Az u siebie zobacze. :>
Uszkodzony sterownik silnika , było chwilowe zwarcie na sterowaniu przekażnika świec żarowych ( przetarta wiązka.
P1351 Przekaźnik świecy żarowej - przerwany obwód prądowy Możliwe przyczyny: - Wiązka przewodów - przekaźnik układu rozgrzewania świec - świeca żarowa - komputer sterujący silnika
Moja obecna wiązka świec żarowych uległa uszkodzeniu, popękały fajki kupiłem nowo w której przewody w niej są z wyprowadzeniem na konektory. Mam pytanie czy jak je zalutuje wystarczy i nie będzie żadnych kłopotów czy lepiej bawić się w złączki.
Należałoby się upewnić, że wiązka świec żarowych nie jest uszkodzona (czy dochodzi napięcie do poszczególnych świec) i czy faktycznie wszystkie świece żarowe są sprawne. W dalszej kolejności, to sprawdzenie wtryskiwaczy, sprawdzenie kompresji silnika, pompa wtryskowa. Te czarne chmury to niewłaściwie spalane paliwo, spowodowane przez np. niewłaściwe...
Gwintu nie ma, nasuwane wtyczki w wiązce.
Robiłem mostkek drutem zamiast przekaźnika i prądu dalej na świecach nie ma. Więc zostaje uwalona wiązka.
Cześć. Przekładałem silnik I padla mi wiązka świec żarowych i mam błąd na wszystkich świecach. Po odpaleniu zakopci na niebiesko zawsze. Nawet jak odpale, zgaszę i za 5 minut znów odpale to i tak zaleci niebieskim dymkiem. Czy to może być wina tych świec, mimo że na zewnątrz temp około 4/8 stopni?
Raczej wiązkę sprawdź.
Równie dobrze może być uszkodzona wiązka do czujnika temp. objawy takie same. Przydała by się diagnostyka i podejrzenie temp. jaką widzi sterownik.
Bezpiecznik bądź uszkodzona wiązka samych świec żarowych.
Kontrolka świec żarowych mruga przez uszkodzoną wiązkę lub czujnik pedału hamulca.
Też tak myslałem, ale oba przewody idą w wiązce gdzies dalej
Wiązka z 1.4 TDI świec żarowych?
Witam. Z tego co piszesz wnioskuje problem z obwodem świec żarowych. Czyli problem może tkwić w świecach, elektronicznym przekaźniku świec żarowych, wiązką elektryczną lub po prostu w spalonym bezpieczniku.
Wewnatrz sterownika to tak . Z 1 świecy idzie kontaktron na lampke. Już myslalem ze wiązka idzie równolegle
Zostaje jeszcze zasilanie sterownika świec żarowych, wiązka, oraz sam sterownik, o ile taki jest w tym aucie. Świece mogą być sterowane bezpośrednio ze sterownika silnika. Jak sprawdzał świece, miernikiem, żarówką, cęgami, amperomierzem, wykęcał i spawdzał na akumulatorze?
Dla potomnych z podobnym problemem była to zgnita wiązka, audi już pali od strzała.
Przerwany przewód w wiązce
Witam mam problem z vw new batle 1.9 tdi 90 km nie pali na zimnym nie zapali za pierwszym razem tylko dopiero za 2,3. Wymieniłem świece żarowe , akumulator , wiązkę kablowa świec żarówek (ten mostek ,cewki nie wiem jak to nazwac)
Okazało się że to wiązka była do wymiany.
VF73AAHXMGJ754438 bezpiecznik, z tego co wiem, 40 amperów, pod filtrem powietrza. Świece, nie wiem na chwilę obecną, jakie założyli. Czyli obstawiasz wiązkę od przekaźnika do świec?
Sprawdź dokładnie wiązkę i wtyczki sterownika,masę rama silnik itd pod kątem śniedzi,przetarcia i obluzowania.
Uruchomiłem to auto. Była przez kogoś łatana wiązka po spaleniu. Mam pytanie i jeszcze problem ze świecami żarowymi. Błąd permanentny, nie ma tu sterownika, tylko przekaźnik z ECU i cały czas P0380 (przekaźnik świec żarowych zwarty do +12V ) przekaźniki sprawne i podmienione. Jak w tym aucie to jest robione ? ma ktoś wycinek schematu ?
Nic, dlatego tym bardziej mnie to zaskakuje. Wszystko było dobrze, poleciał mi silnik I zrobiłem tylko przekładkę. Wsadziłem nowy i takie oto błędy Wiązka siada od świec żarowych i to normalne. Pękają w środku, i masz takie cyrki. Są osobne 4 przewody, do każdej świecy. Zmień ją, i będzie święty spokój. https://obrazki.elektroda.pl/4781549400_...
Na szrotach tych gdzie byłem oszaleli. Chcą prawie tyle co za nowe. Najchętniej sprzedali by całą wiązkę.
Usterka. Czujnik temperatury zepsuty albo przerwana wiązka.
box tuningowy Miałby dodatkowe wtyczki na czujniki temp itp. zauważył by to. Zresztą rył całą wiązkę. Kontrolka świec żarowych jest, a kontrolka silnika ? ESP świeci a kierownica od wspomagania ? A jakieś inne błędy deska immo ?? Masa na wtryskach z sterownika jest ? pozycja 31,32 na 60 pinowej wtyczce ?
Najprawdopodobniej jest tak jak piszesz. Skrzynka bezpiecznikowa, klakson(przewody pomarańczowy i zielony), świeca żarowa(biały) i połączenie amperomierza z akumulatorem(niebieski). Napisz który to rok Władka.
Przekaźnik, uszkodzona wiązka/przewody, spalony bezpiecznik.
Mam problem ze sprinterem 2.9 98r kontrolka swiec nie świeci auto nie pali przekaźnik wymieniony wiązka zbadania... może jest jakiś zawór odcinajacy czy coś
Wiązka jest cała.
Sprawdź może wiązkę elektryczną w komorze silnika. Ten motor ma dość spore wibracje na biegu jałowym, więc jeżeli np. była wyjmowana skrzynia biegów, ktoś nie umocował wiązki w uchwytach, masz przyczynę.
Mpps po obd i dtc remover, to jakieś wyjście. To tylko pudrowanie syfa bez próby rozwiązania problemu. Wiązka nad rozrusznikiem do sprawdzenia.
Po wymianie modułu nic się nie zmieniło. Absolutnie nic. To samo. Można chyba powiedzieć iż moduł który był leczony jest chyba OK. Czy jest możliwe iż na problem jest w liczniku, wiązce, okablowaniu świec?
"Może to być wina poprzecieranych przewodów we wiązce" Czyli? Co powinienem sprawdzić?
W audi A6 po założeniu alarmu seo perfect kontrolka z świec żarowych do momentu zapalenia auta zachowuje się normalnie.Po rozruchu i odczekaniu kilku sekund kontrolka zaczyna migać.Po podłączeniu kompa,VAG pokazuje,że wiązka z komputera do przekaźnika z świec żarowych jest uszkodzona.Mam więc pytanie gdzie znajduje się ten przekaźnik i co morze być...
Kolega ma ewidentnie problem ze świecami a nie z zapowietrzaniem się układu. Po drugie dogrzewanie silnika to co innego niż podgrzewanie i tu jest problem z podgrzewaniem. Do sprawdzenia albo sterownik albo przekaźnik świec w zależności co tam siedzi następnie czujnik temperatury, oraz wiązka.
Tutaj nic nie dorysujesz , ponieważ świece żarowe są podpinane bezpośrednio do zespolonego przekażnika świeć żarowych sterowanego przez ECM , a wpine się je parami / dwie do pinu przekażnika nr. 1 i dwie do nr.2/.
Turbina padla trzeba ja wyregulowac W życiu. Co ma turbo do odpalenia? Rozrząd do sprawdzenia (na VCDS-ie synchronizacja wału oraz wałka), wiązka pompek, czujnik temperatury, świece żarowe.
Nie, świece zostają te same, spirale też. Natomiast jeśli nie zależy Tobie na oryginale, wsadzasz nowsze rozwiązanie, automat świec żarowych, świece i dorabiasz wiązkę. Wtedy nie potrzebujesz żadnych spiral. Świece podłączasz do automatu, zasilanie na automat, zasilanie po stacyjce, sygnał rozrusznika, masa oczywiście.
viper555-podziekowania dla Ciebie.temat zamykam-uwalona wiązka...
Jak w temacie corsa 1,3 błąd P0683. Wiązka do modułu świec żarowych jest cała i połączenie z komputerem jest ok. błąd pojawia się na chwile po zapaleniu auta . Dodam ,że świece są sprawne.
Witam mam identyczny problem Renault Laguna 1,9dci.Czy mógłby mi autor tego forum powiedzieć coś więcej o tej wiązce elektrycznej.Gdzie ją szukać i ile kosztuje taka wiązka elektryczna i czy najpierw wymienić regulator czy tą wiązke z góry dziękuje i pozdrawiam.
W audi A6 po założeniu alarmu seo perfect kontrolka z świec żarowych do momentu zapalenia auta zachowuje się normalnie.Po rozruchu i odczekaniu kilku sekund kontrolka zaczyna migać.Po podłączeniu kompa,VAG pokazuje,że wiązka z komputera do przekaźnika z świec żarowych jest uszkodzona.Mam więc pytanie gdzie znajduje się ten przekaźnik i co morze być...
Meriwa z 2011 roku 1.7 cdti. Auto przywiezione z kompletnie zawalonym DPFm i wydmuchana uszczelka między 3 i 4 cylindrem. Wszystko wymienione a uto czasem zaczyna falować i przerywa na wolnych obrotach i na zimnym silniku wywala błąd P066E- niskie napięcie w obwodzie 3 świecy żarowej, świeca podmieniona i sprawdzona wiązka a błąd powraca. Czytałem że...
P0335: Czujnik wału korbowego. Jeśli silnik uruchamia się dopiero po dłuższej pracy rozrusznika, przyczyną może być wadliwy czujnik wału korbowego P2670 dla systemu wtrysku Bosch EDC16c3 to zbyt niskie napięcie zasilania czujników, czyli napięcie spadło poniżej 4,7V w czasie ponad 150ms Błąd P1351 . błąd świec żarowych lub kłopoty z wiązką.
Zamontuj świece trzpieniowe i przekaźnik ze szrotu z wiązką. I masz spokój na lata.
Sprawdzić wiązkę, diagnostyka komputerowa prawdę powie.
gdzie idzie wiązka od czujnika stop i podzieli się wiedzą. 1- bezpiecznik SC14 2- połączenie 2 (15a) z potencjałem plus w wiązce przewodów tablicy przyrządów 3 - złącze 12-stykowe, w obudowie ochronnej złącz wtykowych, w podszybiu, strona lewa i dalej komputer sterujący układem bezpośredniego wtrysku oleju napędowego, w podszybiu na środku 4 - połączenie...
Ten gruby na ostatnim zdjęciu nie dostaje gdzieś do świec żarowych?
Witam, jeżeli by było powietrze w układzie paliwowym to dłuższy postój tylko pogorszyłby sprawę, jeśli odpala od strzała to proponuje sprawdzić zawór odcinający tj sprawdzić czy dochodzi napięcie ze stacyjki, i czy sam zawór się nie przycina. Czasami w wiązce kabli koło przekaźnika świec żarowych izolacja pęka i robi zwarcie lub się kabelek urywa.
Witam, w Merivie wyskoczyła żółta kontrolka z kluczykiem, podłączony komputer wykazał moduł przekaźnika świec żarowych. Został wymieniony i dalej kontrolka się świeci. Macie jakiś pomysł? Można wiązka, może coś jeszcze?
Pisałem już kiedyś w Sprinterze spotykam tylko jedno miejsce zwarcia jest to załamanie przedniego nadkola /strona kierowcy/ pomiędzy akumulatorem a silnikiem tylna wiązka do której są dotaśmowane między innymi stałe zasilania świec żarowych gdzie następuje przetarcie wiązki na ostrym załamaniu proponuję to sprawdzić.P
Pod maską w felernej wiązce
Na schemacie mam tylko jeden przekaźnik ten pod kierownicą i to on jest od grzania świec. Następnie jest bezpiecznik 80A i od niego wiązka leci bezpośrednio do świec. Robiłem ostatnio A4 z tym samym silnikiem i w sumie przekaźnik i bezpiecznik był tak jak napisałem wyżej. Przekaźnik pod kierownicą a bezpiecznik pod maską w skrzynce. Nie wiem kto co...
Wszystkiego się trzeba domyślać taki opis.Pewnie chodzi o klapę gaszącą.Podłącz normalny tester.Albo sprawdź chociaż napięcia na przepustnicy i wiązkę.
Tylko jak dokopać się do tego sterownika? 4 śrubki na kluczyk 10 (żółte) oznaczenie. Odkręć przekaźnik świec (niebieskie oznaczenie) i wypnij wiązkę z zatrzasków (czerwone oznaczenie). Osłonę zdejmujesz do góry. https://obrazki.elektroda.pl/1588083300_...
Ale to jest jeden z najlepszych przekaźników w tych modelach i MK II Lepszy jest tylko o numerach który posiada 8 nóżkę która podgrzewa wstępnie świece po otwarciu drzwi kierowcy przez 5 sekund jeśli temperatura jest poniżej 10 stopni C stosowany np w silnikach 1.9 TD AAZ w MK III Przekaźnik masz dobry tylko sprawdź połączenie między przekaźnikiem a...
Z rurką paliwową poradziłem sobie. Posłużyłem się wykrętakiem do zerwanych śrub, lekko wkręciłem i pociągnełem , wyszła ( to jest kawałek plastyku ). Niestety jest kolejny problem. Wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy i świec żarowych. Jak na razie nie potrafię wyciągnąć gniazda tej wiązki z górnej części głowicy. Gniazdo mocowane jest chyba na wcisk,...
Witam podbijam temat u mnie w mercedesie 2.9 td vario612d jest to podobnie. Jak włączę zapłon świece grzeją około 30s jak odpalę grzeją cały czas, przekaźnik sprawdzony wiązka też nawet podmieniałem ecu. co może bycz przyczyną
Witam, Mam następującą prośbę o pomoc w interpretacji kodu błędu po podpięciu samochodu pod OP-COM: P0380-06 Znalazłem w internecie informację że sam kod błędu P0380 - opisany jest następująco: Świece żarowe , Obieg prądu. A – Złe działanie Wiązka przewodów , Przekaźnik wcześniejszego żarzenia. , Bezpiecznik , Świece żarowe , urządzenie sterujące...
No masz kostki, to dobrze, instalacja w miarę cała. Musisz zrobić wiązkę do pedału gazu, bo tu jej nie będzie. Będą w rych kostkach dwa albo trzy grube czerwone albo czerwone z paskiem, te idą na stały plus. Jeszcze trzeba znaleźć przewód na świece żarowe, nie pamiętam czy przekaźnik był na wiązce, bo bezpiecznik był pod nogami kierowcy i też go musisz...
A tak ciężko wziąć w rękę kontrolkę i sprawdzić gdzie ginie napięcie? Może wiązka na podłużnicy, może bezpiecznik . Ty masz auto.
Albo gdzieś zwarcie na wiązce albo coś masz włączone. I to na pewno nie świece żarowe.
Najczestrza wada to wtryskiwacze ich wiązka lub wiązka samego stera.
Posiadam seata leon 2 1.9tdi z 2006 roku bez dpf 105 koni silnik? Panewki sprawdzone? Logi dynamiczne były robione? Kąt wtrysku prawidłowy? Wiązka pompek była wymieniana? Czy potrafi się zapalić „check silnika” bądź mrugać kontrolka świec żarowych?
dzięki wielkie okazało się że przewód między sterownikiem silnika a modułem świec (brązowy) miał przerwę koło akumulatora w wiązce. przelutowane i działa :D pozdrawiam i dzięki za chęć pomocy
przednie zawieszenie silnik ze skrzynią chłodnicę (diesel ma chyba większą) albo przełożyć przednią wiązkę albo dorobić grzanie świec żarowych i licznik żeby była kontrolka świec i jeśli masz z obrotomierzem to od benzyniaka nie pasuje ogólnie mówiąc jeśli masz drugiego w komplecie i masz gdzie i czym robić to w jeden dzień powinieneś się wyrobić Dodano...
Sprawdź czujnik temp cieczy chłodzącej. Temperatura zewnętrzna wyświetlana jest na komputerze pokładowym (czujnik znajduje się w prawym lusterku), ale nie jest brana pod uwagę przez sterownik silnika. Swiece żarowe są sterowane w oparciu o temp. silnika Dodano po 47 Jeszcze jedno pytanie: Czy podczas zapalania zimnego silnika (temp poniżej 10st C) po...
Właśnie wiązka sprawdzona , obstawiam ECU, bo po odłączeniu wtyczki od świec żarowych nie pokazuje błędu świec, autel pokazuje mi stan akumulatora okolo12v a jak wchodzę w parametry to pokazuje mi zasilanie wewnętrzne modułu 24v, Ecu było zmienione bo jest zaznaczone i mam wrażenie że soft albo ECU... Ale do końca nie jestem pewien
Jedyne kable jakie idą do skrzyni to wiązka do sterownika. Czujników tam niestety nie widzę.
Ja coś dodam od siebie. Aby wyjąc ta obudowę filtra powietrza (górną i dolną) to należy najpierw odkręcić obudowę górną. Następnie to już z górki. Wyjmujesz akumulator, jego półkę, odłączasz sterownik silnika i układu wspomagania, wyjmujesz rure zimnego powietrza do filtra (ta nad termostatem),podnosisz do góry na ile to możliwe dolna część filtra powietrza,...
Problemem okazał się przerwany przewód w wiązce idącej do pompy ABS
Witam Mam dokładnie taki sam problem jak założyciel tematu. (Audi A6 C6 2.0 tdi BLB) Wszystkie temperatury w VCDS pokrywają się z żeczywistością. Wedłóg programu wszystkie czujniki sprawne i podają wiarygodne wskazania. Bez względu jaka jest temperatura (otoczenia , silnika) świece grzeją dokładnie cały czas 1.6 sekundy poniżej temperatury 10 stopni...
A ten moduł komfortu wymieniłeś? Wiesz, że tam małeś problem z wodą. Co do tej usterki-zobacz na wielozłącze łączące sterownik silnika z wiązką przednią, tam masz korozję.
dokładnie sterownik g62, wykasowałem błąd, jeśli będzie dalej błąd, to trzeba go wymieniać? jaki to może mieć wpływ na pracę silnika? obroty będą większe np? nie sterownik G62 tylko sterownik silnika zapisuje taki błąd jak również każde odpięcie wtyczki od czujnika G62/G2. Jeśli po skasowaniu błąd się ponownie pojawi to będzie on miał wpływ na to,...
Podobny przypadek miałem w corsie C gdzie winna była wiązka idąca od alternatora po bloku silnika po stronie rozrządu nad paskiem klinowym do tyłu silnika, w takiej plastikowej osłonie. Uległ przetarciu przewód właśnie niebieski z białym paskiem od kontrolki alternatora. Przedzwoń tą wiązkę na wszelki wypadek.
jak wcisne hamulec to auto nie reaguje na pedal gazu Tak mam być. Po drugie mogła ci się zepsuć przepustnica lub pedał gazu lub wiązka.
Włącznik F/F47 czyli popularny czujnik stopu sprawdzamy Vag-Com-em po wejściu w 01 Engine (czyli sterownik sinika), wybieramy następnie 08 Meas. Blocks czyli "Bloki wartości mierzonych" a następnie wybieramy grupę 006 i w polu 2 od lewej licząc są wskazywane trzy zera. Przy naciśnięciu pedału hamulca dwa ostanie zera mają się jednocześnie zmienić na...
Prawdopodobnie masz gdzieś uszkodzoną wiązkę w której idzie między innymi wzbudzenie i czujnik świecy żarowej dlatego alternator nie może się wzbudzić bo wzbudzenie /przewód/ jest zwarte do masy.P
Widocznie ktoś nie podpoił przekaźnika świec żarowych, a kontrolka to inna sprawa, jest ona osobną kontrolką , nie częścią licznika. Dodano po 2 podpiąć pod komputer będę mogła dopiero po nowym roku jak kolega będzie miał czas Bez znaczenia obadać trzeba sam przekaźnik, bo tylko xxxxxx wie jaki samochód był dawcą, i jak wiązka i komputer tam siedzą.
Kolego, masz błąd kontrolki(lampki) grzania świec żarowych. Sterownik tak to odczytuje. Więc albo wiązka, albo problem w samym sterowniku. Stąd też po poruszeniu błąd daje się wykasować. Teraz już wiesz gdzie szukać, zatem do dzieła!
Witam Można ale trzeba liczyć się ztym że jeżeli nie zmienimy skrzyni,(oile się oriętuje ma ona pasować,tylko niewiem jak sprawa wygląda z isuzu) samochód będzie silniejszy ale wolniejszy(nieznacznie),silniki dizla są wolniejsze,aniżeli benzyny.Pozatym pompke elektrycznąpaliwa,jeżeli jest w baku wymienić na smok z dizla(lub gażnikowy kadet,zbiorniki...
Chyba jedna dałem ciała w poszukiwaniu tego przekaźnika.... Wszystkie cztery przewody dochodzące do złącza wiązki świec są takie same i przekaźnik jest w skrzynce R 12 tak jak pisał "Pedros050"..... Oczywiście wiązka sprawdzona i zasilanie i ,masa na silniku....sterownik załącza przekaźnik.....przekaźnik podmieniałem....swoją drogą jak sterownik sprawdza...
W tym aucie gnije instalacja w wielu miejscach, zacząłbym o sprawdzenia instalacji do komputera jak i wtyczek często jest tak że samo miejsce jego montażu jest skorodowane albo go w ogóle nie ma i ecu trzyma się na masie, ewentualnie woda gdzieś stoi. Newralgiczny punkt to wiązka idąca w okolicy pedału pod auto.
Ostatecznie świece żarowe też nie pracują ciągle, tylko w cyklach kilkadziesiąt sekund pracy / kilka godzin przerwy. Niestety, współcześnie już tak nie jest. Pracują impulsowo nawet do czasu kiedy ciecz chłodząca osiągnie zadaną temp. (Na dzień dzisiejszy nie mam jak podejrzeć jak to pracuje w rzeczywistości.) http://obrazki.elektroda.pl/4287021300_1...
Witam ponownie. dzisiaj odkręciłem piecyk, mam D3WZ (jeszcze leży na stole) okazało się, że uszkodzeniu (mechanicznemu) uległ przewód z pin 1 ale juz za złączem (na wiązce do piecyka) praktycznie nie do wypatrzenia z zamontowanym piecykiem. Rozkręciłem ustrojstwo sprawdziłem pozostałe przewody wszystko OK. świeca żarowa grzeje, ale zatrzymałem sie i...
Nie wiedziałem o tym, sprawdzę czy po trzech minutach świece zgasną, czyli wnioskuje że lampka świec zapala się tylko na początku, a później jak świece grzeją to lampka się nie pali, chyba założę kontrolkę, która będzie informowała o napięciu na świecach, gdyż instalacja jest po drobnym defekcie i wypalone gniazdo, boję się żę instalacja może się zapalić...
Wiązka komputera do założenia, pedał gazu elektroniczny, sterowanie turbiną, podłączenie do zegarów kontrolki świec żarowych i obrotomierza, czujnika prędkości pojazdu.
Passat 3C 2008r 2,0TDi 140KM BKP przebieg 9 tyś km (oryginalny). Ciągle wywala błąd: 17056 Świeca żarowa cylindra 2(Q11): usterka elekryczna w obwodzie. Sprawdzone wszystkie świece, wiązka elektryczna od przekaźnika do świec, przekaźnik wymieniony na nowy, problem ciągle się pojawia, oczywiście przy niskiej temperaturze otoczenia o błędzie sygnalizuje...
Tak jak ci kolega napisał sprawdź temperaturę silnika i powietrza zasysanego. Tylko zobacz jaka temperaturę widzi sterownik bo czujnik , styki lub wiązka powoduje przekłamania w pomiarze dokonanym przez sterownik, musisz to dokładnie wyeliminować . Dalej przewody zasilania przekaźnika świec żarowych i same świece do sprawdzenia.
Uzupełnienie tematu. Wiązka wymieniona. Zdobyta z tego samego rocznika. Napotkany problem to zamienione przewody we wtyczce do ECU od przekaźnika świec żarowych. Trzy wersje osprzętu w tym roczniku. Auto ciężko paliło ze względu na brak podgrzania świec, po zamianie przewodów we wtyczce problem zniknął.
Skup się tylko na tym 3 złączu. Żarówką H4 możesz sprawdzić nawet. Zajarzy trochę. W listwie jest wiązka na każdą swiecę oddzielna. Możesz zamienić kolejnością 2 i 3 np. Ale moim zdaniem jak wiązka nie spleśniała na stykach to przekaźnik.
sprawdzałeś te świece żarowe ? grzeją wszystkie ? Co do przewodów łączone są zaraz przy silniku na wiązce razem równolegle może nie stykają ?
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
po nitce do kłębka... idziesz sobie po tym kablu od świec żarowych (gruby to ciężko go zgubić/pomylić), aż dojdziesz do modułu czasownika świec żarowych i tam do niego oprócz tego kabla dochodzi kilka cienkich i kolejny gruby kabel - to zasilanie i tam trzeba zmierzyć, czy to zasilanie nie zanika jak się chce załączyć grzanie świec (po przekręceniu...
Auto w takim stanie kupiłem. Z tego co mówił właściciel problem pojawił się nagle bez przyczyny. Dodano po 3 Zanim oddam sterownik do naprawy chciałbym sprawdzić wiązkę. Bo wydaje mi się że nie ma zasilania po stcyjce. Nie mogę znaleźć nigdzie schematu na które piny ma iść zasilanie
Wentylator nie musi być powiązany z usterką EGR. Prawdopodobnie uszkodzony moduł went. albo, uszkodzone kabelki do niego. Jeden powinien byc12v po zapłonie, a drugi sterujący z siljnika, i ten często gnije we wiązce. Ten trzeci gruby to stały plus wiadomo.
Panowie odgrzewam temat, mam teraz chwile wolnego czasu i chciałbym się tym zająć. Jeszcze nie udało mi się tego naprawić, Jeśli nie ma żadnego schematu to podpowiedzcie chociaż który kabel steruje świecami, mogę to nawet zrobić na przełącznik w kabinie. Nie mogę zlokalizować gdzie idą przewody od świec, nie wiem czy rozcinać wiązkę czy można gdzieś...
wiązka elektryczna świec żarowych wiązka świec żarowych renault wiązka żarowych renault
czujnik dolot powietrza skoda nokia trybie offline stycznik temperatury
philips senseo peugeot kasowanie błędu
Canon BJC 85 - Drukarka nie widzi głowicy: przyczyny i rozwiązania Olej do skrzyni biegów Ursus C-360: SAE 80W-90 GL-4