Problemy z masą lub zasilaniem. Obejrzyj dobrze wiązkę między pompą a sterownikiem silnika. Na 100% sprawdziłeś te masy i zasilania z żarówką w ręku?
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze oraz wiązkę przewodów zasilania pompy ABS.
Masz chyba rację będę dalej sprawdzał-czyli sprawdzać po prostu wiązkę...?
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie
Ta pompa się kończy. Zmierz ciśnienie paliwa, idę o zakład, że jest za małe. Stąd pali jak pompa chodzi na krótko. W czasie kręcenia powinna być pompa załączona. Jeśli jej nie załącza ponownie to przepatrz dobrze wiązkę komputera. Zwłaszcza masy i zasilania.
Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Problemem okazała się przetarta wiązka.
Masz uszkodzenie w wiązce od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników obok akumulatora. Chyba najniższy punkt, albo gdzieś na tym odcinku przeciera się wiązka elektryczna i tu masz problem. Dawno takiego nie robiłem nie pamiętam już gdzie dokładnie.
Jest plus po uruchomieniu w kabinie, przecież idzie lewą wiązką zasilanie pompy. Ale ja bym to wszystko zrobił inaczej, pod maska.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Proponuję zacząć od zasilania pompy, wiązka, przekaźnik, jeśli ok sprawdzić sterowanie przekaźnika.
Wiązka faktycznie jest poprowadzona wewnątrz auta. Problemem jednak okazało się że jest brak zasilania pompy Abs'u.
Brak zasilania pompy. Sprawdź wiązkę do pompy szczególnie w okolicach podłożnicy pod akumulatorem ,wtyczkę do pompy ,Bezpieczniki na akumulatorze (te w kształcie 8) i te w skrzynce.
Czarny przekaźnik obok tego fioletowego to przekaźnik na zasilanie elektryki silnika. Masz tam rozwiązane tak, że z ECU podaje na ten przekaźnik masę (-). Jeśli nie masz tam masy to uszkodzona jest wiązka.
niestety, nie załącza pompy myjącej. Pytanie dlaczego? Ponieważ triak który oberwał strzała- a oberwał nie bez przyczyny- jest od zasilania pompy myjącej. Albo uzwojenie pompy na zwarciu albo przerwany przewód zasilania pompy we wiązce na przegięciu drzwi na linii zawiasów i jednocześnie robiący przypadkowe zwarcie do masy dzięki czemu triak w pierwszym...
Możesz na chwilę uruchomić. Sprężarka może wyrzucić troszkę oleju ale i tak przecież będziesz go wymieniał. Pamiętaj, że masz 3 fazy czyli możesz podłączyć źle i będzie się kręcić na odwrót. Przez pierwsze kilka sek. może być mocno hałaśliwa. Sprężarka może przez kilka chwil pracować na powietrzu ale muszą być otwarte zawory odcinające. Tak... wiem...
Sprawdź piny w kostce z wiązki do pompy czy nie są zaśniedziałe lub przypalone. Ogólnie cała wiązka do pompy do sprawdzenia , oraz zasilania i masy ecu.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
zobacz wiązkę przy rozruszniku chyba kostka na dwa piny czerwony kabel tego co pamiętam, miałem podobny problem ostatnio
Zdjęcie zestawu - w124 1994 320E z tempomatem http://obrazki.elektroda.pl/4300240700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1449584600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3003178300_1... To " z blachą" to właśnie sterownik przepustnicy/tempomatu. Siedzi toto "pod nogami pasażera" IMHO jeśli masz przepustnicę 8...
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Jak dobrze pamiętam obejście zasilania pompy paliwa. Wiązka pod szybą czołową koroduje. Koszt naprawy 15 zł. Trzeba połączyć styk, tylko nie pamiętam który pin z imobilizera (tego pod zegarami, trzeba wyjąć zegary) z zasilaniem pompy paliwa. Jak sprawdzić czy na tym polega problem? Podać napięcie za zasilanie pompy na krótko. Jeżeli zapali to bingo....
Witam, Którędy w Qashqai-u J10 idą przewody zasilania pompy paliwa (wiązką w lewym, czy prawym progu)? Rozumiem, że aby dostać się bezpośrednio do złącza zasilającego pompę muszę demontować tylną kanapę, czy tak? Pozdrawiam.
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Pisałem wyżej. Jak nie odpala nie ma iskry, nie słychać też pompy paliwa. A więc sprawdź czy jest wtedy komunikacja albo zasilanie ECM.Trzeba sprawdzać jak nie pali.Najszybciej to będzie zmierzyć na czujniku temp pow. albo wiązce przepustnicy.A jak jest zasilanie i komunikacja to sprawdzać parametry itd.Bo wszystko żeście powymieniali a nie wiadomo...
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
Witam Mam problem z zasilaniem pompy paliwa (brak) przeleciałem całą wiązkę przejście jest na przewodzie i nadal nic , bezpieczniki wszystkie dobre ,pod maską i w kabinie. Jakieś pomysły ? szukałem czujnika uderzeniowego ale go nie znalazłem na słupku kierowcy . Prosił bym o jakiś schemat zasilania pompy który przekaźnik szukać ? Pozdrawiam
Skoro tak to wiązka elektryczna pralki do sprawdzenia na ciągłość obwodu, głównie przewody zasilania pompy.
Leć kontrolka po kolei-- przekaźnik ,bezpiecznik i po wiązce w tył.
Może być zużyta pompa. Wejdź sobie w parametry pompy i zobacz jak wygląda prędkość pompy żądana i rzeczywista. Zdarzało się że przewód zasilający był niedrożny, ten wysokociśnieniowy. Błędów nie wyrzuci. Dodatkowo wiązka do przejrzenia ok. 15 cm od pompy i mocowanie przy zasilaniu i masa na przewód pompy przy aku.
Sprawdzić dokładnie wiązkę pomiędzy sterownikiem pompy a sterownikiem silnika, zasilania na sterownik silnika, wiązkę czujnika obrotów wału. Pooglądać sygnały na oscyloskopie, pooglądać sygnały na zaworze paliwa i na nastawniku.
Tylko przekaźnik pompy i N75 lecą na tej samej linii zasilania tak wynika ze schematu. Możliwe że gdzieś jest zwarcie wiązki do masy. Dwa pozostałe błędy nie powinny mieć związku z usterką. Ale tak czy taak trzeba wykonać odpowiednie pomiary. Pomierzyć zasilanie na tych elementach, sprawdzić czy gdzieś nie obciera wiązka o metalowe elementy budy albo...
U mnie na schemacie jest to tak zrobione. Podejrzewam zgnitą wiązkę w zaznaczonym miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/8116151900_...
Jeśli tylko poziom wyświetla, to raczej zasilanie na module jest, wygląda mi na wiązkę przy pompie albo sam czujnik poziomu. Do przedzwonienia wiązka od pompy do modułu.
Sprawdzić ciągłość przewodu podającego masę na przekaźnik pompy od sterownika silnika do BSM. Najczęściej gnije w wiązce poniżej akumulatora.
Częstą przyczyną jest wiązka kabli idąca właśnie do tej skrzynki. Radziłbym ją przejrzeć
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
Pomyłka po mojej stronie. Pompa faktycznie była na podłóżnicy. Problem był w wiązce. Dziękuję i pozdrawiam
Dajcie spokój temu modułowi (przynajmniej na razie) - do sprawdzenia wiązka w drzwiach, ale dokładnie wszystkie przewody, nie tylko od zasilania pompy.
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
Sterowniki też się robi :) Wiązka cała nie połamana na przepustach/ złamaniach.
To jak pompa nie pracuje to nie będzie podawała i nic z tego nie będzie. Coś musi być źle i napięcie nie dochodzi, a jak jest rzeczywiście na złączu jest 12V to może piny są skorodowane i nie łączą, albo nowa pompa. Jak mierzysz to zasilanie ? może pin i do masy, a w wiązce nie ma masy bo jest uszkodzona i dlatego nie chodzi.
<F:26>. F26 to błąd związany z pompa spustowa wody. Sprawdź pompę, czy nie jest zablokowana oraz jej zasilanie (triak). Czasami zabrudzony lub niesprawny układ hydrostatu powoduje to samo. czerwona dioda z kluczem. wiązka przewodów silnika do sprawdzenia. Szczególnie miejsca mocowania do innych elementów pralki.
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
Wczoraj sprawdzając napięcie na wtyczce pompy paliwa wynosiło 2V, a dzisiaj rano już tylko 0,2v, przemieniałem przekaźniki miejscami, lecz nic to nie zmieniło. Uszkodzona wiązka tylko, wszystko do tej pory było ok i nie było widać żadnych uszkodzeń tam przy pompie wiązka cała.
Nie powinno być żadnych problemów u mnie w pracy kable z czujników PT100 idą jednym torem z kablami od silnika 2,5 MW zasilanego z falownika . Często się spotykam pracą pompy np 80 KW i obok czujnik temperatury i jedną wiązką idą kable do szafy automatyki. PT100 są bardzo odporne na zakłucenia elektromagnetyczne.
wyciagam kluczyk a auto dalej jest zapalone... Wstaw do fachowca, wymiana sterownika nic nie da. Błędy to poczytał przez gniazdo diagnostyczne, nie ze sterownika pompy. Masz jak nic problemy z wiązką, zasilaniami, masami itp.
Co może być przyczyną ? Zła diagnoza. Zakładam że to czujnik "aktywny" więc podstawa to zasilanie . NIe ma zasilania ,sprawdzasz przy samej pompie. Jest przy pompie wiązka. A najlepiej podłącz sprawny : Podłącz samą wtyczkę tego nowego czujnika pod drugą stronę i odczytaj błedy się wyjaśni. a jak to mogę sprawdzić? Czego nie zrozumiałeś w tej poradzie?
Może być to upalony przekaźnik?? Pomyśl ,ECM nie kontroluje ani obwodu pompy, ani napięcia, ani poboru prądu. Jedyne ci widzi to cewkę przekaźnika. Dlatego są cztery opcje. Uszkodzony ECM, uszkodzona wiązka ,uszkodzony albo nie zasilany przekaźnik. Z wróżenia bez diagnozy, to wymienisz albo naprawisz UPC.
Może gdzieś wiązka lub konektor zgnił.Najlepiej podłącz sobie żarówkę.
Po czasie, ale może komuś się przyda, kabel zasilania pompy paliwa - różowy gruby we wiązce na progu od strony kierowcy.
Witam Wiązka od zasilania pompo-wtrysków do przejrzenia, ewentualnie podmiana . Grupa 18 i 23 statycznie do sprawdzenia . Pzdr
Ładowanie dobre? Bądź słabe zasilanie pompy. Zgnita wiązka lub coś innego. Miałem przypadek ale w innym aucie że tak był pęknięty bezpiecznik 80A że gdy potrzebne było większe zasilanie to wspomaganie się wyłączało a normalnie wszystko działało. Tylko w chwili większego obciążenia brakowało mu prądu.
Schemat do znalezienia na necie, pompa zasilana przez przekaźnik Motronica nad lewym reflektorem, dalej przez wiązkę wzdłuż prawego progu, przechodzi pod podłogę na wysokości słupka b.
Wydaje mi się,że tylko immo off Cię ratuje bo przyczyn może być wiele przerwa w wiązce ews itp.
Na poszątek musisz poszukać zwarcia w wiązce albo "bypassa" na zasilanie pompy zastosowanego przez poprzedniego "naprawiacza". A dalej to bez examinera może być ciężko, ale musisz po kolei sprawdzić, czy immo nie blokuje, czy zasilania do kompa są wporzo itp
Czym diagnozowałeś? Nie stało się to po tankowaniu? Na wszelki wypadek, zanim nie sprawdzisz ustawienia rozrządu i prawidłowego zamocowania koła rozrządu na wale korbowym, nie odpalaj silnika! Bardziej to jednak wygląda na usterkę elektryczną, sprawdziłbym wiązkę od pompy i przekaźnik zasilania, tam lubią wypalić się styki!
Odłącz wtryskiwacze, ustal który pin we wtyczce wtryskiwacza to plus i szukaj. Żarówka musi świecić jak na wyjściu z przekaźnika. Jeżeli nie świeci masz uwaloną wiązkę. Reszta należy do Ciebie.
Przedzwoń bardzo dokładnie wiązkę między pompą a ECU i zasilanie sprawdź żarówką np H1.
Jakiś prehistoryczny miernik, ale wnioskuję, że pompa nie dostaje 220/230V zasilania. Czyli posty j/w. Szukaj przerwy w wiązce przewodów. Pozdrawiam.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Pompa na stole rozebrana,zaworki wszystkie na krótko "cykają" Przelutowałem dla pewności. Przekaźniki sprawne,silnik pompy też Sterownik pod tylną kanapą ,zasilania i masy sprawdzone. Wiązka prześwietlona (sterownik-pompa) ok. Po odpaleniu gaśnie kontrolka,ale wystarczy ruszyć delikatnie i zaraz wywala błąd zaworu i zapala kontrolkę. Prędkości z kół...
Ok. To już coś wiem. Na bezpieczniku 737 nie mam zasilania po stacyjce. Nie pokazuje się. Na pinie pompy A 15 też nie ma... Logicznie, bo z tego bezpiecznika idzie bezpośrednio na pompę. Czyli wiązka wychodząca z kabiny do pompy by odpadała, a przyczyny szukać między stacyjką a bezpiecznikami... Tutaj podejrzewam będzie przeprawa. Jutro rano sprawdzę...
Jeżeli tak, to co zrobić dalej? Szukać. Ominąć sterownik gazu i odpalać na oryginalnym połączeniu. Sprawdzić wiązkę do pompy pod podwoziem. Napięcie na zasilaniu przekaźnika (30) sprawdzone? Pod obciążeniem?
we fiacie uno możesz odciąć sterowanie układem zapłonowym-przewód pomarańczowy w wiązce stacyjki,albo zasilanie pompy paliwa w progu kierowcy troszeczkę grubszy kabelek na którym przy rozruchu i pracy silnika masz +12v[nie pamiętam akurat koloru tego przewodu].
Temat rozwiązany, winowajcą był wtyk przy sterowniku silnika - koło pompy wtryskowej. A na domiar złego jeszcze wiązka pod kabiną idąca od tylnego gniazda do sterownika - z tego wtyku jest zasilany sterownik.
MAN TGS 18.400 mruga dymek AdBlue, stracił moc,Texa nie chce sie połączyć wyskakuje błąd komunikacji, wskaźnik poziomu płynu na zero a płynu jest pół zbiornika. Czy może ktoś coś doradzić? Zacząłem sprawdzać wiązkę, do pompy dochodzą dwa zasilania i dwa plusy, nie widać żadnych przetarć na przewodach.
wiązka, akumulator, turbina, pompa paliwowa, przewody, przepływomierz.... Tak na poważnie czego brakuje ?
Witam. Ma ktoś może wiedzę jak przebić sytem e-gas na linkę gazu. Problem polega na tym że auto odcina pedał gazu. Serwis daf wymienił silniczek przy pompie , koszt 2000zl nic to nie pomogło. Auto pojechało na reklamację, pogrzebali w wiązce zrobili jakąś zworkę na zasilaniu silniczka przy pompie i nadal lipa. Zaproponowano aby przerobić na zwykłą linkę...
Musisz mieć zwarcie co najmniej na tych 3 przewodach: niebiesko-żółty - zasilanie silnika, brązowo- czarny - od czujnika wstecznego biegu na światła cofania, czerwono-zielony - zasilanie świateł cofania, z bezpieczników do czujnika wstecznego biegu. sprawdzaj co jakiś czas wiązkę silnika od przewodów czujnika wstecznego w stronę ECM. Rozizoluj wiązkę...
Witam, sprawdziłem praktycznie wszystkie elementy: pompę, grzałkę, mikrę, drzwi, panel górny oraz wiązkę przewodów. Po podłączeniu zasilania wszystkie kontrolki tylko migną i zgasną, świeci tylko cały czas kontrolka zasilania, niezależnie od tego, czy drzwi są otwarte czy zamknięte. Żadne przyciski nie reagują na zmianę programów, start lub stop. Moduł...
Zatem jak w razie czego sprawdzić prawidłowe działanie pompy myjące? Z tego co widzę masz jeszcze pompę magnetyczną. https://obrazki.elektroda.pl/8088894400_... Połóż zmywarkę na tył, otwórz dolną klapę serwisową i zrób dobre fotki wnetrza, zwłaszcza pompy i grzałki, będzie po prawej stronie. Jesli rzeczywiście jest taka to sprawa...
Masz ubite zasilanie 5V do czujników. Pewno po dzwonie gdzieś wiązkę przycięło. Tego diagboxem nie naprawisz. Schemat w łapę i szukać czego nie ma.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
sama pompa odpływowa działa – sprawdzone. Jak ją sprawdziłeś? Był wyciek poprzez zawór dwudrożny, czyli woda była zarówno na mikroswitchu w zaworze jak i samym zasilaniu, Mogło się uszkodzić coś na module głównym. Sprawdź też wiązkę kablową łącznie z wtyczkami
Pompą steruje? Cewkę można wyzwolić ręcznie? Ciśnienie paliwa na listwie jest? Zasilanie i masa komputera w porządku? Podłączaj przez jakiś bezpiecznik! Przydałby ci się oscyloskop, żeby pooglądać sobie sygnał z czujnika halla i inne...
Brak zasilania kontrolka w dłoń i szukaj. Przekaźnik, bezpiecznik ,wiązka ew. jakieś zabezpieczenie.Szklanej kuli na forum ni ma i nie będzie.
Po nowym roku zrobię Ci fotkę nowej wiązki, bo wydaje mi się że dwa przewody od zasilania grzałki są po prostu zmostkowane, gdyż w nowej pompie jest tylko jedna grzałka. Nie zwróciłem uwagi na wiązkę którą zawsze zmieniałem (po prostu podmieniałem ją jak w instrukcji, kostki są tak skonstruowane że nie da się tego wpiąć inaczej), ale żadnego rezystora...
Coś zepsułeś przy zmianie wiązki. Wiązka wymieniana dlaczego? Dodano po 9 No niestety bez pracy nie ma kołaczy.
Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :)
Świeci się kontrolka na desce? Na początek sprawdzić zasilanie. Może być bezpiecznik, zgniła wiązka, sama pompa w sobie, albo czujnik obrotu kierownicy. A co się stało że przestało działać? Wypadek czy po prostu awaria?
Jeżeli jest zasilanie na cewce a nie ma na pompie paliwa to: -brakuje zasilania na przekaźniku podwójnym, -uszkodzona wiązka Sygnał do cewki podaje komputer, jeżeli cewka ma 4 pinowe gniazdo to masz tak: +12, masa, i 2 sygnały z komputera. Jeżeli na cewce by nie było zasilania, to można by było obstawiać immo lub komputer.
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
schemat taki jak powinien byc? A kod silnika? Dodano po 7 Wygląda na to, że pompa jest na niezależnym bezpieczniku. Jej zasilanie wychodzi ze wspólnego przekaźnika, ale bezpiecznik jest za przekaźnikiem, na zasilaniu tylko pompy. Zatem usterka albo w wiązce pompy albo w samej pompie. Ja jeszcze poszukałbym śladów po jakimś starym odcięciu. Może tam...
kolor przewodu zasilania pompy paliwa:niebiesko-czerwony do złapania za osłoną boczku kierowcy lub w wiązce progowej.
Na tym bezpieczniku jest plus 12V po przekręceniu stacyjki i "idzie" na wspomaganie, ale oprócz tego może zasilać inne urządzenia w osprzęcie silnika. Trzeba szukać zwarcia w tych urządzeniach lub w instalacji. Nie wiem jaki kod silnika masz, ale sprawdziłem na szybko, że na tym bezpieczniku w 1,4 tdi, oprócz wspomagania, może być czujnik poziomu oleju....
W wiązce w prawym progu gruby biały przewód to zasilanie pompy paliwa.
Jeżeli chcesz sprawdzić działanie pompy paliwa w zbiorniku, to daj zasilanie bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik 15A na prawy styk gniazda bezpiecznika nr 28 (bezpiecznik 28 wyjęty). Uruchomisz w ten sposób pompkę na stałe. Jeżeli podczas testów bezpiecznik 15A zostanie przepalony, to odłącz wtyczkę z pompy paliwa w zbiorniku i sprawdź ponownie....
Problem połowicznie rozwiązany, założył jakiś poprzednik przełączniki off/on na przewodzie czarno-niebieskim, odpowiadającym za zasilanie pompy paliwa i wtryskiwaczy. Brakuje jeszcze 12V na jednym z przewodów zielono-żółtym, zasilaniu cewki zapłonowej i sterownika silnika. Jest na nim 3.4V, troszkę brakuje. Prześledziłem drogę tego przewodu i jedyne,...
Więc tak zmierzyłem prawidłowo tym razem ;) : - po zapłonie jest +12v na bezpieczniaku, przy próbie rozruchu też. - na 1 i 9 pokazuje się +12v i potem nawet po wyłaczeniu zapłonu trzeba odczekać około 1-2min, cewka w przekazniku rozłaczy się i dopiero wtedy prąd(+12v) na tych dwóch znika. Jeśli prąd jest na bezpieczniku(20amper) to zostaje tylko ciągłość...
No właśnie nie jest po stacyjce, tylko z przekaźnika pompy paliwa. Pompa nie ruszy to i zasilania na cewce nie powinno być. Chyba że to nie Sirius a Fenix
odświeżę może się komuś przyda, właśnie montowałem alarm. grubszy przewód zółto pomarańczowy w wiązce wzdłuż progu przy fotelu pasażera. Zasilanie pompy paliwa. Błędów nie wywala - silnik 2.0 BP 145 koni.
Zbiornik paliwa z pompą elektryczną i zasilaniem. Wiązka silnika ze sterownikiem (komputerem). Przerobić układ wydechowy aby wstawić fragment wydechu z sondą lambda. Rozumiem, że masz cały osprzęt silnika. Bo jak nie to lepiej przełożyć kolektory wstawić aparat zapłonowy , mechaniczną pompę paliwa i zapomnieć o kombinacjach.( w takim przypadku trzeba...
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Zanim, zdemontuję pompę to chcę sprawdzić czy dochodzi do pompy zasilanie. Ciągle zastanawia mnie to, że wtedy kiedy pompa powinna pracować jest kompletna cisza i nie wyrzucany jest żaden błąd a program mycia jest kontynuowany jak gdyby nigdy nic. Z tego co pamiętam (nie jestem w stanie tego teraz sprawdzić) do pompy dochodzą dwie wiązki przewodów (dwie...
Sprawdziłeś czy przekaźnik przypadkiem nie zamyka ładnie zasilania a sama pompa robi problemy? Klika przekaźnik jak nie chce odpalić auto? Bo dla mnie to wygląda na problem z wiązką, nie przekaźnikiem. Ja bym prześwietlił przewody żarówką H4 na dwóch włóknach te od pompy do przekaźnika i zasilanie styków przekaźnika, a na jednym włóknie sterujące cewką...
Silnik, wiązka, komputer, immo (z kluczykiem). Ewentualnie pomieszałem kluczyk z innymi.. Chociaż w to wątpię, nie zaprzeczam że tak mogło być..
Sprawdzona wiązka kabli brak przetarć czy pęknięć proszę o pomoc Która wiązka, jak sprawdzona? Brakuje Ci zasilania na kilku elementach w komorze silnika... zobacz co z tym przekaźnikiem pompy paliwa - nie ma zasilania czy sterownia.
Nie no, nie powinno być tak ciężko podpiąć. Wszystko zapewne jak w twoim starym mańku, tylko zasilanie pompy paliwa i wiązka do pedału gazu. Nie przejmuj się na zapas wszystko wyjdzie przy montażu. A jak jeździł w międzynarodówce, to faktycznie powinien być w niezłym stanie.
wiązka pompy zmywarki corsa zasilania pompy bezpiecznik zasilania pompy
ładowarka huawei laczenie rownolegle drukuje blado
napęd przemysłowy napęd przemysłowy
Serwis gwarancyjny TEAC – Jak zgłosić naprawę? Brak dźwięku w telewizorze - jak odblokować pilotem?