Witam. Sprawdzić instalację w przednich drzwiach od kierowcy w gumowej osłonie wiązkę centralnego zamka czy nie zaśniedziały lub nadłamały się przewody łączące się ze słupkiem.
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Może to pomoże: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
czeco do 7 to auto informuje ciebie ze jakis zamek sie nie zamknął, bagażnik, wlew paliwa albo któreś drzwi. Jeżeli wszystko sie zamyka uszkodzony może być któryś z siłowników centralnego (nie wysyła sygnału o zamknięciu) lub też po prostu przerwany przewód w wiązce. :!:
Żółto-czarny i żółty z alarmu do masy, pomarańczowe pomijasz, a biały i biało-czarny łączysz z brązowym i białym w wiązce sterownika zamka centralnego.
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Jeśli wiązka z zamka do BSI jest ok to zamek do wymiany
Niebiesko/biały kabel w wiązce zamka drzwi - otwieranie masa przez opornik 180 Ω - zamykania masa
źle skrosowana wiązka centralnego zamka w alarmie. Dajesz normalnie plusy o chodzi aż miło
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
Centralka zamka sterującego znajduje sie pewnie w progu drzwi kierowcy lub pod nogami kierowcy z lewej strony, musisz zdjąć listwy i odsłonić troche tapicerki. Najlepiej jak bedziesz kierował sie wiązka kabli zamka centralnego które są w słupku drzwi przednich to na pewno trafisz do centralki zamka centralnego. Wydaje mi sie jednak że to wina rozprogramowanego...
Tam często wiązka pękała w przelotce pomiędzy karoserią a drzwiami.
6 to masa, skoro przód otwiera to raczej nie wina zamka kierowcy , często się łamie wiązka w tylnych drzwiach i robi zwarcie
Nie wierzę w taki zbieg okoliczności, żeby we wszystkich drzwiach jednocześnie wystąpiła ta sama usterka w siłowniku zamka. Zmierz napięcie na "silniczku" (pod obciążeniem) w czasie pracy centralnego zamka (zamykanie/otwieranie). Jest możliwe, że w centralce sterującej lub we wiązce centralnego zamka gdzieś "po drodze" są kiepskie połączenia i duże...
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
zamek centralny działa tam na dwóch przewodach żółto-szary podanie masy zamyka,czerwono-szary chwilowe rozwarcie przekaznikiem tego przewodu otwiera.Ale trzeba to jeszcze zweryfikować w samochodzie,łapiesz je w wiązce wychodzącej z drzwi.
Witam , podepnę się pod ten temat bo mam nietypowy problem z centralnym zamkiem który sie sam zamknął a kluczyki zostały w środku , zapasowych nie mam . Czy jest jakiś sposób dostania się do kabiny oczywiście bez tłuczenia szyby , słyszałem że pod maską we wiązce jest przewód od centralnego zamka za pomocą którego można otworzyć drzwi ale gdzie ta wiązka...
Wiązka w lewym progu, przewód niebieski i niebieski z czarnym paskiem.
Wiązka drzwi na słupku pourywana , tam ci robi zware prawdopodobnie strona kierowcy
Wyjmij bezpiecznik od sterownika centralnym zamkiem i otworzysz drzwi normalnie od środka. Masz albo przerwane kable w wiązce w prawych dziwach przód lub zamek do wymiany .
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
Rozkręć zamek, popraw luty w siłowniku, sprawdź mikro-włączniki i wiązkę na słupku.
nie , to nie jest normalne , sprawdź ciągłość przewodów w przelotkach , a w szczególności wiązkę klapy.
Ma znaczenie.Przewód nie może być mniejszy niż 0,5mm2.Najlepiej podłączyć takim jak jest w wiązce przewodów centralnego zamka.
Wepnij sie każdym uniwersalnym. Wiązkę masz już gotową
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Wiązka drzwi kierowcy, lewy słupek
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Radzę skorzystać z uwagi andrzej20001. Mała pomyłka może zniszczyć wiązkę.
Zastanawiam się, dlaczego obecnie nie działa z kluczyka Może być uszkodzony siłownik w drzwiach, przepalony bezpiecznik, uszkodzona wiązka przewodów, uszkodzony moduł centralnego zamka, itp...
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Inna technologia, czyli silniczek z przekładnią. Nie odpinaj przewodów od aktuatorów tylko wypinaj po kolei drzwi. Najprawdopodobniej masz przełamaną wiązkę w przelotce drzwi lub tylnej klapy.
Należy Ci się złota łopata za odkopanie tematu i za wytrwałość. Przez trzy lata nie potrafiłeś rozwiązać swojego problemu? Ale "do rzeczy". Alarm to "chiński FIGHTER", występował najczęściej jako LF-Q038A. Tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... masz instrukcję obsługi i schemat instalacji. Piszesz, że w skodzie nie masz...
Sprawdź wiązkę w lewym progu.
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
witam, posiada ktoś opis przewodów/styków od tego modułu, padł mi moduł i chcę się wpiąć w wiązkę uniwersalnym.
Standardowo zamek kierowcy plus wiązka drzwi. Temat oklepany na wszelkie możliwe (i niemożliwe) sposoby. Wiązka się albo przeciera i rwie, albo nabiera wody.
Przy słupku kierowcy idzie wiązka jeden podepnij do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego Do bagażnika wystarczy slave
Czyli wszystko będzie działać, łącznie z domykaniem szyb. Bo obawiałem się że będę musiał przełożyć też wiązkę od centralnego zamka. Dzięki za odpowiedź. Jak przełożę u siebie to napiszę jak to wszystko działa u mnie:)
Uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy lub wiązka elektryczna drzwi. Czy posiadasz pilota do sterowania centralnym zamkiem ? Czy wewnątrz Fiata Linea jest przycisk do elektrycznego zamykania/otwierania zamków ?
Wiązka w przelotce między drzwiami a karoserią ok?
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
dwie masy pomarańczowy i fioletowy w boczku kierowcy- wiązka drzwiowa a tu masz podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6...
Musisz prześledzić teraz przewody w wiązce aż do sterownika,bo coś z nimi nie tak.
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
Witam, czy orientuje się ktoś gdzie mogę się podpiąć pod kierunkowskazy (wiązka przewodów) centralnym zamkiem ?
Przy podłączaniu odcięcia elektrozaworu paliwa była wyjęta kaseta bezpiecznikowa i odłaczane kostki w poszukiwaniu przewodu,który znalazł się tuż za przegrodą ale już w komorze silnika.Kontrolka airbag świeci się ciągle ale jakby ciemniej,nie można jest skasować komputerem podłaczanym do złącza i niestety komputer nie może się połączyć z tym w aucie,gdzieś...
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
wiązka przetarta na odcinku słupek drzwi-drzwi
Sprawdź ta wiązkę do wlewu.
Trzeba wyjąć szybę, odkręcić kawałek klamki, zamek, odłączyć wiązkę od słupka i wyjmujesz całość z zamkiem, klamką podnośnikiem i wiązką.
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
czy można też przeciąć w złączce między drzwiami a słupkiem Przetnij czarny w przelotce drzwi kierowcy - to wystarczy aby centralny przestał działać. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie odszukać centralkę zamka i wyjęcie bezpiecznika w wiązce zasilania sterownika centralnego zamka.
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij
Moduł moze być zamocowany gdzieś wewnatrz auta.Do wyzolenia go wystarczy sygnał z siłownków centralnego zamka. Oprócz +12v,masy potrzebny jest +po stacujce,sygnał wyzwalający i blokujacy (z siłownków zamka centralnego-znajdziesz w wiązce z drzwi). Musisz znaleźć przewód od silnika szyb elektrycznych- na którym jak zamykasz pojawia się +12v i do niego...
Otworzyć bagażnik ręcznie od wewnątrz. Zdiagnozować zamek pokrywy bagażnika i jego wiązkę instalacji.
Standartowe sterowanie masą: biały-zamiennie szary i różowy w wiązce przycisku.
Pewnie zamek do wymiany ewentualnie uszkodzona wiązka ale obstawiam zamek.
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
Okazało się, że kolory od centralnego zamka to niebiesko/biały - zamykanie; niebiesko/żółty - otwieranie. Wiązka która wychodzi z lewych drzwi.
Wyłącznie drzwi kierowcy. I wewnątrz i zewnątrz to samo. A grzybek jakby się lekko zapadał po zatrzaśnięciu drzwi. I dzięki - sprawdzę wiązkę.
Sterowanie z pilota wpinasz w wiązkę drzwi kierowcy (lock/unlock) w lewym przednim słupku. Sterowanie masą. Znajdziesz kontrolką.
Trzeba sprawdzić co jest na wyjściu sterownika centralnego zamka i wtedy jeżeli tam jest wyjście to gdzieś wiązka uwalona jeżeli nie ma to sterownik centralnego.
Stacyjka odpada, wiązkę sobie sam musisz sprawdzić.
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
Jutro sprawdzę. A ewentualnie jest jakaś podobna centralka o podobnej ilości pinów i takim samym schemacie aby tylko podpiął nową centralkę w tą wiązkę Albo centralka która wymagałaby zamiany kabli między sobą we wtyczce i by działała z tą starą wiązką ?
panie amator,sterowanie dwa plusy w wiązce wyłącznika wewnętrznego zamka na konsoli,reszta należy do Ciebie,skoro się dokształcasz.
gdzie ten sterownik będzie ? w drzwiach ? bo tam idzie gruba wiązka kabli ?
Sterowanie przez podanie impulsów masy. Zamykanie: czerwono/niebieski Otwieranie: czerwono/biały Wiązka przewodów drzwi kierowcy.
nie róbcie doktoratu, dwie masy pomarańczowy i fioletowy w boczku kierowcy- wiązka drzwiowa.
Wiązka sprawdzona zamek podmieniony i wszystko działa Prócz centralnego zamka z pilota
Może, ale nie musi. Odepnij radio i zobacz czy nic nie pomostkowane w fabrycznej wiązce.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Rozebrałem drzwi i co udało mi się ustalić to to że ginie gdzieś na samym końcu wiązki przy mechanizmie centralnego zamka. Natomiast uszkodzeń izolacji na tej wiązce nie znalazłem. Zdiołem starą izolacje z kawałka wiązki około 10 cm Do ostatniej kostki(centralnego zamka)i zaizolowałem każdy kabelek oddzielnie izolacją plastikową i jeszcze raz wszystkie...
golf 1.4 rocznik 1998r. Czyli nie ma innej możliwość jak trzeba wejść do drzwi kierowcy i wpiąć się we wiązkę?
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
nie wiem jak zidentyfikować dwa kable w wiązce do sterownika, które odpowiadają za otwieranie i zamykanie. Kontrolka z żarówką 12V. Jeden przewód do masy auta, drugim znajdziesz właściwy przewód we wiązce drzwi. Jeżeli instalacja fabrycznego systemu centralnego zamka jest sprawna, to możesz sterować dodatkową centralką - bezpośrednio mikrosilnikami...
wiązka miedzy drzwiami a karoserią do sprawdzenia w jednych i drugich drzwiach
Podepnę się pod temat wiązek elektrycznych. Peugeot 207 cc 1.6 2007r. prośba o schemat centralnego zamka, Nie otwiera się klapa bagażnika. Jak udało się otworzyć po wielu próbach to sprawdziłem: -sam eletromechanizm zamka sprawny - po wymontowaniu zainicjowałem zamknięciue mechanizmu i po podaniu bezpośrednio napięcia na piny 1 i 2 mechanizm otworzył...
W wiązce wychodzącej z drzwi niestety nie ma kabla odpowiedzialnego za sterowanie centralnym zamkiem. W drzwiach znajduje się komputer sterujący i z niego wychodzi wiązka idąca do zamka, w tej wiązce powinien być kabelek zielono-biały 0,5mm² i to właśnie do niego podłączamy sterowanie c.z. z alarmu. Podanie masy zamyka zamki, a podanie masy przez...
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
sterowanie zamkiem dwie masy niebieski zamknij i niebiesko-pomarańczowy otwórz w białym 8-mio pinowym konektorze w okolicach boczku kierowcy[wiązka drzwiowa]
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Samochód w końcu trafił do mechanika. Okazało się, że problem stwarzała centralka alarmu która wysyłała dziwne sygnały, czasami sprzeczne i centralny zamek szalał. Do tego w drzwiach kierowcy była przypalona wiązka od zamka.
Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Siemka forumowicze chce zamontować taki oto sterownik centralnego zamka RTX KE4S i nie wiem gdzie znaleść wiązkę od kierunkowskazów, fajnie by było jak by ktoś podesłał zdjęcie jak on ma to podpięte, albo chociaż gdzie jest ta wiązka, dodam że ta foka to 2005r.
Tnij na wiązce (wygodniej), zaizoluj taśmą izolacyjną, jedną i drugą stronę. Nie zaniżaj poziomu forum takimi pytaniami.
Jak to nie pomoże to synchronizacja "Techem" Odłączenie aku nie usunie tej usterki. Przedewszystkim sprawdź wiązkę centralnego.
To nie o te kable chodzi, które sprawdzałeś tylko o kabel niebieski i zielony, dochodzące w wiązce prawej do siłownika centralnego zamka widoczne na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/73_12768945...
W Twoim aucie nie ma takiego modułu. Zakładam, że chcesz podłączyć sterowanie z alarmu lub radiowego sterownika centralnego zamka. W wiązce z lewych drzwi podłącz się pod kabel żółty i biały, sterowanie plusem. Pozdr.
Wiązkę do drzwi sobie sprawdź.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
nie bardzo rozumiem o co chodzi, ale w tym roczniku sterowanie masami zamkiem złapiesz w wiązce klawisza zamka na konsoli.
W WIĄZCE ZCHODZĄCEJ Z DRZWI 2 CZERWONE Z ZIELONYM PASKIEM (STAŁE +) NALEŻY JE PRZECIĄĆ (BRAK STEROWANIA ZAMKAMI CENTRALNYMI Z DRZWI , W TYM CELU NALEŻY WYKONAĆ UKŁAD PRZEŁĄCZAJĄCY STAŁE (+) NA (+) STERUJĄCE) , STEROWANIE (+) BIAŁY Z ZIELONYM PASKIEM I BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM .
Wiązka przewodów w przednich drzwiach, między karoseria a drzwiami. Potrafią się przewody przełamać. Który rok?
bezpiecznik centralnego zamka dioda zamka centralnego bezpieczniki centralnego zamka
ustawi adres publiczny reloop potencjometr odblokować telefon samsung galaxy
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Samsung HT-DB120: Jaki laser do odtwarzacza DVD? Kod do radia Mercedes Becker BE1150 R1112629 - jak uzyskać?