Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
no, pewnie że ma. Poszukaj na allegro używek, bo chyba nie dostaniesz łatwo oryginału. Przekładasz sam wkład (dorabiasz wałeczki do starego kluczyka). Odwiedź okoliczny warsztat dorabiania kluczy lub kogoś kto naprawia auta po włamce, na pewno opanuje, sam nie ugryziesz tematu.
To pewnie całą stacyjka do wymiany Sprawdź styki w kostce gdzieś nie dochodzi prąd Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji
zależy jaka wkładka, (ze sprężynką stalową sie da,natomiast w nowszych modelach z zapadką aluminiową nie da sie jej wcisnąć bez klucza)
Wkłada się drucik od przodu. ;)
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Jak by tak było to sama by wychodziła faktem jest odpowiednia pozycja czyli 1 ale należy jeszcze wcisnąć bolec blokady w obudowie kolumny/jest częścią wkładu stacyjki/ jest gdzieś na okręgu wkładu stacyjki ok połowy jej długości /więc jak nie masz nowej i nigdy nie miałeś z tym doczynienia myślę że będziesz miał problem.Miejsce tego bolca jest różne...
witam mam problem ze stacyjka we fiaciku punto 1995 ELX 1.2 75 stacyjka sie zacina, zamówiłem nowy wkład dopasowany do klucza tego co mam obecnie (immo) . jak wymienić ten wkład? za wszelkie wskazówki z góry dzieki p.s jeszcze jedno pytanko ten klucz obecny jest troszke zużyty wiec nadal moze sie troche zacinac stacyjka . razem z wkladem dostane klucz...
elektrit to chyba najkorzystniejsze rozwiązanie, orientujesz się ile może kosztować taki wkład ??
A jak w takim razie odkręcić stacyjkę od kolumny rozebrałem plastiki i widzę że stacyjka przykręcona jest do kolumny na dwóch śrubach ze zrywalnymi łbami kolega radził rozwiercić ale coś mi się wydaje ze to nie będzie takie proste macie może inny pomysł na odkręcenie stacyjki???
Budowa wnętrza tej blokady nie jest skomplikowana - wystarczy że zwrócisz uwagę żeby oba "trybiki" były w pełnym zazębieniu w całym zakresie obrotu kluczyka. Trzpień blokady ma podwójne zabezpieczenie przed wysunięciem, tak więc jeżeli niczego nie zgubiłeś to raczej nie ma możliwości żeby doszło do jakiejś niespodzianki w czasie jazdy.
Jak stacyjka jeszcze w desce równolegle do osi kierownicy, to musisz wyjąć zegary i od góry wywiercić mały otworek do rozblokowania zapadki. Dokładne wymiary gdzie i jak wiercić dostępne np w gogach. Tyle, że tam mało miejsca.(nad stacyjką, nie w w goglach) Można też użyć szukaj , ale to chyba boli [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam mam problem z Oplem Astra G wymieniłem niedawno kostkę, oraz wkład stacyjki i wkład czasami wypadał, czasami nie chciał odpalić samochodu trzeba było mocniej przycisnąć stacyjkę jakby do środka i dzisiaj jechałem nim 3 razy, a za 4 razy jak wsiadłem już nie odpalił, kontrolki zaświeciły jak powinny wszystko jak zawsze, tylko kiedy przekręcam na...
(at)cobraa2690 Masz do wymiany wkład stacyjki. Było na elektrodzie jak go wymienić, robota prosta ale jest parę sztuczek. Tej kostki na foto nie zdejmiesz ponieważ siedzi tam taki metalowy pręcik (część wkładu stacyjki).
Stacyjki nie ruszaj, nigdy się nie psuje. Kup oryginalny wkład do stacyjki i włóż go, będzie ok. Stacyjka to ta część z której wyskakuje blokada. Wkład natomiast to część w którą wkładasz klucz z taką czarną otoczką przy wejściu kluczyka. Wkład który kupiłeś to podróba. Pojedź do fachowca od zamków i tam powinien Ci to zrobić porządnie, tylko zaznacz...
Do sprawdzenia wkład stacyjki, prawdo podobnie uszkodzona płetwa zabierająca.
witam mam probelm otoz przekrecajac kluczyk samochod nie reaguje cos stalo sie ze stacyjka chcialbym ja wyciagnac i zalozyc inna ale nie wiem jak sie do tego zabrac czy ktos moze mi pomoc??? lub czy ktos wie jak wyjac sam wklad stacyjki???
Za odbijanie kluczyka na ogól odpowiada wkład elektryczny stacyjki, czyli to białe za metalowym na fotce ;) Choć nie wiem jak w Peugeotach z tym jest, ale myślę że tak samo.
Tak, powinna odbić, wtedy nie naciska na bolec wyłącznika.
Kup w serwisie wkład do stacyjki/kostkę/ i wymień-będzie najtaniej.Nic tam nie naprawisz a na przyszłość z kluczykiem nie czepiać kilo złomu!!!
może to być stacyjka ale bardziej bym obstawiał wkład stacyjki spróbuj zrobić mostek na wkładzie stacyjki (zmostkuj wszystkie prócz przewodu idącego na rozrusznik)
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
Przecież ty mi podlinkowałeś wkład do stacyjki dla starszej generacji auta. Tak jak jest napisane we wskazówce model to Volkswagen Bora który generacją oparty jest na podzespołach golf 4. Zupełnie inaczej wygląda stacyjka w tych modelach, a część którą ja poszukuje znajduje się 3 elementy za wkładem z kluczem.
Witam, sory, że odgrzebuje trochę stary temat. Niedawno wymieniałem wkład stacyjki u mojego wujka w Audi 80 B3 z 1989r ponieważ urwała się ta płetwa, łącznik, blaszka czy jak tam poprzednicy to nazywali... Co wystaje z tyłu i „kręci” kostką. Wiec wchodzę na neta poszukać coś o tym jak ją wyjąć. Na stronie klubu Audi 80 nie znalazłem żadnych...
Mógłbyś rozwinąć czy do wymiany cała stacyjka, czy może wkład stacyjki? Jeśli cała stacyjka to czy musi być też wymiana wkładu z kluczykiem, a w konsekwencji wkładów w drzwiach bocznych i bagażniku? Chciałbym to spróbować zrobić samemu, trochę poczytałem jak ale muszę wiedzieć dokładnie co jest do wymiany czyli co kupić.
Dzięki zamieszczonemu tu zdjęciu udało się i mnie wymienić starą, uszkodzoną stacyjkę na nową. Dziękuję i pozdrawiam. Marta
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Pewnie zamieniłeś wkład stacyjki na jeszcze gorszy, przecież wykorzystałeś do tego celu starą, nabytą na części jak sam podałeś. Auto z tego roku pewnie nie ma "immo", które odcinałoby odbiorniki prądu. Mając na wierzchu kabelki od stacyjki i dopływ prądu na czerwonym, (włącz skrzynię biegów na luz) i spróbuj dotykać na przemian pozostałe kabelki do...
wkład stacyjki? ale przeciesz rozrusznik kreci tylko nie ma iskry, co ma stacyjka do cewki czy tez aparatu zapłonowego?
miałem też problem z stacyjką nie mogłem przekręcić więc wyciągnąłem wkład stacyjki i zawiozłem do warsztatu w którym dorabiali kluczyki i naprawili stacyjkę zapłaciłem 25zł działa już dwa lata
wymień wkład stacyjki.
Witam wszystkich. Mam problem z demontażem stacyjki w Opelu Omega z `91. Otóż stacyjka zacięła się w pozycji wyłączenia. Nie mam pojęcia jak wymienić sam wkład stacyjki. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję
Czy można założyć "nową" stacyjkę z allegro i przełożyć wkład stacyjki oryginalnej ? Czy samochód uruchomi się ? Niestety stacyjka jest tak zrobiona że bardzo mało prawdopodobne jest cokolwiek z niej przełożenie... Jak dzwoniłem do ASO i pytałem o kostkę stacyjki to powiedzieli mi że jest razem z CIM, możliwe to ?
Wkład wyrwany także kpl. stacyjka do zmiany.Kup na all... i dopasuj do swojego klucza u klucznika.
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
moja stacyjka faktycznie może być nie najepszej jakości, kluczyk mogę z niej wyjąć na uruchomionym silniku, niekiedy potrafi też nie do końca stykać. Co powinienem wymienić ? sam wkład stacyjki za kilka zł [url=http://allegro.pl/stacyjka-vw-golf-... czy więcej ? Moj samochód nie ma alarmu, centrala,...
witam wszystkich mam taki problem nie dziala mi przekręcenie kluczyka, przekreca tylko troche, myslalem ze to kostka wyciaglem kostke, doszla mnie informacja ze bez kostki klucz powinien sie przekrecac ale niestety dalej lipa wiec to albo stacyjka albo wklad wiec moje pytanie. jesli chodzi o model to seat ibiza 1.4 TDI 6L 2007 wydlubalem kostke wkładam...
Witam !!! Ostatnio przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce co jakiś czas było słychać tyknięcie rozrusznika, ale nie kręcił. Raz zapalał a raz nie. Po 2 dniach już nie kręcił. Kontrolki świecą się normalnie i przy rozruchu nie gasną. Zauważyłem natomiast, że jak przekręcę kluczyk bardzo powoli to rozrusznik kręci normalnie. Domyślam się, że będzie to...
Lekko cofnij kluczyk po zapaleniu i zobaczysz że dmuchawa ruszy.Walnięty wkład stacyjki.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Witam Z pierścieniem nie powinno być problemu , stacyjka na pierwsze położenie , potem dwa pręciki w dwa otworki / o ile pamiętam w tym położeniu pierścień się rozsuwa/ i pociągając za kluczyk wyciągamy wkład . napisz dokładnie o co chodzi bo nie zrozumiale napisałeś co robi jedna stacyjka a co druga bo z tego co zrozumiałem to nie jest potrzebny wkład...
Nie kombinuj. Jest tak jak już pisałem Ci w poprzednim wątku. Wkład stacyjki do wymiany lub naprawy.
Witaj! Najprościej udaj się do ałtoryzowanego dorabiającego kluczy zakładu, dorób klucz i po kłopocie. Stacyjka zostaje ta sama.Jak potrafisz to przełóż wkład z kluczykami do starej stacyjki. Powinno pomóc chyba,że w kluczyku jest procesor,który nie pozwoli uruchomić samochód. Pozdrawiam Miro.Nasz
Masz tu rysunek gdzie przewiercić wiertłem 3
Witam. Wczoraj wsiadłem do samochodu i chciałem go zapalić.rozrusznik zakręcił 2 razy i zamilkł. Pomyślałem że to wina rozrusznika i złączyłem na chwilę dwa styki i rozrusznik zakręcił. Zbadałem więc czy jest prąd na kablu i okazało się że nie ma. Dalej dobrałem się więc do stacyjki. Wyciągnąłem wtyczkę od kostki i próbowałem mostkować przewody. W ten...
Najprawdopodobniej nie cofa się wkład po wyjęciu klucza. Powodów może być kilka, od zanieczyszczenia do pękniętych elementów wewnątrz stacyjki. Aby być pewnym należy stacyjkę rozebrać. Sprawdź czy po wyjęciu klucza wyskakuje blokada kierownicy. Jeżeli nie spróbuj odłączyć kostkę i jeżeli nadal blokada kierownicy nie wyskakuje to stacyjka do naprawy....
Kup nowy wkład i dopasuj stary klucz.
Miałeś rację. Ja po prostu wciskałem nie w ten otwór co trzeba. Wkład wyskoczył. Oczywiście go przesmaruję, miejsca gdzie mam to zrobić znam, nasmaruję smarem grafitowym, czytałem że się do tego nadaje. A powiedz mi taką rzecz, może się orientujesz w temacie, co mogło być powodem że kluczyk nie chciał się przekręcić po 8h stania samochodu na słońcu?...
Pewnie temat był wałkowany, ale przeszukałem forum i net i nie znalazłem wiążącej odpowiedzi. Mam Opla Astrę Classic z 2000 r. Immobiliser chyba montowany fabrycznie (chyba marki GM, jeśli się nie mylę). Chciałem wymienić wkład stacyjki (a przynajmniej zobaczyć, dlaczego się zacina), bo szwankowała i tak amatorsko zacząłem stacyjkę rozbierać. W końcu...
Witam, mam takie pytanie o tusz od jakiegoś czasu w mojej astrze (Astra G 1.8 16V 125KM 1999r) przy próbie wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki jak by przy samym końcu (powiedzmy że 2/3 kluczyka ) wychodzi gładko natomiast reszta jak by o coś się haczyła. Rozebrałem stacyjkę, wyciągnąłem wkład i ku mojemu zdziwieniu kiedy wkład był już wyciągnięty kluczyk...
Wymień wkład w stacyjce.
To nie jest takie proste;( instrukcja ok tylko druty muszą być wielkości dziury i dość twarde. Zamienniki wychodzą łatwo niestety oryginał stawia zawsze opór. Ostatnio z godzinę dłubałem zanim wyszło...
Witam. Czy istnieje możliwość wyjęcia samego wkładu w nissanie Primerze z '00 roku. gdyż coraz bardziej się zacina.:( Jeśli tak to jak mogę to zrobić? trzeba rozebrac stacyjke wyjac zabezpieczenia
Witam to objawy braku dobrej masy lub jak kolea wyzej radził wyjmij kostke ze stacyjki i w tedy bedziesz wiedział czy stacyjka ci robi jakis bałagan to dla pewnosci podmien drugi wkład i przekrec samym wkładem za pomoca srubokreta(nazedzie dowolne aby sie nadawało :) )
Wiesz dość częsta przyczyną jest stacyjka ja w moim Polo Classic wymieniłem wkład bo niemogłem uruchomić silnika ale kontrolki nie gasły
Może wkład do stacyjki próbuj do pchnąć kluczyk i przekręcić.
Ale mi chodzi o to żeby wyjąć cały wkład taki jakby bębenek bo to jest dostępne do kupienia w przyzwoitej cenie, a nie o wyciągnięcie kluczyka. Może ktoś to wyciągał to jest takie okrągłe z zatrzaskami z boku tylko jak to wyjąć?
Są 3 rodzaje,są tam zabezpieczenia które trzeba odchylić . Dodano po 3 mówię o kostce stacyjki.
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
witam Mam obecnie kiepski dostęp do neta dlatego tak wolno odpowiadam. Dziękuję za odpowiedzi i małe sprostowanie do mojego pierwszego posta. Stacyjka wymieniona,hmm, mój skrót myślowy polegał na tym że koleś który przyjechał po prostu ją zregenerował a nie wymienił wkład więc nadal mam mój oryginalny klucz z transponderem (i od razu odpowiem na ewentualne...
NA allegro widziałem max 2 wkładki, stacyjka i klapa osobno. Sprawa już rozwiązana dzieki koledze Sztomel , bardzo dziękuje za pomoc . Kupiłem 2 wkładki za 46zł i przełożyłem jak mi poradzono. Zapadki podpiłowałem troszeczkę na rogach i pasuję idealnie.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
kluczyk w stacyjce przekręcony , wciśnij AS jednocześnie włącz radyjko trzymając AS ,usłyszysz piknięcie w głośnikach i radyjko poprosi o kod ,wprowadź kod klawiszami od 1...do ....4 i zatwierdź kod klawiszem AS i po kłopocie pzd. jężeli to nie pomoże to sprawdź czy do radyjka dochodzą dwa plusy ,plus po stacyjce w tych autach potrafi zginąć ,uszkodzenie...
Jeżeli nie masz tego napięcia to najprawdopodobniej kostka stacyjki lub wkład stacyjki do wymiany.
yh...zdejmij czytnik immo ze stacyjki i przyklej do niego stary klucz. Będziesz odpalał autko czymkolwiek.
http://www.w202.pl/dload.php
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Bez niszczenia da się wyjąć tylko po przekręceniu kluczyka.
I nie zapali. Najprosciej to ściągnij cewke immo ze stacyjki, włóż stary kluczyk w cewkę zawiń taśmą i po sprawie.Oczywiście jeśli nie chcesz płacić za kodowanie kluczyków.
Witam. Sprawa dotyczy Forda Fiesty z roku 1996 z fabrycznym immobiliserem. Otóż znajomy wymienił wkład stacyjki i również tym samym nowy kluczyk bez transondera. No i jest teraz kłopot z odpalaniem. Sposób jest taki, że wkłada stary kluczyk, immo się rozbraja, wyjmuje stary i wkłada nowy ale ma tylko kilka sekund aby odpalić auto. Jest to dosyć uciązliwe,...
Przecież przy wymianie ściągałeś czarny pierścień z przewodem z stacyjki.P
Urwane końcówki we wkładzie stacyjki. Konieczna wymiana wkładki. Trzeba jeszcze wyjąć urwane końcówki z ich gniazd w stacyjce. Moe być konieczny jej demontaż.
Witam. Sama stacyjka to model jak wiadomo z VW . Na rysunku sposób wymiarowania miejsca do odwiertu otworu do odblokowania zapadki/wiertło 3mm/. Problem w tym, że tak czy owak musisz stacyjkę przekręcić na pierwszą pozycję, w innym przypadku nie nadusisz blokady, a i zdjęcie całej stacyjki kłopotliwe /blokada/, chyba że odetniesz obudowę stacyjki. http://obrazki.elektroda.pl/5738653300_1...
Czyli masz na myśli kostkę elektr. stacyjki? Jak tak to musisz niestety ściągać poduchę.
Febi albo SWAG
Jeżeli wkład to bębenek z nowym kluczykiem, to immobilizer trzyma i nie pozwala odpalić.
zmienic wklad stacyjki lub oddac go do naprawy
Witam. Panowie jak ściągnąć pętle immo ze stacyjki. Wyjąłem już cały wkład stacyjki i chcę się dostać do zapadek zamka ale przeszkadza pętla.
Ściślej to problem wkładki stacyjki, a to znacznie ułatwia zlikwidowanie usterki. Pęknięta jest sprężyna w ww wkładce. Wkład stacyjki zamiennik vika to koszt około 18 PLN, wymiana śmiesznie prosta. Nie potrzeba demontowac, wymieniać całej stacyjki. Wkłąd stacyjki jest mocowany do stacyjki dwoma malutkimi śrubkami (będzie potzrebny naprawdę mały śrubokręt)....
Ponieważ obiecałem, że jeżeli 3 osoby skorzystają z mojego opisu wymiany stacyjki opiszę go na tym forum, czuję się zobowiązany do tego postu. Fotka przedstawia miejsce przewiertu, a poniżej opis (zdjęcie wykonałem przy pomocy lusterka). Wkład stacyjki jest osadzony w korpusie i zabezpieczony przed wyjęciem za pomocą sprężystej twardej blaszki, którą...
Pilot do naprawy lub wymiana baterii. A reszta to najtaniej będzie jak kupisz i wymienisz stacyjkę i wkładkę do drzwi na taki typ klucza jak Ty masz i przyłożysz pilot i pastylkę immo (jeśli jest osobna, nie zintegrowana z pilotem). Lub kupisz samą stacyjkę (wkład stacyjki) i dasz klucznikowi aby dopasował do Twojego klucza.
Nie , niewłaściwa kiepska kostka najczęściej. Ja kładę Magneti Marelli
Czy kostka, czy wkład stacyjki z nowym kluczykiem to immo pozostaje bez zmian.
VW Caddy 3, kluczyk nie che się przekręcić w stacyjce, zapasowy także, psikanie WD też nie pomaga. Chcę wymienić komplet, czyli korpus, kostka, wkład stacyjki i 2 nowe kluczyki. Transporder ze starego kluczyka przełożę sobie do nowych. Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który...
Wtam W mercedesach przekręcało się stacyjkę na zapłon pokrywały się otworki w stacyjce,wkładało się cienkie wiertło i można było wyjąć wkład stacyjki .
Witam Wychodzi cała stacyjka czy tylko element, w który wkładasz kluczyk? Jeśli tylko to drugie to jest właściwa praca stacyjki, inna sprawą jest fakt , że masz kłopot z włożeniem kluczyka. Albo źle naprawiona stacyjka, albo miernej jakości podróbka made in italy albo przy niefachowym demontażu starego wkładu ktoś uszkodził obudowę Pozdrawiam
Mogę ci napisać jak wymienić sam wkład stacyjki jak będziesz potrzebował a do tego na orginalnym kluczyku. :sm9:
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
Awaryjne otwarcie + dorobienie kluczyka z wkładu stacyjki. Każdy porządny zakład kluczykarski to zrobi.
Widzę że chętnych do rozwiązania tej zagadki brak. No to następna - samochód to Opel Meriva z roku 2004. Samochód przyjechał z uszkodzoną stacyjką, tzn nie można było przekręcić kluczyka w stacyjce. Oczywiście wymiana wkładu stacyjki na nówkę, przekładka transpondera i autko śmiga jak laleczka. Klient przychodzi po odbiór i po 10 minutach wraca z usterką...
U mnie stacyjka ciężko chodziła, po posmarowaniu WD-40 stacyjka w ogóle nie chce mi się przekręcić. Jak mam wymienić teraz sam wkład, skoro muszę mieć kluczyk przekręcony w pozycję 1, aby wyjąć wkład?
Kostka stacyjki dla wersji bez automatycznej skrzyni biegów ma tylko wykorzystane piny 1,2,3,5 załączam schemat (S149 styki stacyjki dla wersji bez automatu) .. Częstym problemem są styki stacyjki(kostka) lub wyrobiony wkład stacyjki ( nie przełącza poprawnie ) ... Tak to mniej więcej wygląda u ciebie - po prostu ktoś poszedł na łatwiznę i nie wymienił...
Witam, Okazuje się że do wyjęcia wkładu stacyjki trzeba było jednak użyć siły. Po odblokowaniu wkładu przez wciśnięcie trzpienia w otwór w pobliżu stacyjki + ustawienie kluczyka w pozycji "pomiędzy 1-2" wkład powinien wyjść a nie wychodził. Wychodził tylko częściowo. I tutaj potrzebna jest siła. Jak się okazało "Winny" jest niedokładnie wykonany odlew...
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale trzeba zdjąć osłony kolumny, ściągnąć kierownicę i stacyjkę wyciągnać razem z kawałkiem kolumny kierowniczej( najszybciej). Nie wiem o którą blaszkę Ci chodzi ale jeżeli o stacyjkę to tego się nie podgina ale wymienia. Cały wkład kosztuje kilkanaście złotych.
spróbuj drugim kluczykiem jeżeli posiadasz,lub przesmarowac wkład stacyjki jeśli nie pomoże to tylko wymiana wkładu stacyjki razem z kluczem.
Należy jeszcze sprawdzić wkład elektryczny stacyjki.
Dziwny opis. Wygląda na wkład stacyjki czyli całość do wymiany. Opisz jeszcze jak zachowuje się kontrolka silnika.
Więc można w dość łatwy sposób rozebrać i wyjąć wkład. Kolejność jest następująca. Wyjmujesz płytkę stykową podważając trzy zatrzaski w obudowie stacyjki. Odkręcasz wkręt M4 i wyjmujesz element ze stykami ruchomymi. Uważaj aby nie pogubić kołka ze sprężyną jak i podkładek (sprężynek) falistych. Wyjmujesz wkład bębenkowy poprzez wysunięcie na zewnątrz,...
Do wymiany wkład stacyjki
wkład stacyjka aster wyjąć wkład stacyjka wkład stacyjki
gniazdo karty pcmcia przekładnia skrzyni biegów netbook samsung n102s
Kalibracja oscyloskopu Radiotechnika – procedura, wzorce, regulacja modeli OS-731, DT-3200 Citroen Xsara 2.0 HDi – kontrolka kluczyka, brak świateł i wycieraczek po odłączeniu akumulatora