Wszystko trzeba zmienić skrzynie półosie komputer i całą wiązke silnika 1,4 jest na jednopunkcie a gsi wielopunkt sporo zabawy .
Z16SE to to samo co X16szr tylko zamiast jednopunktu dołożyli wielopunkt by spełnić wyższe normy Euro. Widzę że masz Valteki czerwone. Wymień na nowe (są tanie) lub zregeneruj- są zestawy naprawcze ale musiałbyś mieć czujnik zegarowy by ustawić skok tłoczka na 0,4 mm . Ja sobie regeneruję w jednym z aut a nieraz tylko korekta po kilkunastu tysiącach...
a może byś podał kod silnika albo napisał czy to jednopunkt czy wielopunkt
moja astra jest na jednopunkcie Silnik X14NZ wiec jeśli to nie wielopunkt gdzie mozna jeszcze szukać przyczyny
witam sprawdź sobie czy nie dostaje lewego powietrza oraz filtr paliwa nie podałeś szczegółów więc nie wiem czy jest to silnik na jednopunktowym wtrysku czy wielopunkt i czy jest gaz.
No to dalej: C16SE to wielopunkt a np X16SZR to jednopunkt
ustawiłem około 1 atm może go przylewać? katalizator to wspomnienie jest już pusty Dodano po 1 później jedzie normalnie nie ma tego przejścia po dodaniu gazu przymuli go a potem idzie i ciagnie normalnie! Dodano po 1 wedłu g książki o wtryskach powinien mieć ciśnienie około 1 a wielopunkt 3 atm
Dokładny opis: Opel astra f silnik ecotec 1.4 16v (X14XE) wielopunkt Instalacja gazowa: Reduktor: Lovato RG92 elektronik elektrozawór gazowy: Lovato EV00 elektronika Stag L Pompka paliwa jest zawsze wyłączona bo już jedna poszła z dymem. Wiec sobie sam zrobiłem wyłączanie (przekaźnik). I w tym jest największy problem bo pompka nie działa a paliwo dalej...
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa myślałem o tym tym bardziej ze jest to wielopunkt i pompa powinna dawać większe ciśnienie (około 3,5bara) zasugeruje to mechanikowi z którym jestem umówiony na poniedziałek,poza tym jak próbowałem się dowiedzieć to w tym modelu pompa (podobno) nie dobija ciśnienia przed odpaleniem tylko załącza sie wraz ze startem...
Witam wszystkich, Jak w temacie przymierzam się do wymiany obecnego silnika (x16szr 1,6 8v 1 punkt z lpg 2 gen 322 tys KM) z powodu dużego brania oleju (przy przebiegu 500-600 KM na tydzień zjada ponad 0,5L). Ostatnio wymienione dla pewności (choć pewności mój mechanik nie miał że to pomoże) pierścienie, uszczelniacze i wszystkie po drodze uszczelki....
A skąd wiesz po czym mozna to poznać i jednopunkt czy wielopunkt Dodano po 8 silnik c14nz chciał bym wszystko wiedzieć o tym silniku Dodano po 2 a i czy to astra f czy g czy inna to bym chciał wiedzieć
Witam mój problem tkwi w instalacji lpg BRC z reduktorem tecno. Zaczne od tego ze jak zauwazyliscie mam w tytule tematu poj. silnika ale nie to nie jest pomyłka silnik po swapie z Daewoo Nexii 97r.Dolot został z 1.4 8v jednopunkt w nexii był wielopunkt lpg od poczatku sprawiało mi problemy, krokowiec wymieniony regulowany u gazownika z 10 razy i dalej...
Nie no wiadomo że 16V trzeba bujać żeby jechał. Ja jednak będę obstawał za 8V. Pytałem wcześniej o różnicę między monowtryskiem a wielopunktem. Powiem tak, jeździłem octavią 1.6 8V i też 75km tylko że tam jest wielopunkt, i co niby taka sama moc i pojemność ale Octavia rozpędzała się lepiej. Czy to skutek tego że ma ona wielopunkt?
jaki sterownik sterownik silnika oczywiście, C16NZ to wtrysk jednopunktowy a C16SE to wielopunkt!
Silnik 1.6 8V benzyna, gaz, silnik X 16 SZR, 75KM (55kW). Układ zasilania na wtrysku (wstyd się przyznać nie pamiętam czy jednopunkt czy wielopunkt.)
A co chcesz osiągnąć z tego silnika? Na forum www.ktk.pl jest osoba, która miała kolektory z 1,3s oraz wałek rozrządu z tego silnika. A teraz ma zrobiony ten silnik na wielopunkt.
On tam ma chyba wielopunkt jak w nowszych astrach f, tak jak na schemacie co go na początku wstawił.
Silnik c16nz rasowany na około 115KM wielopunkt z astry c16se i wałek od silnika 13s ;) sprężarka klimy będzie w miejscu gdzie silniki 1,8 miały pompe wspomagania ( dorobie tam łapę ) na 3 śruby pozdr
"ne" mono-wtrysk, "se" wielopunkt(jak robiłeś swapa)
Podepnę się pod temat. Przerobiłem astre II x16szr , na c16se - na razie mechanicznie,czyli glowica wałek i kolektory.Zrobił sie z tego wielopunkt.pozostaje kwestia sterownika. Wolalbym zostawic stary zamiast wymieniac go na ten c16se z astry F, bo sa peoblemy z licznikiem i wentylatorami. Czyli najlepsza opcja to wgranie nowych map Pytanie za 100punktów;]...
czy Twoja ASTRA ma instalację LPG? czy to jest jednopunkt czy wielopunkt, najlepiej podaj początek silnika - 4 pierwsze litery i cyfry
Witam. Zastanawiam się ostatnio nad pewnym faktem. Mam do porównania dwa silniki w dwóch samochodach. Pierwszy to astra G z silnikiem 1.6 8V (x16szr) 75 km a drugi to skoda octavia również z silnikiem 1.6 8V i też 75 km. W astrze monowtrysk a w octavii wielopunkt. Silniki o identycznej pojemności i mocy tylko innym zasilaniu a jednak octavia, która...
dołożysz 500 i sprzedam ci poloneza caro plus 1,6 wielopunkt 99rok
Witam Bardzo proszę o odpowiedź jakie ciśnienie paliwa powinno być na listwie zasilającej w astrze z silnikiem C14SE (wielopunkt). Mam bardzo rozbieżne informacje od 2,2 - 3,2bara Borykam się dobre kilka miesięcy z mułem astry na ciepłym silniku i chciałem wyeliminować z podejrzeń pompę paliwa. Mierzyłem ostatnio i wyszło mi 2,0bar i teraz nie wiem...
napisz jeszcze jaki to silnik 8v ? jednopunkt czy wielopunkt? sprawdz mase na silniku i akumulatorze (brązowy przewód) i czarny cięki na aku i przy alternatorzę są 2 masy. jak sprawdzisz pomyslimy dalej :)
Może napiszesz tak naprawdę jaki masz silnik, bo: Astra F 1,4 SE Wszytko jasne, 1,4, wielopunkt. Zapłon bezrozdzielaczowy, podwójna żebrowana cewka. Niedawno wymieniłem ..... kopułkę i palec A tu już nie czaję. Zawór zwrotny jest w pompie paliwa, konstrukcja -kulka ze spręzyną, pompa robi ciśnienie momentalnie, i ten zaworek mozna zignorować. Coś mi...
Witam problem leży w Oplu Astrze 2.0 8 zaworowy silnik (wielopunkt) instalacja gazowa zwykła mianowicie bardzo puzno przełączał się na gaz po przejechamiu ok 10 km pojechałem do diagnostu od gazu wpioł się pod ster. niby odłączył funkcję czujnika tem. teraz coprawda przełącza się odrazu nawet na zimnym silniku po przekroczeniu 2 tyś obr/min ale zaraz...
Paliwo dochodzi do wtrysków sprawdzałem i jest to wielopunkt(niestety) jeszcze jest jedna zecz chciałem sprawdzic błedy kompa zwarłem odpowiednie pina i nic sie nie swieci na desce(żaróweczki dobre)
Zmiana z c16nz na c18nz bez elektryki może byłaby możliwa, ale razem z kolektorami i jeszcze pewnie kilkoma innymi gratami, ale c20ne, niema szans. Wyłącznie kompletny swap. c16nz i c18nz chodzą na takim samym jednopunkcie typu multec. Może po zamianie by to jakoś działało. Zaś c20ne to wielopunkt typu motronic - zupełnie inna bajka.
Jednopunktowy{91-93} 1,6-fala prostokątna 1Hz,wielopunktowy{92-94}-obwód otwarty,wielopunktowy{94-98 Multec Delco CNJH}fala prostokątna 1Hz,wielopunktowy{92-98 Multec-S}obwód otwarty.Pozdrawiam.Silnik krokowy ustawiasz tak aby sonda biegała BOGATA-UBOGA,program sam wrzuci Ci + -%od tej pozycji.
częstą przyczyną to jazda na rezerwie paliwa.po prostu zatankuj z pół zbiornika i pośmigaj troszkę na paliwie a by go przepalić, a najlepiej jak masz możliwość , to sprawdz ciśnienie paliwa i porównaj z zalecanym.Gdy ciśnienie jest mniejsze od zalecanego to może być wadliwa pompka lub regulator ciśnienia paliwa.Jeśli to jednopunkt to sprawdziłbym jeszcze...
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Po pierwsze to przydało by się jeszcze informacja jaki to silnik jeśli ktoś ma ci pomóc, tzn kod silnika albo jego moc, a jeśli nawet tego nie wiesz to chociaż czy ma gaźnik, wtrysk jednopuntkowy czy wielopunktowy. Powodów zapalenia kontrolki może być około 50 więc chyba się zgodzisz że nie ma sensu ich tu wymieniać, sprawdź poprostu kody błyskowe,...
WItam posiadam silnik ok kadeta cabrio 2 litry wielopunkt 8 zaworowy i chcial bym kupic astre 1,4 bo chyba mniejszej juz pojemnosci one nie maja, aby uniknac duzych oplat OC, a miec dobry silnik pod maska. Teraz nasuwa sie pytanie czy to realne bo mialem zamiar przelozyc to do kadetta 1.3 i tam nie bylo by zadnego problemu bo ellektryka komputer przelozona...
witam mam problem z przekaźnikiem pompy paliwa w samochodzie opel astra1 2,0 benzyna 8 zaworów wtrysk wielopunktowy 93r lecz nie mogę go znaleźć czy może ktoś wie gdzie on jest
mam pytanie troche z innej beczki jeżeli mam instalacje stefanelli ze starego siniczka od zuka(nysy) 2.0 75KM a chciałbym załorzyć ją do silnika tesz 2.0 ale z fiata 132 z wielopunktowym wtryskiem kturym steruje taki komputerek malutki to dało bysie jakoś to przełorzyć czy trzeba nowom instalacje kpować ??
Zapomnij o turbo,koszty cię zjedzą.Kolektor wydechowy,smarowanie/chłodzenie turbiny,mapa wtrysku jak i zmienione kąty wyprzedzenia zapłonu to może zrobic tylko dobra(droga)firma.Do tego oczywiście turbina która nie jest tania. Pomyśl o kupnie silnika 2.0L w wersji 8 zaworowej 130KM/175Nm(20SEH) lub 16 zaworowej o mocy 150KM/196Nm(C20XE).Były też montowane...
A pompę paliwa zmieniłeś??:P bo są inne...i na starej właśnie będzie się tak zachowywać. Musisz mieć pompę od wielopunktowego wtrysku. Kod 31 zawsze będzie na wyłaczonym silniku, a kod 73 to przepływka... Jeżeli pompę masz dobrą to weź narazie odłacz przepływkę i zobacz co będzie...
Problem jest tylko na ciepłym silniku. Po zapaleniu auto normalnie odpala ale po około 3 sekundach zaczyna spadać z obrotów na 500 i niżej i gaśnie. Tak jest za każdym razem na ciepłym silniku. Jeśli odpalę i zaraz ruszę, przejadę jakieś 100 do 200 metrów puszczę gaz i już jest normalnie, można zatrzymać się obroty są 850-900 obr. Nie ma żadnych błędów,...
Słyszałem że Unideny mają filtr att ale ile to potrafi i czy nie pogarsza zasięgu itp. Zasięgu nie pogarsza,natomiast mój Uniden 510 xl+Astra 1.4 na wielopunktowym wtrysku+przyciskanie gazu=wielkie wrrrrrrrrrrr nie do wyeliminowania.
ile to jest dużo? jeździsz tylko po mieście i na krótkich dystansach ? czy może trasy? jeśli masz silnik c14nz albo x14sz (60KM) to jest dość słaby do tej wielkości auta i będzie trochę palić... jeśli masz silnik taki jak podałem wyżej (to jest pierwszych 5 znaków numeru silnika) to można go przerobić na silnik z wtryskiem wielopunktorym i uzyskasz...
witam a ile kilomertów po wymianie tej pompy zrobiłes bo tak jak piszesz to asterka jest z gazem no i jak nie zrobisz odciecia paliwa po przełaczeniu na gaz a jest mało paliwa to pompa sie zaciera bo chłodzona jest paliwem. nie jestem pewny ale ta pompa to jest do wielopunktowego wtrysku a ty masz jednopunktowy i za duże ciśnienie paliwa podaja spróduj...
Spokojnie, wrzuć ten 33mm tylko zaślep jakieś nadmiarowe kanały na powietrze można by policzyć mniej więcej średnicę, tyle tylko, że do mono punktu to prosta sprawa, do wtrysku wielopunktowego juz nie gdyz tam specjalnie przeloty i średnicę są większe. Poczekam na testy a ewentualnie na afr możesz zaglądnąć bo może gra nie warta uwagi. To nie sonda,...
Czy silnik jest na jednopunktowym czy na wielopunktowym wtrysku??
Listwa wtryskowa występuje w silniku z wtryskiem wielopunktowym czyli mpi lub właśnie 1,4 16v
S4 śmiga z tym silnikiem i ma pełne wskazanie. bingo S jest przeznaczone do silników z wtryskiem wielopunktowym a X16SZR to jednopunkt
jedynie co to szukam niedrogo Astry F 1.8 8v w automacie, mechanicznie w dobrym stanie, buda może być zgnita/rozbita itp to bym sobie przełożył cały zespół napędowy z wiązką i wszystkim i bym miał samochód idealny tylko musiałbyś znaleźć raczej C16SE - czyli 8V ale na wtrysku wielopunktowym. Ma 100 KM, więc tyle samo co X16XE, ale za to nie wymaga...
Domyslam się , że mówimy tu o wtrysku wielopunktowym. Regulator wolnych obrotów znajduje się przy przepustnicy powietrza ( tam gdzie dochodzi linka cięgna gazu)
Z tego co widać na zdjęciach to masz silnik z wielopunktowym wtryskiem. Dla takiego silnika polecam wtrysk gazu mino że jest droższy. Będziesz miał mniej kłopotów.
Jeżdżę Astrą "na gazie" od 3 lat. Instalacja jest z firmy ELPIGAZ. Polecam. Ale od komputera się nie wywiniesz bo masz silnik z wielopunktowym wtryskiem.
punkt wielopunkt monowtrysk wielopunkt polonez wielopunkt
skanowanie sieci lokalnej avensis ręczny kupić mikrofon dynamiczny
mikrokomputer cobra1 podłączenie radia mercedes
Funai LED H 9200M - Czy posiada system Android? Dekoder Opticum H255 zablokowany na BOOT - jak odblokować?