Dlatego temat zamykam.
Zejmij ten wał i daj do wyważenia bo jeśli będzisz mial skrzywioną rurę to ci zadna wymiana podpory i krzyżaka nie pomoże. A na wyważarce wyjdzie to odrazu.
Poduszki silnika i skrzyni do sprawdzenia.
Teoretycznie napęd . Np przeguby wewnętrzne. Dalej koła jak ich wyważenie.
To sprecyzuj który ponieważ są dwa.
Wcześniej były wibracje teraz piszesz buczenie?
wał napędowy został sprawdzony ?? jest ustawiony na cechach
Dzięki podpowiedzi z innego forum, przyczyna okazała się bardzo prozaiczna, winna była prawa poduszka silnika. A przy okazji znikły wszelkie szarpnięcia przy zmianie biegów.
No raczej nie dopuszczalny bo kielich lata i to dość sporo i do tego wibracje przy przyspieszaniu przeguby Ok więc to wina kielicha dodatkowo stuka przy dodawaniu i odejmowaniu gazu .
Przegub wewnętrzny był przyczyną wibracji całego samochodu. Po wymianie problem ustał.
To zależy czy przegub da się zdjąć.Zobacz na necie czy da się kupić sam.Co do samej usterki jest bardzo możliwe że to przegub wewnętrzny.Przy dodawaniu gazu telepie przy odejmowaniu nie.Trzeba dobrze zdiagnozować.
Wątpię że to wina felg. Jak jade pod górkę to są wibrację, jak z górki to nie ma. Ewidentnie jest to powiązane z obciążeniem silnika. Poduszki wydają się również ok. Nie czuć wibracji nawet przy mocnym ruszaniu
Witam audi a4 b8 wibracje przy przyspieszaniu od około 100km/h Miał ktoś podobny temat?
Teraz wszystko ma swój inny świat, oglądałem filmik jak gościu skarżył się że jego nowiuśki merc za okrągły milion zł wpada w wibracje przy przyspieszaniu, aso obadało wyważyło opony i powiedziało że to cecha charakrerystyczna tego auta i nie będą naprawiać hihihi.
Koło dwumasowe.
Usuń wymień to co jest do wymiany(przegub klekoczący)a problem zniknie.
Silnik pracuje bardzo ładnie, ale mam wibracje w czasie przyspieszania na 3.4 i 5 biegu w zakresie obrotów 1600 - 2000.
Ja obstawiam przeguby wewnętrzne. Często są przyczyną wibracji podczas przyspieszania pod duzym obciążeniem.
Witam,odswieżam temat,ponieważ mechanik podejrzewał właśnie ten przegub, ale okazało się ze to nie on,wiec poszedł droga wtryskow,jeden był zniszczony ,wymienił,reszte porobił korekty,auto idzie lepiej ,ale niestety problem szarpania ciągle występuje .Kiedy jade równomiernie nic się nie dzieje ,ale od 80 do 120 przy mocniejszym depnięciu trzesie.Mechanik...
U mnie też nie ma są tylko podczas przyspieszania, natomiast w Vito objawy były tylko na luzie.
Coś mi się wydaje że może być sprzęgło winowajcą. Coś podobnego miałem w polonezie, ale tam czym wyższy bieg to wibracje zanikały.
Proponuję kontakt z Valeo. Może trafisz na handlowca, który wie tyle, ile wyczyta w katalogu, ale jest szansa uzyskania szerszych informacji. Kiedyś analizowaliśmy podobny temat. Nie pamiętam, jakiego modelu pojazdu dotyczył, ale sprzęgło mechanicznie pasowało, natomiast jedno było dedykowane do pojazdów dostawczych i miało inne parametry tłumika drgań...
Na prawej są.
po tym co opisujesz to właśnie ten przegub kończy żywot. Jak będzie tam luz to podczas przyspieszania i prędkości 60-90 będzie powodował wibracje a jak przy tej prędkości puścisz gaz to wibracje ustają .
sprawdz podcisnienia
Na 95% laser do wymiany,a co najmniej do wyczyszczenia.
Masz pasek i prawdopodobnie masz uszkodzone koło dwumasowe
błędy komputera silnik kod 17978 17664 18047 widoczny problem jadąc włącza się ASR przy przyśpieszaniu odczuwalne wibracje,reset tylko przez zgaszenie i zapalenie ponowne silnika co jest problemem
Witam w moim passacie 1.9tdi jest problem z mocą i wibracjami. Na początku było tak że po jakimś czasie ubywa mocy i przy około100km/h są wibracje a zwłaszcza przy przyspieszaniu. Normalnie na obroty wchodzi turbo sprawne . Ostatnio to się objawia bardzo dużym spadkiem mocy i wibracjami . Wibracje pochodzą z przodu chyba od silnika
Witam, jestem nowym posiadaczem Mercedesa B klasa B1.7. Problem, który ostatnio wyczułem, to wibracje w lewym przednim kole. Wibracje wyczuwalne są przy przyspieszeniu, przy równej pracy silnika lub włączeniu na luz, lub wciśnięciu sprzęgła. Wibracje ustają. Felgi wyważone, nowe opony po wymianie, nowych tarcz. Proszę o pomoc.
Silnik AAZ?
Witam -silnik dobry, bardzo płynnie chodzi zero wibracji ,dobrze przyspiesza, tylko troche ciasno pod maską pozdrawiam !
Witam, Claas compakt 30 podczas jazdy wpada w wibracje. Podejrzewamy przyspiesz gdyż ma dziwny luz i przeskoki, a podczas pracy silnika skacze że pasek od pompy spada, jak to naprawić gdyż jesteśmy posiadaczami od wczoraj. Dziękuję z góry za pomoc.
Witam. Wymieniałem (regenerowałem) sprzęgło hydrokinetyczne automatycznej skrzyni biegów w VW Touareg 3.0 V6 TDI rok 2006 przed liftem. Przed wymianą samochód wpadał w rezonans(wibracje) podczas przyspieszania na każdym biegu, poza tym skrzynia działała poprawnie. Po wymianie sprzęgła samochód nie rusza, tzn. na D próbuje ciągnąć do przodu, na R w ogóle...
Owszem, czasem podnosi się taki głos. Jeśli to jest kwestia tylko 2 i 3 biegu, to może warto zerknąć na sprzęgło. Serwek, w Twojej Pandzie wibracje przy przyspieszaniu były, zniknęły i znów się pojawiły?
Peugeot Partner 1.6 HDI 90 KM 2015 r. Po podniesieniu samochodu w celu sprawdzenia luzów i opuszczeniu go, zaczęły się duże wibracje od wspomagania podczas kręcenia kierownicą. Zwłaszcza podczas powolnego początkowego ruchu (może tak do 5-10 stopni poza granicę luzu). Widać, że aż napinacz od paska wieloklinowego skacze w rytm tych wibracji. Po wyjściu...
Klijent zamontował sobie używane koło dwu masowe Od tej pory auto wpada w wibracje podczas przyspieszania. Ale czy dwumas może powodować drganie na całym aucie,czy coś innego źle złożyli. dodam że na wolnych obrotach na postoju nic się nie tłucze. Podczas gaszenia też jest cisza.
witam. jesli przeczytasz ta wiadomosc odezwij sie na kom: 792451333. mam identyczny problem w 318CDI.
czy wibracje nasilają się wraz ze wzrostem predkosci? może występują tylko przy przyspieszaniu?
Witam Mam taki sam problem z moim passatem 2.0 TDI 3c. Jest mułowaty i dodatkowo przenosi wibracje przy przyspieszaniu na 5 i 6 biegu w zakresie od 1,5 do 2,5 obrotów. Mam pytanko jakie powinny być prawidłowe dawki pompek na cylinder? Czy udało Ci się rozwiązać ten problem? pzrd
Spotkało mnie coś takiego i długo nikt sobie z tym nie radził. Półoś prawa, to dzielona w połowie, miała pękniętą sprężynę. Powodowało to skracanie półosi i wpadanie w wibracje napędu. Jak u Ciebie - od czasu do czasu ułożyła się tak, że było idealnie.
Witam :) Czy problem występuje tylko na biegu jałowym? Czy nie ma jakichś wibracji/nierównej pracy podczas przyspieszania? Czy przy gaszeniu silnika nie słyszysz głuchego dudnienia? Pozdrawiam,
Przegub wewnętrzny wyrabia się jednostronnie. Obciążenia przy przyspieszaniu. Można przemienić prawy z lewym, przy hamowaniu silnikem nie ma takich sił. Przeważnie jak przeguby wew. lichw to telepie przy przyspieszaniu. Co do wibracji to poduszki od strony skrzyni biegów pod silnikiem, felgi z kołami na podnośniku pokręcić czy bicia nie mają. Ewentualnie...
Jest ktoś w stanie dać wskazówkę ? Wymieniłem podporę wału , posprawdzalem zawieszenie. Luzy mam na przegubach wewnętrznych z przodu auta - to może być wina ? Przed wymianą czujnika położenia wału wibracje na nadwoziu przy przyspieszaniu i kierownicy były małe nie przeszkadzały , po wymianie auto zwariowało i wibruje przy przyspieszaniu mocniej... Na...
Witam serdecznie, od tygodnia jestem posiadaczem WV Passat B5 FL 2001 r TDI 130 kM, problem pojawia sie podczas przyspieszania na każdym biegu , auto dostaje wibracji, dziwnych drgawek, Od 2-3 tys obrotów, podczas delikatnego przyspieszania problemu niema. Auto sprowadzone z Niemiec, widać wymianę półosi i przegubów są nowe oryginalne , nie wiem gdzie...
Metoda oficjalna, to pomiar przyrzadem elektronicznym miedzy pompa i walkiem rozrzadu (jest to drugi, rownie wazny, powod "uwolnienia" kola pasowego walka rozrzadu). Podejrzewam, ze nie masz takiego przyrzadu. Pozostaje wiec metoda organoleptyczna. Najbardziej popularna, to skrecanie paska miedzy walem korbowym i pompa wtryskowa (zawsze przy uwolnionym...
Witam. Mam problem z mocą. Zauważyłem, że nie mam pełnej mocy, nieraz powyżej 3 tys. obrotów wróci pełna moc a nieraz odetnie całkiem. Jeszcze innym razem czuć sekundowe braki mocy. Na 4 i 5 biegu czuć wibracje, drgania przy przyspieszaniu. Miał ktoś z Was takie objawy?
Witam serdecznie, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość, Mój problem dotyczy motocykla Kawasaki ninja ZX6R, Ostatnio miałem okazję kupić te Moto jest ono z rocznika 2000,pojechałem do właściciela oddalonego o ponad 150km i dowiedziałem się że wymagana jest synchronizacja gaźników, ale odpala chodzi na wolnych obrotach więc ,wsiadłem na niego i...
Jesteś pewien, że silnik kupiłeś sprawny? O czymś takim pomyślałeś? https://vm.tiktok.com/ZMYxqyG6d/ Układ wtryskowy próbuje korygować uszkodzone cylindry i może dochodzić do bardzo mocnego szarpania/wibracji.
więc, tak po przejechaniu 300km, wibracje maleją.. gdy 2 osoby siedzą z przodu wibracje ustają.. wychodzi na to ze sprezyny nowe musza sie "ułożyć...
Po dzisiejszym całym dniu jazdy, notlauf już nie wystąpił ani razu, ale mam wrażenie, że ostatnio, a szczególnie po wczorajszej naprawie auto osłabło, i przyspiesza, z taką hrypką (nie wiem jak to inaczej określić, tak jakby silnik wpadał w delikatne wibracje przy silnym przyspieszaniu). Kiedyś bez problemu na autostradzie osiągałem 180km/h, a teraz...
Zaobserwowałem taki objawy przy obrotach 1200 do 1400-1500 silnik wytwarza wyczówalne wibracje przy obrotach powyżej i poniżej tego zakresu wibracje ustają silnik pracuje równo i normalnie przyspiesza proszę o poradę
Właśnie zastanawiam się nad wgraniem serii. Ogólnie auto jeździ dobrze, przyspiesza ok tylko te wibracje są spore. I zastanawiam się czy silnik zbyt szybko nie padnie z taka ilością koni.
Wyczyśćiłem dpf u specjalistów, był przytkany a teraz niby jest ok - mam wydruki, załącze póżniej. Wyzerowane wartości dpf przez foscana. Załozony do auta i co się dzieje...? Po paru kilometrach wartości load i soot znowu na 80 procent a za 20km wypalanie. Wypalanie przebiega pomyślnie niby. Po nastepnych 20km to samo - znowu idzie do wypalania. Wydaje...
Warto dodać że już mały luz na trzpieniu przekładni przyspiesza zużycie tarcz. Bo tarcza wpada wtedy w wibracje osiowe. Luz osiowy czy promieniowy ? Przy osiowym czuć byłoby przesuwanie się trzpienia do środka i na zewnątrz co skutkowałoby niepełnym zazębianiem się kół zębatych.
A przy minimalnej prędkości tak na 1 biegu 10-20km/h też są wibracje w tym samym zakresie ? Jeśli nie to spuść powietrze w kołach do ok 1,2 bar i sprawdź jak z wibracjami.
Moja pralka podczas wirowania powoli przyspiesza. Gdy wykryje nadmierne wibracje, to zatrzymuje się, "układa" wsad i próbuje jeszcze raz. Jeśli kilkukrotne "układanie" nie przyniesie dobrego efektu, to wiruje że zmniejszoną prędkością. A mam pralkę budżetową.
Witam! Mam Focusa 1.6TDCI. Samochód przy większych prędkościach (od ok. 120km/h) wpada w wibracje. Drży kierownica jak i cała karoseria. Dzieje się tak przy przyspieszaniu na 5 biegu. Gdy puszcze gaz wibracje ustają. Na pewno przyczyną nie są koła (sprawdzane na dwóch kompletach felg, nowe opony + wyważanie)
Dodam tylko że nie jest po coś tylko służy on eliminacji drgań skrętnych na wale silnika. Po wymianie na jednomas pojawią się wibracje nadwozia na postoju, przy przyspieszaniu, a same elementy układu napędowego będą narażone na większa obciążenia, w tym wał silnika. Moim zdaniem nie gra nie jest warta świeczki
Jak mocne są to drgania, drga bardziej pod tyłkiem czy czujesz to na kierownicy, jak hamujesz jest wibracja na samochodzie/kierownicy?
Jeżeli problem występuje podczas przyspieszania, to sugeruję łożyska wewnętrzne półosi.
A może zwyczajnie poduszka pod silnikiem albo skrzynią? Miaełm dwa przypadki, w jednym 3 mechaników twierdziło, że są ok (silnik po prostu leżał na niej to i widać nie było) sprawa się wyjaśniła przy wymianie sprzęgła i wyciąganiu skrzyni - prawie całkowicie zerwana, po wymianie wszystko wróciło do normy.
Jak telepie kierownicą to mogą być felgi albo opony. Jak całą budą podczas przyspieszania to np przeguby /półosie. Do sprawdzenie też poduszki silnika itp. Dwumas też może mieszać potrzebna szersza diagnoza.
witam, takie objawy powoduje niewyważone masy na układzie napedzanym, czyli koło ,piasta koła a wniej łożysko, półoś lub półosie a wnich przeguby, lub niecentryczne mocowania tych elementów co skutkuje wibracjami przenoszonymi na karoserie , czyli po pierwsze sprawdż czy półosie są prawidłowo zamocowane do skrzyni, bicie kół ( nie chodzi wyważenie)...
Witam, od niedawna jestem posiadaczem samochodu vw T5 4motion 2.5 TDI AXD 2005r. Większość problemów z autem ogarnąłem lecz pozostał jeszcze jeden nie rozwiązany mianowicie auto podczas jazdy na wyższych biegach dostaje wibracij takich ze czuć na całym samochodzie i kierownicy dzieje się to tylko przy obrotach silnika od ok 1800rpm do 3000rpm i pod...
Siedziałeś kiedyś w innym Fiacie z takim silnikiem? To w końcu jest diesel, w dodatku dość starej konstrukcji, normalne że ma większe wibracje niż silnik benzynowy. Drgania podczas przyspieszania mogą (ale nie muszą) być efektem np. wymiany koła dwumasowego, na zwykłe lub zużycia koła dwumasowego (wcale nie musi hałasować).
Dwumsa włąsnie po to została stworzona by wibracje z turbo diesla który sprawny potrafi mieć spory moment już od 1800 rpm, ładnie złagodzić i nie prznosić dalej na skrzynie i cały układ napedowy. Kolega kilka lat temu robił projekt Leona 1m 200 km plus. z 1.9 tdi. Stwierdził że wzmocniona dwumasa jest za droga o poszedł w sztywne koło plus poliuretan...
sczesze mówiąc zwyczajnie się przyzwyczaiłem do tego... momentami słychać momentami nie. Może to gdzieś jakaś rurka, przewód etc... Sie nie psuję ;) więc tyle.... Nie wiem jak u Ciebie słychać ale może obserwuj i sprawdź czy zależy to od temperatury, obrotów itp. Może wtedy coś więcej ktoś będzie mógł podpowiedzieć... Dzięki za odpowiedź. Praktycznie...
Przy przyspieszaniu nie czuć wibracji, czyli to nie przegub. Piasty czyste, zero rdzy, wszystko wyczyszczone, napisałem w pierwszym poście, że bicie tarcz 0.05mm(czyli w normie). Na podniesionym przodzie, nie czuć wibracji. Małe sprostowanie, a mianowicie: nie czuć wibracji na kierownicy, tylko na pedale hamulca, a przy wyższej prędkości na całej karoserii....
Witam serdecznie. Niedawno zakupiłem VW Golfa VI z silnikiem 1.6 diesel w automacie i cały czas jest problem z mocnym drganiem, wibracjami po zmianie na 2 bieg i przy obrotach 1300, przy przyspieszaniu. Jeśli obroty są wyższe to tych wibracji nigdy nie ma. Zawsze jak silnik ma 1300 obrotów i dodam gazu to znacząco wyczuwalne są wibracje, drgania. Nie...
Witam . Mam następujący problem . Kierownicą bije przy prędkościach pomiędzy 80-100km/h . Szczególnie mocniej jest to odczuwalne przy porannej jeździe gdy auto całą noc stało . Jednak problem występuje cały czas . Opony zostały wymienione , dwukrotnie wyważone koła a następnie również z testem drogowym ,więc myślę ,że koła można zostawić w spokoju ....
Napisz jasno, czy wibracje zależne są od prędkości obrotowej silnika, czy prędkości samochodu? Wibracje są od prędkości samochodu i raczej 4 i 5 bieg jak mocno nacisnę na gaz, na 4 biegu wibracje są dużo mniejsze. Dodano po 9 Jeśli przyspieszasz z tej samej prędkości na 4 i 5 biegu to raczej zależność od obr silnika. 5 bieg niższe obr i większe wibracje....
Podejrzewałem też konwerter momentu obrotowego, ale samochód przyspiesza dobrze, nie ma efektu ślizgania się sprzęgła. Planuję jeszcze sprawdzić podciśnienie do poduszek silnika (czekam za zestawem do sprawdzania podciśnień)
Problem rozwiązany. Powodem odgłosów była metalowa uszczelka pomiędzy EGRem a chłodniczką. Śruby mocujące poluzowały się pod wpływem wibracji i uszczelka drżała.
Zmagam się z tym od dłuższego czasu.: - Auto zbiera opony z przodu od strony środkowej auta. - Dodatkowo wibracje jakby auto jeździło po nierównym (jakby jajowate opony). - Wibracje auta stają się wyczuwalne między 70 a 110, poza tym zakresem zmniejsza się uch wyczuwalność. - Wibracje nie występują zawsze. - Wibruje bardziej auto niż kierownica. - Przy...
Witam ! Przy prędkości 130-140km/h kierownica auta strasznie drży, ponadto wydaje mi się że całe auto lekko się trzęsie. Zauważyłem również, że nie za każdym razem są takie objawy (co drugi raz kiedy przyspieszam), również przy lekkim skręcie kierownicą wibracje znikają. Poniżej i powyżej tych prędkości autko zachowuje się normalnie. Opony z przodu...
Cześć, Ustaliłeś ?? Mam to samo, kpl. poduszek nowy, dwie nowe półosie, olej w skrzyni wymieniony, tulejki w wahaczach, mocowania itd, nowe a przy przyspieszaniu nie zależnie od biegu pomiędzy 2200 a 2900 rpm są wibracje z silnika. Zastanawiamy się czy nie od popychaczy bo troszkę pufa w kolektor.
Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu moja Mazda wpada w podejrzane wibracje przy powolnym zatrzymywaniu, nawet na kompletnym wysprzęgleniu i bez ruszania hamulca. Ot, czerwone światła lub korek, jadę na jedynce, z 10 km/h, hamuję chwilę silnikiem, wciskam sprzęgło, nie ruszam hamulca, czekam, aż samochód dotoczy się jeszcze może z metr czy dwa - i przy...
Witam, Posiadam Sienne rok 2016, przebieg 160tys. Zaswieca mi się kontrolka check engine i komunikat o kontroli trakcji przy ostrym przyspieszaniu. Potem odcina mocy i silnik dostaje wibracji. Po ponownym odpaleniu silnika wszystko działa jakby normalnie, ale kontrolki nadal swieca, nie swieci kontrolka o ekonomicznej jezdzie i nie dziala cruise control....
Mercedes viano 3.0 cdi w trakcie jazdy między 80km/h a 120km/h zaczyna się samochód wchodzi w wibracje a jak puszcze gaz to jest spokój. Co to może być za przyczyną? Proszę o jakieś wskazówki.
Jak skręce maksymalnie koła w lewo i prawo i ruszam to nie ma żadnych stuków ani innych niepokojących dźwięków. Również jak przyśpieszam mocno nie czuć jakichkolwiek hałasów/wibracji. Przyśpieszam, utrzymuje prędkość - brak wibracji. Puszczam gaz delikatnie to mogę hamować jakiś czas silnikiem i nie ma wibracji. Puszczę gaz całkowicie - jakbym miał...
Witam. Mam problem z moim yarisem 1.0 rocznik 2000 japoniec. W trakcie mocniejszego przyspieszania na 1 biegu tak ok 3000rpm slychac rzęzienie, zgrzytanie jakby zębatka o zębatke, oraz czuc wibracje na karoserii ( szczegolnie kierownica i pedały). W trakcie łagodnego przyspieszania nic sie nie dzieje. Problem pojawiał sie tylko na 1 biegu. Dzisiaj w...
Witam. Mam taki problem. W VW Sharan wibruje delikatnie (lecz odczuwalnie) podczas przyspieszania na drugim biegu. Wibracji nie ma na żadnym innym biegu w całej prędkości obrotowej. W aucie były wymieniane oba przeguby wewnętrzne, oraz krótka półoś z flanszą. Półoś oryginał VW, przeguby zamienniki. Przed wymianą auto całe się trzęsło. Po wymianie drgania...
Kolego smajl12 opowiedz coś o tych panewkach, czy objawem ich zużycia jest rytmiczne stukanie pod obciążeniem przy przyspieszaniu? Podczas równej jazdy nie stuka...
Witam ponownie! Pomocy...Męczę się z tym problemem już zdecydowanie za długo. Wymieniałem cewki, świece, czyszczony był EGR, naprawiany (regenerowany) sterownik silnika...i dalej to samo. Jeździć się da, ale czasem nadal rwie przy stałej prędkości i czasem lekko zamula przy przyspieszaniu. Ponadto nadal co jakiś czas wywala błędy o wypadaniu zapłonów...
Czy wymiana samego krzyżaka pomoże?Czy dokupi go oddzielnie ? Dodano po 5 Poczytałem trochę o przegubach , popytałem i wszyscy mówią i piszą tylko o wibracjach przy przyśpieszaniu.
jednak w czasie przyspieszania przy obrotach około 1900 - 2000 obr/min słychać znów jakis hałas jakby charczenie. To są wibracje wynikające z braku koła dwumasowego. Ktoś kto doradzał zakup tego zestawu z Valeo nie ostrzegał cię że tak się może dziać?
Proszę was o pomoc bo dostaje już na łeb. Problem jest taki że trzęsie mi calym autem przy przyspieszaniu. Wibracje są tak mocne że dłuższą jazda strasznie męczy. Najbardziej to czuć przy ok 30-40kmh i potem 70-80kmh. Problem postępuje ostatnio zaczęło trząść juz nawet na postoju. Zarówno w pozycji wybieraka P (multitronic) jak i D albo R (na N nie...
Może to nie skrzynia, tylko uszkodzone zawieszenie silnika? Podczas przyspieszania zespół napędowy przechyla się w jedną stronę, jeżeli jest zerwana poduszka, to mogą być przenoszone wibracje mechanicznie i efekt dźwiękowy będzie podobny.
Witam posiadam audi a4 b6 1.9 130 auto postawiłem do mechanika bo bujało przy przyspieszaniu dwymas wymieniony .autonjuz nie telepie ale przy przekroczeniu 2 tys obrotow wpada w wibracje rezonans aż uszy bolą poduszki wszystkie wymienione na nowe tłumnie siatka sprawdzona .dzieje się tak na wolnych jak i podczas jazdy .kupę kasy wydane i nadal niewiedamo...
Witam mam podobny problem jak kolega(TOUAREG 2,5 tdi r5) tzn silnik wpada w lekkie wibracje, wolne obroty ok ale przy lekkim dodaniu gazu miedzy 800 o/min a 900o/min silnik dostaje lekkie wibracje na wyzszych obrotach jest ok.Nie ma spadku mocy przyspiesza normalnie.Co zauwazylem ze przy zmianie biegow silnik gwaltownie spada z obrotow tak jakby mial...
Teraz tak się zastanawiam, nie wiem czy te stuki to nie będą od koła dwumasowego...:(. Może ktoś orientuje się jak sprawdzić dwumas podczas jazdy? Czy można sprawdzić w taki sposób:? - Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą...
Witam Problem polega na tym że podczas przyspieszania samochód głośno pracuje i występują wibracje i wydaje się jak by samochód by słabszy. Zaczeło się to po przejechaniu dłuższego dystansu (1500km) a wcześniej był robiony pasek rozrządu i elementy które wymienia się przy tym serwisie. Mechanik po podłączeniu do komputera odczytał że poduszka pod skrzynią...
Witam. nie miałem tego problemu, dopóki mialem seryjne 85KM, problem pojawił się po podniesieniu mocy do 115KM. Tuning robiłem w serwisie silników diesla i przy wymianie sprzęgła powiedziano mi że mam mały luz na kole dwumasowym, sam to widziałem (mały luz między tymi talerzami), Problem polega na tym, że przy niskich obrotach i przyspieszaniu koło...
Mam problem ze swoim bmw e46 320d 150km sedan z 2002r. Wszystko zaczęło się (tak mi się wydaje) gdy oberwała się podpora wału napędowego tylna. Trochę na niej jeździłem. Po czym wymieniłem obie 2szt ok 300 zł. Aktualnie borykam się z drżeniem i wibracją w poszczególnych momentach. 2-bieg ok 2400-2600obr, 3--bieg 1800-2300obr 4-bieg słabo wyczuwalna...
Wiem, sorry. Pierwszy raz mam do czynienia z V6 i dopiero się uczę. Przy przyspieszaniu z b niskich obrotów nie raz pojawiają się wibracje ale to raczej hydrokinetyk. Ogólnie auto ma ponad 330 tys km przebiegu więc w ciemno raczej obstawiałem wtryski, ale widocznie ktoś je już musiał wymieniać. Dam znać jak zrobię wszystkie w/w logi.
Witam Dużo rzeczy sprawdzonych a problem pozostał.. Wymienione zostały: -tarcze klocki przód i tył -piasty z łożyskami przód L i P -zamienione koła z innego mondeo gdzie nie ma wibracji -tripod przegubu wewnętrznego prawego (kielich bez znaku zużycia) Niestety nadal kierownicą lekko buja przy 80-90 później wibracje zanikają. Nie ma znaczenia czy zwalniamy...
Witam.Tak jak w temacie trzęsie nadwoziem w czasie jazdy głównie przy prędkości 110-120 ale przy np 70 też.Głownie odczuwalne jest to na kierownicy gdy wyrzuci się na luz wszysko ucicha i nie ma wibracij i nie trzesie ,po dodaniu gaz nawet na max wibracji nie ma występują tylko na biegu teraz zaczął też strasznie klekotać przy przyspieszaniu ale czy...
Witam. Pacjentem jest Audi A6 z 2003 roku w quattro. Silnik to 2.5 V6 TDI a dokładniej BDH. Problem dotyczy drgań przenoszących się na karoserię ale występują nie zawsze. Samochód po nocy jak jest wszystko zimne to chodzi niemal normalnie, tzn czuć jakieś wibracje ale akceptowalne. Wystarczy 2-3 km w korkach i drgania stają się nie do zniesienia. Najgorzej...
Może pomoże w tym wypadku. Ja miałem coś takiego w XSARZE i przyczyną był przegub półosi, ale ten przy skrzyni. Wymiana półosi zlikwidowała problem. Ważne jest określenie która strona jest przyczyną. Próbowałem dedukować i wymieniłem prawą a wadliwa byłw lewa :(. Potem wymyśliłem test. Podniosłem jedną stronę auta, zaciągnąłem hamulec ręczny i zacząłem...
samoczynne przyspieszanie gwałtowne przyspieszanie przyspieszanie kompa
spawarka prąd stały schemat kontrolki rezerwy paliwa instalacja deutz
wykrywacz metali wykrywacz metali
Lokalizacja zaworu upustowego turbo w Mercedes W639 Odwrócony obraz w radiu Android przy biegu wstecznym