tylko kup większy cylinder do chińskiego czterotakta...
Hs17 ma większy cylinder i więcej żeberek.
Jak największy cylinder, plus dobrana do niego głowica z wałkiem rozrządu, do tego gaźnik z większym przelotem plus tuningowy moduł zapłonowy - i wyjdzie niewiele taniej niż 1000zł za silnik 110 czy 125ccm. Oczywiście mówię o markowych częściach tuningowych, nie szrocie z portali aukcyjnych.
Głowica do 80 nie musi ale powinna być inna z większymi zaworami żeby silnik miał większy dopływ mieszanki jak i wydech niż na tej z 50. Z dyszami też różnie bywa mi nie chciał chodzić na tej dedykowanej do 80 musiałem dobrać coś po środku...
nie podejdzie - ponieważ musiałbyś zmieniać głowice - bo pierścień i cylinder są w gnieździe dopasowane jak zmienisz musisz wymieniać gniazdo - czyli głowice + kolektor i wszystko co za tym idzie
Pamiętaj, że wstawiając większy cylinder, potrzebujesz o 50% więcej mieszanki paliwowo-powietrznej, a komora wału korbowego się NIE powiększyła, kiedy wstawiłeś większy cylinder. Więc simmeringi teraz mają znacznie trudniejszy żywot. Panują tam większe ciśnienia. Więc jak najbardziej mogą być powodem usterek. Zresztą - to stosunkowo tani i łatwy do...
I za 1000km remont kapitalny silnika :D:D Nawet nie macie zbytniego pojęcia o zwiększaniu mocy w tym i tak słabym już motorku. Jeżeli pozmieniasz mu dysze czy rozwiercisz kolanko to pamiętaj o regulacji gaźnika ,zapłonu, czasem wymiana świec na inne pomaga. Lepszym wyjściem jest również montaż instalacji aku do jawki. Sam montowałem bratu aku i motorek...
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Myślę że oscylacyjny jest najprostszy. Świetny obrazek b. dziękuję Jeszcze jedno dobrze by było zamknąć cylinder i zrobić tylko otwór na tłoczysko prawda ? Jeszcze jedno pytanko :), Im większy cylinder tym silnik będzie mocniejszy ?
Według twojej teorii... Czyli chcesz powiedzieć że lepiej nie pchać się w większy cylinder i tłok tylko zakładać standardowy od 60-tki?
Ja mam gaźnik. Tylko myślę jak zareaguje na większy cylinder. W jednym serwiśie powiedzieli mi, że oprogramowanie diagnostyczne jest tylko do ustawień przepustnicy.
Ten ''większy'' cylinder jest na dotarciu? -może silnik przegrzewa się?
Witam chciałbym się dowiedzieć czy znajdę większy cylinder tłok do kymco agility 50 rs naked 2t z silnikiem ke10b? Jeśli tak to proszę o linki gdzie mogę kupić. Z góry dzięki za pomoc.
Po wymianie na większy cylinder obroty się nie zwiększają tylko moc. Opisz trochę dokładniej bo nie wiem o co chodzi za wolne obroty na biegu jałowym masz? czy co?
Jeśli mam zamontowany cylinder z tłokiem 40mm na wał, to można zamotować zamiast niego większy cylinder z tłokiem (44mm)? Czy będzie normalnie chodziła czy się raczej uszkodzi?
Założyłeś większy cylinder tak ,to konikom trza więcej owsa . To ,że są nowe nie znaczy ,że są dobrze wyregulowane.
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
Przy większym cylindrze wał będzie bardziej obciążony i może pęknąć.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
A jak mam włożony większy cylinder z Tomkiem i gaźnik 21 mm nie muszę zmienić zapłonu albo modułu odblokowanie założyć ?? Bo to tak jakby nie wiem iskra zgubił albo coś
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
To tłok z przebiegiem 2000 km więc prawie jak nowy tylko wyczyszczony, a miał być większy cylinder i tłok, ale nie robią takich to ten wrócił, a zarysowałem przez moją nieuwagę o szpilkę. :-( Jest już git, wszystko chodzi tak jak trzeba
To chodzi o olej który smaruje sprężarkę , a tam nie ma żadnych pierścieni które by ten olej zgarniały,im większy luz między tłokiem a cylindrem ( starszy agregat) tym więcej tego oleju wydmucha. pozdr.
Chce do mojego simsona zmienić tłok i pierścienie ponieważ przy większych obrotach słychać jak pierścienie stukają, nie wiem czy mógłbym kupić przy okazji większy cylinder mianowicie 60cm3? A i jeszcze jedno czy od większego cylindru wał nie padnie?
tam jest wyliczona ilość masy powietrza względem obr silnika to pozostaje większy wentylator założyć na standardowym przełożeniu
Dodam że tam cylinder jest większy niż nominalny .38mm jest nominalny a ja mam 40mm . Może być tak że dysza wysokich obrotów ma za małą przepustowość? I trzeba z większym otworem?
Napisz przede wszystkim jakie suzuki i jak szeroki był tuning (by oszacować moc i moment obr.). Zwykle daje się przednią zębatkę o jeden lub dwa ząbki większą.
Jest to pompa wielotłokowa regeneracja polega na nałożeniu chromu (chromowanie, są różne techniki) ponad wymiar i ponownej jej obróbce do prawidłowych rozmiarów. To znaczy cylindry się szlifuje na większy wymiar a tłoczki się powiększa.
wymiana samego tłoka nic Ci nieda jak chcesz mieć mocniejszego sima poczytaj o tuningu, większy cylinder, planowanie głowicy, polerowanie kanałów, ( http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44... ) tu masz troche może Ci się przydać
Głowice mógłbyś wymienić, lecz nie jest to konieczne. Tylko musisz wymienić dyszę główną w gaźniku na większą.
Akumulator 4Ah. Być może, bo jest wsadzony większy cylinder i być może rozrusznik może mieć problem z rozruchem. Żarówki są takie, jakie są w orginale tego modelu czyli 15 wat. Właściwie nie wiem dlaczego od iskrownika idą 3 kable a od wtyczki która idzie na elektrykę skutera idzie 2... Światła bez zmian po odłączeniu regulatora...
Głowica od 70ccm jest większa w miejscu styku z tuleją cylindra, bo tłok ma większą średnicę. Komora spalania także jest większa.
A dwa układy dlatego, że ten układ z zapalniczki dość szybko przytyka się jeżeli chodzi o częstotliwość. Zastosowanie jednego powoduje, że powinien od pracować co najmniej z dwukrotnie większą częstotliwością (przy kącie między cylindrami 360 stopni OWK) Ponieważ przetwornica ma za małą wydajność prądową. Może warto by porozglądać się za innym układem...
Cześć, Czy ktoś z Was miał może styczność z przeróbką podnośnika w C360 i montował cylinder i tłok od zetora? Sprzedawca mnie zapewniał że wszystko w 100% pasuje no ale kurcze nie pasuje. Problem jest w podtoczeniu miejsca gdzie przykręca się tą metalową rurkę. Załączam zdjęcie gdzie oznaczyłem to miejsce: https://obrazki.elektroda.pl/3875422100_...
czy zmiana tłoka na większy Chyba raczej cylindra?
Witam mam yamahe tzr 80rr (silnik 4BA) i chciałbym założyć do niej jakiś większy cylinder , albo zrobić szlifa tego orginalnego . moje pytanie jest takie czy cylinder 110 malossi http://obrazki.elektroda.pl/2013535200_1... do yamaha dt 80 lc2 będzie pasował tutaj , podobno będzie ale nie chce robić niczego na gapę ,i jest jeszcze jeden problem...
Czy do nowego Mastera 2.3 dci można było by zaaplikować jednomasowe koło z trafica 2.0 dci, 2.3dci a 2.0 dci to te same silniki tylko w 2.3 rozwiercili cylindry aby uzyskać większą pojemność. Pozdrawiam
Cylinder na tulei żeliwnej, czy nikasilu?
Witam, Sprężarka jest zdecydowanie większa niż te montowane w C330. Mam taką z c330 robiącą za kompresor, a ta ma z dwa razy większą średnice cylindra (przynajmniej z zewnątrz)
Znajdź sobie w internecie karty katalogowe olei Shell. Niektóre mają wyższą liczbę zasadową niż pozostałe. A więc mają większą zdolność do rozpuszczania zanieczyszczeń.
Najpierw diagnostyka, a potem wymiana.Cylinder 1 V141 Opis Awaria wtrysku w cylindrze 1 V141. Cylinder 1 wytwarza większy moment obrotowy niż oczekiwano. Przyczyna • Awaria wtryskiwacza paliwa. • Awaria zaworu butli. • Nieprawidłowo zamontowane wałki wyrównoważające.
Cylinder powinien mieć taką sama średnicę. Tłok ma średnicę mniejszą na górze na wysokości pierścieni, a większą w niższej części płaszcza mierząc w linii wlot - wylot. W silnikach tego typu zużytą gładź cylindra widać na pierwszy rzut oka po tzw. progu tak jak Kolega wyżej napisał.
Co to znaczy gubi iskrę? - silnik ma iskrę a nie pali, - silnik nie ma wcale iskry, - silnik czasem pali a czasem nie. Od kiedy się jest problem? Jakaś modernizacja typu wymiana cylindra na większy?
Możesz, ale cylinder już jest trochę zużyty, więc tłok będzie miał większy luz niż w nowym cylindrze. Pomimo wymiany silnik nie będzie jak nowy. Dużo roboty a efekty mizerne. Koszty nie są wielkie, no chyba że jesteś uczniem i kupujesz części z kieszonkowego. Taka wymiana jest i technicznie i ekonomicznie bezsensowna. Oczywiście zrobisz jak zechcesz....
Wg mnie, powinna dać lepsze napełnienie cylindra, a co za tym idzie większą trochę moc.
Głowica 72ccm ma wizualnie większe zawory od głowicy 50ccm ma też większą komorę spalania.Zakładając głowicę 50ccm na cylinder 72ccm podniosłeś ciśnienie sprężania co odbije się trwałością łożysk wału korbowego i korbowodu.Silnik wcale nie będzie mocniejszy będzie się grzał i będzie miał problem z wkręcaniem się na obroty ponieważ dusi się swoimi spalinami.Proponuję...
Choć chyba jestem zdecydowany na silnik 1.4 i większy, 4 cylindry i więcej, bez turbo. Słusznie, że 1.4+ i 4 cylindry ale turbo na prawdę jest fajne i nie ma się go co bać ;) Niestety niewiele na świecie zostało prawicy, ludzi, dla których ważna jest wolność. Nie chcę politykować ale uwierz mi, że dla lewicy wolność również jest kluczową sprawą, tylko...
Zębatka zdawcza w S51 mocno zmienia charakterystykę przełożenia pierwszego biegu. Gdy założysz 15z to wróci do normy. Inna sprawa jeśli masz stuningowany cylinder lub wydech, przez co straciłeś moment obrotowy na niskich obrotach.
Witam, myślę kolego, że lepiej jakbyś poszukał tego oryginalnego gaźnika. Ja bym na twoim miejscy nic nie przerabiał jeżeli chodzi o większy cylinder. Najlepszym rozwiązaniem będzie założenie oryginalnych i "katalogowych" części. Na finiszu możesz kupić sobie najmniejszą zębatkę do tyłu i będzie leciał trochę ponad 60km/h. Ale za to na pewno będzie...
Musisz zatankować verve lub dolac rozpuszczalnika do benzyny, następnie na wyżej rzeczonym podwórku znajdź wjazd , tak z 300-400 metrów prostej drogi. Z całą maksymalną prędkością wjedź na owo podwórko . Celuj w jakiś betonowy element lub najlepiej murowaną ścianę . Wtedy powinieneś usłyszeć konkretny strzał . Jeśli wyżej wymieniona instrukcja nie...
Po pierwsze regulacja gaźnika po wymianie cylindra na większy. Po drugie wymiana dyszy głównej na większą, prawdopodobnie samego gaźnika wymieniać nie trzeba. Po takim czasie należy sprawdzić/wymienić filtr powietrza.
Mam Fiestę z silnikiem 1,4. To ten sam silnik co 1,25 tylko ma większą średnicę cylindrów. Pytanie: Czy przepustnice w tych silnikach są takie same? Na Allegro jedni podają, że przepustnica jest do obu typów, a inni rozróżniają. Proszę kogoś zorientowanego o informację.
A zmieniałeś dyszę paliwową? Bo jak rozumiem zmieniłeś cylinder na większy. I skoro cylinder jest większy, to zasysa więcej powietrza, a co za tym idzie, musi dostawać więcej paliwa. Nie pamiętam dokładnie jaka dysza tam siedzi fabrycznie, ale musisz dać nieco większą. Dodatkowo, z racji iż zwiększasz pojemność, to fajnie jakby filtr powietrza zmienić...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoją Yamahą. Jest to 2t, ma większy cylinder 70cc. Yamaha od pewnego czasu gdy postała chwile nie paliła mi dobrze. Przeczyściłem filtr, gaźnik, wymieniłem zawór membranowy na nowy, nową cewkę, fajkę, świecę. Nic nie pomagało. Wykonałem szlif cylindra i nowy tłok, myślałem, że, będzie wreszcie święty spokój. Yamaha...
Niestety, ale to się nie uda. Do tego silnika potrzebujesz grzałki o mocy setek watów, na najlepiej powyżej 1kW. Przy teoretycznym zasilaniu 12V prąd wyniósłby 83A, w zasadzie nierealne do wykonania. Trzebaby podnieść napięcie, najlepiej ponad 100V ale trzeba wtedy zadbać o kwestie bezpieczeństwa. Z jakiego powodu? Źródło ciepła jak każde inne. Swoją...
Witam serdecznie pokusiłem się o wykonanie silniczka modelu którego opis zamieszczony jest na stronie http://www.physics.sfasu.edu/astro/cours... nie wiem czy zrozumiałem zasady konstrukcyjne tego silnika tłok główny wykonany z denka od puszki ma średnicę 2 mm mniejszą od cylindra skok tłoka to 14 mm czy tłok roboczy...
...a co z tym remontem? Jest sens zdejmować głowicę i wymieniać te uszczelniacze? P.S. No i nowy termin poznałem ;) "silnik podkwadratowy"... znaczy się taki co ma większą średnicę cylindra niż skok tłoka, do tego jednak trochę mu brakuje - 71/79 (1.1 ma 70/72).
(to taki odpowiedznik gestosciomierza (to sie chyba tak fachowo nazywa taka "szczykawa" z plywakiem w srodku)) Ten gęstościomierz fachowo nazywa sie AREOMETR . Mierzy gęstość elektrolitu. Pański akumulator ma wbudowany taki miniaturowy areometr. Jest to kulka znajdująca sie w cylindrze zanurzona w elektrolicie. Gdy gęstość elektrolitu sie zwiększa...
W kondensatorze cylindrycznym, wewnątrz którego jest magnes, naładowanie powoduje pojawienie się momentu pędu. Spróbuj policzyć, jaki on będzie przy realnych rozmiarach i natężeniach pól. Kondensator cylindryczny to dwie rury z ładunkiem elektrycznym na powierzchniach. Magnes wewnątrz, wzdłuż osi cylindrów, to ułożenie prostopadłe linii pola elektrycznego...
Witam, posiadam skuter Yamaha Aerox. Poprzedni właściciel coś tam dłubał wsadził między innymi większy cylinder, gaźnik chyba też wyrzucony został także zbiornik z olejem do smarowany i zastąpiono to mieszanką z paliwem. W zeszłym roku skuter pracował bez zastrzeżeń, po zimie zaczęły się problemy. Skuter nie chce odpali a jeśli już odpali to na ssaniu...
Nie chodzi mi o prędkość lecz o moc. Po wymianie cylindra zmieniłbym tylną zębatkę na większą.
Oszczędź sobie pracy nad zwijaniem stożków, jak nawet nie chcesz/umiesz zmierzyć kątów OWK w silniku... Bez frezowania dolotu cylindra pod większy gaźnik i zmiany wymiarów kanałów cylindra nie masz się po co nawet za to brać.
Bezpiecznik cały, stacyjka nie ma nic do rzeczy. te skutery maja to do siebie ze nawet bez stacyjki działała cala elektronika. kable są dobrze podłączone, bo wszystkie kostki są oznaczone kolorkami. a jeśli regulator jest padnięty, to elektryka będzie działać czy nie? z tego co się orientowałem to gaźnik wymienia się na większy przy cylindrze 70cc.
Witam posiadam Yamahe Slider i zamierzam wymienić cylinder na większy ,,70" i chciałem się was zapytać czy będę musiał wymienić również głowice ? czy będzie pasowa oryginalna. Pozdrawiam :D
Chyba sie nie rozumiemy. Sprężarka dwustopniowa to normalna sprężarka, ma dwa zwykłe cylindry o jednej średnicy, na całej długości i dwa zwykłe tłoki identyczne jak samochodowe, tylko większej średnicy. Dwustopniowość polega na tym że jeden cylinder ma większą średnicę od drugiego. Jeden 150, a drugi np. 80. Wymieniasz ten cylinder mniejszy na identyczny...
Wąż jest nowy... kiedy otwieram odpowietrznik, koło znów się obraca. Powiedzieli mi, że jeśli cylinder główny jest uszkodzony, będę miał problemy z większą liczbą kół.
Pompa do silnika przez sprzęgło. Pompa - 6.3 cm3/obrót, ale to zależy od innych parametrów. Obliczenia zaczynasz od założenia siły nacisku jaką chcesz uzyskać i prędkości posuwu tłoka stąd obliczysz moc silnika,, F [N] * v [m/s] = [W] Następnie manewrujesz kombinacją silnik (obroty) + pompa (ciśnienie + wydajność) i cylinder (średnica). Np większa średnica...
Temat zamykam ze zwgledu na to ze wkładam standardowy cylinder 50 zamiast modyfikacji na większy lepiej jeździć bezpiecznie i mieć potwierdzenie ze dojadę do calu niż o strachu jechać i czy korba wywali jak wspomniał Sunrise.
To zależy od instalacji elektrycznej. Zapłon przy cewce dwubiegunowej jest na obu cylindrach na raz. Tylko jeden tłok jest w fazie sprężania (wyprzedzenie zapłonu),a drugi wydechu. A ponieważ już raz zapalonej mieszanki nie zapalisz więc to nic nie szkodzi. Przy cewce jednobiegunowej standartowo iskra sterowana przez palec rozdzielacza. A dwa tłoki...
Jak to, w ogóle mierzyłeś? Jeżeli włożysz sam pierścień do cylindra to jaka jest szczelina na pierścieniu? Stary pierścień miałeś do tłoka bez zabezpieczenia, nowy jest dla tłoka z zabezpieczeniem. Pierścień przed założeniem ma większą średnicę niż cylinder i musi być ściśnięty przy wkładaniu tłoka. Daj jakieś zdjęcia.
Po zmianie cylindra na większy zawsze zmieniam dyszę na większą,może też potem brakować mu troszkę powietrza,ale o 10cm to będzie raczej dysza za mała.Możesz podnieść trochę iglice.
Nie wykluczałbym cylindra z czterema kanałami płuczącymi, tylko proponowałbym jakiś lepiej wykonany. Większa powierzchnia okien przekłada się na lepszą wymianę ładunku, natomiast większą liczbę okien wprowadza się dla prowadzenia pierścienia na mostkach pomiędzy nimi (w zbyt szerokim oknie istnieje ryzyko rozprężenia pierścienia w oknie). Nie miałem...
A sprawdź jeszcze dokładnie czy pływak nie tonie. I jeszcze jedno, zmieniłeś cylinder na większy, być może spaliny nie nadążają w tłumiku i się dusi, na tej rurce, od cylindra do tłumika, jest śrubka, odkręć ją i odpal, zobacz czy się coś zmieni, jeśli tak to musisz powiększyć przepustowość spalin z tłumika.
Czy jest to normalne, że niecałe 100 km po wymianie cylindra i drugiej wymianie oleju ten nowy już tak błyszczy? Do póki nie dotrzesz silnika może się pojawiać zabarwienie metaliczne. Druga sprawa, przy takich wymianach jak cylinder tłok, powinno wymieniać się też łożyska, większe sprężanie i dużo większy nacisk na łożyska wału. Pierścienie tłoka założone...
mam pytanie czy jak założyłem cylinder 60ccm to potrzebny tez jest jakiś większy gaźnik ?
To mogło być tak że woda poszła na tłok i ugięło korbowód albo skrzywiło wał i teraz kompresja na 6 jest mniejsza, czyli słabszy cylinder i komputer go wyrównuje większą dawką i stąd stuk. Tylko że wcześniej wyrzucałby płyn z powodu przedmuchu. Trudno coś wyrokować bez rozbierania silnika pomiarów. Jeśli nie chcesz inwestować to jeździj aż wyzionie...
Z kopniaka. Mechanizm kopniaka jest dobry. Przy kopaniu magneto się obraca, tłok w cylindrze również "chodzi", wałek rozrządu się obraca. Spróbuj z rozrusznika z tym że podłącz się pod większy akumulator, najlepiej samochodowy i jeśli wszystko dobrze złożyłeś to musi odpalić.
Według mnie silnik nie pracuje na cylindrze o największej korekcie na plus. Zakładanie kolejnych wtrysków tylko wprowadza zamieszanie. Do weryfikacji zamienia się wtryski pomiędzy cylindrami o największej różnicy korekty. Oczywiście nowe podkładki, śruby mocujące też powinny być nowe. Może trzeba oddać silnik do naprawy. Z mojej strony to wszystko,...
jeśli moc jednego cylindra jest mniejsza od 30km. to ok a jeśli większa to skok 0.6mm.mniejszy skok powoduje większą szybkość wtryskiwacza oraz żywotność.
No tak każdy potrafi się chwalić, i dyktować polskie prawo, czyż by zazdrość:?: :arrow: zmiana cylindra na większy może wiązać się z szybką ymianą łożysk na wale lub wału :arrow: moduł może być blokowany chociaż nie musi najlepiej zamontować cylinder i zobaczyć osiągi
O nagrzaniu przed pracą, ani wychłodzeniu nie pomyślałem. Słuszna uwaga. Dodano po 27 kkknc napisał wyżej, że "...Sprężarka startuje z otwartym zaworem dolotowym aby zassać powietrza do swojego sterowania". A mi się wydaje, że z animacji wynika że startuje z zaworem zamkniętym. Minimum powietrza na obiegu wewnętrznym zapewnia zawór podciśnieniowy Vacuum...
Wydechowe mają zazwyczaj większą średnicę, nie musisz ustawiać pierwszego cylindra, wyżej masz podaną mijankę 153624 a cylindry pracują parami 1i6 2i5 3i4
Wsadzanie samego dyfuzora do seryjnego cylindra i gaźnika 16mm mija się z celem. Żeby to miało ręce i nogi trzeba przerobić cylinder (kanały płuczące) większy gaźnik i dyfuzor liczony pod cylinder. W 600zł powinieneś się zmieścić wysyłając cylinder do przeróbki , kupując gaźnik i do tego dyfuzor. Tylko licz się z tym że z dołu to już takiej mocy nie...
Jeżeli po wymianie cylindra nie zmieniłeś dyszy w gaźniku na większą to tak prawda.
5. Otwierają przy hamowaniu silnikiem przepustnice na max ( mniejszy opór silnika) A to czasem nie będzie tak że mamy dużo większą masę powietrza w cylindrze i to spowoduje większe hamowanie? Czyż nie po to jest przepustnica w benzyniaku by ograniczać masę powietrza. Mniejsza masa powietrza w cylindrze to mniejsze ciśnienie w końcu suwu sprężania....
Witam. Jestem posiadaczem Zipp Manic 50 i ostatnio myślałem o zmianie cylindra na 70/80 cm2. I tutaj mam pytanie, kolega mi mówił że wymienił tylko cylinder oraz tłok a głowica została stara. Czy jest to możliwe?? (przecież cylinder ma większą średnicę) Nr tego silnika to:139FMB-2
Możliwe chociaż gdybym zwiększył cylinder, większy gaźnik dał, coś bym się pobawił to by jechało sam skuter waży 80 kg, a konstrukcje można zrobić lekką naprawdę skuterek 2 osoby uciągnie (nawet 3 z oporami) to z takim małym gokartem nie da rady? Jak by można to przerobić jeśli można wiedzieć ?
Kolego po zmianie cylindra na większą pojemność silnika należy zmienić dawkę paliwa. Pozostawiając ten sam gaźnik musisz zmienić w nim dysze paliwa tj. na większe. W sklepie sprzedawca pomoże Ci je dobrać.
Witam. Dzisiaj po raz kolejny podjechałem do mechanika na vag-a i w załącznikach zamieściłem logi z kilku grup. Dawki wtrysków: -0.16 -0.24 0.14 0.24- przy temperaturze 70. -0.21 -0.31 0.07 0.35- przy temperaturze 90. Przeczytaj ten fragment instrukcji (co prawda dotyczy ona silnika AQM) i wyciągnij wnioski Układ wtryskowy steruje regulacją równomierności...
Przepraszam że wcinam się w temat, nie znam w ogóle schematu owego motoru ale sądząc po twojej wypowiedzi że gdy podłączasz prosto pod impulsator obrotomierz pokazuje wolne obroty na 5k... spróbuj podłączyć go gdzieś za regulatorami napięcia o ile są. Ewentualnie trzeba by próbować łapać sygnał z obu kabli do świec jednocześnie.. ale jak? edit: spróbuj...
Pytanie jeszcze czy w każdym benzyniaku na luzie mniej więcej przy połowie otwarcia przepustnicy (albo troche więcej) jest dostarczane tyle powietrza aby osiągnąć max obrotów ? To nie jest połowa, może 10% uchylenia może mniej nawet. Jest to uzależnione od mocy silnika, proste chyba. Im większy silnik tym mniej gazu potrzebuje żeby dobrze jechał. Dlatego...
Zatykając otwór po silniku krokowym silnik gaśnie . Jeżeli zrobię szczelinę czym większą to obroty zwrastaja Kompresja cylindrów na poziomie 1. 10.8 2. 10.4 3. 10.7 4. 10.6
Witam.Latem tego roku montowałem własnie cylinder firmy o której piszesz,tyle tylko że było to 49mm.Wału nie zmieniałem,głowica była zmieniona pod większą pojemnośc przez poprzedniego własciciela,gaznik oryginalny tylko z większą dyszą spokojnie wystarcza.Wykonanie cylindra całkiem przyzwoite,moc po dotarciu ok.Rolki zmienione na 5g i skuter ładnie...
Wtryskiwacz 1 ma większy wyciek (test przelewowy) niż pozostałe, ale mieści się w normie, natomiast 3 "leje" do cylindra, dawka paliwa większa niż zadana
Tu się zaopatrzysz w hydraulike i dobiorą elementy sprzęgajace silnik-pompa :D www.ponar.wadowice.pl proponuję: 1/ Pompa hydrauliczna 10C3.65 x 053G 2/ Sprzęgło 3/ Łącznik do silnika kołnierzowego Pozostałe elementy hydrauliki jak: rozdzielacz, zawór przelewowy (potrzebny !) i inne też tu. Siłownik...większa średnica tłoczyska, większy nacisk.
Wyczyść gaźnik i zawór membranowy, ew. wymień świece. Jak pali z kopka to i z rozrusznika musi. Pytanie, nie tuningowałeś czasem skutera, wymiana cylindra na większy lub gaźnika ?
Jeżeli na tym silniku masz symbol S-06 to masz jeszcze większą mieszankę, S-06 miał oryginalnie pojemność 150 ccm. Widocznie ktoś już włożył cylinder od S-34 czyli 125. Silnik S-06 miał jednak nadal ten sam dół co S-32 i 34. Sprzęgło czterotarczowe już tam jest. Sprzęgło jest obliczane na etapie konstruowania silnika do jego maksymalnego momentu obrotowego,...
ok jutro zobaczę mam zwykły zapłon (przerywacz) Wiecie może gdzie rozwiercić cylinder na większą pojemność np z 70 na 90 http://obrazki.elektroda.net/73_12437924...
Masz gaźnik Teikei (TK) czy jakąś podróbę typu "Mokini, Minkui"? W Teikei śrubę składu mieszanki biegu jałowego ustaw wykręconą o 1.5 obrotu. Regulacja tą śrubą nie zmieni Ci składu mieszanki przy pełnym obciążeniu. Musisz zmienić dyszę główną na większą, poza tym przy tuningowym cylindrze konieczna jest wymiana wydechu oraz zestrojenie przekładni na...
Większy 80ccm
większy amperaż większy kineskop większy przelotka
klimatyzacja eberspacher pamięć tomtom radio kondensator trzeszcz
haier pralko suszarka haier pralko suszarka
Ustawienia MPPT dla turbiny wiatrowej MP20 48V Trudne odpalanie BMW 1.7 TDS na zimnym silniku: przyczyny i diagnostyka