Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Ustawiasz w odpowiednią pozycje. tak ok 1/3 obrotu z tego co pamiętam, wciskasz blokade i wyciagasz wkładke
Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
Speóbuj nawiercić w taki sposób aby dało się przekręcić śrubokrętem czy podobnym narzędziem.
Zostaw na zapłonie na 45 minut.
Przerabiałem ten problem w mojej Astrze. Wg porad z internetu przełożyłem blaszki zapadek z uszkodzonego bębenka do nowego ( straszny syf, ale działa) i wykorzystałem ori kluczyk z immo i pilotem do centralnego zamka. Kluczyki z nowej wkładki leżą gdzieś... Trzeba tylko uważać na kolejność i maluteńkie sprężynki aby nie uciekły. Przed włożeniem wkładki...
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
mam ten sam problem.... będę wiercić bo chyba innego wyjscia nie ma, u mnie jest jeszcze jeden problem mam zablokowana kierownice, jak rozwierce zamek to odblokuję sie kierownica...
Witam trzeba wymienić tylną czesc stacyjki miałem to samo w pandzie 2004 koszt stacyjki bez wkładki ok 120 zł, mozna odkrecić te zerwane sruby obcinaczkami do przewodów.:)
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
Tak będzie śmigać... Jaki masz kluczyk? Jak wygląda?
Zostaw w spokoju tę pętlę stacyjki. Przekładaj sam transponder. Jeśli zrobisz to z wyczuciem, niczego nie uszkodzisz.
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
http://obrazki.elektroda.net/62_11819236... Na tą blaszkę sprężynową musisz nacisnąć i tak wywiercić otwór- stacyjka pokazana na 0.P
przepraszam a nie wie ktoś jak wyciągnąć odłamki ze stacyjki w cc PROSZĘ O POMOC
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który przeloże? Jest tzw. ''pętla'' immo, zamontowana na szczycie wkładki stacyjki. Właściwie to widać ją przy wkładaniu klucza, jest to ten czarny plastik wokół widocznej metalowej części wkładki. Można ją przełożyć do nowej wkładki, jest...
zależy jaka wkładka, (ze sprężynką stalową sie da,natomiast w nowszych modelach z zapadką aluminiową nie da sie jej wcisnąć bez klucza)
czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? Zdemontuj wkładkę zamka drzwi i przekaż do dobrego "kluczykarza" [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/p... Da się dorobić klucz do wkładki. Gdy już będziesz miał klucz, to ze stacyjki wyjmiesz "wkładkę" bez wiercenia.
Jak by tak było to sama by wychodziła faktem jest odpowiednia pozycja czyli 1 ale należy jeszcze wcisnąć bolec blokady w obudowie kolumny/jest częścią wkładu stacyjki/ jest gdzieś na okręgu wkładu stacyjki ok połowy jej długości /więc jak nie masz nowej i nigdy nie miałeś z tym doczynienia myślę że będziesz miał problem.Miejsce tego bolca jest różne...
Wkładka stacyjki do wymiany - urwany trzpień.
1-wkładka stacyjki 2-zimne luty sterownika
A który to będzie przekażnik. Kabel podpięty. Dodano po 32 Ma może ktoś rozpiskę przekażników
Nic nie dodawałem, zmieniłem tylko wkładkę i myślałem że tak odpali
Brązowa pewnie jest to wkładka stacyjki która powinna być zamontowana do stacyjki. (jest tylko kostka bez kabli?), Druga biała zapewne z kablami powinna być zamontowana do brązowej. Jak coś to daj foto.
Budowa wnętrza tej blokady nie jest skomplikowana - wystarczy że zwrócisz uwagę żeby oba "trybiki" były w pełnym zazębieniu w całym zakresie obrotu kluczyka. Trzpień blokady ma podwójne zabezpieczenie przed wysunięciem, tak więc jeżeli niczego nie zgubiłeś to raczej nie ma możliwości żeby doszło do jakiejś niespodzianki w czasie jazdy.
Wkłada się drucik od przodu. ;)
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
element nierozbieralny zaprasowany i montowany jako monolit. Skoda Serwis udzieliła mi takiej informacji natomiast z numerem vin mi zamówią za 400 zł odpowiednik do mojego samochodu :). Biorę się za rozbiórkę dam znać jak coś spierniczę. i udało się naprawić jakieś 2-3 godziny roboty trzeba uważać przy wyciąganiu bębenka żeby nie pogubić zapadek i małych...
(at)cobraa2690 Masz do wymiany wkład stacyjki. Było na elektrodzie jak go wymienić, robota prosta ale jest parę sztuczek. Tej kostki na foto nie zdejmiesz ponieważ siedzi tam taki metalowy pręcik (część wkładu stacyjki).
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Trzeba wywiercić otwór aby można było nacisnąć blokadkę, poszukaj na forum, było o tym!
Kup nowa wkladke z kluczami i zobacz w ktorym miejscu jest sprezyna blokujaca wkladke w obudowie. Jest to mniej wiecej w lewym gornym rogu. Wiercisz otwor w aluminiowej obudowie wkladasz w niego jakis gwozdz ,drut itp i wciskasz sprezyne starej wkladki. Po wcisnieciu mozesz wyciagnac stara wkladke. Wkladasz w to miejsce nowa i po problemie. Jezeli jest...
Zobacz tutaj [url=https://www.bing.com/videos/search?...
Witam.Autko przeszło programowanie u elektronika i wszystko śmiga.Temat zamykam. Pozdrawiam.
A jak już pierścień zdejmie, to wtedy na siłę można wkładkę wyjąć (bez obracania) :D Poza tym do wyjęcia całej stacyjki "na stół" też trzeba obrócić kluczyk... Tak więc pozostają Ci jedynie rozwiązania "siłowe" Zobacz posty użytkownika tomek na tym forum: http://www.w114-115.org.pl/j/index.php/f... Znajdziesz na pewno dużo przydatnych informacji na...
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
jakim prawem od odpalal auto do wczoraj skoro niby czyta go immo Oczywiście nie wymieniałeś modułu immo z anteną, tylko samo "żelazo" stacyjki. https://obrazki.elektroda.pl/5283203400_... Zdejmij "stary" moduł immo z pętlą anteny z korpusu stacyjki, Przyłóż do pętli immo stary kluczyk. Teraz uruchom samochód nowym kluczem w nowej stacyjce.
Kontrolki świecą po włączeniu zapłonu? Przygasają przy próbie rozruchu? Akumulator naładowany? Na jakiej podstawie wymieniono kostkę stacyjki? Wybacz, ale nie da się pomóc, gdy wszystko jest tajemnicą. Albo opiszesz konkretnie problem, albo nie ma to żadnego sensu.
Nie bawiłbym się w takie manewry... Lepiej zdjąć kierownicę, odkręcić całą stacyjkę, wyjąć zabezpieczenie z wkładki i ją wymienić. A przede wszystkim napisz w jakim samochodzie chcesz to zrobić.
Bardzo częsta usterka. Do wymiany kostka stacyjki plus wkładka (mechaniczna stacyjka). Francuzy sprężynę powrotu mają we wkładce i prawdopodobnie kluczyk nie zostaje cofnięty do pozycji zapłon. Koszt poniżej połowy wartości rozrusznika.
rozumien, że jak przekręcałes kluczyk w stacyjce, to starter nie kręcił ani razu? jak tak to moimzdaniem wkładka stacyjki.
włącz zapłon, sprawdź czy wszystko działa i zapal go na pych z tego co napisałes zrozumiałem że wszystko się pojawia jak zgaśnie silnik tzn czy jak go zadusisz nie dotykajac stacyjki czy jak zgasisz go kluczykiem i ponownie włączysz zapłon? na moje oko wkładka stacyjki się rozlatała ale potwierdzisz to powyższym eksperymentem
Do stacyjki się już dokopałem. Chcę właśnie wymienić samą wkładkę z kluczykami. Stacyjka ma zostać na swoim miejscu :D
Jeśli nie uda się przekręcić stacyjki na pierwszą pozycje to nie uda Ci się odblokować zapatki poprzez włożenie czegoś cienkiego w otwór do tego przystosowany.
Tak, powinna odbić, wtedy nie naciska na bolec wyłącznika.
Demontujesz całą ramkę z szybą, chyba że masz sprytne paluszki to dojdziesz do zabezpieczenia. Przekręcasz, wyciągasz tą blaszkę , wyciągasz wkładkę.Kluczyk nie jest potrzebny. Czy wkładka od stacyjki pasuje jako wkładka zamka? Nie.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
A możesz mi powiedzieć w jaki sposób mógł się rozprogramować immobilizer?
To zaprogramuj pats'a, bo pewnie miga dioda? Elektrit pewnie że proste...........ale nie dla wszystkich ;)
Może też być wkładka stacyjki nie odskakuje do końca po wyjęciu klucza.
A czy ma ktos z was moze jakis rysynek stacyjki rozbitej na czesci pierwsze?? Chodzi mi gdzie ewentualnie trzeba wywiercic otwor?? I o jaka pletwe chodzi?? Gdzie ma byc umieszczony ten przekaznik??W lini od kostki stacyjki do rozrusznika??
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
Nie wymiana tylko naprawa. Jak wymieniać to komplet z wkładkami zamków. W fordzie jak się nie mylę nie demontuje się całej stacyjki tylko samą wkładkę, trzeba wcisnąć taką zapadkę tylko nie pamiętam czy jest możliwe wciśnięcie bez przekręconej stacyjki ale chyba nie
Będzie problem, w najgorszym wypadku mechaniczn ingerencja w zapadki bębenka. Proponuje udać się do warsztatu.
Witaj.Centralny zamek nie będzie Ci działał dopóki jest kluczyk w stacyjce,ponieważ żeby działał centralny to kluczyk musisz cofnąć do pozycji wyjęcia i go wysunąć aż zapadka w stacyjce wyda taki charakterystyczny dźwięk zaprztykniecia i wkładka stacyjki lekko się wysunie. Miałem tak czasami że udawało mi się wyjąć kluczyk ze stacyjki bez cofnięcia...
też tak miałem. Męczyłem się ruszałem stukałem, dużo WD i jakoś wyskoczyło.
Samą stacyjkę tez Przełożysz kolumna jest zbędna
miałem jeden kluczyk który zgubiłem kupiłem wkładkę stacyjki z dwoma kluczykami co trzeba zrobić żeby to działało po wymianie wkładki cisza są tematy o dorobieniu drugiego klucza ale nic nie znalazłem na temat wymiany stacyjki i kluczy POMOCY
Czy na wyjęcie wkładki kluczyka ktoś ma magiczny sposób? Zdemontowałem cały element (alu-)żeliwny od blokady kierownicy (ten przykręcany na śruby ze zrywanymi łbami) i kombinuję z wkładaniem drucika obok dziurki na klucz, potem klucz i obracam kluczem albo najpierw obracam klucz potem wkładam drucik (obrócenie klucza możliwe tylko do pozycji odblokowania...
Da radę go wyjąć, tyle tylko że jeśli ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, to może to być utrudnione/niemożliwe. Teraz to już cała stacyjka do wymiany.
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
Dzięki zamieszczonemu tu zdjęciu udało się i mnie wymienić starą, uszkodzoną stacyjkę na nową. Dziękuję i pozdrawiam. Marta
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
Jeżeli dobrze pamiętam to na stacyjce z boku jest mały otworek dopasuj mały imbus włóż kluczyk do stacyjki i wpychając imbus obróć kluczykiem pociągając go do siebie powinna wyjść
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Witam. Puszka immo bardzo łatwo schodzi ze stacyjki a wkładkę stacyjki demontuje się bez odkręcania śrub samozrywalnych. Trzeba przekręcić na zapłon i w otworek widoczny w obudowie wcisnąć sztywny drucik. Wszystko proste.
Masz tu rysunek gdzie przewiercić wiertłem 3
Kolega niech sie uda do fachowca w warsztacie. Nikt tu takich informacji nie udzieli bo szansa że mówisz prawdę a tego auta nie chcesz komuś zakosić jest 50/50.
wymień wkład stacyjki.
jak rozebrac stacyjke po włamaniu do autka jak wybrac wkładke z bembenkiem aby zamontowac nową wkładke może ktoś rozbierał pod spodem jest elektryczna kość prosze o pilne podpowiedzi jak jest blokowany bembenek
Witam wszystkich muszę wymienić wkładkę w stacyjce BMW E46 99r moje zapytanie jest takie. Gdzie znajduję się immobilazer w tym kluczyku?? Bo dotąd miałem tylko zapasowy i w nim jest jako mały prostokącik a w tym?? A jeszcze jedno pytanko jeżeli przełożę mój immobilazer i nadal bedzie dziłał oryginalny z kluczyka w nim to smochód odczyta mój i odpali...
Witam mam mały problem popsuła mi się wkładka stacyjki wcale nie chce się przekręcić pozacinały się zapadki w środku. Więc mam kilka pytań. 1.Da się wymienić / dorobić samą wkładkę, dodam ze kostka i reszta jest oki?? 2.Czy jak bym kupił używaną kolumnę kierownicy z anglika będzie pasować i jak wygląda wtedy sprawa z immobilizerem i centralką ?? 3....
Dziękuje koledze za wskazówki sprawdze to wszystko. Auto ma skrzynię manualną ZF. Transponder z jednego kluczyka ktoś wyciął i przykleił na stałe do cewki -anteny żeby nie kodować nowego kluczyka ponieważ wkładka stacyjki też była wymieniana.
witam zaczął zacinać się kluczyk w stacyjce(MB 100),na allegro są wkładki do merców 123. czy ktoś wie czy taka wkładka będzie pasować? i czy ktoś wie jak takową wkładkę wyciągnąć? http://img157.imageshack.us/img157/4191/...
Witam. A wkładka stacyjki i przewody są dobre.
Jeżeli auto nie reaguje na przekręcanie kluczyka w stacyjce to do wymiany jest kostka stacyjki.
Nie kombinuj. Jest tak jak już pisałem Ci w poprzednim wątku. Wkład stacyjki do wymiany lub naprawy.
Sprawdzał kolega napięcia na kostce stacyjki? Jeżeli w pozycji 1 brak napięcia 12V, to do wymiany wkładka stacyjki.
Lekko cofnij kluczyk po zapaleniu i zobaczysz że dmuchawa ruszy.Walnięty wkład stacyjki.
Już ok wkładka stacyjki była do wymiany. Teraz mi wyskakują takie błędy co oznaczają? https://obrazki.elektroda.pl/4630975000_...
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
Wkładka z drzwi po zdemontowaniu osłony od środka, tam chyba nie ma śrubki blokującej wkładkę z boku drzwi. Wkładka stacyjki po przekręceniu (kluczem) w pozycję serwisową.
Wkładka stacyjki albo bezpiecznik.
Wystarczy wymiana wkładki stacyjki. Ale od 1995 Opel ma immobilizer. Inny wkład=inny kluczyk=nie odpalisz auta...
Wkrętakiem wsuń taką zapadkę od blokady, wewnątrz rury stacyjki to przesuń przed włożeniem wkładki. A kluczyk masz we wkładce i przekręcony odpowiednio? Nie wiem w sumie co tam tworzysz jak czytam od początku, te wkładki wchodzą i wychodzą bezproblemowo.
Witam! Dopiero co zamontowałem czujnik skrętu kierownicy w oplu Merivę A 1.6. Podczas demontażu ułamałem blokadę wkładki stacyjki. Aktualnie zablokowałem ją wkrętem, ale chciałbym to naprawić. Czy da się wymienić blokadę/obudowę wkładki bez konieczności wymiany całej wkładki razem z kluczykiem? Jeśli jest taka możliwości, to mógłby ktoś w skrócie opisać...
Z wyciągnięciem kostki nie ma większych problemów, należy odkręcić trzy śruby i zdjąć obudowę kolumny kierownicy. Należy w tym celu wsunąć np. nuż między dwie połówki obudowy i delikatnie obrócić nóż tak aby rozłączyć zatrzaski. Następnie wypinamy dwie kostki z wkładki stacyjki i odkręcamy jedną śrubę która trzyma plastikową wkładkę.
Musisz wymieć tylko wkładkę stacyjki. Typowa usterka. Dzięki. Mam tylko jeszcze jedno pytanie, czy jeśli wymienię wkładkę stacyjki będę miał problem z immobilizerem, bo od kogoś słyszałem że wykładkę wymienia się razem z immobilizerem. Pokaż na zdjęciu jaki masz kluczyk.
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Po wpisaniu "wkładka stacyjki golf v" są ze zwykłym kluczykiem jak i takim z obudową pod pilot.
Masz uszkodzoną kostkę stacyjki lub wkładkę, to są bardzo tanie rzeczy dlatego można wymienić komplet i mieć spokój do końca tego samochodu.
Wygląda na to że masz wkładkę stacyjki do wymiany.
Wkładkę stacyjki da się wymienić (mówię o elemencie w który wkłada się kluczyk.) Od strony kluczyka jest taka mała dziurka, ustawiasz stacyjkę w pozycji I i wkładasz tam drucik.
To nie jest takie proste;( instrukcja ok tylko druty muszą być wielkości dziury i dość twarde. Zamienniki wychodzą łatwo niestety oryginał stawia zawsze opór. Ostatnio z godzinę dłubałem zanim wyszło...
co do ceny stacyjki to niemam pojęcia, wd 40 to środek który czyści i penetruje spieczone lub też zanieczyszczone części ,co do wkładki to nic wiecej jak stacyjka tam gdzie sie wkłada kluczyk wpryskać wd i powinno pomuc ,jeśli niemasz wd to zastosuj odmrażacz on też czyści i konserwuje
https://obrazki.elektroda.pl/6624588000_... Wkładka stacyjki, to "czysta mechanika"
Według mnie wkładka stacyjki - czasami ludzie to naprawiają a może już była w ,,naprawie,, .
wymiana wkładki stacyjki wkładki stacyjki mercedes wkładki tonsil
eminence odwrotka drukarka laserowa monochromatyczna honda civic termostat
briggs stratton nierówna praca skuter elektryczny
Zgrzewarka do tacek - komunikat "error" na wyświetlaczu Zamek klapy tylnej nie działa w Nissan Primera P11 2.0 TDI