To normalne. Szczególnie jak piszesz, że "wolne obroty" są dość niskie.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Tylko przez odpowiedni regulator, niemniej jednak musisz się liczyć z pewną utratą mocy. Najprostszy regulator: https://sklep.avt.pl/avt1007.html
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
Kolego źle mnie zrozumiałeś. Czerwona puszka to hydrostat. Tacho to właśnie ta prądniczka, jest z tyłu bębna, w środku wiruje magnes połączony z osią bębna, szukaj przy środku koła pasowego.
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Zmierzyłem czujnik położenia wału wynik 1158 ohm a w książce ZEMBOWICZA "Rezystancja mierzona w temperaturze 20°C powinna wynosić od 575 do 750 O".. więc jak to rozumieć?
po uruchomieniu silnika tak, chyba że silnik ma za niskie wolne obroty.
Prawdopodobnie za duże koło pasowe na alternatorze to znaczy że alternator przy pracy ciągnika na wolnych obrotach ma za niskie obroty na kole pasowym alternatora i wskutek czego na wolnych obrotach ciągnika nie wzbudza się
Witam Jest to seria 4?Jk tak to sprawdz smok(stary typ) poznasz go po tym,że filtr siatkowy jest zamontowany w środku rurki zasysającej paliwo,nowy typ montowany jest na zewnątrz a przewody paliwowe są przykręcane do smoka(stary typ posiada przewody wciskane)
O ile mi wiadomo, nie jest to istotne :)
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
Kolego po kolizji kosiarki z pniem i uszkodzeniu noża, raczej jest pewne, iż uszkodziłeś jeszcze coś więcej. W szczególności sprawdź, czy wał nie został skrzywiony. Sprawdź też, czy klin na kole magnesowym nie został ścięty, bo "strzały w gaźnik" świadczą o rozregulowaniu zapłonu. Dużo informacji i materiałów poglądowych znajdziesz na ten temat w internecie.
Wymieniłem filtr, sprawdziłem wydajność pompki w zbiorniku (około 1,7L/min) sprawdziłem przewody paliwowe - są ok. W dalszym ciągu bez efektu. Proszę jeszcze o jakieś wskazówki co mógłbym sprawdzić samodzielnie.
http://obrazki.elektroda.pl/1286145200_1... Chodzi o te podłużne otwory do regulacji faz rozrządu (zaznaczone na czerwono), ale wygląda na to, że nie powinieneś ich ruszać, bo nieumiejetne operowanie może doprowadzić naprawe do poważnych konsekwencji, łączne ze zniszczeniem silnika. Oddaj samochód komuś, kto ma czas, natchnienie i wystarczającą...
bo na niskich obrotach Ile liczbowo wynoszą wolne obroty? Może są za niske
Wtryski do sprawdzenia.
Wolne obroty ustawiasz śrubką na parowniku.
zobaczy czy dzwignia od ssania nie jest podparta
Te orginalne mają 1A 50V można dać 2A większych nie ma sensu. Tylko nie daj czasem na większe napięcie bo będzie na nich większy spadek.Diody główne tylko orginalne (kupisz wszędzie) Ten mały kondensatorek jest przeciw zakłuceniowy (odbiór radiowy) dla ładowania nie gra roli, ale powinien być.
Sprawdź nastawnik przepustnicy, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temp. płynu chłodzącego, czujnik temp. zasysanego powietrza. W kolejności podanej.
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Mam ten sam problem,wolne obroty sa za niskie lub za wysokie,nierownomiernie przyspiesza. Sprawdzone doslownie wszystko. Clio 2003 1.2 8v.
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
silnik ma zbyt niskie wolne obroty na LPG , jak wyregulować wolne obroty ( instalacja Lovato ) ?
I jeszcze dochodzi aspekt zuzytych panewek. Pozdrawiam.
Sprawne M52B20 tak powinny pracować.
Sprawdź na lewe powietrze, kolektor, połączenia gumowe, odma, EGR. Może podasz nam jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach.
Tipo 1.4 i.e- Problemy z odpaleniem, za niskie wolne obroty, gaśnie!! Witam mam Fiata Tipo 1.4 i.e 1994r i od pewnego czasu dzieją się z nim dziwne rzeczy, objawy opisałem poniżej, jeśli ktoś z was wie co jest tego przyczyna, to będę bardzo wdzięczny za poradę. 1. Odpalanie samochodu jest praktycznie możliwe tyko na LPG i to z wciśniętym pedałem gazu,...
Uszczelki w dolocie zmieniane? Tak samo pod wtryskiwaczami? Ten silnik ma dość niskie wolne obroty i strasznie przez to wrażliwy na lewe powietrze na wolnych obrotach. Jak załączysz klimę (zwiększa obciążenie silnika i podnosi obroty ) wtedy też jest wypadanie zapłonu?
A wolne obroty nie za niskie czasem? Poza tym jaki jest czerpany prąd z alternatora podczas pracy na niskich obrotach. Jaki alternator Bosch, Denso czy Hitachi?
mam problem z wolnymi obrotami ,silnik 1,4 16v i obroty wolne są na poziomie 500 więc raczej trochę za niskie , co może być przyczyna , dodam że często wyskakuje mi jakis błąd EAC FAIL
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
Ssanie automatyczne? jeśli tak to czy elektrozawór ssania sprawny?
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Za niski pobór prądu. Podłącz żarówkę to ruszy. Chociaż sensu takiego rozwiązania to.......
Za niskie wolne obroty, czyli przepustnica zamyka się zbytnio. Mogą też być inne przyczyny - trzeba je sprawdzać i eliminować.
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
Auto wymienione w temacie, silnik 1.0 zasilany benzyną, po rozgrzaniu wolne obroty są dosyć niskie - wynoszą ok 600obr/m. Jeździłem kilkoma innymi samochodami (ale nie inną Toyotą) i w nich wolne obroty wynosiły ok 800obr/m. Silnik pracuje równo, poza tą wartością nie zauważyłem innych niepokojących objawów. Czy te obroty są tak fabrycznie ustawione,...
Ustawiłem rozrząd na znaki, poskładałem, rozebrałem komputer (sucho) poruszałem wtyczkami koło komputera i aparatu zapłonowego i próba odpalania - zapalił prawie od strzała. Zadowolny stwierdziłem że zrobię jazdę testową i o ile samym faktem że auto odpaliło cieszyłem się jak mrówka po znalezieniu baterii o tyle jazdą testową nie byłem zadowolony. Auto...
Jeśli wymogiem jest zarówno staly moment obrotowy, wolny obrót, oraz niski hałas, to do głowy przychodzi mi tylko i wyłącznie silnik krokowy. Nie jest idealnym rozwiązaniem (ze względu na kroki), ale nie mam lepszego pomysłu.
Bez obciążenia, czyli na wolnych, lub na niskich biegach wchodzi normalnie na obroty powyżej 4k?
Zły skład mieszanki wolnych obrotów.(regulacja)
Tam regulujesz skład mieszanki. Słyszałem gdzieś, żeby wkręcić do końca i wykręcić 1,5 obrotu, ale najlepiej po prostu to wyczuć. Wkręć ją do końca i wykręcaj tak aby pracował prawidłowo. Drugą śrubką regulujesz niskie obroty na biegu jałowym, ustaw w miarę wolne, żeby mniej palił, ale żeby nie zgasł. Tu znajdziesz więcej: http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-s...
Nowa kosa pewnie się ułożyła. Podkręć trochę wolne obroty śrubka od przepustnicy T. Wkrec tak pół obrotu i powinna śmigać.
Pozwala na 2900 albo 3000 , falownik i tak mam w tej chwili wolny a zapotrzebowanie na powietrze małe więc ustawiam niskie obroty i chodzi cichutko .Chłodzenie oczywiście będzie .
1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i sprawdź czy zaworek nadciśnieniowy w pompie oleju się...
tam jest kopułka ? zapłonowa? Dodano po 6 no to masz dobre te obroty przeciez ,a skrzynia jaka automat ?w automatach sa nizsze wolne obroty
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Witam . Aby nie zakładać nowego wątku dołączam do tego swój problem z kosiarką tego samego typu . Po uruchomieniu zimnego silnika wolne obroty są zbyt niskie i silnik gaśnie , jednocześnie wykręcona świeca jest mokra . Silnik nie reaguje na regulacje wkrętem wolnych obrotów . Na wysokich obrotach pracuje prawidłowo . Po solidnym rozgrzaniu silnika usterka...
Sprawdziłem. Obroty niskie, regulacja nic nie zmienia.
Sterownik mam po naprawie, lecz mechanik ponownie wskazuje na usterkę sterownika i nie znajduje innego rozwiązania, wyobrażałem sobie to tak wymontuję obydwa sterowniki i z czyjegoś prawnego auta zamontuję u siebie i przejadę z 10km - zabiorę właściciela sterownika,aby się nie obawiał- potem założę mu jego sterownik, czas potrzebny to ok 45-60min czyjegoś...
wymieniłem świece a także filtr powietrza , faktem jest że teraz chodzi lecz nie ma znów wolnych obrotów i na niskich lubi gasnąć ....
Synchronizacja rozrządu kanał 04?
Cześć! Zakupiłem Citroenka Jumpy 2.0HDI 120 kucy, poprzednik nie bardzo wiedział jaki olej do tej pory był zalewany więc ja zalałem 5w40. Po tej wymianie na wolnych obrotach mam komunikat o niskim ciśnieniu oleju - tylko na wolnych obrotach, dodanie lekko gazu powoduje zanik komunikatu. Czy rzadszy olej mógł to spowodować ? Czy zalanie 10w40 może coś...
No tak jest. Jeszcze on ma wspomaganie elektryczne więc każdy ruch kierownicą to jest pobór prądu. Ale też na luzie pracuje tak jak by miał niskie wolne obroty.
Tak, na wszystkim może gubić jak są duże luzy lub rysy. Wypadałoby zmierzyć jakie to ciśnienie jest fajtycznie i jaki olej. Obrócenie (czy fajtycznie było obrócenie czy "tylko" zatarcie) to ogólnie niezła rzeźnia. Opiłki mogły zrobić nieźle spustoszenie jeśli działo się to stopniowo. Opiłki były wszędzie bo paneweke dosłownie zmieniło. Pierwsze odpalenie...
Kolego 27 postów o niczym, po prostu masz za niskie wolne obroty i tyle. Po co tak pisać 27 postów.
kolego a dużo roboty z wymiana takiego łozyska w warsztacie mechanicznym?
Nie zawsze. Najpierw ładowanie przez żarówkę (mały prąd ) dopiero jak osiągnie 11V to normalne ładowanie. Miałem EXIDE które przeżyło 3 takie operacje jedną nawet przy mrozach (aku wyciągnięte). Sprawny alternator nie potrzebuje akumulatora czy zasalania na wzbudzeniu by zacząć ładować. Widomo ze wzbudzeniem zacznie ładować już przy niskich obrotach....
Witam objawy tego silnika Zimny jest ok cieply lub goracy zaczyna swiecic kontrolka silnika wolne obroty za niskie trzesie silnikiem a z odpaleniem jest problem dopiero po kilku prubach zapala lub po ostudzeniu moc i przyspieszenie przy zimnym jak i cieplym jest ok stawiam na EGR bo nastawnik przepustnicy dziala jak trzeba . Pytanie czy ktos czyscil...
Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Regulacja (zwiększenie) wolnych obrotów na pompie paliwa też nie pomaga, gdyż mimo wyższych wolnych obrotów silnik gaśnie w momencie puszczenia gazu (kiedy schodzi z wysokich obrotów na niskie)
A czy można jechać samochodem z uszkodzonym czujnikiem trasę ok. 100 km? Nie zgaśnie silnik w czasie jazdy? Na zimnym odpala ok a po nagrzaniu nieraz trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Ma też bardzo niestabilne i zbyt niskie wolne obroty. Po "przegazowaniu" na luzie nieraz silnik się zatrzyma.
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
ale ameryki nie odkryłeś temat się nazywa niskie ciśnienie oleju a nie ocena panewek
Jak niskie próbujesz ustawić te wolne obroty? Skład mieszanki wyregulowany? Czy tylko kręciłeś śrubką od obrotów?
Przewalony rozrząd.
To zależy przy jakich obrotach strzelił ten pasek jak na niskich -wolnych to jest szansa że tylko kieliszki porozrywało ale jak na wyższych to wymiana na nowy tzw słupek będzie tańsza bo robienie remontu wyjdzie dwa razy drożej .
Obroty za niskie. Zbyt wolne obroty nie są dobre. Tarcza wtedy nie tnie dobrze, bardziej rozrywa i w ogóle nie fajnie to brzmi. Stwarzasz sobie sztuczne problemy. A to silnik chodzi za cicho, a to wałek kręci się zbyt lekko, a to miedź za miękka. Zrób obroty w granicach 2000 i będzie git.
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Witam. Miałem taki sam problem . Wymieniłem silnik krokowy i nie pomogło więc nastepna wyprawa na szrot po potencjometr i tym raze sie udało . Kręcenie tym ustrojstwem to perwersyjna przyjemność , troche za dużo w lewo i wolno spada z obrotów za dużo w prawo i za niskie wolne obroty :-) Pozdrawiam.
Nie :) Nie odłączałem instalacji. Jak włączam zapłon i włączam postojówki to się po prostu nie palą światła, a powinni prawda :) Jak możesz to powiesz mi jeszcze czym może być spowodowane to, że jak jest na niskich obrotach to światła migocą i bardzo słabą świecą, jak dam gazu to świecą coraz mocniej, nie ma tego efektu podczas jazdy, nawet wolnej na...
Zapala na ssaniu ale nie ma regulacji wolnych obrotów bez ssania gaśnie wysokich obrotów jest a niskich nie ma ;/ . Silnik 1.9 KM Alpina
Witam Jakiś czas temu założyłem wskaźnik ciśnienia oleju. Zrobiłem to ponieważ na wolnych obrotach zapalała się kontrolka ciśnienia oleju. Po założeniu wskaźnika i pierwszym odpaleniu silnika kontrolka zgasła ale wskaźnik nie pokazał żadnej wartości. Po stopniowym zwiększaniu obrotów wskazówka zaczynała się ruszać. Przy maksymalnych obrotach miałem...
Na wolnych obrotach grubo poniżej 12v.
Pisanie dla pisania. Skoro masz pobór 120A przy starcie podgrzewacza a alternator masz 150A, to nic nie wymyślisz. 120A przy 13v to 1560w czyli prawie 2.1KM Więc nie dziw się, że aż obroty faluja. Skoro jak odepniesz podgrzewacz to wszytsko jest w porządku, to co jest źródłem niskiego ładowania i falowania? Alternator na wolnych obrotach nie ma prawie,...
Przy gaźniku jest śrubka do regulacji szybkich wolnych obrotów na ssaniu.
2 dni temu odebrałem go z naprawy Czy konsultowałeś się w tej sprawie z naprawiającym? Objawy wskazują na usterką układu zasilania. Np. mogła "wyhaczyć się lub zablokować linka gazu. Poproś go niech sprawdzi o co chodzi?
Takie jakie zażyczy sobie EDC a to widać w blokach pomiarowych. Masz tam pokazane ciśnienie zadane oraz aktualne. Zrób loga dynamicznego bloku 11 od momentu odpalenia auta do jego rozpędzenia na 3biegu do końca to zobaczysz jak to działa. Prędkość spalin jest zbyt wolna na niskich obrotach by rozpędzić sprężarkę tak by zaczęła pompować to co chce sterownik.
Szanowni koledzy pacjentem jest Vw polo z silnikiem AQZ a problem dotyczy wolnych obrotów . Ten trzycylindrowy silnik nie ma wysokiej kultury pracy a jak jeszcze wolne obrotu są za niskie to całkiem nieprzyjemnie . Silnik na wolnych utrzymuje ( silnik ciepły ) 860 obr/min gdzie po uruchomieniu zimnego jest 920 obr/ min. i po niecałych dwóch minutach...
Skrzynia automat. Zauważyłem że informacja o za niskim ciśnieniu oleju, pokazuje się tylko gdy z większej prędkości wyhamowuję, samochód się zatrzymuje, przechodzi na wolne obroty... i wtedy zapala się informacja o za niskim ciśnieniu oleju. Wymieniłem olej i czujnik oleju i nic to nie dało.
Kontrolka czerwona od smarowania oleju się świeci i wskazuje niskie ciśnienie anie wysokie jak piszesz bynajmniej ja tak miałem w c-360 . Na zimnym oleju - silniku było OK natomiast jak ciepły był to na manometrze było mniej i na wolnych obrotach . .
Te wolne obroty to nie za niskie?! Ustaw coś koło 1 tyś/min bo silnika szkoda! Co do szarpania zapłon ustawiony prawidłowo? I jeszcze takie pytanie a jak wygląda uszczelką pod kapą zaworów, mocno się poci?
Witam, odkąd zakupiłem samochód występuje problem niskich wolnych obrotów po rozgrzaniu silnika (temp. oleju powyżej 80stopni) Silnik zimny czy ciepły zapala normalnie. Zimny trzyma ok 900 obrotów/min. Jak już się bardziej nagrzeje po przejechaniu kilku km obroty oscylują na poziomie 750 obrotów/min, ale już po rozgrzaniu oleju powyżej 80 stopni wolne...
Świece dwuelektrodowe. Ciężko wchodzi na obroty przy niskich obrotach. Na luz wolne obroty pracuje nie gaśnie. Jak robiłem jazdę testową to powyżej 80 km na liczniku bez problemu szedł w górę 100 km/s .
Witam.Mam golfa II 1.6 na gaźniku 2EE.Problemem są bardzo niskie wolne obroty na gazie na granicy zgaśnięcia silnika.W czasie jazdy auto zachowuje się normalnie,przyspiesza bez problemów.Na benzynie chodzi bez zarzutów.Co może być przyczyną takiego zachowania?
Też dostałeś odpowiedź - gdy auto się toczy obroty mają być nieznacznie podniesione (~900rpm) w stosunku do obrotów biegu jałowego (~800rpm). Na pierwszej fotce są prawidłowe obroty jak na zimny silnik lub toczący się na luzie samochód, natomiast na drugim są minimalnie za niskie wolne obroty na postoju.
Przepływomierz Przepływomierz na pewno nie, bo to auto go nie posiada. Podejrzewam, że to zbyt niskie wolne obroty. Ok 700 obrotów, wiem, iż taka jest norma fabryczna, ale to za mało i w tak już starawym aucie powoduje problemy. Skanerem nie udaje mi się ich podnieść. Fabryczna wartość 128 niestety nie daje się zmienić w adaptacjach (kanał 1 i 2)....
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
przy pełnym skęcie możesz mieć za niskie wolne obroty Dodano po 1 (skręcie)
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Wyreguluj skład mieszanki wolnych obrotów.
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Kill Switch - nie ma znaczenia który przewód podłączysz do niebieskiego ,a który do czarnego. Podłączyłem zielony do niebieskiego, żółty do czarnego i działa. Wykręć śrube wolnych obrotów i wyreguluj długość linki gazu śrubką przy manetce gazu, lub przy gaźniku. Dopiero potem ustaw śrube wolnych obrotów. Iglicę ustawiłem na pierwszą pozycję. Co ciekawe,...
Wolne obroty wg mnie za niskie ok 800, po paru km dobrze zagrzany sygnalizuje tryb awaryjny i wył. wtrysk 2 cyl., ponowne uruchomienie pozwala na jazdę. -Wym. świece, cewki, zamieniane wtryski a nawet czujnik poł. wału, kompresja na 2 cyl. była słaba ok 6, po płukance ok 9, na wolnych obrotach ciężko wywołać auto check, po pół godz. zapalił się i zaraz...
pojedź sobie na myjnie typu "karcher" i umyj porządnie ten alternator najlepiej programem "woda zdemineralizowana", byle nie z żadną chemią, alternator wody się nie boi, więc nie powinno zaszkodzić, a pomóc może, jeśli to wina zabrudzeń a może są nieco za niskie wolne obroty i trzeba przygazować tak chociaż do 1500rpm żeby się wzbudził od razu?
niskie wolne obroty niskie obroty peugeot niskie obroty mercedes
strumienica zamiast katalizatora amplituner instrukcja mercedes lusterko prawa
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Pobór energii w HDR10 na Vectra Smart TV Box Uszkodzony alarm i zamek centralny a blokada wtrysku paliwa