Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Miałem ze swoim "smutaskiem"podobny problem a winna była pęknięta kopułka rozdzielacza. Zbierała się w niej wilgoć , zaśniedziały " styki " wewnątrz i nadpalony był palec.Przewody wysokiego napięcia i świece powinno się w ty wózku wymieniać co 30-40 tyś. kilometrów.
Z tym zapłonem jak pisze CzarekJ to może być jak najbardziej prawda, nie zaszkodzi go sprawdzić, ewentualnie samemu na chodzącym silniku wyłączyć zapłon i zaraz załączyć, autko powinnno niezgasnąć jak zapłon jest ok. ale najlepiej lampa.A lbo jest jakiś element który pomału się kończy i mocniej reagujena wilgoć, typu kopułka cewka itp, z tego co nie...
Kopułka była czyszczona ale po paru dniach problem powraca :(
jest ok. chociaz to nie jest kopułka z tego aparatu zaplonowego ale do tej pory przez tyle tys kilometrow bylo ok a teraz naraz sa klopoty z zapaleniem i ta wilgoc
Była pęknięta kopułka aparatu zapłonowego, łapała wilgoć i auto nie odpalalo.
Może po prostu kopułka rozdzielacza złapała wilgoć, sprawdzałeś to? Czasem się zapomina o najprostszych rzeczach. :)
Kolego , sprawdz czy pod kopułka nie gromadzi ci sie wilgoć.
Może się myle, ale może być to worek z higroskopijnym materiałem, wchłaniającym wilgoć z powietrza. Kopułka ma za zadanie chronić przed dostawaniem się ciał obcych między cewkę a nadbiegunnik, a także usztywnić membrane. Mała kopułka dobrze spełnia swoje zadanie, jednak ma niewielką mase, co dodatnio wpływa na efektywność głośnika, natomiast duża kopułka...
Witaj. Sprawdz: -świece, może już czas je zmienić, napisz ile na nich przejechałeś, czy nie są okopcone i wilgotne. -kable wn, jak na kablach masz takie metalowe osłonki to je ściągnij i zobacz jak będzie chodzić czy nie ma tam przebicia,(ja psikłem spryskiwaczem do kwiatków i zwykłą wodą, w ciemności przeskakiwały iskry) jak to nie pomoże to: - aparat...
Możliwe przyczyny : 1 Kabel cewka-kopułka 2. Wewnątrz kopułki jest ruchomy styk zwany węgielkiem-czy aby jest? 3.Czasami nowy palec ma przebicie do masy - podmień 4.Wilgoć w kopułce 5.Uszkodzony układ zmiany konta wyprzedzenia zapłonu
Przyczyną może być zbierająca się wilgoć. Wymień aparat na nowy, jakiś czas pojeździsz. Tylko nie na taki od Tico, to nie jest to samo.
Witam. Wystąpił problem przy montażu kopułki 3MP hikvision. Bez klosza scena jest ładnie podświetlona. Po założeniu klosza obraz pokrywa mleczna biała mgła. Nie pomaga czyszczenie klosza, przekręcanie kamery. Wykluczam też wilgoć. Klosz pod światło jest czysty. Co to może być?
instalacja lub kopułka i palec rozdzielacza , ceweka jak ma przebicie nie pali zupełnie .
Z tego co pamiętam to chyba wtym golfie mamy doczynienia z kopułka i palcem rozdzielacza. Jeśli masz takie ustrojstro, to otwórz kopułke i wyczyćs w środtu, tak samo palec też przeczyść, z czasem zbiera się tam trochę opiłków z węglika umieszconego w środku kopułki. przeczyść to i wytrzyj suchą szmatą, powinoo pomóc. Czasem też dzieją sie takie rzeczy,...
To przeskoczył pasek, albo kupa wilgoci w kopułce.
Może być wilgoć pod kopułką rozdzielacza,lub przewody wysokiego do wymiany.
Wilgoć szczególnie ma wpływ na układ wn . Skoro jesteś pewny kabli (ja nie) to pozostała ci kopułka palec rozdzielacza, cewka zapłonowa, świece.
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
Witam kolego miałem ten sam problem ze swoją asterką.Nawet już poskładałem tą kopułkę na silkon i też nic z tego.Okazało się że kopułka miała gdzieś mikro pęknięcie i tam dostawała się wilgoć.Po wymianie kopułki i palca temat zniknął. Koszt niecałe 50 zł.
Problem z autem wciąż aktualny , z obserwacji wynika ze nie tylko ciepły zimny też potrafi zerwać obroty. Wymienione :cewka,moduł,palec,kopułka,kable,świece już nie mam pomysłów co dalej. Może wilgoć do aparatu sie dostaje? może masy gdzieś nie ma na aparat??
problem rozwiązany!!! okazało sie że jak sie zaczeły mrozy i wilgoc to do kopułki dostawała sie wilgoć i przez to nie chciał palic teraz jak jest cieplej już chodzi ładnie :) teraz ją uszczelniłem silikonem i powinno być dobrze :)
Być może powstało jakieś pęknięcie w kopułce lub palcu przez które "uciekają iskry",nieraz wystarczy trochę wilgoci w kopułce i silnik "robi psikusy"To trzeba znaleźć metodą prub i błędów(wymiana po kolei na dobre,sprawdzone)innej metody nie ma.Sprawdź też zapłon może się przestawił :D
Palec(w środku popękany, zielony.) Kopułka( zielony nalot) Do wymiany w pierwszej kolejności. Auto więcej stoi niż jeździ i stoi na dworze dlatego obstawiam wilgoć bo rosa się pojawi do 10-11 wyschnie i zapali od strzała i cały dzień można jeździć
przecież nak masz gaznikowca do jakiej pompy szukasz pod siedzeniem? Jeżeli masz elektryczną pompę, to masz cytryną na szprycy, i nie wiem o jakim gaźniku piszesz. A i tak jesteś lamer, bo nie sprawdziłeś czy iskra mocna, nie ma wilgoci w kopułce, pasek siedzi na znakach.
Równe 1, ale 1,2 też się mieści w normie, i nie przez 5 min tylko po tym czasie ma być minimum pół bara. Możesz też testowo założyć kawałek przezroczystego przewodu na powrocie żeby poobserwować czy powietrza nie pompuje. Drodzy panowie wreszcie porobiłem konkretne testy i mogę powiedzieć coś więcej. Jest to dla mnie nie do uwierzenia ale teraz to...
no tak był spokój ale co ja mogę z tym zrobić???podkleiłem gumkę recepturkę wokół styku kopułki z aparatem aby uszczelnić i nic.W końcu w ściance aparatu są siteczka jakby odpowietrzające to zawsze jakaś wilgoć się tam dostanie.Chodzi mi o to jak się pozbyć problemu bo taki objaw nie jest normalny.Miałem inną nexię i przez rok nie zaglądałem do kopułki...
Ja bym radził sprawdzić błędy spinając kostkę i je z czytać tak jak podpowiada norek (najlepiej żebyś jakiegoś kolegę poprosiła o pomoc) Co do tych silników 2.0 16v tzn C20XE to są z nimi przeboje sądząc po roczniku to masz ECOTECH. Czasami wystarczy opukać komputer lub sprawdzić wtyczkę czy wszystko jest ok i pomaga. Możliwe tez że kopułka ma mikro...
Wypowiedz moderatora nieuzasadniona i obraźliwa, zatem ponawam prośbe o pomoc bardziej dośwadczonych kolegów... Dodam,że problemu nie powoduje wilgoć w kopułce. Czekam na sugestie... Dodano po 1 Naprawde nikt nie ma żadnych pomysłów?? ;-(( Zastanawiam sie czy można jakoś przedłużyć czas wstępnego pobierania paliwa przez pompkę?? Po przekręceniu kluczyka...
trochę może skomplikowałem sprawę... Od poldka mam moduł elektroniczny na generator impulsów, a jeździłem na przerywaczu z innym modułem (jakaś samoróba - specjalnie pod przerywacz). Wracając do Uno to wczoraj po południu odpalił, można powiedzieć, że nawet nie zdążyłem dotknąć kluczyka :) Regulator podciśnieniowy jest dobry (po zdjęciu węzyka spadają...
Check engine zapala się? Jak nie to --> sprawdź czy wilgoci nie złapała kopułka aparatu. Wystarczy nawet papier, żeby wysuszyć wnętrze. U mnie to było przyczyną gaśnięcia. Silnik 1.4.
Witam, moze byc kilka przyczyn. 1. Zaplon, po wymianie paska, ustaw na nowo. 2. Swiece, moga w niskiej temp. nie palic. 3.Filtr paliwa, mozy bac zamarzniety.. 4.Kopulka, sprawdz czy nie ma wilgoci. 5.Kable, moga miec przebicie, na mrozie sa pokryte woda. 6.Powietrze, moze zasysac falszywe. Ponadto sprawdz cisnienie w cylindrach. Powodzenia Pozdrawiam...
Witam, właśnie wygrzebałem takie kolumienki ze strychu, używałem ich ok 4-5 lat temu ale już wtedy kruszyła się pianka z GDN :( Na dzień dzisiejszy głośniki potrzebują remontu, wszystkie membrany i zawieszenie górne są do wymiany, dolne są (wyglądają) na ok. Gwizdek lub kopułka tez jest do wymiany (klei się! -na strychu była mała wilgoć). Gdzie mogę...
Przyczyna znaleziona. Kopułki nieszczelne, dostawały wilgoci i po rozgrzaniu woda zmieniała się w parę i gubiły iskrę.
witam! jesli to krutkie szarpania to problem w układzie zajłonowym.Jeżeli jest układ elektroniczny 1.zacznij od cewki indukcyjnej w aparacie zapłonowym(przeciera się izolacja wew. cewki, połączenie kabel.ziel.biał. z cewką)2.moduł zapłonowy (bez oscyloskopu będzie ciężko).Powodzenia! Dodano po 4 to jeszcze ja, zapomniałem o kablach zapłonowych sprawdz...
Renault Megane 97 1,4 benzyna i gaz Jestem początkujący. Mam problem Renia nie chce palić na zimnie( wilgoć) na benzynie.Odpala za 3-4 razen przeciętnie. Na gazie pali bez zarzutów . immobilaiser usunięty, filtr paliwa nowy, pompka działa, kable nowe, kopułka bez zarzutów, świece ok, czujnik tempetatury wymieniony, paliwo sprawdzane, reszta czujników...
sprawdź układ zapłonowy... może dostaje Ci się wilgoć np. do kopułki aparatu zapłonowego... czy nie zauważyłeś np. słabszej formy auta w pochmurne i wilgotne dni?? czy dzieje się to zawsze niezależnie od pogody? I po co ty cokolwiek piszesz to tego nie wiem?
Sprawa jest dość dziwna. Podejrzewam kopułkę, wilgoć na cewce albo coś z modułem ale już mówię jak to wygląda. Otóż do tej pory Nissan palił jak marzenie. Zero problemów nowy akumulator itp. Ale od jakiegoś czasu, miałem wrażenie że w deszczowe i wilgotne dni czasami miał nieco mniej równą pracę silnika. (bardzo delikatnie dławił się po odpaleniu )...
Nie, no panoooowie.... na VAGu był na samym początku. I oczywiście nic nie wywaliło. Spalinki też badane, zresztą golfik pali naprawdę mało. TPS i czujnik temp. w porządku. Na razie wymienione świece, WN, na wsiakij słuczaj kopułka i paluszek też. Wieczorkiem obadam zapłon czy się czasem jakaś dyskoteka jeszcze nie robi. Zobaczymy, jak się będzie sprawował...
Hej kopułka i palec już zamówione dzisiaj powinny dojść. Dodatkowo wczoraj jak ją troszkę czyściłem wyczaiłem zielony nalot w środku w kilku miejscach więc na bank się dostawała wilgoć do niej. Dzisiaj rano samochodem jechała moja narzeczona dzwoniła do mnie że pojawił się nowy objaw według niej coś strzelało pod maską z prawej strony mniej więcej chyba...
Witam wszystkich. Kolega chciał umyć silnik. Teraz okazuje się, że auto nie pali i brak jest iskry. Bezpieczniki są ok. W czym może być problem? Czy może być wilgoć na sterowniku silnika? Silnik był myty po stronie kopułki, zmieniona została cewka, kable i kopułka. Co jeszcze może trzeba wymienić?
Powymieniałem wszystko dzisiaj z własnej inwencji....tak mnie naszło... kopułka + palec rozdzielacza+świece... Nic nie błyska w ciemnościach więc przewody odpadają... Zobaczę co będzie rano ...z tym że wewnątrz gum na przewodach znalazłem w ciorty wody..... albo wilgoć tak szaleje albo już nie wiem... osuszyłem i podpiołem... zobaczymy. Mam pytanko...
Najczęstsza przyczyna w tym aucie to zaśniedziała i zawilgocona kopułka.Te silniki są na to bardzo czułe .Po pierwsze wyczyść kopułkę żeby nie było wilgoci i śniedzi
Miałem podonie w mojej ibizie - wymieniłem kable - nic to nie dało. Okazało się, że palec pod kopułką był juz dobrze "podpalony" i dodatkowo ten pył węglowy był osadzony na całej kopułce i jak wilgoci tylko poczuło w powietrzu - to iskra nawalała po całej kopułce - kupiłem palec i kopułkę i jak ręką odjął. Radzę zdjąć kopułkę i pod nią zajrzeć.
Witam, sprawdź w jakim stanie jest kopułką i palec. Może wilgoć się dostała.
pewnie śnieg stopniał i się nalało do aparatu zapłonowego, zdejm kopułkę i wysusz
Pompę i jej wydajność powinieneś sprawdzić (min. 0,7 bar - gdzieś o tym pisałem), ale skoro odpala, to myślę, że jest ok. Następna sprawa to aparat zapłonowy. Odkręć te dwie śrubki i zobacz do kopułki, bo tam często, gęsto zbiera się wilgoć i nie tylko. Sprawdż/wyczyść kopułkę i zobaczymy co dalej. Co do modułu, to ja już nie mierzę, tylko podstawiam...
Dwa miesiące temu go zmieniałem bo była poprzerywana izolacja i jak złapał wilgoć to szarpał i gasł. Auto odpala mi za każdym razem, tylko raz zapali dobrze,a innym razem trzeba go dość długo kręcić. Dodano po 5 Cewka wymieniona 5 miesięcy temu beru,przewody nowe beru,palec i kopułka nowe beru,świece nowe ngk.
A co miałeś na myśli posząc o palcu i kopułce? Uszkodzenia,wilgoć.
Objawy jakie opisałeś najcześciej występują kiedy wilgoć z powietrza dostaje się do kopółki rozdzielacza zapłonu i uniemożliwia prawidłowy przeskok iskry na poszczegółne świece. Kiedy auto zacznie Ci słabnąć odkręć kopułkę i sprawdz czy nie ma w niej wilgoci-jeśli tak to wytrzyj wszytsko(wnętrze kopułki, palec rozdzielacza) dokładnie szmatką,możesz...
Popsół mi się mój własny samochód Fiat Uno 1,4. Dwa dni temu gdy nadeszła odwilż nie zapalił. Wiadomo wilgoć szkodzi samochodom. Postanowiłem poczekać dzień. Następnego dnia nadciągnął mrozek i wiaterek który wysusza. Pomyślałem wspaniale, przemyłem kopułkę i przewody WN. Zapalam a tu nic. Próbuje załapywać ale nie wchodzi na obroty. No i się zaczeło.Zaczołem...
Sprawdz czy nie ma wilgoci w aparacie zapłonowym w tak zwanej kopułce. Wysusz dobrze przewody zapłonowe
NIE ma prawa.. ale na wszelki wypaadek zaznacz sobie markerem pozycje wyjecia tej kopulki, zebys tak samo wlozyl.. nie przekrec czasami aparatem zaplonowym, bo zminisz zaplon. Jak masz gaz, to sie przyzwyczaj, ze kopulka musi byc czysciutka i suchutka..
Tak, jest to możliwe, w nocy są przymrozki, a w dzień w cieplejszej temperaturze szron może się skroplić, przez co dostaje wilgoci, przydeptaj mu trochę, by porządnie się zagrzał. Sąsiad miał podobny kłopot aczkolwiek nie z samą kopułką, tylko z przewodem idącym od kopułki do cewki, był tak ze starości zmurszały ze delikatna wilgoć uniemożliwiała jazdę.
Witam Proszę o pomoc, kilka dni temu po powrocie z pracy zauważyłem że po wyjęciu kluczyków ze stacyjki kontrolki i światła to jazdy pozycyjnej nie gasną, więc odpiąłem akumulator byłą na nim wilgoć . Poczytałem wujka google, diagnoza - kostka przy kierownicy, a więc rozkręciłem obudowę odpiąłem wtyczkę i to zonk kostka odpięta a światła i kontrolki...
Kilka pytań dodatkowych: 1. czy tylko na gazie czy na benzynie również ? 2. czy po jeździe w dzień i postoju dłuzszym jak 4-6 h również problem się pojawia? 3. czym była czyszczona kopułka i czy po czyszczeniu problem się nasilił ? W przypadku pojawiania się problemu na jednym z paliw wnioskuje iż jest to problem zasilania tym paliwem jednak gdy problem...
Sprawdz przerwę na świecach a potem odkręć kopułkę i sprawdż czy nie ma wilgoci w środku bo prawdopodobnie to jest przyczyna.
Sprawdź kopułkę rozdzielacza na 100% jest tam wilgoć co spowoduje brak iskry na świecach. :) Napisz o wynikach pracy pozdrawiam :)
Witam ponownie, wczoraj dokonałem mając chwile zdjęcia całości oprzyrządowania i wyjęcia kopułki zapłonowej i palca rozdzielacza - pęknięć nie stwierdzono, natomiast bez względnie kopułka wymagała dokręcenia i wyczyszczenia - wilgoć w środku i dwie śrubki dość luźne. Na palcu stwierdzono konieczny do wyczyszczenia nalot, delikatnie przeszlifowano papierem...
zdejmij kopułkę i sprawdź cz nie ma tam wilgoci
Profilaktycznie obejrzyj kopułkę aparatu, wysusz jeśli jest wilgoć = to częste przypadki. Wyjmuj wszystkie widoczne wtyczki i susz. Sprawdź, czy jest iskra. Nie wiadomo gdzie dostała się wilgoć więc może trzeba będzie poczekać aż wszystko dobrze wyschnie.
nie musi być całkowicie uszkodzony może być gdzieś nadpalony i wystarczy sprawdź iskrę jak nie będzie chciał zapalić czy wychodzi z cewki cały czas czy przerywa ,Coś ci podpowiem ściągnij kopułkę weź drobny papier ścierny przetrzyj papierkiem palec na tym miedzianym i styki kopułki, sprawdź może wilgoć masz też wtedy może raz palić raz niee
Skoro objawy ustępują po nagrzaniu silnika, to w tej chwili do głowy mi przychodzą dwie sprawy: Nie pisałeś nic o kopułce rozdzielacza. Przy wilgoci jaka panuje rankiem drobne przebicie na kopułce jest doskonałym przewodnikiem. Po nagrzaniu i wyschnięciu może w znacznym stopniu ustępować. Druga przyczyna, dość trudna do stwierdzenia to uszkodzenie uszczelniacza...
Nie zaszkodziło by jakbyś jednak zajrzał do kopułki bo w niej też pewnie jest wilgoć
Czy auto zachowuje się tak samo na benzynie i na gazie.Ja sprawdziłbym kopułkę czy nie ma tam wilgoci ,bo jak będzie to może strzelać,wymieniałeś przewody,świece. taaa zbunkrowana ta kopułka bo nigdy jej w tym silniku nie widziałem. :D ..a tak poważnie nie piszesz jaka instalacja LPG, zdejmij przewód gazowy z miksera przed dłuższym postojem zaślep...
Masz rację ze w dzisiejszych czasach zapominamy o tak zwanych "pierdołach". Warto też sprawdzić stan palca i kopułki oraz czy nie ma w niej wilgoci bo wtedy następuje przebicie.
Przeanalizowałem schemat mono-motronica z "sam naprawiam" i nic takiego nie widzę. Witam ponownie. W chwili obecnej auto ma lepsze i gorsze dni. W deszczowe dni ciężko go odpalić, słychać że nie pracuje na wszystkich cylindrach i tak do całkowitego rozgrzania. W słoneczne odpala ok ale jest przymulony-na benzynie bardzo na gazie mniej. Wstawiłem do...
Ale masz tam jeszcze kopułkę i palec i te elementy są wrażliwe na wilgoć....
Dokładnie jak przedmówca powiedział.Palec żeście sprawdzali na ciagłość (czyli czy opornik w palcu jest sprawny),a sytuacja jest taka ze palec ma przebicie do ośki aparatu.Kopułka-no może,ale by było widać wyraźny slad ścieżki prądowej od styku weglowego,do podstawy kopułki,no chyba że w kopułce jest multum wilgoci. Jeszcze bym sprawdził jak iskra jest...
Bo pcv to często w autach bo wilgoć, a na mieszanki ceramiki, metalu itp. masz o jedno zero za mało w budżecie. Nie zmienia się membran na nieoryginalne, bo zmienisz parametry głośnika... Oczywiście jest papier i powinna taka zostać, miałem na myśli "bardziej wymyślne technicznie całe głośniki" w nowych kolumnach typu ceramiczne w monitor audio, czy...
Oki dzieki za rady zrobie tak: do wieczora będe ładować akumulator, wiecozrem wstawie auto do garażu ojca, posusze ze 2 godziny domową dmuchawą miejsce wyżej wspomniane i sprobuje odpalić. Dam znać czy mi sie udało. Nieche sam tego rozbierać ponieważ: - jestem laikiem jełsi chodzi o samochody, - nie mam kluczy do tego potrzebnych. Naszczeście wiem jak...
użyj na styki kopułki kontaktolu to taki specyfik do kopułek
Tam nie ma żadnej kopułki i palca.
Sprawa wilgoci nasuwa jeden wniosek-układ zapłonowy,strona wtórna. Od cewki,poprzez kopułkę i palec do kabli WN.
Witam na te objawy które opisujesz to bym postawił na kopułkę zapłonu może tam jest wilgoć która tam się zbiera . Nie znam się nie zabieram głosu. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.!
Witam, Kupiłem nową oryginalną cewkę do monotronica Bosch. Chciałbym ją założyć, ale okazało się, że kopułki izolacyjne nad stykami są o ok. 10mm wyższe niż wcześniejsze. To sprawia, że nasadki gumowe kabli, które powinny zabezpieczać przed dostaniem się wilgoci, nie spełniają swojego zadania (nie dolegają do podstawy kopułek). Czy ktoś może mi poradzić,...
Jeżeli chodzi o obroty to miałem identyczną sytuację, wymieniłem podstawę gaźnika i wszystkie przewody podciśnienia i usterka ustąpiła, a jeżeli chodzi o drugi problem to próbowałem wszystkiego wymiany sondy, kabli kopułki zabezpieczyłem całą elektrykę przed wilgocią i nic nie pomaga, zauważyłem że problemy zaczynają się pojawiać podczas gdy w powietrzu...
Mozliwe ze przyczyna jest wilgoc i dlo o sobie znac aparatura zaplonowa czyli kable WN, kopulka itp.
A może wszystkiemu winna jest KOMPRESJA? Mógłbyś najpierw ustalić jaką masz kompresję na WSZYSTKICH garach (trzeba urządzonka do pomiaru). Modernizację zacznij od WYIMIANY: 1) świece (jeśli iskra nie jest biało-niebieska) 2) przewody wysokiego napięcia (jeśli stare mogą mieć przebicie gdy chwyci wilgoć) Mógłbyś też oczyścić lub nawet wymienić kopułkę...
Podpowiedź, bardzo proszę; - układ zasilania, ciśnienie paliwa,wydajność wtryskiwaczy, zacząć od filtra. - układ zapłonowy, świeczki, kable, kopułka, czystość -może nie lubi wilgoci. - styki, kostka stacyjki, moduł sterowania cewki zapłonowej, czujnik hala w aparacie zapłonowym, wtyk zasilania wtryskiwaczy. Po odłączeniu przepływomierza silnik ma pracować...
Pisząc o problemie podczas deszczu i wilgoci w większości przypadków dotyczy to instalacji WN świec. Śprawdz palec, kopułkę. Kiedyś miałem przypadek z delikatnym pęknięciem kopułki, co obiawiało się dławieniem silnika gdy był już rozgrzany.
Jeśli są w pełni sprawne (cewki nie "przegrzane na przykład, lub membrana nie zwichrowana od wilgoci) - moim skromnym zdaniem są znacznie lepsze od późniejszych na piance. Ważne - muszą pracować w szczelnej obudowie.
Witam! Mam Toyote Carine II 1991r 2.0. Niby autko nie do zdarcia ale ja już niedługo zedre zęby na dziwnym zachowaniu tego samochodu podczas deszczu albo wilgoci. Wymieniłem kable WN z kopułką, pompe paliwa a dalej jest to samo. Odpalam normalnie a potem kiedy stoje w korku i ruszam (pada albo jest wilgotno) to dławi się i gaśnie. No i jeszcze nie moge...
Witam serdecznie, w lipcu 2016 położona została w moim ogrodzie instalacja oświetleniowa. Zakupiłem lampy http://obrazki.elektroda.pl/4572703800_1... Niestety w okresie zimowym dochodziło do regularnego wywalania różnicówki (instalacja lamp została podłączona pod kabel do gniazdka ogrodowego). Zauważyłem, że wewnątrz lamp (po odkręceniu...
Co prawda ja miałem MB 190 2.0l B+G ale sytuacja była identyczna z opisywaną. Winny był kabelek, który łączy silnik z karoserią. Miejsce na zdjęciu opisane "Kabelek MASA". Wydawało by się to bzdurą, ale faktycznie ISKRA do GAZU musi być znacznie mocniejsza, znacznie więcej prądu potrzebuje cewka, a silnik tą iskrę musi z powrotem z cewką złączyć......
zobacz kopułkę często wypala się węglik.
Sprawdź stan kopułki zapłonowej i palca. o tej porze roku potrafi być tam pełno wilgoci. Często padają również moduły zapłonowe w aparacie.
Wątpię żeby to była kwestia ustawienia inst. gazowej. Na 99% zapłon . Po kolei - świece (do gazu żadne brisk'i !!! ani inne wynalazki),potem kable bym sprawdził ,czy nic nie świeci na nich (najlepiej po ciemku i przy wilgotnej pogodzie) ,dalej aparat zapł. Palec rozdzielacza a przede wszystkim kopułka ,spróbuj ją dokładnie osuszyć w ciepłym i sprzyskać...
powinieneś sprawdzić również kopułkę oraz palec rozdzielacza, zreguły wymienia się razem z kablami
Mam od pewnego czasu problem z zapaleniem ibizy 1.0 silnik benzyna + gaz. Przeczyściłem świece, naładowałem akumlator bo myślałem że jest już słaby bo ma już 5 lat ale jest ok. Nie może mi odpalić za pierwszym razem. jak juz sie uda przełańcza mi na gaz i gaśnie. Nie wiem dlaczego. Na benzynie jest ok. co może być tego powodem? Garażuje go w blaszaku,...
Lepiej porządnie zacisnąć lub skręcić niż źle zlutować . Używanie kwasu lub innych zakwaszonych past lutowniczych i wilgoć z trawnika robić może taką krecią robotę . Przewody raczej są przeżarte a nie przepalone .Producenci urządzeń w których podłączenia przewodów narażone są na drgania już dawno odeszli od lutowania przewodów na korzyść zaciskania...
kopuka zozdzielaca wysokie swiecy W którym GLI jest kopułka?No chyba ze sobie przerabiał .
Dziwne te Twoje objawy raz chodzi dobrze na gazie raz na benzynie. Ile kilometrów zrobiłeś na tych świecach ( auta z instalacją gazową są bardzo wrażliwe, czasami nawet na niewiele zużyte świece), do tego możesz zdjąć kopułkę rozdzielacza, może złapała wilgoci w środku, może jest zabrudzona, może ma niewielkie pęknięcia i jest przebicie między poszczególnymi...
Miewałem również gubienie zapłonów, suszyłem kopułkę, sklejałem na silikon, bo wilgoć była. Ostatnio jak wysuszyłem, to dolutowałem do palca kawałek blaszki, która wydłużyła palec o jakieś 3mm, bo według mnie to za duży odstęp był. Kupiłem wcześniej nowy palec i też był taki duży odstęp. Nie wiem dlaczego taki duży robią, ale odpukać ze 2 tygodnie na...
Witam wszystkich. Mam duzy problem z moim Matizem(rocznik 2000). Samochod od paru miesiecy stoi pod chmurka, jezdzony dosc rzadko(kilka razy w tygodniu) ale regularnie. Zaczelo sie dziac z nim cos niedobrego. Nie utrzymywal obrotow na biegu jalowym, gasl, zarzucalo nim podczas dodawania gazu w czasie jazdy, kable wymienilem swiece tez potem okazalo...
Przepływomierz sprawdziłem żadnych zacinek styki czyste przynajmniej na kostce i gniezdzie reszta zakryta osłoną od góry na silikon nie wiem czy jest sens ją odrywać, kopułka i palec ok. przewody też nowe świece. Troche wilgoci było w złaczu czujnika temperatury po wysuszeniu brak efektów. A jeszcze dodam że problemy zaczeły się po umyciu silnika. Zagazowany...
Tak, zwykły spray silikonowy będzie dobry. Koszt opakowania to dosłownie kilka złotych. To praktycznie jest to samo, co drogie dedykowane "specjalne" środki do zabezpieczania kabli zapłonowych. Po oczyszczeniu miejsc montażu trzeba obficie spryskać same kable, "fajki", kopułkę i wszystkie widoczne elementy. Środek, który dostanie się do wnętrza fajki,...
Pomiar ciśnienia cylindrów, do sprawdzenia słupki kopułki aparatu zapłonowego - są aluminiowe, w zestawieniu z mosiężnymi czy miedzianymi stykami przewodów szybko korodują pod wpływem wilgoci.
Na twoim miejscu powymieniał bym przewody,kopułkę i palec a także świece.Duża wilgotność powoduje przebicie a jak silniczek złapie ciepła i odparuje wilgoć,będzie trochę lepiej.
Moim zdaniem każda kamera zewnętrzna w takich warunkach da rade. Co z tego że jest amoniak? Skoro na zewnątrz panują warunki latem +30, zimą -30, deszcze, wilgoć, gdzieś tam zawiany śnieg, który później się topi i zewnętrzne kamery wytrzymują to, czyli wilgoć tam się nie dostaję, więc analogicznie amoniak nie ma szans. Tym się sugerowałem montując kamery...
kopułka zapłonowy wilgoć mercedes kopułka kopułka przeciwpyłowa
trzeszczy sopran lanca dysza śmigło górne zmywarka bosch
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Brother HL-5350DN – wymiana wałka bębna OPC z innego modelu DR-3200/DR-620 Hallotrony zatrzaskowe: DRV5013, SS461A, TLE4964-3M – LED świeci po usunięciu magnesu