Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
jaki monowtrysk wielopunkt?
Nie podałeś jaki masz silnik. Monowtrysk czy wielopunkt, jaki sterownik silnika? IAW16F, IAW4af IAW 59f
Opisz jaśniej ,piszesz 0 jazdy na benzynie I generacja gazu czy 5 komputerów, na benzynie ma chodzić bez zmian .Do Subaru chciałem założyć II generacje za 1400 zł , nie chcieli a mozna w tym typie ,chcą 2500 za sekwencje-bez sensu . Co tam masz, monowtrysk ,wielopunkt -nie znam tego .
Daj palnikowy o srednicy 31mm i reguluj.Mialem w Fel 1.3MPI 28mm i slabo to jezdzilo.Teraz jest 31mm i jest ok.Pytanie co tam masz :gaznik , monowtrysk ,wielopunkt?
monowtrysk czy wielopunkt?
Napisz coś więcej o samochodzie, czy jest gaz? jaka pojemność? który rok? monowtrysk czy wielopunkt?
napisz chociaż czy to monowtrysk czy wielopunkt a najlepiej podaj typ silnika z wlepki w bagażniku
Witam, potrzebuje dokładnych schematów elektronicznych sterowników wtrysków, wejść czujników. Marka nieważna, rocznik, oraz to czy to monowtrysk czy wielopunkt diesel czy benzyna potrzebne do pracy inżynierskiej pozdrawiam
Monowtrysk czyli wielopunkt ze wspólnym sterowaniem - wszystkie wtryskiwacze chodzą jednocześnie. Takie samo sterowanie jak w przypadku silnika na wtrysku jednopunktowym choć czasy mogą być różne. Proponuję zmienić program by pokazywał czas jednego wtrysku a dopiero wtedy wyliczać czas trwania wtrysku w ciągu 1 sekundy
Elektrozaworem parownika steruje centralka gazowa która masz w kabinie samochodu, jeśli jest to monowtrysk lub wielopunkt możesz mieć centralkę w komorze silnika a sam goły przełącznik bez elektroniki w kabinie.
Nie uszkodziłeś przewodów paliwowych gdzieś? Silnik na monowtrysku czy wielopunkt? Filtr paliwa zmieniony?
chodzi o to czy trzeba mniec wielopunkt czy monowtrysk paliwa?? bo jak mozna mniec mono to turbo (albo kompresor) w jakie miejsce sie montuje??
Silnik pasował, ogólnie trafiłem sztukę z przebiegiem 60 tys. Mechanik mówił, że ledwo dotarty. No ale nie pasował. Monowtrysk a wielopunkt to dwie różne bajki. Ten "kabelek" to właśnie ten przewód, który spowodował, że musiałem szukać kolejnej sztuki ! No ale znalazłem :D 1300km zrobiłem, 800km po autostradzie i grama oleju nie ubyło :D Temat można...
Dalej nie wierzę, że na 1 atm on chodzi. Monowtrysk tak, ale nie wielopunkt.
Nie no wiadomo że 16V trzeba bujać żeby jechał. Ja jednak będę obstawał za 8V. Pytałem wcześniej o różnicę między monowtryskiem a wielopunktem. Powiem tak, jeździłem octavią 1.6 8V i też 75km tylko że tam jest wielopunkt, i co niby taka sama moc i pojemność ale Octavia rozpędzała się lepiej. Czy to skutek tego że ma ona wielopunkt?
Szkoda, że nie rozwinąłeś wypowiedzi bo chętnie poznam parę różnic by mieć jakieś argumenty na korzyść danego... bliźniacze choćby pod względem zawieszenia czyli kolumny mc phersona i belka skrętna czyli trwałe i proste dokładnie takie jak potrzebuję. Różnice we wtrysku paliwa - passat monowtrysk audi wielopunkt... jednak to chyba aż tak dużego znaczenia...
Autko ma wielopunkt, sekwencje czy monowtrysk ?? Jak loVato to wnioskuje, ze monowtrysk ?
szr to monowtrysk, xel to wielopunkt. jeszcze rozbierz sterownik, i zobacz czy faktyczne 29f010 w środku, nie pamiętam, nie sposób wszystkiego pamiętać. Stary, tu masz dumpy: http://www.scorpion-team.ru/eprom_multec... ściągają się, sprawdzałem
Golf II nie miał silników 1.3 na monowtrysku. Na wielopunkcie to NZ. Na gaźniku MH , 2G Numery są pod aparatem a właściwie pod obudową termostatu.
Korekta sondy 0.97-1.03 jest dobra. Skoro czyta korektę tzn sonda jest w pętli zamkniętej. Inaczej współczynnik wynosiłby 1. Do tego trzeba odpowiedniej temperatury silnika - też ją odczytasz programem i zobaczysz czy dobry czujnik założyłeś. Z tego co wiem to ten silnik jest na monowtrysku (SPI) więc dlaczego użyłeś programu do wielopunktu ? (MPI)...
jest to 95r i chyba wiem co jest przyczyna a mianowicie wieniec na kole zamachowym jest z modelu 1.8 monowtrysk a ja mam wielopunkt jesli to dobra mysl to musze gzies dostac taki wieniec od 1.8 wielopunkt
......wymień chociaż jakich firm instalacje masz możliwośc zamontować...a ta cena...hmm.Ja do swojego samochodu na monowtrysku dałem 1600 a przy wielopunktowym to już z lekka ceny są wyższe (szczerze to niską cenę podajesz jak na wielopunkt)....radze popytać się u znajomych w sprawie dobrych serwisów...czasem lepiej dać więcej i mieć dobrze zrobione...
Skody są na wielopunkcie. To juz sam nie wiem jakie auto bedzie najodpowiedniejsze w moejj sytuacji, żeby nie nabywać nadmiaru niepotrzebnego sprzętu np komara, malucha (w celu rozpoczęcia od dwusuwów) tylko przycelować i jeden pojazdu, i go w pelni wykorzystać. Może jakis gaznikowy golf 1 lub 2? Duża jest różnica miedzy monowtryskiem a wielopunktem?...
Program - http://iaw-scan2.tzok.eu/ Z całym szacunkiem ale ten program jest do sterowników IAW6/16 IAW8/18 więc do monowtrysków i wielopunktów ale nie dla IAW59F i IAW4AF jakie mogą występować w seicento 1.1 MPI. Tu tylko multiecuscan dla tego interfejsu który użytkownik posiada. Jeśli by miał jeszcze ELM-a to wiele więcej programów połączy się z tym...
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Witam. Zastanawiam się ostatnio nad pewnym faktem. Mam do porównania dwa silniki w dwóch samochodach. Pierwszy to astra G z silnikiem 1.6 8V (x16szr) 75 km a drugi to skoda octavia również z silnikiem 1.6 8V i też 75 km. W astrze monowtrysk a w octavii wielopunkt. Silniki o identycznej pojemności i mocy tylko innym zasilaniu a jednak octavia, która...
No raczej filtr nie zapchał się z powodu wymiany pompy, nie napisałeś jaki to escort - tj. rok i silnik , nie wiem jaki masz wtrysk - jeżeli wielopunktowy to może pompa którą założyłeś jest do monowtrysku a nie do wielopunktu i nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia
Jaki system wtrysku ? Jak wielopunkt, to brudna przepustnica, trzeba po czyszczeniu zrobić adaptację Jak monowtrysk, to sprawdzić nastawnik
emulator stosuje się wszędzie tam gdzie jest potrzebny - nie ma reguły czy monowtrysk czy wielopunkt w viki A raczej nie jest potrzebny bo diagnozowanie raczej przebiega tak jak pisałem wcześniej a pozatym mam akuratnie taką na tapecie i emu. nie ma i błąd generuje tylko jeśli zapalam od razu (nie poczekam na mrugnięcie kontrolki) tzok to do ciebie:...
witam. mam sunnego 1,4 1993 r. z niemiec. w dowodzie ma napisane ze 55kW, ale patrzylem i z tylu glowicy sa 4 wtryskiwacze wiec wielopunktowy wrtysk. problem w tym ze na wielopunkcie nissany byly 65kW. o co tu chodzi??? numery silnika sie zgadzaja. p.s. wszedzie pisza ze sunniacze mialy monowtrysk. tymczasem one maja albo gaznik st elektronicznie, albo...
Pewnie dlatego że silnik jest nieco inny niż powinien być , może f3r albo jeszcze coś innego ale tego nie wiem bo nie ma tabliczki. Cuduje się w tym kraju jak diabli - dzisiaj widziałem przeróbkę silnika z wielopunktu na monowtrysk....... Coś nie pasowało ale, Polak potrafi.........
Witam, Mam problem mianowicie po swapie silnika z PM(monowtrysk) na JN(wielopunkt) ktory trwal rok czasu :D nie moge uruchomic poprawnie pompy paliwa, poniewaz nie posiadam przekaznika zwlocznego. W tej inastalacji masa dla przekaznika jest podawana z modulu zaplonowego TSZ, jednak masa pojawia sie tam zgodnie z obrotami walu (sygnaly z czujnika hala)...
O kurcze... Bo tak naprawdę nie widziałem tam emulatora. A poza tym to nie jest ABK - wielopunkt tylko ABT - monowtrysk. Swoją drogą to jak wczoraj to obejrzałem tam dokładnie wszystko i nie znalazłem tam nic. Ale sprawdzę to na pewno. Już jest to dla mnie trop. Poza tym wydaje mi się że może być "sklejony" przekaźnik główny od instalacji LPG. Czy to...
Po pierwsze, to jest silnik 8 zaworowy, nie 16V, co za tym idzie jest na monowtrysku, a nie na wielopunkcie, czyli wcześniejsze rozważania o pomiarze ciśnienia paliwa psu na budę :| Po drugie, jak odłączałeś akumulator przy pracującym silniku, to raczej na pewno uszkodziłeś alternator
Tak,tylko że taki lichy filterek może nie wytrzymać ciśnienia w układzie.Przecież tam (monowtrysk) jest około 1 atm,na wielopunkcie ponad 3.
Dla 1.1 bliski jest 1.4 KDX. Bardzo dużo elementów jest wspólnych ale osprzęt dla monowtrysku może się nie zgadzać. KFX ma wielopunkt i występował po lifcie. Przy KFX trzeba brać z całą instalacją.
Wielkie dzięki, fajnie i fachowo to wyjaśniłeś, szczególnie kwestię rury dolotowej. Pytałem o dolot ciepłego powietrza dlatego, że u znajomego w octavii 1.6 75km też jest wielopunkt i sądziłem, tylko monowtryski tak mają, jednak widzę, że to załatwia elektronika. Dzięki.
Witam. Posiadam VW Passata 1.8 B z 1990 roku na wielopunktowym wtrysku paliwa którym najprawdopodobniej jest uszkodzony komputer sterujący silnikiem. Ale posiadam komputer z VW Passata 1.8 B z roku 1993 lecz na monowtrysku. I tu moje pytanie. Czy komputer od silnika na mono nadal się do silnika na wielopunkcie?
abs cilnik z monowtryskiem mozna wlozyc rowniez bez problemu 2.0 z audi na jednopunktowym a odpowiedzi dotycza tylko wielopunktu
DZieki wielkie ale ciagle mnie zastanawia czy obecnosc monowtrysku umozliwi zastosowanie turbiny. Dotychczas widzialem tylko doladowanie w silnikach z wielopunktem. O wydajnosci i cenach nowych zestawow co nieco wiem. Interesuje mnie ten konkretny przypadek
Właśnie taką pompę kupiłam. Niestety nie działa ona tak jak powinna. Tak jakby nie nadąża z pompowaniem paliwa. Zastanawiający jest fakt, że monowtrysk pracuje na pompie do wielopunktu bez zarzutu. Dziś kupię pompę 3 barową i zobaczę czy będzie chodzić. Jeśli nie to nie mam pomysłu co dalej. Jeśli okaże się, że będzie działać prawidłowo jak poprzednia...
Jak masz LPG I generacji dużo pali to można wkręcić śróbke na przewodzie doprowadzającym gaz np o 0.5 obrotu i próbować aż będzie znaczne uczucie straty mocy to wykręcić o 0.5 obrotu i powino być. A co do montażu instaliacji I gen do monowtrysku, mam passata 1.8 GT na wielopunkcie i jakiś idiota założył najzwyklejszą instalacje bez kompa ze śróbką....
Witam. Jakie powinno być ciśnienie pompy paliwa dla silnika 1,4L z monowtryskiem paliwa. Spotkałem się z 3 i 1,5 barową. Jedni mówią, że 3 jest do wielopunktu a inni, że do jednopunktu... Dodam, że jest to pompka elektryczna zewnętrzna (umieszczona obok zbiornika z paliwem). Prosze o pomoc w temacie... różnica miedzy 3 a 1,5 bar-a wydaje się znacząca...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość zmiany map wtrysku w tym sterowniku (multec F) ? Z tego co słyszałem nie da się tego zrobić Techem ani niczym takim tylko trzeba przeprogramować jakąś kość która zawiera mapy. Wie ktoś może coś więcej na ten temat ? Chodzi o to że mam w tej chwili silnik 1.6 8V na monowtrysku a chciałbym wsadzić głowice...
czujnik halla albo czujnik położenia wału korbowego do sprawdzenia. Poza tym, jeśli nie wymieniłeś pompki paliwa, to będzie ona podawała za niskie ciśnienie i silnik nie będzie pracował poprawnie. W monowtrysku jest około 1 bar, a w wielopunkcie około 3 bar.
Może napiszesz tak naprawdę jaki masz silnik, bo: Astra F 1,4 SE Wszytko jasne, 1,4, wielopunkt. Zapłon bezrozdzielaczowy, podwójna żebrowana cewka. Niedawno wymieniłem ..... kopułkę i palec A tu już nie czaję. Zawór zwrotny jest w pompie paliwa, konstrukcja -kulka ze spręzyną, pompa robi ciśnienie momentalnie, i ten zaworek mozna zignorować. Coś mi...
a na innych stronach czytałem iż jeszcze niby się ustawia na "0,175 S - 0,225 W" , "0,15 S - 0,20 W" to można zgłupieć dlatego zacząłem ten temat. Powiem tak: Kasator jest po to by kasować :D Regulacja luzu zaworowego miała swój cel w silnikach gaznikowych, i na jednym wtrysku Abimex. Natomiast monowtrysk Boscha, i wielopunkt miały już hydrokasatory....
1500 to chyba pompa razem z tzw koszem, tam gdzie jest pływak itp. Można kupić samą pompę, jest taniej, sam wkład oryginalny to wydatek 300-600zł. Co do odłączania pompy paliwa przy pracy na LPG to są różne szkoły. Jedni zalecają odłączanie by się nie zużywała niepotrzebnie, inni zalecają jej pracę by krążąca benzyna chłodziła wtryski. Ale to się tyczy...
Nie możesz mieć wpływu na ssanie bo tam nie ma nic takiego. Zmień samochód na jakiś na wielopunkcie z podgrzewaną sondą to krócej będzie w OL chodził.
No wieć tak-piszesz że twoja machina to GT,ale GT jest na wtrysku wielopunktowym.Ty piszesz ze jednopunktowy (oj pasowało by znać oznaczenie silnika).No więc dane do monowtrysku: -diagnoza ma 22 pinie sterownika,na tym pinie wisi też lampka kontrolna silnka.Kabel żółty. -pin 4-zasilanie z aku -pin 9-zasilanie za stacyjką -pin 5 i 6 masa. Jezeli cie...
Taka astre miałem na wielopunkcie i tam postawiłem normalna sekwencje do gazu. Przy mono mozna zrobic monowtrysk gazu, jeden lub dwa wydajne wtryski zamontowane obok wtrysku pb i byle jaki komp do lpg, będzie jeździć :-) Jakoś mi umknęło, że to jest monowtrysk i po astrze f jeszcze w g rodzyn sie trafił. Tak więc mój błąd bo umknęło mi to wiec sekwencji...
Kolega podający ceny remontu kapitalnego silnika to prawdopodobnie ma na myśli silnik na monowtrysku - czyli starsze motory Czym się rożni remont silnika na mono-wtrysku od remontu silnika na wielopunkcie? Co ma układ zasilania do ceny remontu? Przecież w każdym z nich jest głowica, zawory czy tłoki.
jaki miales wczesniej silnik jesli na monowtrysku to musisz wymienic jeszcze pompe paliwa
Kolektor ssący jest plastikowy co sugeruje już na wielopunkt. Oznaczenie 1.4 SL - "SL" występowało tylko w wersji PH1 czyli do kwietnia 1997 roku. Twój zszedł z taśmy w marcu 1997 roku. w VINie masz podane KFX - czyli kod silnika który był montowany i on się zgadza, bo KFX to właśnie wielopunkt, a KDX to monopunkt :) Wielounkt ma przepustnice w pionie...
Chodzi o to że ten monowtrysk już raz podkładałem i nic. Emulację wywaliłem. Na manometrze mam 1 - 1.2 w trakcie pracy skaczące czyli dobrze mówisz widać dobijanie ciśnienia i otwarcie wtryskiwacza czyli tutaj raczej jest ok. Co do czasu to mój błąd sugerowałem się wielopunktem.
skąd ma Pan te dane??
Nie wiem jaki masz silnik, jeśli monowtrysk to odkręcasz 3 srubki od pokrywy w bagażniku/pod tylną kanapą( nie wiem gdzie jest w kombi) zdejmujesz wtyczkę od zespołu pływak/pompa w zbiorniku i patrzysz czy pali bezpiecznik, jeśli nie to na 100% padła (zatarła się/stopiła) pompa. W przypadku wielopunktowego wtrysku pompa znajduje się pod autem i wtyczkę...
No strasznie zdlawiony ten dolot.Kolega w Felicji 1.3 na monowtrysku ma mikser 36 i dziala ok.Smialo dawaj wiekszy podcisnienie tu zrobi wtrysk wiec spokojnie bym szedl w wieksze srednice.Sam mam Felke 1.3 na wielopunkcie i gaziarze dali mikser 28mm - teraz mam 31,5 mm i dopiero teraz to auto chodzi jak trzeba.
Jak ktos bedzie chcial to sobie poradzi tylko szkoda kasy. Wystarczy troche przerobek i wymienic gaznik na wtrysk bo sie da i podobno mniej te golfy pala. Jak zaznaczylem wczesniej prawie kazdy montazysta odradzal mi zakladanie kompa poza podejrzewam naciagaczami - rekordzista powiedzial za montaz instalacji 1850zl - ach strach pomyslec ile kosztuje...
Jeśli to gaźnik lub monowtrysk (a tak chyba jest) to praktycznie bez róźnicy czy luz czy bieg i tak płynie paliwko przez dyszę biegu jałowego, no może kropelka więcej na biegu bo większe podciśnienie ssania. Jeśli wielopunkt (ale chyba w '89 to niemożliwe) to zdecydowanie na biegu. Jeśli jeździsz na gazie i masz instalkę z mikserem to zawsze bez róźnicy....
M4SA niemyl monowstrysku z wielopunktem i nie próbuj obrażać ludzi, bez względu czy masz rację czy nie. nic na to nie poradze ze ludzie probuja pomoc a nie maja zielonego pojecia o monowtrysku z golfa 1.8 jezeli ktos nie ma zielonego pojecia to po co dyskutuje na temat z ktorym nie mial do czynienia w tym przypadku sterownik uczy sie nastaw na gazie...
Witam Zamień wtryskiwacz jeżeli to możliwe zobacz czy kod usterki się zmieni czy to nie kable przypadkiem Wydaje mi się, że nie mogę zamienić bo opory są różne, inne wtryskiwacze. To co opisujesz z zamianą to w wielopunkcie (bezpośrednim), gdzie opory są równe dla wszystkich. To u mnie to w zasadzie monowtrysk, tyle że z dwoma wtryskiwaczami (dualpoint)....
Seicento 0,9 do podstawowego wyliczenia dawki wtrysku wymaga czujnika prędkości obrotowej i czujnika podciśnienia. Potem dochodzi jeszcze czujnik temperatury cieczy, temperatury powietrza dolotowego, położenia przepustnicy i na koniec sonda lambda, ale chyba te dwa podstawowe by wystarczyły. Dawka pewnie była by za duża, ale nie bardzo można manipulować...
robokop może źle to ująłem wielopunktowym Proszę przestać wypisywać bzdury - polecam zapoznać się z gamą silników stosowanych w Oplach, a potem z działaniem poszczególnych systemów wtryskowych - będzie kolega wtedy wiedział gdzie jest związek pomiędzy rodzajem wtrysku a obecnością zespołu MAF.Tym bardziej że nie było silników DOHC z monowtryskiem, przynajmniej...
Według numeru 8A0906091 pompa jest od wielopunktowego wtrysku, czyli wytwarza robocze ciśnienie 3 bar, do monowtrysku musi być pompa o roboczym ciśnieniu 1,1 bar
Witam jeden z forumowiczów prosił mnie, żeby opisać w jaki sposób można wykrzesać kilka kucy z silnika 1,4 na monowtrysku stosowanych w kadettach, astrach i corsach. Silnik chce trochę podłubać ponieważ i tak muszę zrobić remont. Chce to uzyskać przy zastosowaniu części z innych silników oplowskich. No to tak, głowice chce zastosować z 1,3 ponieważ...
Witam. Silnik 1500 lub 1600 wywodzi się od konstrukcji silnika 115C montowanego w FSO 125P.Z tym że w polonezach i niektórych nowszych FSO 125P zmieniono nieco układ smarowania i zapłonowy i wprowadzono zamiast łańcuszka pasek rozrządu. Powstało kilka odmian tego motoru a polonezy w zależności co miały przykręcone do kolektora ssącego oznaczano GLE...
Wszystko wyjaśnione, może napiszę jak wygląda to w wersji 1.0 monowtrysk (tak jak u mnie). Otóż sprawa wygląda następująco, silnik sam w sobie pasuje, nawet pod skrzynie 1.0 natomiast trzeba zwracać uwagę jaki silnik kupujemy, Silniki 1.4 występowały tylko w wersji wielopunktowego wtrysku paliwa (6n), co wiązało by się właśnie ze zmianą pompy, wiązki,...
jedynie co to szukam niedrogo Astry F 1.8 8v w automacie, mechanicznie w dobrym stanie, buda może być zgnita/rozbita itp to bym sobie przełożył cały zespół napędowy z wiązką i wszystkim i bym miał samochód idealny tylko musiałbyś znaleźć raczej C16SE - czyli 8V ale na wtrysku wielopunktowym. Ma 100 KM, więc tyle samo co X16XE, ale za to nie wymaga...
On jest na monowtrysku? Instalacja LPG do niego to około 1200zł a jeśli jest na wtrysku wielopunktowym do konkretna sekwencja kosztuje 2500zł więc nie wiem skąd wziąłeś 50tys kilometrów na zwrot kosztów instalacji.
Dopisz czy to silnik ABT na monowtrysku czy ABK na wielopunktowym. Powinieneś się bez problemu VAG-iem podłączyć. Może czasy emulacji sondy w sterowniku LPG są źle dobrane.
Oczywiście, że można założyć pełny wtrysk LPG do silnika Spi. Tyle że nie będzie to prawdziwe Mpi, bo wtryski nie będą się otwierały tak jak byłoby to we wtrysku wielopunktowym benzyny. Motowałem niedawno takie zestawienie w pasku 2.0L(jednopunkt) i chodzi bez problemów. Jeżeli zdecydujesz się na wtrysk to sterownik Stag 300, a reduktor wystarczy tomasetto...
dla jasności to nie mój temat. Ja to robiłem na silniku galanta z 4 wtryskiwaczami tak jak wcześniej pisałem podpięte tak jak w sekwencji nawiercany kolektor ssący. Dzięki bardzo za wyjaśnienia - czyli wygląda na to, że na prostym sterowniku benzynowym i wtrysku wielopunktowym działa. Na tej podstawie można wnioskować, że na monowtrysku też powinno,...
hm ten silnik jest na wielopunktowym wtrysku EFI a schemat jest od monowtrysku webera . Za wolne obroty w tym aucie jest odpowiedzialny zawór bocznikujący powietrze który zazwyczaj jest umieszczony na wężach z lewej strony kolektora ssącego . Niestety koncepcję naprawy należy zacząć od tego czy masz właściwy model przepływki co jest akurat do sprawdzenia...
Jaki silnik-na wtrysku pojedynczym czy wielopunktowym? W MPI nie ma cewki , chyba ze ktoś chce tak nazwać listwę zapłonową myślałem, że felicja na monowtrysku halla ma aparacie. Mylić sie jest rzeczą ludzką Do autora wątku tu masz schemat jak to powinno być podłaczone http://obrazki.elektroda.pl/8437862900_1...
Moja fiesta z silnikiem 1.3 Monowtrysk czy wtrysk wielopunktowy? Posiadałem kiedyś escorta z tym silnikiem na monowtrysku. Super bezawaryjne autko. Swoją drogą palił tyle samo w trasie czy to +20 czy -20 na dworze. Ale posiadał on patent z podgrzewaniem powietrza zasysanego poprzez kolektor wydechowy. We wtryskach wielopunktowych się tego nie stosuje....
Rozumiem ze jest to instalacja podcisnieniowa ze zwyklym parownikiem i mieszalnikiem. zalezy jaki masz silnik w tym peugeocie czy jeszcze na gazniku czy na pojedynczym wtrysku czy wielopunktowym. jak na gazniku czy monowtrysku to zobacz czy kolektor dolotowy masz alumiowy jak tak to mozesz przekladac. butle spokojnie mozesz przelozyc. parownik tez(musisz...
silników 1.3 były 3 rodzaje w zalezności od rocznika. był kilkukrotnie modernizowany aż w ostatniej fazie produkcji otrzymał wtrysk wielopunktowy i nazywał się endura. Czyli czy problem wystepuje w gaźniku, monowtrysku czy efi?
Sekwencja pracuje na zasadzie ze zczytuje informacje z kazdego wtryskiwacza przetwarza ja i uruchamia wtryski gazowe , to jezeli jest monowtrysk to jeden wtryskiwacz gazowy bedzie dzialal a reszta skad ma niby brac informacje kiedy podac gaz i na który cylinder?,dlatego sekwencje montuje sie tylko na wielopunktowym wtrysku.
Jaki silnik, monowtrysk czy wielopunktowy. Jeśli mono- to sprawdź przekaźnik odcinający wtrysk, a jeśli to wtrysk wielopunktowy to do sprawdzenia emulator wtryskiwaczy.
Silnik z jednym gaźnikiem zazwyczaj bardzo dobrze reaguje na wymianę tego gaźnika na dwa podwójne gaźniki lub cztery pojedyńcze. Istotą przeróbki jest aby każdy cylinder miał swój własny kanał dolotowy odpowiedniej długości. Podobnie są konstruowane kolektory dolotowe przy wielopunktowym wtrysku. Kolektor pod jeden gaźnik lub monowtrysk jest bardzo...
Sprawdz czy wczasie rozruchu na zimnym wtryskiwacz daje paliwko o ile to monowtrysk. jak daje i iskra jest to podlej mu troche strzykawka Jak zarechce to wtryskiwacz prawdopodobnie kuleje Silnik jest na wtrysku wielopunktowym. Właśnie kiedy mu się wstrzyknie paliwa to zapala i na zimnym! to wygląda tak jak gdyby nie działało wogóle ssanie automatyczne,...
Regulacja na śrubę nie jest żadnym rozwiązaniem. W ten sposób przerabiasz instalację drugiej generacji na pierwszą generację (już pomijając fakt, że instalacje I i II generacji sa dobre do silników gaźnikowych i na monowtrysku, a w GA16DE masz wielopunktowy wtrysk sekwencyjny). Zasadniczo po wymianie reduktora powinno się skorygować ustawienia elektroniki...
Po co czy też dlaczego chcesz wymieniać? Na jaki chcesz wymienić (wtrysk wielopunktowy czy monowtrysk)? Z jakiego auta?
Witam, Boje sie, ze nadzieja bedzie plonna. Pisalem wyzej, ze dawno juz nie widzialem takiego cuda. Po dluzszym zastanowieniu moge chyba powiedziec, ze nigdy go nie widzialem. Monowtrysk w 405, to XU5M i XU7M (ten ostatni tylko w serii II). XU9 byl praktycznie tylko z gaznikiem lub wtryskiem wielopunktowym (wersje XU9J1, J2, J4). W dokumentacji znalazlem...
pewnie różnica tkwi w tym że twoje auto to wtrysk jednopunktowy czyli monowtrysk a w tym drugim jest multipoint czyli wielopunktowy który daje o tyle koni więcej!!! a przeróbka polega na wymianie kolektora ssącego z wtryskiwaczami i komputera oraz instalacji elektrycznej. osobiście nie polecam takich modyfikacji a i finansowo to też dobrze nie wychodzi...
Jeśli to auto ma silnik z sekwencyjnym wtryskiem benzyny to rozważyłbym przerobienie instalacji na IV generację, jeśli jest monowtrysk lub tzw. full-group (wtrysk wielopunktowy, równoległy) to można przerobić na II generację lub BLOS. Każdy Galant ma wtrysk sekwencyjny benzyny, już od roku 1989. Ten jest jest jednostką SOHC 16V.
Z tego co się dowiadywałem to ten model nie posiada własnego emulatora po prostu odcina wtryskiwacz. Co do tego checka to pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem kody migowe na LPG i wyświetla tylko kod 42 czyli według instrukcji obstawia wtryskiwacz -----KOD42 --------OPIS KODU Wtryskiwacz -----------------OPIS USTERKI Uszkodzenie wtryskiwacza (monowtrysk)...
Za mało informacji aby zdalnie diagnozować. Należy przede wszystkim podawać jaki jest system zasilania silnika paliwem /monowtrysk, gaźnik, wtrysk wielopunktowy/. Ponadto pomocna jest informacja: problem występuje przy zasilaniu benzyną czy gazem. Zastosowany system instalacji gazowej. Przyczyn może być bardzo wiele. Poczynając od zacinania się cięgna...
Czy możliwe jest aby silnik na wielopunktowym wtrysku spalał tak dużo paliwa ( 1litra na około 15 startowań silnika) przy źle działającej sądzie bo po przejściu na gaz mam zrobione automatyczne odcięcie zasilania pompy paliwa więc auto na paliwie pracuje około 4 - 6 sekund. Sprawdzanie silnika na przyrządach w serwisie to wyjdzie koszt większy niż...
Mam takie same objawy, z stalych obrotow okolo 850 ostatnio spadly one do okolo 600 ktore czesto podczas schodzenia z wyzszych obrotow w pierwszej fazie spadaja nieomal do wyganiecia silnika (zapala sie kontrolka ladowania lekko) nastepnie silnik stabilizuje sie na 600 obrotow ale np dobicie kierownica do skrajnego polozenia spowoduje zgasniecie silnika...
witam, posiadam licznik z obrotomierzem do Fiesty 1.1i cl '90 rok, i najwidoczniej licznik jest wielopunku a ja mam monowtrysk i obrotomierz mi zaniza dwukrotnie obrony, czy ktos wie moze co zrobic aby wskazywal prawidlowo ? podejrzewam, ze wymiana rezystorow na plytce drukowanej by pomogla, jednak nie bardzo wiem ktorych itd. jesli ktos bylby w stanie...
punkt wielopunkt polonez wielopunkt monowtrysk seicento
iskra komputer mercedes grzać ogrzewać 65535 internal moduł memory error
renault scenic komputer pokładowy zmywarka amica zim436
Toyota Starlet 1998: Opis pinów gniazda diagnostycznego Najlepsze suszarki Bosch: WTX87KH0PL i WTX87EH0PL