Witam I jeszcze otrzymuje sygnał z jednostki klimatyzacji o ile jest w specyfikacji samochodu. Z poziomu ,,komputera" jestes w stanie sprawdzić wisko mozesz je regulować od 0-100% sygnału PWM.
witam. mam problem ze scania r410 idzie cały czas wisko przez co ciężko osiągnąć temperaturę robocza. Testy wiskozy były robione i wszystko przeszło dobrze błędów brak. Przy wypalaniu dpf zauważyłem ze wiskoza nie szła i silnik osiągnął temperaturę. W komputerze sterownik cały czas załącza wiskozę.
Nie ma żadnego błędu w ECU ani w coo. Właśnie to mnie dziwi. A mechanik powiedział tyle że nie może włączyć wisko za pomocą komputera
Witam Mam problem ze sprzęgłem wiskotycznym wentylatora w Scani R480, mianowicie cały czas jest zesprzęglony, jednak po przejechaniu ok 50 km wyłącza się, tak jakby przy wyższej temperaturze olej, który się w nim znajduje zmieniał swoje właściwości i spęłniał swoją funkcję. Rozebrałem wisko i chcę spróbować wymienić w nim olej magnetoreologiczny-podobno...
Auto było na Scani i tak jak na przebieg to powiedzieli, że sprawność cylindrów jest ok, wtryski też były ok. Było dużo błędów zacięcia się klapy górala + aż 250 błędów wiskozy, ale tu nie wiadomo, czy to wyjście na komputerze czy wisko jest winne. Na razie wiadomo, że trzeba wymienić górla + z tego, co się orientuję, inaczej się nie da założyć nowe...
Witam. Podepnę sie pod temat bo mam bardzo podobny problem. Pali mi czujniki, najpierw poszedł czujnik doładowania, pózniej cz. Paliwa. Kazano mi wymienić wiskoze bo podobno tak jest ze z wadliwego wisko idzie 24v na czujniki co mogą 5v dostać, ale od samego początku mam błąd 5123 plus 11180 i 5126. Jeśli ktoś ma możliwość proszę o podanie co znaczą...
Robiłem jeszcze raz test wiko i na postoju z komputera jak ją steruje to się włącza i wyłącza a podczas jazdy jak temperatura otoczenia jest poniżej 15 stopni temperatura nie skoczy wyżej niż druga kreska wskaźnika ciągle sprzęga się wisko i chłodzi motor. Nikt nie przerabiał czegoś takiego ?
Mam taki problem z 420 HPI 2006 rok, auto ma nową pompe paliwa Hengsta + filtry oryginalne, nowe wtryski, zawory wyregulowane na ASO Scanii a rozjazd od komputera ma 18%. Ogólnie na pusto ma dobre spalanie w granicach 19 - 22 przy spokojnej jeździe 82-85 i obrotach w jej przypadku 1350-1400, ale jak dostanie ciężaru 24 T i troszkę górek (nieduże górki)...
Ciśnienie zasilania paliwem jest za niskie. Jeden z zaworów przelewowych ( ten w obudowie filtra paliwa lub pod listwą paliwową po lewej stronie) jest uszkodzony lub pompa paliwa. Poza tym jest problem elektryczny z czujnikiem temperatury paliwa wystąpiło na nim zbyt wysokie napięcie to samo w czujniku ciśnienia zasilania. Tu jest do sprawdzenia wiązka...
Blaszkę trzeba przygiąć lub odgiąć, nie pamiętam dokładnie. Jeśli odegniesz i nadal będzie wisko dmuchać to wiadomo, że trzeba przygiąć ale z umiarem żeby silnika nie ugotować. Ogólnie wisko zawsze będzie dmuchać tuż po odpaleniu auta przez jakiś czas a później powinno przestać.
Pin A2/7 ma być u Ciebie zaślepiony ponieważ Ty masz wisko dwu przewodowe a nie 5-cio tak jak euro 4 i reszta bandy wzwyż.Przewody od alternatora ni idą w ramę ponieważ nie ma takiej potrzeby,odległość pomiędzy alternatorem a sterownikiem to zaledwie kilkadziesiąt centymetrów...sznurowadło w bucie roboczym jest dłuższe od wiązki alternatora jeśli chodzi...
Witam, potrzebuję pomocy taka jak w temacie. Autko ma awarię "w drodze". Spadł pasek napędzający alternator i sprężarkę klimy, wisko ma luz na boki ok 2 -3 cm i obraca się całe koło pasowe wraz z wentylatorem przy wyłączonym silniku. Wybieram się na naprawę i chciałbym kupić wszystko co potrzebne. Ewentualnie może ktoś wie co muszę wziąć ze sobą?
To logiczne,że wygeneruje błąd usterki silnika,pytanie jest czy wygeneruje błąd 135 podczas jazdy bez wisko.
Pompa do klimatyzacji załączana jest bezpośrednio z EMS i podczas diagnozy EMS można sprawdzić czy sterownik wysyła sygnał do załączenia kompresora. U ciebie z pewnością jest problem z czujnikiem T(nie pamiętam ile) w skraplaczu. A konkretnie to z wiązką lub wtyczką przy samym czujniku. Ten czujnik odpowiada za 90% niedziałających klimatyzacji w tym...
jest widoczne delikatne zapocenie na akumulatorze na samym jego początku patrząc od visko, czy to może wskazywać na uszkodzenie tego zaworu? Zawór znajduje się na końcu akumulatora patrząc od wisko. Ciśnienie otwarcia zaworu 3000bar.
Na 6 Pinie nie ma nigdy stałego DC 24V tylko PWM - więcej -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jest to troszkę irytujące te wycie co ciekawe jeśli auto się rozpęndzi wentylator cichnie i się nie włancza tylko zaczyna wyć gdy auto rusza z miejsca lub zmniejszy się prędkość np wjazd na rondo i zaczyna wyć czyli kolega obstawia sterownik
Temat słabo rozwinął się... Wymieniłem sprzęgło wiskotyczne na nowe po czym błędy zniknęły i nie wracają. Pozdrawiam
A olej wiskotyczny sprawdzony?
Witam A jak by sterownikowi zapodał sygnał sterujący taki jaki aktywuje odpowiednie ustawienia w momencie korzystania z przystawki odbioru mocy?Można odpowiednio ustawić parametry dla silnika typu moment obrotowy czy max obroty używając DP2.Na sterowniku silnikowym nie będzie dostępna opcja ustawienia minimalnego ciśnienia oleju,która wyłączy silnik...
W ciężarówkach nie robię, ale opis sugeruje że nie ma dostatecznego oddawania ciepła/ciśnienia przez skraplacz. Ma to dodatkowy wentylator chłodnicy czy no cewkę magnetyczną na wiskozowe? Ile czynnika wrzucasz?
Witam witam A tą chwilę sterownik silnika sprawdzony i jest wszystko okej Teraz skupiamy się na wiskozie już paru elektryków wydziału że to jest na 100% wiskoza dzisiaj wszystko się okaże
Scania R 420 km 2006r Witam mam pytanie odnośnie wiskozy jak można ją zdiagnozować czy ona pracuje normalnie bo jest podejrzenie że właśnie to urządzenie zawodzi, grzeje się samochód,wiskoza pracuje od razu na 100% a komputer pokazuję w wartościach rzeczywistych na przemian 0 i 100% i tak przeskakuje ? i mam taki błąd ems 4357- czujnik prędkości obrotowej...
Przykładowo może być wiskoza (spalanie znacznie wzrasta,jaka temp silnika w trasie ?), sprawdzał Pan ? :) Pisownię poprawiłem. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Dziękuję za propozycje, na chwilę obecną jest usterka usunięta, problemem była wiskoza, która robiła całe zamieszanie i spustoszenie w czujnikach. Na przyszłość z ofertami lepiej pisać na priva. Osobiście byłbym zainteresowany wgraniem wagi w rozsądnej cenie, ew. modyfikacją mającą na celu niższe spalanie. Temat uważam za zakończony.
zmieniali panewki na wale jak właściciel opisał no i tuleje wiec może być ze wał mieli wyjęty lub go popuszczali i zszedł tyle że wysuną się z zębów .... No i jak kolega na początku napisał objawy również pasują na przestawiony rozrząd.... a trzeba sprawdzać i eliminować jakieś logiczne przyczyny powstania takiej sytuacji tylko nadal mnie zastanawia...
Witam , bardzo proszę o pomoc , wymieniona wiskoza, sprawdzony sterownik i nadal wyświetla się błąd EMS5697, po podpięciu do komputera wyświetla się info : BRAK STEROWANIA PRACĄ WENTYLATORA, serwis nie potrafi pomóc
passat wisko wisko naprawa wymiana wisko
konwerter prądu napięcie yamaha amplituner zasilanie chrysler kluczykiem
grzejniki niskotemperaturowe dewalt dcb118
Satel VD-1, Texecom MicroShock – fałszywe alarmy czujki wibracyjnej, ustawienia INTEGRA JVC KD-R611 – radio wyłącza się po włączeniu, gaśnie panel, przyczyny i diagnostyka