Odpływy na podszybiu są drożne? Może gdzieś na grodzi przecieka przy zatkanych odpływach. Dywaniki a zwłaszcza wytłumienia nie są wilgotne? Obmacaj podłogę z jednej i drugiej strony. Będzie wilgoć w środku nawet jak już nie cieknie a wszystko paruje.
Jeśli nie ma klimy to niema filtra pyłkowego .Przełącz dżwignią żeby ciagną powietrze zewnątrz samochodu a nie z wnętrza ,powinno pomóc .szyby parują też wtedy jak jest wilgoć w samochodzie i sie właczy ogrzewanie ,wszystko paruje.Miałem punciaka i miałem podobne problemy w szczegulnosci z słabym ogrzewaniem
Na wilgoć w samochodzie to ogrzewanie i jazda z otwartym troche oknem albo 2 tak po 1cm przód.
Witam, Możesz faktycznie wymontować zasilacz sieciowy i podłączyć się z napięciem za zasilaczem, ale to może niewypalić z innego powodu - rzadko kiedy wszystkie napięcia stałe we wzmacniaczu wynoszą około 12-14V... Lepiej zrób tak, jak w radził john_t - przetwornica 12Vdc-230Vac i po sprawie. Pamiętaj, żeby była odpowiedniej mocy. Tylko czy domowy wzmak...
Chcę zamontować płytę główną do samochodu Płyta główna z komputera do samochodu ??? Jest do dobry patent na wilgoć w samochodzie Na wilgoć w samochodzie raczej nie pomoże ;-)
To po trupie auto zdezynfekowane.
Sprawdzałem wszystko jest ok. Wydaje mi się, że powodem niedzialajacych szyb i centralnego zamka jest wilgoć w samochodzie. Proszę o jakieś podpowiedzi.
Musi być, wilgoć pojawia się poprzez zmiany ciśnienia i temperatury - musiałoby by nie być powietrza bo zawsze jest tam jakaś wilgoć.
Pogoda jest zmienna, auto stare, więc spora wilgotność może zrobić swoje... Proponuję dokładnie oczyścić i spryskać wszelkie elementy elektryczne oraz okablowanie specjalnym preparatem ochronnym lub środkiem wypierającym wodę. Sprawdzi się tu doskonale olej silikonowy w sprayu lub wiele innych preparatów tego typu. Szczególną uwagę warto poświęcić cewce...
Najczęściej wilgoć w samochodzie lub filtr pyłkowy do wymiany.
Ile ty tych LEDów chcesz że 8A zakładasz? Ale generalnie nie wytrzyma. Większość to tandeta. W końcu się wyluzuje, zacznie tracić kontakt i będzie się grzać, szczególnie przy zakładanym prądzie. Chińskie ARKi potrafią się luzować nawet w prototypach na stole, a co dopiero w aucie gdzie dochodzą wibracje i ew wilgoć.
Na WAGO mam podłączone głośniki, nie pchałbym tego gdziekolwiek, gdzie może być wilgoć... bądź ciasnota...
Wilgoć w samochodzie, uszkodzona nagrzewnica (ubywało by płynu w układzie chłodzenia), zatkane kanały, filtr kabinowy do wymiany - tak na szybko :)
głośniki xx/xx/4 ss, są leprze od sc (oczywiście do samochodu). Chodzi o możliwą wilgoć, która źle wpływa na wytrzymałość głośników sc( kosz stalowy, c celulozowa membrana)
Witam ten STX to raczej nie do samochodu ze względu na wilgoć w samochodzie i duże różnice temperatur radził bym ci cos dedykowanego do car audio np xpress to zalezy czego oczekujesz od glosnika i jaki masz wzmacniacz do tego pozdrawiam
No to trzeba zrobić porządek z podłączonymi kablami. Rozłącz kable od radia, przeczyść miejsca połączeń "Kontaktem" i podłącz wszystko ponownie. W samochodzie jest wilgoć, i miejsca połączeń lubią śniedzieć.
byłoby czuć zapach płynu w środku Zgadza się kolego, nie czuć płynu jak i również nie ma żadnych ubytków w zbiorniczku wyrównawczym, to również mogę wykluczyć. Widocznie jest wilgoć w samochodzie i tego muszę się w jakiś sposób pozbyć co koledzy wyżej pisali.
Przy takiej pogodzie to wilgoć sama wchodzi do samochodu razem z nami, na butach czy ubraniu podczas opadów deszczu czy śniegu. Używam klimy w zimie do osuszania wnętrza i przeciwko parowaniu szyb. Jest jedna rzecz, o której należy pamiętać. Dosłownie kilkadziesiąt metrów przed dojechaniem na miejsce należy wyłączyć klimatyzację aby osuszyć parownik....
O ile dobrze typuję, to uszkodzona jest instalacja elektryczna samochodu a nie alarmu. Wilgoć przez 14 lat zrobiła swoje. Zgnite są połączenia elektryczne pod fotelem kierowcy. Co prawda dziwne jest to, że z pilota fabrycznego wszystko działa, ale miałem już kilkanaście takich E36 z różnymi problemami zamka i szyb. Przyczyna była prawie zawsze zbliżona...
RCA były w ten sposób zabezpieczane przed niekorzystnymi warunkami panującymi w samochodzie (wilgoć) i przed przypadkowym zetknięciem z np. +12V. W wielu radiach to widziałem. Taki niebieski wyświetlacz miałem paręnaście lat temu w obudowie komputerowej, fabrycznie zamontowany. Oprócz wyświetlania stanu standardowych parametrów i zmiany szybkości obrotowej...
Cześć kolego. Uszkodzone mogą być przełączniki te od szyb w drzwiach kierowcy. Są bardzo narażone na wilgoć, wodę. Stała usterka w samochodach. Spróbuj przeczyścić je .
A może w samochodzie panuje wilgoć? Nic nie zostało zalane?
Gdy mam dużo wilgoci w aucie, to w suchy zimny poranek jadąc do pracy włączam ogrzewanie na max. I jak jest mocno ciepło otwieram na kilkanaście sekund okno pasażera by przewietrzyć wnętrze. I tak kilka razy. Dodano po 1 Jeżdżąc tylko krótkie trasy łatwo o wilgoć w samochodzie. Dodano po 10 Wyczyszczenie dokładne dobrym środkiem do szyb też zmniejsza...
chodziło mi ogólnikowo żeby to chłodzenie było i jednocześnie nie dostawała się woda-wilgoć bo jednak w zimie wilgoć we wnętrzu samochodu występuje. Homologacja niby jest no ale wiadomo o co chodzi...
Ja mam pochłaniacz wilgoci kupiony w PoloMarket (taki do domu), plus wożę ręcznik papierowy i korzystam z niego, jak widzę, że mam zaparowane szyby, kiedy pozostawiam samochód na dłuższy czas. Od czasu do czasu podczas jazdy uchylam lekko szybę, a ogrzewanie mam na full. Do tego od czasu do czasu włączam klimatyzację, no i staram się mieć czysto w aucie. Nasi...
W fabryczne miejsca nieraz trudno zależy od samochodu, ale większość ludzi i tak tweetery i średnie (w 3-way) montuje na słupkach. Problemem mogą być membrany nie zawsze odporne na wodę i wilgoć panującą w samochodzie.
Ja odradzam, ponieważ w samochodzie panuje wilgoć która źle działa na głośniki przeznaczenia domowego.
Dadzą radę w samochodzie jeśli chodzi o brzmienie. Kwestia tego, że one kiepsko zniosą wilgoć która może panować w samochodzie.
Jeżeli palny czynnik w komorze nagrzewnicy stworzy z powietrzem mieszaninę wybuchową to po włączeniu nawiewu dostaniecie deską rozdzielczą w pysk. Rozszczelnienia parownika są jak najbardziej możliwe, szczególnie w samochodach serwisowanych po kosztach. Jest tam wilgoć i grzyb czyli idealne warunki dla korozji.
ocieplanie garażu blaszanego...kiedyś to przerabiałem...zrezygnowałem ocieplony garaż blaszany w lecie...paruje w środku potężna wilgoć i ciepło...samochód gnije zapewniam cię, ze gorsze jest ciepło i wilgoć w lecie dla samochodu niż mróz w zimie
Kolego winę za te usterki ponosi pogoda a włączanie kontrolki spowodowane jest zwarciem jakie robi wilgoć to typowa wada w starych francuskich samochodach dodam ze miałem przypadek ze w peugeocie paliła się kontrolka silnika okazało się ze kable były przetarte i leżały w wodzie która spływała z karoserii pod maskę przewody z klocków lecą do kontrolki...
To takie pojemniki na wilgoć jak kolega wrzucił by były ok.
Te ARN'y nie wytrzymają warunków atmosferycznych panujących w samochodzie(mróz, wilgoć itp). Może stx'y je wytrzymają(te z membraną z włókna szklanego).
Kurcze czego to ludzie nie wymyślą. Nie niedaje się do wygłuszenia bo jest miękka i pewnie też nie odporna na wilgoć.
Po tygodniu czasem dłużej w garażu po deszczowych dniach albo jak teraz zimno i mróz niema opcji odpalenia samochodu Przecież to Fabia a ona jest kapryśna na wilgoć jak jej czułe miejsce jest wilgotne. Znajduje sie ono w lewej podłużnicy.
Tak masz rację że żarówka i ledy to to samo. W tym że ledy potrzebują bardzo małego prądu żeby świeciły a żarówka więcej. Wystarczy że w wyłączniku będzie trochę wilgoci albo kropelka wody. Dla żarówki nie wystarcza żeby świeciła a dla ledów wystarczy przepływ prądu przez wilgoć aby świeciły. A że wilgoć w samochodzie jest normalnym zjawiskiem to nic...
Witam Kolegów! Poszukuje schematu tego urządzenia. Od jakiegoś czasu z powodu ciężkiej pracy w terenie ( mróz , wilgoć , jazda samochodem) zaczęło sie źle dziać z najwyższym zakresem generatora. Od razu mówię że sprawdziłem wszystkie ewentualności typu śniedź , przerwa na ścieżkach id. itp. A ponieważ urządzenie wykonane jest techniką SMD trzeba się...
Spróbuj położyć autko na grzejniku, jeśli to wilgoć jest przyczyną usterki.
Witam, Ja mam mokro w samochodzie a szyba nie była wymieniana, chociaż mi się wydaje że to efekt opadów i duzej wilgoci jaka była po ogromnych opadach w tym roku. wygrzałem samochod pare razy w słoncu i jest ok.
Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że tych LEDów możesz używać co najwyżej do oświetlenia wnętrza? To nie ma szans bezawaryjnie działać w samochodzie - temperatura + wilgoć + drgania, zawsze prędzej czy później doprowadzą do braku styku.
Witam, Stosowanie ozonowania jako panaceum na zapachy to mit/bzdura. Można to porównać do zamalowania grzyba na ścianie tanią farbą, nie widać więc działa, tylko że źródła problemu nie usuwasz. Najpierw usuń źródła problemu np. samochód w zimie - masz po prostu wilgoć w samochodzie która w głównej mierze bierze się z niechlujstwa (bez urazy, nic osobistego)...
Tak tylko te elementy są narażone na wodę wilgoć wystarczy słabe uderzenie w zderzak i sterownik załatwiony.
Jak najbardziej tylko do zamknietej. dla dwóch ok. 40-45litrow. Dobrze uszczelniona. Do samochodu troszke sie nie nadaja ze wzgledu na mozliwosc łatwego ich uszkodzenia - nie otporne na niskie/wysokie temp, wilgoć itp. pozdrawiam
Witam Po pierwsze zlokalizuj skąd masz wilgoć w aucie, i usuń przyczynę, bo to się samo nie wysuszy. Po drugie kup żwirek dla kota, wsyp do skarpetki i wrzuć do samochodu, to jest silicon, bardzo dobrze wchłania wilgoć, sprawdzone przez lata, zero zaparowanych szyb. Piszę całkiem serio, w każdym samochodzie zawsze mam wrzuconą pod siedzenie jedną taką...
To nie tędy droga ;) Może masz wilgoć w samochodzie i wcześniej jak się radio grzało to było ok a teraz paruje laser (soczewka) i tyle. Miałeś podobnie jak były podłączone głośniki zanim się radio nagrzało ? Możesz jeszcze wziąć radio do domu wyczyścić laser i przy okazji wysuszyć radio może to pomoże. Obciążenie końcówki może znacząco pogorszyć sygnał...
Witam Co sądzicie o pochłaniaczach wilgoci do samochodów. Jest sens ich kupienia czy to tylko taki pic na wodę ? http://obrazki.elektroda.pl/3592792500_1... Link zgodnie z regulaminem usunięto. Sady
A czy było coś niezwykłego wcześniej? Może ciągły sygnał bez powodu jak włączyłeś zapłon/silnik, albo brak pikania a później znowu było normalnie? Sprawdź czy gdzieś mogła dostać się woda/wilgoć, wysusz to wszystko w miejscu gdzie jest ciepło, cały samochód. Jeśli po tym suszeniu będzie ok, to szukaj gdzie woda/wilgoć mogła namieszać. Miałem tak już...
Nie lubię tego robić ale uogólniając, im cięższa membrana, tym niższe zejście kosztem efektywności właśnie i odwrotnie. Głośniki estradowe z założenia są przeznaczone na estradę. Ich membrany są bardzo lekkie, często wykonane z papieru czy innej celulozy, a w samochodzie jak wiadomo panuje wilgoć. Jak podziała wilgoć na taką membranę nie trudno się...
Pranie o ile suszymy w domu musi być porządnie odwirowane. Nawet jak ktoś robi małe przepierki w rękach to i tak powinien włożyć do pralki celem odwirowania. Tu znów polecę dobry osuszacz powietrza. Szczególnie, że część z nich ma nawet tryb "suszenie prania". W ten sposób pranie można bez żadnego ryzyka suszyć w łazience, a urządzenie przerobi nadmiar...
Samochody dzisiejsze są łatwiejsze w prowadzeniu i bardziej komfortowe. Jadąc na wystawę moja sowiecką terenówką po godzinie czuję się wyczerpany. Hałas, wibracje, walka ze ślimakową przekładnią kierownicy. Podczas deszczu wilgoć i zaparowane szyby, nawet elektryczny nadmuch mało co daje. O tym się zapomina, gdy już dawno nie korzystaliśmy z klasyka.
To jest właśnie to o czym pisałem jak się szybko schładza wnętrze samochodu to cała ta wilgoć odparowuje, i najlepiej szeroko drzwi otworzyć żeby miała gdzie wylecieć.
Jedyne co chyba może być to sprawdzić zimne luty i ścieżki. Skoro była pleśń to była wilgoć i korozja. Czasem taniej i napewno szybciej sterownik wymienić.
Jeszcze jedna rzecz która mnie trapi, które głośniki są lepsze do samochodu,chodzi o membranę (zimno,ciepło,slońce,wilgoć,itd.),no więc: celuloza impregnowana czy włókno szklane ??
Dlatego jeśli nie masz możliwości podciągnięcia 230V to zostaje montaż dedykowanej nagrzewnicy na paliwo. No i dochodzi do kolejnego absurdu- wolno używać podgrzewacz na paliwo, ale nie wolno używać do ogrzewania kabiny samochodu, silnika uruchomionego dłużej niż 1 minuta. A przy szronieniu szyb w środku pojazdu( wilgoć) jak jechać ?
Zauważ czy przypadkiem ci się nie gromadzi gdzieś woda. W zimie lubią nasiąkać dywaniki śniegiem z butów i potem paruje to wszystko na szybę i chwyta to mróz. U kolegi była dziura w progu i tam wilgoć się dostawała do samochodu. Równie nieprzyjemne jest wtedy jeżdzenie podczas deszczu. Wszystko paruje dokoła.
cudów nie ma,jeżeli wyłaczysz przypadkowo to jest jeszcze rearming,może centralka coś świruje,zobacz czy przypadkiem płytka centrali nie jest zawilgocona{przy ogrzewniu farelką robią się różnice temperatur,w samochodzie jest wilgoć z powietrza i może się coś skraplać},bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
masz całkowitą rację,stx dedykuje je dla samochodów, ale w czym to przeszkadza? zastanawiał bym się nad głośnikami "cywilnymi" do samochodu, ale na odwrót nie widzę przeszkód "cywilne" czytaj celuloza-karton, w samochodzie jest wilgoć i takie głośniki niezbyt się spisują, a wręcz można je zniszczyć.
Witam Wszystkich Mam ogromna prośbę,mój problem polega na tym ze jak jest wilgoć,wsiadam do samochodu to nie chce zapalić,pali za ok 5 razem i to z gazem,wyglada to tak jakby nie bylo paliwa albo swiece nie dawaly iskry, jesli jest"normalna"pogoda problemu nie ma,zapala za 1 razem,siwece nowe, kalbe tez,gaźnik wyregulowany.Problem jest tylko w dni deszczowe...prosze...
mechanik powiedział że najprawdopodobniej winna jest wilgoć, samochód stał u niego tydzień a kontrolki zaczęły migać dopiero po deszczu
Witam Jestem nowy na forum i z góry przepraszam za jakieś błędy :) U mnie pomogło wymontowanie modułu, zdjęcie pokrywy i wysuszenie na grzejniku. Wspomaganie śmiga jak nowe. Cala historia zaczęła się w zimie. Wspomaganie raz chodzilo, a raz nie (kontrolka od testu gasła po paru minutach po zapaleniu lub musiale wyłączyć zapłon i zapalić samochód z powrotem....
A kolejną zaletą że są tańsze w naprawie.Padnie bsi koszta i szukaj kogoś ze sprzętem.Kaseta zamka kolejny kosmos 200 do c4 3 drzwi a padły dwie,oczywiście z dwóch używek jedna dobra.Cena kasety do vaga-zamiennik 70.Meganki żelazka porażka z bsm oczywiście rygiel też nie każdy zrobi.Podnosniki i i ich moduły cenowo znośnie ale czy jakość tych kabelków...
W samych lampach gdzie zawsze sie jakaś wilgoć dostanie. Kolejny "twórca" :lol: To w samochodach wszystkie kable już dawno powinny być skorodowane a jakoś tak nie jest. (at)anika24 LEDy są jakiego typu i na jakie napięcie? AC czy DC?
Odepnij czujnik pedału hamulca, możliwe że jest uszkodzony, albo gdzieś na złączach jest wilgoć. Czy czasem światła stop nie żarzą się cały czas? Czy masz zamontowane jakieś nieseryjne urządzenia w samochodzie?
Moim zdaniem sztuka dla sztuki. W samochodzie nie ma odpowiednich warunków o odsłuchu wielokanałowego i dobrej jakości, a to ze względu na kiepską akustykę samochodu. Już odbiór stereo jest mocno upośledzony. Zastosowanie w samochodzie typowego amplitunera KD szubko by go zniszczyło i to nie ze względu na warunki zasilania, ale ogólne warunki pracy....
Powodem była wilgoć, samochód osuszyłem nagrzewnicą i od tamtego momentu jeżdżę z pochłaniaczem wilgoci, do tej pory wszystko okej. Dziękuję za wszystkie rady :)
Wystarczy, że membrana czy piankowe zawieszenie górne złapie wilgoć i masz po głośniku. ??? A co z całą serią głośników (nie tylko) Tonsila (również samochodowych!) zrobionych na podobnych komponentach? Sama pianka jest odporna na wilgoć - ostatecznie to tworzywo sztuczne, a membrany większości głośników są robione w podobny sposób - celuloza plus...
Możliwości jest wiele, jedną z nich jest wilgoć w złączach, drugą może być uszkodzona tzw. kostka stacyjki.
Można też otworzyć wszystkie drzwi i przewietrzyć przez 1-2 min, efekt będzie podobny. Zauważyłem też, że mata na zewnątrz w znacznym stopniu ogranicza też szronienie od wewnątrz. Szyba ochładza się wolniej od reszty samochodu i ew wilgoć wkrapla się w innym miejscu.
Znam to doskonale bowiem poruszam się tym wehikułem. I wiem, że pomimo mądrych porad po szybach leje się przy każdym deszczu lub zwiększonej wilgotności. Możliwe, że jest to wilgoć wewnątrz samochodu lecz niezbyt to mnie przekonuje, bowiem zjawisko jest dokuczliwe podczas zwiększonej wilgotności na zewnątrz. Jakimś sposobem jest całkowite zaniechanie...
Gąbka ? hahaha dobre ;) z tego co wiem to gąbka chłonie wilgoć ??? Tylko i wyłącznie maty
W wielu samochodach do parownika można się dostać przez otwór filtra kabinowego, lub częściowo demontując nawiewy na konsoli centralnej. Po wyłączeniu klimatyzacji, na parowniku i w kanałach powietrznych skrapla się wilgoć. Jeśli jest tam brud i grzyb to śmierdzi. Żadne ozonowanie tego nie usunie - samego grzyba może i zabije, ale na krótką metę, bo...
Dziś również samochód odpalił bez problemu. Bezpieczniki na tablicy są całe. A mam jeszcze jedno pytanie do Kolegów. Czy przyczyną tego, że nie chciał kręcić rozrusznik mogła być wilgoć gdzieś w samochodzie? Bo auto stało na polu wtedy przez 2 dni. Mam jeszcze prośbę do kogoś czy mógłby wrzucić zdjęcie bezpieczników głównych spod maski? Szukałem w swoim...
Mam problem z samochodem Hyundai Excel jak jest wilgoć (np.pada śnieg z deszczem lub się topi) to zaczyna mi samochód strzelać i szarpać i na benzynie i na gazie. Dodam że wymieniłem świece na nowe oraz porzewody napieciwe i dalej jest to samo.Co może jeszcze powodować te zachowanie samochodu Pozdrawiam.
Witam, mam problem ze swoim samochodem Peugeot Partner 2,0 hdi. Jest bardzo wrażliwy na wilgoć. Jak pada dłużej pada deszcz lub jest mgła, mżawka, nie można odpalić samochodu. Auto było już w kilku warsztatach, było podłączane pod komputer, wszystko wskazywało usterkę dwóch czujników - sensor położenia wału i czujnik temperatury paliwa obydwa zostały...
Popsół mi się mój własny samochód Fiat Uno 1,4. Dwa dni temu gdy nadeszła odwilż nie zapalił. Wiadomo wilgoć szkodzi samochodom. Postanowiłem poczekać dzień. Następnego dnia nadciągnął mrozek i wiaterek który wysusza. Pomyślałem wspaniale, przemyłem kopułkę i przewody WN. Zapalam a tu nic. Próbuje załapywać ale nie wchodzi na obroty. No i się zaczeło.Zaczołem...
otwieranie i zamykanie auta jest możliwe z odległości 0.5 m Stało się to nagle czy zasięg zmniejszał się powoli ? Otwórz pilota i sprawdź płytkę drukowaną pod mikroskopem warsztatowm. Użyj testera pilotów i sprawdź poziomy sygnału pilota. Do testów, doprogramuj NOWY pilot i sprawdź czy jest to samo. Jeżeli problem nadal będzie występował, to musisz...
Ja bym się zastanowił, głośnik był wożony w samochodzie i był narażony na wilgoć i zmienną temperaturę a to mogło źle wpłynąć na głośnik np. mogło osłabić zawieszenie piankowe.
Isol to środek konserwujący do urządzeń elektrycznych m. in. akumulatorów przewodów, WN w samochodach itp. usuwa wilgoć i konserwuje powierzchnię, jest wiele takich preparatów, a co do tematu to może rzeczywiście to jakaś pasta :wink:
wilgoć odpada, projektor przed podłączeniem w samochodzie był na dworze zaledwie kilka minut, w domu działa jak należy. Czy zużycie akumulatora ma na to jakiś wpływ? dodam, że auto było odpalone a przetwornice podłączałem i do gniazda zapalniczki i bezpośrednio pod akumulator
Oczywiście, że można montować głośniki samochodowe do kolumn. Trzeba tylko odpowiednio dobrać parametry, np. impedancję. W zetawach domowych częściej spotykane 8Ω , a w samochodowych 4Ω. Poza tym głośniki samochodowe są bardziej odporne na wilgoć, wstrząsy i inne niekorzystne warunki panujące w samochodach.
W samochodach Volvo jest taki bajer S60 i S80 z navi/tv Nie jest to takie proste, bo często do auta włazi mróz, wilgoć i trzeba uważać jakie mechanizmy się stosuje.
Kolego zabierasz się za to od d..... strony. Po pierwsze w samochodzie daj w wtyczke hermetyczną co by wilgoć się do niej nie dostała i jej nie zniszczyło i CIEBIE nie ZABIŁO. Po drugie takie coś trzeba robić z głową.
Nie pamiętam jak jest w a-klasie, ale w niektórych samochodach, jeżeli na na czujniku zamknięcia drzwi jest masa, zamek centralny nie reaguje. Prawdopodobnie wilgoć zamykała obwód krańcówki klapy do masy samochodu i stąd problemy z oświetleniem i zamkiem centralnym. Spróbuj wszystkie zalane styki i złącza dokładnie oczyścić z nalotów i osuszyć.
A to ciekawe, bo wilgoć ma do gadania. Chodziłoby raczej o przesadę z myciem samochodu i dużo oparów.
Jeśli problem pojawia się po opadach deszczu to musi być przyczyną wilgoć. Sprawdził bym pod wykładzinami w bagażniku, nadkola tylne w bagażniku, dywaniki w kabinie głównie przy progach (tam są główne wiązki przewodów, złącza elektryczne, bezpieczniki i różne moduły), pod deską rozdzielczą, pod tylną kanapą, słupki, drzwi. Czy nie ubywa płynu w układzie...
Ogólnie kiepski pomysł. Kiedyś, jak kupiłem swój pierwszy samochód to też poprzedni właściciel zamontował kino domowe, które podłączone było przez przetwornicę napięcia. Wszystko grało dopóki nie nadeszła jesień i przez wilgoć nie chciało grać. Podsumowując sprzęt audio domowy nie jest przystosowany do pracy w samochodzie, gdzie po całej nocy może być...
Cześć, oderwała mi się wczoraj uszczelka na spodzie drzwi od wewnątrz. Dodaję zdjęcie poglądowe, żeby było wiadomo o którą konkretnie część mi chodzi (bo nie wiem jak się to nazywa). :? Szukam i szukam w necie, ale wszędzie są uszczelki dookoła drzwi, a mi chodzi tylko o tą dolną część. Moje pytania: Co to jest i czy da się to dokupić? Na co to najlepiej...
W sumie co innego miałem na myśli. Może lepiej przedzwoń multimetrem ACC i B+ na płycie będziesz pewny. Wilgoć z tyłu radia to znak, że w samochodzie coś nie funkcjonuje jak należy
Witam Niezły pomysł na tanie granie, aczkolwiek żadna nowość... (i byś kolego się zdziwił ile takich patentów po drogach jeździ :D ). Zrobione z głową i wygląd również niczego sobie, ale... No właśnie małe ale, czy kolega wziął pod uwagę wilgoć jaka panuje w samochodzie szczególnie typu „maluch” jesienią i zimą? Proponuję jak najszybciej...
To co opisujesz jest niezgodne z prawem i zdrowym rozsądkiem. Ne może być rurka gazowa pełnić roli masy. To proszenie się o problemy i samobójstwo. Masa do elektrozaworu musi iści prosto z akumulatora. Masa z obudowy wielozaworu czy karoserii to jest błąd. Będą przez to problemy ponieważ może powstać tzw. masa pozorna. Potencjał mały na karoserii i...
mały pilocik bez żadnych przycisków Oddaj do fachowca skoro jest sprawny inaczej. Czasami zbierający się brud , wilgoć powoduje nadmierne rozładowywanie baterii.
Otworzyłem komputer, gdyż dostała się do niego wilgoć i samochód zaczął się dziwnie zachowywać, po wysuszeniu problem minął, teraz pytanie: Czym uszczelnić sterownik (komputer) silnika (ten na podszybiu) żeby nie zaszkodziło to elektronice( odczyny kwaśne i zasadowe chyba dobre nie będą ) a było odporne na wysokie i niskie temperatury a także chroniło...
Chcesz zasilacz 1500 W za mniej niż 140 zł? Odporny na wilgoć i wibracje, do auta?
Witam !mam FIATa UNO z instalacją LPG. Problem jest dosyć dziwny.W czasie mgły,mżawki,deszczu itp ( czyli dużej wilgoci ) samochód lapiej się zbiera! nie jest to złudzenie.Co to za archiwum X???
Nieśmiało tylko przypomnę o możliwości użycia cewki zapłonowej od samochodu/motocykla... Napięcie i energia odpowiednie, odporne na wilgoć.
jeśli zrobiłeś tak, że wyczyściłeś dziurę (zrobiłeś szczelinę) pomiędzy palcem rozdzielacza a którymś z portów, może się srać. w ustawieniu linki gazu w benzyniakach sterowanych linką ważne jest to, by pozwalała ona osiągnąć przepustnicy położenie biegu jałowego. Czasem linka jest tak wyregulowana, że robi za ręczny gaz, nie pozwalając wrócić przepustnicy...
Śruby nie , ale np. przy pracy dorywczej zbiera się woda w oleju (najbardziej widać jak są duże skoki temperatur), a znowu wilgoć za separatorem jak się sprężarka porządnie nie wygrzeje czasami powoduje korodowanie i zacinanie zaworów zwrotnych. Dlatego śruby mają termostaty obiegowe oleju (podobnie jak w samochodach) 72-87 stopni.
problem jest tego rodzaju, ze w samochodzie panują niesprzyjające warunki dla głośników domowych czyli wilgoć a przeważnie membrana w głośnikach domowych jest z celulozy
Równie dobrze powodem takiego działania może być "mgła"/szron/wilgoć na płycie lub na soczewce. W samochodzie nie mam problemu z parowaniem. Poza tym, jesli bylaby wilgoc to powinna osiadac w pierwszej kolejnosci na szybach (najzimniejsze). I czemu z roku na rok jest coraz gorzej...?
qscgu ma racje a ja dodam jeszcze że głośników domowych nie wstawia się do samochodu bo szybko się zniszczą. One nie mają przewidzianych takich warunków pracy w samochodzie głośniki są tak robione aby wytrzymać wilgoć i wysokie temperatury zwykłe głośniki po jednym sezonie by ci się pewnie rozleciały choć nie jest to zasadom ale mimo wszystko nie polecam...
wilgoć kopułka domofon wilgoć wilgoć piwnicy
lanca dysza prąd zadziałać bezpiecznik urwany wirnik pompy
elektrolux zmywarka wyciek subbasy projekt
Golf 6 1.6 TDI DSG - Przepalający się bezpiecznik nr 5 Nie mogę odpalić po regeneracji głowicy, błędy P0335-20, P0135, P0141