Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
"Dwa grube i dwa cienkie." to mało precyzyjny opis. Są jakieś oznaczenia nadrukowane na poszczególnych przewodach?
Wyszukiwarka się kłania.Albo wiązka zgnita na podłużnicy albo sama pompa,a w zasadzie jej elektonika
A wiązka na podłużnicy sprawdzona?
Do czego te logi potrzebne? Wiązka na podłużnicy zgniła, trzeba naprawić.
Mam podobny przypadek u mnie jest brak ciągłości kabla z czujnika ciśnienia do ECU, u ciebie ten drugi. Wiązka idzie nielogicznie, u ciebie najprawdopodnie jest uszkodzony kabel kolor pomarańcz od panelu do czujnika. Ten kabel idzie od panelu do kostki (pin 19, wtyk 24pin) obok kolumny kierowniczej (wnętrze, nad pedałami), potem do wtyczki (pin 3, wtyk...
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Miernik w rękę i na dużej wtyczce masa i plus do spr , na mniejszej do spr po zapłonie i can Jeżeli czegoś będzie brakować to na lewej podłużnicy do spr wiązka - zdejmiesz izolację i twoim oczom ukaże się obraz nędzy i rozpaczy- bardzo prawdopodobne że już kiedyś serwis tą wiązkę poprawił i zdjął gumową izolację i wiązkę podwiesili- ale spr zawsze można.
Zostaje jeszcze wiązka na podłużnicy - tam lubią gnić .
Posprawdzałem parę rzeczy i kilka faktów mnie nurtuje. Odkręciłem co potrzeba i moim oczom ukazała się wiązka, którą jak odwinąłem z taśmy, w palcach poczułem wodę. Na lewej podłużnicy te kable sobie leżały i gniły w wodzie. Z tego co wiem, typowa usterka dla Fabii I. Na 1. rzut oka stan wiązki nie był zły. Jeden kabel miał zerwaną izolacje, ale wciąż...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Problemem nie jest czujnik cisnienia ale zwarcie w wiazce silnika bez schematu praktycznie nie wykonalne Kolego jeżeli jeszcze nie znalazłeś tego uszkodzenia podpowiem miałem podobny przypadek a co do genialności to jest prawda jeżeli wiązka idzie tak jak opiszę to może być to otóż wychodzi ona ze ściany grodziowej po drodze jest kilka połączeń także...
A ja z kolei dzisiaj pojechałem do ASO zapytać jak oni widzą diagnostykę tej nieszczęsnej wiązki. Podłączyli CLIP'a - standardowo wyszły jakieś błędy: "zwarcie do masy" na którymś elektrozaworze i to co wcześniej czyli czujnik prędkości turbiny. Cena naprawy wiązki od 300zł do tysiaka, elektrozawory mają po 200zł za sztukę - zastanawiam się czy nie...
Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Witam po wymianie chłodnicy egr oraz pompki elektrycznej pod lampą i podłużnicy po rozgrzaniu wyskakuje błąd jednostka pompy elektrycznej nie działa . Gdzie szukać przyczyną cosię dzieje Sprawa dot... Krótka odpowiedź Błąd DTC 102896 (Renault: DF1028, sub-kod 96 – „Electric water pump unit – not controlled / open circuit”) pojawia się, gdy sterownik...
Na wysokości lewej podłużnicy wiązka się kończy i tam blisko wtyczki jest naklejka z numerem, możesz po nim całej poszukać.
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
po wykasowaniu jest okej ale po paru km znowu to samo Sprawdź w trzech miejscach BARDZO DOKŁADNIE wiązkę łączącą silnik z nadwoziem: - pod kolektorem ssącym jest wspornik do którego "złapana" jest wiązka. - na samym dole jest drugi wspornik - trzecie miejsce - to wiązka może trzeć o kant podłużnicy tuż obok dolnego wspornika. Wiązka jest w nylonowej...
Wiem , wiem , chodziło mi tylko o to ze może ten kabel wcześniej idzie w tej podłużnicy gdzie gnije wiązka :)
Ogarnięte Zdobyłem schematy Problem rozwiązany Zgnita wiązka zasilanie do przekaźnika głównego w dużej puszka na podłużnicy .
W tym problem że brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Wiązka na podłużnicy sprawdzona, podszybie tak samo. Dodano po 1 Jakie napięcie powinno być na poszczególnych pinach w obd?
Witam Mam problem z fabia 03r 1.4 101km Fabia po nocy przestała odpalać, kręci rozrusznikiem czuć zapach benzyny. Sprawdziłem bezpieczniki i pali bezpiecznik nr 52 - znalazłem opis jako- Zapłon. Bezpiecznik przepala się w momencie przekręcenia kluczyka do kontrolek. Odpielem cewki, pompę paliwa, kostkę sterowania rozrusznika - bez zmian nadal pali bezpiecznik....
Często pompa rdzewieje i łapie wodę do elektroniki zostaje regeneracja bądź wymiana. Często też gnije wiązka podłużnicy lub samo gniazdo w pompie.
Ja mam identyczny bląd 1290. Wspomaganie chodzi, czasami lekko przycina. Czujnik podmieniłem na uzywany i dalej ten sam błąd a dojscie do niego jest beznadziejne wiec szkoda tylko roboty. Chyba że trzeba go jeszcze jakos zaadoptować ? Płyn w pompie w normie, błedy kasuje ale wracają. Nie wiem czy zmieniać pompe... Wiązka na podłużnicy sprawdzona, izolacje...
Niedługo święta a Ty już masz choinke na zegarach. Jest prawdopodobieństwo że wiązka na lewej podłużnicy zgniła - możesz tam zerknąć.
Skoda Roomster 2008 r. 1.4 benzyna po odpaleniu zapala sie kontrolka od wspomagania i brak jest wspomagania. Vcds nie pokazuje żadnych błędów związanych ze wspomaganiem. Usilnie pokazuje tylko że czujnik wysokiego ciśnienia od klimatyzacji padł. Sprawdziłem: ładowanie jest 14,5 V , masy wszelakie sprawdzone - przeczyszczone, bezpiecznik od wspomagania...
nie kabel,a kable pewnie cała wiązka podłużnicy i silnika jest do regeneracji ruszyłeś i się zaczęło
Sprawdzone. Wiązka jakimś cudem nie leżała na podłużnicy w kałuży wody, ale i tak jest w niej sporo wilgoci. Przewody są jednak w dobrym stanie, żadnych uszkodzeń spowodowanych wodą A szyby? Nadal działają tylko przez jakiś czas. Ktoś ma jakiś pomysł?
Czujnik temperatury jest na pasie przed zespołem chłodnic do sprawdzenia wiązka od czujnika do złącza na lewej podłużnicy niebieski i czarny. Konieczny demont zderzaka. Na wyświetlaczu wyświetla same poziome kreski czy nic. Wyświetlacz z czerwonym czy pomarańczowym podświetleniem.
Zapomniałem odpisać. Oczywiście autko już dawno naprawione. Winny uszk moduł ABS, wiązka na podłużnicy + BSM. Pozdr
Gnije wiązka elektryczna, od lewej podłużnicy ,w korycie pod podszybiem. Rozbierz plastiki ,oplot wiązek i sprawdź dokładnie wszystkie kable.
Bezpieczniki i wiązka jak nowe,sprawdzalem. Pod akumulatorem też? Na podłużnicy też? Tam gniła wiązka na potęgę.
Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :)
no i po wielu miesiącach auto odpaliło okazało się że wiązka podłużnicy była w masakrycznym stanie i na dodatek padnięty moduł PATS.Po wymianie modułu i ponownym zakodowaniu kluczyka autko odżyło.dzięki za pomoc wy uruchomieniu auta
Nie uważacie że takim standardem w tych motorach jest przetarta wiązka w okolicy od rozrusznika w górę aż do takiego zatrzaskiwanego uchwytu wiązek? Może być też zielenizna pod akumulatorem, ale to rzadsze zjawisko. Moja rada taka, do czujnika dochodzi 3 kabelki masa sygnał zasilanie 5v. A najlepiej to żeby nie rwać podszybia ustaw miernik na zakres...
Kabina z zewnątrz była malowana. Instalacja oprócz tylnych lamp nie ruszana dalej. Ogólnie przykrecałem nadkole lewe na blachowkręty. Tam idzie ta wiązka do lamp ? Dodano po 7 Spawane również były kawałki podłużnicy lecz kable zabezpieczone więc nie ma opcji żeby tam się coś podziało
To było ok. 10 lat temu więc dokładnie nie pamiętam. Przypominam sobie, że po tym zaczęły się problemy z ze wspomaganiem (znikało na chwilę), silnik gasł sobie podczas jazdy. Samochód odwiedził wszystkich możliwych mechaników w okolicy, którzy najchętniej by wymienili wszystko co się da aby tylko zarobić. A problem był jeden jak we wszystkich Fabiach...
Wiązka na podłużnicy o dziwo ok! Listwa sucha zero wycieków, Płyn stan w normie. Zielony nie ATF.. A i tak raz na jakiś czas wspomaganie dział na pół gwizdka na postoju szczególnie a jeszcze ale toooo baardzo rzadko wywala kontrolke na budziku ale tylko na chwilę i wspomaganie w tym momencie nie działa! VAG wywala 816 ale wątpię aby to była wina TEGO...
dokładnie w miejscu gdzie wiązka zakręca na podłużnicy przy przegrodzie czołowej
Sprawdź, czy wiązka na lewej podłużnicy nie zgniła i spuchła
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
Peugeot na Boschu potrafi tak zrobić gdy ma zwarcie na wiązce z czujnika ciśnienia paliwa. Także wiązka pokolei do sprawdzenia. Jeśli nie to zostaje sterownik silnika. Dodano po 8 Sprawdź jeszcze czy masz masę na obudowie sterownik silnika. Tak był problem z korozją na lewej podłużnicy i brakowało masy na pęku kabli.
Witam wszystkich, mam problem z fabią I, otóż brak w niej wspomagania chodź czasem się pojawia. Zauważyłem również że nie zapala się nawet na sekundę kontrolka na liczniku od wspomagania a na dodatek brak diagnozy pompy. Napięcia sprawdzone na kostce zasilania 12.4V na kostce małej 3 piny na can 2.5v na trzecim po zapłonie 12.3v, dla pewności sprawdzona...
Witam. Moje scorpio 2.0l 16v zaczęło przerywać, szarpać..., potem gasło, połatana została wiązka ta przy podłużnicy do modułu zapłonu. Przejechał kilnanaście km. i zaczął przerywać, gasnąć i teraz już nie odpala. dla pewności kable we wiązce zostały wymienione jeszcze dalej, do samej podłużnicy. Nic to nie dało... Nie dostaje paliwa, jeśli odpali to...
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
Wiązki były regenerowane przez użytkownika forum "Hans 30" z poznania auto jest miesiąc po odbiorze. W kosztorysie miałem: Moduł PATS + ECU ,Skrzynka Bezpiecznikow L+P Wiązka, Naprawa instalacji w Kabinie Wiązka na podłużnicy +pas Przedni Wiązka Silnika + osprzęt silnika Bagażnik ty Instalacja pompy paliwa. Dodano po 41 No to już raczej nie powinny...
gdzieś przy podłużnicy jest wiązka mas, sprawdzić w pierwszej kolejności, miałem to parę razy uno
Przekaźniki montuj przy samych reflektorach najlepiej przyłap je gdzieś do pasa przedniego. Pamiętaj o porządnym zaizolowaniu przewodów aby się żaden nie dotknął do blachy nadwozia! Przewód plusowy puść pod zbiorniczkiem wyrównawczym a potem zwyczajnie po pasie przednim (możesz dopiąć trytkami do przewodów idących do wentylatora ew do linki od zamka)....
Dodam, że samochód był tydzień temu kupiony i na oględzinach serwis stwierdził że został ten czujnik wymieniony, ale ktoś nieumiejętnie to zrobił bo zerwał mocującą śrubkę - mechanik dodał że jej brak powoduje brak mas Nie jedź tam więcej, mechanik nie ma pojęcia. ale dlaczego świeci tez wspomaganie i zdarzają się przerwy, że go nie ma? Wiązka na podłużnicy...
fabia wiązka podłużnicy wymiana podłużnicy moduł podłużnicy
impuls zbocze vestel 17ips72 oscyloskop wyzwalać zewnętrzny
agregat prądotwórczy agregat prądotwórczy
Epson XP-635 nie drukuje niebieskiego i żółtego - przyczyny i rozwiązania Zasięg hulajnogi elektrycznej przy 3 kreskach baterii i -1°C