Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Wiązka, o którą pytasz, znajduje się pod akumulatorem i najlepiej zdemontować akumulator, filtr powietrza i jego obudowę. Co do samej wiązki to oczywiście, że można wymienić, tylko trochę cierpliwości. Od tego sugeruję zacząć - sprawdż wiązkę od pompy.
Np słabe sprężanie, wiązka , słaba pompa tandem. W grupie 13 sprawdzasz co się dzieje na konkretnych cylindrach a nie jakość wtrysku czy stan wtrysku.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
Na 100% źle poczytane. Oryginał autocom czyta MS5 idealnie. Trzeba wymigać. X201, X210, 49 pin sterownika. Koniecznie wiązka pompy do sprawdzenia.
Problemy z masą lub zasilaniem. Obejrzyj dobrze wiązkę między pompą a sterownikiem silnika. Na 100% sprawdziłeś te masy i zasilania z żarówką w ręku?
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
Skoro czujniki nowe i załóżmy że sprawne to pozostaje wiązka lub pompa abs. Wiązkę trzeba przedzwonić. Pompy ABS nie sprawdzisz.
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
Jak czujnik i wiązka ok to wymień pompę
Podłącz VAGa i zobacz co teraz pokazuje. Może padł sterownik, może bezpieczniki na akumulatorze są zaśniedziałe, może zgniła wiązka idąca do pompy.
Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Jeśli tylko poziom wyświetla, to raczej zasilanie na module jest, wygląda mi na wiązkę przy pompie albo sam czujnik poziomu. Do przedzwonienia wiązka od pompy do modułu.
Witam sory że się wtrącę. ROKADI - rzuciłeś tak fachową wiedzę ze ten "nowicjusz" (za przeproszeniem nowy kolega może nie zrozumieć) dlatego na marginesie podpowiem mu że chodzi tu o czujnik położenia listwy w pompie wtryskowej. Może to być spowodowane słabym stykiem na wtyczkach z pompą, czy modułem lub wiązką. Bo w pompie to taki sensor co ma prawie...
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Dzień dobry. Mam problem jak w temacie. Bak zatankowany do pełna a wskaźnik wskazuje zero i miga kontrolka rezerwy. Pompa z pływakiem nowa, wiązka od pompy do bezpieczników sprawdzona, wiązka od wtrysków sprawdzona, licznik ze wskaźnikiem sprawdzone, komputer pokazuje spalanie , przebieg itp oprócz zasięgu. Samochód chodzi normalnie. Gdzie może być...
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Może sprawdzić wiązkę przy pompie od adblue , zagina się tak i potrafią się kable przetrzeć. Lecz najpierw też bym wsadził nowy czujnik nox
mam kod błędu 07 problem z pompą czy zamiana kabli mogła mieć wpływ na ten błąd? Była uszkodzona wiązka od pompy i może odwrotnie zlutowałem.
A jakie powinno być napięcie Gdzie? Na zaworze regulacyjnym? Zawór SCV jest sterowany sygnałem PWM, czyli impulsami o stałej częstotliwości, ale o zmiennej czasowej impulsu. Chyba nie błąd P1631, ale 1651? Albo uszkodzona jest wiązka pompy, albo wtyki, albo - to najgorsze - PCM. Sprawdziłbym wiązkę pompy z wtykami.
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
jutro zobaczę te przewody idą całkiem na dół od strony silnika Chodzi raczej o te przewody (2 wiązki) co idą ze sterownika u góry pompy do samej pompy, a nie o wiązkę między ECU, a sterownikiem pompy.
Jaki jest kod błędu? Prześledź wiązkę od pompy do sterownika i zmierz bezpośrednio na sterowniku czy występuje napięcie. Sprawdź wszystkie złączki sterownika, czy siedzą ciasno, czy kontaktują, przeczyść je. Sprawdź czy nie jest zagięty lub zatkany wężyk łączący bęben z hydrostatem. Musi być zupełnie drożny. Sprawdź hydrostat. Jak już masz tyle sprawdzone...
Sprawa zakończona, przetarta wiązka koło pompy ABS.
Uszkodzone uzwojenie pompy obiegowej lub, co wątpliwe, uszkodzona wiązka pompa-moduł lub coś z elektroniką.
Nie trzeba demontować pompy żeby sprawdzić czy działa. Wypnij wtyczkę włącz zapłon i spr czy do wtyczki dochodzi prąd to po 1. Jeżeli dochodzi to wrzuć na piny +12V i spr czy pompa ruszyła nie demontując jej z baku jeżeli po bezpośrednim podaniu napięcia pompa nie rusza jest uszkodzoną wiązka od wtyczki obudowy do pompy
Pod auto i sprawdzić wiązkę pompy.
Sprawdź napięcie na podłączonym czujniku, porównaj z inną stroną, poruszaj wiązką, może przy pompie,,
Wiązka pompy ABS.
Błędy z auta numer 2 opisują usterki powiązane z brakiem redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Poziom 1 został przekroczony, poziom 2 również redukcja katalityczna nie została osiągnięta więc moc została ograniczona. Głównie te kody usterek są spowodowane problemem z jakością mocznika, problemami w dozowaniu adblue, niesprawnością samego...
Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Zwarcie albo we wiązce, albo w środku w koszu pompy.
Po pierwsze to jest jakiś wymieniacz a nie mechanik/elektromechanik. Zmień jeśli możesz bo wpędza Cię w koszty a nic nie naprawia. Zapewne i stary czujnik był dobry ale to pomińmy, pompa pewnie też. Tak jak piszesz zostaje wiązka i przedzwonienie kabli od czujnika do pompy.
Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Najlepiej podłączyć i odczytać błędy ale do sprawdzenia wiązka przy samej pompie wspomagania i okolic jej lub zostaje to że sama pompa zaczyna już siadać bo często wilgoci zalewa elektronikę w pompie,. Pompa powinna być z przodu za lewym nadkolem w zderzaku, szukać przetarć, można zobaczyć miernikiem czy napięcie jest stale na akumulatorze czy ma oscylacje...
Podejrzewam, że przyczyną mogą być pognite konektory w wiązce pompy lub wogóle przegnity w którymś miejscu przewód. Kiedyś walczyłem z Berlingo 1,4 z podobnego rocznika i w końcu dorobiliśmy nową wiązkę idącą do pompy - wcześniej objaw był dokładnie taki jak u Ciebie.
Taka też będzie pasować? (jest po sąsiedzku Ma inne podłączenie przewodów, a ja nigdy nie zamieniałem pomp więc nie wiem czy to to samo, musiałby się wypowiedzieć specjalista który zamieniał takie pompy z innymi wyprowadzeniami, bo nie wiem czy wiązka elektryczna się nie różni.
To zacznij od tego by auto odpalało na PB. Pompa, wtryski, wiązka, emulator do sprawdzenia. Jak zacznie odpalać to pewnie i LPG zacznie działać.
Sprawdź pompę a następnie wiązkę elektryczną pod drzwiami jeśli pompa jakimś cudem nie będzie miała rozwalonego wirnika.
prawy próg koloru nie pamietam ale jak podniesiesz kanapę to wiązka pompy jest doskonale dostepna
Niby powinno się kalibrować ,ale ja ich kilka robiłem zarówno elektronikę jak i tak jak ty chcesz zrobić i też chodziły bez problemu. Pozdrawiam Dodano po 56 Jeszcze jedno jeśli ta podstawa którą chcesz założyć stała długo bez paliwa to istnieje możliwość że będziesz miał problem z pierwszym odpaleniem gdyż blokują się elementy w pompie(ja to robię...
No to trzeba sprawdzić wiązkę od czujnika do pompy ABS, na próbę odeplin czujnik lewy i zobacz czy wtedy też pokaże 255. Obstawiam przerwę w obwodzie bądź zwarcie, pokazujesz tylko odczyt parametrów a co jest w błędach ABS?
Problem z silnikiem pompy myjącej. Albo zablokowana pompą albo kondensator stracił pojemność. Ewentualnie jeżeli stało się to nagle a sama pompa będzie ok, sprawdź wiązkę w drzwiach ale to w ostatniej kolejnosci. Przez ostatnie kilka myć nie było problemu z domykaniem?
Prawdopodobnie wiązka pompy paliwa. Nie trzeba kupować, to się naprawia.
To jak pompa dobra, wody na ociekaczu brak, to przedzwoń wiązkę,od pływka do modułu, bo wydje mi się że przełącznik pływaka wstanie spoczynku ma zwarty odwód, przy uszkodzonej wiązce, moduł widzi wyciek.
Witam. W Astrze F odcięcie pompy paliwa jest najczęściej wpięte w wiązce progowej koło siedzenia kierowcy.
Też nie wiadomo jak ten przewód idzie, bo może być tak, że trzeba trochę zmywarki rozkręcić. Jak uważasz, że jak rozkręcisz drzwiczki to będzie dostęp to tak zrób. Może też tak być, że będziesz musiał cała obudowę rozkręcić. Ten przewód od pompy może być w wiązce z innymi przewodami.
Przerwany rózowy przewód skrętki do czujnika ABS LT w miejscu gdzie łączy się z grubszym peszelem (wiązka pompy paliwa i czujnika abs PT). Jeszcze nie podłączałem do Lexii, ale kontrolka ABS nie zapala się.
Rozpiąć wtyczkę.
Co stoi na przeszkodzie poszukać: uszkodzona wiązka czy ECU?
Rozrusznik przewód czarno-czerwony w wiązce pod kolumną kierowniczą, sterowanie pompą w TDI przewód fioletowo-czarny, bezpiecznik nr 43.
Vectra C 2.2 DTI o ile sie nie mylę ma zamontowany na pompie wtryskowej. Masz tam dwie wtyczki i proponuje posprawdzać wiązkę od pedału gazu do sterownika (pompy). W tym linku ostatnie zdjęcie pokazuje przód silnika i tam właśnie powinna znajdować sie pompa wtryskowa ze sterownikiem.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Dla potomnych - usterka prozaiczna - przytarta wiązka pompy abs w odległości ok 10 cm od niej. Pozdrawiam
Zanim zaczniesz kombinować z programowaniem zobacz jak wygląda złącze przewodów z immo pod pompą na belce poprzecznej na której jest chłodnica .Tam jest połączenie immo pompy z wiązką samochodu.Jeżeli jest zaśniedziałe zlutuj przewody na stałe.
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Witam ponownie faktyczne okazało się że wypalone jest gniazdo w pompie paliwa . Jeszcze mam pytanie gdzie można dostać wtyczkę tą co jest na wiązce ponieważ wypaliło się złącze w pompie i dodatkowo w wiązce.
Po pierwsze jaki silnik w tej Setrze? OM441/442 czy MAN'a? Czym diagnozowałeś i jaki był opis błędu? Przyczyn może być sporo: - czujnik wału - pompa - uszkodzona wiązka - przekaźnik EDC... Daj trochę wskazówek :)
wiązka pompy wtryskowej przeciera sie w okolicach pasa przedniego , to jedno z częstszych zwarć jakie widziałem
Brak zasilania pompy. Sprawdź wiązkę do pompy szczególnie w okolicach podłożnicy pod akumulatorem ,wtyczkę do pompy ,Bezpieczniki na akumulatorze (te w kształcie 8) i te w skrzynce.
Kod błędu. Wiązka elektryczna do pompy sprawna?
Moduł kupiłem nowy za te około 200 zł, bo stwierdziłem, że to pewniaczek, jak pompa odpływowa okazała się sprawna. Pralka jest dość nowa, ale cóż, pozostaje sprawdzić wiązkę do pompy odpływowej. Dodano po 13 minutach: Blokada blokuje i elektronika to wykrywa, pojawia się ikonka zamkniętych drzwi. Grzałkę sprawdziłem na rezystancję i przebicie, silnik...
Jesli nie masz polaczenia z adblue sprawdz wiązkę od pompy adblue pod pompą tam gdzie wchodzi w rame nad resorem. Mialem tak przypadek w tgx e6. U mnie nie widzial ukladu adblue.
Nestety jeśli sprawdziłeś wiązkę pompy objawy które opisujesz wskazują że masz do naprawy pompę wtryskową której naprawa jest bardzo droga około 6000zł. Potwierdzeniem było by diagnoza interfejsem diagnostycznym jeśli są błędy pompy to niestety trzeba ja wyciągnąć i wymienić.
Diagnoza przede wszystkim.Może czujnik w maglu,może wiązka,może zalana pompa,może......
Wyjmij przekaźnik pompy i zewrzyj drutem piny 87 z 30 i słuchaj, czy działa pompa( ewentualnie zakręć rozrusznikiem, czy odpali) Jeśli pompa nie działa: podłącz bezpośrednio do pinów przy pompie Plus i minus, czy pompa zadziała. Jeśli nie - to pompa, jeśli tak, to wiązka. Jeśli pompa zadziała po zmostkowaniu pinów 87 z 30 - szukaj przyczyny w sterowaniu...
Moduł pompy jest pod autem koło zbiornika. Sprawdź wiązkę przy module.
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Dawka wtrysku i kąt wtrysku, wiązka elektryczna pompy wtryskowej oraz przepływomierz powietrza grupa 011?
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
Albo kupiłeś uszkodzony sterownik (watpię) albo dalej masz zielono w wiązce do pompy i wymiana sterowników nic Ci nie da. Wyjścia masz dwa: 1.Albo sprawdzisz wiązkę do pompy i to porządnie ze względu na duże prądy albo 2.Wrocisz do mechanika który Ci to zdiagnozował,zostawisz mu samochód,naprawi i zapłacisz.
Witam moim zdaniem masz dalej namieszane w instalacji może masz jakiś błędny schemat w błędach masz wskazówki czego szukać czujnik temp. paliwa masz w pompie więc z wiązką pompy dalej coś nie tak pozdrawiam
Sprawdź piny w kostce z wiązki do pompy czy nie są zaśniedziałe lub przypalone. Ogólnie cała wiązka do pompy do sprawdzenia , oraz zasilania i masy ecu.
Jeżeli chcesz bardziej "nietypowo", to potrzebne sygnały znajdziesz w złączu (wiązce) pompy paliwa za przykręcaną pokrywą pod tylną kanapą a zasilanie w bagażniku.
Jeśli bezpiecznik pompy paliwa dobry to prawie napewno winny jest przekaźnik. Sprawdź który to i podmień na sprawny. Jeśli dalej nic to może wiązka kabli gdzieś uszkodzona.
Panowie a może zajrzeć do tradycyjnej usterki w Fabii-Wiązka do pompy wspomagania.
Witam wszystko jest do zrobienia ale 2.3 silnik zakatujesz poszedł bym do VW 2.4D pomyśl komputer ,wiązka ,pompa w baku robocizna no chyba że się nudzisz i masz audi w całości
to była wiązka i pompa wstepna paliwa. temat uważam za zakonczony tak samo jak użytkowanie w/w sprzęta......
Problem rozwiązany, uszkodzona wiązka na drzwiach, pompa i grzałka.
...albo wiązka/złącze pompy paliwa/brak masy na pompie.
Mam komputer z cala wiązka, pompa paliwa bedzie na wezyki, kolektor wydechowy jest z sonda. Chodzi mi o wyjścia z komputera na instalację samochodu (jakies kontrolki, inne podzespoły itp)
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Potwierdzam pompa paliwa !!!!!!
Nadal jest problem z pompą. Sprawdź poprawność połączeń elektrycznych wiązki pompy - tak przy pompce, jak i przy module.
Zbyt duży pobór prądu. Uszkodzona wiązka lub pompa paliwa. Nie ma modułu przy samej pompie?
Podłączyłem przewód plusowy dopompy a mase z karoserią i nie działało. Jak zrobiłem na odwrót auto normalnie odpaliło na benzynie. Chciałem dojść po drugiego końca kabla plusowego i doszedłem do centralki z alarmu, jednak nie wchodzi on do niego tylko z resztą kabli z centrali przechodzi do komory silnika gdzie wchodzi do syreny. Może to wina alarmu(odcięcie...
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Sprawa rozwiązana. Wymienione pompki
Pompa paliwa przewód niebiesko-żółty np. w wiązce progowej.
Problem rozwiązany, walnięta wiązka do pompy. Dziękuję za pomoc
obejrzyj dokładnie wiązkę przy pompie
Czy pod osłona ta pod kierownicą, jest jakiś bezpiecznik od pompy hamulcowej? i która to wiązka połączona jest z pompą hamulcową?
sie naczytalem, ze mozna zostawic mnostwo pieniedzy u mechanikow (szczeg. w Wawie) i pozostac z problemem Tak samo można brać się samemu za coś o czym się nie ma pojęcia i tylko więcej szkód narobić. Masz wersję z ESP więc sterownik osobno i problem będzie raczej w zgniłej wiązce między sterownikiem a pompą niż w samym zaworze.
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
Panowie powyższa pralka działa jak należy, jednakże nie wylewa wody. Pompa podpięta pod napięcie działa, na module brak napięcia na pompę. Wiązka łącząca pompę z modułem sprawna oczywiście F 11 błąd pompy po jakimś czasie. Podkładany hydrostat itd. Dodam, że na płytce brak "strzałów". Więc zdaję się na was
Błędy są takie same, objawy również takie same. Na pompę mam 10 dni gwarancji więc ją oddam... za pompę dałem 1200zł, sprawdziłem również całą wiązkę od komputera do pompy w sposób taki że podpiąłem pompę i pomierzyłem wszystkie wartości, są one w normie sprawdziłem również czy nie ma zwarć do masy i wszystko jest ok.Komputer rozebrałem nie zauważyłem...
pompa, wiązka przewodów
wiązka pompy zmywarki wiązka zasilania pompy wiązka pompy zmywarki bosch
barwa dźwięku yamaha straty rdzeniu download schemat elektryczny
fritz ustawienia fritz ustawienia
Philips radio lampowe – trzeszczenie na falach długich, dobry odbiór na średnich i krótkich Audi 1.9 TDI PD – dziwne odgłosy z kolektora dolotowego: syczenie, terkotanie, diagnostyka