witam mam pytanko odnosnie tego wentylatora a mianowicie jaki posiadasz filtr pyłkowy kabiny stary kwadratowy czy nowy typ prostokątny płaski i znacznej długości Dodano po 1 kolego Sady podaj jak możesz z numeru vin 7 ostatnich cyfr muszę jak coś dopasować schemat elektryczny do konkretnego wyposażenia i rocznika konia
Witam, W 807 sa trzy wentylatory: glowny - pod deska z prawej strony i dwa pomocnicze - rowniez pod deska z prawej i lewej strony. Nie jestem pewien, czy pomocnicze moga sie wlaczyc jesli glowny nie dziala. Sprawdz wiec najpierw zasilanie glownego - przekaznik na prawym nadkolu za reflektorem (zlaczka zielona). Pozdrawiam, Georges
Jak w każdym PSA w obudowie nagrzewnicy, centralnie na środku kokpitu
Niebieski element z napisem 104K to kondensator o pojemności 100nF (0,1µF). Zatem jest w tym układzie.
Demontaż deski łącznie z airbagiem pasażera.
ford c max 2008 2.0 Tdci brak sterowania przekaźnikiem, który uruchamia wentylator dmuchawy
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
w wiekszosci samochodów opornik jest w obudowie wentylatora dmuchawy Dodano po 2 poszukaj kostki która zasila wentylator dmuchawy i gdzieś w jej okolicy jest opornik.opornik ten jest chłodzony tym wentylatorem Dodano po 4 w okolicy nóg pasażera jest ten silnik wentylatora,trzeba poswiecic sobie latarką i tam wszystko znajdziesz POWODZENIA
A kolego podpowiesz może gdzie to się znajduje i jak to wygląda? Jest przykręcony do wentylatora dmuchawy [url=https://www.youtube.com/watch?v=yR0...
W astrze G przy dużych upałach i przy włączeniu klimy często się zdarza że zapala sie lampka kontrolna modułu klimatyzacji i wentylatorów (spotkałem już się z co najmniej trzema przypadkami ).Lampka zgaśnie po ponownym wyłączeniu i załączeniu zapłonu.W module klimatyzacji zostanie błąd wentylatora dmuchawy jak dobrze pamiętam.
Nie działa ogrzewanie, czy nie pracuje dmuchawa? Jeżeli panel to przyciski i jeden "kręciołek", to jest to klima automatyczna. Sterownik wentylatora dmuchawy jest pod silnikiem wentylatora (tzw. "jeż") Trzeba rozebrać podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczki, a następnie rozebrać obudowę silnika dmuchawy, wyjąć silnik i potem wyjąć regulator.
po zdjęciu plastikowego podszybia zobaczysz obok wentylatora dmuchawy zespół rezystorów i termik który pewnie jest rozwarty wyjmuje sie go od strony kabiny obracając razem z wtyczką w lewo można go wymienić na nowy radzę przy okazji przesmarować łożyska sinika dmuchawy żeby zapobiec spaleniu nowego termika
Jeżeli chodzi o wycieraczkę to prawdo podobnie jest zatarta ośka przekładni w silniczku, co do wentylatora dmuchawy może być wiele przyczyn, zacząłbym od sprawdzenia czy dochodzi do niego zasilanie.
Po około 5 sekundach od uruchomienia wentylatora powinien odpalić płomień. Jeżeli płomień nie odpala, to zapewne problem leży w braku zasilania paliwem. Nie widać, lub nie czuć aby w kotle znajdowało się niespalone paliwo? Mogło dość do zapchania się linii paliwowej od pompki do dyszy, ew. elektrozaworu na pompce. W dyszy powinien być filterek ze spiekanych...
Nie wiem jak jest w tym samochodzie,czy da się wyłączyć całkowicie nawiew,ale podstawowa zasada to NIE WYŁĄCZAĆ WENTYLATORA NIGDY!! Pozycję "0" należy traktować jak serwisową. Lożyska są ze stopu samosmarującego,puszczają soki jak pracują. Nieuzywane wysychają wspomagane kurzem i zaczynają stawiać opór. Natężenie za małe aby spalić bezpiecznik,ale wystarczające...
Schemat masz w załączniku Wyłącznik E508 jest to wyłącznik zabezpieczający przed zamrożeniem wentylatora dmuchawy i w normalnej temperaturze jest zamknięty.Wyłącznik E509 jest to wyłącznik sterowany ciśnieniem w rurce evaporatora i nie dopuszcza do uruchomienia klimatyzacji w przypadku spadku ciśnienia w układzie poniżej wartości progowej. Dioda D787...
A na silniku dmuchawy nie ma pakietu rezystorów ,które powodują wolniejszy bieg wentylatora
(at)ElektrodaBot Urządzenie jest regulatorem prędkości wentylatora (znanym również jako "rezystor" w żargonie motoryzacyjnym) dla wentylatora kabiny w Peugeot 406 200X. Z analizy obwodu, w zależności od tego, czy jest to MOSFET czy BJT-IGBT: Pin 1 musi być bramką lub bazą, ponieważ jest podłączony do obwodu sterującego Pin 2 musi być drenem lub kolektorem,...
A co szczotki poszły? Dobrałeś sie chociarz do kabli w wentylatora w konsoli?
Demontujesz osłony lewarka biegów, schowek, i tam jest dojście do przewodów. Pleciesz kolego, silnik dmuchawy i sterownik widoczny i dostępny po głębokim wsadzeniu głowy pod kierownicę a wymontować dmuchawę można po zdemontowaniu pedału gazu. Dodano po 45 jak opornik to zrobisz to szybko Klimatronik nie ma opornicy.
-Zrzuć wtyczkę z zaworów ogrzewania, powinny się wtedy otworzyć na całość -Sprawdź, czy po przekręceniu "kręciołków" do nastawiania ogrzewania powyżej "min" rusza pompka ogrzewania (usytuowana na przewodach ogrzewania w komorze silnika) -Nie ma problemów z odpowietrzaniem, jak termostat się otworzy układ można traktować jako odpowietrzony -Jeżeli jest...
Mam taki wentylator od dmuchawy zespołu gazowego kotła C.O., To dlaczego mieszasz w temacie tyczącym wentylatora łazienkowego??? Przecież to zupełnie inna konstrukcjah. Silnik pewnie bezszczotkowy - BLDC. Prawdopodobnie uszkodzony jest tzw inverter. Może nawet go sam uszkodziłeś?
Włóż orginalny bezpiecznik i jeśli nadal będzie się grzać zmień gniazdo bezpiecznika. Tak dmuchawa może pobierać większy prąd i też będzie się grzać. Warto ją choćby przesmarować.
Zmieniłem mechanika :) obyło się bez odciągania czynnika. Co dziwne - stary wentylator miał połamaną łopatkę jak by w coś uderzył. Opłata za usługe: 150zł. Nowy (używany) wentylator 150zł. Także koszt niewielki a ja cieszę się wiatrem we włosach.
A regulator reguluję prędkością wentylatora czy stała jest,jeśli stała pewnie się zwarł element sterujący dmuchawą.
witam> mam citroena Picasso 1,6 z 2000 roku i tym samym duuży problem. Wentylator dmuchawy nie działa w ogóle. sprawdzałem go podłączając pod akumulator i działa. bezpieczniki są dobre. Sterownik też. Z tego co szukałem w internecie możliwe jest że (rezystor) mi poszedł. TYlko gdzie go mam szukać żeby sprawdzić. nie wiem ale znalazłem z necie że znajdę...
Jeżeli dmuchawa działa przy dmuchaniu to ten czujnik jest sprawny. To zwykły wyłącznik zapłonu taki jak ten na rączce do zapalania i gaszenia dmuchawy z tym że typu przycisk i musi być stale naciśnięty i trzymany przez jakiś element rury ssącej przy zbieraniu liści lub osłony wentylatora przy dmuchaniu by styki nie zwierały cewki z masą. Myślę że to...
Znajduje się on obok silnika dmuchawy tzn cały układzik, ale z doświadczenia wiem że nie opornik siadł tylko bezpiecznik termiczny którego wystarczy zewrzeć (jeśli jest wszystko wporzo z silnikiem dmuchawy).
Plus zdemontuj lub chociaż odsuń deskę . Z tego co pamiętam wentylatora nie wyciągniesz bo blokuje odlew schowka pasażera w desce :cry:
Masz tu bardzo proste podłączenie według schematu czytasz go prosto. A więc tak idąc od strony zasilania tak jak na schemacie żyłę fazową L w tym przypadku spinasz z żyłą niebieską od silnika idąc ciągle od strony zasilania mamy następnie zero czyli N spinasz z żyłą od kondensatora i przewodem czarnym od dmuchawy i zostaje nam żyła niebieska od wentylatora...
Uszkodzeniu uległy 2 z 3 rezystorów w skrzynce z rezystorami, znajdującej się w obwodzie pomiędzy pokrętłami, a silnikiem nawiewu. Ściągnij to i powinieneś mieć odpowiedź gdzie szukać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... Idea działania jest taka, że (na przykładzie nawiewu z 4 biegami) na pierwszym biegu prąd przepływa przez 3 identyczne...
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
kolega Robi napisał w czym problem,trzeba wymienić turbinę dmuchawy na europejską albo całą dmuchawę,Twoja zamiast wdmuchiwać, wydmuchuje powietrze na zewnątrz
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Aby sprawdzić czy silnik dmuchawy nie jest zatarty to można do wentylatora się dostać od strony komory silnikowej, tam gdzie się wymienia filtr kabinowy. Po wyjęciu filtru można do środka włożyć rękę i sprawdzić ręką jak się kręci wirnik.
Tak układ diagnostyczny nie obejmuje pojazdu. I nie może bo nie steruje bezpośrednio wentylatora nawiewu.
Fiat panda 2004 r. Bezpiecznik termiczny jest za schowkiem i za tunelem dmuchawy. Widoczny jeśli przekrecisz na 'nawiew wewnetrzny' ciężko się dostać i odkręcić jedna srubke 5.5
Na osi przepustnicy wentylatora masz regulowany obciążnik. Ustawiasz go tak że kiedy dmuchawa nie pracuje to przepustnica ma być zamknięta, a w trakcie pracy dmuchawy owa przepustnica musi się otworzyć.
Witam Raczej komplecik „czapeczka i berecik” czyli silnik z wentylatorem , bo mało prawdopodobne że dostaniesz sam wentylator / turbinę / . Poza tym zdemontowanie wentylatora z osi tak starego silnika bez uszkodzenia graniczy z cudem .
Nie, nie zacznie działać bo prędkość wentylatora nie ma tu nic do tego. Klimatyzacja nie widzi sygnału z panela że jest włączony wentylator. Powinna go mieć z każdego położenia przełącznika.
Jeżeli wersja angielska,od strony pasażera .Jeżeli do wentylatora dochodzą 2 wtyki 2 i 3 przewodowe masz moduł w obudowie silnika
Już mogłeś "naprawić" wyjmując i wkładając szczotki (czasem "puchną" blokując się w szczotkotrzymaczu, lub na sproszkowanym pyle pozostałym po startych szczotkach, czyli brud i warto przeczyścić, lub ścienić szczotki), lub dokładając śrubki, zwiększyłeś docisk do komutatora i chwilowo dalej je przepchnąłeś. Jak iskrzyło, to iskrzył pył ze szczotek i...
Problem rozwiązany. Uszkodzony był rezystor dmuchawy i regulacja obrotów w pewnym stopniu działała, ale obroty wentylatora były dużo niższe niż wynikałoby to z ustawienia. Ze względu na kiepskie łożysko wymieniłem cały wentylator i teraz wszystko działa jak powinno. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy...
No ale tam się trzeba logować aby można było coś pobrać. W sumie już wolę pomyśleć sam. Po kolei; od strony prawej: -zdemontować schowek -zdjąć z wieszaków moduł GEM i całkowicie go odłączyć, będzie więcej miejsca -wykręcić trzy wkręty mocujące chwytnię rozdziału powietrza z wnętrza/zewnątrz samochodu. Dwa wkręty są mocno schowane; posłużyć się lusterkiem....
jedź na szrot albo napraw stary jak wyciągniesz go z dmuchawy będziesz widział małe srebrne coś z dwoma nogami-połącz te nogi i zobacz czy zadziała
Moge ci tylko tyle powiedziec,wyciagniesz to w 5 minut i opornice odkrecisz od wentylatora w minute.Zdjecia jakies mam z opisami ale to juz po zdemontowaniu ale badzmy odrobine powazni,zaingeruj osobiscie troche sam.
Witam !!!!!! Mam problem z opornicą wetylatora dmuchawy ASTRA II silnik 1,7 CDTI (klimatronik) , wewtylator działał cały czas , zdiagnozowałem że jest to opornica więc ją rozebrałem i potrzebuje schematy lub pomocy w naprawie tego ustrojstwa.
Z tabliczki znamionowej wynika : Dwie pierwsze linijki to informacje typu: symbol, model sprzętu jak również wewnętrzne normy dopuszczenia do obrotu na terenie byłego ZSSR :D w trzeciej linijce > Zasilanie to 220 Volt, częstotliwość sieci zasilającej 50 Herców, Moc urządzenia 1,28 Kilo-Wata W ostatniej linijce : wydajność wentylatora to 1,6 metra sześciennego...
Teraz pozostaje problem zamka centralnego i dziwnego stukania jakby wiatrak uderzał o coś twardego. Wyłączyłem dmuchanie, ale dalej było to słychać. Do czego można porównać to stukanie? Czy jest ono cykliczne czyli cały czas czy co pewien dystans? Na postoju samochodu też to się dzieje? Kiedyś w jakimś samochodzie miałem taki sam problem i też myślałem,...
czy mogę zasilić przez transformator 220-12 V Musisz za transformatorem zastosować jeszcze mostek prostowniczy co by zamienić prąd przemienny na stały - wtedy możesz zasilać silnik z sieci. jak obniżyć obroty wentylatora najprościej (rezystor samochodowy ok 1 Ohm) Najprościej to użyć przełącznika obrotów dmuchawy z tego samego samochodu. Dodano po...
rezystor wentylatora dmuchawy regulator wentylatora dmuchawy napięcie wentylatora dmuchawy
samoistny włączać samsung polska telewizor polsat kartę
liebherr moduł schemat czujnika wilgotności
Niedziałające przyciski 2-9 w pilocie WIWA MAXX H.265 Przeróbka baterii żelowych na litowo-jonowe: co zmienić?