nie skleiły.
Pod punkty WE "+" i "-" podłączasz zasilanie +12V. Pod punkty WY "+" i "-" podłączasz wentylator. DI, DII, DIII to diody (ich ilość dobierz według uznania). Ewentualnie zamiast diod zastosuj w tym miejscu rezystor. "W" to zwykły wyłącznik. Jeśli jego styki są zwarte>maksymalne obroty, jeśli jest wyłączony>obroty zmniejszone.
:arrow: kolobos, tam jest ZINTEGROWANA grafika (ATI 3D RAGE PRO)! jak on ma ją wyjąć - wydłubać ? :D :D :D W tych płytach siedzi bios Awarda - 1 długi pisk oznacza błąd pamięci. Wyjmij RAM, przeczyść styki, ewentualnie podstaw inny. pozdr
Najpierw to sprawdź czy wentylator chodzi złącz styki na czujniku na chłodnicy wentylator musi lecieć.P
Podłącz na krótko wentylator jak masz dojście, będzie wiadomo czy działa. Jeśli tak to wymieniłeś rezystor i sprawdziłeś bezpieczniki, sprawdź czy styki w przełączniku wentylatora są ok.
witam, po pierwsze kotly turbo nie cierpią na usterkę presostatu tylko na instalatorów ktorym niechce się czytać instrukcji montażu,a w szczególności zasad dotyczących komina-ODPOWIEDNIA DO SYSTEMU I DŁUGOŚCI KRYZA(zamontwoana fabrycznie w kotle niezawsze jest ok i dlatego dają jeszcze dwie i wcale nie jako gadżety ani do zabawy) po drugie test elektroniki-presostat...
Jak stoisz to po stronie akumulatora w dolnym prawym rogu wentylatorów/wypalone styki wtyczki i rezystora/
Mniej więcej w środkowej części płytki drukowanej masz cztery przekaźniki oznaczone K1 - K4. To te czarne "kostki". Ich styki lub styki jednego (przekaźnik od wentylatora) z nich mogą być zużyte i powodować takie objawy.
Odłącz silnik od płytki i zmierz oporność uzwojeń silnika pomiędzy przewodem neutralnym a pozostałymi: Low, Medium, High (trzy pomiary) i podaj je... Możesz jeszcze zmierzyć oporność pomiędzy Low a Medium oraz pomiędzy Medium a High... Być może w ten sposób wykryjesz ew. zwarcia międzyzwojowe w silniku wentylatora... Do kompletu musisz mieć pewność,...
Witam proszę sprawdzić styk nr 5 przełącznika obrotów wentylatora powinna być " masa " , sprawdzić styk nr 6 na tym przełączniku tam jest wyjście "masy" na styk nr 16 modułu A/C. Można wyjąć przekaznik wentylatora i zewrzeć styki w podstawie tego przekaznika nr 5i6 i jeżeli przełącznik ma zasilanie "masy" silnik powinien ruszyć na każdym zakresie przełącznika.Jeżeli...
Grzałem już kilka kart, uwierz mi, że czasami jest to zbawienne Ja tu się w stu procentach zgadzam, szczególnie w przypadku serii R9, tam lubiły padać kulki, czy to między PCB karty a PCB rdzenia, czy to pod samym rdzeniem. Kolega Piotr lubi niestety czasem popadać w fatalizm... Choć oczywiście trzeba tu podkreślić, że reflow to niestety nie naprawa,...
Czy regulatory sterują prędkością czy tylko włączają wentylatory. Bo jeżeli tylko włączają, to o ile dobrze rozumiem, obojętnie który parametr będzie przekroczony to wentylator ma działać. Wystarczy styki przekaźników wyjściowych regulatorów połączyć równolegle.
To maxymalna wartosc jaka sa w stanie przeniesc styki wlacznika. Wiec tak, mozesz go smialo uzyc i nic sie nie stanie ;)
Na chłodnicy masz włącznik termiczny, zewrzyj jego styki, jak wentylator ruszy to wymień włącznik.
Jezeli chodzi o cisnienie w ukladzie to moze jest zle odpowietrzony. Układ odpowietrzony, wentylatory działają. Styki na jednym wentylatorze były zaśniedziałe, stąd brak ich rekacji. Niemniej wentylator we wnętrzu samochodu dalej nie działa. Natężenie prądu przy przekręcaniu gałki biegu wentylatora jest zmienne wraz z położeniem gałki, jednak wentylator...
https://obrazki.elektroda.pl/2896282800_... Witam, mam ppytanie,wiecie do czego służą te dwa styki obok wentylatora, bo mam taki problem, że od razu po zapaleniu samochodu włączają się oba wentylatory albo jak postoi przez dzień i noc to przez chwilę jest cisza, a po przejechaniu paru km wentylatory się włączają, jednego odłączyłem,...
Bezpiecznik się topi bo w skrzynce na stykach jest jakaś rezystancja (brudne styki bądź luźne) + prąd pobierany przez wentylator i wtedy wytwarza się większa temperatura która zaczyna topić bezpiecznik. Włożenie nowego nic nie da bo za jakiś czas znów się stopi.
Poszukaj wojskowych złącz RMD -pojawiają się tanio na Allegro ale znajdziesz je też np. tu http://www.konektory.cz/zlacza-aluminiow... lub tu http://tele-rad.redcart.pl/p/1/21/zlacza...
Sama nazwa wskazuje na to że wentylatory potrzebują do pracy napięcia 12V Zasilanie najprawdopodobniej trzeba podać na skrajne styki
Zanim rozbiezesz sprawdz bezpiecznik zabezpieczajacy ten obwod,w oplach(i nie tylko)bardzo czesto wytapiaja sie styki przy nim i nie ma polaczenia(brak napiecia i nie uruchomisz wentylatora),przeczysc je,poruszaj bezpiecznikiem.
W kwestii wahania temperatury, przepaliły mi się styki w kostce połączeniowej do wentylatora, ale tylko styki do I-szego biegu, II-gi bieg działał ale włączał się dopiero przy wyższych temp. Zauważyli to w serwisie klimy, po włączeniu klimatyzacji wentylator się nie włączał, a powinien na I-szym biegu. Zetec 1,6
Dzień dobry, Posiadam Amplituner Technics SA-GX370. Problem polega na tym że gdy dam więcej mocy to wyskakuje błąd "OVERLOAD". Wentylator z tyłu ogólnie działa ale nie zawsze. Posprawdzałem styki od wentylatora i są OK. Co może być przyczyną takiego zachowania? Jak można to sprawdzić i naprawić? Dzieki! AI: Czy możesz opisać, w jakich dokładnie warunkach...
Dzięki "KB" za wyłapanie "chochlika"! Cały czas pisałem oczywiście o termistorze a w oipsie przyplatał się jakiś tyrystor? "Oloolo" wzmacniacz pradu stałego to jest wykonany właśnie na tych dwóch tranzystorach (nie ma kondensatorów oddzielajacych składowa stala). W tym Twoim termostacie akwariowym można wymienić przekażnik na taki, który ma zwarte styki...
Masa dla silnika wentylatora jest podawana z lewego przedniego progu (łączenie progu ze słupkiem przednim). Później przechodzi przez złącze którego lokalizacja jest niewiadoma ( za stary model do pamiętania :| ). Prawdopodobnie wypaliły się styki w tym złączu. Możesz go poszukać . Wydaje mi się że w okolicy silnika dmuchawy i przekaźnika silnika. Możesz...
seicento styki styki rozwarte styki srebra
folia zegar samsung błąd kamery bester regulacja prądu
philips senseo licznik geigera
Błąd 3808 w New Holland TD115 - AdBlue, SCR, EGR Szybkie rozładowywanie baterii w wadze łazienkowej