Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Wyszukiwarka się kłania.Albo wiązka zgnita na podłużnicy albo sama pompa,a w zasadzie jej elektonika
Miernik w rękę i na dużej wtyczce masa i plus do spr , na mniejszej do spr po zapłonie i can Jeżeli czegoś będzie brakować to na lewej podłużnicy do spr wiązka - zdejmiesz izolację i twoim oczom ukaże się obraz nędzy i rozpaczy- bardzo prawdopodobne że już kiedyś serwis tą wiązkę poprawił i zdjął gumową izolację i wiązkę podwiesili- ale spr zawsze można.
Posprawdzałem parę rzeczy i kilka faktów mnie nurtuje. Odkręciłem co potrzeba i moim oczom ukazała się wiązka, którą jak odwinąłem z taśmy, w palcach poczułem wodę. Na lewej podłużnicy te kable sobie leżały i gniły w wodzie. Z tego co wiem, typowa usterka dla Fabii I. Na 1. rzut oka stan wiązki nie był zły. Jeden kabel miał zerwaną izolacje, ale wciąż...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia
Wiem , wiem , chodziło mi tylko o to ze może ten kabel wcześniej idzie w tej podłużnicy gdzie gnije wiązka :)
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
Witam Mam problem z fabia 03r 1.4 101km Fabia po nocy przestała odpalać, kręci rozrusznikiem czuć zapach benzyny. Sprawdziłem bezpieczniki i pali bezpiecznik nr 52 - znalazłem opis jako- Zapłon. Bezpiecznik przepala się w momencie przekręcenia kluczyka do kontrolek. Odpielem cewki, pompę paliwa, kostkę sterowania rozrusznika - bez zmian nadal pali bezpiecznik....
Niedługo święta a Ty już masz choinke na zegarach. Jest prawdopodobieństwo że wiązka na lewej podłużnicy zgniła - możesz tam zerknąć.
Ja mam identyczny bląd 1290. Wspomaganie chodzi, czasami lekko przycina. Czujnik podmieniłem na uzywany i dalej ten sam błąd a dojscie do niego jest beznadziejne wiec szkoda tylko roboty. Chyba że trzeba go jeszcze jakos zaadoptować ? Płyn w pompie w normie, błedy kasuje ale wracają. Nie wiem czy zmieniać pompe... Wiązka na podłużnicy sprawdzona, izolacje...
Bezpieczniki i wiązka jak nowe,sprawdzalem. Pod akumulatorem też? Na podłużnicy też? Tam gniła wiązka na potęgę.
W tym problem że brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Wiązka na podłużnicy sprawdzona, podszybie tak samo. Dodano po 1 Jakie napięcie powinno być na poszczególnych pinach w obd?
Sprawdzone. Wiązka jakimś cudem nie leżała na podłużnicy w kałuży wody, ale i tak jest w niej sporo wilgoci. Przewody są jednak w dobrym stanie, żadnych uszkodzeń spowodowanych wodą A szyby? Nadal działają tylko przez jakiś czas. Ktoś ma jakiś pomysł?
U starszego w fabii 2004 (modelowo 2005) winna podobnego zachowania była wiązka przy akumulatorze. Obejrzyj tam dokładnie, oraz sprawdź jeszcze przewody na lewej podłużnicy (pod zbiorniczkami) to standard w Fabkach, że tam sobie lubi pognić instalacja. W fabii I gen jest CAN???
Często pompa rdzewieje i łapie wodę do elektroniki zostaje regeneracja bądź wymiana. Często też gnije wiązka podłużnicy lub samo gniazdo w pompie.
To było ok. 10 lat temu więc dokładnie nie pamiętam. Przypominam sobie, że po tym zaczęły się problemy z ze wspomaganiem (znikało na chwilę), silnik gasł sobie podczas jazdy. Samochód odwiedził wszystkich możliwych mechaników w okolicy, którzy najchętniej by wymienili wszystko co się da aby tylko zarobić. A problem był jeden jak we wszystkich Fabiach...
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :)
Sprawdź, czy wiązka na lewej podłużnicy nie zgniła i spuchła
Witam wszystkich, mam problem z fabią I, otóż brak w niej wspomagania chodź czasem się pojawia. Zauważyłem również że nie zapala się nawet na sekundę kontrolka na liczniku od wspomagania a na dodatek brak diagnozy pompy. Napięcia sprawdzone na kostce zasilania 12.4V na kostce małej 3 piny na can 2.5v na trzecim po zapłonie 12.3v, dla pewności sprawdzona...
Witam, trafiła do mnie Skoda Fabia I z roku 2006. Przestał działać centralny zamek i sterowanie elektrycznymi szybami. Alarmu jakiegokolwiek brak, otwieranie auta jest tylko kluczykiem bez żadnego pilota. Wszystkie bezpieczniki przepatrzone optycznie, a podejrzane sprawdzone omomierzem. Pierwsze co sprawdziłem to stan wiązki w gumowym przejściu między...
Wiązka na podłużnicy o dziwo ok! Listwa sucha zero wycieków, Płyn stan w normie. Zielony nie ATF.. A i tak raz na jakiś czas wspomaganie dział na pół gwizdka na postoju szczególnie a jeszcze ale toooo baardzo rzadko wywala kontrolke na budziku ale tylko na chwilę i wspomaganie w tym momencie nie działa! VAG wywala 816 ale wątpię aby to była wina TEGO...
Dobrałem sie dziś do przewodu tylko mam pytanie czy dobrze sprawdzam poniżej foto (chodzi mi głownie o przewód przy komputerze - to jest ten A29?) http://obrazki.elektroda.pl/7835310500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8247124500_1... Tak pozatym wiązka na podłużnicy wygląda tak :) http://obrazki.elektroda.pl/5138252100_1...
Dodam, że samochód był tydzień temu kupiony i na oględzinach serwis stwierdził że został ten czujnik wymieniony, ale ktoś nieumiejętnie to zrobił bo zerwał mocującą śrubkę - mechanik dodał że jej brak powoduje brak mas Nie jedź tam więcej, mechanik nie ma pojęcia. ale dlaczego świeci tez wspomaganie i zdarzają się przerwy, że go nie ma? Wiązka na podłużnicy...
Witam. Z braku czasu , samochodem , a raczej wiązką zająłem się dopiero wczoraj. I tutaj mam pytanie czy wiązka która oglądałem to ta właściwa. Ale od początku. Wymontowałem filtr powietrza razem z obudową , i akumulator razem z obudową . Dostrzegłem wiązkę która biegnie z góry od okolic modułu elektronicznego przy przedniej szybie w dół ,potem wchodzi...
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
Witam. Jestem nowy na forum, ale przeszukałem już wszystkie możliwe tematy i nie odnalazłem możliwego rozwiązania, a auto stoi już u mnie ponad tydzień na warsztacie. Problem następujący: - nie działa wspomaganie kierownicy - świeci się kontrolka poduszek powietrznych Po podłączeniu CDiF'a wykazało następujące błędy: - sterownik wspomagania kierownicy...
Albo wysusz sterownik :) Moim zdaniem wilgoc dużo problemu robi Owszem, jednak nie w tym aucie :D Ecu tutaj wisi sobie na ścianie grodziowej gdzie ma dość ciepło i sucho, są auta typu ibiza 2 fl gdzie sterownik umiejscowiony jest na podszybiu, często zdarza się, że kanały odprowadzające wodę z podszybia zapchane są przez liście i inny syf co skutkuje...
Witam, Auto to fabia z 03 r z 1.4 tdi na pokładzie. wspomaganie to koyo Problem jest taki ze raz jest wspomaganie raz nie ma, 1. olej jest ok 2. Zasilanie na pompie tez 3. wiązka w podłużnicy sprawdzona 4. czujnik kata skretu kier w module wspomagania 44( widzi reakcje na kierownice) chociaz w centr zesp elektr 09 i canie 19 wywala bład braku komunikacji...
Może zgniła wiązka przy podłużnicy.
Zdemontuj akumulator i jego ławę, na podłużnicy jest korytko plastikowe w którym leci wiązka, pewnie zgniły tam kable.
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Pomarańczowo-brązowy, pomarańczowo-czarny skręcone ze sobą razem, to przewody CAN. Zobacz wiązkę na lewej podłużnicy.
Sprawdzona wiązka pod akumulatorem i na lewej podłużnicy? Trzeba rozpruc i zobaczyć czy nie zgniła w środku oplotu.
Może standardowo wiązka gnije. Sprawdź między lewą podłużnicą a ścianą grodziową. Zrobili tam luz na wiązce i robi się stawek w peszlu plus okład z gnijących liści.
W fabiach lubią gnić te wiązki na tej właśnie lewej podłużnicy, czytałem kiedyś że ludzie podwieszają te wiązki aby nie leżały w tym kącie gdzie są narażone na wilgoć.
Ja bym zaczął od wiązki na podłużnicy.
Może to zgnita słynna wiązka która leży na lewej podłużnicy. Zobacz w jakim stanie jest ta wiązka.
Pobory prądu zostaw w spokoju są prawidłowe . Tak jak kolega strumien swiadomosci napisał problem może leżeć w spróchniałej wiązce na lewej podłużnicy lub w przewodzie wzbudzenia alternatora -uszkadza sie najcześciej w kostce na skrzyni biegów. Z tym poborem prądu w fabii tak jest, 40 min to pierwszy próg usypiania elektroniki. Można ten czas przestawic...
Pewnie uszkodzona pompa mechanicznie albo wiązka. Jest pod lewą podłużnicą blisko zderzaka.
Może być "zeżarta"wiązka przewodów na lewej podłużnicy .
Sprawdz kolego wiązkę elektryczną w komorze silnika nad lewą podlużnicą idącą pod sterownik silnika. Czy nie sa izolacje przewodów popuchnięte. Może być ta wiązka silidnie zaizolowana taką ja by gumą.
Przyczynę takiej "choinki" po błędach to trudno wytropić. Nie wiem, czy pisać tak oczywistą rzecz w fabii jak sławna wiązka na podłużnicy. Mało możliwe, że po tylu latach nie była jeszcze robiona. Ale nawet jeśli, to jest do sprawdzenia. Nie wiadomo czy i jak ktoś to robił, może zgniło w innym miejscu. Czyli filtr w górę, akumulator w górę i zobaczyć...
Problem znany. Trzeba sprawdzić wiązkę na lewej podłużnicy. Zgniła od wody.
najczęstsza usterka to zgnita wiązka na lewej podłużnicy, dzień roboty
Nie ma zasilania, choć bardziej prawdopodobne zwarcie lub przerwa na CAN napędu. Dodano po 1 Można by spróbować odłączyć wtyczkę od pompy wsp. Może tam zwarcie albo we wiązce na podłużnicy. Teoretycznie.
Najwięcej prądu pobiera bezpiecznik 49 - centralne ryglowanie. Co tam może być nie tak? Centralka uszkodzona? Sprawdziłem wiązkę podłużnicy i jest OK.
Dokładnie tam są złączki, pod podstawą akumulatora, czasem pada wiązka wzdłuż podłużnicy. Wiele postów napisano na ten temat.
wiązka podłużnicy wiązka fabia fabia wiązka
oporność głośnik volvo silnika vestel 17ips72
zasilacz beztransformatorowy retro audio
Pralka Bosch VarioPerfect Serie 4 - migający kluczyk, blokada funkcji Fuego 32EL610ANDT Firmware Download Guide