Roztaśmuj wiązkę progową i porozcinaj punkty łączenia kabli i polutuj je na nowo (oryginalnie są zaciskane i pod koszulka termo wszystko lubi śniedzieć). Przelutuj wszystko pokasuj błędy i powinno śmigać. Dobrze sprawdź can'a (skrętka pomarańczowych), jeżeli nadal nie będzie komunikacji z modułem przedzwoń samego can'a np. z wiązką drzwi
Niee, do kazdych drzwi masz wtyczke. Wpisz w google i zobacz jak wygląda wiązka drzwi.
Po włączeniu sprawdzić napięcie na wtyczce, jak brak sprawdzić bezpiecznik. Coś się tak u....rał na ten bezpiecznik? Wiązka w przelotce drzwi się łamie.
Sprawdź wiązkę elektryczną przechodzącą przez zawias drzwi kierowcy. Często przewody w tym miejscu ulegają uszkodzeniu...
Jak nie masz zielonego pojecia to sa tacy ludzie jak mechanicy i oni za odpowiednia oplata to zrobia. https://youtu.be/F03jWCYiFg4 Szukanie nie boli.Chyba,ze liczysz na kogos kto przyjdzie i zrobi za ciebie to licz dalej.
Sprawdź wiązkę w gumie pomiędzy drzwiami a słupkiem. Ogólnie wiązka pomiędzy modułami do sprawdzenia.
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
czarno-szary i czarno-niebieski to są przewody do silniczka zamka, daj tam napięcie z akumulatora na te przewody, przewody te znajdziesz w słupku gdzie idzie wiązka do drzwi, zobacz co się będzie działo, oczywiście masz dwie możliwości podpięcia "prądu"
Nie zaszkodzi spróbować, minus taki że uszczelniłemm każde drzwi sylikonem bo woda wchodziła, weź to teraz rozbierz... No i u mnie cały czas są widoczne błędy. Chyba czas przejrzeć wiązkę w drzwiach. Tylko czy jeśli byłaby uszkodzona wiązka w drzwiach kierowcy, to w pozostałych 3 też byłyby problemy?
Wiązka w tylnych drzwiach w porządku?
Woda w module komfortu, wiązka zgnita itp, rwij dywan do góry pod nogami kierowcy- tam masz puszkę z modułem komfortu .
Witam Może być też problem w wiązce między drzwiami a karoserią
czesc czy ktos wie czy w tylnych drzwiach jest moze fabrycznie pociagnieta wiazka kabla do glosnikow z gory dzieki
Połamana wiązka drzwi pasażera, uszkodzenie w zamku pasażera. Zostawić w spokoju pozostałe drzwi i wiązkę komfortu.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Masz zgnitą wiązkę i tyle. Komfort jest na innych kablach niż zamki w drzwiach.
sprawdź wiązkę w przelotce drzwi pękające przewody standardowa przypadłość VW
Do sprawdzenia komfort, wiązka przy lewym progu, wiązka drzwi, tak na początek.
Sprawdź wiązkę przewodów w przelotce drzwi, mogą być uszkodzone. Na próbę możesz podmienić moduł. Kliknij w wyszukiwarce internetowej, powinno być sporo informacji na interesujący Cię temat.
przy normalnym montażu alarmu nie ma możliwości uszkodzenia czy nawet odpięcia głośników,przy zrzuceniu tapicerki w b5 nie trzeba nawet rozpinać kostek głośnikowych,przejście z drzwi do kabiny jest również praktycznie bezinwazyjne,może to zbieg okoliczności,a co do tych tylnych to chciałem ci powiedzieć,że zarówno przód jak i tył ma zrównoleglone gwizki...
Moim zdaniem czeka Cię rozbiórka tych drzwi. Problem może polegać na: 1 Zły styk w kostkach 2 Konieczność przesmarowania całej mechaniki 3 Uszkodzony przewód w wiązce drzwi (mało prawdopodobne ale możliwe)
sprawdziłem kostkę w drzwiach NIe sprawdzaj kostki, tylko wiązkę elektryczną, wchodzącą do kostki.
sterowniki zamka są zespolone z silniczkami szyb. Tam ewentualnie możesz podawać +/- na silowniki zamków, choć moim zdaniem to bez sensu. Na module komfortu tych odczepów NIE znajdziesz! Wiązka przy lewym progu sprawdzona? Klapka baku działa normalnie? Jeśli to ok, to prawdopodobnie luty puściły w zamku kierowcy. Wkładka tylko w drzwiach kierowcy?
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Dzisiaj posprawdzałem wiązki w progu, odłączyłem i rozmontowałem wtyczkę brązową z BCM, w której "nasi byli". Wszystko wydaje się być ok. Męczy mnie komunikat "czy drzwi nie są zamknięte centralnym zamkiem" podczas logowania do BCM. W czasie naprawy była rozłączana wiązka w drzwiach, ale sam ją potem podłączyłem i w drzwiach wszystko działa.
Witam .Sprawdź wiązkę instalacyjną w osłonie gumowej w przednich drzwiach od kierowcy czy nie masz gdzieś przerwanych przewodów instalacji lub sprawdź wtyczkę łączącą instalacji drzwi do słupka czy nie są zaśniedziałe styki.
może gdzieś dokładny opis https://obrazki.elektroda.pl/9409572600_... Wiązka anteny sterowania zamkiem
Tylko że ja jestem trochę ciemny w tych sprawach i może ktoś się orientuje który to dokładnie kabel odpowiada za zamknięcie szyb. Z tego co wyczytałem to wiem że mam szukać go w wiązce która idzie w progu drzwi kierowcy.
jezeli płaska to do glośników lub el. szyb. niebiez do głowy jest to fabryczna wiązka i niema na nim napięcia
Wiązka do sprawdzenia między drzwiami a karoserią ale najpierw podłącz komputer i go poczytaj .
To nie komfort tylko wiązka tak jak już masz wyżej napisane.
Passat B5 Zdemontować tapicerkę drzwi - wiązka sterowania zamka- - wył. Drzwi-brąz/czarny - zamknij -ziel/czerwony - otwórz -czerw/nieb. - Masa - brąz Stałego plusa znajdź sobie w zasilaniu podnośnika szyby.
Dwa kable sterujące ustaliłem Sterowanie impulsami masy. Czerwono/niebieski - otwieranie. Czerwono/zielony - zamykanie. Wiązka przewodów zamka drzwi, wewnątrz drzwi kierowcy.
Sprawdz wiązkę w drzwiach wygłąda na to ze którys kabelek jest złamany ,ale w passacie bardziej bym szukał pod chodnikiem z lewej strony przy przednim slupku tam idzie wiązka do modulu komfortu potrafi przegnic zbiera sie tam wilgoc.
Mikrostyki w zamkach mają wpływ tylko na światełko w środku, sprawdź wiązkę do drzwi i jak jest dobra to problem dalej w komforcie jest. Najpierw wiązkę sprawdź.
Wiązka w przelotce ,mikrostyk i KONTROLKA do sprawdzenia zasilania.
Przewody kawałek dalej łączą się z jednego w kilka, są w oplocie, tnij izolację i każdy naciągnij pojedynczo jakiś zostanie luźny. Wiązka na progu. Pozdrawiam.
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
użyj seo z can-em wtedy zostaje pilot oryg i dostajesz rozpiske ze zdjęciami -montaż łatwy .O ile dobrze pamiętam to zwykłe seo concerto też bez problemów się montuje i chyba podobnie jak do starszych modeli ,Albo troche pokombinujesz albo czekasz na gotowca .Troche wiary w siebie .Zamki w drzwiach .klapa przednia jest we wiązce od silnika .reszta na...
1. Ciągłe zasilanie (11.7V) Co to w ogóle za pomiary? Weź kontrolkę z żarówką a nie miernik. Jak nie zaświeci to gnijącą rozetę masz w wiązce gdzieś na początku otworu drzwi.
a wiązka progowa sucha i nie zielona
...podłączone. Gdyby kogoś interesowało to w kostce do zespołu lampek w podsufitce idzie jeden z kabli o kolorze czerwonym z fioletowym paskiem i na nim pojawia sie masa po otwarciu zamka i drzwi. Wiązka ta idzie po przednim lewym słupku. Temat zamykam.
kupiłem nowy i założyłem (...) ale sytuacja jest ta sama Sprawdzona została wiązka przewodów ? Nie ma wilgoci w sterowniku ? Wykonano diagnostykę i podgląd parametrów bieżących ?
już go mam rok. Jest to passat b5 fl 2001 rok przebeg 190 tys autentyk hight line. Ale co wiązka??
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Witam Pilnie poszukuję schematu elektrycznych luster z passata B3/B4. Posiadam el lusterka, joy, oraz wiązki z drzwi ucięte w miejscu gumowych przelotek. Potrzebuję dosztukować wiązkę w deskę + do skrzynki bezpieczników.
a gdzie się wpinałeś do modułu ? zdejmij boczek i sprawdź czy działa zamek. a jak zamykasz kluczykiem drzwi kierowcy to resztę drzwi zamyka,może jakiś kabel się przerwał w wiązce drzwi a po trzecie dlaczego zakładałeś pilota ????
Jak wygląda wiązka przewodów elektrycznych pomiędzy drzwiami a samochodem? Nie ma tam popękanej izolacji na przewodach?
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
Plastik to tam się nie wyciera, przerobiłem ich kilkadziesiąt - B5, Octavia/Leon - z reguły albo kaseta zassała wody - zgniłe albo switche, albo PCB; ewentualnie druga i trzecia możliwość - złamana wiązka w drzwiach, bądź też zgniła w podłodze do CMK.
Przypominam, że to passat z 1998r bezpieczniki są z lewej strony w górnej części kokpitu za plastikową zaślepką, można ją zdjąć przy otwartych drzwiach. Jest tam też sterowanie szyną CAN i może jakiś kabel z zamka centralnego(jakis mikrus są tam podobno 3 szt.). Sprawdziłem wiązkę łączącą drzwi jes ok.
Awaria usunięta :) Tak jak radził kolega mechaty24 i domex32 dokładnie sprawdziłem tą wiązkę i zastałem tam kable (czerwono-białe, zasilające silniczki w drzwiach) pokryte mchem :)
Witam, piszę w tym miejscu, gdyż nie wiem jak już się ratować. Mianowicie od jakiegoś czasu w moim passacie B5 98r. same otwierają się drzwi i okna, w tym samym czasie. W samochodzie wymieniany był już moduł komfortu, nie pomogło, odłączane były drzwi, również nie pomogło... panowie co dalej? sprawdzaliśmy już kable wiązka po wiązce, kable nie zgniłe,...
A moduł pod nogami i wiązka nie są zgnite
Przyczyną może być uszkodzony mechanizm zamka w drzwiach kierowcy(styk który powoduje zamykanie/otwieranie czy domykanie drzwi) lub przełamana wiązka do tych drzwi lub do klapy - dlatego mogą być takie zachowania zamka, że raz działa a raz nie. Pozdrawiam!
Czy to będzie zalany moduł komfortu? Uszkodzone zamki? Przerwana wiązka? 3. Co podchodzi pod ten moduł komfortu i czy są to też wycieraczki bo gdy powinny być wyłączone to pracują jeszcze kilka chwil i nie raz zatrzymują się na środku szyby Wszystko to co wymieniłeś może być. Podłączyć na początek tester i sprawdzić błędy by wiedzieć wstępnie o co...
Jak w temacie B5 2001R nie działają piloty. W module komfortu nie ma żadnych błędów. Adaptacia pilotów nic nie daje. Z kluczyka zamyka wszystkie drzwi ale nie mruga dioda w drzwiach kierowcy. Modół konfortu jest suchy wiązka cała.
A moduł komfortu w idealnym stanie, bo go wyjąłeś? Z reguły zawsze w swoim prywatnym basenie pływa, razem z wiązką.
Witam , mam problem z elektryką w tylnych drzwiach (prawe ,) (lewe działają). Nie podnosi i nie opuszcza szyby, z panelu kierowcy tez nie mogę podnieś i opuści. Jest tak jak podłączę pod drugie drzwi to działają, Może być problem z wiązką czy bezpiecznik. Z góry dzięki za info. Pozdrawiam.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Wiązkę spod konsoli i pod nogami Pozdrawiam
Częstą przyczyną był CZ .Odepnij wiązkę elektryczną przednich drzwi przy słupkach i sprawdź na zamkniętym i otwartym aucie
Tyle razy było.... Wiązka w module albo mikro wyłącznik bądź zimne luty w zamku! Szybki wrócą po naprawieniu usterki. Na przyszłość używaj opcji "szukaj" dokładniej, będziesz miał odpowiedź natychmiast.
Koleżka tez ma ten problem i ma do wymiany lub naprawy wiązki drzwi bo jak nimi porusza to auto świruje czyli samo się zamyka (centralny) poczym zaraz otwiera lub i nie. On ułożył te wiązki tak ze wszystko działa tylko klapa bagażnika się nie otwiera. Najbardziej uszkodzoną wiązką jest wiązka kierowcy zgięta zaraz przy wtyczce zamka drzwi.Proponuje...
Widze że ktoś próbuje zrobić ze mnie idiotę. Dlatego napisałem że potrzebny schemat tak?A jak nie ma szyb el. z tyłu bo tego nie wiemy, to gdzie niby idzie wiązka?Kto tu kogo wprowadza w bład?A jak już kolega chciał pomóc to trzeba było napisać że to piny 7,17.Przy zdjętej tapicerce dostęp do modułu jest dobry.Zawsze tak lepiej spróbować niż katować...
Bo problem tkwi w ułamanym bądź brakującym przewodzie w wiązce drzwiowej, zobacz czy wszystkie piny mają swoje odpowiedniki w wiązce auta dochodzącej do drzwi a potem już masz problem z głowy.
Nie jest Ci potrzebny schemat wiązki bo przyczyna i tak tkwi w zamku drzwi kierowcy - zerwały się luty więc trzeba zamek wymontować i luty poprawić. Wiązka z drzwi do przedniego słupka owszem czasami kuleje ale to nie ten problem i nie to auto - Passat B5 ma to samo sterowanie i ten sam problem.
Te +12V na drzwi rozgałęzia się bodaj w wiązce przy puszce modułu komfortu - możliwe że samo rozgałęzienie zgniło.
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Witam. Ja robię te zamki dość często Golfy Passaty itp. Największa niedogodność to trzeba zdjąć tapicerkę przy zamkniętych drzwiach ,ale da się to zrobić nie pozostawiając śladów zniszczeń. Następnie biorę wiązkę kabli idącą po blasze do zamka i szukam pary która idzie do silniczka . Przecinam te kabelki aby nie uszkodzić elektroniki modułu komfortu...
Sprawdź w kostce na łączeniu drzwi z wnętrzem.
Zdemontuj plastik pod klamką maski , powypinaj kostki sprawdź czy nie zzieleniały w środku , wiązka od lampki leci po słupku do tego złącza.
czy kolega robil juz takiego passka, bo ja tak,oczywiscie bylo jak mowsz ,ale nie wszystkie modele sa tak latwe. w wiazce wychodzacej z drzwi kierowcy niestety ale nie zalacza sie zaden przewod masa. -nie w wiązce wychodzącej z drzwi,ale w wiązce wewnątrz drzwi i sterowanie dwoma masami, tak jak napisał mos5 i to cała filozofia.
Zdemontuj boczek drzwi kierowcy. Żółty i żółto/czarny oraz czarny z dodatkowego sterownika podłącz do masy. Czerwony do stałego +12V, wtedy podczas pracy sterownika na białym i biało/czarnym pojawiają się impulsy sterujące masą - sprawdź czy tak jest zwykłą żarówką 12V. Te kable podłącz do kabli sterujących dochodzących w wiązce przewodów, bezpośrednio...
Jak w parametrach widać wszystkie pstryczki itp?Albo coś z wiązką w drzwiach choć bardzo nie ma co .Albo połączenia między sterownikiem a urządzeniami w samych drzwiach.
u mnie były identyczne objawy przy uszkodzonym module komfortu i wiązce elektrycznej przy progu drzwi kierowcy... Moduł komfortu był zawilgocony a wiązka elektryczna po odciągnięciu dywanu rozpadała się we wszystkich oryginalnie łączonych miejscach. Instalacja elektryczna w B5 to nieporozumienie
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
miałem całą wiązkę oprócz przewodów silnika w powietrzu i dalej cyrk,mam obawy czy to nie moduł w drzwiach.
Witam. Kupiłem Passata b5 rok 1999 kombi od "uczciwego" sprzedawcy. Standardowo klima "sprawna" uszkodzone zamki drzwi itd. Najgorsze że okazało się że w wiązce przewodów do radia jest kompletnie pozbawiony izolacji przewód, który paląc się topił izolacje okolicznych przewodów. Uważam że to poważna wada. Prawdopodobnie przewód stopił się z innymi przewodami...
Dzisiaj położę się do bagażnika. Widziałem że jest tam wycięty kawałek plastiku na zamek. 2 śrubki 10 trzymające skobel zamka. Widocznie nie pierwszy raz to się przydarzyło. A poza tym centralny w drzwiach kierowcy ten zamykający wszystkie drzwi też nie odblokowuje klapy. Rozwiązaniem okazała się uszkodzona wiązka w tylnej klapie.
Jak z centralnego otwiera to znaczy że siłownik ma zasilanie w prąd. Jak wyjmiesz wkładkę i chodzi w obie strony, to chyba oczywiste co jest nie tak. Jak nie zamyka kierowcy, to może mieć (a raczej na pewno ma) niedomknięte drzwi. Miałeś obejrzeć wzrokiem wiązkę i co. Nie ma potrzeby nic mierzyć. W ogóle ja dziwię się, że chcesz to jeszcze męczyć, ech...
A potem wiązka i sam moduł komfortu, może za długo już w wodzie siedzi. Temat milion razy poruszany, użyj funkcji "szukaj".
Witam tak się domyślam tylko gdzie czy w klimatroniku i które. Proszę o pomoc. I jeszcz czy można programować sterowniki w drzwiach przednich bo sterowanie jest po can jak przełożyłem wiązkę z drzwi jednych do drugich to nie działało sterowanie i musiałem przekładać sterowniki ale zabardzo nie pasuje.
Powinieneś mieć kod 3358, a czarno szary i czarno niebieski masz znaleźć wewnątrz drzwi w wiązce idącej od siłownika
A jak będziesz wsiadał, to zerknij pod fotel, tam jest moduł komfortu. Może pływa a może bliżej progu w wiązce są połączenia i zakwitły na wiosnę ;) Wszystkie lampki wnętrza i drzwi działają?
A kabelki w przelotce są całe?Coś tu piszesz ale mi to jakoś dziwnie brzmi.Tam się one często przełamują.Jak jest wiązka zaizolowana to ją rozetnij i zobacz.A i tam lata cyfrowo a nie analogowo.
Może być wiązka w drzwiach kierowcy? W osłonie miedzy drzwiami a słupkiem? Bo jak nią szarpnę tak naprawde mocno co słysze cyknięcie w zamku.
Sprawdź wiązkę miedzy słupkiem a modułem. Gniją łączenia przewodów zasilania. Jeśli zamek nie działa w ogóle, z przycisku i z drzwi. Jeśli działa to tylko zsynchronizuj pilota.
Witam podłączam się pod ten wątek bo ogólnie chodzi o centralny zamek. Objaw jest taki,że zamykając drzwi z pilota czy kluczyka zamyka wszystkie drzwi a pasażera po chwili otwiera i odwrotnie jak otwieram to wszystkie się otwierają a pasażera zamykają . O co może chodzić. Moduł komfortu czyściutki i suchutki. Poczytałeś co na forum jest o usterkach...
sprawdz wiązkę przy komforcie tam gdzie panuje wilgoś i zobacz też sam komfort
Miałem niedawno identyczny problem i co się okazało ? - około 5cm od wtyczki, w gumowej osłonie w której jest cała wiązka przewodów do prawych drzwi był przerwany najgrubszy przewód (brązowy - masowy) ... !!! normalnie jaja ... takich rzeczy nie widziałem w 15-20 letnich samochodach, a tu w 6 letnim Passacie się zdarzyło...
Prawdopodobnie odczyt błędów wyrzuci milion głupot. Obstawiam zgniłą wiązkę w lewym progu w połowie fotela kierowcy
Witam forumowiczów. Mam problem z sterownikiem centralki carprotect bx -20 do Vw Passata. Zamontowałem, zlokalizowałem kabelki w drzwiach kierunki itp. Jak podłączyłem sterownik w wiązkę kabli to mi otworzyło szyby i przestał działać oryginalny centralny. Z kluczyka zamyka tylko drzwi kierowcy. Proszę o pomoc. I pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów.
Tak popieram pomysł z wiązką. Miałem Passata 1999 roku z 2.0T silnikiem i po zimie okazało sie że w jednych drzwiach przestało działać dosłownie wszystko (zamek szyba itp.) i po 2 godzinach grzebania elektryk po mojej podpowiedzi że zdarza się że są problemy z wiązka rozciął ją i była wilgotna w środku i były przebicia na kabelkach. Zaizolował i było...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Dokąd wiązkę sprawdziłeś? Diagnostyka była robiona? Czego w drzwiach brakuje? Po stronie kierowcy, na progu i wyżej, na złącza przewodów patrzył?
Stawiam na czujnik w drzwiach, w warsztacie pomęczyli trochę zamki i zaczął załapywać. Drugą przyczyną może być podgnita wiązka przy samym module (też częsta usterka)
możesz sprawdzić wiązkę przewodów w przejściu drzwi kierowcy często lubią się połamać a może pompka podlana wodą też tak miałem parę razy
Jeśli wiązka główna idąca do modułu komfortu jest sprawdzona, to warto też sprawdzić wiązki idące do drzwi przy zawiasach, bo bywa że kable w tych gumowych osłonach się załamują.
Miałem niedawno identyczny problem i co się okazało ? - około 5cm od wtyczki (między słupkiem a drzwiami), w gumowej osłonie w której jest cała wiązka przewodów do prawych drzwi był przerwany najgrubszy przewód (brązowy - masowy) ... !!! normalnie jaja ... takich rzeczy nie widziałem w 15-20 letnich samochodach, a tu w 6 letnim Passacie się zdarzyło...
schemat wiązka drzwi passat passat wiązka wiązka drzwi
kenwood ustawienia wymiana świeca kosiarka momenty dokręcania volvo
posiada konto nivona wyświetlacz
Różnica między motor voltage a rated voltage w silnikach elektrycznych Czyszczenie aluminiowego filtra fazy lotnej LPG BRC