Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
żółto-czewony pompa paliwa w progu,czarno-czerwony rozrusznik w wiązce stacyjki,ewentualnie plus po stacyjce czarny w wiązce stacyjki.
+15 w wiązce stacyjki
pomarańczowy wiązka stacyjki
Pomarańczowy przewód w wiązce stacyjki to +15.
Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Nie ma krańcówki pod maską. Póki co nie widziałem jeszcze alarmu realizującego blokadę po canie. Odcięcie znajdziesz na przykład w wiązce stacyjki.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
wiele: pompa paliwa szaro-żółty w progu,plusa po stacyjce powinien być na zielono-żółtym lub zielono-czerwonym[najlepiej sprawdz probówką,ma być niegasnący],rozrusznik na szaro-pomarańczowym[grubszy]-obydwa w wiązce stacyjki[a kolory weryfikuj,bo możesz mieć model'98 lub już '00,a były tam pewne różnice.
No i dobrze myślisz. Najlepiej jeżeli przetniesz ( wepniesz blokadę ) w przewód czarny w wiązce stacyjki ( skutecznie odcina wszystko co trzeba żeby uruchomić silnik) a żeby to znaleźć będąc amatorem cudzych aut napewno trzeba czasu. Sam tak zrobiłem i jest cacy - samochód się zachowuje jakbyś mu wyłączył załon - gaśnie wszystko. ( VW 1.9TDI) Pozdro...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Przy ruszaniu kierownicą ,ruszamy wiązką od stacyjki. Może coś z kostką stacyjki? Trzeba przejrzeć te wiązki stykające się z kolumną.
Zobacz czy na skrzynce bezpiecznikowej masz dobrze kable podłączone . Albo w tej wiązce od stacyjki do skrzynki bezpiecznikowej nie masz jakiejś zwory . Polukaj trochę to nie jest żaden kosmos . Zresztą możesz stacyjkę przeświecić żarówką czy multimetrem .
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
Ja zdejmuję plastikową, poprzeczną listwę, odchylam delikatnie podsufitkę i przykręcam antenę. Przewodem lecę górą, za podsufitką-trzeba zdjąć uszczelkę i odkręcić górne rączki, a potem schodzę słupkiem pasażera w dół. Do zamontowania głośników w drzwiach musisz zrzucić tapicerkę i zastosować oryginalne plastikowe redukcje, wchodzi tam głośnik 165mm,...
Mała wtyczka na sterowniku silnika. Po stronie kierowcy, dostęp z kanału. Klema 15 czyli zasilanie po stacyjce. Wiązka idzie na wysokości sprzęgła.
kup przekażnik blokady zapłonu z podstawką i mały ale solidny przełącznik i podłącz to w następujący sposób:do styku 86 podajesz masę z ukrytego wyłącznika,styki 85 i 30 łączysz z przeciętym obwodem od strony stacyjki Dodano po 50 w audi to powinien być przewód czarny w wiązce stacyjki.
Tak, mogę wrzucić swoje trzy grosze i polecić wyszukiwarkę, bo jakoś słabo szukałeś: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... A tu kiedyś, bardzo dawno temu napisałem co odciąć: W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,...
rozrusznik też? immo też? Jeżeli koniecznie chcesz ciąć kable, to najbezpieczniej (ale nie najskuteczniej) sterowanie rozrusznikiem. brązowy w wiązce stacyjki W tym modelu jest brązowo/szary ;)
Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
Dyskusja trwa już drugi dzień a czemu nikt nie napisze dla Kolegi jednego zdania: jak to w VW - przewód czarny to linia "15", zapłon?
Stacyjkę, wiązkę, poszukać czy nie ma gdzieś alarmu. Jeśli instalacja była robiona, to właśnie obwód gaszenia skopany. Jak kolega wyżej napisał, gaszenie jest realizowane poprzez połączenie pinu z CDI do masy. Miernik w ręce, przełączyć na test przejścia i szukasz. Jedna końcówka do masy, druga do pinu gaszenia i wypinasz po kolei aż przestanie piszczeć
Najbezpieczniej jest znaleźć pod osłoną kolumny kierowniczej (we wspominanej wcześniej wiązce od stacyjki)przewód czarny...a są dwa..jeden cieńszy a drugi grubszy...tnij ten grubszy, bo on podaje plusa po stacyjce na sterownik BCM...I NIE POJAWIA SIE ZADNA USTERKA.Wazne jest żeby alarm który montujesz, był przystosowany do szyny CAN.Pozdrawiam.
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
Rozrusznik (+50) w wiązce stacyjki fioletowo/żółty
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
zaś pozostałe dwa przewody np wiązka kostki stacyjki, przeciąć przewód czerwono/czarny lub czarny w zależności od tego jaki efekt chcesz uzyskać; (...) i wiele innych możliwości. http://obrazki.elektroda.pl/1106655900_1...
kolego mam taką samą lagunke i z tego samego rocznika sterowanie centralnym odbywa się masą ja osobiście podłączyłem sterowanie z alarmu do tego włącznika przy dzwigni ręcznego którym można od środka zamknąć i otworzyć samochód niestety kolorów nie pamiętam kierunki wpiołem do włącznika awaryjnych który znajduje się też w okolicach recznego chyba czarny...
jeżeli to zwykły diesel,a nie cdi to nie masz wielkiego wyboru,jako podstawowe fioletowy rozrusznik i różowo-czerwony plus po stacyjce jakims dodatkowym wyłącznikiem lub drugim przekaźnikiem,wiązka idzie od stacyjki w lewo pod deską rozdzielcza,,to drugie odcięcie utrudni dość poważnie odpalenie na pych,bo nie ma wtedy podgrzewania no i też nie działają...
żółty wiązka stacyjki
co sobie życzysz?: pompa paliwa-przewód żółto-czerwony w progu,rozrusznik-przewód czarno-czerwony w wiązce stacyjki,główny plus po stacyjce-przewód czarny w wiązce stacyjki.
http://obrazki.elektroda.pl/2629025900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2629025900_1...
witam znalazłem coś takiego VV golf 4 Blokada pompy wtryskowej : fioletowy z czarnym paskiem w wiązce do bezpieczników. +po stacyjce : cienki czarny z niebiesk paskiem w wiązce do bezpieczników Blokada rozrusznika : czerwony z czarnym paskiem w wiązce po lewj stronie kolumny kierowniczej (u góry) może ci to coś pomoże pozdrawiam
Skoro się tak grzecznie i przekonująco tłumaczysz - to masz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Cześć wszystkim. Panowie mam szybkie pytanko, zamontowałem elektroniczny emulator drugiej sondy (swoją drogą działa rewelacyjnie, koniec błędu na desce:))), już przetestowany) w instrukcji należy podłączyć się pod stacyjkę, ale nie wiem dokładnie do którego przewodu podłączyć i nie chcę tyle rozbierać, bo wiązka do stacyjki jest schowana. Bliżej i...
W samochodzie była uszkodzona wiązka na grodzi, brakowało (+) po stacyjce. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Witam. Bardzo prosta jest instalacja w ciągniku C 330, dostępne są schematy i na niej proponuję się wzorować. Gotowa instalacja kosztuje około 90 zł tj. wiązka z końcówkami, stacyjka, gniazdo bezpieczników, gniazdo złączne, wyłącznik kierunkowskazów. Można by też z tego ciągnika adaptować zespolony zestaw wskaźników oraz gniazdo do instalacji przyczepy....
Wiązka stacyjki.
wiązka stacyjki
Czarny przewód w wiązce stacyjki.
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
kolego wiązka stacyjki
albo w wiązce stacyjki cienki różowo czerwony +15
czarny wiązka stacyjki
ja odcinam w tych samochodach różowo-czerwony plus po stacyjce w jej wiązce,albo jest on też do uchwycenia pod skrzynką bezpieczników,można też odciąć rozrusznik na fioletowym przewodzie.
moduł zamka jest mniej wiecej pod radiem kolorów nie pamietam ale sterowanie masą wiec wez próbnik i łatwo namierzyć a kierunki to np wiązka idąca od stacyjki kolory to zielony z paskami zóltym i drugi z niebieskim chyba,sterowanie wiadomo plusem-kontrolką sprawdz.tyle co pamietam
Przekaźniki w twoim przypadku znajdują się na 99% obok stacyjki na wiązce jeden wyrzucasz całkiem a drugi łączysz na stałe i problem z głowy Jeśli tam ich nie będzie to szukaj na lewym kielichu[pod maską] pod czarną przykrywką
Czarna piętnastka, na przykład w wiązce stacyjki.
Wiązka stacyjki sprawdzona?? Żadnych luźnych styków, łączonych kabli??
podłaczyc pod pomarańczowy w wiązce stacyjki twojego cc900.
jeżeli nie kręci i nie świecą kontrolki,to jest to prawdopodobnie immobiliser,który blokuje ci sterowanie rozrusznikiem i plus po stacyjce,oba powinny być zblokowane w wiązce stacyjki,w tico bez problemu poradzisz sobie sam,zdemontuj osłony stacyjki,ewentualnie zlokalizuj wiązkę stacyjki,będziesz miał tam przecięte i puszczone w inny obwód dwa przewody[kolorów...
Jutro sprawdzę stacyjkę i wiązkę od stacyjki do bsi. Moduł Bsm jest dobry ponieważ w jego miejsce podłożyłem taki sam moduł i wszystko działała z takimi samymi problemami jak stary.
Możesz ciąć brązowo-czarny w brązowym konektorze za bezpiecznikami, albo różowy w wiązce stacyjki.
Pomarańczowy w wiązce stacyjki, to +15. Stały plus i masa w ostatnich modelach Uno jest na 100% powyżej wnęki radiowej, na dość krótkich przewodach zakończonych konektorami.
możesz odciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki albo pompę paliwa w progu kolor żółto-czerwony.
alarm po canie bajka do roboty, możesz odciąć +15 pomarańczowy w wiązce stacyjki
Czysty czarny w wiązce stacyjki jest jeden, pooglądaj sobie dobrze te przewody, poza tym temat już poruszany parokrotnie.
pompa paliwa do odcięcia w progu,kolor niebiesko-czerwony,albo plus po stacyjce czarny w wiązce stacyjki.
Tylko miernik lub żarówka Cię uratuje. Szukaj stałego + i tego po załaczeniu stacyjki. Powinny być w wiązce orginalnej
Witam - proszę sprawdzić czy wiązka od stacyjki ma ciągłość , czy dochodzi napięcie do pinów 7 ( czerwony + ) oraz 13 ( czarny - )
Podoginaj styki/konektory w wiązce stacyjki,posprawdzaj masy,plusy na akumulatorze i na karoserii oraz silniku.
Silnik to 110 konny AFN, piszecie o wiązce stacyjki? i nic nie było wcześniej grzebane, problem powstał samoczynnie.
Tak już bez fantazjowania i fali domysłów: czarne przewody, na przykład przy bezpiecznikach to piętnastki. W wiązce stacyjki również jest taki.
o ile dobrze pamiętam,to łapałem ten kabel zawsze w wiązce stacyjki,a w A klasie był przy bezpiecznikach pod nogami pasażera, więc po prostu sugeruje ci sprawdzić przy bezpiecznikach jeżeli twierdzisz,że ten w wiązce stacyjki nie działa,tylko odpowiedz mi jak to auto gaśnie?,chyba,że nie masz silnika cdi? Dodano po 2 sprawdz jeszcze rozruch,powinien...
Na pewno starter na szaro-czarnym i po stacyjce na zielono-żółtym, obydwa w wiązce stacyjki. Pompa paliwa jest na zielono-pomarańczowym w boczku po stronie pasażera.
Rozrusznik czerwono-czarny w wiązce stacyjki,plus po stacyjce czerwono-pomarańczowy w boczku-progu lub w konektorze przy bezpiecznikach.
Kolego, rozbierz trochę to auto, znajdź wiązkę stacyjki, weź próbnik i znajdź co potrzeba, bo nie ma tam żadnych filozofii.
pompa paliwa jest w progu albo na żółto-czerwonym albo żółto-niebieskim,rozrusznik czarno-czerwony,plus po stacyjce czarny-obydwa w wiązce stacyjki.
w tdi możesz odciąć czarno-fioletowy pod deską rozdzielczą po lewej stronie,jest to sterowanie pompą albo tak jak piszą koledzy czarny w wiązce stacyjki.
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
Stacyjka odpada, wiązkę sobie sam musisz sprawdzić.
ta część instalacji do której podłaczasz alarm w dieslu i benzynie jest taka sama,w dieslu blokadę zapłonu zrobisz najłatwiej odcinając czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki.
Potrzebujesz do tego tzw. styku S-kont. W tym roczniku w wiązce radia takiego nie ma, nawet takiego po zapłonie. Jest tylko stały plus, a załączanie sterowane jest szyną CAN. Za to we wiązce kostki stacyjki znajdzie się taki przewód, który można wykorzystać do sterowania włącz/wyłącz. Będzie on miał prawdopodobnie niebieski kolor. Tylko trzeba będzie...
Jeżeli wyrobiona jest kostka stacyjki to nic nie poradzisz . Możesz zrobić wcinkę w wiązkę stacyjki i założyć dodatkowy włącznik za kilka zł. do obwodu "zapłon" . Pozostałe funkcje jak , rozruch , blokada kier. itp. będą bez zmian .
Teoretycznie w starszych modelach wystarczało wypiąć stacyjkę ale było to zbyt łatwe dla złodziei wiec tutaj pewnie należy spiąć kable z pozycje zapłon. Skuter nie ma jakiegoś zabezpieczenia typu wciśniej hamulec żeby odpalić? Jakie kolory przewodów w wiązce stacyjki?
Jego trasa wygląda tak-ze stacyjki idzie w wiązce do połączenia wiązki przedniej z tylną, następnie przepustem schodzi błotnikiem wewnętrznym w dół i progiem podąża do komory silnikowej, i tam biegnie wiązką po wzmocnieniu poprzecznym i do rozrusznika.
A jakaś podpowiedź Wiązka przewodów stacyjki ...
To prawda. Najlepiej w skrzynce, albo przewód z zapalniczki. Tak będzie najbezpieczniej. Do tego bezpiecznik max. 5A bezpośrednio za podpięciem. O ile dobrze pamiętam, to kiedyś montowałem w jedynce wykrywacz radarów i podłapałem plusa po stacyjce w wiązce po lewej stronie sprzęgła, przewód zielono-żółty. Taki sam kolor zasila zapalniczkę.
bez konsekwencji możesz zblokować pompę paliwa przewód nr.121-fioletowy dochodzący do skrzynki z przekaznikami,albo ten sam przewód jest w lewym boczku-progu kierowcy,mozna tez zblokować bez wystapienia błędów niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce kolor biały w wiązce stacyjki,jest jeszcze sterowanie rozrusznikiem niebieski tez w tej wiązce.
Prawidłowo to powinien być pomarańczowy przewód w wiązce stacyjki. Jeśli nie pomoże to najprościej podłącz do niego mały przekaźnik 12V a jego stykami załączaj +12V po zapłonie do alarmu.
możesz na 100% bezpiecznie odciąć plusa po stacyjce[niegasnący przy rozruchu] i ewentualnie jeszcze obwód rozrusznika,obydwa przewody znajdziesz w wiązce stacyjki,kolorów nie znam,ale wystarczy probówka i masz je w 2 minuty.
odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny...
plus po stacyjce to pin nr4 w tym 26-pinowym niebieskim konektorze pod kolumną,przez przekażnik odcinasz na przykład przewód fioletowy w boczku przyprogowym kierowcy,jest to pompa paliwa,albo rozrusznik-przewód niebieski w wiązce stacyjki.
ja mam taki schemat, ktory dostałem od sprzedawcy Złoty -plus po zapłonie wiązka stacyjki lub na skrzynce bezpieczników, złoty z czerwonym paskiem -plus stały (akumulator, instalacja) ale nie wiem gdzie to podłączyć
Nie ma się o czym rozpisywać. Kierunki zielono-czerwony i zielono-żółty, krańcówki czarno-czerwony, pompa paliwa różowy wszystkie przewody w boczku. Piętnastka i zasilanie przy bezpiecznikach, albo w wiązce stacyjki.
No jedynie czyli tak iskrownik jest okej moduł też jedynie wiązka i stacyjka i masą wiem że z tyłu mam odpięte coś co idą dwa czarne kable z tyłu na śrubie i nie wiem od czego to jest
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
odetnij niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce w wiązce stacyjki,nie będzie żadnych konsekwencji,a auto nie będzie palić. Dodano po 6 prawdopodobnie czarno-żółty
Na 90% cięte przy stacyjce. Leć po przewodach i napraw wiązkę do stanu fabrycznego. Można bez tego i zrobisz przy puszce,ale potrzeba doświadczenia i wiedzy.
we fiacie uno możesz odciąć sterowanie układem zapłonowym-przewód pomarańczowy w wiązce stacyjki,albo zasilanie pompy paliwa w progu kierowcy troszeczkę grubszy kabelek na którym przy rozruchu i pracy silnika masz +12v[nie pamiętam akurat koloru tego przewodu].
Jeżeli nie znasz się dobrze na elektronice samochodowej, to najbezpieczniej dla samochodu będzie, gdy odetniesz przewód +15 lub 50 we wiązce stacyjki. Ten rodzaj "odcięcia" będzie skuteczny w każdej wersji silnikowej a Ty nie napisałeś co napędza Twój bolid.
daj sobie spokój z zaworem przy tym silniku,w wolnossącym tak ale tu może stwarzać problemy,zblokuj plus po stacyjce kolor czarny w wiązce stacyjki i dodatkowo czarno-czerwony- sterowanie rozrusznikiem też w tej wiązce,możesz to zrobić na wilostykowym wyłączniku,albo kupić jakąś gotową blokadę elekroniczną albo dodatkowy immobiliser.
Kup stacyjkę z wiązką, wypnij szare złącze, podłącz nową stacyjkę i po temacie.
vectra wiązka stacyjka stacyjka renault stacyjka wiązka pompowtryskiwaczy
picasso benzyna kontrolki zakładanie nowych tematów wzmacniacz radio delta
pioneer vsx323 satel awaria stacja
Zmiana kanałów radiowych w aucie z Kanady na europejskie Indesit WIS 105 - migająca dioda kluczyka, brak reakcji