Olej w pompie wtryskowej masz, zmieniasz?
I do tego nie wiem czy tak ma być ale na platynkach bardzo iskrzy Sprawdź kondensator.
To lampka filtra oleju hydraulicznego.
Sprawdż czy przy wtyczce do komputera jest króciec właśnie do map sensora silnik 1,8 miał dwa komp.od wtrysku izapłonu osobno i zapłonowy był z MAP-em.W dokumentacji widzę że jest jeden komp. ale brak tego szczegółu.Komp.jest pod nogami pasażera.Sprawdż.
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
zbyt bogata mieszanka, jak masz mozliwosc zmniejsz na iglicy ustawienie.
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Witaj Zawór sterowany jest urządzeniem odśrodkowym,czyli przesuwa dźwigienki pod wpływem obrotów silnika,połączony jest zębatką z wału korbowego, http://obrazki.elektroda.pl/5862326200_1...
określ jakie wg Ciebie są właściwe wskazania na tych międzyfazowych Przy 1500 - 2000 obr/min. w granicach 70-80 VAC
Jakieś pomysły? Odłącz sensor 3W i sprawdź czy wyjdzie na obrotny (kostka pięciokablowa wpięta z tyłu silnika). Najlepiej jest podmienić na próbę dmuchać nie zalecam jest to czułe urządzenie, tu opis do starszej wersji https://blisco.pl/jak-sprawdzic-hydrosta... Nadmuchać na próbę to kolega sobie może balona xD
I do tego zapewne brak kompresji i oleju ubywa? Zapieczone pierścienie, zużyty cylinder itd., w skrócie remont silnika się kroi...
Witam, praca silniczka wskazuje na bardzo pozny zaplon, ustawiony w GMP lub nawet po GMP - wtedy silniki na ogol nie maja w ogole mocy / nie chca sie wkrecac na obroty wyzsze, niz 'wolne' wlasnie... Sprawdz dokladnie - w jakim momencie, w jakiej pozycji tloka nastepuje zaplon - czyli przeskakuje iskra na swiecy, bo jesli jest taki klopot z oryginalnym...
Cóż Hyundai i Kia to jedyne marki które były cały czas dostępne w okresie pandemii. Całe stodoły tym zabite, połowa nawet odpala i jedzie. Ale o koreańcach można pisać albo dobrze albo wcale więc nie napiszę ... No dobra, a nie zassało mu katalizatora przez EGR ? Ale jak to sprawdzić to nie wiem, do dziś dnia nie ma dostępnego jakiegoś chińczyka którym...
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Sprawdził bym ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Może już się przytarła i daje za małe ciśnienie.
Mamy pomysły, na przykład regulacja gaźnika.
Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Czy bez filtra powietrza też się nie wkręca? Jaki masz założony filtr, i czy nie przysłania wlotu do gaźnika?
Na początek zwiększ dawkę oleju do paliwa i nie katuj silnika do ok. 500 km.
Może katalizator niedrożny.
Ja użyłem kawałek sztywnego drutu, trochę pozaginałem w tzw. wężyk wkładasz do wylotu i szorujesz, góra - dół i na boki. później wysypujesz nagar z tłumika.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
co to może być Zima.... Czy przytkanie (nie zatkanie!) wlotu do gaźnika pozwala na wkręcenie się na obroty? Jednak luzy zaworowe to bym sprawdził. Tak dla świętego spokoju, bo w tych silnikach padają jak muchy. Jaki olej?
Mnie to wygląda na koniec pompy a w najlepszy wypadku tylko sterownik pompy ale na jedno wychodzi.
Prawdopodobnie kolektor zasysania nieszczelny, podcisnienie niewystarczajace. Moze byc pekniety waz, niedokrecone sruby, itp. W tej sytuacji sterownik redukuje ilosc wtryskiwanego paliwa, silnik sie dusi i strzela.
Witam, uruchamialem kiedys kilka motocykli z Anglii - od 'klimatu wyspiarskiego'/wilgoci - wszystkie zlacza w kostkach instalacji byly 'zielone / zakwitniete', czasem az 'napeczniale' - trzeba bylo odcinac kostki nawet, bo nie dalo sie rozpiac stykow, bo byly zlaczone korozja... Proponuje wszystkie zlacza elektryczne po kolei : rozpinac, czyscic, doginac...
A możesz napisać nr błędów które pokazuje komputer i czym diagnoza robiona?
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty.
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Może sprawdź zawór płytkowy pod gaźnikiem .
Silnik się wkręca na obroty, ale skuter nie jedzie, czy pod górkę obroty silnika spadają?
A wiazke przemierzył ten fachowiec ze juz chce latac za nowym ecu ? Dodano po 5 Z pinu B26 idzie wspolna masa na cz.temperatury i przepływomierz oraz czujnik halla wałka rozrzadu.
Najmądrzejszym rozwiązaniem jest zakończenie wkręcania pół obrotu przed końcem.
Masz czym podejrzeć parametry? Może EGR otwarty i na przepływomierzu wtedy nie ma przepływu.
Witam posiadam problem z samochodem audi A8 D3 4.0 TDI Problem polega na tym że po odpaleniu auta samochód nie reaguje na naciśnięcie pedału gazu dopiero gdy pochodzi około minutę zaczyna reagować i można jechać. Drugi problem polega na tym że gdy się jeździ bez wkręcania na obroty do powiedzmy 3 tyś obrotów jedzie , ale jak się troszkę go pokręci...
Za uboga mieszanka.
Ech, problem stary i oklepany. Błędy jakie masz? Czujnik siada.
Nie wolno odłączać aku na pracującym silniku!!! Grozi to spaleniem diod/diody prostownika. Coś jest sknocone w instalacji. Zwarcie lub złe połączenie lub pomylone połączenia. Diody nie powinny się mocno grzać. Szczególnie gdy nie ma inncyh odbiorników poza zapłonem. Jaki zapłon? Jaki regulator?
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Daje gaz do podłogi a obroty max 3 tysiące. Na postoju to możliwe. Sprawdź podczas jazdy, nawet na pierwszym biegu. Powinien się normalnie wkręcać w obroty.
Mam podobny problem z 2,5 TDI ( tydzień temu był wymieniany rozrząd)
Opel Vectra B 2.0 DTL Mam problem z brakiem wkręcania na obroty powyżej 2 tys. i bardzo kopci przy dodaniu gazu, wymieniona turbina, bo już puszczała olej, auto na biegu jałowym równo pracuje i nie kopci, jedyny błąd jaki jest to P1220 błąd kąta wtrysku, Kompresja jest 27 bar. Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy...
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
A więc po dłuższej przerwie powiadamiam że winne były wtryskiwacze. zostały sprawdzone, na stole EPS945, bardzo skrupulatnie. Nawet ten jeden "nowy" wymieniony wcześniej był wadliwy, nie przeszedł ustawień IMA. Ogólnie wszystkie wtryski były już totalnie zmielone, nic dziwnego że silnik nie chciał działac. A teraz coś o kosztach dla tych którzy będą...
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Wymień świece na początek bo jak drży silnik to ewidentnie wina zapłonu. Zaobserwuj czy jak się wkręca na obroty to nie ma szarpania na starcie
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Witam Można sprawdzić uszczelniacze na wale. Jak będą uszkodzone to mogą puszczać "lewe" powietrze i silnik może mieć podobne objawy, gdyż nie będzie zasysał mieszanki z gaźnika tylko czyste powietrze. A z ciekawości jakie ma ciśnienie sprężania ? Pozdrawiam JO Przepraszam ze teraz dopiero odpisuje. Ciśnienie na tłokach w okolicy 9 bar wiec wydaje...
Samochód ma problem z gazem - a właściwie wkręcaniem się na obroty - dławi się. Wywala błędy przepływki. Ster był w serwisie - wymienione złącza ale dalej to samo
Kompresja, lpg, błędy sterownika, rozrząd.
Witam otóż mam kolejny problem ze swoim chińczykiem. Skuter się dławi na wysokich obrotach z filtrem powietrza bez niego normalnie się wkręca. Dodam że z filtrem gaźnik nie reaguje na ustawienie śrubki od mieszanki paliwowo-powietrznej bez niego wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
A Kolega to ma doświadczenie w naprawach samochodów? Piszesz w dziale dla zaawansowanych.... Będziesz tak pytał o każdą część?
Jeszcze filtr powietrza sprawdź. Przy wyższych obrotach potrzebuje więcej powietrza a jak jest zapchany to go nie dostanie i się może nie wkręcać na obroty. No i filtr paliwa to obowiązkowo powinieneś wymienić przed zimą...
Trzeba sprawdzić kondensator czy nie stracił pojemności. To, że jest napięcie na obudowie to jest efekt braku uziemienia, braku ciągłości przewodu ochronnego w kablu zasilającym, wtyczce, w maszynie lub w gnieździe zasilającym. Jeżeli to napięcie byłoby efektem uszkodzenia silnika i przebicia do obudowy to dzięki prawidłowemu połączeniu przewodu ochronnego...
Zdejmijcie rozrząd i dolne koło od rozrządu.Sprawdzić klin na wale korbowym. Prawdopodobnie uszkodził nacięcie na wale. Czasami po zgaszeniu silnika ustawia się w opymalnej pozycji i fazy rozrządu będą się zgadzać.
Witajcie, auto dziewczyny, jak jeszcze się nie znaliśmy mechanik wymieniał silnik bo tamten ponoć padł. W tej chwili samochód kiepsko chodzi na wolnych i słabo wkręca się na obroty. Po porannym odpaleniu kopci, jak się nagrzeje mniej. Ciśnienie na lekko rozgrzanym silniku I-14,5 II-9, III-15, IV-9 Rozumiem silnik szmelc? jak dokładnie określić czy to...
Witam Auto ciężko wkręca się na obroty od 900 do 3000 ma problem co to moze byc ? żadnych błędów nie wykazało ?
Jakiej pompy?Jakich czujników? Nazwałbym to pompą wysokiego ciśnienia, jak to w każdym CR?? No chyba że nie mówimy o Z17DT?? A mówiąc czujnik miałem na myśli elektrozawór regulacji ciśnienia SCV- moje "przejęzyczenie".[/quote]
Może to być wina filterka paliwa w zbiorniku. Pozdrawiam.
Głowica 72ccm ma wizualnie większe zawory od głowicy 50ccm ma też większą komorę spalania.Zakładając głowicę 50ccm na cylinder 72ccm podniosłeś ciśnienie sprężania co odbije się trwałością łożysk wału korbowego i korbowodu.Silnik wcale nie będzie mocniejszy będzie się grzał i będzie miał problem z wkręcaniem się na obroty ponieważ dusi się swoimi spalinami.Proponuję...
https://filmy.elektroda.pl/48_1693834466... Co może być przyczyną tego nie wkręcania się?
Wydaje mi się że masz sprzęgło do wymiany. Wkręca się na obroty?
Polecam zdjąć kopułkę aparatu zapłonowego i drobniutkim papierem ściernym 800 złożyć pasek szer. 1 cm na pół i krutkimi ruchami wyczyścić styki na przerywaczu oraz przeczyścić palec rozdzielacza i styki wys. napięcia w kopułce. Pozatym polecam wymienić przewody wysokiego napięcia. Myślę, że będzie OK
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Wiem że głupie, czy sprzęgło nie zaczyna ci łapać gdy olej się nagrzeje? po dodaniu gazu normalnie wkręca się na obroty?
Witam. W moim MF silnik Perkins 3p jest dość intensywnie odczuwalne drżenie skrzyni biegów. Dzieje się to na wolnych i wysokich obrotach, na wkręcaniu się na obroty ustaje, co to może być za przyczyna?
Witam. Mam takie same problemy z tym silnikiem w E46 sedan Lift.. Auto ma rozciągnięty wg mechanika łańcuch rozrządu.. Wymiana niebawem.. ("grzechotanie" przy odpalaniu na zimnym.. brak mocy) itp. Jak skończyła się powyższa historia? Pozdrawiam
Rok 2004 wersja na gaźniku :D Honda jest "słaba" na zimnym i ciepłym silniku.
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Przecież widzicie że nawet przy dodaniu gazu silnik nie wkręca się na obroty,to czemu maja służyć sugestie o czyszczeniu krokowego?
Mi kopci cały czas czy ma ciezko czy jedzie na pusto ale siłu mu nie brakuje tylko nie estetyczne takie kopcenie.Jaka moze byc przyczyna czy to wina pompy paliwowej??
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Dobra w takim razie co sprawdzić najpierw
Pod pojęciem kompletny cylinder masz na myśli: tłok, pierścienie, cylinder? Jeśli wymiary są prawidłowe, też luz w zamkach pierścieni, to nie widzę problemu, oprócz zbyt wolnej jazdy. Unikaj: gór, wkręcania obrotów powyżej 70% maksymalnych i jeździj szybciej, 20/h, to rzeź. Po dotarciu, plucie winno ustąpić. Pozdrawiam.
Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 km wkręca się turbo dopiero po 2300 obrotów a wcześniej wkręcał się 1800 obrotów
Wkręcają po mały na obroty i na ssaniu. I daj znać jak wtedy. Ale bez regulacji się nie obejdzie.
Hej, temat udało się rozwiązać, bo u mnie właśnie zaczęło się to samo :( ?
Dlaczego jak coś nie działa to od razu, albo się myje przepływkę albo pruje katalizatory? Bo to są rzeczy które dają jakieś efekty, czasami dodaje się mocy, przez to że jest uwolniony wydech, czasami idzie mniej paliwa przez to że przepływka oszukuje, ale to nie jest naprawianie uszkodzenia. Do tego potrzebny jest bardzo dobry diagnosta komputerowy.
To wzbogaca mieszankę przy przyspieszaniu. Silnik szybciej się wkręca na obroty.
co morze być przyczyną wolnego wkręcania się na obroty w bmw e36 2.0 24v
Problemem okazał się całkowicie zatkany IC po wymianie samochód wszystkie problemy zniknęły.
Witam, mam problem. Kupiłem tak zwaną "perełkę" po taniości, lecz u sprzedającego wyglądała na nie najgorszy stan. Rozebrałem ją z plastików, zmieniłem śrubki w silniku na oryginalne, bo tu był jakiś krzyżak, tu płaski, tu imbus. Ale przechodząc do sedna, Honda u kupującego odpalała, jeździłem na niej około 15 minut, wszystko wydawało się okej, lecz...
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
W późniejszym okresie auto się uzdrowiło zaczęło normalnie chodzić, a za jakiś czas znów to samo, winna była wtryskiwaczy dałem znowu do sprawdzenia, gdzie stwierdzono że 2 z 4 się wieszają, wleciały sprawne używki i samochód chodzi jak zegarek :D
Najtaniej to możnaby założyć zwężki na ssaniu i wydechu.Uszczelki-podkładki o przekroju poprzecznym o połowę mniejszym niż oryginalne kanały na łączeniu gaznik-cylinder,cylinder-wydech.Żeby się za bardzo nie wkręcał na obroty można ustawić przerwe na świecy na "za dużą".Z takimi przeróbkami to raczej przepisów łamał nie będziesz.
Tylko na biegu jałowym? miałem taką sytuację w passacie b5 fl, tylko ze na biegach tez byly klopoty z obrotami i wkręcaniu sie na obroty, to tylko przeczyścilem styki kostki przepływomierza i git, sprawdz tą przepływke zawsze to jakiś krok na przód :D
Witam posiadam suzuki gn125 z 1996r z Niemiec i mam problem z wkręcaniem się na obroty na 5 tym biegu, posiada jakieś blokady słyszałem że na module są moduł mam 5 pin może kogoś miał taki problem
Gaźnik cały rozkręciłem,przemyłem benzyną, przedmuchałem kompresorem złożyłem i dalej nic. Moim zdaniem może być to wina zasyfionego filterka paliwa. I tu nasuwa się moje pytanie czy jest możliwość wymiany oto tego filterka w zbiorniku paliwa??
Witem Mam mercedesa Vito 2,3 bezn + LPG. Od jakiegoś czasu silnik dziwnie pracuje, ciężko wkręca się na obroty (czasem przerywa). Byłem u gazownika, wszystko posprawdzał, wymienił cewki, świece i przewody. Jest niewielka poprawa ale samochód nadal nie chodzi tak jak powinien. Przy wkręcaniu się na obroty tak jakby przerywa. Sprawdzono ciśnienie na cylindrach...
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam dokładnie to samo, na zimnym nie wkręca na obroty. Proszę o pomoc.
Te sterowniki simensa m42 m43 nie chcą bez tego sygnału wkręcać się na pełne obroty. Co do ABS to sprawdzę który kabel trzeba podpiąć.
Ma przekładnię CVT, bezstopniową pasową... 4T i tak będzie słaby. Jedyny tuning to wymiana cylindra na większy... Można się tylko chwalić że skuter zamyka licznik (przy 60 km/h :lol: ) Generalnie, ścigaczy nie wolno obciążać czy też wkręcać na obroty gdy jest zimny. Można zniszczyć rozrząd. Nie wiem jak to jest w przypadku małych czterosuwów. Temat...
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
1. Czy linka otwiera przepustnicę w gaźniku. 2. Czy brak reakcji to to że się nie wkręca silnik na obroty czy to że automat nie wchodzi na bieg? 3. Jeśli obroty się nie zwiększają sprawdzić czy jest w ogóle reakcja na przygaszenie silnika przytkaniem dopływu powietrza.
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Witam. Astra h 2004r 1.7 wkręca się sama na obroty 3-4tys. Błędów nie ma.Mam delphiego, jakie wartości sprawdzic ? Czujnik położenia pedału przyspieszenia widze rośnie.
Skoro ruszył po wypięciu tych kabelków co mówiłem to usterki szukałeś nie tam gdzie trzeba, musisz szukać usterki w silniku, czemu nie pozwala uruchomić klimy. Przyczyn może być kilka (alternator/ obciązenie silnika itd.). Kompresor ruszył pytanie czy można tak jeździć Zależy od nogi, jeżeli spokojnie jeździsz bez gwałtownych przyspieszeń, bez gwałtownego...
Problem z WSK 125, zalewa świece i nie wkręca się na wysokie obroty, zapłon 3 mm przed GMP, iglica w najniższym położeniu. Pomoże ktoś?
głębokość wkręcania śruby obroty szlifierka spadają obroty thermomix obroty
klapka sterowania temperatura nawiewu prądnica pierścieniowa skuter elektryczny instalacja
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Zamienniki tranzystora K10A50D: IRFP450, STP10NK50Z i inne Ekspres Krups EA 8808 wymaga częstego płukania - jak naprawić?